strona 17 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~JKosmala / 2022-10-25 08:17
Biuro pobiera dodatkowe opłaty za transfer na lotnisko, nasz transfer spóźnił się godzinę o 23.30 wieczorem próbowaliśmy dodzwonić się na infolinię stojąc przed hotelem uzyskaliśmy informację, że autokar zaginął i nie mają z nim kontaktu poradzono nam również abyśmy dojechali na lotnisko taksówką. Zamówiliśmy taksówkę, w międzyczasie pojawił się autokar niestety przyszło nam zapłacić za odwołanie taksówki. Biuro podróży nie ma sobie nic do zarzucenia, reklamacje rozpatrywali równie 45 dni tyle ile w regulaminie. Że infolinia nie była nam w stanie nic powiedzieć, że autokar zaginął, że kazali nam wzywać taksówkę w środku nocy nikogo to nie obchodzi. Ja wnioskowałam jedynie o zwrot kosztów transferu w kwocie 160 zł za strach, którego się najadłam w nocy przed hotelem i dyskomfort podróży powrotnej. Niestety ale nawet jeśli oferta tego biura będzie konkurencyjna następnym razem polecę z konkurencją. Czasami warto zamiast wypisywać wielkich protokołów z rozpatrzeń reklamacji przeprosić. -
-
~qac / 2022-10-21 08:55
Tui nie informuje przy podpisywaniu umowy, że opieka rezydenta jest zdalna.
W umowie jest zapisane że informacja o podróży, warunki imprez turystycznych ( gdzie jest informacja o zdalnej opiece rezydenta ) stanowią integralną część umowy, z tych załączników nie ma przy umowie.
-
~50795942 / 2022-10-19 12:06
Nie polecam, wręcz przestrzegam. Hotel 4* brak klimatyzacji,brak jakiejkolwiek pomocy ze strony biura TUI. W ostatni dzień przy skręceniu nogi, brak pomocy ze strony biura i ubezpieczyciela, brak możliwości odbycia lotu bez zaświadczenia lekarskiego i przyjęcia leków przeciwzakrzepowych. Tragiczne problemy na lotnisku, ze strony biura TUI brak jakiejkolwiek pomocy. Nie polecam, moja ocena 0 to zbyt wiele!!!! ZaletybrakWadybrak opieki rezydenta, w przypadku problemów brak jakiejkolwiek pomocy. -
~Iza / 2022-10-18 14:18
Brak poszanowania klienta . Zmiana klasy lotu bez podania przyczyny . Brak rekompensaty Za powyższą sytuacje . ZaletyBrakWadyOszustwo , brak kompetencji i szacunku dla klienta -
~julia / 2022-10-17 23:24
Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki
Na swoją obronę ma jedynie atrakcyjny widok ze wzgórza gdzie go zbudowano.
Pokój, który nam przydzielono, był duży, złożony z dwóch pomieszczeń, wygodny, ale bardzo wigotny,. Za łóżkiem początek zagrzybienia. Balkon też duży, lecz niestety cały zadaszony co skutkuje zupełnym brakiem słońca chocby na jego części, więc o wysuszeniu ręczników, czy kąpielówek nie ma mowy.
Hotel ma małą kuchnię i niewiele osób do jej obsługi. Może stąd tak bardzo mały wybór dań. Niesmaczna kawa.
Kelnerki zbierając talerze, od razu, już przy stole, zrzucają z nich resztki do pojemnika na wózku. Tą samą ścierką wycierają stoły, podkladki pod talerze i siedzenia krzeseł. Parę ruchów szmatką i po sprawie. Kierownik sali zamiast podejść do obsługi wydziera się na nią przez całą restaurację.
Na jednym ze stołów stoi wyciskarka do soku z owoców, obok połówki pomarańczy i kartka z informacją, że ten rarytas kosztuje 3,5 euro za szklankę. W innych hotelach 4 gwiazdki, sok taki był bezpłatnie w dowolnej ilosci
Paskudny bar przy basenie, w którym serwuje się drink,i także alkoholowe, w plastikowych kubkach.
Hotel oferuje bezpłatne leżaki na plaży, ale dwa pierwsze rzędy od morza są płatne. Komplet z parasolem 6 euro. Od trzeciego rzędu gratis. Nigdzie się w czterogwiazdkowym hoteu z czymś takim nie spotkaliśmy. Żenada.
Raz w tygodniu, podczas kolacji w restauracji , występuje zespół grecki z tańcem i muzyką. Dzień przed występem kierownik sali wiesza grecką flagę i małe chorągiewki. Po występie zdejmuje.
Nikomu tego hotelu nie polecę.ZaletyWidok z okna. -
~Rafał / 2022-10-15 18:52
Bardzo dobre jedzenie hotel Golden Beach w Adelianos. Obsługa przemiła i bardzo sprawna.
Rezydentka Gosia Kreta Rethymno - porażka... pojawiła się na spotkaniu tylko po to aby sprzedać swoje produkty poza tym totalnie niepomocna,najlepszy tekst to był - tutaj jest mój nr w razie czego ale proszę do mnie nie dzwonić bo od jutra zaczynam urlop ???? Doskonałe!!!
W hotelu brzydka,zaniedbana plaża. -
~Ewa / 2022-10-14 15:42
Czytając negatywne oceny obsługi biur TUI pragnę wziąć w obronę poznański oddział. W biurze przy ul. Libelta obsługa jest idealna. Starsze osoby mają zakładane aplikacje TUI. Informacje dochodzą terminowo. Osoby starsze / 80-90 lat/ mają drukowane wszelkie informacje papierowo / szczególnie przydatne w czasach covidowych /. W przypadku wylotu z Warszawy zamiast Poznania, zagwarantowano nam pomóc w transporcie do Warszawy . Wszystko zależy od ludzi. Pozdrawiam szefową panią Klaudię Latosi ZaletyZainteresowanie klientem -
~Ewa / 2022-10-14 09:40
1 października wycieczka na Spinalonga. Najlepsza przewodniczką jaką w życiu miałam / a zwiedziłam 70 krajów /. Nazywa się Edyta WOJDYŁA TUI. Proszę o premię,order lub inne wyróżnienie tej Pani !!!
Rewelacja. Pozdrawiam PaniąZaletyProfesjonalizm , wiedzą i świetna organizacja -
-
~Babara / 2022-10-11 09:01
Przez 10 lat latałam na wakacje z TUI ale z Wielkiej Brytanii.Już słyszałam to wielokrotnie ,jaka jest ogromna różnica ale nie chciałam wierzyć dopóki sama się nie przekonałam .Hotel 5-cio gwiazdkowy i All inclusive nie wiele miało wspólnego z przedstawioną ofertą .Przedstawicielka TUI która spotkała się z nami dzień po przylocie, oprócz oferowanych wycieczek, nie zapoznała nas z niczym. Nie jestem osobą wymagajacą ale jest to przykre ,że Polacy którzy potrzebują sporo wyrzeczeń aby pojechać na wczasy są traktowani jak drugi sort. Odpowiedź jest prosta na pytanie.....dlaczego tam nie było np.Anglików?....ponieważ angielskie TUI przenigdy nie wysłałoby swoich klientów do takich warunków ,a All inclusive to był żart. -
~Kornik / 2022-10-11 07:29
Mają w d... Klienta. Wprowadzanie w błąd co do oferty. Sprzedano nam pobyt dla 3 dorosłych osób z dostawką dla dziecka 1,4m dł. Rezydenci mają wszystko w pompie. Ich aplikacja nigdy nie dała poprawnych informacji. Zawsze było inaczej niż w aplikacji czy informacjach podawanych przez TUI. Zarezerwowaliśmy miejsca w samolocie (dodatkowa opłata) miejsc zarezerwowanych nie było. Reklamacja? Jaka reklamacja? Wszystko OK wg. TUI. WadyObsługa. Miło do wpłaty pieniędzy. Potem nie interesuje ich klient. -
~Paweł / 2022-10-07 00:43
Wstyd jak tak można potraktować Seniorki z Uniwersytetu Trzeciego Wieku. Nawet nie chcieliście się z Nimi spotkać. Mam nadzieję, że za karę zbankrutujecie. WadyFirma dno. -
~Zuzia / 2022-10-01 22:47
Nie mam żadnych zastrzeżeń do biura, cała rezerwacja odbyła się sprawnie i hotel był zgodny z opisem. Naprawdę trafiło nam się super mimo przeczytanych opinii o hotelu na tui, nie mam pojęcia skąd te opinie się wzięły. Myśle że niekiedy ludzie wymagają luksusów za dorwaną niską cenę ;) ZaletyCena, oferta, kontaktWadyNie widzę wad -
~Turystka / 2022-10-01 02:37
Drugi raz z tym biurem i ostatni hotel w Turcji to 5 gwiazdkowa agroturystyka jedyne co dopisało to pokój i pogoda opieka rezydenta-brak opieki brak transferu na lotnisko w drodze powrotnej, brak kontaktu z kimkolwiek z biura Tui nawet recepcja w hotelu umywa ręce ważne że się wymeldowales i radź sobie sam -
~Nigdy z TUI / 2022-09-28 10:39
Jestem w Wielkim szoku, wykupiłem wakacje w TUI po roku pracy marzyłem o wypoczynku i nabraniu sił na nadchodzący rok. TUI wysłało nas w miejsce o którym nikt nie może sobie wyobrazić biegające karaluchy po podłodze i w wanie w hotelu, okna czarne i brudne nic nie było widać, zepsuta klimatyzacja w pokoju przy 40 stopniach na dworze koszmar, obłędny koszmar. Ludzie pracujący w hotelu palili i gasili papierosy na korytarzu przed wejściem do pokoju. Nie mam słów próbuje odzyskać wydane pieniądze i sprawa trafi dalej. ZaletyPogodaWadyWszystko pozostałe -
~Moja-kolej / 2022-09-28 00:17
Pobyt: 17-24.09
oferta : Niforeika Beach (Grecja, Peloponez)
Niforeiki nie polecam, chyba, że ktoś lubi odludzie i ciągłe leżakowanie na basenie, bądź morzem. Nie mieliśmy potrzeby kontaktu z rezydentką, ale zdziwiło nas, dowiadując sie przed dzień wylotu od ludzi z innego (droższego) hotelu, że oni w przeciwieństwie do nas mieli pierwszego dnia zebranie z rezydentką, która wszystko im objaśniła, a nam otworzyli drzwi autokaru i "radźcie sobie". Okazało się, że wszędzie jest daleko. Do najbliższego sklepu było około 30 min. piechotą, bo nie było co wypożyczyć (co sie okazało błędem, bo przypadkiem dowiedzieliśmy się ostatniego dnia spacerując, że w hotelu obok, można było wypożyczyć rowery (sic!)) Nie będę opisywać wycieczki bo opisujemy tu biuro. Też kabaret, że Pani sprzedając nam wycieczkę, stwierdziła, że jest tam mnóstwo atrakcji, no! pytam sie kurczę, gdzie? i czym niby mieli byśmy tam dojechać? No kompletny brak przygotowania, i rozsądku by sprzedawać wycieczkę w takie odludzie. No chyba, że wybieracie miejsce na turnus medytacyjny, to polecam.ZaletypogodaWadycała reszta -
~Alina / 2022-09-27 12:47
Byliśmy na wakacjach w Egipcie z biura podróży TUi.Drugie nasze wakcje z tym biurem i ostatnie.Rezydent był tylko na lotnisku,mówił po polsku.Podal hotele do których goscie beda rozwożeni i na tym koniec pomocy rezydenta.Był jeszcze obecny przy sprzedazy wycieczki.Mieliśmy kłopot z wykupioną wycieczką.Brak możliwosci rozmowy z rezydentem ,bo go nie było na miejscu.W hotelu nie zostawił swojego nr ,na tablicy z nr biur tez nie było żadnego kontaktu.Napisałam do syna do Polski ,żeby on dzwonił do Tui w Polsce.Pani nie pomogła ,zwróciła uwage synowi że ma jej nie ponagalć.Problem udało na się roziązać samemu .Kosztowało nas to duzo nerwów.Pani z Tui odp ,ze maja duzo zgloszeń i mam czekac.śmieszne.Zadnej pomocy,klient zapłacil a radz se sam.Tragedia nie polecam tego biura.Rezydent miał byc na lotnisku w drodze powrotnej ,tez nikogo nie bylo.Do hotelu przyjechał po nas autokar nie oznaczony ,że z Tui ,kierowca nie wszedl nie poinformował że to z Tui ,rezydenta brak .Tragedia.Na zadane pytanie przed wylotem na czcie dostałam odp jak juz byliśmy na wyieczce. ZaletybrakWadybrak rezydenta ,brak pomocy w kłopotliwych sytuacjach -
-
~Adam / 2022-09-23 21:43
Sam wyjazd do Hiszpanii z biurem podróży TUI (hotel Gardenia Globales)super. Hotel jak na 3 gwiazdki całkiem dobry, zgodny z ofertą. Jedyna wada to brak lunchboxów przed wycieczką. Sama organizacja na lotnisku super, hotel ok, okolica super. Opieka rezydenta (p.Marta) super. Kontakt z pania Martą bez zarzutu. A teraz wady, a wlasciwie jedna. Wycieczka fakultatywna do Sewilli. t
To totalna porażka !!!. 8 godzin w autokarze a potem w biegu 4 godziny zwiedzania. Poza tym jak można dać turystom 15 minut na zwiedzenie ogromnego placu hiszpańskiego !!!. Samo przebiegniecie placu trwa z 20 minut,a zwiedzanie to conajmniej 2 godziny.Na uwagę że w 15 minut nie da się tego zwiedzić, pilotka powiedziała że nie będzie zmieniać planów. Bezczelność !!! Pani pilotka (polka, choc czasem zastanawialem sie czy napewno) czasem nie wiedziała o czym mówiła. Zmieniała temat opowieści i śmiała się z własnych dowcipów kiedy turyści nie mieli pojęcia o co jej chodzi? Jej opowieści w autokarze powodowały że połowa autokaru zastanawiała się czy ona czyta z kartki, a druga połowa spała. Muszę przyznać ze postarała się przy zwiedzaniu katedry (tu było super) ale zaraz potem dobiła nas godziną luzu gdzie nikt nie wiedział co ma robić ? Po krotce 8 godzin w autokarze słuchając niekompetentnej pani pilotki, 3 godziny biegania po Sewilli i godzina luzu. Czy warto...nie sądzę.ZaletyWyjazd zgodny z ofertą.
Hotel (jak na 3 gwiazdki) całkiem dobry.
Opieka rezydenta ok.
Okolica super.WadyWycieczka z TUI do Sewilli.
Brak lunchbox przed wycieczką. -
~Adam / 2022-09-23 21:35
Sam wyjazd do Hiszpanii z biurem podróży TUI (hotel Gardenia Globales)super. Hotel jak na 3 gwiazdki całkiem dobry, zgodny z ofertą. Jedyna wada to brak lunchboxów przed wycieczką. Sama organizacja na lotnisku super, hotel ok, okolica super. Opieka rezydenta (p.Marta) super. Kontakt z pania Martą bez zarzutu. A teraz wady. Wycieczka fakultatywna do Sewilli to totalna klapa !!!. 8 godzin w autokarze a potem w biegu 4 godziny zwiedzania. Poza tym jak można dać turystom 15 minut na zwiedzenie ogromnego placu hiszpańskiego !!!. Samo przebiegniecie placu trwa z 20 minut,a zwiedzanie to conajmniej 2 godziny.Na uwagę że w 15 minut nie da się tego zwiedzić, pilotka powiedziała że nie będzie zmieniać planów. Bezczelność !!! Pani pilotka (polka, choc czasem zastanawialem sie czy napewno) czasem nie wiedziała o czym mówiła. Zmieniała temat opowieści i śmiała się z własnych dowcipów kiedy turyści nie mieli pojęcia o co jej chodzi? Była tak wspaniałą w swoich opowieściach że połowa autokaru zastanawiała się czy ona czyta z kartki, a druga połowa spała. Muszę przyznać ze postarała się przy zwiedzaniu katedry (tu było super) ale zaraz potem dobiła nas godziną luzu gdzie nikt nie wiedział co ma robić ? Po krotce 8 godzin w autokarze słuchając niekompetentnej pani pilotki, 3 godziny biegania po Sewilli i godzina luzu. Czy warto...nie sądzę. ZaletyFajny (jak na 3 gwiazdki) hotel.
Dobry kontakt z rezydentką.
Super okolica.WadyWycieczka do Sewilli z biurem TUI. -
~Wakacje 2022 / 2022-09-21 11:32
Witam,
Rzadko piszę negatywne opinię ale tym razem nie mogę się powstrzymać...Stawiam 1 za "opiekę rezydenta"
Byłam już nie na jednej wycieczce i pierwszy raz w tym roku spotkałam się z tym, że podczas pobytu nie ma kontaktu telefonicznego z polskim rezydentem. Po to wykupuję wycieczkę z biura podróży ,żeby czuć się za granicą bezpiecznie i w razie problemów ktoś mi pomógł. Na naszej wycieczce (nie będę pisać szczegółów gdzie i w jakim hotelu bo to już mniej ważne)nasz rezydent pomachał Nam w autobusie i życzył miłego pobytu i to by było ma tyle. Pierwszego dnia mieliśmy "mały problem" i bardzo nam zależało na szybkiej reakcji. Poszliśmy na recepcję po numer telefonu do polskiego naszego rezydenta z TUI okazało się, że panie z recepcji nie mają numeru ,tam gdzie są ulotki na stoliku również nie było żadnych informacji. Postanowiliśmy zadzwonić do Warszawy, żeby Nam ktoś dał ten numer albo połączył. Okazało się ,że jest RODO i pani nie dała Nam numeru tylko kazała Nam wypełnić jakiś śmieszny formularz, który się zacinał na aplikacji TUI. Przypominam, że na wycieczki jeżdżą też osoby starsze i nie wyobrażam sobie, że wypełnili by ten formularz. A gdyby stało się coś poważniejszego ??? trzeba liczyć tylko na siebie bo po prostu rezydent specjalnie chyba nie podaje tego numeru, żeby nie mieć problemu. Już kończę bo i tak za długo się rozpisałam ale chyba w cenie wycieczki płacimy też za rezydenta i możemy wymagać? rezydent jest wtedy w pracy a nie z Nami na wakacjach. Proszę to udoskonalić bo kilka razy byłam z TUI na wycieczce a po tym roku zastanawiam się czy jeszcze coś u Was wykupię.
Dziękuję i pozdrawiam, -
~Paulina / 2022-09-20 12:23
Z biurem podróży TUI odbyliśmy wczasy w Turcji.
Opis hotelu przedstawiany w ofercie był zgodny z rzeczywistością, a nawet przewyższył nasze oczekiwania. Zakupiona przez nas wycieczka fakultatywna zgadzała się z ofertą - polskojęzyczny przewodnik, który przekazał ogrom wiedzy na temat miejsca, które zwiedzaliśmy. Ponadto program wycieczki odpowiadał opisowi. Co do tego nie ma żadnych zastrzeżeń.
Ogromnie jednak zawiedliśmy się na organizacji transferu lotnisko-hotel-lotnisko oraz braku polskiego rezydenta.
Po wylądowaniu przywitał nas przedstawiciel TUI, jednak komunikacja z nim zarówno po angielsku jak i polsku była wręcz niemożliwa.
Jednak większe problemy sprawiał transport powrotny. Kierowca spóźniony o ponad 20 minut (czad dojazdu do lotniska wynosił prawie 2h); w trakcie jazdy zrobił niepotrzebną 20 minutową przerwę. Gdy dojechaliśmy na lotnisko, po wejściu na nie okazało się, że kierowca przywiózł nas na zły Terminal – ten prawidłowy oddalony był o 2 km. Do odlotu naszego samolotu pozostało wtedy 1,5h. Na własną rękę musieliśmy załatwić sobie taksówkę, która dowiozła nas w prawidłowe miejsce.
Ogromny stres, brak organizacji, brak opieki polskiego rezydenta, który wskazałaby i powiedział gdzie mamy się udać. Wzięli pieniądze, a z resztą musieliśmy sobie radzić sami.
Nigdy więcej nie polecę z tym biurem.
strona 17 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »