strona 18 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~ARTUR / 2022-09-19 14:17
Unikać, fatalna i bezczelna obsługa klienta. Nie wywiązali się z umowy, anulowali opłaconą imprezę, arogancja na infolini. -
-
~any / 2022-09-19 13:11
Witam, opinia dotyczy hotelu amphoras w Sharm (Egipt): korytarze stare i brudne, pokój jeszcze ok, natomiast łazienka w takim strasznym stanie!!!, że ani hotel, ani tak szanowane biuro jak Tui nie powinno wprowadzać swoich klientów w błąd przypisując temu obiektowi 5 gwiazdek. Lata świetności tego hotelu w większości budynków (zaznaczę, że jest chyba 3 wyremontowane na tip top, i dalej są remontowane, ale chyba dla specjalnych gości, bądź w specjalnych cenach?) dawno, dawno minęły, stołówka również pozostawia wiele do życzenia...no i jeszcze podlewanie tej pięknej zieleni w godzinach kiedy goście udają się na kolację czymś bardzo nieprzyjemnie pachnącym(przypominało szambo) bo nie można tego nazwać wodą. Jedyny plus to piękna rafa, super czysta i ciepła woda, na co nie możemy liczyć w Polsce, ale to już zasługa przyrody, a nie hotelu, czy biura. Bardzo miła także obsługa hotelu i stołówki. Jedzenie na plus, natomiast drinki w barze już nie do powtórzenia, bo zawsze się coś kończyło. Biuro TUI powinno stanowczo zmienić ilość gwiazdek, bo straci dużo klientów i uaktualnić zdjęcia obiektu na swojej stronie. Zaletypiękna pogoda, super ciepła czysta woda i cudna rafa, ale to zasługa tylko natury...Wadyprawie wszystko jw. -
~Tamara / 2022-09-17 21:13
Witam właśnie wróciłam z wycieczki z Albani w hotelu briland 5* w durres
,masakra 70 % ludzi miało jelitówkę jedzenie zimne i cały czas to samo około 21 nie wystawiano już tależy do posiłków,obsługa nie miła w łazienkach grzyb ,żadnych animacji,wieczorami nie ma co robić,aby coś ciekawego zobaczyć trzeba jechać ponad 200km od chotelu porażką nie polecam z całego serca
Pozdrawiam -
~Aleksandra / 2022-09-17 17:32
Właśnie wróciłam z wakacji w Turcji organizowane przez biuro turystyczne Tui. Miejsce pobytu Club Nena. Miejsce supe Olbrzymia przestrzeń. Niczego nam . Nie brakowało. Jedzenie petarda i bardzo miła obsługa. Hotel warty polecenia -
~Kalimera / 2022-09-15 21:22
Grecja Zakynthos hotel wykupiony z oferty nie pokrywa się z hotelem przedstawionym w dniu zakupu. Wycieczka fakultatywna miała być tańsza w biurze, jest odwrotnie po przyjeździe 10*/* taniej na miejscu z aplikacji i drugie 10*/* procent od miejscowych biur. Pokój 7 miesięcy przed rezerwacją miał być na 2gim pietrze, w dniu przyjazdu double booking i 4h oczekiwania na pokòj który jest na parterze ( przy basenie z dziećmi - hałas!!!) ZaletyPogodaWadyBrudny basen. Brak rezydenta. -
~Jagoda / 2022-09-14 20:50
Właśnie całą grupa jesteśmy w Albanii.Wyjazd w całości zorganizowany przez biuro podróży Tui. Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z hotelu i wyżywienia a przede wszystkim z opieki biura. ZaletyPerfekcyjna organizacja wyjazdu. Zaczynając od transferu z lotniska,poprzez wycieczki fakultatywne i świetną lokalizację hotelu. -
~Marek / 2022-09-14 08:45
Gówno nie polecamy oszuści na całej linii sprzedają produkt który jest inny w ofercie niż na miejscu
Byle sprzedać wycieczkęZaletyBardzo źleWadyBardzo źle -
~Mazi / 2022-09-13 11:18
NIE POLECAM TUI!
Wszystko jest fajnie do momentu pojawiania się problemów.
Wykupiliśmy wycieczkę do Bułgarii. Pierwszego wieczoru miał przyjść rezydent opowiedzieć co nieco o miejscu. Nikt nie przyszedł. Rezydentkę widzieliśmy przez 2 minuty w autokarze kiedy liczyła ludzi do odjazdu. Zostawili nas samych na pastwę losu bez żadnych informacji.
Wiedzieli gdzie wysyłać informacje o wycieczkach fakultatywnych ale nie wiedzieli gdzie poinformować ludzi o mocno opóźnionym locie. I tu przechodzimy do sedna.
Podróż powrotna - transfer z hotelu o 21.05. Lot miał być o 23.50 z Burgas do Katowic.
Do 23.00 staliśmy wielką grupą jak debile na lotnisku czekając na odprawę mimo że już wtedy było wiadomo że lot się nie odbędzie o czasie. Pani w informacji nie wiedziała nic prócz tego że lot jest opóźniony i czekamy na poprawę pogody w Gdańsku.
Znaleźliśmy dwie polskie rezydentki TUI na lotnisku czekające na ten lot z Gdańska, które nie wiedziały nic o opóźnieniu samolotu. Dowiedziały się od nas. Miały uzyskać informacje co się tam dzieje, kiedy mamy szansę na wylot i co dalej z nami będzie.
Na infolinii też nikt nic nie wiedział. Przy każdym telefonie odbierająca pani "właśnie się dowiedziała że lot opóźniony i nic nie wie". Kłamliwa dziunia opowiadała bajki że poprzednia pani która odbierała tel 20 min temu już skończyła zmianę, mimo że tamta mówiła że dopiero ją zaczęła. Okazało się że każda z 3 czy 4 rozmów telefonicznych odbyła się z tą samą kobietą, która za każdym razem "właśnie się dowiedziała". TUI kompletnie nas olało. Ludzie spali z dziećmi (w tym z noworodkami) na podłodze lotniska. Bez jedzenia ani wody. Pani z infolinii przez 4godziny nie umiała się dowiedzieć czy otrzymamy jakąkolwiek pomoc chociażby w postaci wody na lotnisku bo musiała zapytać "GÓRY", która najwyraźniej spała smacznie w ciepłym łóżku. Są kompletnie nieprzygotowani na takie sytuacje!!
Stacjonarna pani z TUI - Pani Grażyna, uciekła od ludzi kiedy zaczęli zadawać pytania. Potem już żadna z pań nie była do znalezienia, schowały się obie.
W końcu ok godziny 3 w nocy jeden z zagranicznych panów z TUI skierował nas do Fraportu, który odpowiedział na wszystkie pytania oraz zapewnił jedzenie i picie po odprawie oraz poinformował kiedy odbędzie się lot.
O 3.20 tui łaskawie przysłało SMS o treści "niestety państwa samolot jest opóźniony. Planowany odlot o 5.40" - to jest jakiś żart.
NIGDY WIĘCEJ NIGDZIE Z TUI!ZaletyBrak zaletWadyWszystko! Obsługa klienta i pomoc to jakiś nieśmieszny żart! -
-
~Krzysiek / 2022-09-13 07:16
Pobyt w Beach Club Font de Sa Cala na Majorce. Impreza sprzedana dla 3 os. dorosłych. W hotelu dostawka dla dzieci. TUI nie widzi swej winy. Rezydent na miejscu ma to w nosie zgania reklamację na biuro w Polsce. Rezerwacja biletów w samolocie też nie zadziałała. -
~Justyna / 2022-09-11 10:25
Pobyt w hotelu Yelli Dettil był ok czysty, jedzenie dobre. Pierwszy dzień widok z balkonu na stertę śmieci. Dramat Tiu nie dba o klienta, musieliśmy rządach zmiany pokoju że względu na balkon. Drugi minus w dniu wylotu do Pl wymeldowanie o 10.30 a samolot o 21.50 nie wiem co mamy robić tyle czasu bez leżaka na plaży WC i prysznica po plaży skoro nam karzą opuścić pokój. Jeden dzień w plecy gdzie 5go września w pokoju byliśmy o 23 czyli cały dzień oszukali nas a???????? pozostawieni jesteśmy sami sobie nigdy więcej z Tui i chyba żadnym biurem. ZaletyYlli Dettil hotel czysty, codziennie sprzątane, basen na plus, kelnerzy super sprzątają, wszystko w hotelu super.WadyJedynie widok po pierwszym dniu z balkonu dramat musieliśmy wymienić pokój.Nie można liczyć na biurko nie patrzą w jakim pokoju jest klient i jaki widok sterta śmieci dramat -
~Radoslaw Kalicki / 2022-09-08 16:53
Nigdy więcej Tui!!! Banda oszustów i złodziei! -
~M.W. / 2022-09-07 11:22
Nie polecam. Zawiedliśmy się jak nigdy. Po pobycie w Turcji w hotelu Aydinbay 13-20.07.22r. nie przyjechał po nas transfer na lotnisko (godz. 1.50). Sami musieliśmy sobie zorganizować i jeszcze za niego zapłacić. Po 2 miesiącach od złożenia reklamacji TUI nam odpisało, że nie przedstawiliśmy rachunku i że sprawa jest bezzasadna- kto w środku nocy w stresie, że nie zdąży na samolot myśli o rachunku. Zostaliśmy zostawieni sami sobie i olani totalnie. Masakra. -
~Madzialenna / 2022-09-06 15:20
Parę dni temu wróciliśmy z urlopu na Rodos z Tui. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu, wszystko poszło zgodnie z planem. Godziny wylotu w obie strony nie zmieniły się ani o minutę od czasu rezerwacji w kwietniu. Aplikacja tui działała bez zarzutu, wszystkie informacje otrzymywaliśmy na czas i były zgodne ze stanem faktycznym. Hotel super (choć to nie zasługa tui, bo sami go sobie wybraliśmy po dogłębnym reserchu). MINUS: jak na bądź co bądź ZORGANIZOWANY wyjazd brak totalnie opieki nad turystami i nie wyobrażam sobie aby np. moi rodzice, którzy nie znają j.obcych czuli się komfortowo i poradzili sobie bez problemów choćby przy check-in. ZaletyFajny wybór hoteli
Dobrze działająca aplikacja
Wyloty o czasie, bez zmian godzin wylotuWadyBrak opieki na miejscu, nie polecam osobom, nie znającym języków obcych -
~Bogdan / 2022-09-05 17:00
Kupiłem tygodniową wycieczkę, zapłaciłem prawie 8000.
Gdybym sam nie dzwonił i nie dociekał nawet bym się nie dowiedział że mojej wycieczki nie ma, że przez pomyłkę mi ją sprzedano i że miejsc nie ma.
Ani pieniędzy ani wycieczki na 2 dni przed wylotem - horror
Reklamację można złożyć tylko pisemnie listem, czas odpowiedzi 45 DNI!!! -
~Sławomir / 2022-09-05 10:51
Czytając opinie o firmie TUI Poland zastanawiam się , czy kierownictwo tej firmy również czyta te wpisy klientów? Tak wiele opiniii negatywnych , tak wiele zastrzeżeń do organizacji podróży,przelotów,rezydentów,pracowników biur lokalnych,standardu hoteli pojawia się w tych wpisach a kierownictwo TUI Poland pozostaje bierne, nic nie robi aby opinie o firmie poprawiać? Zdumiewająca postawa kierownictwa TUI Poland na tak liczne negatywne opinie klientów biura nt. organizacji wakacji. Przykra postawa, odbiegająca od standardów światowych , bliższa jakości postkomunistycznej Europy Wschodniej. -
~Sceptycznie nastawiona / 2022-09-05 09:51
Pierwszy raz z Tui, mimo moich obaw wszystko odbyło się bez problemu.Nie skorzystałam z dopłacenia za miejsce w samolocie ponieważ trzy godziny lotu do Turcji i z Turcji można przeżyć siedząc oddzielnie, ale mimo to siedzieliśmy razem.Spotkanie z rezydentką w hotelu następnego dnia po przylocie.Lot do Turcji Enter Air punktualny co do minuty, lot powrotny również Enter Air opóźniony o 40 minut więc bez tragedii.Przeczytałam dużo opinii o hotelu który wybrałam więc wiedziałam co mnie czeka.Generalnie wyjazd udany i póki co złego słowa noe mogę powiedzieć ZaletyLot o czasie
Cena adekwatna do standardu hotelu -
-
~Anna / 2022-09-03 21:55
Pobyt 26.08-02.09.2022. Obsługa klienta na poziomie mniej niż 0. Rezydent powinien być dostępny i pomocny, a tutaj spotkaliśmy się z totalną obojętnością i olewką. Potrzebowaliśmy pomocy przy zapłaceniu mandatu w Grecji,ponieważ ograniczała Nas bariera językowa. Wielokrotny kontakt z biurem nie przynosił rezultatu, rezydent ciągle był niedostępny.Zbywano Nas na każdym kroku. Mieli oddzwonić,pomóc a byliśy pozostawieni sami sobie. Wróciliśmy do Polski i od 2 dni nawet się z Nami nikt nie skontaktował! Zaproponowano Nam żeby skorzystać z google tłumacz. Czyste kpiny! Bardzo dużo znajomych po zaistniałej sytuacji już nigdy nie skorzysta z usług TUI. ZaletycenaWadyObsługa klienta -
~beti / 2022-09-02 22:17
Przy rezerwacji wylot o 7.00. Wylot 16.oo. A ostatecznie wylot 19.45. Odlot 5.55.Plus standardowe opóżnienia po 2 h bo przewożnik zewnętrzny się spóżnił. Czyli zamiast 14 dni wyszło 12? ZaletyNicWadyOszustwo -
~beti / 2022-09-02 22:11
Lion Sunny Beach Bułgaria 2022. Hotel4*. Powiedzmy. Pierwsze wrażenie OK. O 1 w nocy obsługa wniosła walizki żeby nie budzić gości hałasem przy toczeniu po płytkach. Pokoje niby na 1 rzut oka ponad oczekiwania. Pierwszy zgrzyt rano. Kolejka na śniadanie. Po kawę po 30 minut. 1 automat na 400 gości? Kolacje podobnie. Brak klimy na jadalni. 1 jadalnia na 2 budynki. Jedzenie OK. Jeśli je sobie odstoisz. Klimatyzacja w pokojach nie działa. PO reklamacji przyszli wymienić zasłony na czyste. SIC. Sprzątanie przez Ukrainki dno. Nawet za napiwki marne. Obsługa kradnie. Niestety. PO zgłoszeniu wyjazdy fakultatywnego i prośbie o prowiant odmowa. Pierwszy raz od 20 lat z wyjazdów z biura w hotelach. Bo nie należy się. Trudno. Stać nas chyba na ten prowiant na wyjazd było. Rezydent Patrycja nie pokazał się przez 2 tygodnie. ? I widocznie jemu nie zależy na prowizji z wycieczek? Szok. Kontakt z nim wirtualny. Odpowiada 2 dni po zgłoszeniu. Czyli żaden. ZaletyMoże cena rezerwowana rok wcześniej?WadyW zasadzie i biuro nie spełnia standardów biura a Hotel powinien wypaść z oferty -
~Wiktoria / 2022-08-31 07:36
Pierwszy i ostatni raz z Tui. Sprzedaje hotel który zasługuje na max 3 gwiazdki jako wysokiej klasy hotel 5 gwiazdkowy. Hotel Senza inn the resort omijajcie z daleka. Wszędzie brud, brak klimatyzacji na korytarzach i lobby. Pokój otrzymujecie od godziny 14 i zdajecie o 12 bez możliwości korzystania z all inclusive. Jedzenie niesmaczne, mały wybór. Słabe animacje dla dzieci. Przez 3 dni nie było absolutnie nic dla dzieci. Miniclub porażka. Brak zaangażowania pani "animator". Jedyna atrakcja to malowanie koszulki za 10 euro. Toalety koło basenu jeden wielki smród. Strasznie głośna muzyka. Wi-Fi płatne. 14 euro za 7 dni jedno urządzenie! Słabo działające. Chore. Siłownia? Sprzęty ustawione na hotelowym balkonie! Generalnie nie polecam. Byliśmy już kilka razy w Turcji i nie spotkałam się z takimi warunkami. Hotel 5 gwiazdkowy zawsze był hotelem 5 gwiazdkowym.Pierwszego dnia chciało się wyjechać. ZaletyBrakWadyWszystko
strona 18 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »