strona 21 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~~Wa / 2022-07-28 12:41
Biuro sprzedaje pobyt w hotelu 5 gwiazdkowym, a po przylocie okazuje się, iż hotel lokalnie posiada 4 gwiazdki. Jednak najgorszy okazał się powrót do domu…. Biuro nie zorganizowało transportu z hotelu na lotnisko, a był on opłacony podczas zakupu wycieczki, kiedy pracownicy zostali poproszeni o rozwiązanie sytuacji, odpowiedź brzmiała następująco: „nie możemy nic zrobić, proszę wezwać taksówkę i starać się o zwrot kosztów transportu” .Biuro nie wysyła informacji SMS z godzinami odjazdu, a żeby dowiedzieć się co, gdzie i kiedy, zostałyśmy obciążone dodatkowymi kosztami. Najgorsze biuro z jakim do tej pory podróżowałam. -
-
~Konsulatach / 2022-07-26 23:33
Do Aneta
Ja pisałem CZYTAĆ CZYTAĆ CZYTAĆ
dzwonisz na nr z polisy podajesz numer polisy i mówisz w czym problem ubezpieczyciel kieruje Ciebie do konkretnego szpitala lub lekarza z którym ma podpisana umowę. Jeżeli pójdziesz do innego będziesz ponosić koszty sama. Koszty dzwonienia jak pisałem w uni europejskiej sa darmowe tak samo jak internet a jak wiesz ze wyjeżdzasz poza Unie wykupić pakiet danych i rozmów koszt około 20 zł na miesiąc
Czytać czytać zanim się gdzies wyjedzie i co w razie wypadku lub losowych zdarzeń zawsze tak robię co by było gdyby wiec jestem mądry przed szkoda a nie po……ZaletyBrakWadyBarak -
~Meg / 2022-07-26 21:18
Porażka!!! Nasze wakacje zostały właśnie odwołane.Zarezerwowaliśmy pobyt w Marsa Alam
na 11 noclegów na październik( rezerwacja w maju), dzisiaj dostaliśmy informację, że TUI odwołuje pobyt na 10,11,12 noclegów, proponujac pobyt na 14 nocy w obecnym cenniku. To jest jakaś kpina. Nigdy więcej! Szereg strat.ZaletyBrak -
~Tomi / 2022-07-26 19:30
Witam serdecznie. Jeździmy z żoną od lat . Jest zawsze pełen profesjonalizm. Pozdrawiamy serdecznie. Tomasz ZaletySuper -
~Aneta / 2022-07-26 11:54
Muszę napisać, bo się gotuję.. w razie potrzeby po lekarza dzwonić na infolinię podaną na polisie ok.. do WARSZAWY! żeby przysłali lekarza do Turcji - jak dla mnie to absurd! Plus ponosić koszty za połączenia do Polski. Ogólnie to system działa tak, że lekarza trzeba załatwić sobie samemu, zapłacić, a oni zwrócą pieniądze. Wszystko ok tylko jak ktoś trafi do szpitala to też musi radzić sobie sam, bo nie ma rezydenta.. i sam za to zapłacić i z tego szpitala samemu wrócić? Serio? Dla mnie to kpina! Nigdy więcej z biurem TUI. -
~POLAK / 2022-07-25 18:33
Musze napisać bo się gotuje...LUDZIE CZY WY UMIECIE CZYTAC CZY JESTESCIE AZ TAK.....
potrzebujesz lekarza dzwon na nr podany na polisie 24/h a nie na czat wystarczy przeczytac w warunkach ubezpieczenia a nie zwalac wine na tui
uszkodzony bagaz? wszystko jest w warunkach tui... po przylocie idziesz na lotnisku zglaszasz sprawe i proponuje z automatu kase jak sie nie zgadzasz na ta kwote pisz do ubezpieczyciela na stronie tui mozna to zrobic online dolaczasz bilet zdjecia i kwit od przewoznika ktory dostaniesz przy zgloszeniu PROSTE JAK DRUT CZY TO WINA TUI ZE NIE PRZECZYTALO SIE TEGO CO SIE PODPISALO?
WI-FI dla klientow tui? smiech na sali wakacje w uni europejskiej.. mozesz dzwonic i korzystac z internetu jak w polsce be oplat Jezeli poza Unie kup karte lub wykup pakiet GB proste jak drut
jediesz do Bułgari hmmm nie wypowiadam sie
ukryte koszty transfer miejsca w samolocie? kup samemu bilet to zaplacisz za miejsca i bagaz inne biura podrozy tez pobieraja oplaty
jAK POTRZEBUJESZ NIANKI NA WYCIECZCE TO NIE LEC NIGDZIE CZY W POLSCE TEZ POTRZEBUJESZ? WIESZKOSC MOZNA ZALTWIC SAMEMU WYSTARCZY CZYTAC I PRZYGOTOWAC SIE DO WAKCJI A NIE MARUDZIC I OBWINIAC BIURA ZA SWOJA NIEWIEDZE I NIEZARADNOSC
MIE CHCE NIKOGO OBRAZAC ALE KIEDY CZYTAM TAKIE OPINIE TO ZASTANAWIAM SIE W JAKIM KRAJU JA ZYJE NIE POTRAFIMY SOBIE SAMI POMOC TYLKO CZAKAMY AZ KTOS ZA NAS COS ZROBI I PO OSTATNIE PROSZE CZYTAC I JESZCZE RAZ CZYTAC KAZDE BIURO ZABEZPIECZA SIE NA SWOJ SPOSOB ALE WSZYSTKO JEST W UMOWACH WYSTARCZY SIE ZAPOZNACZaletyBRAKWadyBRAK -
~c1975 / 2022-07-25 15:44
W dniu wczorajszym wróciłem wraz z rodziną z Hurghady. Hotel jak to hotel w Egipcie, 4 gwiazdki.Bez szału ale obsługa bardzo pomocna i miła. Natomiast obsługa TUI to kpina. Przede wszystkim ukryte koszty takie jak opłata za transfer lotnisko-hotel. Opłata z internet 6 usd doba niezbędna do kontaktu z TUI.Mimo iż wielokrotnie TUI informowało o konieczności posiadania aplikacji jako jedynej z form kontaktu nie postarało się o usługę wifi dla swoich klientów. jako jedyne TUI nie posiadało tablicy info, więc aby dowiedzieć się godziny odlotu niezbędna jest aplikacja.
Na lotnisku w Warszawie po zgłoszeniu problemu z uszkodzonym bagażem pracownik TUI zamiast poinformować mnie o procedurze postępowania poinformował mnie, że skoro jestem już w Warszawie na lotnisku to nie jestem już ich klientem.
Poczułem się dość "słabo". Dla mnie pracującego w usługach i handlu 20 lat takie słowa były szokujące.
Będę o tym fakcie pamiętał przy przeglądaniu ofert już we wrześniu. Brak szacunku to klienta i jego pieniędzy.Wadybrak profesjonalizmu ze strony TUI -
~Krisu / 2022-07-25 12:01
Wyciaczki od Tui to masakra. Razem z 5 znajomych pojwchaliwmy do Bulgarii - hotel Marvel. Na miejscu okazalo sie, ze znajomi, ktorzy doplacili do lepszego pokoju otrzymali pokoj ekonomiczny. Drudzy znajomi, ktorzy podrozowali z 4 miesiecznym dzieckiem nie dostali do pokoju lozeczka dla dziecka mimo wczesniejszego zapewniania przez Tui, ze lozeczko bedzie. Rezydenta brak - wczesniej zapowiadane spotkanie sie nie odbylo.. stracilismy 2h na oczekiwaniu, czy ktos przyjedzie... Proponuje zmiane z tui na hui bardziej pasuje do tego biura podrozy... Nigdy wiecej... -
-
~Aneta / 2022-07-24 23:43
W tym roku byliśmy z biurem TUI w Turcji - Side. Hotel Side Su super! Wszystko zgodnie z opisem, pyszne jedzenie, piękne pokoje i bardzo miła obsługa. Nie mogę powiedzieć złego słowa. Jednak kontakt z biurem to TRAGEDIA!!!!!! Zaczynając od tego, że już od lotniska trzeba sobie radzić samemu, pani tylko skierowała nas do busa, turecki kierowca dowiózł do hotelu i to wszystko. W hotelu nie ma rezydenta (dla nas w sumie nie jest to problem, bo potrafimy dogadać się w języku angielskim) to na jakąkolwiek pomoc ze strony biura nie można liczyć !!!!! Nikt nawet nie przyszedł przedstawić ofert wycieczek, wszystko odbywa się tylko i wyłącznie przez aplikację. Potrzebowaliśmy pomocy lekarza (zdarzyło nam się to pierwszy raz na wakacjach więc nie wiedzieliśmy jak dokładnie trzeba to załatwić), zgłaszając problem na czacie, który niby jest dostępny 24/7 Pan z WARSZAWY zadzwonił do nas po 7 godzinach z pytaniem w czym może pomóc - jak dla mnie to niedopuszczalne!!!!!!! Na szczęście pomogła obsługa hotelowa i po wizycie lekarza okazało się, że nie było to nic poważnego. Jednak sami musieliśmy zapłacić za usługę i leki prawie 300 euro mimo wykupionego ubezpieczenia!Pan z TUI service center nie wie czy pieniądze zostaną zwrócone przez ubezpieczyciela czy nie - dla mnie to kpina. Nie wyobrażam sobie jakby to było w sytuacji kiedy ktoś w obcym kraju dostał się do szpitala bez opieki rezydenta. Ludzie właśnie dlatego wybierają wakacje z biurem podróży żeby być pod opieką i nie musieć radzić sobie ze wszystkim samemu jednak w TUI to jak wyjazd na własną rękę. Biuro podróży TUI ma bardzo fajne oferty hoteli w dobrych cenach, ale po zakupie wakacji człowiek pozostaje samemu sobie. Dopóki wszystko jest ok to super, ale jeśli pojawia się problem trzeba sobie radzić z wszystkim samemu. Jak dla mnie to ostatni wyjazd z tym biurem. -
~Natalia / 2022-07-24 21:49
Mozna by bylo pisac wiele ale najprosciej: nie polecam!!
Drogi internet
Napoje z soku mozna kupic dodatkowo
Drinki i wino podawane w plastiku dodatkowo dodam iz sa ro ayropy a nie drinki.
W pokoju klima ktora dziala jak by przezyla wszystkie wojny.
W hotelu jest vrudno, w pokojach jest ok ale orzy barach masakra i strasznie śmierci!
Obsluga szczegolnie na recepcji, pracuje chyba ,a kare. ..
Ciężko to nazwac wypoczynkiem, co do gwiazdek najwyżej 2!! -
~Izabela / 2022-07-23 12:21
Senza Garden Holiday Turcja Alanya . Na 5 gwiazdek oceniam na 3 i nic więcej … Słabe i monotonne jedzenie , czystość porażka . 90% gości to Rosjanie czujesz się jakbyś była w ich kraju . Co jest piękne to widoki i plaża i bar przy plaży który serwuje pyszne pizzę i burgery . Ośrodek wakacyjny dobry dla Alpinistów do pokoju miałam ponad 300 stromych schodów od plaży , do restauracji trochę mniej … Napewno tam już nie zawitam . ZaletyWidoki i bar przy plażyWadyBrud , jedzenie , położenie -
~konsultant / 2022-07-23 11:47
Rainbow również ma płatne miejsca w samolocie i jakoś nikt z tego biura nie narzeka ale w Tui to już problem dziwne... ZaletybarkWadybark -
~GRAFIT 63 / 2022-07-23 11:20
TUI nagminnie odwołuje rezerwację dokonane na początku roku , bez żadnej propozycji w zamian .
koszmar chyba chce skończyć jak neckerman , wielkim bankructwem .Zaletybrak ,Wadymili tylko do momentu wpłaty zaliczki . -
~betica / 2022-07-23 10:59
Dodatkowe koszty za transfer z lotniska do hotelu i z hotelu na lotnisko, dodatkowo płatny wybór miejsc w samolocie. Cena zwiększa się i przestaje być atrakcyjna. Uważam to za nieuczciwą praktykę.
Wadyukryte koszty -
~AAA / 2022-07-23 06:25
Kolejne wakacje z TUI. Minorka 15-22 wylot Poznań Koszt 10500 za 3 osoby . Samolot 13-15 wylot 13-35 powrót 16-25 wylot 16-35 wiec jak dla mnie brak opóznień. Transfer hotel ok autobusy nowe klimatyzowane wiec ok. Hotel według tui 3 gwiazdki ale na stronie hotelu sa 2 ale dałbym osobiście 3. Hotel zgodny z opisem pokoje jak dla mnie ok jedzenie każdy znajdzie coś dla siebie, kolacje tematyczne, chyba ze ktoś jest bardzo wybredny to może sam gotowac w każdym pokoju jest kuchnia ... Jedyny minus to uszkodzony bagaż w drodze powrotnej i dziwne jest to ze po przylocie na bagaże czekaliśmy 10 min a po powrocie w Poznaniu prawie godzinę i uszkodzony bagaż :) Mieliśmy dodatkowe ubezpieczenie wiec sprawa załatwiona do ubezpieczyciela wyślemy reklamacje. Rezydentka niby jej nie mam bo wszystko przez aplikacje która działa bez problemu to i tak Pani Gosia była w hotelu 4 razy.. Hotel idealny dla dzieci świetne animacje 3 baseny blisko plaża wiec odpoczynek udany. Hotel GLOBALES BINIMAR APARTAMENTOS
Pisanie ze Tui ma ukryte koszty np transfer hmm osobiście żałuje że go wykupiłem, następnym razem wynajmę auto na lotnisku i sam będę jechał do hotelu i oddam na koniec pobytu również na lotnisku, dużo osób tak robi bo wygodniej , a i tak wynajmowałem auto na 6 dni żeby zwiedzić wyspę, koszty auta 280 euro na 6 dni. Polecam czytać warunki podróży podatki na miejscu itd.ZaletyOFERTA ZGODNA Z OPISEMWadyBRAK -
~Dagmara / 2022-07-22 14:57
W tym roku lecę trzeci raz z Tui i dotychczas nie zwracałam uwagi na warunki ogólne a powinnam. Tui liczy 300 zł za zmianę danych, nawet jeśli jest to tylko zmiana daty urodzenia (pojawiła się literowka). A w dzień lotu koszt to nawet 600 zł. W mojej ocenie stanowczo za dużo! Sama obsługa klienta ma podejście albo płacisz tu i teraz albo nie jedziesz ! Rozumiem mój błąd ale podejscie obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia. Kupując co roku wczasy z Tui również nic nie znaczą dla biura. WadyUkryte koszty biura podróży -
-
~Anna / 2022-07-22 09:44
TUI ma ukryte koszty, które dostępne są dopiero na etapie dopinania szczegółów wycieczek. Przykład: transfer z lotniska do hotelu. ABSURD XD Nie twierdzę, że to nie powinno być dodatkowo płatne, ale ta cena powinna być zawarta w koszcie widocznym na stronie głównej. Sztuczne zaniżanie cen. Wadyukryte koszty
nieuczciwe praktyki -
~Dorota / 2022-07-21 17:00
Niestety, byłam z TUI pierwszy i ostatni raz. Okłamano mnie co do pokoju. Rezerwowałam 2 dwuosobowe pokoje przedzielone drzwiami dostałam pokój z antresolą, na której było strasznie gorąco, a schody na nią zagrażały bezpieczeństwu mojego dziecka. Oczywiście TUI początkowo twierdziło, że nie ma żadnego problemu i o co mi chodzi, po udowodnieniu TUI, iż pokój jest inny(zostały wysłane zdjęcia pokoju) TUI zamilkło, pomimo iż obiecano mi że niezłowcznie wyjaśni zaistniałą sytuację ZaletyBrakWadyNieprawdziwe informacje na temat oferty -
~xxx / 2022-07-20 21:17
Pierwszy raz lece z Polski na wakacje ze wzgledu na siostre i To jest moj ostatni raz , a zwiedzilam duzo miejsc ze zorganizowanymi wycieczkami .tui informuje ze kieruje sie przepisami unijnymi ale to bzdury , wykorzystuje luki prawne i brak doswiadczenia klijentow . Jedna wielka masakra , stres , nerwy przed wylotem . Lecimy z dwojgiem dzieci , wybralysmy wycieczke ze wzgledu na godziny odlotu i przylotu z lotniska z Warszawy , zeby dojechac z Lublina z dziecmi .. rowniez ze wzgledu na dzieci wykupilysmy dodatkowe ubezpieczenie od zmiany kosztow oraz zmiany rezerwacji gdyby cos sie wydarzylo.
Kiedy zmienilo nam godziny wylot o 12 godzin , gdzie na miejscu bedziemy w nocy po kolacji a powrot na 6 rano wiec rowniez bedziemy musialy wyjechac w srodku nocy bez sniadania i nawet na lotnisku o tej porze nie bedziemy mialy gdzie kupic sniadania dzieciom , nasz pobyt rowniez skrocil sie o jeden dzien , dowiedzialysmy sie , ze nie mozemy skorzystac z ubezpieczenia poniewaz wygasa ono 25 dni przed wylotem ( Co za absurd do potelgi) napisalysmy reklamacje , Tui po paru dniach zaproponowalo nam zmianie lotniska w dogodniejszych godzinach - Katowice -prawie 500 km oraz Gdańsk -600km , ale na pytanie czy na pewno nic sie juz nie zmieni Pani poinformowala nas ze wszystko moze sie jeszcze zmienic na 48 godzin przed wylotem wiec ona nam nic nie zagwarantuje . Nie dajcie sie nabrac milym Paniom z biura , bo po uiszczeniu zaplaty przestaja byc mile i chyba sa juz odporne na krzywde ludzi , ktorzy ciezko pracuja zeby sobie pozwolic na ten tydzien czy dwa odpoczynku . Po 20
Latach mieszkania za granica za kazdym
razm jest mi coraz bardziej przykro ze ten kraj Nadal jest tak daleko w tyle za innymi . Panie w biurze w Lublinie sa mlode wiec To nowe pokolenie wogle sie nie zmienia .Myslalam ze kiedys tu wroce ale coraz bardziej sie przekonuje ze To nie jest miejsce dla mnie .Wady Tui To najgorsze biuro z Jakim mialam doczynienia, bezczelni oszusci -
~Andrzej / 2022-07-19 10:02
Witam serdecznie chciałbym poinformować biuro podróży Tui zacznijcie sprawdzać hotele do których wysyłacie klientów !!!!Witam serdecznie chciałbym poinformować wszystkich zainteresowanych byłem na wakacjach z biura podróży Tui i jedna wielka porażka po 3 dniach chcielibyśmy z tamtą wyjechać pojechałem z rodziną na wymarzony urlop wypoczynek a co się okazało jedna wielką porażka przez cały tydzień nie wymieniali nam pościeli ci do porządku i sprzątanie to po prostu porażka dla zainteresowanych mam zdjęcia i filmy z pokoju niby 5 gwiazdek płaciliśmy za hotel nie bungalow jedzenie to jednak wielka kpina co dzień to samo to co ze śniadaniem zostało na obiad to co z obiadu i śniadania dawali na kolację obsługa nie miła zero języków hotel ma swoje lata za sobą ludzie szczerze unikajcie tego miejsca zraziłem się do Tui i Turcji na tyle że nie m Ochoty wyjeżdżać za granicę na wakacje dużo bym mógł tu pisać naprawdę zygac mi się chce po tych wakacjach a Hotel Nena to nie Hotel tylko bungalow na 3 gwiazdki maks a Tui niech dba o klientów wysyłają ich w bagno jeszcze na dodatek z małym dzieckiem co ma 8 miesięcy mnial być pokój rodziny a bym smród kiła i mogiła najważniejsze że jesteśmy już w Polsce nie w tym śmierdzącym miejscu !!!!! Dla tego pisze Szczerze a jak ktoś chcę zdjęcia film zapraszam do kontaktu udowodnię jaki tak syf jest plus tylko za pogodę i mało wiele basen z którego odpadały kafelki i pełno piachu w wodzie i kamieni i ciągle ta sama animacjia i muzyka do znudzenia zero podejścia do Polaków zero języka angielskiego i niemieckiego 21wiek tylko ruski i turecki .A do Tui mam wielki żal już poszła reklacja niech naprawdę dbają o klientów miłego dnia życzę wszystkim i unikajcie tego Hotelu!!!!! ZaletyPogodaWadyJest ich pełno od syfy bo brud jedzenie i to co na stronie internetowej a w realu porażka
strona 21 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »