strona 24 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~Andzia / 2022-07-12 18:13
Byliśmy w Marsa Alam w hotelu Elphinstone Resort. Hotel sam w sobie rewelacyjnyny nie byl. Byłam w lepszych 4-gwiazdkowych ale bardziej chodzi o biuro podróży i rezydenta. Tragedia!! Wylot mieliśmy 23.15 a doba, w tym hotelu kończy się o 12. Zapytaliśmy zatem co z nami do tej 19.30 kiedy jest wyjazd na lotnisko a pan rezydent odpowiedzial, że możemy dokupić jeden dzień albo jakoś sobie poradzić bo on jest tylko od sprzedaży wycieczek. Zostawił nas poprostu. Od godz 12 zostaliśmy bez pokoi i opcji all ponieważ zabrano nam opaski. Przestrzegam przed tym biurem -
-
~Kasia / 2022-07-12 13:09
09.07.22 wróciliśmy z Lanzarote
Niestety nie zabrano naszych walizek(ok 120 walizek zostało na Lanzarote) i poinformowano nas o tym w Warszawie po przylocie.Linie Enter Air porażka.Ponoć często się im to zdarza.Dlaczego biuro nie informuje o takich sytuacjach?A teraz każdy rozkłada ręce. Porażka, omijajcie szerokim łukiem!!!! -
~Aleksander z Mikołowa / 2022-07-12 11:21
Pierwszy pobyt na Wschodzie Europy Bułgaria Nesebar Beech i ostatni.
Od 6 rano siedzimy w lobby z dwójką maluchów, zero pomocy zero przychylności Hotelu , że pokojów nie dali? Zrozumieć ciężko ale na śniadanie nie wpuścili!!!!! O zgrozo, omijajcie ten hotel i TUI udaje że nie można się dodzwonić do hotelu
Porażka na starcie, mamy nadzieję że cały tydzień będzie inny...., wschodnie standarty
Popracujcie nad rzetelnosciaWadyPorażka na start -
~Kacper / 2022-07-12 10:28
Nie da się zmienić hotelu który podczas paru nieudanych prób zamówienia zmienił się na inny. Oferta LastMinute i krótki termin pozamiatane. Pierwszy urlop, pierwszy wyjazd TUi Teraz Ci to spierniczy. Nie polecam, lepiej utknąć z innym biurem podróży gdzieś gdzie się chce być niż z nimi w tym co sami podsuwają. WadyFatalna obsługa i oferta -
~Tomasz / 2022-07-11 11:03
TUI Blue Adriatic Beach
Snack Bar który miał działać 10-18 jest coś do jedzenia tylko od 12 do 15, midnight snack który miał być od 00:00 do 01 zlikwidowano bo ,,za dużo jednia się marnowało", nie można przygotować mniej? Snack bar świetnie sobie radzi. Parking za 7e który nie zapewnia miejsca parkingowego, to jak chcesz zrezygnować bo nie ma miejsc, jakaś osoba szuka z twoim numerem rejestracyjnym w ręku czy nie zaparkowałeś pod hotelem. Słabe jedzenie i obsługa. Tui oraz Hotel mają cię w...ZaletybrakWadyobsługa -
~Izabela / 2022-07-09 12:54
Po pierwsze dopłacaliśmy do pokoju z widokiem na morze a dostaliśmy widok na baterie słoneczna po drugie jechaliśmy z mężem odpocząć a okazało się ze to hotel dla dzieci masakra po 3 po przylocie o godz 6/30 czekaliśmy na pokój do godz 14 karygodne spaliśmy na sofach to się w głowie nie mieści po 4 na jadalni syf na talerzach można było znaleść masełko z poprzedniego dnia i jajeczko i to by było na tyle -
~Gipsy / 2022-07-09 12:05
Tym razem TUI nas zawiodło. W czasie naszego 10 dniowego pobytu rezydentka nie pokazała się ani razu, nawet przy przylocie lub odlocie. Mąż poczuł się źle na lotnisku i nie było się do kogo zwrócić.
Pani o imieniu Agnieszka Paulina wysyłała parę SMS-ów i nie interesowała się czy one do nas dotarły (nie mam w tel. potwierdzenia że je przeczytałam)
Druga sprawa: w ofercie nie ma słowa że do plaży trzeba przejść rozgrzaną ulicą tylko w części osłoniętą daszkami przy sklepach, ale istotne to że wychodząc z hotelu trzeba się ubrać. Nie wypada iść w kostiumie ulicą na plażę.
Wiele razy korzystaliśmy z TUI ale tym razem jesteśmy mocno rozczarowani
Trzecia sprawa to nie przygotowanie pokoju dla 3 osób. Przylecieliśmy do hotelu ok 1.30 w nocy (od wyjścia z domu 9 godz. w podróży) a były przygotowane tylko 2 łóżka. Wnuczka mająca 162 cm wzrostu musiała spędzić noc na krótkiej i wąskiej kanapce. Następnego dnia dostawiono łóżko co zacieśniło i tak niewielki pokój
Wybraliśmy hotel 5 * a daleko mu było do 4ZaletyDuża ilość leżaków przy basenie i na plaży
Życzliwość obsługiWadyCiasny pokój i mała łazienka z krótkim blatem do umieszczenia kosmetyków dla 3 osób. Hotel 5* . Dojście do plaży ulicą czego nie było w ofercie.
Do Wi-fi trzeba było się logować kilka razy dziennie -
~KLAUDIA / 2022-07-09 11:00
Naprawdę lubię TUI - nie rozumiem skąd takie niskie oceny... To jedno z najlepszych biur podróży.. ceny są niższe niż u konkurencji, obsługa na wakacjach jest super - przedstawiciel jest na miejscu, macie kontakt z touroperatorem przez czat w aplikacji... odpisują po pół godziny max ;) wszystko dobrze zorganizowane ???? jedyne na co się wkurzyłam to zaproponowali mi zmianę hotelu na inny niż rezerwowałam (przyjęłam, ale mogłam odmówić i otrzymać zwrot pieniędzy) jak dla mnie TUI jest warte polecenia, żadnych problemów z obsługą. -
-
~krysi / 2022-07-06 18:01
uwaga odradzam zakup wakacji przez TUi zostałem oszukany przya zakupie wakacji zmieniono godziny wylotu wiec 1 dzien stratny wakacji Zaletyodradzam tuiWadyodradam tui -
~Bartek / 2022-07-06 13:18
Utrudniony kontakt z biurem, brak chęci w rozwiązaniu problemu stworzonego przez biuro Tui. Nikomu nie polecam wypoczywać z tym biurem ZaletyŻadnych zalet... -
~Grzegorz / 2022-07-05 20:28
Do Izabela Jaworska. Kłamstwo nie ma takiej możliwości aby w jednej rezerwacji były dwa hotele. Manipulacja oponie jest dwa razy ponieważ w pierwszej nie zamieściła Pani reklamy swojej Firmy Ubezpi….
WstydZaletyBrakWadyBarak -
~IZABELA JAWORSKA / 2022-07-05 20:13
~IZABELA JAWORSKA / 2022-07-05 20:07
Ocena: 1.00 / 5Przestrzegam przed rezerwacją z tym biurem. Rezerwowałam poprzez konsultanta dwa pokoje dla nas jako rodziców oraz dla trójki dzieci. Na płatność miałam godzinę więc dla bezpieczeństwa zapłaciłam po 50 min aby mieć pewność że wszystko jest OKI. Dokonałam płatności całości wycieczki za nas i za dzieci po czym zadzwonił konsultant i poinformował że u dzieci ze względu na brak miejsc w hotelu będą w innym hotelu oddalonym o 1 kilometr. !!!!!
REZERWUJĘ Z TYM BIUREM BARDZO WIELE WYCIECZEK I JESTEM BARDZO ZAWIEDZIONA ZA BRAK ELASTYCZNOŚCI DLA STAŁEGO KLIENTA.
JAK KTOŚ MOŻE MYŚLEĆ ŻE URLOP ZAPLANOWANY Z DZIEĆMI BĘDZIE BEZ DZIECI OKI.???? TTTTUUUII ogarnij system bo to jest moja ostatnia wycieczka w wami jeśli ta sprawa nie zostanie rozwiązana.
ZaletyBrakWadyPo raz ostarni TUI. -
~IZABELA JAWORSKA / 2022-07-05 20:07
Przestrzegam przed rezerwacją z tym biurem. Rezerwowałam poprzez konsultanta dwa pokoje dla nas jako rodziców oraz dla trójki dzieci. Na płatność miałam godzinę więc dla bezpieczeństwa zapłaciłam po 50 min aby mieć pewność że wszystko jest OKI. Dokonałam płatności całości wycieczki za nas i za dzieci po czym zadzwonił konsultant i poinformował że u dzieci ze względu na brak miejsc w hotelu będą w innym hotelu oddalonym o 1 kilometr. !!!!!
REZERWUJĘ Z TYM BIUREM BARDZO WIELE WYCIECZEK I JESTEM BARDZO ZAWIEDZIONA ZA BRAK ELASTYCZNOŚCI DLA STAŁEGO KLIENTA.
JAK KTOŚ MOŻE MYŚLEĆ ŻE URLOP ZAPLANOWANY Z DZIEĆMI BĘDZIE BEZ DZIECI OKI.???? TTTTUUUII ogarnij system bo to jest moja ostatnia wycieczka w wami jeśli ta sprawa nie zostanie rozwiązana.
IJ Finance Consulting Izabela Jaworska
97-200 TomaZaletyŻENADAWadyJEŚLI ZARZĄD NIE BĘDZIE CZYTAŁ OPINII KLIENTÓW TO TUI SIĘ SKOCZY. NA INFOLINII NIC SIĘ NIE DA ZROBIĆ CHYB Z DODATKOWYMI KOSZTAMI , ALE CZEMU SKORO BŁĄD LEŻY PO STRONIE KONSULTANTA..... PO NASZEJ SYTUACJI BIURO POÓżY TUI BĘDĘ MIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. -
~Kaja / 2022-07-05 13:39
Wycieczka jeszcze się nie rozpoczęła, a już biuro Tui stwarza problemy. Robiąc wczoraj rezerwację w pośpiechu (gdyż był ostatni wolny pokój) nie zaznaczyłam wcześniejszej godziny wylotu. Zaraz po dokonaniu rezerwacji poprosiłam o zmianę. Niestety konsultanci nie przychylili się do mojej prośby. W związku z tym jestem stratna jeden dzień, a lecę na 4. ZaletyDobra ofertaWadyObsługa, podejście do klienta. -
~angie / 2022-07-05 13:14
Będąc w biurze podróży, wybraliśmy wycieczkę do Grecji i trafiliśmy na Tui,po przylocie wszystko ok,mimi iż rezydenci z lotniska którzy nami kierowali nie mówili po polsku,dla mnie nie stanowiło to problemu ale nie każdy zna angielski....w biurze na spotkaniu z rezydentem wybraliśmy wycieczkę z Tui, wszystko ok,miało być tak jak pani mówiła ,oprócz tego że na naszej wycieczce miała być polska przewodniczka której o dziwo zabrakło,tempo wycieczki było takie ekspresowe że wróciliśmy z niej strasznie zmęczeni,tym bardziej ze byli z nami małe dzieci????sama oferta i cena hotelu adekwatna do warunków w jakich mieszkaliśmy,ale gdy po powrocie poprosiliśmy o fakture okazało się że ceny za osobę znacznie się różnią od tych które zapaliliśmy,a koniecznie potrzebne nam były konkretne ile nam wyliczyli w biurze podróży do zwrotu za wczasy w pracy....po telefonach na infolinię i wizycie w biurze podróży panie stwierdzily że nic nie da się zrobic,nie ma to jak dbanie o klienta,dlatego tak naprawdę wiecej nie pojadę z tego biura podróży na wakacje! ZaletyBrakWadyDość duzo -
~Gonka / 2022-07-05 10:08
Kolejny raz wyjazd z Tui, niestety nie jesteśmy zadowoleni jeśli chodzi o kontakt z Tui Service Center. Po przylocie na miejsce okazało się że dostaliśmy pokój brudny, zagrzybia łazienka, zepsute drzwi w łazience oraz kilka drobnych usterek. Po kontakcie z Tui Service Pani powiedziała, że skontaktuję się z hotelem w którym byliśmy w celu usunięcia usterek. My prosiliśmy o wymianę pokoju . Niestety nie udało nam się dogadać z Panią z Tui Service . Musieliśmy wziąć sprawy w swoje ręce. Pani nawet nie zadzwoniła żeby dopytać czy udało nam się rozwiązać problem. A podobno ten service jest w razie jakiś problemów. Niestety totalna klapa !!!! ZaletyMiła obsługa w biurze.WadyOpisane wyżej -
-
~Chris / 2022-07-04 15:11
Hotel i usługi zgodne z opisem biura. Niedopuszczalny jednak brak informacji, że przy porannym przylocie do hotelu musisz dopłacić za śniadanie , aby dostać opaskę all inclusive. ZaletyZdjęcia i opis oferty odpowiadały rzeczywistościWadyRezydenci pojawiali się w hotelu tylko po to, aby sprzedać wycieczki fakultatywne, dopłaty za transfer, dopłaty za wybór miejsc w samolocie -
~Kamila / 2022-07-04 11:36
Tragedia! Opis niezgodny ze stanem faktycznym. Nie kupujcie nigdy wycieczek fakultatywnych przez ich stronę! Zachęceni obniżka, tak zrobilismy, na miejscu okazuje się, że hotel jednak danej wycieczki nie oferuje, rezydentka nic nie ogarnia, z każdej strony sprzeczne informacje. Czekamy juz miesiac na zwrot kosztów, które miały być po 14 dniach. Po telefonie okazuje sie, że oni nic o sprawie nie wiedza i załatwiac trzeba reklamacje jeszcze raz. Jak piszecie na czacie z TUI róbcie screenshoty, bo po zakonczeniu wyjazdu cały czas i rozmowy są usuwane. ZaletybrakWadywymienione powyżej -
~Rob / 2022-07-01 20:39
Byliśmy w hotelu SPLASH WORLD VENUS BEACH HAMMAMET...Rezydentka p. Agnieszka zrobiła swoją robotę chociaż nam było łatwiej gdyż był to 2 wyjazd do Tunezji..Hotel wymaga odnowienia jednak posiada 3 gwiazdki więc wiedzieliśmy gdzie jedziemy i na co można liczyć...animatorzy świetni i bardzo przyjaźni.. mówią w każdym języku...z wiadomych względów starają się nie mówić po rosyjsku???? prowadzili mega zajęcia więc nie dało się nudzić a przecież motywowali ludzi do udziału w przeróżnych grach-zajęciach w 37 ° upale...najlepszy MADY???? polecam udać się na Piracki statek badz Katamaran (taki gościu chodzi po plaży i w hotelu i namawia w czapce a'la kapitan)..jednak bardzo żetelny i wszystko było super i bezpieczne...Spędziliśmy super czas...dziecko 12 lat zachwycone...Jedzenie bardzo dobre i bardzo różnorodne...miejsce polecam zwłaszcza dla rodzin z dziećmi tylko nie TUI..kontakt na czacie beznadziejny. Na pytanie o plan wycieczki odpisali ze dziękują za kontakt i jak tylko będą wstanie to odpiszą...niestety... ZaletyAquapark, animatorzy, usługi jak Katamaran, jedzenie, miejsce, medyna, klimatyzacja w pokojach, nastawienie obslugi-kelnerowWadyWycieczki fakultatywne z TUI. Usiłowałem dowiedzieć się jaki jest plan wycieczki na Saharę ale TUI nie znalazło czasu aby odpisać na czacie.. przewodnik(starszy Pan) baaaardzo słaby...mówił po polsku słabo ale nie w tym problem...nic nie opowiadał poza słowami: "już za chwilę będziemy w...już za moment..tragedia...nie wiedzieliśmy kiedy i gdzie staniemy I co tam będziemy robić albo co można robić...16 lat temu byliśmy na wycieczce na Sahare z RAINBOW Tour i było cudownie...tym razem przewodnik zrąbal wszystko ale na szczęście była świetna ekipa... -
~Piotr / 2022-07-01 17:44
Pierwszy raz z TUI i same minusy. Miał być apartament z aneksem a było małe coś co niby miało być kuchnią. Widok na morze nie aktualny pomimo zapewnień biura. Wyjazd o 16 z hotelu a o 11 skończyła się doba hotelowa. Pytam się mistrza z TUI gdzie mam się przez 5 godzin błąkać. On nie wie. W recepcji nie chcieli za opłatą przedłużyć pobytu, bo nie ustalono z TUI. Na lotnisku jest przedstawiciel Rainbow, Grecki ale z TUI nie ma nikogo. Totalne olewanie klientów. Dobrze piszą inni, że z chwilą zapłacenia całej kwoty kończy się zainteresowanie klientem. ZaletyBrakWadyBrak zainteresowania klientem. 6 godzin czekałem na odpowiedź podczas pobytu w hotelu. Brak wsparcia. Oferty nie zgodne. Albo nie sprawdzają co wynajmują albo to jest specjalnie oferta dla Polaków
strona 24 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »