Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 939 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamila / 2022-07-04 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Opis niezgodny ze stanem faktycznym. Nie kupujcie nigdy wycieczek fakultatywnych przez ich stronę! Zachęceni obniżka, tak zrobilismy, na miejscu okazuje się, że hotel jednak danej wycieczki nie oferuje, rezydentka nic nie ogarnia, z każdej strony sprzeczne informacje. Czekamy juz miesiac na zwrot kosztów, które miały być po 14 dniach. Po telefonie okazuje sie, że oni nic o sprawie nie wiedza i załatwiac trzeba reklamacje jeszcze raz. Jak piszecie na czacie z TUI róbcie screenshoty, bo po zakonczeniu wyjazdu cały czas i rozmowy są usuwane.
    Zaletybrak
    Wadywymienione powyżej
  • ~Rob / 2022-07-01 20:39
    Ocena: 3.33 / 5
    Byliśmy w hotelu SPLASH WORLD VENUS BEACH HAMMAMET...Rezydentka p. Agnieszka zrobiła swoją robotę chociaż nam było łatwiej gdyż był to 2 wyjazd do Tunezji..Hotel wymaga odnowienia jednak posiada 3 gwiazdki więc wiedzieliśmy gdzie jedziemy i na co można liczyć...animatorzy świetni i bardzo przyjaźni.. mówią w każdym języku...z wiadomych względów starają się nie mówić po rosyjsku???? prowadzili mega zajęcia więc nie dało się nudzić a przecież motywowali ludzi do udziału w przeróżnych grach-zajęciach w 37 ° upale...najlepszy MADY???? polecam udać się na Piracki statek badz Katamaran (taki gościu chodzi po plaży i w hotelu i namawia w czapce a'la kapitan)..jednak bardzo żetelny i wszystko było super i bezpieczne...Spędziliśmy super czas...dziecko 12 lat zachwycone...Jedzenie bardzo dobre i bardzo różnorodne...miejsce polecam zwłaszcza dla rodzin z dziećmi tylko nie TUI..kontakt na czacie beznadziejny. Na pytanie o plan wycieczki odpisali ze dziękują za kontakt i jak tylko będą wstanie to odpiszą...niestety...
    ZaletyAquapark, animatorzy, usługi jak Katamaran, jedzenie, miejsce, medyna, klimatyzacja w pokojach, nastawienie obslugi-kelnerow
    WadyWycieczki fakultatywne z TUI. Usiłowałem dowiedzieć się jaki jest plan wycieczki na Saharę ale TUI nie znalazło czasu aby odpisać na czacie.. przewodnik(starszy Pan) baaaardzo słaby...mówił po polsku słabo ale nie w tym problem...nic nie opowiadał poza słowami: "już za chwilę będziemy w...już za moment..tragedia...nie wiedzieliśmy kiedy i gdzie staniemy I co tam będziemy robić albo co można robić...16 lat temu byliśmy na wycieczce na Sahare z RAINBOW Tour i było cudownie...tym razem przewodnik zrąbal wszystko ale na szczęście była świetna ekipa...
  • ~Piotr / 2022-07-01 17:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy raz z TUI i same minusy. Miał być apartament z aneksem a było małe coś co niby miało być kuchnią. Widok na morze nie aktualny pomimo zapewnień biura. Wyjazd o 16 z hotelu a o 11 skończyła się doba hotelowa. Pytam się mistrza z TUI gdzie mam się przez 5 godzin błąkać. On nie wie. W recepcji nie chcieli za opłatą przedłużyć pobytu, bo nie ustalono z TUI. Na lotnisku jest przedstawiciel Rainbow, Grecki ale z TUI nie ma nikogo. Totalne olewanie klientów. Dobrze piszą inni, że z chwilą zapłacenia całej kwoty kończy się zainteresowanie klientem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zainteresowania klientem. 6 godzin czekałem na odpowiedź podczas pobytu w hotelu. Brak wsparcia. Oferty nie zgodne. Albo nie sprawdzają co wynajmują albo to jest specjalnie oferta dla Polaków
  • ~Krzysztof / 2022-07-01 13:13
    Ocena: 4.00 / 5
    Właśnie wróciłem z pobytu w Tunezji. Ogólne wrażenie z usług biura TUI na plus. Co prawda cała obsługa wycieczki odbywa się poprzez aplikację, jednakże dla mnie nie stanowiło to problemu. Wszystko czytelne, czat bez opóźnień. Rezydentka na lotnisku trochę mało pozytywnie nastawiona do życia i przylatujących turystów, no ale zrobiła i przekazała co miała :)
    Przewoźnik zakontraktowany przez TUI (firma EnterAir), punktualnie i bez problemów. Miła obsługa na pokładzie.
    ZaletyDobra cena wycieczki, ciekawa aplikacja, wszystko zgodnie z ofertą.
    WadyZdjęcia hotelu prezentowane na stronie lekko odbiegały od wyglądu faktycznego, osobna opłata za transfer do hotelu i na lotnisko.
  • ~Agnieszka / 2022-07-01 10:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Od dawna jestem klientką TUI, i mam porównanie jak zmieniała sie na przestrzeni lat obsługa klienta. Niestety ale zmieniała sie na gorsze. Najpierw ( pod przykrywka pandemii ) wprowadzono czat, zamiast kontakt z rezydentem. Zapomniano, że nie wszyscy maja telefon z internetem. W tym roku osobno trzeba było dopłacić za transfer z lotniska i na lotnisko. CZy nie mozna tego zabezpieczyć w cenie wycieczki? Ponadto w tym roku nie było w naszym hotelu obsługi rezydenta. Poinformowano nas, że naszego hotelu rezydent nie obsługuje. niby nic ale dla osób nie znających angielskiego to duży problem. Bo ciężko ustalić np. jak dojechac do miasta, jakie sa atrakcje, co zobaczyć, gdzie pojechać, jakie sa lokalne przysmaki, gdzie jest dobra knajpa. Niestety ale to ostatni nasz wyjazd z tui.
    Wadybrak rezydenta,
  • ~Tomasz / 2022-07-01 09:10
    Ocena: 4.00 / 5
    Do Magda... w opisie oferty jest jasno i wyraznie napisane wklejam ze strony TUI
    (aquapark „LE PIRATE": w zależności od sezonu, za opłatą, zjeżdżalnia: w zależności od sezonu, za opłatą, leżaki: za opłatą, parasole: za opłatą)
    Kolejny przykład że nie czytamy tego co jest w opisie,,, CZYTAĆ I NIE BĘDZIE KŁOPOTU
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK
  • ~Magda / 2022-06-30 17:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Od czego tu zacząć, jednym słowem mówiąc wielka jedna Porażka!nigdy więcej z tym biurem. Pani przedstawiciel Tui arogancka, nieuprzejma , nikt nie mogl liczyć na jej pomóc. Oferta nieadekwatna z warunkami wycieczki, Bylam w Aqua resort Djerba, w opisie i na zdjęciach byly zjeżdżalnie, dlatego też wybrałam ten hotel, nikt mnie nie poinformował, że to co na zdjęciach jest płatne!dlaczego nie pokazujecie zdjęcia z dwoma brudnymi, zaniedbanymi zjeżdżalniami bezpłatnymi. Oszustwo!
    ZaletyMila obsługa, jeśli dasz napiwek
    WadyPraktycznie wszystko , prócz jedzenia
  • ~karol / 2022-06-30 16:28
    Ocena: 3.67 / 5
    Tak sobie czytam te wszystkie opinie i ręce opadają.
    1.Brak rezydenta Panie niezadowolony a czytać umiemy czy jak kupował Pan to nie wiedział że nie ma bo wszędzie jest to napisane..
    2. Zwrot 100zl? nie wydaje mi się zwracają proporcjonalnie do kosztu zakupu wycieczki
    3. Opózniony lot hmmm prosze jechać samemu lub z innym biurem żaden problem
    Zawsze powtarzam należy czytać wszystko i wszedzie jeśli cos kupujemy lub jedziemy jesli nie pasuje jechac nad polskie morze na kebaba...
    Zaletybrak
    Wadybark
  • ~Anna / 2022-06-30 12:36
    Ocena: 1.33 / 5
    W tym roku TUI nastawione jest na wyłudzanie pieniędzy od klientów. W moim przypadku opóźnili lot powrotny na kolejny dzień wcześnie rano nie zapewniając noclegu. Mogę sobie sama dopłacić niecałe 1000 zł za to, że będę miała gdzie spać... Ale niektórzy musieli nawet 1700 zł.
    Z kolei część ma odwrotnie - skracają pobyt o 1 noc, ale zwracają jedynie 100 zł z wycieczki wartej ponad 10 tys.
    Nie ma żadnej osoby, z którą można porozmawiać, tylko pionki z obsługi klienta, którzy powtarzają niczym automat jedno i to samo
    WadyNaciągają na dodatkowe koszty omijając gwarancję niezmienności ceny
  • ~NIEZADOWOLONY / 2022-06-30 03:24
    Ocena: 1.33 / 5
    PORAŻKA .Coś takiego jak rezydent polski nie występuje . Właśnie przylecieliśmy z Majorki .W opisie biuro podaje-do plaże 50. , zapomina tylko dodać że w pionie . Brak polskiego rezydenta-Polak sobie poradzi , jak dla mnie -pierwszy i ostatni wyjazd z tym biurem.
    Zalety_________
    WadyJEDNA WIELKA WADA
  • ~S. / 2022-06-29 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam oferta niezgodna z opisem, miał byc pokoj z klimatyzacją a był z posputa klimatyzacją. Ze strony TUI przez dwa dni brak pomocy, dostaliśmy propozycję zeby sobie kupic wiatrak, drugiego dnia na własna reke zmienilismy hotel doba 60 euro. TUI nie chce dokonac zwrotu za hotel mimo przeslanego rachunku.
  • ~michał / 2022-06-29 12:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Do Marcina R. Możesz mi zdradzić w jakim hotelu byłeś że doba hotelowa kosztuje 2000 zl na noc? bo z Twojego wpisu wynika że 10 tys wakacje doba 2 tys jawne kłamstwo...jeśli się mylę napisz proszę kiedy gdzie jaki hotel i sprawdzimy jak było ..pozdrawiam
    Zaletyok
    Wadybrak
  • ~Mariusz R. / 2022-06-28 20:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalna porażka! Klient ma sam organizować sobie nocleg bądź płacić 2tys za kolejną dobę ponieważ lot jest przesunięty na następny dzień-3ciraz z kolei!!! Place 10 tys za wakacje i to biuro powinno rozwiązać problem!!!
  • ~Gregor / 2022-06-28 18:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Wszystko jest ok do momentu opłaty za wczasy później to już sobie radz sam
    WadySporo
  • ~Kamila / 2022-06-28 15:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Pierwsze wakacje i bardzo udane. Wszystko dokładnie wyjaśnione, w razie wątpliwości bezproblemowy kontakt z organizatorem. Polecam biuro TUI szczególnie dla osób, które wyjeżdżają pierwszy raz na wakacje. Oferta zgodna z opisem.
  • ~Urszula / 2022-06-27 20:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Własnie wróciłam z Turcji.Wczasy ALL hotel TTH Pegasos Resort.Organizator TUI.Organizacja ze strony TUI SUPER.Wszystko dograne i zorganizowane:transfer lotnisko-hotel-lotnisko.Oferta zgodna z opisem i zamieszczonymi zdjęciami.TUI w hotelu PEGASOS ma nawet ufundowane parasole na plaży z logo Biura.Jestem bardzo zadowolona.Dlatego dziwne te zarzuty,że brak transporu.Wszystko dograne,punktualnie i komfortowymi autokarami.Bez obaw będę korzystać z tego Biura.
  • ~Kasia A / 2022-06-27 14:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Od 13 do 20/06/2022 byłam w Hiszpanii Isla cristina hotel 5* . Nie mam żadnych uwag . Od dnia podpisania umowy do wyjazdu i powrotu . Transfery z i na lotnisko zorganizowane b dobrze , hotel piękny nad oceanem , pokoje duże , bardzo czysto , pokój taki o jaki prosiłam z widokiem na ocean , jedzenie wyśmienite , drineczki pyszniutkie . Wycieczki fakultatywne do lizbony, i sewilli zorganizowane bez zarzutu . Brak rezydenta tylko był plusem kontakt online był bardzo dobry . Moje najlepsze wakacje - polecam
    ZaletyHotel , plaża , ocean
    WadyBrak
  • ~Damian / 2022-06-26 01:21
    Ocena: 2.67 / 5
    To nie jest biuro podróży a jedynie punkt sprzedaży wycieczek ze 100% odpowiedzialnością klienta - tylko czekają, żeby nie dopilnował drobnego szczegółu i nie pojechał. Przyszedłem przygotowany do biura podróży: przeczytałem dokładnie opisy ofert, opinie o hotelach i obejrzałem widoki z map google, przez co wiedziałem dużo więcej niż osoba sprzedająca wycieczki - siedziała jak myszka i tylko klikała. Właśnie widać jaka to filozofia. Otrzymałem sprzeczne informacje na temat przepisów covidowych w kraju, w którym miałem przesiadkę (lot do Meksyku przez Frankfurt): pani w biurze powiedziała, że musi być i wystarczy unijny certyfikat szczepienia. Na maila i smsa wysłała mi link, z którego wynikała że mam wygenerować kod QR upoważniający do wjazdu do Niemiec. Przyszedłem żeby się dopytać - tym razem inna pani powiedziała, że kod nie jest potrzebny na samo lotnisko. Zadzwoniłem na infolinię i powiedzieli żeby sprawdzić u przewoźników. Dzwoniłem do Lufthansy, ale oni powiedzieli, że przepisy ustala państwo a nie linia. Inna osoba z infolinii powiedziała, że trzeba QR, a jak kazałam jej to zrobić on line, to wyszło na moje że się nie da, ponieważ obecnie żaden kraj nie jest na liście ryzyka. Nie był potrzebny nawet certyfikat szczepienia. Nie zostałem zapytany przed wykupieniem wycieczki, czy mam kartę kredytową - jest ona potrzebna do opłaty VISITAX do Meksyku. Pani powiedziała, że to sobie zapłacę przelewem internetowym. Próbuję, ale się nie da - konieczna karta kredytowa. Musiałem wyrobić. A co by było gdybym opłaty dokonywał tuż przed wyjazdem? Nie ma rezydenta na miejscu. Miałem podaną godzinę lotu powrotnego - 21.40. Nie było jednak informacji, kiedy przyjadą po nas do hotelu. Dlatego ostatnie plażowanie musieliśmy skrócić i niepotrzebnie koczować przy recepcji przez ponad 3 godziny. Przyjechali po 19, tak że byliśmy na lotnisku niespełna na 2 godz przed odlotem. Na recepcji już chcieli wzywać nam taksówkę. Widać, że wraz ze zmianą właściciela zmienili standardy z niemieckich na ruskie.
    ZaletyOferta dot. hotelu zgodna ze stanem faktycznym.
    WadyDezinformacja. Współpraca z klientem kończy się w momencie wniesienia opłaty. Potem cisza lub sprzeczne dane.
    Naciąganie na wycieczki fakultatywne - opłata już w Polsce, bo nie ma rezydenta.
  • ~user / 2022-06-25 14:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo slaba obsluga. Potrafia powiedziec tylko tyle co na ulotce. Ponad to te smieszne w cudzyslowiu ukryte koszta, porazka. Kiedys tak nie bylo. Przesadna cena, w ciagu paru minut potrafi podskoczyc nawet o 200zl. Po informacji ze cena paliwa spadla i waluta sie umocnila. Wyciagaja pieniadze od ludzi ile sie da a w zamian uslugi na bardzo niskim poziomie. Na wyjeździe zero pomocy. Nie po to place kilkanascie tysiecy zloty zeby w razie potrzeby zostac za granica z problemem sam jak palec.
    ZaletyBrak
    WadyObsluga, cena,
  • ~Anna / 2022-06-24 14:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Wrociłam z Bułgarii, mam uwagi odnośnie obsługi na miejscu w odniesieniu do wycieczek - od czasu rezygnacji z rezydentów TUI schodzi na psy. rezydentka wpadła do autokaru na 10 sekund, tylko po to żeby powiedzieć że jakby ktoś miał problemy, to niech sobie dzwoni na infolinię - i to tyle. Wycieczkę fakultatywną do Stambułu wykupiłam jeszcze w Polsce, przy tym w biurze nie bardzo znali konkretny zakres, i skierowali mnie na infolinię. Dostałam stamtąd bardzo szczątkowe dane, i chciałam dopytać na miejscu rezydentki - niestety nie miałam takiej mozliwości. Co gorsza, nie było żadnej mozliwości dodzwonienia się na infolinię a informacje przekazane przez chat były NIEPRAWDZIWE I POBIEŻNE. W rezultacie okazało się, że program wycieczki jest żenujący (10 minut w Haga Sofia, Błękitny Meczet w remoncie, w pobliżu pałacu Topkapi przejeżdżaliśmy autokarem.... Totalna kpina, 8 godzin jazdy w jedną stronę, a całe zwiedzanie można byłoby zalićzyć w poł godziny... i to za ponad 300 zł! pomyłka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1050
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 939
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 204
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 169
Grecos
Ocena: 2.67, ilość opinii: 53
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4638
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4474
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3938
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2998