Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 928 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.48
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2022-10-07 00:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstyd jak tak można potraktować Seniorki z Uniwersytetu Trzeciego Wieku. Nawet nie chcieliście się z Nimi spotkać. Mam nadzieję, że za karę zbankrutujecie.
    WadyFirma dno.
  • ~Zuzia / 2022-10-01 22:47
    Ocena: 4.67 / 5
    Nie mam żadnych zastrzeżeń do biura, cała rezerwacja odbyła się sprawnie i hotel był zgodny z opisem. Naprawdę trafiło nam się super mimo przeczytanych opinii o hotelu na tui, nie mam pojęcia skąd te opinie się wzięły. Myśle że niekiedy ludzie wymagają luksusów za dorwaną niską cenę ;)
    ZaletyCena, oferta, kontakt
    WadyNie widzę wad
  • ~Turystka / 2022-10-01 02:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Drugi raz z tym biurem i ostatni hotel w Turcji to 5 gwiazdkowa agroturystyka jedyne co dopisało to pokój i pogoda opieka rezydenta-brak opieki brak transferu na lotnisko w drodze powrotnej, brak kontaktu z kimkolwiek z biura Tui nawet recepcja w hotelu umywa ręce ważne że się wymeldowales i radź sobie sam
  • ~Nigdy z TUI / 2022-09-28 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w Wielkim szoku, wykupiłem wakacje w TUI po roku pracy marzyłem o wypoczynku i nabraniu sił na nadchodzący rok. TUI wysłało nas w miejsce o którym nikt nie może sobie wyobrazić biegające karaluchy po podłodze i w wanie w hotelu, okna czarne i brudne nic nie było widać, zepsuta klimatyzacja w pokoju przy 40 stopniach na dworze koszmar, obłędny koszmar. Ludzie pracujący w hotelu palili i gasili papierosy na korytarzu przed wejściem do pokoju. Nie mam słów próbuje odzyskać wydane pieniądze i sprawa trafi dalej.
    ZaletyPogoda
    WadyWszystko pozostałe
  • ~Moja-kolej / 2022-09-28 00:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Pobyt: 17-24.09
    oferta : Niforeika Beach (Grecja, Peloponez)
    Niforeiki nie polecam, chyba, że ktoś lubi odludzie i ciągłe leżakowanie na basenie, bądź morzem. Nie mieliśmy potrzeby kontaktu z rezydentką, ale zdziwiło nas, dowiadując sie przed dzień wylotu od ludzi z innego (droższego) hotelu, że oni w przeciwieństwie do nas mieli pierwszego dnia zebranie z rezydentką, która wszystko im objaśniła, a nam otworzyli drzwi autokaru i "radźcie sobie". Okazało się, że wszędzie jest daleko. Do najbliższego sklepu było około 30 min. piechotą, bo nie było co wypożyczyć (co sie okazało błędem, bo przypadkiem dowiedzieliśmy się ostatniego dnia spacerując, że w hotelu obok, można było wypożyczyć rowery (sic!)) Nie będę opisywać wycieczki bo opisujemy tu biuro. Też kabaret, że Pani sprzedając nam wycieczkę, stwierdziła, że jest tam mnóstwo atrakcji, no! pytam sie kurczę, gdzie? i czym niby mieli byśmy tam dojechać? No kompletny brak przygotowania, i rozsądku by sprzedawać wycieczkę w takie odludzie. No chyba, że wybieracie miejsce na turnus medytacyjny, to polecam.
    Zaletypogoda
    Wadycała reszta
  • ~Alina / 2022-09-27 12:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Byliśmy na wakacjach w Egipcie z biura podróży TUi.Drugie nasze wakcje z tym biurem i ostatnie.Rezydent był tylko na lotnisku,mówił po polsku.Podal hotele do których goscie beda rozwożeni i na tym koniec pomocy rezydenta.Był jeszcze obecny przy sprzedazy wycieczki.Mieliśmy kłopot z wykupioną wycieczką.Brak możliwosci rozmowy z rezydentem ,bo go nie było na miejscu.W hotelu nie zostawił swojego nr ,na tablicy z nr biur tez nie było żadnego kontaktu.Napisałam do syna do Polski ,żeby on dzwonił do Tui w Polsce.Pani nie pomogła ,zwróciła uwage synowi że ma jej nie ponagalć.Problem udało na się roziązać samemu .Kosztowało nas to duzo nerwów.Pani z Tui odp ,ze maja duzo zgloszeń i mam czekac.śmieszne.Zadnej pomocy,klient zapłacil a radz se sam.Tragedia nie polecam tego biura.Rezydent miał byc na lotnisku w drodze powrotnej ,tez nikogo nie bylo.Do hotelu przyjechał po nas autokar nie oznaczony ,że z Tui ,kierowca nie wszedl nie poinformował że to z Tui ,rezydenta brak .Tragedia.Na zadane pytanie przed wylotem na czcie dostałam odp jak juz byliśmy na wyieczce.
