strona 21 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~Daria / 2022-08-03 21:54
To był mój najgorszy wyjazd, rezydentki nie interesowało nic prócz sprzedaży wycieczek. Biuro nie poinformowało nas o trwającej obok naszego hotelu budowie.... -
-
~Ewa / 2022-08-03 11:11
Obsługa w punkcie sprzedaży - dobra. Opieka na miejscu daje wiele do życzenia. Od przyjazdu brak organizacji, zostaliśmy bez opieki z błędnymi danymi dotyczącymi autokarów.Wycieczki....totalna porażka, naciąganie klientów na kasę. Będąc na wycieczce,czułam się jak w filmie Bareji. Cena za wycieczkę stanowczo za wysoka, za to co było zaoferowane. Osoby zajmujące się organizacją takich wycieczek powinny przejść szkolenie na temat organizacji i logistyki, bo wiedza zerowa, chyba że chodzi o naiwniaków i wyciąganie pieniędzy.
Wykupiliśmy wczasy na Majorce, piękny zakątek, ale przez to biuro cały urok prawie zniknął.
Odradzam urlop z tym biurem podróży a już z pewnością żadnych wycieczek krajoznawczych. Płacimy tak samo jak klienci innych krajów, więc nie rozumiem jak można nas w ten sposób traktować, jako gorszych klientów.
Jednym słowem porażka.ZaletyW tej sytuacji brak zalet.WadyBrak organizacji i szacunku dla klientów. -
~Ryba / 2022-08-01 22:33
Po dotarciu fo Turcji, autokar zawiózł nas fo całkiem innego hotelu,nazwa była podobna do naszego.Cóż to tylko 20 km dalej.Musielismy ogarnąć transport aby dostac się do naszego hotelu.Udało się no i parę euro mniej na koncie za taxi.W hotelu doba od 14 nie pozwolono nawet napić się kawy(pod warunkiem zapłacenia 15 euro za godzinę od osoby do czasu meldunku)oczywiście nie skorzystałam no nie dam 100 zł za kawę.Szok i żenada.Nikt nas o tym nie poinformował,to samo przy wyjeździe zdejmowali opaski żeby czasem czegoś nie zjeść. ZaletyZeroWadySame -
~La / 2022-07-31 20:05
Odradzam to biuro podróży! Zaczelo sie od tego, że pani z biura podróży ciągle nagabywała o płatność i nękała telefonami. Odprawa trwała bardzo długo.. jechaliśmy do hotelu na najgorszym starym busem. Po dotarciu na miejsce okazalo się że hotel to dno wykupiliśmy tydzien all inclusive 3.5 gwiazdki Kreta. Hotel jak 2 gwiazdki prysznic, ze chlopak prawie sie zmieścił, brodzik-powódź po prysznicu, syf, Krzywe drzwi od pokoju! Lozko beton na tym materac, niepojęte! Pokoik miniaturka, brudne lustra, obdrapane sciany, lampa prawie odpadająca z sufitu z mini iloscia swiatla reczniki mega sztywne kilkuletnie, okropny hałas! Musialam tez poprosić o papier jsk zabrakło Drzwi od hotelu otwarte w nocy a obok bar z glosna muzyka, brak suszarki do wlosow w pokoju, niedobre jedzenie, przez jeden dzien brak cieplej wody przez kilkanaście godzin, poprosiłam wieczorem raz na recepcji o mozliwosc zostawienia dla nas sniadania lunch boxu bo jechaliśmy na wycieczke fakultatywna od 6 rano, a sniadania rano nie bylo. Brak napojów w jeden dzien!!okropne soki..,trafiliśmy tez na brak piwa, bar przyszliśmy o 22.02 Ii pani nie chciala odkręcić kurka od wina! Bo spóźniliśmy sie 2minuty Kreta piekna, jedzenia na miescie tez trzeba sprobowac wiadomo nie jedzie sie dla hotelu ale jak juz wzielismy all inclusive to liczyliśmy na smaczne jedzenie i w hotelu i jakies standardy. Nigdy wiecej podrozy z tui! -
~Czesław / 2022-07-30 20:33
Nasz urlop zamienił się w koszmar kiedy po przedłużającej się odprawie na lotnisku samolot odleciał bez nas! Mimo wykupionego dodatkowego ubezpieczenia nie zwrócono nam ani grosza za wykupione wczasy. Nie otrzymalismy ŻADNEJ pomocy ze strony organizatora wycieczki w sytuacji kryzysowej, a kontakt z obsługą TUI był lekceważący i nieprzyjemny. Zdecydowanie ODRADZAM współpracę z TUI. WadyUtrudniony kontakt z obsługą, brak zainteresowania ze strony organizatora, brak opieki w sytuacji kryzysowej -
~Paweł / 2022-07-30 19:12
Pierwszy raz z tym biurem pojechałem (akurat do Albanii) i będzie to na pewno ostatni raz! Hotel 4* a all inclusive to jakies gowno. Posiłki i alkohol gowno. WadyWszystko -
~Matex95 / 2022-07-29 23:34
TUI mam nadzieję że ludzie już nie będą z tych naciągaczy korzystać jak ktoś ma rozum to i a firmę wybierze pozdrawiam nie pisze dla czego bo brak mi słów na nich -
~Sylwia / 2022-07-29 21:08
Totalne nieporozumienie… rezydenci kłamcy, opłata klimatyczna 20€ za 4 osoby, oszustwo…
Brak szacunku od pracowników Tui w Egipcie, brzydkie odzywki i brak opieki na wycieczkach… brak tablic w hotelu, brak SMS o wylocie… wielki minusZaletyBrak -
-
~Marek / 2022-07-29 08:16
Obsługa w punkcie sprzedaży - dobra. Opieka na miejscu "mniej niż zero" Jedyne co potrafi przedstawiciel TUI to sprzedawać wycieczki, a w razie problemów "proszę zgłosić przez aplikację MyTui". A co w przypadku, kiedy ( tak jak mnie to spotkało) żona zgubiła telefon na którym była zarejestrowana aplikacja i był podany przy rejestracji umowy ??? NIC. Zero pomocy, zero możliwości zgłoszenia, żadnej pomocy. Aplikacja zastępuje wszystko. Nie czuję się bezpieczny przy takiej obsłudze. Byłem w Turcji i musiałem zgłaszać wszystko na infolinię w Polsce ( 5 zł za minutę połączenia). Prawie nauczyłem się na pamięć "Dziękujemy za twój telefon, jest dla nas bardzo ważny, za chwilę połączymy cię z konsultantem" i tak przez 15 minut. ZaletyTrudno znaleźć zalety przy takiej obsłudzeWadyTotalna "olewka" klienta, który już zakupił wycieczkę -
~gosshha / 2022-07-28 13:09
Najgorsze biuro. Po otrzymaniu zapłaty zero pomocy. W przypadku gdy samolot nie przyleci maja gdzie turystów.
Nie zwracają kosztów za skrócony pobyt o 2 doby. Wszystkie reklamacje uznają za bezzasadne. Jedynie rozwiazanie wkroczyć na drogę sądową.
NZaletybrak -
~~Wa / 2022-07-28 12:41
Biuro sprzedaje pobyt w hotelu 5 gwiazdkowym, a po przylocie okazuje się, iż hotel lokalnie posiada 4 gwiazdki. Jednak najgorszy okazał się powrót do domu…. Biuro nie zorganizowało transportu z hotelu na lotnisko, a był on opłacony podczas zakupu wycieczki, kiedy pracownicy zostali poproszeni o rozwiązanie sytuacji, odpowiedź brzmiała następująco: „nie możemy nic zrobić, proszę wezwać taksówkę i starać się o zwrot kosztów transportu” .Biuro nie wysyła informacji SMS z godzinami odjazdu, a żeby dowiedzieć się co, gdzie i kiedy, zostałyśmy obciążone dodatkowymi kosztami. Najgorsze biuro z jakim do tej pory podróżowałam. -
~Konsulatach / 2022-07-26 23:33
Do Aneta
Ja pisałem CZYTAĆ CZYTAĆ CZYTAĆ
dzwonisz na nr z polisy podajesz numer polisy i mówisz w czym problem ubezpieczyciel kieruje Ciebie do konkretnego szpitala lub lekarza z którym ma podpisana umowę. Jeżeli pójdziesz do innego będziesz ponosić koszty sama. Koszty dzwonienia jak pisałem w uni europejskiej sa darmowe tak samo jak internet a jak wiesz ze wyjeżdzasz poza Unie wykupić pakiet danych i rozmów koszt około 20 zł na miesiąc
Czytać czytać zanim się gdzies wyjedzie i co w razie wypadku lub losowych zdarzeń zawsze tak robię co by było gdyby wiec jestem mądry przed szkoda a nie po……ZaletyBrakWadyBarak -
~Meg / 2022-07-26 21:18
Porażka!!! Nasze wakacje zostały właśnie odwołane.Zarezerwowaliśmy pobyt w Marsa Alam
na 11 noclegów na październik( rezerwacja w maju), dzisiaj dostaliśmy informację, że TUI odwołuje pobyt na 10,11,12 noclegów, proponujac pobyt na 14 nocy w obecnym cenniku. To jest jakaś kpina. Nigdy więcej! Szereg strat.ZaletyBrak -
~Tomi / 2022-07-26 19:30
Witam serdecznie. Jeździmy z żoną od lat . Jest zawsze pełen profesjonalizm. Pozdrawiamy serdecznie. Tomasz ZaletySuper -
~Aneta / 2022-07-26 11:54
Muszę napisać, bo się gotuję.. w razie potrzeby po lekarza dzwonić na infolinię podaną na polisie ok.. do WARSZAWY! żeby przysłali lekarza do Turcji - jak dla mnie to absurd! Plus ponosić koszty za połączenia do Polski. Ogólnie to system działa tak, że lekarza trzeba załatwić sobie samemu, zapłacić, a oni zwrócą pieniądze. Wszystko ok tylko jak ktoś trafi do szpitala to też musi radzić sobie sam, bo nie ma rezydenta.. i sam za to zapłacić i z tego szpitala samemu wrócić? Serio? Dla mnie to kpina! Nigdy więcej z biurem TUI. -
~POLAK / 2022-07-25 18:33
Musze napisać bo się gotuje...LUDZIE CZY WY UMIECIE CZYTAC CZY JESTESCIE AZ TAK.....
potrzebujesz lekarza dzwon na nr podany na polisie 24/h a nie na czat wystarczy przeczytac w warunkach ubezpieczenia a nie zwalac wine na tui
uszkodzony bagaz? wszystko jest w warunkach tui... po przylocie idziesz na lotnisku zglaszasz sprawe i proponuje z automatu kase jak sie nie zgadzasz na ta kwote pisz do ubezpieczyciela na stronie tui mozna to zrobic online dolaczasz bilet zdjecia i kwit od przewoznika ktory dostaniesz przy zgloszeniu PROSTE JAK DRUT CZY TO WINA TUI ZE NIE PRZECZYTALO SIE TEGO CO SIE PODPISALO?
WI-FI dla klientow tui? smiech na sali wakacje w uni europejskiej.. mozesz dzwonic i korzystac z internetu jak w polsce be oplat Jezeli poza Unie kup karte lub wykup pakiet GB proste jak drut
jediesz do Bułgari hmmm nie wypowiadam sie
ukryte koszty transfer miejsca w samolocie? kup samemu bilet to zaplacisz za miejsca i bagaz inne biura podrozy tez pobieraja oplaty
jAK POTRZEBUJESZ NIANKI NA WYCIECZCE TO NIE LEC NIGDZIE CZY W POLSCE TEZ POTRZEBUJESZ? WIESZKOSC MOZNA ZALTWIC SAMEMU WYSTARCZY CZYTAC I PRZYGOTOWAC SIE DO WAKCJI A NIE MARUDZIC I OBWINIAC BIURA ZA SWOJA NIEWIEDZE I NIEZARADNOSC
MIE CHCE NIKOGO OBRAZAC ALE KIEDY CZYTAM TAKIE OPINIE TO ZASTANAWIAM SIE W JAKIM KRAJU JA ZYJE NIE POTRAFIMY SOBIE SAMI POMOC TYLKO CZAKAMY AZ KTOS ZA NAS COS ZROBI I PO OSTATNIE PROSZE CZYTAC I JESZCZE RAZ CZYTAC KAZDE BIURO ZABEZPIECZA SIE NA SWOJ SPOSOB ALE WSZYSTKO JEST W UMOWACH WYSTARCZY SIE ZAPOZNACZaletyBRAKWadyBRAK -
-
~c1975 / 2022-07-25 15:44
W dniu wczorajszym wróciłem wraz z rodziną z Hurghady. Hotel jak to hotel w Egipcie, 4 gwiazdki.Bez szału ale obsługa bardzo pomocna i miła. Natomiast obsługa TUI to kpina. Przede wszystkim ukryte koszty takie jak opłata za transfer lotnisko-hotel. Opłata z internet 6 usd doba niezbędna do kontaktu z TUI.Mimo iż wielokrotnie TUI informowało o konieczności posiadania aplikacji jako jedynej z form kontaktu nie postarało się o usługę wifi dla swoich klientów. jako jedyne TUI nie posiadało tablicy info, więc aby dowiedzieć się godziny odlotu niezbędna jest aplikacja.
Na lotnisku w Warszawie po zgłoszeniu problemu z uszkodzonym bagażem pracownik TUI zamiast poinformować mnie o procedurze postępowania poinformował mnie, że skoro jestem już w Warszawie na lotnisku to nie jestem już ich klientem.
Poczułem się dość "słabo". Dla mnie pracującego w usługach i handlu 20 lat takie słowa były szokujące.
Będę o tym fakcie pamiętał przy przeglądaniu ofert już we wrześniu. Brak szacunku to klienta i jego pieniędzy.Wadybrak profesjonalizmu ze strony TUI -
~Krisu / 2022-07-25 12:01
Wyciaczki od Tui to masakra. Razem z 5 znajomych pojwchaliwmy do Bulgarii - hotel Marvel. Na miejscu okazalo sie, ze znajomi, ktorzy doplacili do lepszego pokoju otrzymali pokoj ekonomiczny. Drudzy znajomi, ktorzy podrozowali z 4 miesiecznym dzieckiem nie dostali do pokoju lozeczka dla dziecka mimo wczesniejszego zapewniania przez Tui, ze lozeczko bedzie. Rezydenta brak - wczesniej zapowiadane spotkanie sie nie odbylo.. stracilismy 2h na oczekiwaniu, czy ktos przyjedzie... Proponuje zmiane z tui na hui bardziej pasuje do tego biura podrozy... Nigdy wiecej... -
~Aneta / 2022-07-24 23:43
W tym roku byliśmy z biurem TUI w Turcji - Side. Hotel Side Su super! Wszystko zgodnie z opisem, pyszne jedzenie, piękne pokoje i bardzo miła obsługa. Nie mogę powiedzieć złego słowa. Jednak kontakt z biurem to TRAGEDIA!!!!!! Zaczynając od tego, że już od lotniska trzeba sobie radzić samemu, pani tylko skierowała nas do busa, turecki kierowca dowiózł do hotelu i to wszystko. W hotelu nie ma rezydenta (dla nas w sumie nie jest to problem, bo potrafimy dogadać się w języku angielskim) to na jakąkolwiek pomoc ze strony biura nie można liczyć !!!!! Nikt nawet nie przyszedł przedstawić ofert wycieczek, wszystko odbywa się tylko i wyłącznie przez aplikację. Potrzebowaliśmy pomocy lekarza (zdarzyło nam się to pierwszy raz na wakacjach więc nie wiedzieliśmy jak dokładnie trzeba to załatwić), zgłaszając problem na czacie, który niby jest dostępny 24/7 Pan z WARSZAWY zadzwonił do nas po 7 godzinach z pytaniem w czym może pomóc - jak dla mnie to niedopuszczalne!!!!!!! Na szczęście pomogła obsługa hotelowa i po wizycie lekarza okazało się, że nie było to nic poważnego. Jednak sami musieliśmy zapłacić za usługę i leki prawie 300 euro mimo wykupionego ubezpieczenia!Pan z TUI service center nie wie czy pieniądze zostaną zwrócone przez ubezpieczyciela czy nie - dla mnie to kpina. Nie wyobrażam sobie jakby to było w sytuacji kiedy ktoś w obcym kraju dostał się do szpitala bez opieki rezydenta. Ludzie właśnie dlatego wybierają wakacje z biurem podróży żeby być pod opieką i nie musieć radzić sobie ze wszystkim samemu jednak w TUI to jak wyjazd na własną rękę. Biuro podróży TUI ma bardzo fajne oferty hoteli w dobrych cenach, ale po zakupie wakacji człowiek pozostaje samemu sobie. Dopóki wszystko jest ok to super, ale jeśli pojawia się problem trzeba sobie radzić z wszystkim samemu. Jak dla mnie to ostatni wyjazd z tym biurem. -
~Natalia / 2022-07-24 21:49
Mozna by bylo pisac wiele ale najprosciej: nie polecam!!
Drogi internet
Napoje z soku mozna kupic dodatkowo
Drinki i wino podawane w plastiku dodatkowo dodam iz sa ro ayropy a nie drinki.
W pokoju klima ktora dziala jak by przezyla wszystkie wojny.
W hotelu jest vrudno, w pokojach jest ok ale orzy barach masakra i strasznie śmierci!
Obsluga szczegolnie na recepcji, pracuje chyba ,a kare. ..
Ciężko to nazwac wypoczynkiem, co do gwiazdek najwyżej 2!!
strona 21 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »