Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 928 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.48
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bartek / 2022-02-22 17:45
    Ocena: 3.00 / 5
    W sobotę wróciliśmy z Punta Cana na Dominikanie. Hotel, pokoje i pobyt oceniam dobrze. Mam dwa zastrzeżenia.
    1. Wycieczki wykupione z biura - dramat, stanowczo odradzam. Szczególnie tzw. Buggi Adventures - sprzęt zrujnowany, niesprawny technicznie, żadnych zabezpieczeń osobistych typu kask czy okulary (oczywiście można je dokupić za dodatkową, niemała opłatą), stan techniczny pojazdów w zasadzie niebezpieczny dla użytkownika. Sama przygoda polega na odwiedzeniu ,,kumpli królika" w okolicy i kupieniu lokalnych produktów po kosmicznych cenach! Dramat, szkoda czasu i pieniędzy!
    2. Wymeldowanie z hotelu godzina 11, transfer na lotnisko 20:30. 9 godzin! Oczywiście można wykupić dodatkowe godziny w pokoju, ale o tym biuro nie informuje przed wylotem.
    No i ogólnie - wypełnianie kupy papierów na podróż, w sumie nikomu niepotrzebnych...
    ZaletyHotel, serwis, jedzenie, warunki, plaża i obsługa hotelowa bardzo dobre, warte polecenia.
    WadyTak jak powyżej
  • ~Masza / 2022-02-22 11:40
    Ocena: 5.00 / 5
    W sobotę wróciliśmy z Marsa Alam , chciałabym się podzielić opinią , większość odradzała mi wyjazdu do tego hotelu , że niedobre i monotonne jedzenie , brak internetu , że brudno , walka o wolne miejsca itd. mimo tego zaryzykowałam - nie zawiodłam się .
    Jeśli chodzi o pokoje -bardzo ładne, duże , przestronne ,sprzątane codziennie wraz z wymianą pościeli i ręczników , bezpłatny sejf , woda uzupełniana na bieżąco .
    Plaża - piękna szeroka , nie było problemu z wolnymi leżakami , obłędna rafa koralowa , morze cieplejsze niż nasz Bałtyk , więc bez problemu można popływać ????
    Baseny- kilka z tym że w okresie zimowym jeden podgrzewany i drugi kryty z jeszcze cieplejszą wodą.
    Obsługa przemiła , uśmiechnięta , bardzo zaangażowana , jedzenie smaczne , każdy znajdzie coś dla siebie ,potrawy bardzo dobrze doprawione , drinki robione na oryginalnej coli tonicu czy sprite , piwo butelkowe , nie wiem skąd opinia że brudno że stoliki się kleją , kelnerzy na bieżąco sprzątali i przygotowywali stolik dla kolejnych gości
    Wi-fi działało praktycznie wszędzie ,w pokojach bardzo dobrze , na plaży był kiepski zasięg , ale uważam ze nie był na tyle duży problem aby płakać jak co niektórzy ???? w końcu przyjechaliśmy na odpoczynek a nie siedzenie w necie ????
    Jeśli chcecie faktycznie odpocząć to zdecydowanie polecam ten hotel , mało dzieci , cisza , spokój , każdy znajdzie miejsce dla siebie ????
    Jakbym miała się do czegoś na siłę przyczepić , to brakowało mi półeczki na kosmetyki w łazience i to wszystko
    Minusem było to że nie można wejść do morza z brzegu i popływać ze względu na rafę ale to już nie wina hotelu
    Pobyt uważam za udany
  • ~Ania / 2022-02-20 21:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie wróciliśmy z wycieczki do Turcji. Wybrany dla nas hotel przerósł nasze oczekiwania. Wszystko było super. Transfer, lot. Cena była adekwatna do ofert (a nawet niższa niż standard hotelu)
    ZaletyPrzemiła obsługa
    Wadybrak
  • ~Mariusz / 2022-02-18 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI DNO !!!!!!
    Wycieczka punta cana 9-20.01.2022 . Dramat opis hotelu i obsługi nie pokrywa się z onietnicami . Zrzucanie winy na różne spółki działające na jednym terenie (impresive spa ) i dlatego all nic. Wcale nie jest all !!!! Jak ktoś kupuje chce mieć pewność i zgodność z opisem a nie odbijanie piłeczki .Adwokat już się tym zajmie
    ZaletySłońce na miejscu
    WadyTUI
  • ~Marcin / 2022-02-16 09:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolony z obsługi biura podróży "TUI" z galerii handlowej "biała" w Białymstoku. Kobiety były bardzo miłe, pomocne, uśmiechnięte i na wszystkie nurtujące pytania odnośnie wczasów odpowiadały. Można było również się pośmiać :)
    Nie sądziłem, że tak pracownice biura podróży mogą być miłe, serio.
    I dlatego teraz mają mnie jako stałego klienta. I wybiorę te biuro, nie będę szukał u konkurencji. I czas na kolejne wczasy na Malediwach :)
    ZaletyObsługa, pomoc, oferta zgodna z opisem
  • ~Sebastian / 2022-02-15 01:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiliśmy wycieczkę z biura TUI która okazała się całkowicie mniej niż przeciętna, zostaliśmy źle poinstruowani na miejscu przez pracownika TUI (my i inni klienci z tego samego hotelu). W konsekwencji nie zabrano nas transferem z hotelu na lotnisko (nikt nawet się nie przejął, że nas nie ma). Ponieśliśmy spore koszty dojazdu taxi, a w odpowiedzi na reklamację, dostaliśmy odpowiedź '' iż przejazd taksówką był Pana suwerenną decyzją". Na miejscu dzwoniliśmy do biura TUI gdy tylko autokar się spóźnił 10 min po czym nas poinformwala pani, że nie zawrócą autokaru gdyż za duże ryzyko, że inni też się spóźnia na odprawę. Druga sytuacja to źle opisana wycieczka na miejscu jedno dniowa, która wprowadza w błąd, opis nie zgadza się z faktycznym przebiegiem wycieczki. Opis zawierał wejście na wulkan - wszyscy się naszykowali (inni klienci) na wejście, a okazało się że to błąd w opisie i wejścia nie będzie. Przejechaliśmy busem tylko obok. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySporo
  • ~San / 2022-02-14 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    To co sprzedaje TUI w swojej ofercie to jakiś skandal. Zapłaciliśmy prawie 4500 zł/os za hotel 4-gwiazdkowy w Grecji, w którym oferta all inclusive wyglądała tak, że napoje alkoholowe i bezalkoholowe były dostępne w godzinach 11-18 (jako wino i piwo lub soki rozcieńczanie z dystrybutora - podważana jakość smaku tych napojów). Natomiast od 18-22 można było zamówić drinki z pełnej oferty all inclusive. Oczywiście w opisie oferty wszystko napisane tajne przez poufne.
    W restauracji syf taki ze jak przychodziliśmy na lunch czy obiad to musieliśmy sami sprzątać stoliki.
    W pokojach w hotelu CZTEROGWIAZDKOWYM brak środków do higieny (szampon, żel do mycia - No po prostu standardowy zestaw) osobistej, tylko łaskawie dali mydło w kostce.
    Oczywiście wody w pokojach też brak.

    Proces reklamacji to jakiś śmiech na sali. Od wszystkiego umywają ręce bo przecież w OFERCE NIE BYŁO KONKRETNIE NAPISANE co i jak. Masakra. Najlepiej to podczas wakacji jak zobaczy się jakaś niedogodność to wszystko nagrywać i robić zdjęcia a nie myśleć o tym żeby jakoś te wakacje spędzić.

    NIGY WIĘCEJ Z TUI !!!
    ZaletyBrak
    Wady- opis oferty
    - rozpatrywanie reklamacji
    - dbanie o klienta
  • ~Dariusz / 2022-02-06 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    NACIĄGACZE - Wabią dobrą ceną a potem okazuje się że trzeba za wszystko dopłacać nawet za transport z lotniska do hotelu w EGIPCIE . ZA CHWILĘ ZAŻĄDAJĄ DOPŁATY ZA PAPIER W KIBLU !!!!
    Dokładnie tak jak w KABARECIE POD WYRWIGROSZEM " bilet za złotówkę "
    http://www.video.banzaj.pl/film/2717/kabaret-pod-wyrwigroszem---bilet-za-zlotowke/
    NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyNACIĄGANIE KLIENTÓW
  • ~Artur / 2022-01-29 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiony pobyt na Dominikanie w hotelu IMPRESSIVE PUNTA CANA za pośrednictwem TUI oceniam najgorzej jak jest to możliwe. Biuro sprzedaje Hotel jako 5 gwiazdek. Myślę że o jakieś 4 gwiazdki za dużo. W pokojach jeden wielki syf , smród, stechlizna , już od momentu zakwaterowania widać było Nas Polaków jako zło konieczne , inni goście otrzymali powitalnego drinka i obsłużono ich sprawnie natomiast Nam kazano czekać, prawie 2 godz trwało zakwaterowanie !! Najwyraźniej TUI bukuje najtańsze opcje a kasuje jak za extra warunki. Spotkaliśmy Polaków którzy mieszkają w Niemczech ,kupili i lecieli z Niemieckiego biura, mieli Pokój z jacuzzi z widokiem na ocean i zapłacili w przeliczeniu prawie 1000 zł mniej niż my !!! Zlociejstwo.
    Poza tym jedzenie tragiczne , wszystko zimne , lub jak ma się szczęście letnie, obsługa ma wywalone na wszystko. Trzeba było się prosić o herbatę czy sztućce. Do tego hit z jakim się nie spotkaliśmy na świecie!! Podział na gości zwykłych i premium. Oczywiście zwykli to my :) nie wejdziesz na ładniejsza plaże, nie napijesz się drinka w większości barów, gorsze pokoje i wiele innych. Żeby mieć coś z tego urlopu wykupiliśmy że znajomymi opcje premium za jedyne 250 euro za osobę!!
    Najlepsze ze w tej cenie otrzymaliśmy zmianę pokoi na lepsze !! I tu kolejne zdziwienie , pokoje były w tym samym budynku tylko po drugiej stronie ???? kabaret.
    Finalnie nie polecam i nigdy nie kupię nic w TUI bo to jedno wielkie złodziejstwo
    ZaletyBrak
    WadyWszystko tam miało wadę, a największą wada to TUI POLSKA !!
  • ~Nat / 2022-01-17 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Hurghada 9 stycznia 2022 hotel marina Beach okropnie okropnie i jeszcze raz okropnie woda w kranie zimna albo jej całkowity brak jedzenie za tą cenę tragedia z owoców tylko pomarańcze na plaży arbuz ale płatny. Alkohol wyliczany w pokojach o papier toaletowy trzeba było się prosić tak jak i o wodę do picia. Jednym słowem to co piszą na tui jedna wielka ściema. Omijać ten hotel z daleka
  • ~Jaco / 2022-01-16 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tui ich pracownicy to jest jakieś nieporozumienie nie potrafią załatwić kompletnie nic a jak pytasz o jakąkolwiek pomoc to nic nie wiedzą odradzam każdemu to biuro
    ZaletySame wady brak zalet
    WadySame wady
  • ~Marek / 2021-12-23 16:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem wraz z żoną w grudniu br. na Dominikanie, hotel Bahia Principe Grand Bavaro. Wielkie oszustwo, hotel polecany przez TUI jako pięciogwiazdkowy zasługuje najwyżej na 3. Przez 10 dni pobytu internet mieliśmy aż 3 razy i to po 3-5 min. a obsługa.klienta wyłącznie przez aplikację TUI. Wyżywienie: specjalność hotelu to zimna dania, wino o smaku octu, obsługa kelnerska która nie chce zobaczyć klienta. Dodatkową atrakcją były lunche - w jednej restauracji kilka hoteli, ścisk i tłok, polowania na stolik i dopchanie się do jedzenia.
    NIGDY więcej TUI!!!
    Zaletyładna plaża
    Wadypokój jak w hotelu 3 kat. zimne jedzenie, tłok w restauracjach, brak internetu, zła obsługa w restauracjach i recepcji
  • ~Adam / 2021-12-22 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłem wczasy w TUI. W biurze TUI polecili mi nie brać pokoju ekonomicznego a o wyższym standardzie i tak zrobiłem. Gdy już przyjechaliśmy i po kilku godzinach dostaliśmy pokój nie mogliśmy dowierzyć - syf brud po prostu pokój ekonomiczny. Były trzy łóżka a nas było czworo. Po interwencji w recepcji zrobili dostawkę i to wielkim problemem bo później się okazało w recepcji żę mieliśmy zapłacone za 2 dorosłych bo dzieci w tym hotelu są za darmo – w TUI płaciliśmy normalnie. Pokoju nie mogli wymienić bo już nie mieli – wszyscy Niemcy i Rosjanie my na samym końcu zakwaterowani. TUI zwróciło 350 zł . Taka właśnie kwota była różnicą miedzy pokojem ekonomicznym a standardowym . Tui nie przyznało się , że dostaliśmy pokój ekonomiczny a dostaliśmy zwrot za niedogodności. Nie spodziewałem się po takiej firmie jak TUI takich nieprawidłowości. Czujemy się oszukani przez TUI i wychodzi na to ze podpisując umowę z TUI nie możesz być pewny czy dostaniesz to co w umowie jest zapisane. Nigdy więcej TUI.
    WadyNie przestrzeganie umowy , rezydencji nie pomogą oni są od wycieczek
  • ~Darek / 2021-12-21 22:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Moim zdaniem jest to złodziejska firma i myślę że pracownicy działu obsługi klienta dostają prowizję uzależnioną od wysokości wyłudzonych pieniędzy od klientów. Za przykład niech posłuży dzisiejsza próba naciągnięcia mnie na wyższe koszty zakupu oferty w biurze TUI w galerii Korona w Kielcach. W dniu dzisiejszym zgodnie z zakupioną ofertą miałem dokonać płatności 2 raty za zakupioną wycieczkę do hotelu Maraya w Marsa Alam, ale postanowiłem skorzystać z obiecanej w warunkach umowy możliwości jednokrotnej zmiany oferty i zamiast wycieczki dla dwóch osób +dziecko wybrałem ofertę dla dwóch osób dorosłych i dwojga dzieci. Po 20 minutach rozmowy za pośrednictwem Internetu z biurem obsługi pracownica biura TUI w Kielcach zaproponowała mi możliwość zamiany oferty na wybrany hotel w interesującej mnie konfiguracji za kwotę 14.030 zł, tymczasem identyczna oferta na stronie tui.pl wyniosła kwotę 11.992 zł. Ta propozycja, którą pracownica TUI nazwała niezwykle atrakcyjną, wychodzącą w stronę klienta była droższa o 2.038 zł od aktualnej oferty oraz o prawie 368 zł gdybym zdecydował się na zakup nowej oferty (11.992 zł) oraz przepadek całkowity zapłaconej wcześniej zaliczki pierwszej raty (1670 zł). W taki sposób pracownicy firmy TUI realizują obiecaną możliwość zmiany oferty. Jest to ewidentna próba oszustwa pod płaszczykiem wyjścia klientowi na przeciw. Często korzystam w różnych biur podróży i taka sytuacja nie zdarzyła w żadnym innym biurze, np Coral travel, Rainbow i poziom obsługi w tych biurach moim zdaniem jest diametralnie wyższy niż w firmie TUI, którą oceniam jako najgorzej obsługującą klienta firmę na krajowym rynku, która posuwa się nawet do oszustw. Zresztą z moich doswiadczeń wynika, że firma doi klientów na każdym możliwym miejscu, np. podczas wycieczek rola rezydenta ograniczyła się jedynie do sprzedaży wycieczek gdzie całe pierwsze spotkanie rezydenta z klientami firmy TUI w hotelu podczas dwóch pobytów w hotelach w Egipcie dotyczyło tylko i wyłącznie sprzedaży wycieczek. Spotkania z rezydentami innych biur podróży również w hotelach w Egipcie poza sprzedażą wycieczek dotyczyło szeregu ważnych spraw dla turystów podczas pobytu na wypoczynku, na co ci rezydenci przeznaczali sporo czasu. Moim zdaniem firma TUI z takim podejściem do klienta polegającym na maksymalnym jego "zgoleniu", nie zasługuje na zaufanie klientów i jest to moja ostatnia wycieczka z tym biurem podróży. Na rynku jest sporo innych firm które szanują klientów i które nigdy do takich nieuczciwych praktyk jakie prowadzi firma TUI nie posunęły by się. Moim zdaniem najlepszą z tych firm jest Coral Travel. Nie dajcie się wydoić firmie TUI.PL
    WadyMoim zdaniem zachowanie pracowników TUI można oceniać w kategorii oszustwa i naciągania klientów
  • ~Paweł / 2021-12-18 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie polecam biura, wcześniej wielokrotnie wyjeżdżaliśmy sami, teraz za czasów Covida zdecydowaliśmy sie na biuro. Po pierwsze wprowadzono nas w błąd przy rezerwacji zapewniając ze hotel jest blisko centrum, wykupiliśmy dodatkowo polisę pozwalającą zrezygnować bez podania powodu. Jak chcieliśmy to zrobić biuro sie wycofało rakiem z tego. To jednak nie było najgorsze, wyjeżdżać z hotelu dostaliśmy komunikat/ nie musisz robić testu a Na lotnisku Gong test obowiązkowy.
    ZaletyBrak
    WadyChaos, brak informacji, wprowadzanie w błąd klienta
  • ~troter / 2021-12-16 18:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Miałem wykupiony pobyt w Obzor Bułgaria, z przelotem na Trasie Wrocław - Burgas, wylot zapisany w umowie o 9.05.
    ok. 3 tygodni przed wylotem, przeglądając oferty TUI zauważyłem, ze wylot do Burgas jest o 5,00. Zarówno ustawa o usługach turystycznych jak i warunki imprez turystycznych TUI, nie mówiąc o samej umowie, nakładają obowiązek niezwłocznego zawiadomienia klienta o zmianie. Żadnego zawiadomienia nie otrzymałem, moja propozycja zmiany trasy przelotu z Wrocławia do Obzor ale przez Warnę do której lot był w przyzwoitym czasie nie została przyjęta. Na żądanie zwrotu zapłaconej kwoty otrzymałem odpowiedź negatywną. Niezawiadamianie o zmianie, jak sadzę, jest elementem wspomagającym proceder nabierania klientów na dogodne godziny lotów, które sie potem zmienia, klient o tym nie wie, lub wie ale nie ma stosownego potwierdzenia zmiany więc obsługa reklamacji może robić co chce. Aktualnie sprawa jest w sądzie, podobnie jak dwie inne, w pierwszym przypadku sprawa była dość banalna, w ofercie i umowie był zapis leżaki na plaży w cenie, w rzeczywistości na początku pobytu były płatne, potem bezpłatne dla klientów baru. TUI odmówiło zwrotu kwoty, która była w cenie, ja zażądałem kwoty którą pobierał hotel. Sprawa poszła do sadu. Sąd zażądał zapłaty i TUI zwróciło pieniądze. Inna sprawa aktualnie w sądzie, Hotel Skal w Ustroniu Morskim 4* VP, położony dość daleko od plaży, na fotografiach przestronne widoki na północ. Rzeczywistość: hotel w rozbudowie, jak to na budowie całodniowy hałas maszyn i urządzeń budowlanych, rozmowy pracowników, aby były słyszane, były bardzo głośne, bez szans na popołudniowa drzemkę a nawet na rozmowę telefoniczną. Miały być trzy posiłki, były ale dwa, śniadania i kolacje bez zarzutu, obiad gorszy niż w stołówkach PRL, zazwyczaj to co zostało z kolacji poprzedniego dnia.
    ZaletyKiedyś ceniłem TUI za ofertę i rzetelność, dobrą prace rezydentów na miejscu. Obecnie oceniam na "mniej niż zero"
    WadyNie widzę zalet. Obsługa reklamacji celowo przedłużała załatwienie sprawy aby mnie nic nie zwrócić z zapłaconej pełnej kwoty (zapłaciłem aby TUI nie miało pretekstu przejęcia zaliczki)obciążyć pełna kwota.
  • ~Danuta / 2021-12-11 10:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Pierwszy raz w Egipcie, hotel Jaz Aquamarine resort najlepszy, obsługa, miejsce, jedzenie wyśmienite. Obsługa klienta -rezydent Karol bardzo uczynny , bardzo zaangażowany, profesjonalizm. Miejscowi ludzie mili, uczynni na swój sposób. Przebieg wycieczki bez zarzutu, bezpiecznie i miło, polecam .
  • ~Agnieszka / 2021-12-07 10:44
    Ocena: 2.33 / 5
    To nie był mój pierwszy raz z Tui,lecz napewno ostatni.
    Rezerwacji dokonywałam w 2020 roku,lecz z uwagi na sytuację pandemiczna byłam zmuszona przesunąć na kolejny rok. Zmieniłam również kierunek ( miałam wykupioną opcję bezkosztowej wieolrazowej zmiany rezerwacji w obrębie lata '21)
    Kierunek wybrany ostatecznie to Sycylia. W aplikacji były umieszczone wszystkie dane,rezerwacji oraz wykupiony transfer.
    Po przylocie na lotnisku zostaliśmy całkiem sami,brak jakiegokolwiek transferu. Oczywiście brak również rezydenta,bo takowych Tui nie posiada. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Czat również porażka. Po mniej więcej 2 godzinach udało się dodzwonić,konsternacja co z nami zrobić. Kazano nam wziąć taxi , rachunek i jechać do hotelu (100 km od lotniska -140 euro). Tak też zrobiliśmy. I od tej pory były tylko schody jeśli chodzi o komunikację z biurem. Natychmiast wysłałam reklamację z rachunkiem na wskazany adres mailowy i cisza. Próbowano nam wcisnąć, że transfer nie był wykupiony. W aplikacji zniknęła opcja wykupionego transferu. O powrotny z hotelu na lotnisko oczywiście nie było mowy. Powrotny transfer zapewniła nam Itaka w gratisie!!
    Po powrocie z urlopu zaczęłam dalszą walkę o zwrot przynajmniej kosztów taxi. Po 3,5 miesiącu sukces! Jest zwrot!! Ale zero przeproszenia za zaistniałą sytuację,za ich błąd i za brak powrotnego transferu. Nie wspomnę ile to mnie nerwów kosztowało w trakcie urlopu.
    Tui- odradzam wszystkim znajomym,nie tak powinni być traktowani klienci!
  • ~Elunia / 2021-12-06 10:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Wróciliśmy z urlopu z TUI hotel Titanic Beach Lara
    Zaletyhotel super, obsługa w hotelu na najwyższym poziomie, od serwisu room, baru, restauracji, niespodzianka na urodziny od hotelu,w pokoju butelka wina, owoce i ciasta, rezydenta P. Edyta super, wycieczki super oferowane przez biuro, a Stambuł w szczególności, mini bar w pokoju w cenie, jedzenie urozmaicone, herbata i kawa turecka wspaniała. Ogólnie hotel robi ogromne wrażenie,
    Wadybrak nie ma się do czego przyczepić
  • ~Mariola / 2021-12-03 17:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam Biura TUI - totalny brak rezydenta na miejscu. Kontakt na miejscu tylko za pośrednictwem aplikacje, w której rzadko kto odpisuje. Transfer lotnisko hotel dodatkowo płatny, na dodatek na powrocie nikt nas nie odebrał z przed hotelu. Na własny koszt zamawialiśmy taxi. Po złożeniu reklamacji, nie uzyskaliśmy zwrotu poniesionych kosztów (opłaconego transferu TUI oraz kosztów taxi). Obsługa biura bardzo nie miła. Utrudniony kontakt (tylko drogą listowną). Dodatkowo na lotnisku okazało się, że nie ma jednej z osób na liście pasażerów (prze ich pomyłkę). Ponownie zero pomocy z ich strony w tej sytuacji (jedyną osobą pomocną na lotnisku okazał się rezydent z innego biura podróży). Jeżeli chce ktoś bez stresu spędzić swój urlop to totalnie nie polecam biura TUI.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904