Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 939 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nat / 2022-01-17 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Hurghada 9 stycznia 2022 hotel marina Beach okropnie okropnie i jeszcze raz okropnie woda w kranie zimna albo jej całkowity brak jedzenie za tą cenę tragedia z owoców tylko pomarańcze na plaży arbuz ale płatny. Alkohol wyliczany w pokojach o papier toaletowy trzeba było się prosić tak jak i o wodę do picia. Jednym słowem to co piszą na tui jedna wielka ściema. Omijać ten hotel z daleka
  • ~Jaco / 2022-01-16 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tui ich pracownicy to jest jakieś nieporozumienie nie potrafią załatwić kompletnie nic a jak pytasz o jakąkolwiek pomoc to nic nie wiedzą odradzam każdemu to biuro
    ZaletySame wady brak zalet
    WadySame wady
  • ~Marek / 2021-12-23 16:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem wraz z żoną w grudniu br. na Dominikanie, hotel Bahia Principe Grand Bavaro. Wielkie oszustwo, hotel polecany przez TUI jako pięciogwiazdkowy zasługuje najwyżej na 3. Przez 10 dni pobytu internet mieliśmy aż 3 razy i to po 3-5 min. a obsługa.klienta wyłącznie przez aplikację TUI. Wyżywienie: specjalność hotelu to zimna dania, wino o smaku octu, obsługa kelnerska która nie chce zobaczyć klienta. Dodatkową atrakcją były lunche - w jednej restauracji kilka hoteli, ścisk i tłok, polowania na stolik i dopchanie się do jedzenia.
    NIGDY więcej TUI!!!
    Zaletyładna plaża
    Wadypokój jak w hotelu 3 kat. zimne jedzenie, tłok w restauracjach, brak internetu, zła obsługa w restauracjach i recepcji
  • ~Adam / 2021-12-22 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłem wczasy w TUI. W biurze TUI polecili mi nie brać pokoju ekonomicznego a o wyższym standardzie i tak zrobiłem. Gdy już przyjechaliśmy i po kilku godzinach dostaliśmy pokój nie mogliśmy dowierzyć - syf brud po prostu pokój ekonomiczny. Były trzy łóżka a nas było czworo. Po interwencji w recepcji zrobili dostawkę i to wielkim problemem bo później się okazało w recepcji żę mieliśmy zapłacone za 2 dorosłych bo dzieci w tym hotelu są za darmo – w TUI płaciliśmy normalnie. Pokoju nie mogli wymienić bo już nie mieli – wszyscy Niemcy i Rosjanie my na samym końcu zakwaterowani. TUI zwróciło 350 zł . Taka właśnie kwota była różnicą miedzy pokojem ekonomicznym a standardowym . Tui nie przyznało się , że dostaliśmy pokój ekonomiczny a dostaliśmy zwrot za niedogodności. Nie spodziewałem się po takiej firmie jak TUI takich nieprawidłowości. Czujemy się oszukani przez TUI i wychodzi na to ze podpisując umowę z TUI nie możesz być pewny czy dostaniesz to co w umowie jest zapisane. Nigdy więcej TUI.
