strona 18 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~Radoslaw Kalicki / 2022-09-08 16:53
Nigdy więcej Tui!!! Banda oszustów i złodziei! -
-
~M.W. / 2022-09-07 11:22
Nie polecam. Zawiedliśmy się jak nigdy. Po pobycie w Turcji w hotelu Aydinbay 13-20.07.22r. nie przyjechał po nas transfer na lotnisko (godz. 1.50). Sami musieliśmy sobie zorganizować i jeszcze za niego zapłacić. Po 2 miesiącach od złożenia reklamacji TUI nam odpisało, że nie przedstawiliśmy rachunku i że sprawa jest bezzasadna- kto w środku nocy w stresie, że nie zdąży na samolot myśli o rachunku. Zostaliśmy zostawieni sami sobie i olani totalnie. Masakra. -
~Madzialenna / 2022-09-06 15:20
Parę dni temu wróciliśmy z urlopu na Rodos z Tui. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu, wszystko poszło zgodnie z planem. Godziny wylotu w obie strony nie zmieniły się ani o minutę od czasu rezerwacji w kwietniu. Aplikacja tui działała bez zarzutu, wszystkie informacje otrzymywaliśmy na czas i były zgodne ze stanem faktycznym. Hotel super (choć to nie zasługa tui, bo sami go sobie wybraliśmy po dogłębnym reserchu). MINUS: jak na bądź co bądź ZORGANIZOWANY wyjazd brak totalnie opieki nad turystami i nie wyobrażam sobie aby np. moi rodzice, którzy nie znają j.obcych czuli się komfortowo i poradzili sobie bez problemów choćby przy check-in. ZaletyFajny wybór hoteli
Dobrze działająca aplikacja
Wyloty o czasie, bez zmian godzin wylotuWadyBrak opieki na miejscu, nie polecam osobom, nie znającym języków obcych -
~Bogdan / 2022-09-05 17:00
Kupiłem tygodniową wycieczkę, zapłaciłem prawie 8000.
Gdybym sam nie dzwonił i nie dociekał nawet bym się nie dowiedział że mojej wycieczki nie ma, że przez pomyłkę mi ją sprzedano i że miejsc nie ma.
Ani pieniędzy ani wycieczki na 2 dni przed wylotem - horror
Reklamację można złożyć tylko pisemnie listem, czas odpowiedzi 45 DNI!!! -
~Sławomir / 2022-09-05 10:51
Czytając opinie o firmie TUI Poland zastanawiam się , czy kierownictwo tej firmy również czyta te wpisy klientów? Tak wiele opiniii negatywnych , tak wiele zastrzeżeń do organizacji podróży,przelotów,rezydentów,pracowników biur lokalnych,standardu hoteli pojawia się w tych wpisach a kierownictwo TUI Poland pozostaje bierne, nic nie robi aby opinie o firmie poprawiać? Zdumiewająca postawa kierownictwa TUI Poland na tak liczne negatywne opinie klientów biura nt. organizacji wakacji. Przykra postawa, odbiegająca od standardów światowych , bliższa jakości postkomunistycznej Europy Wschodniej. -
~Sceptycznie nastawiona / 2022-09-05 09:51
Pierwszy raz z Tui, mimo moich obaw wszystko odbyło się bez problemu.Nie skorzystałam z dopłacenia za miejsce w samolocie ponieważ trzy godziny lotu do Turcji i z Turcji można przeżyć siedząc oddzielnie, ale mimo to siedzieliśmy razem.Spotkanie z rezydentką w hotelu następnego dnia po przylocie.Lot do Turcji Enter Air punktualny co do minuty, lot powrotny również Enter Air opóźniony o 40 minut więc bez tragedii.Przeczytałam dużo opinii o hotelu który wybrałam więc wiedziałam co mnie czeka.Generalnie wyjazd udany i póki co złego słowa noe mogę powiedzieć ZaletyLot o czasie
Cena adekwatna do standardu hotelu -
~Anna / 2022-09-03 21:55
Pobyt 26.08-02.09.2022. Obsługa klienta na poziomie mniej niż 0. Rezydent powinien być dostępny i pomocny, a tutaj spotkaliśmy się z totalną obojętnością i olewką. Potrzebowaliśmy pomocy przy zapłaceniu mandatu w Grecji,ponieważ ograniczała Nas bariera językowa. Wielokrotny kontakt z biurem nie przynosił rezultatu, rezydent ciągle był niedostępny.Zbywano Nas na każdym kroku. Mieli oddzwonić,pomóc a byliśy pozostawieni sami sobie. Wróciliśmy do Polski i od 2 dni nawet się z Nami nikt nie skontaktował! Zaproponowano Nam żeby skorzystać z google tłumacz. Czyste kpiny! Bardzo dużo znajomych po zaistniałej sytuacji już nigdy nie skorzysta z usług TUI. ZaletycenaWadyObsługa klienta -
~beti / 2022-09-02 22:17
Przy rezerwacji wylot o 7.00. Wylot 16.oo. A ostatecznie wylot 19.45. Odlot 5.55.Plus standardowe opóżnienia po 2 h bo przewożnik zewnętrzny się spóżnił. Czyli zamiast 14 dni wyszło 12? ZaletyNicWadyOszustwo -
-
~beti / 2022-09-02 22:11
Lion Sunny Beach Bułgaria 2022. Hotel4*. Powiedzmy. Pierwsze wrażenie OK. O 1 w nocy obsługa wniosła walizki żeby nie budzić gości hałasem przy toczeniu po płytkach. Pokoje niby na 1 rzut oka ponad oczekiwania. Pierwszy zgrzyt rano. Kolejka na śniadanie. Po kawę po 30 minut. 1 automat na 400 gości? Kolacje podobnie. Brak klimy na jadalni. 1 jadalnia na 2 budynki. Jedzenie OK. Jeśli je sobie odstoisz. Klimatyzacja w pokojach nie działa. PO reklamacji przyszli wymienić zasłony na czyste. SIC. Sprzątanie przez Ukrainki dno. Nawet za napiwki marne. Obsługa kradnie. Niestety. PO zgłoszeniu wyjazdy fakultatywnego i prośbie o prowiant odmowa. Pierwszy raz od 20 lat z wyjazdów z biura w hotelach. Bo nie należy się. Trudno. Stać nas chyba na ten prowiant na wyjazd było. Rezydent Patrycja nie pokazał się przez 2 tygodnie. ? I widocznie jemu nie zależy na prowizji z wycieczek? Szok. Kontakt z nim wirtualny. Odpowiada 2 dni po zgłoszeniu. Czyli żaden. ZaletyMoże cena rezerwowana rok wcześniej?WadyW zasadzie i biuro nie spełnia standardów biura a Hotel powinien wypaść z oferty -
~Wiktoria / 2022-08-31 07:36
Pierwszy i ostatni raz z Tui. Sprzedaje hotel który zasługuje na max 3 gwiazdki jako wysokiej klasy hotel 5 gwiazdkowy. Hotel Senza inn the resort omijajcie z daleka. Wszędzie brud, brak klimatyzacji na korytarzach i lobby. Pokój otrzymujecie od godziny 14 i zdajecie o 12 bez możliwości korzystania z all inclusive. Jedzenie niesmaczne, mały wybór. Słabe animacje dla dzieci. Przez 3 dni nie było absolutnie nic dla dzieci. Miniclub porażka. Brak zaangażowania pani "animator". Jedyna atrakcja to malowanie koszulki za 10 euro. Toalety koło basenu jeden wielki smród. Strasznie głośna muzyka. Wi-Fi płatne. 14 euro za 7 dni jedno urządzenie! Słabo działające. Chore. Siłownia? Sprzęty ustawione na hotelowym balkonie! Generalnie nie polecam. Byliśmy już kilka razy w Turcji i nie spotkałam się z takimi warunkami. Hotel 5 gwiazdkowy zawsze był hotelem 5 gwiazdkowym.Pierwszego dnia chciało się wyjechać. ZaletyBrakWadyWszystko -
~KW / 2022-08-30 21:05
Byłem na wakacjach w Egipcie pierwszy i ostatni z biurem TUI Hotel katastrofa jedzenie katastrofa czystość katastrofa jedynie pogoda dopisała. Czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji ale cisza juz miesiąc ale czekam dalej brak mie ZaletyBrakWadyBrak kontaktu -
~Andrzej / 2022-08-30 18:11
Witam serdecznie chciałbym poinformować wszystkich zainteresowanych byłem na wakacjach z biura podróży Tui i jedna wielka porażka po 3 dniach chcielibyśmy z tamtą wyjechać pojechałem z rodziną na wymarzony urlop wypoczynek a co się okazało jedna wielką porażka przez cały tydzień nie wymieniali nam pościeli ci do porządku i sprzątanie to po prostu porażka dla zainteresowanych mam zdjęcia i filmy z pokoju niby 5 gwiazdek płaciliśmy za hotel nie bungalow jedzenie to jednak wielka kpina co dzień to samo to co ze śniadaniem zostało na obiad to co z obiadu i śniadania dawali na kolację obsługa nie miła zero języków hotel ma swoje lata za sobą ludzie szczerze unikajcie tego miejsca zraziłem się do Tui i Turcji na tyle że nie m Ochoty wyjeżdżać za granicę na wakacje dużo bym mógł tu pisać naprawdę zygac mi się chce po tych wakacjach a Hotel Nena to nie Hotel tylko bungalow na 3 gwiazdki maks a Tui niech dba o klientów wysyłają ich w bagno jeszcze na dodatek z małym dzieckiem co ma 8 miesięcy mnial być pokój rodziny a bym smród kiła i mogiła najważniejsze że jesteśmy już w Polsce nie w tym śmierdzącym miejscu !!!!! Dla tego pisze Szczerze a jak ktoś chcę zdjęcia film zapraszam do kontaktu udowodnię jaki tak syf jest Oluś tylko za pogodę i mało wiele basen z którego odpadały kafelki i pełno piachu w wodzie i kamieni i ciągle ta sama animacjia i muzyka do znudzenia zero podejścia do Polaków zero języka angielskiego i niemieckiego 21wiek tylko ruski i turecki .A do Tui mam wielki żal już poszła reklacja niech naprawdę dbają o klientów miłego dnia życzę wszystkim i unikajcie tego Hotelu!!! ZaletyBrakWadyWszystko -
~Kwiatosław / 2022-08-29 23:12
Kupiliśmy wycieczkę all inclusive,hotel do którego pojechaliśmy nie obsługiwał all inclusive,czyli poprostu zostaliśmy oszukani przez TUI.Zrezygnowaliśmy z wycieczki fakultatywnej 26 godzin przed jej rozpoczęciem i do dzisiaj nie otrzymaliśmy zwrotu naszych pieniędzy,powiedziano nam żeby otrzymać zwrot powinnismy zgłosić to dzień wcześniej czyli 24 godziny przed rozpoczęciem a zrobiliśmy to tak jak wyżej napisane. Brak kontaktu przez chat,odpisują raz na dzień a w weekendy są nie dostępni ZaletyJedynie lot w jedną i w drugą stronę odbył się bezproblemowoWadyBrak kontaktu,brak zwrotu naszych pieniędzy,naciągnięcie nas na hotel który nie obsługuje all inclusive,zapłaciliśmy za to a w hotelu tego nie było,obsługa nam powiedziała ze u nich nie ma all inclusive -
~Wakacje 2022 / 2022-08-28 12:44
Od 10 lat jeżdżę z Tui, w tym roku ostatni raz.
Tui Poznań Pestka pan bardzo mocno usiłował przekonać mnie do wykupienia miejsca w samolocie 96 zł za 1 osobę w jedną stronę, usiłując mnie przestraszyć,że dwójka moich kilkuletnich dzieci będzie siedziała z obcymi ludzmi- a gdzie przepis, że dziecko poniżej 12 lat nie może podróżować samolotem samo?
Wciskanie ubezpieczenia od rezygnacji z odzyskaniem 100% kwoty? Ale cichutko o tym, że gdy rezygnujesz na 4 tyg przed wylotem tracisz 15% od osoby więc gdzie te 100%?
Sprzedaż wczasów z wylotem o 12,potem przesunięcie na 15, a gdy już mija owy "magiczny" termin 4 tyg przed wylotem, kiedy możesz zrezygnować, lot jest przesunięty na 18:30, co oznacza, że w hotelu będziesz o 4 nad ranem, ale przecież zapłaciłeś za całą noc. Gdy poszłam do biura dowiedziałam się, że jednak mogę wylecieć wcześniej, ale oczywiście za dodatkową, niemałą dopłatą!
Wycieczki fakultatywne ok 50 - 60% drożej niż wykupione u lokalnych biur, z identyczną lub lepsza oferta, także z polskim przewodnikiem.
Pracownik biura podróży niedoinformowany, błędnie poinformował mnie i.in o rodzaju wtyczek do prądu, kazał szukać mi przejściowek wtyczek, twierdząc, że hotel mi ich nie zapewni, zamiast przyznać się do calkowitej niewiedzy w temacie.WadyNiekompetancja, bezczelne naciagactwo, bardziej nachalne niż u tureckich sprzedawców. -
~piotr / 2022-08-28 12:29
Od początku naszego pobytu w Bułgarii zgłaszaliśmy problemy z brudnymi i zniszczonymi pokojami, brudnym basenem, zniszczonym i niebezpiecznym placem zabaw, zimnymi, niesmacznymi i monotonnymi posiłkami, brakiem napoi i wody do picia, połowicznie otwartym aquaparkiem w którym i tak było brudno. Wszyscy wczasowicze zgłaszali się do Tui z powodu warunków w hotelu. Nawet nie mieliśmy dostępu do oferowanych kolacji w rożnych restauracjach. Pomimo zgłaszanych przez nas problemów i niedogodności Tui nie wysłało do naszego hotelu rezydenta. Zaproponowali nam złożenie reklamacji po powrocie domu. SKANDALICZNA okazała się odpowiedz na reklamacje. 250 obniżenia kosztów. Żadnej pomocy na wczasach ze strony biura! Pozostawili nas samych ze sobą. NIGDY WIĘCEJ TUI !!! Tym bardziej doszukałem się ze jego właścicielem jest Rosjanin Aleksiej Mordaszow. ODRADZAM TUI Wadyniezgodnosc z oferta. brak opieki rezydenta -
~!!! NIE POLECAM BIURA !!! / 2022-08-25 14:49
!!! NIE POLECAM BIURA !!! wyjazd z 7 dni skrócili na 5 przesuwając wylot z Polski na wieczór i przylot do Polski na rano , rezerwacja zrobiona rok wcześniej - !!! NIE POLECAM BIURA !!!
pierwszy i ostatni wyjazd przez biuro podróży TUI !!! NIE POLECAM BIURA !!!ZaletyBRAKWady!!! NIE POLECAM BIURA !!! -
-
~Jo / 2022-08-25 12:27
Wakacje w Turcji z Tui - Hotel niby 5*, ale dałabym mu 3*. Chociaż nie to było największym problemem. Autokar miał po nas przyjechać na lotnisko o 11:25 - czekamy w recepcji od 11:00. Wybija 11:35, nadal nie ma autokaru. Mój mąż zaczął pisać na czatcie z Panią Joanną z Tui - odpisała po kilkunastu minutach, że jeśli autobusu nadal nie ma to proszę zamówić taxi i zostawić paragon. Było z nami jeszcze jedno małżeństwo, którzy dogadali się z obsługą po rosyjsku (po angielsku nie mówił tam prawie nikt) i po wielu krzykach udało im się załatwić taxi na koszt TUi. Nikt nie miał już 100 euro. Jak kierowca nas odwiózł to nie chciał oddać nam bagaży, bo nie dostał pieniędzy. Nie muszę chyba dodawać, że nie mieliśmy czasu na te gierki, bo od dawna trwał już check-in (nasz hotel był oddalony 2h od lotniska). Taksówkarz zapalił papieroska, zadzwonił gdzieś, czekał, w końcu ktoś oddzwonił, pogadali po turecku i otworzył nam bagażnik. Na koniec coś jeszcze do nas krzyczał i machał. W międzyczasie Tui zdążyło wysłać nam wiadomość, że nie pomogą bo mają dużo innych zgłoszeń. Na lotnisku - brak rezydenta. Byliśmy ostatni w check-in. Rzutem na taśmę zdążyliśmy, ale gdyby nie Pan w hotelu, to nie dotarlibyśmy na samolot, a TUI nawet by nam w żaden sposób nie pomogło, bo MA DUŻO ZGŁOSZEŃ. -
~Jan / 2022-08-25 10:47
Dostałem pokój o niższym standardzie niż zapłaciciłem. Pomoc telefoniczna niemożliwa-rozmowa na mój koszt 1/2 godziny bez efektu. Sam załatwiłem na drugi dzień zamianę na prawidłowy pokój. Rezydent TUI tylko sprzedaje wycieczki i nie pomaga!!!Reklamacja po powrocie- odpowiedź- nie było skargi!!!!!! Żenada WadyMają nas dalekgdzieś- sprzedać i zostawić -
~Jagoda / 2022-08-24 11:05
Tui wprowadza klientow w blad, zaczynajac od godzin wylotow, po oferte hotelu. Nie byl to moj pierwszy wyjazd , a zawsze jest jakis problem. Nie polecam -
~Arkadiusz / 2022-08-23 19:42
Tui oszukuje oferty są niezgodne z rzeczywistością. Namawiają na transport z lotniska do hotelu za 60zł od osoby wiedząc że taksówką 7 osobowa kosztuje 6 euro za 7 osób a nie prawie 100 jak w tui. ZaletyNie maWadyOszusty
strona 18 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »