strona 31 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~Olaaa / 2021-12-02 11:31
Byliśmy w dwóch biurach podróży i obie panie zachęcały, żeby teraz kupić wycieczkę, bo dzisiaj last minute to nie jest to co kiedyś i im bliżej terminu, to ceny rosną. Zapewniały, że to świetna oferta i na dniach jej cena będzie szła w górę. Koszt to był Ok 2000zl/os. Niestety jesteśmy 10 dni przed wylotem, a oferta potaniała na 1450zl na osobę. Niekompetentna obsługa w Poznaniu i Swarzędzu. -
-
~Lidia / 2021-11-21 14:42
W sierpniu 2021 r. wpłaciłam zaliczkę na hotel HB w Austrii ( własny dojazd) wraz z ubezpieczeniem w wypadku rezygnacji. W ofercie pojawiły sie ikonki i slogany: ubezpieczenie rozszerzone, zwrot 100% rezygnacja, Now Standard Swiat os. Covid. Kupując hotel w TUI, spodziewałam się podjeścia uwzględniającego obecna sytuacje na świecie, ktora tra juz prawie 2 lata. Jednak niestety, równiez TUI oraz ALLIANZ, nie dostosowały oferty do ew. lockdown. Nie odrobiłam lekcji, nie zpoznałam się z warunkami ubezpiecznia - 56 stron + parę nieczytelnych aneksów.
Nawet, gdy zrezygnowałam 35 dni przed terminem, nie było ŻADNYCH KOSZTÓW PO STRONIE TUI (111) aby TUI czy hotel mógł wystawic ponownie ofertę do sprzedaży.
Zwracam uwagę więc, aby nie ufać, nawet biurom o tzw "dobrej marce", gdyz warunki sprzedaży są korszystne tylko dla biura, które nie jest absolutnie nastawione "zdroworozsądkowo" do klienta, a jednocześnie niznesowo, bez ponoszenia strat.Zaletybrak w tym wypadkuWadybrak zwrotu zaliczki 35 dni przed wyjazdem w wypadku rezygnacji z powodu lockdown w Austrii -
~Walker / 2021-11-18 20:40
Punta Cana (Dominikana) - 07.11.-17.11.2021r.
Zacznę do tego, że zastanawiałem się czy skorzystać z oferty TUI, głównie przez masę negatywnych komentarzy, również na tej strony. Miałem obawy co do tego, aby zapłacić ponad 12 tysięcy tej firmie. Jednak mając na uwadze, że ludzie nie tak często piszą opinie po udanych wakacjach (głównie na odwrót), postanowiłem zaryzykować.
Wycieczkę kupiłem dwa tygodnie przed wyjazdem. Nie spodobało mi się to, że za transfer do hotelu i na lotnisko musiałem płacić oddzielnie. Także nie spodobało mi się, że proponowali zapłacić z 400 złotych żebym mógł w trakcie 10-godzinnego lotu siedzieć obok mojej żony.
Przejdę do faktów z przebiegu wycieczki:
Terminowość wylotów - zarówno wylot tam jak i z powrotem - bez uwag. Terminowo, żadnych opóźnień. W tym miejscu na plus.
Przelot - tu niestety uwaga do LOT-u, bo Dreamliner miał jakieś problemy z klimą, przez co podczas ładowania zostałem delikatnie zalany lodowatą wodą, a mój bagaż główny był mokry. W drodze powrotnej wkurzały komunikaty co 15 minut, żeby maseczkami zasłaniać usta i nos (antyszczepionkowcem nie jestem, ale tych komunikatów było zdecydowanie za dużo). Do LOTu są uwagi, jednak do TUI raczej nie.
Transfer - z lotniska do hotelu - sprawnie, bez uwag. Pojazd klimatyzowany. Z hotelu na lotnisko - godzinne opóźnienie, co było mało przyjemne. Tu uwaga do TUI.
Hotel - jak dla mnie - mega. (Riu Bambu).
Muszę zaznaczyć, iż znam język angielski i dzięki Bogu nie potrzebowałem pomocy TUI, dlatego nie jestem w stanie ocenić funkcjonowanie czatu. Brak rezydenta osobiście mi nie przeszkadzał.
Podsumowując - uwagi do TUI jeżeli i są, to bardzo drobne, nie mające wpływu na ocenę ogólną. Miałem obawy, ale dzięki Bogu się nie sprawdziły. Polecam wyjazd z TUI.ZaletyPunktualność, cena, oferta wyjazdu na pełnych 9 dni, kiedy pozostałe biura oferowały siedmiodniowe wyjazdyWadyMiałem dopłacić za transfer, to było nieładne. -
~Andrzej / 2021-11-16 14:37
Byliśmy wieloletnimi klientami TUI. To czego ostatnio doświadczyliśmy jest przerażające. Całkowity brak empatii, zero dbałości o klienta, niechęć podjęcia najmniejszego wysiłku by pomóc. 15 listopada po południu żona zrobiła rezerwację (całkowicie opłaconą) w biurze TUI w Jankach pod Warszawą na tygodniowy pobyt w Dubaju (rozpoczynający się 28 listopada). Wieczorem tego dnia przeczytaliśmy, że wymogiem przekroczenia granicy Zjednoczonych Emiratów Arabskich jest minimum 6-miesięczna ważność paszportu od daty przylotu. Żony paszport niestety będzie miał tylko 4 miesiące. Następnego dnia rano, żona pojechała do punktu TUI by przesunąć ten wyjazd o parę tygodni. Nic z tego. Konsultantka powiedziała, że ona tego nie może zrobić. Skontaktowała się telefonicznie ze swoją/im przełożoną/ym i uzyskała podpowiedź - postępuj zgodnie z regulaminem. Oznaczało to, że przy natychmiastowej rezygnacji z wyjazdu, tracimy 60% zapłaconej ceny. Najsmutniejsze w tym wszystkim jest to, że tak naprawdę w tej firmie nikogo nie obchodzi, że ten klient już nigdy do nich nie zapuka. -
~Kasia / 2021-11-16 12:20
Uważam że brak rezydenta to porażka. Nie każdy zna język obcy i w tym przypadku rezydent jest potrzebny. Wszystkie inne biura potrafią mieć. Zostajemy rzuceni na pastwę losu. Dobrze że nic się nie dzieje ale gdyby coś się wydarzyło ( jakiś wypadek) to co wtedy? Jakiś czat? Porażka. Poza tym wykupuje ubezpieczenie w Tui bo podobno jeśli będzie inne to rezydent nie pomoże. Pytanie jaki rezydent. Ten którego nie ma. ZaletyPrzelot i hotel w porzadku -
~GOCHA / 2021-11-13 21:30
Wyjazd na grecką wyspę Kos miał być o siódmej rano, był o dziewiątej. Powrót do Polski miał być o godzinie 19-tej był o 7-mej rano. Tym sposobem TUI ukradł mi jeden dzień wakacji. Złożyłam reklamację - brak jakiejkolwiek reakcji ze strony biura. Rezydentkę po przylocie widziałam przez minutę. Podczas pobytu zero kontaktu. Wielokrotnie wyjeżdżałam z tym biurem na wakacje, ten wyjazd był ostatni. Nie chcę mieć kontaktu z oszustami. To już nie jest ta sama firma z którą przez lata podróżowałam. Do hotelu ACHILLES i obsługi nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko było OK ZaletyŁadny hotel, dobre jedzenie, blisko do plaży, wymiana ręczników i sprzątanie zgodne z moimi oczekiwaniami.WadyOszustwo i lekceważenie ze strony biura TUI. Niggdy więcej nie skorzystam z ich oferty -
~Lol / 2021-11-11 19:08
Lipiec- Dominikana (Punta Cana) obiekt Riu Bambu kategoria wskazana przez przez TUI 5*
Kompletny dramat który poprzez informację od TUI rozpoczął się problemami już przed wylotem a im dalej tym gorzej niestety. Aby przedstawić najkrócej…99% uczestników imprezy złożyło reklamację a znaczna część na własną rękę zmieniła obiekt z uwagi na realne zagrożenia dla zdrowia itd.
Totalny brak pomocy ze strony TUI, oczywiście brak rezydenta… czat TUI to jakaś abstrakcja, żeby nie rzec kpina. Po powrocie udzielili szablonowej odpowiedzi na reklamacje- oczywiście nie poczuwając się do niczego (mimo mocnych argumentów w postaci zdjeć, nagrań itd.) Wyparli się dosłownie wszystkiego!
Totalna kpina. Podobnie jak inni, byli już klienci tego operatora czujemy się OSZUKANI i zdecydowanie odradzamy podróży z tym biurem.ZaletyPiękno tego miejsca,WadyWszystko co związane jest z organizacją imprezy turystycznej -
~Anka / 2021-11-04 13:22
Hotel Novotel Marsa Alam Egipt na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek. 3 gwiazdki to maks. Pokoje są w porządku duże, codziennie sprzątane, co prawda pobieżnie, ale tak jest w każdym hotelu. Natomiast jedzenie tragiczne. Bardzo mały wybór, dla nacji innych niż Egipska wydzielane, porcje dziecięce. Poza tym notoryczny brak naczyń. Nie ma do czego nalać zupy. Rano brak filiżanek do kawy, herbaty. Kelnerzy wręcz polują, kto kończy jeść, po czym dopadają do klienta i wręcz wyrywają talerze i sztućce, żeby szybko umyć, bo inni się awanturują, że nie mają na czym zjeść. Alkohol tylko krajowy. Wino, serwowane tylko do obiadu i kolacji, natomiast w barach na basenie i plaży dodatkowo płatne. Jednak nie było to problem, ponieważ wino nie nadawało się do picia. Po prostu pomyje. Piwo i cola były ok, nalewane z butelek. Najważniejsza rzecz – obsługa. Tragiczna. Z tak chamską obsługą chyba jeszcze nigdy się nie spotkaliśmy. Na czele z managerem hotelu. Uwaga ostrzeżenie – jeśli ktoś chce przedłużyć pokój, to wyższa szkoła jazdy. Pomimo, że hotel prawie pusty, na bookingu bez problemu można zrobić rezerwacje, ale w recepcji nie ma możliwości przedłużenia pokoju (za dopłatą). Dopiero w dzień wyjazdu, jeśli Pan manager ma dobry humor, owszem dokona przedłużenia pokoju, ale tu się zaczyna zabawa. Jedni płacą według cennika wywieszonego w recepcji czyli 30 USD, inni 40 (jak my), natomiast niektórzy za ten sam pokój zostali policzeni 60 USD, na pytanie dlaczego, usłyszeli odpowiedź, „bo ja tu jestem managerem i tak powiedziałem, bierze Pani ten pokój, czy nie?”
Kwestia animatorów i wychwalanej w opiniach pod niebiosa Pani Magdy. Dramat. Dziewczyna jak by była lekko odjechana, z błądzącym wzrokiem. Skąd więc pochlebne komentarze? Otóż animatorzy, czyli np. Pani Magda nagabuje turystów do wystawienia pochlebnych opinii w zamian za lepszego drinka. Po prostu opinie są kupowane.
Z plusów to na pewno cudna, naturalna i nie zniszczona jeszcze przez turystów rafa, możliwość spotkania w morzu żółwi, delfinów, zaraz przy pomoście hotelowym. No i to czego nigdzie nie ma, to pewna pogoda. Z Marsa Alam blisko (bo 4,5 godziny jazdy) do Luksoru, który warto zwiedzić.
Zaletyrafa, pogodaWadyjedzenie, obsługa -
-
~Karolina / 2021-11-04 07:54
Wybraliśmy biuro TUI tylko ze względu na wycieczki fakultatywne ponieważ chcieliśmy coś zwiedzić. Żadna z wycieczek się nie odbyła. Co więcej nikt nie raczył nas poinformować o tym że wycieczki się nie odbędą i o godzinie 6:30 rano czekaliśmy godzinę przed hotelem na autobus, który nigdy nie przyjechał. Żadnego kontaktu z rezydentem. Przez to biuro spedzilismy cały tydzień zamknięci w hotelu. Gdyby ktoś nas chociaż poinformował zorganizowalibyśmy sobie inna wycieczkę na własną rękę, zmiast oczekiwać czy dana wycieczka się odbędzie czy może akurat nie. Mieliśmy nadzieję przynajmniej na rekompensatę zmarnowanego urlopu, jednak TUI nawet po fakcie nie potrafi zadbać o swoich klientów. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z klientem i wzięcia odpowiedzialności za to -
~jela / 2021-10-27 22:00
W terminie 17.09.2021 - 24.09.2021 byliśmy z TUI na wczasach w hotelu Globales Mediterrani na Minorce. Warunki w hotelu ok, obsługa hotelowa również ok ale obsługa rezydenta to jakaś pomyłka i tak naprawdę ograniczała się do sprzedaży wycieczek. Sprzedając wycieczki pani rezydent zapomniała nadmienić, że przewodnik jest anglojęzyczny. W hotelu nie było segregatora z informacjami nt. hotelu, okolicy i wycieczek w języku polskim (podobno ze względu na covid ale inne narodowości miały takie informatory. Kontakt z TUI mieliśmy tylko przez aplikację, nie mieliśmy kontaktu do bardzo śpieszącej się pani rezydent. W aplikacji odpowiedzi na pytania spływały z kilkugodzinnym opóźnieniem. Często zdani byliśmy tylko na siebie. Nigdy więcej wyjazdu z TUI! ZaletyHotel godny polecenia.WadyObsługa rezydenta ograniczała się do sprzedaży wycieczek nawet bez wyjaśnienia warunków tych wycieczek -
~S.D. / 2021-10-26 11:33
Biuro podróży Tui to zdecydowaie porażka! Nigdy więcej! Co innego kupiłam, co innego zastałam na miejscu. Zgłaszałam zastrzeżenia już z hotelu, a reklamację napisałam po powrocie. W odpowiedzi otrzymałam maila, z którego dowiedziałam się, że pracownicy nie znaleźli uhybień, a ja nie poinformowałam o nich niezwłocznie. Pytam więc czy może znaleźli pięć obiecanych restauracji a la carte, które były w ofercie lub wyposażenie mojego pokoju? Nie wspomiając już, że hotel miał być po całkowitym remoncie. Dobre sobie, chyba w latach dziewięćdziesiątych zeszłego stulecia! Mam wrażenie, że odpowiedź na reklamację była wysłana z systemu, a moje zastrzeżenia nie zostały sprawdzone. Obsługa klienta do poprawki, ale ja już tego nie sprawdzę, ponieważ zakończyłam tym wyjazdem moją przygodę z TUI. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!! WadyOferta niezła, szkoda tylko, że nie do końca prawdziwa. Obsługa klienta TUI na zero. -
~Mira / 2021-10-21 07:58
W hotelu Club Big Blue byłam z mężem od 6 do 13 pazdziernika 2021 i to była porażka.W Turcji byłam 5 raz i trafiłam fatalnie jedzenie nawet wybór ale brakowało ,alkohol to tylko nazwa sama woda ,serwis był ale co z tego że za każdym razem zginęła paczka papierosów które były schowane po zgłoszeniu usłyszałam że panie które sprzątają nie palą nigdy więcej tego hotelu WadyWszystko ostatni pobyt w tym hotelu i wszystkim odradzam -
~Elvita / 2021-10-20 15:46
Hotel Anabelle oznaczony 5 gwiazdkami absolutnie nie jest godny polecenia, w pokojach stare meblem odpadającymi frontami, sprane , szarobure ręczniki w łazienkach, podobnie pościel .
Restauracja wyglada jak stołówka robotnicza, jedzenie monotonne, bardzo przeciętne, serwis bardzo słaby.
Plaża bardzo wąska i mała .
W opisie dojazd z lotniska pół godziny, jechaliśmy półtorej godziny.
Nie polecam tego hotelu -
~Xxxxxx / 2021-10-19 22:35
Porażka co to z tym biurem nie stało!!!Nigdy więcej -
~Agnieszka / 2021-10-16 18:33
Dziękujemy Tui za udane wakacje ,zresztą kolejne w tym roku tym razem w Hotel Ephesja holidey beach w Kusadasi.Hotel wspaniały pod każdym względem.Same plusy.Ze strony Tui wszystko jak w Szwajcarskm zegarku????Również lot liniami Enter Air wszystko co do sekundy !kontakt oraz całą reszta bez zarzutów.Wykupilismy wycieczki fakultatywne z Tui na Pammukale oraz Efezu to były wspaniale wrażenia i duzaaa dawka historii dzięki naszemu Rezydentowi Ali ma a imię ???? ,który był naszym przewodnikiem opowiada tak ,że moglibyśmy go słuchać i słuchać...Bardzo mądry człowiek.Tui ma szczęście, że ma takiego pracownika bo naprawdę swoją pracę widać, że wykonuje z wielkim zaangażowaniem i wklada w to dużo serducha...Dziękujemy Ali???? ZaletyWszystko zgodne z opisem oferty ,idealny kontakt z Tui ,Najlepszy Rezydent w TurcjiWadyBrak -
~Jarek / 2021-10-12 15:02
Hotel Albatros Sea World.
Hotel godny polecenia, jedzenie smaczne i dużo, dla jednych monotonne ale tacy się zawsze znajdą. Obsługa na duży plus.
Rafa niestety już nie taka doskonała, na płytkiej wodzie zniszczona natomiast z molo jest głęboko.
Biuro podróży TUI porażka, brak rezydentów, drogie wycieczki źle zorganizowane i największy przekręt- wiza za 28$ gdzie wszyscy kupują za 25$. Pierwszy i ostatni razWadyJedna, brak zalet. -
-
~wakacje 2021.10 / 2021-10-10 10:58
nie polecam, wylot na Majorkę o 3 w nocy, przylot około 6 rano, transfer do hotelu na 7 a tam informacja - doba hotelowa zaczyna się o 14. i tak od 7 do 14 twój problem co będziesz robił gdzie się podziejesz. masakra!!!!!! -
~Natalia / 2021-10-07 16:28
Zarezerowałam wycieczkę z TUI, do której z resztą nie doszło z powodu śmierci w rodzinie. Napisałam pismo reklamacyjne z prośbą o zwrot środków z zapewnieniem, że wykupię inną wycieczkę - w bardziej odpowiednim terminie.
Po 2 miesiącach, otrzymałam odpowiedź, że nie otrzymam zwrotu (a z biura podróży stacjonarnego, wiem, że to ich dobra wola). Słabe podejście do klienta…ZaletyŻadneWadyDługo czas oczekiwania na odpowiedź.
Brak podejścia do klienta. -
~Pima / 2021-10-05 22:57
Byłem w Meksyku z TUI w sieci RIU Pałace Mexico w Playa de Carmen. TUI twierdzi ze to hotel 5*, nic mylnego. Hotel z zewnątrz na pierwszy rzut oka łał, ale cześć hotelowo sypialniane już mocno nadszarpnięta czasem. Podniszczone meble, głośna klima a bez niej w tej wilgoci sie nie funkcjonuje. Pożółkłe wanny, odpadające elementy, zalane sufity, itp. TUI sprzedaje stary hotel może 3 + jak za 5*.
Wakacje fajne i ludzie mili ale nie ma tam żadnego komfortowych warunków.
Wrzesień 2021ZaletySerdeczni ludzie i mili Meksykanie $ zaWadyGłośna klima, stare wyposażenie, długa obsługa na płazy, Hotel sie deczko sypie. -
~Luka / 2021-10-04 16:25
Z małżonką pół świata z TUI zjechaliśmy, ale kolejne pół już raczej z innymi biurami. Chyba Pandemia bardzo uszkodziła tę firmę, bo porównując obsługę z przed nawet 3 lat do obecnej to niebo a ziemia... Opisy niezgodne z tym co na miejscu oczywiście na niekorzyść klienta, późniejsze złożenie reklamacji zostaje bez jakiegokolwiek odzewu, na miejscu rezydent jest chyba z przypadku bo poza sprzedażą wycieczek fakultatywnych nic nie wie i radzi byśmy poczytali w internecie. Same wycieczki raczej nie warte swojej ceny. Jedyny plus to rzeczywiście cena adekwatna co zakwaterowania, ale nic poza tym. Reasumując bardzo, ale to bardzo poważnie w TUI Polska zaczęła szwankować obsługa klienta, który ma najlepiej zostawić tylko pieniądze i nic nie wymagać bo w przeciwnym razie jest intruzem...
strona 31 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »