Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 939 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.46
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nie zadowolony klient / 2022-07-15 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Wakacje z tym biurem to szczyt możliwości jaki mógł nas spotkać.W dniu wylotu bilet w ręce a na odprawie bagażowej nie ma nas na liście wylotów a do wylotu została godzina.Kontakt z biurem to tak jak w totka wygrać.Stres i nerwy to mało powiedziane.W końcu się udało bo obsługa lotniska zadzwoniła w naszej sprawie i zostaliśmy dopisani do listy.Samolot miał opoznienie 50min.i na miejscu byliśmy ok.pólnocy.Na lotnisku miał być autobus i do pomocy polski rezydent.Tak autobus był ale rezydent z pustynnym angielskim wpadł do busa i mowi radźcie sobie sami przez kontakt z tui pisząc i mailowo i na tym pomoc rezydenta się kończy.W drodze do hotelu z lotniska autobus rodem ze sceny filmowej(rekwizyt) dotarliśmy na szczęście w całości i teraz na zakwaterowanie i dogadanie się to cud jak nie zna się obcego języka ale został jeszcze język migowy(gdzie ten rezydent) do pomocy na miejscu.W samym hotelu było dostatecznie plus.Ale to nie koniec gehenny jaka na początku nam biuro zgotowało.W dniu wyjazdu dzwoni telefon w pokoju że porą opuścić lokal i w oczekiwaniu na autobus nie przysługuje nawet szklanka wody nie mowiac o obiedzie bo kto wytrzyma tyle godzin bez jedzenia.Transport na lotnisko przebiegał dostatecznie i nawet sama odprawa na lotnisku przebiegała dobrze.Jak to bywa znowu lot został opóźniony.Tyle naszych wrażen z pobytu na wakacjach.
    ZaletyTylko miejscowość na plus
    WadyBrak polskiego rezydenta
    Kontakt z biurem porażka
  • ~Żaba / 2022-07-14 16:38
    Ocena: 3.33 / 5
    Kilka dni temu wróciliśmy z wakacji na Fuerteventura z biura TUI. Od kilku lat latamy z tego biura na urlop i mam wrażenie , ze co roku jest gorzej. Nie ma na miejscu kontaktu z rezydentem , który podaje jedynie adres mailowy, gdzie przy próbie kontaktu przekierowuje cię do automatycznej sekretarki do Polski, wiec jak jest sytuacja kryzysowa i potrzeba pilnego kontaktu to nie ma szans. Mamy na szczęście fantastycznych ludzi w biurze w Polsce wiec dzwonimy bezpośrednio do nich bo do Tui albo rezydenta nie ma szans!
    Nie ogarnęli wycieczki załatwionej na miejscu bo jak później twierdzili wkradł im się błąd! Nie przyjechał po nas autobus na lotnisko bo zapomnieli nas zabrać spod hotelu i musieliśmy załatwiać na szybko taksówkę i właśnie przy próbie kontaktu nie było nikogo kto by pomógł. Jedyna deska ratunku to jak już wspomniałam nasze biuro w Polsce.
    Jesteśmy w miarę ogarnięci bo sporo razy byliśmy już za granicą ale ktoś , kto jest pierwszy raz nie połapie się za Chiny. Bardzo słaby kontakt z rezydentami (w naszym przypadku żaden) i to bez znaczenia czy to Turcja czy Hiszpania czy wyspa, turystę mają w nosie. To chyba nas skłania ku temu , że kolejne wakacje będą już zdecydowanie bez TUI !!!
  • ~Anna / 2022-07-13 14:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłam w tym toku z tym biurem w Turcji.Obsługa w biurze TUI była bardzo dobra natomiast w trakcie pobytu kontakt był jedynie przez aplikację. Kontakt to duże słowo osoby na czasie nie odpowiadały na zadawane pytania bądź odpowiedź ich była jedynie częściowa.Kiedy nasz transfer na lotnisko opóźniał się o 35 min nie było żadnej informacji, a na czasie dowiedziałam się że mam dojechać na lotnisko we własnym zakresie taksówką i zachować fakturę do celów rozpoznania reklamacji. Ważne przy tym że byłam w hotelu all miałam opłacony transfer i ubezpieczenie.To nie mój pierwszy wyjazd z tym biurem ale na pewno ostatni.
  • ~Andzia / 2022-07-12 18:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Byliśmy w Marsa Alam w hotelu Elphinstone Resort. Hotel sam w sobie rewelacyjnyny nie byl. Byłam w lepszych 4-gwiazdkowych ale bardziej chodzi o biuro podróży i rezydenta. Tragedia!! Wylot mieliśmy 23.15 a doba, w tym hotelu kończy się o 12. Zapytaliśmy zatem co z nami do tej 19.30 kiedy jest wyjazd na lotnisko a pan rezydent odpowiedzial, że możemy dokupić jeden dzień albo jakoś sobie poradzić bo on jest tylko od sprzedaży wycieczek. Zostawił nas poprostu. Od godz 12 zostaliśmy bez pokoi i opcji all ponieważ zabrano nam opaski. Przestrzegam przed tym biurem
  • ~Kasia / 2022-07-12 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    09.07.22 wróciliśmy z Lanzarote
    Niestety nie zabrano naszych walizek(ok 120 walizek zostało na Lanzarote) i poinformowano nas o tym w Warszawie po przylocie.Linie Enter Air porażka.Ponoć często się im to zdarza.Dlaczego biuro nie informuje o takich sytuacjach?A teraz każdy rozkłada ręce. Porażka, omijajcie szerokim łukiem!!!!
  • ~Aleksander z Mikołowa / 2022-07-12 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy pobyt na Wschodzie Europy Bułgaria Nesebar Beech i ostatni.
    Od 6 rano siedzimy w lobby z dwójką maluchów, zero pomocy zero przychylności Hotelu , że pokojów nie dali? Zrozumieć ciężko ale na śniadanie nie wpuścili!!!!! O zgrozo, omijajcie ten hotel i TUI udaje że nie można się dodzwonić do hotelu
    Porażka na starcie, mamy nadzieję że cały tydzień będzie inny...., wschodnie standarty
    Popracujcie nad rzetelnoscia
    WadyPorażka na start
  • ~Kacper / 2022-07-12 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się zmienić hotelu który podczas paru nieudanych prób zamówienia zmienił się na inny. Oferta LastMinute i krótki termin pozamiatane. Pierwszy urlop, pierwszy wyjazd TUi Teraz Ci to spierniczy. Nie polecam, lepiej utknąć z innym biurem podróży gdzieś gdzie się chce być niż z nimi w tym co sami podsuwają.
    WadyFatalna obsługa i oferta
  • ~Tomasz / 2022-07-11 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI Blue Adriatic Beach

    Snack Bar który miał działać 10-18 jest coś do jedzenia tylko od 12 do 15, midnight snack który miał być od 00:00 do 01 zlikwidowano bo ,,za dużo jednia się marnowało", nie można przygotować mniej? Snack bar świetnie sobie radzi. Parking za 7e który nie zapewnia miejsca parkingowego, to jak chcesz zrezygnować bo nie ma miejsc, jakaś osoba szuka z twoim numerem rejestracyjnym w ręku czy nie zaparkowałeś pod hotelem. Słabe jedzenie i obsługa. Tui oraz Hotel mają cię w...
    Zaletybrak
    Wadyobsługa
  • ~Izabela / 2022-07-09 12:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Po pierwsze dopłacaliśmy do pokoju z widokiem na morze a dostaliśmy widok na baterie słoneczna po drugie jechaliśmy z mężem odpocząć a okazało się ze to hotel dla dzieci masakra po 3 po przylocie o godz 6/30 czekaliśmy na pokój do godz 14 karygodne spaliśmy na sofach to się w głowie nie mieści po 4 na jadalni syf na talerzach można było znaleść masełko z poprzedniego dnia i jajeczko i to by było na tyle
  • ~Gipsy / 2022-07-09 12:05
    Ocena: 4.33 / 5
    Tym razem TUI nas zawiodło. W czasie naszego 10 dniowego pobytu rezydentka nie pokazała się ani razu, nawet przy przylocie lub odlocie. Mąż poczuł się źle na lotnisku i nie było się do kogo zwrócić.
    Pani o imieniu Agnieszka Paulina wysyłała parę SMS-ów i nie interesowała się czy one do nas dotarły (nie mam w tel. potwierdzenia że je przeczytałam)
    Druga sprawa: w ofercie nie ma słowa że do plaży trzeba przejść rozgrzaną ulicą tylko w części osłoniętą daszkami przy sklepach, ale istotne to że wychodząc z hotelu trzeba się ubrać. Nie wypada iść w kostiumie ulicą na plażę.
    Wiele razy korzystaliśmy z TUI ale tym razem jesteśmy mocno rozczarowani
    Trzecia sprawa to nie przygotowanie pokoju dla 3 osób. Przylecieliśmy do hotelu ok 1.30 w nocy (od wyjścia z domu 9 godz. w podróży) a były przygotowane tylko 2 łóżka. Wnuczka mająca 162 cm wzrostu musiała spędzić noc na krótkiej i wąskiej kanapce. Następnego dnia dostawiono łóżko co zacieśniło i tak niewielki pokój
    Wybraliśmy hotel 5 * a daleko mu było do 4
    ZaletyDuża ilość leżaków przy basenie i na plaży
    Życzliwość obsługi
    WadyCiasny pokój i mała łazienka z krótkim blatem do umieszczenia kosmetyków dla 3 osób. Hotel 5* . Dojście do plaży ulicą czego nie było w ofercie.
    Do Wi-fi trzeba było się logować kilka razy dziennie
  • ~KLAUDIA / 2022-07-09 11:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Naprawdę lubię TUI - nie rozumiem skąd takie niskie oceny... To jedno z najlepszych biur podróży.. ceny są niższe niż u konkurencji, obsługa na wakacjach jest super - przedstawiciel jest na miejscu, macie kontakt z touroperatorem przez czat w aplikacji... odpisują po pół godziny max ;) wszystko dobrze zorganizowane ???? jedyne na co się wkurzyłam to zaproponowali mi zmianę hotelu na inny niż rezerwowałam (przyjęłam, ale mogłam odmówić i otrzymać zwrot pieniędzy) jak dla mnie TUI jest warte polecenia, żadnych problemów z obsługą.
  • ~krysi / 2022-07-06 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    uwaga odradzam zakup wakacji przez TUi zostałem oszukany przya zakupie wakacji zmieniono godziny wylotu wiec 1 dzien stratny wakacji
    Zaletyodradzam tui
    Wadyodradam tui
  • ~Bartek / 2022-07-06 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Utrudniony kontakt z biurem, brak chęci w rozwiązaniu problemu stworzonego przez biuro Tui. Nikomu nie polecam wypoczywać z tym biurem
    ZaletyŻadnych zalet...
  • ~Grzegorz / 2022-07-05 20:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Do Izabela Jaworska. Kłamstwo nie ma takiej możliwości aby w jednej rezerwacji były dwa hotele. Manipulacja oponie jest dwa razy ponieważ w pierwszej nie zamieściła Pani reklamy swojej Firmy Ubezpi….
    Wstyd
    ZaletyBrak
    WadyBarak
  • ~IZABELA JAWORSKA / 2022-07-05 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    ~IZABELA JAWORSKA / 2022-07-05 20:07
    Ocena: 1.00 / 5Przestrzegam przed rezerwacją z tym biurem. Rezerwowałam poprzez konsultanta dwa pokoje dla nas jako rodziców oraz dla trójki dzieci. Na płatność miałam godzinę więc dla bezpieczeństwa zapłaciłam po 50 min aby mieć pewność że wszystko jest OKI. Dokonałam płatności całości wycieczki za nas i za dzieci po czym zadzwonił konsultant i poinformował że u dzieci ze względu na brak miejsc w hotelu będą w innym hotelu oddalonym o 1 kilometr. !!!!!

    REZERWUJĘ Z TYM BIUREM BARDZO WIELE WYCIECZEK I JESTEM BARDZO ZAWIEDZIONA ZA BRAK ELASTYCZNOŚCI DLA STAŁEGO KLIENTA.

    JAK KTOŚ MOŻE MYŚLEĆ ŻE URLOP ZAPLANOWANY Z DZIEĆMI BĘDZIE BEZ DZIECI OKI.???? TTTTUUUII ogarnij system bo to jest moja ostatnia wycieczka w wami jeśli ta sprawa nie zostanie rozwiązana.


    ZaletyBrak
    WadyPo raz ostarni TUI.
  • ~IZABELA JAWORSKA / 2022-07-05 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed rezerwacją z tym biurem. Rezerwowałam poprzez konsultanta dwa pokoje dla nas jako rodziców oraz dla trójki dzieci. Na płatność miałam godzinę więc dla bezpieczeństwa zapłaciłam po 50 min aby mieć pewność że wszystko jest OKI. Dokonałam płatności całości wycieczki za nas i za dzieci po czym zadzwonił konsultant i poinformował że u dzieci ze względu na brak miejsc w hotelu będą w innym hotelu oddalonym o 1 kilometr. !!!!!

    REZERWUJĘ Z TYM BIUREM BARDZO WIELE WYCIECZEK I JESTEM BARDZO ZAWIEDZIONA ZA BRAK ELASTYCZNOŚCI DLA STAŁEGO KLIENTA.

    JAK KTOŚ MOŻE MYŚLEĆ ŻE URLOP ZAPLANOWANY Z DZIEĆMI BĘDZIE BEZ DZIECI OKI.???? TTTTUUUII ogarnij system bo to jest moja ostatnia wycieczka w wami jeśli ta sprawa nie zostanie rozwiązana.






    IJ Finance Consulting Izabela Jaworska
    97-200 Toma
    ZaletyŻENADA
    WadyJEŚLI ZARZĄD NIE BĘDZIE CZYTAŁ OPINII KLIENTÓW TO TUI SIĘ SKOCZY. NA INFOLINII NIC SIĘ NIE DA ZROBIĆ CHYB Z DODATKOWYMI KOSZTAMI , ALE CZEMU SKORO BŁĄD LEŻY PO STRONIE KONSULTANTA..... PO NASZEJ SYTUACJI BIURO POÓżY TUI BĘDĘ MIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
  • ~Kaja / 2022-07-05 13:39
    Ocena: 3.67 / 5
    Wycieczka jeszcze się nie rozpoczęła, a już biuro Tui stwarza problemy. Robiąc wczoraj rezerwację w pośpiechu (gdyż był ostatni wolny pokój) nie zaznaczyłam wcześniejszej godziny wylotu. Zaraz po dokonaniu rezerwacji poprosiłam o zmianę. Niestety konsultanci nie przychylili się do mojej prośby. W związku z tym jestem stratna jeden dzień, a lecę na 4.
    ZaletyDobra oferta
    WadyObsługa, podejście do klienta.
  • ~angie / 2022-07-05 13:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Będąc w biurze podróży, wybraliśmy wycieczkę do Grecji i trafiliśmy na Tui,po przylocie wszystko ok,mimi iż rezydenci z lotniska którzy nami kierowali nie mówili po polsku,dla mnie nie stanowiło to problemu ale nie każdy zna angielski....w biurze na spotkaniu z rezydentem wybraliśmy wycieczkę z Tui, wszystko ok,miało być tak jak pani mówiła ,oprócz tego że na naszej wycieczce miała być polska przewodniczka której o dziwo zabrakło,tempo wycieczki było takie ekspresowe że wróciliśmy z niej strasznie zmęczeni,tym bardziej ze byli z nami małe dzieci????sama oferta i cena hotelu adekwatna do warunków w jakich mieszkaliśmy,ale gdy po powrocie poprosiliśmy o fakture okazało się że ceny za osobę znacznie się różnią od tych które zapaliliśmy,a koniecznie potrzebne nam były konkretne ile nam wyliczyli w biurze podróży do zwrotu za wczasy w pracy....po telefonach na infolinię i wizycie w biurze podróży panie stwierdzily że nic nie da się zrobic,nie ma to jak dbanie o klienta,dlatego tak naprawdę wiecej nie pojadę z tego biura podróży na wakacje!
    ZaletyBrak
    WadyDość duzo
  • ~Gonka / 2022-07-05 10:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Kolejny raz wyjazd z Tui, niestety nie jesteśmy zadowoleni jeśli chodzi o kontakt z Tui Service Center. Po przylocie na miejsce okazało się że dostaliśmy pokój brudny, zagrzybia łazienka, zepsute drzwi w łazience oraz kilka drobnych usterek. Po kontakcie z Tui Service Pani powiedziała, że skontaktuję się z hotelem w którym byliśmy w celu usunięcia usterek. My prosiliśmy o wymianę pokoju . Niestety nie udało nam się dogadać z Panią z Tui Service . Musieliśmy wziąć sprawy w swoje ręce. Pani nawet nie zadzwoniła żeby dopytać czy udało nam się rozwiązać problem. A podobno ten service jest w razie jakiś problemów. Niestety totalna klapa !!!!
    ZaletyMiła obsługa w biurze.
    WadyOpisane wyżej
  • ~Chris / 2022-07-04 15:11
    Ocena: 3.33 / 5
    Hotel i usługi zgodne z opisem biura. Niedopuszczalny jednak brak informacji, że przy porannym przylocie do hotelu musisz dopłacić za śniadanie , aby dostać opaskę all inclusive.
    ZaletyZdjęcia i opis oferty odpowiadały rzeczywistości
    WadyRezydenci pojawiali się w hotelu tylko po to, aby sprzedać wycieczki fakultatywne, dopłaty za transfer, dopłaty za wybór miejsc w samolocie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1050
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 939
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 204
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 169
Grecos
Ocena: 2.67, ilość opinii: 53
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4638
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4474
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3938
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2998