    WadyNie przestrzeganie umowy , rezydencji nie pomogą oni są od wycieczek
  • ~Darek / 2021-12-21 22:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Moim zdaniem jest to złodziejska firma i myślę że pracownicy działu obsługi klienta dostają prowizję uzależnioną od wysokości wyłudzonych pieniędzy od klientów. Za przykład niech posłuży dzisiejsza próba naciągnięcia mnie na wyższe koszty zakupu oferty w biurze TUI w galerii Korona w Kielcach. W dniu dzisiejszym zgodnie z zakupioną ofertą miałem dokonać płatności 2 raty za zakupioną wycieczkę do hotelu Maraya w Marsa Alam, ale postanowiłem skorzystać z obiecanej w warunkach umowy możliwości jednokrotnej zmiany oferty i zamiast wycieczki dla dwóch osób +dziecko wybrałem ofertę dla dwóch osób dorosłych i dwojga dzieci. Po 20 minutach rozmowy za pośrednictwem Internetu z biurem obsługi pracownica biura TUI w Kielcach zaproponowała mi możliwość zamiany oferty na wybrany hotel w interesującej mnie konfiguracji za kwotę 14.030 zł, tymczasem identyczna oferta na stronie tui.pl wyniosła kwotę 11.992 zł. Ta propozycja, którą pracownica TUI nazwała niezwykle atrakcyjną, wychodzącą w stronę klienta była droższa o 2.038 zł od aktualnej oferty oraz o prawie 368 zł gdybym zdecydował się na zakup nowej oferty (11.992 zł) oraz przepadek całkowity zapłaconej wcześniej zaliczki pierwszej raty (1670 zł). W taki sposób pracownicy firmy TUI realizują obiecaną możliwość zmiany oferty. Jest to ewidentna próba oszustwa pod płaszczykiem wyjścia klientowi na przeciw. Często korzystam w różnych biur podróży i taka sytuacja nie zdarzyła w żadnym innym biurze, np Coral travel, Rainbow i poziom obsługi w tych biurach moim zdaniem jest diametralnie wyższy niż w firmie TUI, którą oceniam jako najgorzej obsługującą klienta firmę na krajowym rynku, która posuwa się nawet do oszustw. Zresztą z moich doswiadczeń wynika, że firma doi klientów na każdym możliwym miejscu, np. podczas wycieczek rola rezydenta ograniczyła się jedynie do sprzedaży wycieczek gdzie całe pierwsze spotkanie rezydenta z klientami firmy TUI w hotelu podczas dwóch pobytów w hotelach w Egipcie dotyczyło tylko i wyłącznie sprzedaży wycieczek. Spotkania z rezydentami innych biur podróży również w hotelach w Egipcie poza sprzedażą wycieczek dotyczyło szeregu ważnych spraw dla turystów podczas pobytu na wypoczynku, na co ci rezydenci przeznaczali sporo czasu. Moim zdaniem firma TUI z takim podejściem do klienta polegającym na maksymalnym jego "zgoleniu", nie zasługuje na zaufanie klientów i jest to moja ostatnia wycieczka z tym biurem podróży. Na rynku jest sporo innych firm które szanują klientów i które nigdy do takich nieuczciwych praktyk jakie prowadzi firma TUI nie posunęły by się. Moim zdaniem najlepszą z tych firm jest Coral Travel. Nie dajcie się wydoić firmie TUI.PL
    WadyMoim zdaniem zachowanie pracowników TUI można oceniać w kategorii oszustwa i naciągania klientów
  • ~Paweł / 2021-12-18 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie polecam biura, wcześniej wielokrotnie wyjeżdżaliśmy sami, teraz za czasów Covida zdecydowaliśmy sie na biuro. Po pierwsze wprowadzono nas w błąd przy rezerwacji zapewniając ze hotel jest blisko centrum, wykupiliśmy dodatkowo polisę pozwalającą zrezygnować bez podania powodu. Jak chcieliśmy to zrobić biuro sie wycofało rakiem z tego. To jednak nie było najgorsze, wyjeżdżać z hotelu dostaliśmy komunikat/ nie musisz robić testu a Na lotnisku Gong test obowiązkowy.
    ZaletyBrak
    WadyChaos, brak informacji, wprowadzanie w błąd klienta
  • ~troter / 2021-12-16 18:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Miałem wykupiony pobyt w Obzor Bułgaria, z przelotem na Trasie Wrocław - Burgas, wylot zapisany w umowie o 9.05.
    ok. 3 tygodni przed wylotem, przeglądając oferty TUI zauważyłem, ze wylot do Burgas jest o 5,00. Zarówno ustawa o usługach turystycznych jak i warunki imprez turystycznych TUI, nie mówiąc o samej umowie, nakładają obowiązek niezwłocznego zawiadomienia klienta o zmianie. Żadnego zawiadomienia nie otrzymałem, moja propozycja zmiany trasy przelotu z Wrocławia do Obzor ale przez Warnę do której lot był w przyzwoitym czasie nie została przyjęta. Na żądanie zwrotu zapłaconej kwoty otrzymałem odpowiedź negatywną. Niezawiadamianie o zmianie, jak sadzę, jest elementem wspomagającym proceder nabierania klientów na dogodne godziny lotów, które sie potem zmienia, klient o tym nie wie, lub wie ale nie ma stosownego potwierdzenia zmiany więc obsługa reklamacji może robić co chce. Aktualnie sprawa jest w sądzie, podobnie jak dwie inne, w pierwszym przypadku sprawa była dość banalna, w ofercie i umowie był zapis leżaki na plaży w cenie, w rzeczywistości na początku pobytu były płatne, potem bezpłatne dla klientów baru. TUI odmówiło zwrotu kwoty, która była w cenie, ja zażądałem kwoty którą pobierał hotel. Sprawa poszła do sadu. Sąd zażądał zapłaty i TUI zwróciło pieniądze. Inna sprawa aktualnie w sądzie, Hotel Skal w Ustroniu Morskim 4* VP, położony dość daleko od plaży, na fotografiach przestronne widoki na północ. Rzeczywistość: hotel w rozbudowie, jak to na budowie całodniowy hałas maszyn i urządzeń budowlanych, rozmowy pracowników, aby były słyszane, były bardzo głośne, bez szans na popołudniowa drzemkę a nawet na rozmowę telefoniczną. Miały być trzy posiłki, były ale dwa, śniadania i kolacje bez zarzutu, obiad gorszy niż w stołówkach PRL, zazwyczaj to co zostało z kolacji poprzedniego dnia.
    ZaletyKiedyś ceniłem TUI za ofertę i rzetelność, dobrą prace rezydentów na miejscu. Obecnie oceniam na "mniej niż zero"
    WadyNie widzę zalet. Obsługa reklamacji celowo przedłużała załatwienie sprawy aby mnie nic nie zwrócić z zapłaconej pełnej kwoty (zapłaciłem aby TUI nie miało pretekstu przejęcia zaliczki)obciążyć pełna kwota.
  • ~Danuta / 2021-12-11 10:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Pierwszy raz w Egipcie, hotel Jaz Aquamarine resort najlepszy, obsługa, miejsce, jedzenie wyśmienite. Obsługa klienta -rezydent Karol bardzo uczynny , bardzo zaangażowany, profesjonalizm. Miejscowi ludzie mili, uczynni na swój sposób. Przebieg wycieczki bez zarzutu, bezpiecznie i miło, polecam .
  • ~Agnieszka / 2021-12-07 10:44
    Ocena: 2.33 / 5
    To nie był mój pierwszy raz z Tui,lecz napewno ostatni.
    Rezerwacji dokonywałam w 2020 roku,lecz z uwagi na sytuację pandemiczna byłam zmuszona przesunąć na kolejny rok. Zmieniłam również kierunek ( miałam wykupioną opcję bezkosztowej wieolrazowej zmiany rezerwacji w obrębie lata '21)
    Kierunek wybrany ostatecznie to Sycylia. W aplikacji były umieszczone wszystkie dane,rezerwacji oraz wykupiony transfer.
    Po przylocie na lotnisku zostaliśmy całkiem sami,brak jakiegokolwiek transferu. Oczywiście brak również rezydenta,bo takowych Tui nie posiada. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Czat również porażka. Po mniej więcej 2 godzinach udało się dodzwonić,konsternacja co z nami zrobić. Kazano nam wziąć taxi , rachunek i jechać do hotelu (100 km od lotniska -140 euro). Tak też zrobiliśmy. I od tej pory były tylko schody jeśli chodzi o komunikację z biurem. Natychmiast wysłałam reklamację z rachunkiem na wskazany adres mailowy i cisza. Próbowano nam wcisnąć, że transfer nie był wykupiony. W aplikacji zniknęła opcja wykupionego transferu. O powrotny z hotelu na lotnisko oczywiście nie było mowy. Powrotny transfer zapewniła nam Itaka w gratisie!!
    Po powrocie z urlopu zaczęłam dalszą walkę o zwrot przynajmniej kosztów taxi. Po 3,5 miesiącu sukces! Jest zwrot!! Ale zero przeproszenia za zaistniałą sytuację,za ich błąd i za brak powrotnego transferu. Nie wspomnę ile to mnie nerwów kosztowało w trakcie urlopu.
    Tui- odradzam wszystkim znajomym,nie tak powinni być traktowani klienci!
  • ~Elunia / 2021-12-06 10:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Wróciliśmy z urlopu z TUI hotel Titanic Beach Lara
    Zaletyhotel super, obsługa w hotelu na najwyższym poziomie, od serwisu room, baru, restauracji, niespodzianka na urodziny od hotelu,w pokoju butelka wina, owoce i ciasta, rezydenta P. Edyta super, wycieczki super oferowane przez biuro, a Stambuł w szczególności, mini bar w pokoju w cenie, jedzenie urozmaicone, herbata i kawa turecka wspaniała. Ogólnie hotel robi ogromne wrażenie,
    Wadybrak nie ma się do czego przyczepić
  • ~Mariola / 2021-12-03 17:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam Biura TUI - totalny brak rezydenta na miejscu. Kontakt na miejscu tylko za pośrednictwem aplikacje, w której rzadko kto odpisuje. Transfer lotnisko hotel dodatkowo płatny, na dodatek na powrocie nikt nas nie odebrał z przed hotelu. Na własny koszt zamawialiśmy taxi. Po złożeniu reklamacji, nie uzyskaliśmy zwrotu poniesionych kosztów (opłaconego transferu TUI oraz kosztów taxi). Obsługa biura bardzo nie miła. Utrudniony kontakt (tylko drogą listowną). Dodatkowo na lotnisku okazało się, że nie ma jednej z osób na liście pasażerów (prze ich pomyłkę). Ponownie zero pomocy z ich strony w tej sytuacji (jedyną osobą pomocną na lotnisku okazał się rezydent z innego biura podróży). Jeżeli chce ktoś bez stresu spędzić swój urlop to totalnie nie polecam biura TUI.
  • ~Olaaa / 2021-12-02 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Byliśmy w dwóch biurach podróży i obie panie zachęcały, żeby teraz kupić wycieczkę, bo dzisiaj last minute to nie jest to co kiedyś i im bliżej terminu, to ceny rosną. Zapewniały, że to świetna oferta i na dniach jej cena będzie szła w górę. Koszt to był Ok 2000zl/os. Niestety jesteśmy 10 dni przed wylotem, a oferta potaniała na 1450zl na osobę. Niekompetentna obsługa w Poznaniu i Swarzędzu.
  • ~Lidia / 2021-11-21 14:42
    Ocena: 2.33 / 5
    W sierpniu 2021 r. wpłaciłam zaliczkę na hotel HB w Austrii ( własny dojazd) wraz z ubezpieczeniem w wypadku rezygnacji. W ofercie pojawiły sie ikonki i slogany: ubezpieczenie rozszerzone, zwrot 100% rezygnacja, Now Standard Swiat os. Covid. Kupując hotel w TUI, spodziewałam się podjeścia uwzględniającego obecna sytuacje na świecie, ktora tra juz prawie 2 lata. Jednak niestety, równiez TUI oraz ALLIANZ, nie dostosowały oferty do ew. lockdown. Nie odrobiłam lekcji, nie zpoznałam się z warunkami ubezpiecznia - 56 stron + parę nieczytelnych aneksów.
    Nawet, gdy zrezygnowałam 35 dni przed terminem, nie było ŻADNYCH KOSZTÓW PO STRONIE TUI (111) aby TUI czy hotel mógł wystawic ponownie ofertę do sprzedaży.
    Zwracam uwagę więc, aby nie ufać, nawet biurom o tzw "dobrej marce", gdyz warunki sprzedaży są korszystne tylko dla biura, które nie jest absolutnie nastawione "zdroworozsądkowo" do klienta, a jednocześnie niznesowo, bez ponoszenia strat.
    Zaletybrak w tym wypadku
    Wadybrak zwrotu zaliczki 35 dni przed wyjazdem w wypadku rezygnacji z powodu lockdown w Austrii
  • ~Walker / 2021-11-18 20:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Punta Cana (Dominikana) - 07.11.-17.11.2021r.
    Zacznę do tego, że zastanawiałem się czy skorzystać z oferty TUI, głównie przez masę negatywnych komentarzy, również na tej strony. Miałem obawy co do tego, aby zapłacić ponad 12 tysięcy tej firmie. Jednak mając na uwadze, że ludzie nie tak często piszą opinie po udanych wakacjach (głównie na odwrót), postanowiłem zaryzykować.
    Wycieczkę kupiłem dwa tygodnie przed wyjazdem. Nie spodobało mi się to, że za transfer do hotelu i na lotnisko musiałem płacić oddzielnie. Także nie spodobało mi się, że proponowali zapłacić z 400 złotych żebym mógł w trakcie 10-godzinnego lotu siedzieć obok mojej żony.
    Przejdę do faktów z przebiegu wycieczki:
    Terminowość wylotów - zarówno wylot tam jak i z powrotem - bez uwag. Terminowo, żadnych opóźnień. W tym miejscu na plus.
    Przelot - tu niestety uwaga do LOT-u, bo Dreamliner miał jakieś problemy z klimą, przez co podczas ładowania zostałem delikatnie zalany lodowatą wodą, a mój bagaż główny był mokry. W drodze powrotnej wkurzały komunikaty co 15 minut, żeby maseczkami zasłaniać usta i nos (antyszczepionkowcem nie jestem, ale tych komunikatów było zdecydowanie za dużo). Do LOTu są uwagi, jednak do TUI raczej nie.
    Transfer - z lotniska do hotelu - sprawnie, bez uwag. Pojazd klimatyzowany. Z hotelu na lotnisko - godzinne opóźnienie, co było mało przyjemne. Tu uwaga do TUI.
    Hotel - jak dla mnie - mega. (Riu Bambu).
    Muszę zaznaczyć, iż znam język angielski i dzięki Bogu nie potrzebowałem pomocy TUI, dlatego nie jestem w stanie ocenić funkcjonowanie czatu. Brak rezydenta osobiście mi nie przeszkadzał.
    Podsumowując - uwagi do TUI jeżeli i są, to bardzo drobne, nie mające wpływu na ocenę ogólną. Miałem obawy, ale dzięki Bogu się nie sprawdziły. Polecam wyjazd z TUI.
    ZaletyPunktualność, cena, oferta wyjazdu na pełnych 9 dni, kiedy pozostałe biura oferowały siedmiodniowe wyjazdy
    WadyMiałem dopłacić za transfer, to było nieładne.
  • ~Andrzej / 2021-11-16 14:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Byliśmy wieloletnimi klientami TUI. To czego ostatnio doświadczyliśmy jest przerażające. Całkowity brak empatii, zero dbałości o klienta, niechęć podjęcia najmniejszego wysiłku by pomóc. 15 listopada po południu żona zrobiła rezerwację (całkowicie opłaconą) w biurze TUI w Jankach pod Warszawą na tygodniowy pobyt w Dubaju (rozpoczynający się 28 listopada). Wieczorem tego dnia przeczytaliśmy, że wymogiem przekroczenia granicy Zjednoczonych Emiratów Arabskich jest minimum 6-miesięczna ważność paszportu od daty przylotu. Żony paszport niestety będzie miał tylko 4 miesiące. Następnego dnia rano, żona pojechała do punktu TUI by przesunąć ten wyjazd o parę tygodni. Nic z tego. Konsultantka powiedziała, że ona tego nie może zrobić. Skontaktowała się telefonicznie ze swoją/im przełożoną/ym i uzyskała podpowiedź - postępuj zgodnie z regulaminem. Oznaczało to, że przy natychmiastowej rezygnacji z wyjazdu, tracimy 60% zapłaconej ceny. Najsmutniejsze w tym wszystkim jest to, że tak naprawdę w tej firmie nikogo nie obchodzi, że ten klient już nigdy do nich nie zapuka.
  • ~Kasia / 2021-11-16 12:20
    Ocena: 4.67 / 5
    Uważam że brak rezydenta to porażka. Nie każdy zna język obcy i w tym przypadku rezydent jest potrzebny. Wszystkie inne biura potrafią mieć. Zostajemy rzuceni na pastwę losu. Dobrze że nic się nie dzieje ale gdyby coś się wydarzyło ( jakiś wypadek) to co wtedy? Jakiś czat? Porażka. Poza tym wykupuje ubezpieczenie w Tui bo podobno jeśli będzie inne to rezydent nie pomoże. Pytanie jaki rezydent. Ten którego nie ma.
    ZaletyPrzelot i hotel w porzadku
  • ~GOCHA / 2021-11-13 21:30
    Ocena: 3.67 / 5
    Wyjazd na grecką wyspę Kos miał być o siódmej rano, był o dziewiątej. Powrót do Polski miał być o godzinie 19-tej był o 7-mej rano. Tym sposobem TUI ukradł mi jeden dzień wakacji. Złożyłam reklamację - brak jakiejkolwiek reakcji ze strony biura. Rezydentkę po przylocie widziałam przez minutę. Podczas pobytu zero kontaktu. Wielokrotnie wyjeżdżałam z tym biurem na wakacje, ten wyjazd był ostatni. Nie chcę mieć kontaktu z oszustami. To już nie jest ta sama firma z którą przez lata podróżowałam. Do hotelu ACHILLES i obsługi nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko było OK
    ZaletyŁadny hotel, dobre jedzenie, blisko do plaży, wymiana ręczników i sprzątanie zgodne z moimi oczekiwaniami.
    WadyOszustwo i lekceważenie ze strony biura TUI. Niggdy więcej nie skorzystam z ich oferty
  • ~Lol / 2021-11-11 19:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Lipiec- Dominikana (Punta Cana) obiekt Riu Bambu kategoria wskazana przez przez TUI 5*
    Kompletny dramat który poprzez informację od TUI rozpoczął się problemami już przed wylotem a im dalej tym gorzej niestety. Aby przedstawić najkrócej…99% uczestników imprezy złożyło reklamację a znaczna część na własną rękę zmieniła obiekt z uwagi na realne zagrożenia dla zdrowia itd.
    Totalny brak pomocy ze strony TUI, oczywiście brak rezydenta… czat TUI to jakaś abstrakcja, żeby nie rzec kpina. Po powrocie udzielili szablonowej odpowiedzi na reklamacje- oczywiście nie poczuwając się do niczego (mimo mocnych argumentów w postaci zdjeć, nagrań itd.) Wyparli się dosłownie wszystkiego!
    Totalna kpina. Podobnie jak inni, byli już klienci tego operatora czujemy się OSZUKANI i zdecydowanie odradzamy podróży z tym biurem.
    ZaletyPiękno tego miejsca,
    WadyWszystko co związane jest z organizacją imprezy turystycznej
  • ~Anka / 2021-11-04 13:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Hotel Novotel Marsa Alam Egipt na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek. 3 gwiazdki to maks. Pokoje są w porządku duże, codziennie sprzątane, co prawda pobieżnie, ale tak jest w każdym hotelu. Natomiast jedzenie tragiczne. Bardzo mały wybór, dla nacji innych niż Egipska wydzielane, porcje dziecięce. Poza tym notoryczny brak naczyń. Nie ma do czego nalać zupy. Rano brak filiżanek do kawy, herbaty. Kelnerzy wręcz polują, kto kończy jeść, po czym dopadają do klienta i wręcz wyrywają talerze i sztućce, żeby szybko umyć, bo inni się awanturują, że nie mają na czym zjeść. Alkohol tylko krajowy. Wino, serwowane tylko do obiadu i kolacji, natomiast w barach na basenie i plaży dodatkowo płatne. Jednak nie było to problem, ponieważ wino nie nadawało się do picia. Po prostu pomyje. Piwo i cola były ok, nalewane z butelek. Najważniejsza rzecz – obsługa. Tragiczna. Z tak chamską obsługą chyba jeszcze nigdy się nie spotkaliśmy. Na czele z managerem hotelu. Uwaga ostrzeżenie – jeśli ktoś chce przedłużyć pokój, to wyższa szkoła jazdy. Pomimo, że hotel prawie pusty, na bookingu bez problemu można zrobić rezerwacje, ale w recepcji nie ma możliwości przedłużenia pokoju (za dopłatą). Dopiero w dzień wyjazdu, jeśli Pan manager ma dobry humor, owszem dokona przedłużenia pokoju, ale tu się zaczyna zabawa. Jedni płacą według cennika wywieszonego w recepcji czyli 30 USD, inni 40 (jak my), natomiast niektórzy za ten sam pokój zostali policzeni 60 USD, na pytanie dlaczego, usłyszeli odpowiedź, „bo ja tu jestem managerem i tak powiedziałem, bierze Pani ten pokój, czy nie?”
    Kwestia animatorów i wychwalanej w opiniach pod niebiosa Pani Magdy. Dramat. Dziewczyna jak by była lekko odjechana, z błądzącym wzrokiem. Skąd więc pochlebne komentarze? Otóż animatorzy, czyli np. Pani Magda nagabuje turystów do wystawienia pochlebnych opinii w zamian za lepszego drinka. Po prostu opinie są kupowane.
    Z plusów to na pewno cudna, naturalna i nie zniszczona jeszcze przez turystów rafa, możliwość spotkania w morzu żółwi, delfinów, zaraz przy pomoście hotelowym. No i to czego nigdzie nie ma, to pewna pogoda. Z Marsa Alam blisko (bo 4,5 godziny jazdy) do Luksoru, który warto zwiedzić.

    Zaletyrafa, pogoda
    Wadyjedzenie, obsługa
  • ~Karolina / 2021-11-04 07:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Wybraliśmy biuro TUI tylko ze względu na wycieczki fakultatywne ponieważ chcieliśmy coś zwiedzić. Żadna z wycieczek się nie odbyła. Co więcej nikt nie raczył nas poinformować o tym że wycieczki się nie odbędą i o godzinie 6:30 rano czekaliśmy godzinę przed hotelem na autobus, który nigdy nie przyjechał. Żadnego kontaktu z rezydentem. Przez to biuro spedzilismy cały tydzień zamknięci w hotelu. Gdyby ktoś nas chociaż poinformował zorganizowalibyśmy sobie inna wycieczkę na własną rękę, zmiast oczekiwać czy dana wycieczka się odbędzie czy może akurat nie. Mieliśmy nadzieję przynajmniej na rekompensatę zmarnowanego urlopu, jednak TUI nawet po fakcie nie potrafi zadbać o swoich klientów.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z klientem i wzięcia odpowiedzialności za to
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 939
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 205
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 169
Grecos
Ocena: 2.71, ilość opinii: 54
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4643
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4474
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3942
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3001