strona 19 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
-
~olo / 2022-08-23 11:57
Dramat i jeszcze raz dramat. Biuro tui nie powinno mieć racji bytu. oszukują swoich klientów na każdym krok. Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności, zrozumienia za to pełne chamstwo i kreowanie nieistniejącej rzeczywistości. Pierwszy i ostatni raz. Człowiek płaci kilkadziesiąt tysięcy za wyjazd a oni robią łaskę na każdym kroku.
Nie polecam! -
-
~Monika / 2022-08-22 16:04
Nie była to moja pierwsza wycieczka z Tui ale niestety chyba ostatnia. Wybraliśmy się do Hotelu Pałace w Bułgarii o ile mieliśmy świadomość iż jest to hotel 3 gwiazdkowy to niestety zdjęcie i pozytywne opinie mijały się z prawdą. Pokoje niby sprzątane ale na zasadzie zamiata miotła będzie ok. Klimatyzacja pracował jak stary traktor nie mówiąc już o lodówce którą trzeba było wyłączać na noc aby móc spać. Jedzie jak na hotel 3gwiazdkowt nawet ok. Co prawda na śniadanie to samo przez 7 dni ale było z czego wybrać. Kawa rozpuszczalna soki z koncentratu brak małych łyżeczek. Duży minus za niedomyte talerze u sztućce. Obsługa Tui żadna
Z lotniska miał nas zawieść do hotelu autobus nr. 10 a takowego nie było okazało się że jest jakiś mały busik. Odbiór na lotnisko o 3 w nocy przez autobus nr. 1 a przed hotelu taka otrzymaliśmy informację. Ponieważ wiedziałam że wjazd jest wąski i autobus tam się nie zmieści zadałam pytanie nie serwis Tui24 czy aby na pewno z przed hotelu. Ich odpowiedź wysłanie tej samej regułki co otrzymałam 2h wcześniej. Jednak miałam rację i autobus zaparkował około 200m od hotelu i nie nr1 tylko nr.5 na szczęście kierowca miał nas na liście.
Niestety ten wyjazd sprawił że po kilku latach współpracy z Tui była to moja ostatnia wycieczka z nimiZaletyHotel blisko plaży -
~Ryszard P. / 2022-08-21 14:55
W lipcu 2022 Roku spędziliśmy wspaniałe 14 dni w hotelu Three Corners Happy Life Beach w Marsa Alam. W lobby przywitano nas zimnymi napojami. Na przydział pokoju czekaliśmy bardzo krótko. Otrzymaliśmy pokój 9a5. Z pokoju na parterze mieliśmy bardzo blisko wszędzie. Obsługa hotelu bardzo miła i profesjonalna. Jedzenie bardzo dobre,dużo owoców i wspaniałych ciast. Piwo i drinki lane w lobby i przy basenie do szklanek. Na dobrym poziomie animacje w dzień i w nocy. W hotelu bardzo czysto. Pokój sprzątany bardzo starannie codziennie ,ręczniki na prośbę mogą być wymieniane również codziennie. Po zgłoszeniu usterki bardzo szybka naprawa. Menadżer hotelu osobiście dogląda wszystkich zaułków hotelu codziennie. Fajne zjeżdżalnie przy basenie głównym oraz super oferta dla dzieci w postaci statku piratów. W zasadzie nigdy nie było problemu z leżakami. Po śniadaniu spokojnie można było je zająć. Szkoda,iż hotel nie ma zatoki, często czerwona flaga skutkowała zakazem nurkowania na rafach. Mimo wieku hotel naprawdę polecamy i dziękujemy obsłudze za naprawdę wspaniały pobyt. -
~Beti / 2022-08-19 23:42
Wróciliśmy wczoraj z Turcji, pierwszy raz lecąc z TUI. Pierwszy i ostatni raz.
Hotel, oferta wszystko zgodnie z opisem, ale obsługa TUI..
Tu nie ma rezydenta, tylko jakaś kretyńska aplikacja, która co chwile nie działała.
Po przylocie do Turcji, mieliśmy mieć zapewniony transport. Nie było nas na żadnych listach, więc z biegu dopisali nas do autobusu który nie istniał. Rezydenci nas przyjmujący po polsku potrafili powiedzieć: "Dzień dobry. Jaki hotel?" i na tym koniec, po angielsku nawet nie wspomnę. Sami wyblagalismy od jakiegoś Turka wiozącego innych gości z TUI żeby nas zabrał i wtedy z łaski swojej obcojęzyczny pracownik TUI dopisał nas długopisem na listę.
Pisząc coś na aplikacji otrzymywałam odpowiedzi po kilku godzinach, wcale lub na następny dzień. To jest bieżącą obsluga?
Przy powrocie wcale nie było łatwiej, informacje o której podjedzie po nas autobus dostaliśmy po godzinie 23 poprzedzającego dzien wyjazdu. Dodam że wyjazd miał być rano wiec fajnie sie dowiedziec kilka godzin wczesniej. TUI tlumaczylo się oczywiście problemem z apliakcją. Po 5 telefonach do TUI, 5 smsach i 5 zapytaniach na czacie - godzina się pojawiła. Odbierani byliśmy pierwsi więc 120 kilometrów, jechaliśmy ponad 4 godziny!
Lata jeździłam z Itaką i z Itaką dalej będę jeździć. Nigdy więcej TUI. -
~Łukasz / 2022-08-17 20:27
Hotel Serenity Bay w Bułgarii, fajny dla rodzin z dziećmi. Jednak największy minus to wszechobecni palacze. Nie ma stref dla rodzin które nie chcą wdychać dymu papierosowego. W dzisiejszych czasach trzeba uszanować takie wymagania klienta. Mało to pasuje do miłych rodzinnych wczasów. ZaletyMiła obsługa i animatorzy. Blisko plaża.WadyBrudne toalety przy basenie i papierosy wszędzie. Transfer z lotniska 2 godziny. -
~Natalia / 2022-08-17 13:56
Niestety hotel ktory zostal nam przedstawiony w ofercie a ten do ktorego trafilismy to nie ten sam hotel!
Oferta dotyczyla Hotelu Zahra a wiekszośc zdjec oraz opisów dotyczy sąsiadującego hotelu narjes. Z obiecanych kilku basenów, zastaliśmy tylko jeden dużomniejszy niz te przedstawione w ofercie. Obiecany beach bar oraz 3 inne bary nie istnieją, a w barze przy basenie jedyne czego mozna sie napic to fanta i piwo oraz woda z dystrybutora. Także jeżeli ktoś chcialby napic sie drinka lub czegos innego nad basenem lub na plaży to czeka go przeprawa do samej recepcji w tym upale. Co do jedzenia to niestety każdy z naszej 6 przeżył przynajmniej po dwa zatrucia, zdarzalo nam sie natrafiać w trakcie jedzenia na surowe ziemniaki, a poza tym przydaloby sie czasem zjesc cos innego niz pizze ktora byla jedyną w miare udaną potrawą. 3 płatne obiecane restauracje rownież nie istnieją. Możliwe że istnieją w innym hotelu ale to wciąż jest niezgodne z ofertą.
Na zameldowanie czekaliśmy ponad 2 godziny w okropnym upale w recepcji bez klimatyzacji!
Nikt nie zainteresował się tym ile czekamy.
Pokoje brudne, niedokładnie posprzątane, zepsute suszarki do włosów, zatkany prysznic. O sprzątanie trzeba sie wrecz prosic, podloga zostala umyta tylko raz przez tydzien i tylko i wylacznie dzieki mojej prosbie.
Kolejną oburzającą sprawą jest organizacja wycieczek. Zarezerwowana i OPŁACONA wycieczka „Bagi” nie odbyła się. Organizator nie poinformował nas o godzinie zbiórki. Znana nam była jedynie data. Po usilnych próbach skontaktowania się poprzez czat z biurem tui, w koncu po ponad 24h dowiedzielismy sie ze to NASZA wina bo powinnismy wysłac maila z zapytaniem o wycieczkę i nadal nie poinformowano nas o niczym a na nastepna wiadomosc zwrotna czekalismy kolejne kilkanascie godzin.
Mielismy również zarezerwowaną wycieczkę statkiem pirackim na wyspę flamingów, która także okazała się totalną porażką. Nikt nie poinformował nas, że obiecywanych flamingów tam nie będzie, ponieważ przylatują tam tylko i wyłącznie w okresie jesienno-zimowym(dowiedzielismy sie o tym bedac na tej wlasnie wycieczce) Ponadto mimo, że wycieczka była opłacona, za wszystko trzeba było dodatkowo zapłacić. W ofercie opisywane było, że napoje bezalkoholowe będą darmowe- a i tak na statku nawet za wodę musielismy płacić. Na plaży również spotkało nas rozczarowanie, w momencie, kiedy podszedł do nas Pan i kazał nam zapłacić 10€ za leżaki, które chcieliśmy zająć.
Co do oferty allinclusive to mysle ze lanie napoi do 100ml kubeczków jest dosc smieszne. A dodatkowo nie zgadzano się na branie wiekszej ilości niż jeden drink na osobę. Barmani często byli bardzo opryskliwi.
Po powrocie do Polski napisaliśmy maila z reklamacją, czekamy już 2 tygodnie i nie dostaliśmy żadnej odpowiedziZaletyBlisko plaży -
~Natalia / 2022-08-17 13:56
Niestety hotel ktory zostal nam przedstawiony w ofercie a ten do ktorego trafilismy to nie ten sam hotel!
Oferta dotyczyla Hotelu Zahra a wiekszośc zdjec oraz opisów dotyczy sąsiadującego hotelu narjes. Z obiecanych kilku basenów, zastaliśmy tylko jeden dużomniejszy niz te przedstawione w ofercie. Obiecany beach bar oraz 3 inne bary nie istnieją, a w barze przy basenie jedyne czego mozna sie napic to fanta i piwo oraz woda z dystrybutora. Także jeżeli ktoś chcialby napic sie drinka lub czegos innego nad basenem lub na plaży to czeka go przeprawa do samej recepcji w tym upale. Co do jedzenia to niestety każdy z naszej 6 przeżył przynajmniej po dwa zatrucia, zdarzalo nam sie natrafiać w trakcie jedzenia na surowe ziemniaki, a poza tym przydaloby sie czasem zjesc cos innego niz pizze ktora byla jedyną w miare udaną potrawą. 3 płatne obiecane restauracje rownież nie istnieją. Możliwe że istnieją w innym hotelu ale to wciąż jest niezgodne z ofertą.
Na zameldowanie czekaliśmy ponad 2 godziny w okropnym upale w recepcji bez klimatyzacji!
Nikt nie zainteresował się tym ile czekamy.
Pokoje brudne, niedokładnie posprzątane, zepsute suszarki do włosów, zatkany prysznic. O sprzątanie trzeba sie wrecz prosic, podloga zostala umyta tylko raz przez tydzien i tylko i wylacznie dzieki mojej prosbie.
Kolejną oburzającą sprawą jest organizacja wycieczek. Zarezerwowana i OPŁACONA wycieczka „Bagi” nie odbyła się. Organizator nie poinformował nas o godzinie zbiórki. Znana nam była jedynie data. Po usilnych próbach skontaktowania się poprzez czat z biurem tui, w koncu po ponad 24h dowiedzielismy sie ze to NASZA wina bo powinnismy wysłac maila z zapytaniem o wycieczkę i nadal nie poinformowano nas o niczym a na nastepna wiadomosc zwrotna czekalismy kolejne kilkanascie godzin.
Mielismy również zarezerwowaną wycieczkę statkiem pirackim na wyspę flamingów, która także okazała się totalną porażką. Nikt nie poinformował nas, że obiecywanych flamingów tam nie będzie, ponieważ przylatują tam tylko i wyłącznie w okresie jesienno-zimowym(dowiedzielismy sie o tym bedac na tej wlasnie wycieczce) Ponadto mimo, że wycieczka była opłacona, za wszystko trzeba było dodatkowo zapłacić. W ofercie opisywane było, że napoje bezalkoholowe będą darmowe- a i tak na statku nawet za wodę musielismy płacić. Na plaży również spotkało nas rozczarowanie, w momencie, kiedy podszedł do nas Pan i kazał nam zapłacić 10€ za leżaki, które chcieliśmy zająć.
Co do oferty allinclusive to mysle ze lanie napoi do 100ml kubeczków jest dosc smieszne. A dodatkowo nie zgadzano się na branie wiekszej ilości niż jeden drink na osobę. Barmani często byli bardzo opryskliwi.
Po powrocie do Polski napisaliśmy maila z reklamacją, czekamy już 2 tygodnie i nie dostaliśmy żadnej odpowiedziZaletyBlisko plaży -
~Sweet55 / 2022-08-17 09:40
biuro podróży mnie bardzo rozczarowało. wprowadzają w błąd przy wykupie wycieczki, a później człowiek zderza się z rzeczywistością. zostaliśmy niedoinformowani o tym jakie posiłki na przysługują a mianowicie na all inclusive powiedziano nam w biurze, ze po przylocie będziemy mogli korzystać już z wszystkich dogodności hotelu ale pokój dostaniemy dopiero około godz 14;00. Zajeżdżamy do hotelu na godzinę 8;00 rano a Pani w recepcji nas informuje że owszem możemy iść na basen ale pierwszy posiłek dostaniemy dopiero w godzina późnego lunchu. tak samo w dniu wylotu mieliśmy z biura podróży taką informacje że jak wylot mamy o godz 19;55 transfer na lotnisko o 17;05 to normalnie przysługuje nam obiad, natomiast w dniu wylotu po wymeldowaniu się z pokoju o godz 12;00 Pan w recepcji poinformował nas, że tylko mamy śniadanie a obiad już nie. co jeszcze ciekawsze powiedział do nas że byliśmy zapisani że mamy wykupiony pakiet od śniadania do śniadania- super, że każdy w recepcji mówił co innego.
a teraz odniosę się do organizacji wycieczek fakultatywnych. otóż zastanawia mnie czy Tui w ogóle sprawdza jakość oferowanych usług. Płaci się duża kasę za te wycieczki a dostajemy w pakiecie starszą panią przewodnik (i nie zrozumcie mnie źle nie chodzi mi o jej wiek), która rzuca fochami. dobrze że jeszcze nie zaczęła warczeć na nas, a do tego pali papierosy a dymem dmucha Ci w twarz, a jak prosisz ją żeby odeszła kawałek dalej to udaje nagle że nie rozumie języka polskiego. na innej wycieczce zaś pan kierowca pali w autokarze no bo przecież też mu wolno a to nic że my osoby siedzące za nim się dusimy. na wycieczce w Stambule to już w ogóle porażka bo pan przewodnik całą grupę prawie 40 osób w tym małe dzieci przeprowadza na czerwonym świetle na ruchliwej ulicy i nas pogania szybko szybko a kto był w Turcji to wie jak tam jeżdżą tubylcy. Na samej wycieczce nie zobaczysz nic bo przecież nie ma czasu na nic, musisz biec żeby nadążyć, ale jest czas na to żeby cię zawieźć do sklepu, gdzie możesz napchać kiesę sprzedawcom, którzy jak przypuszczam mają podpisaną jakaś umowę, że wy nam klientów my wam hajsik za to odpalimy.
podsumowując jeśli chce zglosić jakaś niedogodność przez tą ich aplikacje to nagle urywa się kontakt, długo nie odpisują a na sam koniec podsyłają i ułożoną regułkę, która mów że dziękują za kontakt odezwą się w miarę szybko. No a odpowiedzi brak do dzisiaj.Wadycena do jakości -
-
~Emma / 2022-08-16 18:32
Hotel super blisko morza, pokoje super sprzątane codziennie i ręczniki wymieniane codziennie. Jedzenie przepyszne jest w czym wybierać. ZaletyBlisko morza i pokoje super!WadyPersonel -
~Robert / 2022-08-16 17:59
Pierwszy i ostatni raz z TUI.
Pobyt w hotelu Atlantica Beach Resort Kos - 5*. HOTEL TRĄCI MYSZKĄ!!!!! Lata świetności ma już za sobą. Zdjęcia hotelu a rzeczywistość to dwie różne bajki.
Po 12 godzinach podróży przybywamy do hotelu o godzinie 6 rano. Dostajemy informację że klucze do pokoju dostaniem po 15. Nie mamy możliwości umycia się, przebrania a bagaże pozostały na parkingu przed hotelem. Ja przebierałem się na parkingu przed hotelem. Skoro TUI przywiozło nas do hotelu o 6 rano to powinni zadbać o wolne pokoje - tym bardziej że do hotelu przyjechało nas 6 osób a hotel ma około 426 pokoi. Reklamacja skończyła się komentarzem że doba hotelowa na całym świecie zaczyna się o 15:00. Zepsuli tym cały pobyt. 5 gwiazdek i kilkanaście tysięcy złotych za 7 dni a tu brak podstawowych warunków higienicznych i lokalowych.Kpina.A bagaże bez opieki i wystawione na słońce co spowodowało rozlanie olejków, kosmetyków itp.
I uwaga praktyczna: całe szczęście że dopłaciłem za pokój z widokiem na morze. Inni dostali pokoje 300 metrów od recepcji a inni w przyziemiu z widokiem na skarpę (czyli nora piwniczna). I najważniejsze: z powodu dużego obłożenia hotelu kolejka oczekujących na wejście do restauracji na obiad czy kolację dochodziła do 50 m poprzez holl na schody przed wejściem do hotelu. PRL - choć przyznam że obsługa doprowadza każdego turystę do stolika, z podziałem na tych co chcę w środku i na zewnątrz.
Stanowczo nie polecam. Takie wczasy chcenie mieć za swoje pieniądze?
I jeszcze temat bezpieczeństwa: z tego powodu wszystkie napoje w barach hotelowych podawane są w kubkach papierowych. Nawet kiedy zasiadasz przy stolikach obok plaży. Tylko po 17 w lobby napoje w szkle.ZaletyPiękny ogród. Smaczne jedzenie. Pokój z widokiem na morze polecam.WadyBrak kluczy do pokoju na czas przyjazdu. Długi czas oczekiwania na wejście do restauracji. Zbyt mały basen do ilości turystów. Pokoje w klasie standard daleko od plaży lub w podziemiach. Cała infrastruktura wymaga odrestaurowania. To trzeba odnowić aby 5 * utrzymać. -
~emka / 2022-08-16 15:29
Przebywaliśmy w hotelu Marianna Palace RODOS w dniach 29.07-05.08.2022. W dniu 03.08.2022 ktoś z obsługi hotelu nas okradł z drogocennych rzeczy i pieniędzy. Hotel miał to gdzieś tak samo jak TUI. Kilkakrotnie kontaktowałam się z Państwa biurem. W dniu 03.08 jak i 04.08. W środę tj 03.08 ktoś z Państwa infolini zapewniał nas, że odbędzie się kontakt z waszej strony aby nam pomóc chociażby w barierze językowej - nikt się nie odezwał. W czwartek 04.08 zadzwoniłam na infolinie - bez zmian "skontaktujemy się z Panią w tej sprawie do godziny". Dziś jest 16.08. nikt się do mnie w dalszym ciągu nie odezwał. Rezydentki w hotelu nie widziałam ani raz - podobno była na urlopie. Jeśli na wakacjach zorganizowanych przez biuro podróży dojdzie do zgubienia lub kradzieży rzeczy, np. z hotelowego pokoju, to za takie zdarzenie ponosi odpowiedzialność organizator imprezy turystycznej. Art. 11a ust. 1 ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 196 ze zm.). Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 184). WadyTUI TO DRAMAT -
~Luki / 2022-08-16 14:47
Wakacje w Seabird na Korfu. Hotel rzeczywiście na 3* raczej nie zasługuje. Samolot był, autokar do i z hotelu też. Problem był z wodą w hotelu. Jak ludzie wracali przed obiadokolacją raz była raz nie, albo sama zimna. Dopłata do klimatyzacji i ogólnie hotel jak to mówią PRL. Kontakt przez aplikację lub infolinię ale nie korzystałem. Na Korfu rezydenci czekali i kierowali do autobusów, podali jakąś nazwę hotelu gdzie można ich zastać. W drodze powrotnej na lotnisku rezydentka weszła do autobusu i powiedziała co i jak z odprawą. Informacje były w aplikacji na czas. Jedzenie dużo i różne. Obsługa hotelu miła. ZaletyUdane wakacjeWadyBrak pełnego rzetelnego opisu oferty przed zakupem typu dopłata do klimatyzacji na miejscu, podatki itp. -
~Weronika Lelental / 2022-08-14 10:49
To nie jest biuro podrozy. To posrednik, ale drozszy niz booking. Nic nie zapewniaja....ani rezydenta, anipolskiego przewodnika. Maja infolinie, za kazdym razem odbiera ktos inny, klamia na stronach z oferta. Doplacasz za pokoj z widokiem na moze a tego nie fostajesz. ZaletybrskWadyto nie jest biuro podrozy, to posrednik wyjazdu i to tez kiepski. -
~Yurek / 2022-08-14 00:02
To był pierwszy i ostatni wyjazd z TUI, więc szczerze odradzam biuro podróży, które zostało usunięte z Polskiej Izby Turystyki za stosowanie nieetycznych praktyk. Niestety, dowiedziałem się o tym dopiero po zmarnowanym urlopie spędzonym w niehumanitarnych warunkach. TUI odrzuciło moją reklamację wg zasady: my wiemy, że klienci mają rację, ale 80% odpuści szybko, 15% odpuści po pewnym czasie lub za drobną rekompensatą, tylko 5% będzie walczyć dalej. My wiemy, że 5% ludzi pójdzie do sądu, ale nie wiemy którzy.
W moim przypadku, sąd nakazał TUI zwrócić mi 1/3 ceny za tygodniowe wczasy. Zdjęcia dowodowe w tej sprawie są zbyt odrażające, aby upubliczniać je na forum. Dlatego nie wybieraj biura, które może zrujnować twój wyjazd, narazić cię na utratę zdrowia i pieniędzy, a zadośćuczynienie uzyskasz dopiero po bataliach sądowych pochłaniających mnóstwo czasu i nerwów.ZaletyBrakWadyZlekceważyli interweniującego w mojej sprawie Rzecznika Praw Konsumentów oraz nie stawili się w Sądzie Polubownym. Dopiero proces z powództwa cywilnego zmusił ich do zwrotu pieniędzy. -
~Agnieszka aga / 2022-08-13 23:05
Brak plaży. Wszystko hotelowe
Sunpoint nie ma własnej.ZaletyBrakWadyBrak dostępu do plaży. -
~Justyna / 2022-08-12 15:25
Kupiliśmy wyjazd do Egiptu. Hotel na stronie organizatora prezentowany był wspaniale 5*. Same pozytywne opinie. Przyjeżdżamy a tam syf, brud, brak klimatyzacji w pokoju, zużycie mebli totalne, insekty, rozpadająca się armatura, jedzenie fatalne-oczywiście chorowaliśmy bardzo, obsługa koszmarna, zaczepiająca albo ignorująca z braku napiwku. Straszne. Złożyliśmy reklamację, oczywiście została odrzucona, ponieważ wg. organizatora nie odpowiadają oni za standard hotelu. Skandal. ZaletyBrakWadyWszystko co możliwe -
-
~Justyna / 2022-08-12 12:36
Wakacje 2022 w hotelu Triton Garden w Grecji na Krecie - jedna wielka porażka!!! Większość rzeczy ,które odbiegały od tego co było w opisie oferty ... 3* hotel ,który zasługuje na miano 1 gwiazdki ..hotel,w którego opisie można było znaleźć informację iż jest przyjazny dla rodzin z dziećmi..wycieczka z rocznym dzieckiem w tym hotelu to najgorsze co mogło być, dla dzieci poza brodzikiem przy basenie nie ma nic kompletnie ,wręcz przeciwnie na każdym kroku trzeba pilnować aby dziecko nie zrobiło sobie krzywdy- nie polecam! Kolejna informacja z opisu to fakt,iż do morza jest ok 800m ..totalna ściema, dojście do morza przez polną drogę, ściernisko...z wózkiem? To chyba jakiś żart..I nie ma mowy o 800m ,co najmniej 1,5km trzeba przejść.
All inclusive to jedna wielka porażka, jedzenie którego nie dało się jeść na dodatek codiznnie to samo ,przez 7 dni naprawdę można się znudzić...widok z okna na farmę na której znajdowały się kozy,
W opisie można znaleźć iż w restauracji znajdują się wysokie krzesełka dla dzieci ..owszem było jedno i to w dodatku oblepione całe brudem ..jak dziecko ma w tym jesc ??
Obsługa nie miła, o wszystko trzeba było się dopraszać, NIE POLECAM!!! Na zdjęciach w ofercie wszystko pięknie wygląda a na żywo totalna klapa ,jak tak można???
Zwykle oszustwoZaletyBrak -
~mamasita / 2022-08-11 10:25
Podstawowym zarzutem dla biura jest sprzedaż oferty w hotelu 4 gwiazdkowym all inclusive a w rzeczywistości to maksymalnie 2 gwiazdki i to mocno naciągnięte. Hotel Smart Stay Beach w Turcji- po wejściu zapach stęchlizny i kanalizacji, na recepcji trudno porozumieć się w jakimkolwiek języku obcym. Najbardziej rozczarowuje brudna woda w morzu pływające m.in. niedopałki papierosów, tampony, ciek wodny wpływający do morza pełen plastikowych talerzyków butelek jednym słowem syf. Basen przy hotelu zamykany ok. godz. 18, przez 7 dniowy pobyt nie widziałam aby był czyszczony. oferta TUI zawierała w cenie hamman w rzeczywistości to jedno 15 min. wejście do sauny. No i na koniec obsługa i wyżywienie. Pokoje były sprzątane co dziennie lecz bez pozostawienia napiwku, w pokoju córek nie zostawiono ręczników i papieru toaletowego. Posiłki serwowane w formie bufetu wg. mnie to wyłącznie kuchnia lokalna (brak o tym fakcie informacji w ofercie, wiele osób w tym ja nie kupiłabym tej oferty). Podawano najczęściej na kolekcję, która była najobfitsza z posiłków, 2 ciepłe potrawy z mięsem reszta dodatki, jedynie smaczne sałaty i sery, brak owoców po interwencji u rezydenta w 3 dniu pobytu pojawił się arbuz i melon do kolacji. największy problem z wodą butelkowaną, dostaliśmy dwie 0,5 l wody butelkowanej, potem trzeba było uzupełniać te butelki wodą z maszyny (jak ktoś nieopatrznie zostawił w pokoju i została "sprzątnięta" to nie miał dostępu do wody udając się na plażę). Ponadto napoje ciepłe (kawa< herbata) i zimne podawane były w papierowych kubkach lub co gorsze w plastikowych, które następnie były przepłukane pod kranem z bieżącą wodą przez obsługę i wykorzystywane wielokrotnie. Najbardziej rozczarowuje fakt, że Biuro TUI sprzedaje takie oferty bez rzetelnych opisów, wszystkie uwagi zgłoszono na spotkaniu z rezydentem na miejscu, więc biuro powinno posiadać takie informacje. Mam wrażenie że rezydent spotykał się z nami tylko w celu sprzedaży wycieczek fakultatywnych i nie go więcej nie interesowało. Generalnie duże rozczarowanie Zaletypiękne widokiWadybrudne morze, serwowanie napojów w plastiku lub kubkach papierowych, wyżywienie regionalne, brak owoców, nierzetelny opis oferty przez biuro TUI. -
~wojas213 / 2022-08-10 22:05
Nie polecam biura Tui w Toruń Plaza, Pani oszukała nas sprzedając wycieczkę fakultatywną na Ibizie ( całodniowe zwiedzanie wyspy), zapewniała nas że będzie z polskim przewodnikiem, na miejscu okazało się że jest tylko przewodnik w języku hiszpańskim i angielskim. Wycieczka kompletne dno, żadnych atrakcji, dwie plaże, i kościół, większą połowa czasu w autokarze i przesiadanie się z jednego do drugiego. ZaletyBrakWadyNajgorsza wycieczka na jakiej byłem . Nie polecam -
~wojas213 / 2022-08-10 22:04
Nie polecam biura Tui w Toruń Plaza, Pani oszukała nas sprzedając wycieczkę fakultatywną na Ibizie ( całodniowe zwiedzanie wyspy), zapewniała nas że będzie z polskim przewodnikiem, na miejscu okazało się że jest tylko przewodnik w języku hiszpańskim i angielskim. Wycieczka kompletne dno, żadnych atrakcji, dwie plaże, i kościół, większą połowa czasu w autokarze i przesiadanie się z jednego do drugiego. ZaletyBrakWadyNajgorsza wycieczka na jakiej byłem . Nie polecam
strona 19 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »