Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 928 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.48
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~wojas213 / 2022-08-10 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura Tui w Toruń Plaza, Pani oszukała nas sprzedając wycieczkę fakultatywną na Ibizie ( całodniowe zwiedzanie wyspy), zapewniała nas że będzie z polskim przewodnikiem, na miejscu okazało się że jest tylko przewodnik w języku hiszpańskim i angielskim. Wycieczka kompletne dno, żadnych atrakcji, dwie plaże, i kościół, większą połowa czasu w autokarze i przesiadanie się z jednego do drugiego.
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsza wycieczka na jakiej byłem . Nie polecam
  • ~wojas213 / 2022-08-10 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura Tui w Toruń Plaza, Pani oszukała nas sprzedając wycieczkę fakultatywną na Ibizie ( całodniowe zwiedzanie wyspy), zapewniała nas że będzie z polskim przewodnikiem, na miejscu okazało się że jest tylko przewodnik w języku hiszpańskim i angielskim. Wycieczka kompletne dno, żadnych atrakcji, dwie plaże, i kościół, większą połowa czasu w autokarze i przesiadanie się z jednego do drugiego.
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsza wycieczka na jakiej byłem . Nie polecam
  • ~Yuri / 2022-08-10 10:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Trzeba przyznać oficjalnie, że TUI stało się pośrednikiem, a nie biurem podróży. Co to znaczy? Tak naprawdę los turystów po zapłacie jest im obojętny. Kontakt ogranicza się do infolinii lub aplikacji na telefon TUI. Pamiętaj, że to polska infolinia i jak wyjedziesz poza granicę Unii Europejskiej płacisz słone pieniądze za połączenie do Unii Europejskiej. Nie masz żadnej pomocy od rezydenta, bo... już TUI nie ma rezydentów. Zostali tylko eksperci, co nie są zobligowani do jakiejkolwiek pomocy turyście. Mogą pomóc tylko z dobroci serca i nic więcej. Jedynie co Tui dobrego posiada to pilotów wycieczek na kontrakcie (nie są pracownikami TUI). Nie masz internetu w hotelu albo bardzo słabo działa? Aplikacja Tui zawiesza się? Masz pecha, bo musisz czekać na połączenie z infolinią, żeby dowiedzieć się kiedy odlatujesz z lotniska do Polski. Nikt do Ciebie nawet smsa nie wyśle. Nie licz na to. Papierowa informacja w hotelu o wylocie? Teraz już jest wszystko online!
    Zalety- piloci wycieczek
    - niektóre hotele
    Wady- brak rezydenta
    - utrudniony kontakt z biurem podróży
    - rola pośrednika a nie organizatora wycieczki
  • ~Tomasz W / 2022-08-08 18:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Kierunek nam zaproponowany ok - Majorka sama się broni. Hotel - Bardzo OK. i tu się ok kończy.
    Ale obsługa przez aplikację i kłamstwo Pani Barbary, że była na obiekcie to już kpina.
    Nie udzielą Ci żadnej pomocy z której nie zarabiają np. Wynajem łodzi - "przykro nam nie mamy takiej odpowiedzi" Kontakt przez aplikację porażka tam nikt nie czyta co pisze się na niej. Prośba o możliwość pozostania w pokoju do momentu odbioru nas z hotelu na lotnisku była taka "proszę iść na recepcję i pytać".
    W między czasie zapytaliśmy o wynajem auta - nic powyżej najniższego segmentu nie ma.
    Ok zdaje sobie sprawę, że dla niektórych problemy wyolbrzymione ale to są WAKACJE tu się kasę wydaje z przyjemnością. Tym bardziej, że biurze zapewniono nas, że otrzymamy wszelkie informacje i pomoc.
    Pobyt na Majorce w Hotelu Iberostar Albufera Playa początek sierpnia
    Zaletydobre kierunki i dobór hoteli
    WadyKontakt, brak czarterów (konieczność dopłaty do biletów aby siedzieć rodziną obok siebie), godziny wylotów, transfer z lotniska na inne samoloty (długie oczekiwanie na lądowanie innych samolotów w nocy), Kłamstwo rezydentki
  • ~Kacper / 2022-08-08 16:25
    Ocena: 2.33 / 5
    To biuro to kpina ich 4 gwiazdki to 2 co najwyżej . W hotelu 3 dni nie było internetu,ze strony biura reakcja to zwrot 12zl.50groszy na osobę
    ZaletyNie ma
    WadySłaby kontakt po napisaniu na czacie odpisują po kilku dobrych godzinach
  • ~Mariusz / 2022-08-08 13:49
    Ocena: 4.50 / 5
    Byliśmy w Turcji (Kusadasi - hotel City's Hill). Hotel 4*, według mnie 3 (trochę zużyty). Ale nie to mnie rozwaliło. Razem z wypoczynkiem kupiliśmy wycieczkę fakultatywną do Efezu. Na dzień przed wyjazdem, o 13.00 przysłali mi na aplikację tui, że wycieczkę odwołują, a powód to względy organizacyjne. Pieniądze oddadzą po 20 dniach. Rozumiecie? To jakaś kpina. Wszystkim biurom zdarzają się wpadki, ale TUI przegięło totalnie. Mariusz
  • ~Olga / 2022-08-07 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Biuro posiada w swojej ofercie hotel Minamark w Hurgadzie i sprzedaje wycieczki do tego hotelu, psując sobie przez to dobra opinię.W hotelu nie ma pokojów rodzinnych( tak twierdzą w recepcji hotelu) a biuro sprzedaje takie pokoje których nie ma. Po przyjeździe do hotelu dziecko nie ma łóżka w pokoju i musimy spać na jednym, małym. Ogolnie hotel jedt tragiczny a oni go sprzedają jaki 4*. Nigdy więcej z Tui
  • ~Szymon / 2022-08-06 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów stosunek ceny do jakości i obsługi klienta to dramat
  • ~Szymon / 2022-08-06 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów stosunek ceny do jakości i obsługi klienta to dramat
  • ~Katarzyna / 2022-08-05 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Turcja wycieczka z Tui katastrofa nigdy wiecej. Moje ostatnie i to najgirsze wakacje. All inclusive to jakis smiech na sali. Nie polecam omijac te biuro. Jedyna organizacja ze strony biua to wysylka meila z linkiem do platnosci i na tym kończy sie zainteresowanie tego gownianego biura! Zaluje ze wzielam u nich wycieczke i sracilam tyle pieniędzy na tak gówniany wyjazd!
    ZaletyBez zalet
    WadySame wady
  • ~Daria / 2022-08-03 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    To był mój najgorszy wyjazd, rezydentki nie interesowało nic prócz sprzedaży wycieczek. Biuro nie poinformowało nas o trwającej obok naszego hotelu budowie....
  • ~Ewa / 2022-08-03 11:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa w punkcie sprzedaży - dobra. Opieka na miejscu daje wiele do życzenia. Od przyjazdu brak organizacji, zostaliśmy bez opieki z błędnymi danymi dotyczącymi autokarów.Wycieczki....totalna porażka, naciąganie klientów na kasę. Będąc na wycieczce,czułam się jak w filmie Bareji. Cena za wycieczkę stanowczo za wysoka, za to co było zaoferowane. Osoby zajmujące się organizacją takich wycieczek powinny przejść szkolenie na temat organizacji i logistyki, bo wiedza zerowa, chyba że chodzi o naiwniaków i wyciąganie pieniędzy.
    Wykupiliśmy wczasy na Majorce, piękny zakątek, ale przez to biuro cały urok prawie zniknął.
    Odradzam urlop z tym biurem podróży a już z pewnością żadnych wycieczek krajoznawczych. Płacimy tak samo jak klienci innych krajów, więc nie rozumiem jak można nas w ten sposób traktować, jako gorszych klientów.
    Jednym słowem porażka.
    ZaletyW tej sytuacji brak zalet.
    WadyBrak organizacji i szacunku dla klientów.
  • ~Ryba / 2022-08-01 22:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Po dotarciu fo Turcji, autokar zawiózł nas fo całkiem innego hotelu,nazwa była podobna do naszego.Cóż to tylko 20 km dalej.Musielismy ogarnąć transport aby dostac się do naszego hotelu.Udało się no i parę euro mniej na koncie za taxi.W hotelu doba od 14 nie pozwolono nawet napić się kawy(pod warunkiem zapłacenia 15 euro za godzinę od osoby do czasu meldunku)oczywiście nie skorzystałam no nie dam 100 zł za kawę.Szok i żenada.Nikt nas o tym nie poinformował,to samo przy wyjeździe zdejmowali opaski żeby czasem czegoś nie zjeść.
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~La / 2022-07-31 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam to biuro podróży! Zaczelo sie od tego, że pani z biura podróży ciągle nagabywała o płatność i nękała telefonami. Odprawa trwała bardzo długo.. jechaliśmy do hotelu na najgorszym starym busem. Po dotarciu na miejsce okazalo się że hotel to dno wykupiliśmy tydzien all inclusive 3.5 gwiazdki Kreta. Hotel jak 2 gwiazdki prysznic, ze chlopak prawie sie zmieścił, brodzik-powódź po prysznicu, syf, Krzywe drzwi od pokoju! Lozko beton na tym materac, niepojęte! Pokoik miniaturka, brudne lustra, obdrapane sciany, lampa prawie odpadająca z sufitu z mini iloscia swiatla reczniki mega sztywne kilkuletnie, okropny hałas! Musialam tez poprosić o papier jsk zabrakło Drzwi od hotelu otwarte w nocy a obok bar z glosna muzyka, brak suszarki do wlosow w pokoju, niedobre jedzenie, przez jeden dzien brak cieplej wody przez kilkanaście godzin, poprosiłam wieczorem raz na recepcji o mozliwosc zostawienia dla nas sniadania lunch boxu bo jechaliśmy na wycieczke fakultatywna od 6 rano, a sniadania rano nie bylo. Brak napojów w jeden dzien!!okropne soki..,trafiliśmy tez na brak piwa, bar przyszliśmy o 22.02 Ii pani nie chciala odkręcić kurka od wina! Bo spóźniliśmy sie 2minuty Kreta piekna, jedzenia na miescie tez trzeba sprobowac wiadomo nie jedzie sie dla hotelu ale jak juz wzielismy all inclusive to liczyliśmy na smaczne jedzenie i w hotelu i jakies standardy. Nigdy wiecej podrozy z tui!
  • ~Czesław / 2022-07-30 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nasz urlop zamienił się w koszmar kiedy po przedłużającej się odprawie na lotnisku samolot odleciał bez nas! Mimo wykupionego dodatkowego ubezpieczenia nie zwrócono nam ani grosza za wykupione wczasy. Nie otrzymalismy ŻADNEJ pomocy ze strony organizatora wycieczki w sytuacji kryzysowej, a kontakt z obsługą TUI był lekceważący i nieprzyjemny. Zdecydowanie ODRADZAM współpracę z TUI.
    WadyUtrudniony kontakt z obsługą, brak zainteresowania ze strony organizatora, brak opieki w sytuacji kryzysowej
  • ~Paweł / 2022-07-30 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz z tym biurem pojechałem (akurat do Albanii) i będzie to na pewno ostatni raz! Hotel 4* a all inclusive to jakies gowno. Posiłki i alkohol gowno.
    WadyWszystko
  • ~Matex95 / 2022-07-29 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI mam nadzieję że ludzie już nie będą z tych naciągaczy korzystać jak ktoś ma rozum to i a firmę wybierze pozdrawiam nie pisze dla czego bo brak mi słów na nich
  • ~Sylwia / 2022-07-29 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne nieporozumienie… rezydenci kłamcy, opłata klimatyczna 20€ za 4 osoby, oszustwo…
    Brak szacunku od pracowników Tui w Egipcie, brzydkie odzywki i brak opieki na wycieczkach… brak tablic w hotelu, brak SMS o wylocie… wielki minus
    ZaletyBrak
  • ~Marek / 2022-07-29 08:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa w punkcie sprzedaży - dobra. Opieka na miejscu "mniej niż zero" Jedyne co potrafi przedstawiciel TUI to sprzedawać wycieczki, a w razie problemów "proszę zgłosić przez aplikację MyTui". A co w przypadku, kiedy ( tak jak mnie to spotkało) żona zgubiła telefon na którym była zarejestrowana aplikacja i był podany przy rejestracji umowy ??? NIC. Zero pomocy, zero możliwości zgłoszenia, żadnej pomocy. Aplikacja zastępuje wszystko. Nie czuję się bezpieczny przy takiej obsłudze. Byłem w Turcji i musiałem zgłaszać wszystko na infolinię w Polsce ( 5 zł za minutę połączenia). Prawie nauczyłem się na pamięć "Dziękujemy za twój telefon, jest dla nas bardzo ważny, za chwilę połączymy cię z konsultantem" i tak przez 15 minut.
    ZaletyTrudno znaleźć zalety przy takiej obsłudze
    WadyTotalna "olewka" klienta, który już zakupił wycieczkę
  • ~gosshha / 2022-07-28 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro. Po otrzymaniu zapłaty zero pomocy. W przypadku gdy samolot nie przyleci maja gdzie turystów.
    Nie zwracają kosztów za skrócony pobyt o 2 doby. Wszystkie reklamacje uznają za bezzasadne. Jedynie rozwiazanie wkroczyć na drogę sądową.
    N
    Zaletybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904