    Zaletybrak
    Wadybrak rezydenta ,brak pomocy w kłopotliwych sytuacjach
  • ~Adam / 2022-09-23 21:43
    Ocena: 4.33 / 5
    Sam wyjazd do Hiszpanii z biurem podróży TUI (hotel Gardenia Globales)super. Hotel jak na 3 gwiazdki całkiem dobry, zgodny z ofertą. Jedyna wada to brak lunchboxów przed wycieczką. Sama organizacja na lotnisku super, hotel ok, okolica super. Opieka rezydenta (p.Marta) super. Kontakt z pania Martą bez zarzutu. A teraz wady, a wlasciwie jedna. Wycieczka fakultatywna do Sewilli. t
    To totalna porażka !!!. 8 godzin w autokarze a potem w biegu 4 godziny zwiedzania. Poza tym jak można dać turystom 15 minut na zwiedzenie ogromnego placu hiszpańskiego !!!. Samo przebiegniecie placu trwa z 20 minut,a zwiedzanie to conajmniej 2 godziny.Na uwagę że w 15 minut nie da się tego zwiedzić, pilotka powiedziała że nie będzie zmieniać planów. Bezczelność !!! Pani pilotka (polka, choc czasem zastanawialem sie czy napewno) czasem nie wiedziała o czym mówiła. Zmieniała temat opowieści i śmiała się z własnych dowcipów kiedy turyści nie mieli pojęcia o co jej chodzi? Jej opowieści w autokarze powodowały że połowa autokaru zastanawiała się czy ona czyta z kartki, a druga połowa spała. Muszę przyznać ze postarała się przy zwiedzaniu katedry (tu było super) ale zaraz potem dobiła nas godziną luzu gdzie nikt nie wiedział co ma robić ? Po krotce 8 godzin w autokarze słuchając niekompetentnej pani pilotki, 3 godziny biegania po Sewilli i godzina luzu. Czy warto...nie sądzę.
    ZaletyWyjazd zgodny z ofertą.
    Hotel (jak na 3 gwiazdki) całkiem dobry.
    Opieka rezydenta ok.
    Okolica super.
    WadyWycieczka z TUI do Sewilli.
    Brak lunchbox przed wycieczką.
  • ~Adam / 2022-09-23 21:35
    Ocena: 3.33 / 5
    Sam wyjazd do Hiszpanii z biurem podróży TUI (hotel Gardenia Globales)super. Hotel jak na 3 gwiazdki całkiem dobry, zgodny z ofertą. Jedyna wada to brak lunchboxów przed wycieczką. Sama organizacja na lotnisku super, hotel ok, okolica super. Opieka rezydenta (p.Marta) super. Kontakt z pania Martą bez zarzutu. A teraz wady. Wycieczka fakultatywna do Sewilli to totalna klapa !!!. 8 godzin w autokarze a potem w biegu 4 godziny zwiedzania. Poza tym jak można dać turystom 15 minut na zwiedzenie ogromnego placu hiszpańskiego !!!. Samo przebiegniecie placu trwa z 20 minut,a zwiedzanie to conajmniej 2 godziny.Na uwagę że w 15 minut nie da się tego zwiedzić, pilotka powiedziała że nie będzie zmieniać planów. Bezczelność !!! Pani pilotka (polka, choc czasem zastanawialem sie czy napewno) czasem nie wiedziała o czym mówiła. Zmieniała temat opowieści i śmiała się z własnych dowcipów kiedy turyści nie mieli pojęcia o co jej chodzi? Była tak wspaniałą w swoich opowieściach że połowa autokaru zastanawiała się czy ona czyta z kartki, a druga połowa spała. Muszę przyznać ze postarała się przy zwiedzaniu katedry (tu było super) ale zaraz potem dobiła nas godziną luzu gdzie nikt nie wiedział co ma robić ? Po krotce 8 godzin w autokarze słuchając niekompetentnej pani pilotki, 3 godziny biegania po Sewilli i godzina luzu. Czy warto...nie sądzę.
    ZaletyFajny (jak na 3 gwiazdki) hotel.
    Dobry kontakt z rezydentką.
    Super okolica.
    WadyWycieczka do Sewilli z biurem TUI.
  • ~Wakacje 2022 / 2022-09-21 11:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam,

    Rzadko piszę negatywne opinię ale tym razem nie mogę się powstrzymać...Stawiam 1 za "opiekę rezydenta"
    Byłam już nie na jednej wycieczce i pierwszy raz w tym roku spotkałam się z tym, że podczas pobytu nie ma kontaktu telefonicznego z polskim rezydentem. Po to wykupuję wycieczkę z biura podróży ,żeby czuć się za granicą bezpiecznie i w razie problemów ktoś mi pomógł. Na naszej wycieczce (nie będę pisać szczegółów gdzie i w jakim hotelu bo to już mniej ważne)nasz rezydent pomachał Nam w autobusie i życzył miłego pobytu i to by było ma tyle. Pierwszego dnia mieliśmy "mały problem" i bardzo nam zależało na szybkiej reakcji. Poszliśmy na recepcję po numer telefonu do polskiego naszego rezydenta z TUI okazało się, że panie z recepcji nie mają numeru ,tam gdzie są ulotki na stoliku również nie było żadnych informacji. Postanowiliśmy zadzwonić do Warszawy, żeby Nam ktoś dał ten numer albo połączył. Okazało się ,że jest RODO i pani nie dała Nam numeru tylko kazała Nam wypełnić jakiś śmieszny formularz, który się zacinał na aplikacji TUI. Przypominam, że na wycieczki jeżdżą też osoby starsze i nie wyobrażam sobie, że wypełnili by ten formularz. A gdyby stało się coś poważniejszego ??? trzeba liczyć tylko na siebie bo po prostu rezydent specjalnie chyba nie podaje tego numeru, żeby nie mieć problemu. Już kończę bo i tak za długo się rozpisałam ale chyba w cenie wycieczki płacimy też za rezydenta i możemy wymagać? rezydent jest wtedy w pracy a nie z Nami na wakacjach. Proszę to udoskonalić bo kilka razy byłam z TUI na wycieczce a po tym roku zastanawiam się czy jeszcze coś u Was wykupię.

    Dziękuję i pozdrawiam,
  • ~Paulina / 2022-09-20 12:23
    Ocena: 4.33 / 5
    Z biurem podróży TUI odbyliśmy wczasy w Turcji.
    Opis hotelu przedstawiany w ofercie był zgodny z rzeczywistością, a nawet przewyższył nasze oczekiwania. Zakupiona przez nas wycieczka fakultatywna zgadzała się z ofertą - polskojęzyczny przewodnik, który przekazał ogrom wiedzy na temat miejsca, które zwiedzaliśmy. Ponadto program wycieczki odpowiadał opisowi. Co do tego nie ma żadnych zastrzeżeń.
    Ogromnie jednak zawiedliśmy się na organizacji transferu lotnisko-hotel-lotnisko oraz braku polskiego rezydenta.
    Po wylądowaniu przywitał nas przedstawiciel TUI, jednak komunikacja z nim zarówno po angielsku jak i polsku była wręcz niemożliwa.
    Jednak większe problemy sprawiał transport powrotny. Kierowca spóźniony o ponad 20 minut (czad dojazdu do lotniska wynosił prawie 2h); w trakcie jazdy zrobił niepotrzebną 20 minutową przerwę. Gdy dojechaliśmy na lotnisko, po wejściu na nie okazało się, że kierowca przywiózł nas na zły Terminal – ten prawidłowy oddalony był o 2 km. Do odlotu naszego samolotu pozostało wtedy 1,5h. Na własną rękę musieliśmy załatwić sobie taksówkę, która dowiozła nas w prawidłowe miejsce.
    Ogromny stres, brak organizacji, brak opieki polskiego rezydenta, który wskazałaby i powiedział gdzie mamy się udać. Wzięli pieniądze, a z resztą musieliśmy sobie radzić sami.
    Nigdy więcej nie polecę z tym biurem.
  • ~ARTUR / 2022-09-19 14:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Unikać, fatalna i bezczelna obsługa klienta. Nie wywiązali się z umowy, anulowali opłaconą imprezę, arogancja na infolini.
  • ~any / 2022-09-19 13:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, opinia dotyczy hotelu amphoras w Sharm (Egipt): korytarze stare i brudne, pokój jeszcze ok, natomiast łazienka w takim strasznym stanie!!!, że ani hotel, ani tak szanowane biuro jak Tui nie powinno wprowadzać swoich klientów w błąd przypisując temu obiektowi 5 gwiazdek. Lata świetności tego hotelu w większości budynków (zaznaczę, że jest chyba 3 wyremontowane na tip top, i dalej są remontowane, ale chyba dla specjalnych gości, bądź w specjalnych cenach?) dawno, dawno minęły, stołówka również pozostawia wiele do życzenia...no i jeszcze podlewanie tej pięknej zieleni w godzinach kiedy goście udają się na kolację czymś bardzo nieprzyjemnie pachnącym(przypominało szambo) bo nie można tego nazwać wodą. Jedyny plus to piękna rafa, super czysta i ciepła woda, na co nie możemy liczyć w Polsce, ale to już zasługa przyrody, a nie hotelu, czy biura. Bardzo miła także obsługa hotelu i stołówki. Jedzenie na plus, natomiast drinki w barze już nie do powtórzenia, bo zawsze się coś kończyło. Biuro TUI powinno stanowczo zmienić ilość gwiazdek, bo straci dużo klientów i uaktualnić zdjęcia obiektu na swojej stronie.
    Zaletypiękna pogoda, super ciepła czysta woda i cudna rafa, ale to zasługa tylko natury...
    Wadyprawie wszystko jw.
  • ~Tamara / 2022-09-17 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam właśnie wróciłam z wycieczki z Albani w hotelu briland 5* w durres
    ,masakra 70 % ludzi miało jelitówkę jedzenie zimne i cały czas to samo około 21 nie wystawiano już tależy do posiłków,obsługa nie miła w łazienkach grzyb ,żadnych animacji,wieczorami nie ma co robić,aby coś ciekawego zobaczyć trzeba jechać ponad 200km od chotelu porażką nie polecam z całego serca
    Pozdrawiam
  • ~Aleksandra / 2022-09-17 17:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie wróciłam z wakacji w Turcji organizowane przez biuro turystyczne Tui. Miejsce pobytu Club Nena. Miejsce supe Olbrzymia przestrzeń. Niczego nam . Nie brakowało. Jedzenie petarda i bardzo miła obsługa. Hotel warty polecenia
  • ~Kalimera / 2022-09-15 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Grecja Zakynthos hotel wykupiony z oferty nie pokrywa się z hotelem przedstawionym w dniu zakupu. Wycieczka fakultatywna miała być tańsza w biurze, jest odwrotnie po przyjeździe 10*/* taniej na miejscu z aplikacji i drugie 10*/* procent od miejscowych biur. Pokój 7 miesięcy przed rezerwacją miał być na 2gim pietrze, w dniu przyjazdu double booking i 4h oczekiwania na pokòj który jest na parterze ( przy basenie z dziećmi - hałas!!!)
    ZaletyPogoda
    WadyBrudny basen. Brak rezydenta.
  • ~Jagoda / 2022-09-14 20:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie całą grupa jesteśmy w Albanii.Wyjazd w całości zorganizowany przez biuro podróży Tui. Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z hotelu i wyżywienia a przede wszystkim z opieki biura.
    ZaletyPerfekcyjna organizacja wyjazdu. Zaczynając od transferu z lotniska,poprzez wycieczki fakultatywne i świetną lokalizację hotelu.
  • ~Marek / 2022-09-14 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno nie polecamy oszuści na całej linii sprzedają produkt który jest inny w ofercie niż na miejscu

    Byle sprzedać wycieczkę
    ZaletyBardzo źle
    WadyBardzo źle
  • ~Mazi / 2022-09-13 11:18
    Ocena: 2.33 / 5
    NIE POLECAM TUI!
    Wszystko jest fajnie do momentu pojawiania się problemów.
    Wykupiliśmy wycieczkę do Bułgarii. Pierwszego wieczoru miał przyjść rezydent opowiedzieć co nieco o miejscu. Nikt nie przyszedł. Rezydentkę widzieliśmy przez 2 minuty w autokarze kiedy liczyła ludzi do odjazdu. Zostawili nas samych na pastwę losu bez żadnych informacji.
    Wiedzieli gdzie wysyłać informacje o wycieczkach fakultatywnych ale nie wiedzieli gdzie poinformować ludzi o mocno opóźnionym locie. I tu przechodzimy do sedna.
    Podróż powrotna - transfer z hotelu o 21.05. Lot miał być o 23.50 z Burgas do Katowic.
    Do 23.00 staliśmy wielką grupą jak debile na lotnisku czekając na odprawę mimo że już wtedy było wiadomo że lot się nie odbędzie o czasie. Pani w informacji nie wiedziała nic prócz tego że lot jest opóźniony i czekamy na poprawę pogody w Gdańsku.
    Znaleźliśmy dwie polskie rezydentki TUI na lotnisku czekające na ten lot z Gdańska, które nie wiedziały nic o opóźnieniu samolotu. Dowiedziały się od nas. Miały uzyskać informacje co się tam dzieje, kiedy mamy szansę na wylot i co dalej z nami będzie.
    Na infolinii też nikt nic nie wiedział. Przy każdym telefonie odbierająca pani "właśnie się dowiedziała że lot opóźniony i nic nie wie". Kłamliwa dziunia opowiadała bajki że poprzednia pani która odbierała tel 20 min temu już skończyła zmianę, mimo że tamta mówiła że dopiero ją zaczęła. Okazało się że każda z 3 czy 4 rozmów telefonicznych odbyła się z tą samą kobietą, która za każdym razem "właśnie się dowiedziała". TUI kompletnie nas olało. Ludzie spali z dziećmi (w tym z noworodkami) na podłodze lotniska. Bez jedzenia ani wody. Pani z infolinii przez 4godziny nie umiała się dowiedzieć czy otrzymamy jakąkolwiek pomoc chociażby w postaci wody na lotnisku bo musiała zapytać "GÓRY", która najwyraźniej spała smacznie w ciepłym łóżku. Są kompletnie nieprzygotowani na takie sytuacje!!
    Stacjonarna pani z TUI - Pani Grażyna, uciekła od ludzi kiedy zaczęli zadawać pytania. Potem już żadna z pań nie była do znalezienia, schowały się obie.
    W końcu ok godziny 3 w nocy jeden z zagranicznych panów z TUI skierował nas do Fraportu, który odpowiedział na wszystkie pytania oraz zapewnił jedzenie i picie po odprawie oraz poinformował kiedy odbędzie się lot.
    O 3.20 tui łaskawie przysłało SMS o treści "niestety państwa samolot jest opóźniony. Planowany odlot o 5.40" - to jest jakiś żart.
    NIGDY WIĘCEJ NIGDZIE Z TUI!
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko! Obsługa klienta i pomoc to jakiś nieśmieszny żart!
  • ~Krzysiek / 2022-09-13 07:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Pobyt w Beach Club Font de Sa Cala na Majorce. Impreza sprzedana dla 3 os. dorosłych. W hotelu dostawka dla dzieci. TUI nie widzi swej winy. Rezydent na miejscu ma to w nosie zgania reklamację na biuro w Polsce. Rezerwacja biletów w samolocie też nie zadziałała.
  • ~Justyna / 2022-09-11 10:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobyt w hotelu Yelli Dettil był ok czysty, jedzenie dobre. Pierwszy dzień widok z balkonu na stertę śmieci. Dramat Tiu nie dba o klienta, musieliśmy rządach zmiany pokoju że względu na balkon. Drugi minus w dniu wylotu do Pl wymeldowanie o 10.30 a samolot o 21.50 nie wiem co mamy robić tyle czasu bez leżaka na plaży WC i prysznica po plaży skoro nam karzą opuścić pokój. Jeden dzień w plecy gdzie 5go września w pokoju byliśmy o 23 czyli cały dzień oszukali nas a???????? pozostawieni jesteśmy sami sobie nigdy więcej z Tui i chyba żadnym biurem.
    ZaletyYlli Dettil hotel czysty, codziennie sprzątane, basen na plus, kelnerzy super sprzątają, wszystko w hotelu super.
    WadyJedynie widok po pierwszym dniu z balkonu dramat musieliśmy wymienić pokój.Nie można liczyć na biurko nie patrzą w jakim pokoju jest klient i jaki widok sterta śmieci dramat
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904