Kierunek nam zaproponowany ok - Majorka sama się broni. Hotel - Bardzo OK. i tu się ok kończy.
Ale obsługa przez aplikację i kłamstwo Pani Barbary, że była na obiekcie to już kpina.
Nie udzielą Ci żadnej pomocy z której nie zarabiają np. Wynajem łodzi - "przykro nam nie mamy takiej odpowiedzi" Kontakt przez aplikację porażka tam nikt nie czyta co pisze się na niej. Prośba o możliwość pozostania w pokoju do momentu odbioru nas z hotelu na lotnisku była taka "proszę iść na recepcję i pytać".
W między czasie zapytaliśmy o wynajem auta - nic powyżej najniższego segmentu nie ma.
Ok zdaje sobie sprawę, że dla niektórych problemy wyolbrzymione ale to są WAKACJE tu się kasę wydaje z przyjemnością. Tym bardziej, że biurze zapewniono nas, że otrzymamy wszelkie informacje i pomoc.
Pobyt na Majorce w Hotelu Iberostar Albufera Playa początek sierpniaZaletydobre kierunki i dobór hoteli
WadyKontakt, brak czarterów (konieczność dopłaty do biletów aby siedzieć rodziną obok siebie), godziny wylotów, transfer z lotniska na inne samoloty (długie oczekiwanie na lądowanie innych samolotów w nocy), Kłamstwo rezydentki