Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 928 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.48
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~michał / 2022-06-29 12:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Do Marcina R. Możesz mi zdradzić w jakim hotelu byłeś że doba hotelowa kosztuje 2000 zl na noc? bo z Twojego wpisu wynika że 10 tys wakacje doba 2 tys jawne kłamstwo...jeśli się mylę napisz proszę kiedy gdzie jaki hotel i sprawdzimy jak było ..pozdrawiam
    Zaletyok
    Wadybrak
  • ~Mariusz R. / 2022-06-28 20:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalna porażka! Klient ma sam organizować sobie nocleg bądź płacić 2tys za kolejną dobę ponieważ lot jest przesunięty na następny dzień-3ciraz z kolei!!! Place 10 tys za wakacje i to biuro powinno rozwiązać problem!!!
  • ~Gregor / 2022-06-28 18:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Wszystko jest ok do momentu opłaty za wczasy później to już sobie radz sam
    WadySporo
  • ~Kamila / 2022-06-28 15:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Pierwsze wakacje i bardzo udane. Wszystko dokładnie wyjaśnione, w razie wątpliwości bezproblemowy kontakt z organizatorem. Polecam biuro TUI szczególnie dla osób, które wyjeżdżają pierwszy raz na wakacje. Oferta zgodna z opisem.
  • ~Urszula / 2022-06-27 20:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Własnie wróciłam z Turcji.Wczasy ALL hotel TTH Pegasos Resort.Organizator TUI.Organizacja ze strony TUI SUPER.Wszystko dograne i zorganizowane:transfer lotnisko-hotel-lotnisko.Oferta zgodna z opisem i zamieszczonymi zdjęciami.TUI w hotelu PEGASOS ma nawet ufundowane parasole na plaży z logo Biura.Jestem bardzo zadowolona.Dlatego dziwne te zarzuty,że brak transporu.Wszystko dograne,punktualnie i komfortowymi autokarami.Bez obaw będę korzystać z tego Biura.
  • ~Kasia A / 2022-06-27 14:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Od 13 do 20/06/2022 byłam w Hiszpanii Isla cristina hotel 5* . Nie mam żadnych uwag . Od dnia podpisania umowy do wyjazdu i powrotu . Transfery z i na lotnisko zorganizowane b dobrze , hotel piękny nad oceanem , pokoje duże , bardzo czysto , pokój taki o jaki prosiłam z widokiem na ocean , jedzenie wyśmienite , drineczki pyszniutkie . Wycieczki fakultatywne do lizbony, i sewilli zorganizowane bez zarzutu . Brak rezydenta tylko był plusem kontakt online był bardzo dobry . Moje najlepsze wakacje - polecam
    ZaletyHotel , plaża , ocean
    WadyBrak
  • ~Damian / 2022-06-26 01:21
    Ocena: 2.67 / 5
    To nie jest biuro podróży a jedynie punkt sprzedaży wycieczek ze 100% odpowiedzialnością klienta - tylko czekają, żeby nie dopilnował drobnego szczegółu i nie pojechał. Przyszedłem przygotowany do biura podróży: przeczytałem dokładnie opisy ofert, opinie o hotelach i obejrzałem widoki z map google, przez co wiedziałem dużo więcej niż osoba sprzedająca wycieczki - siedziała jak myszka i tylko klikała. Właśnie widać jaka to filozofia. Otrzymałem sprzeczne informacje na temat przepisów covidowych w kraju, w którym miałem przesiadkę (lot do Meksyku przez Frankfurt): pani w biurze powiedziała, że musi być i wystarczy unijny certyfikat szczepienia. Na maila i smsa wysłała mi link, z którego wynikała że mam wygenerować kod QR upoważniający do wjazdu do Niemiec. Przyszedłem żeby się dopytać - tym razem inna pani powiedziała, że kod nie jest potrzebny na samo lotnisko. Zadzwoniłem na infolinię i powiedzieli żeby sprawdzić u przewoźników. Dzwoniłem do Lufthansy, ale oni powiedzieli, że przepisy ustala państwo a nie linia. Inna osoba z infolinii powiedziała, że trzeba QR, a jak kazałam jej to zrobić on line, to wyszło na moje że się nie da, ponieważ obecnie żaden kraj nie jest na liście ryzyka. Nie był potrzebny nawet certyfikat szczepienia. Nie zostałem zapytany przed wykupieniem wycieczki, czy mam kartę kredytową - jest ona potrzebna do opłaty VISITAX do Meksyku. Pani powiedziała, że to sobie zapłacę przelewem internetowym. Próbuję, ale się nie da - konieczna karta kredytowa. Musiałem wyrobić. A co by było gdybym opłaty dokonywał tuż przed wyjazdem? Nie ma rezydenta na miejscu. Miałem podaną godzinę lotu powrotnego - 21.40. Nie było jednak informacji, kiedy przyjadą po nas do hotelu. Dlatego ostatnie plażowanie musieliśmy skrócić i niepotrzebnie koczować przy recepcji przez ponad 3 godziny. Przyjechali po 19, tak że byliśmy na lotnisku niespełna na 2 godz przed odlotem. Na recepcji już chcieli wzywać nam taksówkę. Widać, że wraz ze zmianą właściciela zmienili standardy z niemieckich na ruskie.
    ZaletyOferta dot. hotelu zgodna ze stanem faktycznym.
    WadyDezinformacja. Współpraca z klientem kończy się w momencie wniesienia opłaty. Potem cisza lub sprzeczne dane.
    Naciąganie na wycieczki fakultatywne - opłata już w Polsce, bo nie ma rezydenta.
  • ~user / 2022-06-25 14:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo slaba obsluga. Potrafia powiedziec tylko tyle co na ulotce. Ponad to te smieszne w cudzyslowiu ukryte koszta, porazka. Kiedys tak nie bylo. Przesadna cena, w ciagu paru minut potrafi podskoczyc nawet o 200zl. Po informacji ze cena paliwa spadla i waluta sie umocnila. Wyciagaja pieniadze od ludzi ile sie da a w zamian uslugi na bardzo niskim poziomie. Na wyjeździe zero pomocy. Nie po to place kilkanascie tysiecy zloty zeby w razie potrzeby zostac za granica z problemem sam jak palec.
    ZaletyBrak
    WadyObsluga, cena,
  • ~Anna / 2022-06-24 14:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Wrociłam z Bułgarii, mam uwagi odnośnie obsługi na miejscu w odniesieniu do wycieczek - od czasu rezygnacji z rezydentów TUI schodzi na psy. rezydentka wpadła do autokaru na 10 sekund, tylko po to żeby powiedzieć że jakby ktoś miał problemy, to niech sobie dzwoni na infolinię - i to tyle. Wycieczkę fakultatywną do Stambułu wykupiłam jeszcze w Polsce, przy tym w biurze nie bardzo znali konkretny zakres, i skierowali mnie na infolinię. Dostałam stamtąd bardzo szczątkowe dane, i chciałam dopytać na miejscu rezydentki - niestety nie miałam takiej mozliwości. Co gorsza, nie było żadnej mozliwości dodzwonienia się na infolinię a informacje przekazane przez chat były NIEPRAWDZIWE I POBIEŻNE. W rezultacie okazało się, że program wycieczki jest żenujący (10 minut w Haga Sofia, Błękitny Meczet w remoncie, w pobliżu pałacu Topkapi przejeżdżaliśmy autokarem.... Totalna kpina, 8 godzin jazdy w jedną stronę, a całe zwiedzanie można byłoby zalićzyć w poł godziny... i to za ponad 300 zł! pomyłka
  • ~Bolob7 / 2022-06-24 12:00
    Ocena: 4.33 / 5
    W Turcji(Sural Saray Hotel) byliśmy od 1.06 do 15.6.2022. Hotel na 5* nie zasługuje. Pokoje duże, standardowe wyposażenie, sprzątane "po łebkach". TUI nie wywiązało się z umowy w zakresie pokoju z widokiem na morze, twierdząc, że boczny widok to jest to samo. A nie jest.
    ZaletyPiękna, piaszczysta plaża to duży plus. Z leżakami bez problemu. Obsługa bardzo miła. Hotel i otoczenie czyste. Jedzenie również przyzwoite.
    WadyZłe skoordynowanie godzin otwarcia barów.(Pokrywały się ze sobą) Po południu, do kolacji praktycznie brak jakiegokolwiek posiłku(poza lodami). Hotel okres świetności ma już za sobą (na balkonie drzwi odrapane, farba złuszczona, w łazience stara armatura).
  • ~artur / 2022-06-23 19:40
    Ocena: 4.33 / 5
    Fajnie byłoby gdyby osoby piszące opinie podawały gdzie były i w jakim terminie można to wtedy zweryfikować, bo tak to średnio wierze takim opiniom. Bawią mnie słowa za wszystko doliczają miejsca transfer itd... a czytać umiemy? czy nie?? wszystko jest napisane wystarczy czytać...Ja byłem brak uwag zero problemu jak komuś nie pasuje niech sam znajdzie hotel ,lot i niech leci...pozdrawiam szczere opinie
  • ~Agata Sebastian Joanna Łukasz / 2022-06-23 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Boją się podjąć jakichkolwiek działań związanych z zapewnieniem lepszych warunków dla swoich klientów przebywających w danym hotelu.
    Jedyne co potrafi infolinia to wyryty na pamięć tekst „bardzo nam przykro”
    NIE POLECAM!
    ZaletyBrak
    WadyZero poczucia bezpieczeństwa ze strony klienta!
  • ~Katarzyna / 2022-06-23 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    3 dni przed wylotem został zmienioniony hotel na dużo gorszy kilometr od plaży, w tym biurze wykupłam kilka wycieczek na kilkadziesiąt tysięcy, to są ostatnie wakacje jakie realizuję, TUI może być pewne, że nie wydam ani 1zł więcej, omijajcie to biuro szerokim łukiem!!!
    ZaletyBrak
    WadyTraktują klienta jak śmiecia
  • ~Ala / 2022-06-22 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jakaś, brak kompetentnych osób na infolinii. Nikt nic nie wie, wprowadzają ludzi w błąd. Sprzedają podwójnie miejsca w samolocie. Żałuje, ze kupiłam u nich wczasy. Już nigdy więcej. Totalna porażka.
  • ~Daniel / 2022-06-22 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedali wycieczkę, podpisali umowę wzięli pieniądze, ale po paru dniach powiedzieli, że wyjazdu nie będzie. Ściema że nie ma chętnych, ale oferta dopiero się pojawiła kiedy ją kupiłem, a wyjazd jest za kilka miesięcy. Ściemniacze, krętacze - szczerze odradzam. Mega porażka, nigdy więcej TUI, zachowują się jak podrzędna kręcąca prywaciarska firemka, lawirująca z dnia na dzień, aby przeżyć kosztem klientów.
    Zaletyżadnych
    Wadynieslidni, kręcą, lawiruja na koszt klienta
  • ~Szymon / 2022-06-22 15:32
    Ocena: 4.33 / 5
    Korzystaliśmy pierwszy raz z usług TUI mino różnych opinii o TUI ale muszę powiedzieć że jesteśmy na 100% zadowoleni.
    Kilka dni przed wylotem dostaliśmy komplet dokumentów na email. Od dnia wyjazdu do końca wycieczki czat onlain bez problemów ( rozmowni i pomocni konsultanci ) Po wylądowaniu na lotnisku powitał nas rezydent i skierował do odpowiedniego autobusu który zawiózł nas do hotelu, to samo na powód rezydent też nas pożegnał. Polecam TUI
    ZaletyDobra firma
    WadyBrak
  • ~Marta / 2022-06-22 07:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Bylam stałą Klientką. Ostatnie 3 lata: Lanzarote, Dominikana, Fuerteventura, Sal.
    Po ostatniej wycieczce wiem na pewno, że więcej nie polecę z tym biurem. I odradzam to stanowczo.
    Jeżeli wakacje przebiegają bezproblemowo, to jest przyzwoicie (można mieć uwagi, ale niewielkie. Zdarzają się wpadki, wg mnie lub dla mnie akceptowalne).
    Niestety ostatnia wycieczka - Sal, hotel Riu Pałace Santa Maria - był PRZEPEŁNIONY KARALUCHAMI. Także w moim pokoju. Pierwsze dostrzegłam przy restauracji, drugiego wieczoru. Kolejne trzy zastałam wchodząc wieczorem do pokoju. I to jest dla mnie nieakceptowane. Następnie w holu i w łazience obok recepcji. Zatem fakt jest taki, że były wszędzie. Pierwsze zgłoszenie wysłałam przez czat Tui już drugiego wieczoru, kolejne z pokoju (do końca wyjazdu „spałam” przy zapalonym świetle, w 19 stopniach (karaluchy nie lubią światła i temp. poniżej 20 st - takich rzeczy byłam zmuszona uczyć się na wakacjach). Codziennie zgłaszałam kolejne przypadki, były prośby o przeniesienie do innego hotelu, po powrocie reklamacje. Tui wyraził „ubolewanie”, uznając jednocześnie, że karaluchy w pokoju to norma w egzotycznych krajach (zapewniam Państwa, że to nie jest norma. Sporo byłam w egzotycznych kierunkach, w tym pn, śr. Ameryka, Azja). Dopiero Rzecznik Praw Konsumenta, a potem sąd uznał, że Tui nas krytycznie zaniedbał. Odradzam w 100%, bo nie są Państwo zaopiekowani w przypadku kłopotów, nawet takich gdy okazuje się, ze w pięknie na pozór wyglądającym hotelu panuje brud, w którym żyje tak ogromna, gołym okiem widoczna chmara karaluchów.
    ZaletyBrak. Jeśli płaci się wielkie pieniądze, leci się na upragnione wakacje po ciężkiej rocznej harówce, a pozostaje się bez opieki w brudzie z insektami, to zaufanie spada do zera.
    WadyBrak elementarnego zainteresowania klientem i poczucia odowiedzialnosci.
  • ~Madzia / 2022-06-21 22:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety,albo przesuwają lot tak żeby czlowiek dokupil dodatkowa dobę, bo będziesz czekać 14h w recepcji lub w drugą stronę.Transfer płatny, miejsce w samolocie 50zl w jedną stronę od osoby. To już nie jest to biuro co kiedyś. Nie liczy się komfort klienta.
  • ~Piotr / 2022-06-21 09:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Ogromne rozczarowanie. Zakup wyjazdu wraz z wycieczką fakultatywną z czteromiesięcznym wyprzedzeniem. Po przylocie - brak pilota, jedynie informacja smsem o stanowisku, gdzie stoi autokar (błędna, bo był zupełnie w innym miejscu). W hotelu jest rezydent TUI - ale obsługuje jedynie klientów przylatujących z Niemiec. Wycieczka fakultatywna - po przybyciu o wyznaczonej godzinie we wskazane miejsce zbiórki - cisza, nikogo. Po ponad godzinnej próbie kontaktu z call center, pani obojętnym głosem stwierdziła, że "wycieczka została odwołana" (zero informacji, pomimo iż 12h wcześniej telefonicznie inna pani z call center potwierdzała godzinę i miejsce zbiórki).
    Podsumowując - Biuro z kategorii "zapłać i radź sobie sam". Nigdy więcej.
    WadyStosunek do klienta, organizacja, brak kontaktu.
  • ~Czesław / 2022-06-20 12:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Od 12 do 19 czerwca 2022 roku wypoczywałem wraz z żoną w Hotelu Heronissos na Krecie. Ogólnie jesteśmy zadowoleni, uwagi takie jak brak polskojęzycznego programu TV, a powinien być i oto powinny zabiegać Polskie Biura Podróży, oraz brak zainteresowania się wczasowiczami korzystającymi z wycieczek, trzeba starać się aby otrzymać suchy prowiant, a gdy go wyprosisz to śmieszne co dają, Zadbajcie o to, uważam że to Wasz obowiązek.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904