Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 928 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.48
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysiek / 2022-11-07 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro Tui do momentu złożenia reklamacji po podróży, realizowało swoje obowiązki zgodnie z założeniami, ale problemy pojawiły się po podróży i po złożonej reklamacji. Reklamacja złożona ponad 2 miesiące temu i absolutnie żadnej reakcji, brak jakiejkolwiek odpow, nawet maila, a po wielu próbach z mojej strony kontaktu tel. i mail., reakcja i chęć załatwienia problemu absolutnie żadna. Tui całkowicie ignoruje klienta, nie ma żadnej reakcji na problem, absolutny brak profesjonalizmu. NIE POLECAM!!
    WadyBiuro Tui do momentu złożenia reklamacji po podróży, realizowało swoje obowiązki zgodnie z założeniami, ale problemy pojawiły się po podróży i po złożonej reklamacji. Reklamacja złożona ponad 2 miesiące temu i absolutnie żadnej reakcji, brak jakiejkolwiek odpow, nawet maila, a po wielu próbach z mojej strony kontaktu tel. i mail., reakcja i chęć załatwienia problemu absolutnie żadna. Tui całkowicie ignoruje klienta, nie ma żadnej reakcji na problem, absolutny brak profesjonalizmu. NIE POLECAM!!
  • ~kobalt / 2022-11-05 23:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłam w październiku 2022 na Krecie. Jedzenie w hotelu Marilena w Amoudarze powtarzało się ale wybór był duży więc nie narzekałam. Byłam 8 dni. Przez dwa tygodnie to mogłoby się znudzić ale na tydzień wystarczy. Rezydenta żadnego nie było o czym biuro powiadomiło ale oczywiście dopiero, kiedy na krótko przed podróżą przyszłam do biura i zadawałam więcej pytań to wtedy objawiono mi, że rezydentów już nie ma. Transferu nie wykupiłam, bo wygrzebałam w necie, że autobus jest dużo tańszy a przystanek był pod hotelem. Jestem zadowolona z urlopu ale byłam tam kompletnie sama. Nie wiedziałam jakie osoby należą do mojej wycieczki. Urlopy samotne i bukowanie lotów, hoteli samotnie to nic nowego dla mnie. Tylko firma w której pracuje potrzebowała tym razem tygodnie na zatwierdzenie mojego urlopu i jak w końcu go zatwierdzili to tanie loty sobie poszły. Zostały mi biura podróży, bo miesiąc przed urlopem tanich lotów już nie ma. Myślałam, że chociaż będę miedzy Polakami i będzie z kim porozmawiać a tu kompletna anonimowość. To oszczędność pocovidowa i wojenna biura podróży. Nie było pełnego obłożenia i barek wieczorny był pustawy. Ale jestem po sezonie. Hotel ma negatywne opinie z lata ale w październiku się wyrabiali. Codziennie sprzątano. Obsługa miła. Basen dość spory. Kucharza bym walnęła, bo dwa razy była ośmiornica i przegrzał. Guma wyszła. Ale sporo dań smakujących też było.
    ZaletyPrzystanek autobusowy pod hotelem. Można pojeździć tanio Ktelem i pozwiedzać.
    WadyKucharz skopał wszystkie owoce morza. Miejscowość nudna ale jako baza wypadowa dobra.
  • ~Kadia / 2022-11-04 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra
    Zmarnowane wakacje przez to biuro, z którym nie ma kontaktu
    Maja totalnie gdzieś klientów jak już się zapłaci za wycieczkę
    Na reklamacje nie odpowiadają i również nie ma z nimi kontaktu
    Nie marnujcie pieniędzy na tych oszustów
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja, oszukują, płaci się za 3 osoby a hotel przygotowany na 2 i biuro ma wszystko gdzies
    Nie odpowiadają na reklamacje
  • ~Katarzyna / 2022-11-01 21:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy więcej nie kupię oferty w biurze podróży TUI. To co przeżyłam w tym roku w lipcu to jakiś koszmar! Mimo, iż przysłali mi na czacie informacje i potwierdzenie dzień przed przylotem na Rodos, że autokar zabierze mnie i córkę do hotelu i ze mamy zapewniony bezpieczny transport, zostawili nas na pastwę losu na lotnisku, twierdząc ze nie ma nas liście! Błagałam, żebyśmy mogły wsiąść z innymi turystami do autokaru, ze zapłacę - nic nie pomogło .. kazali nam iść na taxowke. Obsługa na lotnisku tragiczna, Panie zajmowały się turystą z Niemiec wręcz odskoczyły go w 5, a z nami nie chciały rozmawiać! Po to kupuję wakacje z biurem, żeby moc liczyć na ich pomoc w razie potrzeby, teraz okazało się , jak wyglada opieka TUI. Całe wakacje to dziesiątki telefonów, nerwy i stres ..rozmowy z konsultantami, z których każdy obiecał pomóc! Oczywiście z hotelu nas rownież nie zabrano! Reklamacji nie uznali twierdząc, ze wszystkim wysyłają na czacie takie informacje (?),ale to podobno normalna praktyka w przypadku tego biura.. Nigdy więcej!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie udzielenie pomocy klientowi, lekceważenie, obsługa poniżej krytyki
  • ~Kinga / 2022-10-27 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej z TUI - hotel 5* nie zasługuje nawet na 3*. TUI ciagle powtarza ze trzeba się kontaktować przez aplikacje która działa dramatycznie a odpisuje chyba maszyna bo mam nadzieje że nie człowiek. Warunki tłumy dramatyczne od łazienki która się rozpadała po syf i malarie na obiekcie. Reklamacja złożona razem z filmikami i dokumentacją zdjęciową. Po dzwonieniu i proszę ku się o rozpatrzenie reklamacji odpowiedzieli nam jakimś schematem nie odnosząc się do naszych argumentów. To miał być wymarzony urlop. Chcesz popsuć sobie wakacje TUI czeka!!!
    ZaletyŻadnych
  • ~Kinga / 2022-10-27 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej z TUI - hotel 5* nie zasługuje nawet na 3*. TUI ciagle powtarza ze trzeba się kontaktować przez aplikacje która działa dramatycznie a odpisuje chyba maszyna bo mam nadzieje że nie człowiek. Warunki tłumy dramatyczne od łazienki która się rozpadała po syf i malarie na obiekcie. Reklamacja złożona razem z filmikami i dokumentacją zdjęciową. Po dzwonieniu i proszę ku się o rozpatrzenie reklamacji odpowiedzieli nam jakimś schematem nie odnosząc się do naszych argumentów. To miał być wymarzony urlop. Chcesz popsuć sobie wakacje TUI czeka!!!
    ZaletyŻadnych
  • ~Kinga / 2022-10-27 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej z TUI - hotel 5* nie zasługuje nawet na 3*. TUI ciagle powtarza ze trzeba się kontaktować przez aplikacje która działa dramatycznie a odpisuje chyba maszyna bo mam nadzieje że nie człowiek. Warunki tłumy dramatyczne od łazienki która się rozpadała po syf i malarie na obiekcie. Reklamacja złożona razem z filmikami i dokumentacją zdjęciową. Po dzwonieniu i proszę ku się o rozpatrzenie reklamacji odpowiedzieli nam jakimś schematem nie odnosząc się do naszych argumentów. To miał być wymarzony urlop. Chcesz popsuć sobie wakacje TUI czeka!!!
    ZaletyŻadnych
  • ~Paula / 2022-10-27 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM BIURA TUI!!!!
    Byłam pierwszy i ostatni raz!!!
    Od samego początku były problemy… Najpierw zaginęły pieniądze na wycieczkę, później co chwilę otrzymywałam inne inf.
    4 dni przed wyjazdem- pojawiły się problemy z hotelem….że niby mój wybrany hotel wszystkim turystom odmówił…. Biuro zaproponowało mi inny hotel na Kubie - za te same pieniądze miałam otrzymać hotel 3,5 gwiazdkowy a nie 5!!! BEZ ŻADNEJ REKOMPENSATY!!!!
    Gdyby nie moja interwencja z CENTRALĄ musiałabym się zgodzić na takie warunki…. Jak się okazało na miejscu to była jakaś ściema bo byli Polacy w tym hotelu…!!!!
    Kolejny problem pojawił się z transferem na lotnisko!!!! Miałam mieć transfer z całkiem innego miejsca…. Cały problem zgłaszałam na infolinii - co sekundę rozmawiałam z inną osobą, która co innego mówiła ….komunikacja była niespójna !!!!!
    Jak odwołali mi lot to miałam radzić sobie sama….
    Jest to najgorsze biuro z jakim byłam na wakacjach!!!!!



    ZaletyBrak
    WadyNajgorsze biuro, niespójne informacje
  • ~Monika / 2022-10-27 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką byłam na wakacjach. Zwykli oszuści i naciągacze. Nie wywiązują się z umowy. Do ceny wyjazdu dodatkowo dopłaciliśmy za transfer. Nikt po nas do hotelu żeby nas zawieść na lotnisko nie przyjechał. Musieliśmy sami we własnym zakresie dotrzeć na lotnisko. Po powrocie złożyliśmy reklamację chcąc odzyskać zapłacone za transfer(którego nie było) pieniądze. Tui reklamację rozpatrzyło negatywnie. Jednym słowem złodzieje ukradli pieniądze. Nikomu nie polecam tej złodziejskiej firmy.
  • ~Poker / 2022-10-26 12:49
    Ocena: 4.33 / 5
    od lat podróżuję z TUI, Zawsze profesjonalna obsługa , punktualność oraz oferta zgodna z opisem.
    Uważam że w przy obecnych cenach biuro ma super oferty.Oczywiście zawsze znajdą się osoby które potrzebują prowadzenia za rękę ale to juzż inny temat.
    Mam od wielu lat taką podróżniczą zasadę
    -zawsze wybieram jak najmniejszy, rodzinny hotel -zalety brak nadmiaru zapijaczonych głośnych pseudo turystów ,szczególnie tych za wschodu a i naszym niczego nie brakuje.
    -czym mniej hotelowych gwiazdek tym fajniejsi ludzie
    -pokaz dziecku świat an nie basen z drinkiem
    -lokalne jedzenie jest zazwyczaj zdrowsze i ciekawsze niż hotelowe papki i frytki odmrażane .
    -najważniejsza jest pogoda reszta zależy od nas.

    ZaletyTUI -moim zdaniem dobre biuro dla dobrych ludzi
    Wadyjak wszyscy podnieśli ceny
  • ~JKosmala / 2022-10-25 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro pobiera dodatkowe opłaty za transfer na lotnisko, nasz transfer spóźnił się godzinę o 23.30 wieczorem próbowaliśmy dodzwonić się na infolinię stojąc przed hotelem uzyskaliśmy informację, że autokar zaginął i nie mają z nim kontaktu poradzono nam również abyśmy dojechali na lotnisko taksówką. Zamówiliśmy taksówkę, w międzyczasie pojawił się autokar niestety przyszło nam zapłacić za odwołanie taksówki. Biuro podróży nie ma sobie nic do zarzucenia, reklamacje rozpatrywali równie 45 dni tyle ile w regulaminie. Że infolinia nie była nam w stanie nic powiedzieć, że autokar zaginął, że kazali nam wzywać taksówkę w środku nocy nikogo to nie obchodzi. Ja wnioskowałam jedynie o zwrot kosztów transferu w kwocie 160 zł za strach, którego się najadłam w nocy przed hotelem i dyskomfort podróży powrotnej. Niestety ale nawet jeśli oferta tego biura będzie konkurencyjna następnym razem polecę z konkurencją. Czasami warto zamiast wypisywać wielkich protokołów z rozpatrzeń reklamacji przeprosić.
  • ~qac / 2022-10-21 08:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Tui nie informuje przy podpisywaniu umowy, że opieka rezydenta jest zdalna.
    W umowie jest zapisane że informacja o podróży, warunki imprez turystycznych ( gdzie jest informacja o zdalnej opiece rezydenta ) stanowią integralną część umowy, z tych załączników nie ma przy umowie.
  • ~50795942 / 2022-10-19 12:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, wręcz przestrzegam. Hotel 4* brak klimatyzacji,brak jakiejkolwiek pomocy ze strony biura TUI. W ostatni dzień przy skręceniu nogi, brak pomocy ze strony biura i ubezpieczyciela, brak możliwości odbycia lotu bez zaświadczenia lekarskiego i przyjęcia leków przeciwzakrzepowych. Tragiczne problemy na lotnisku, ze strony biura TUI brak jakiejkolwiek pomocy. Nie polecam, moja ocena 0 to zbyt wiele!!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak opieki rezydenta, w przypadku problemów brak jakiejkolwiek pomocy.
  • ~Iza / 2022-10-18 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak poszanowania klienta . Zmiana klasy lotu bez podania przyczyny . Brak rekompensaty Za powyższą sytuacje .
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo , brak kompetencji i szacunku dla klienta
  • ~julia / 2022-10-17 23:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki
    Na swoją obronę ma jedynie atrakcyjny widok ze wzgórza gdzie go zbudowano.
    Pokój, który nam przydzielono, był duży, złożony z dwóch pomieszczeń, wygodny, ale bardzo wigotny,. Za łóżkiem początek zagrzybienia. Balkon też duży, lecz niestety cały zadaszony co skutkuje zupełnym brakiem słońca chocby na jego części, więc o wysuszeniu ręczników, czy kąpielówek nie ma mowy.
    Hotel ma małą kuchnię i niewiele osób do jej obsługi. Może stąd tak bardzo mały wybór dań. Niesmaczna kawa.
    Kelnerki zbierając talerze, od razu, już przy stole, zrzucają z nich resztki do pojemnika na wózku. Tą samą ścierką wycierają stoły, podkladki pod talerze i siedzenia krzeseł. Parę ruchów szmatką i po sprawie. Kierownik sali zamiast podejść do obsługi wydziera się na nią przez całą restaurację.
    Na jednym ze stołów stoi wyciskarka do soku z owoców, obok połówki pomarańczy i kartka z informacją, że ten rarytas kosztuje 3,5 euro za szklankę. W innych hotelach 4 gwiazdki, sok taki był bezpłatnie w dowolnej ilosci
    Paskudny bar przy basenie, w którym serwuje się drink,i także alkoholowe, w plastikowych kubkach.
    Hotel oferuje bezpłatne leżaki na plaży, ale dwa pierwsze rzędy od morza są płatne. Komplet z parasolem 6 euro. Od trzeciego rzędu gratis. Nigdzie się w czterogwiazdkowym hoteu z czymś takim nie spotkaliśmy. Żenada.
    Raz w tygodniu, podczas kolacji w restauracji , występuje zespół grecki z tańcem i muzyką. Dzień przed występem kierownik sali wiesza grecką flagę i małe chorągiewki. Po występie zdejmuje.
    Nikomu tego hotelu nie polecę.
    ZaletyWidok z okna.
  • ~Rafał / 2022-10-15 18:52
    Ocena: 4.00 / 5
    Bardzo dobre jedzenie hotel Golden Beach w Adelianos. Obsługa przemiła i bardzo sprawna.
    Rezydentka Gosia Kreta Rethymno - porażka... pojawiła się na spotkaniu tylko po to aby sprzedać swoje produkty poza tym totalnie niepomocna,najlepszy tekst to był - tutaj jest mój nr w razie czego ale proszę do mnie nie dzwonić bo od jutra zaczynam urlop ???? Doskonałe!!!
    W hotelu brzydka,zaniedbana plaża.
  • ~Ewa / 2022-10-14 15:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytając negatywne oceny obsługi biur TUI pragnę wziąć w obronę poznański oddział. W biurze przy ul. Libelta obsługa jest idealna. Starsze osoby mają zakładane aplikacje TUI. Informacje dochodzą terminowo. Osoby starsze / 80-90 lat/ mają drukowane wszelkie informacje papierowo / szczególnie przydatne w czasach covidowych /. W przypadku wylotu z Warszawy zamiast Poznania, zagwarantowano nam pomóc w transporcie do Warszawy . Wszystko zależy od ludzi. Pozdrawiam szefową panią Klaudię Latosi
    ZaletyZainteresowanie klientem
  • ~Ewa / 2022-10-14 09:40
    Ocena: 5.00 / 5
    1 października wycieczka na Spinalonga. Najlepsza przewodniczką jaką w życiu miałam / a zwiedziłam 70 krajów /. Nazywa się Edyta WOJDYŁA TUI. Proszę o premię,order lub inne wyróżnienie tej Pani !!!
    Rewelacja. Pozdrawiam Panią
    ZaletyProfesjonalizm , wiedzą i świetna organizacja
  • ~Babara / 2022-10-11 09:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Przez 10 lat latałam na wakacje z TUI ale z Wielkiej Brytanii.Już słyszałam to wielokrotnie ,jaka jest ogromna różnica ale nie chciałam wierzyć dopóki sama się nie przekonałam .Hotel 5-cio gwiazdkowy i All inclusive nie wiele miało wspólnego z przedstawioną ofertą .Przedstawicielka TUI która spotkała się z nami dzień po przylocie, oprócz oferowanych wycieczek, nie zapoznała nas z niczym. Nie jestem osobą wymagajacą ale jest to przykre ,że Polacy którzy potrzebują sporo wyrzeczeń aby pojechać na wczasy są traktowani jak drugi sort. Odpowiedź jest prosta na pytanie.....dlaczego tam nie było np.Anglików?....ponieważ angielskie TUI przenigdy nie wysłałoby swoich klientów do takich warunków ,a All inclusive to był żart.
  • ~Kornik / 2022-10-11 07:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Mają w d... Klienta. Wprowadzanie w błąd co do oferty. Sprzedano nam pobyt dla 3 dorosłych osób z dostawką dla dziecka 1,4m dł. Rezydenci mają wszystko w pompie. Ich aplikacja nigdy nie dała poprawnych informacji. Zawsze było inaczej niż w aplikacji czy informacjach podawanych przez TUI. Zarezerwowaliśmy miejsca w samolocie (dodatkowa opłata) miejsc zarezerwowanych nie było. Reklamacja? Jaka reklamacja? Wszystko OK wg. TUI.
    WadyObsługa. Miło do wpłaty pieniędzy. Potem nie interesuje ich klient.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904