Biuro oszukuje klientów kupujemy razem rezerwacje półowie osób odwołują i kaząd opłacać
I nie pozawalają nam zrezygnować
Zaletybrak
Wadywszyskie
~Tui / 2023-04-15 16:49
Ocena: 5.00 / 5
Do Aleks TUI nie robi z nikogo idioty tylko niektórzy sami tak się zachowują. Wszystko jest napisane na stronie Tui i podczas rezerwacji sam decydujesz o dodatkowych usługach Np miejsca w samolocie ubezpieczenie transfer z hotelu itd a dlaczego? Ponieważ niektórzy ubezpieczają się sami a inni wypożyczają auto na lotnisku i po co maja płacić za transfer? Wiec uczciwe podejście wystarczy czytać a nie wiecznie pretensje
Zalety Rak uwag
WadyBrak uwag
~Aleks / 2023-03-23 19:25
Ocena: 2.67 / 5
Kłamliwa promocja. Wabienie, pozycjonowanie na najniższą cenę, sposób łapania klienta.Na stronie Tui - ceny zaniżone, przy próbie rezerwacji - cena inna, dużo drożej, wręcz z kosmosu. To nie koniec przygody, po rozmowie z konsultantem niespodzianka - dodatkowo, cena nie obejmuje transferu do hotelu itd.. Myślę, że zbędne jest pośrednictwo biura Tui. Szkoda czasu na rozwiązywanie zagadek, żeby dojść do punktu, w którym rozumiesz, że robią z ciebie idiotę... To moment, w którym rozumiesz, że lepiej trochę się wysilić i zaplanować komplet: wylot, hotel, transfer, z i do hotelu, na własną rękę bez pośredników. Bo i na miejscu, nie licz na rezydenta. Nie pojawi się w hotelu. Dostaniesz info w aplikacji, kiedy lot powrotny - i organizuj sobie indywidualnie transfer na lotnisko.
Niestety, Tui się skończyło. Tego, sprzed lat, już nie ma. Data opinii: 23.03.2023
~sebcio / 2023-03-21 13:16
Ocena: 2.33 / 5
Mimo długiej rozmowy z konsultantką o wyjeżdzie z dzieckiem nie otrzymałem informacji o możliwości skorzystania z BONU tyrystycznego,
Zaletymało
Wadyproporcjonalnie do ceny dużo
~Jarek / 2023-03-17 13:46
Ocena: 2.67 / 5
Katastrofa nie polecam. Folder super rzeczywistosc brak wszystkiego. Urlop zepsuty i 6500€ stracone. Brak dzialan rezydenta.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Aleksandra / 2023-03-14 17:03
Ocena: 2.33 / 5
Byliśmy z mężem na Seszelach od 1- 11 grudnia 2022. Seszele piękne i hotel nie najgorszy. Niestety, na lotnisku Okęcie w W- wie przeżyliśmy szok na całego. Okazało się, że ani Biuro TUI, ani konsultant w drodze mailowej nie powiadomili nas o konieczności załatwienia jeszcze w Kraju ( na ok 72 godziny przed wylotem) ważnych dokumentów wymaganych na Seszelach. Szczęśliwym " Zbiegiem " Okoliczności tuż za rogiem na lotnisku jest firma Global Airline Services, która takie sprawy załatwia. Szkoda tej nerwówki, można było grzecznie i dokładnie klientów w mailu poinformować , ze to takie ważne!!! Kosztowało nas to tylko dodatkowo 1700 złotych no i do końca nerwy, bo pani pracująca w w/w firmie gwarancji powodzenia dać nie może. Po nas wpadła jeszcze jedna para szczęśliwców z TUI- cudem zdążyli na samolot. Potem na Seszelach była kolejna para z Katowic, która miała taki sam problem jak my. Skandal powiecie? Otóż to jest chyba norma w TUI. Wstyd? Gdzie tam ! Oczywiście dostałam zero odpowiedzi na moje maile i listy.
ZaletyPiękne Seszele i hotel Berjaya fajny
Wadydługi okres oczekiwania na pokój ( Ok 4- 5 godzin) no i ten skandal na lotnisku
~carl / 2023-03-05 15:09
Ocena: 5.00 / 5
Kolejny wyjazd z TUI i kolejny raz 100% satysfakcji. Informacje , przebieg wycieczki, przelot, transfer do i z hotelu jak i sam hotel w 100% zgodne z opisem wycieczki . Pobyt 25,02-4,03,2023 r. Hotel Side Royal Palace - TUrcja . Spełnił moje oczekiwania , a wręcz byłem pod wielkim wrażeniem. Czystość, obsługa , jedzenie jak i podejście do gościa hotelowego na max. pozytywnym poziomie . Nie wypowiem się na temat wycieczek fakultatywnych z TUI bo nie korzystam z ich ofert... Kolejny raz nie zawiodłem się TUI i mam nadzieję, że będzie tak dalej. POzdrawiam
ZaletyRzeczowe i sprawne załatwienie formalności , opis hotelu na stronie
Wadybrak
~Czeszka / 2023-03-02 22:14
Ocena: 1.00 / 5
Dobry wieczór. Chciałabym zapytać czy był ktoś zadowolony z hotelu Magnus w Bystrej....? Byłem tam kiedyś i nie usatysfakcjonowany pobytem tam... 1 winda nie działa, obsługa sprząta pokoje zamiast zająć się gośćmi. Do tego filiżanki nie domyte... Co mi z czystej pościeli jak materace żółte... Brud jednym słowem do tego brudne dywany...
ZaletyDarmowa kawa i herbata
WadyBrud, skapstwo za takie pieniądze
~Iwona / 2023-02-22 19:08
Ocena: 1.33 / 5
Informacje o hotelu na stronie nie jasne i wprowadzające w błąd. Jechaliśmy z dzieckiem w lutym na Lanzarote, biuro reklamuje hotel jako z super udogodnieniami dla dzieci a tam nawet nie ma basenu wewnętrznego dla dzieci.
Mój urlop był przez to biuro zmarnowany. Byłam z nimi pierwszy i ostatni raz.
Opieka rezydenta żadna. W trakcie wakacji jak jest jakiś problem trzeba dzwonić na infolinię do Warszawy i łaskawie czekać aż przekażą ci informację identycznej treści jak w recepcji w hotelu. Nie rozwiązują problemów. Jak jadę na wczasy to raczej nie mam ochoty na siedzenie na telefonie z infolinią
~jarek / 2023-02-22 18:20
Ocena: 2.00 / 5
Jeszcze nie zdążyłem wyjechać a już zmieniono mi pokój z widokiem na morze na inny. Oczywiście nie zamierzają zwrócić różnicy w cenie - a w momencie zakupu była znaczna!! To jest złodziejstwo w biały dzień!!
~Mateusz / 2023-02-22 15:55
Ocena: 1.00 / 5
- opis oferty okazał się kompletnie niezgodny z rzeczywistością np. lokalizacja hotelu była 70 km dalej
- tuż przed wyjazdem skrócili pobyt, jeśli nie chcesz by Twój urlop skrócił się o połowę to bierz w innym biurze, pieniędzy nie wypłacają
- wifi na miejscu 25 USD na osobę
- kombinowanie/naciaganie na dwukrotnie wyższy koszt wycieczkek fakultatywnych
- kontakt telefoniczny to brak jakich kolwiek informacji, również i brak odpowiedzi zwrotnej np. w tak trywialnych pytaniach jak informacje co do pobytu
~YourStoryPijony / 2023-02-20 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Oni nawet UX strony maja spierdolony XkurwaD
Oni nawet UX strony maja spierdolony XkurwaD
Oni nawet UX strony maja spierdolony XkurwaD
Oni nawet UX strony maja spierdolony XkurwaD
Oni nawet UX strony maja spierdolony XkurwaD
Oni nawet UX strony maja spierdolony XkurwaD
WadyUX
~Roman / 2023-02-19 09:19
Ocena: 4.67 / 5
Rezerwacja on-line bez problemu. Na miejscu transfery i opieka również, czuliśmy się zaopiekowani. Hotel zgodny z opisem i ogólnie bardzo fajny. Bardzo szybka reakcja na pytanie na czacie. Jesteśmy bardzo zadowoleni, pomimo obaw (opinie w Internecie).
~Gabi / 2023-02-16 18:20
Ocena: 2.67 / 5
Odradzam podróżowanie z biurem TUI, kompletny brak szacunku do klienta. Podczas pobytu,a w zasadzie w dniu wylotu nie przyjechał autokar pod hotel, mimo tego iż byliśmy 30 minut wcześniej przed hotelem a nie jak proszono 15 minut...po złożeniu reklamacji po powrocie do kraju biuro odmówiło zwrotu kosztów za transfer na lotnisko i za taxi którą musieliśmy jechać na lotnisko. Nie polecam. Nie jest to pierwsza sytuacja, podobne mieli znajomi.
WadyBrak zainteresowania
~Boryna / 2023-02-16 10:54
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam.
Brak zainteresowania klientem po zakupie.
Po przyjeździe na lokacie Jedyne co to nagabujący człowieka rezydent w celu sprzedaży dodatkowych wycieczek.
Co jest mega żenujące to brak możliwości dodania przez uczestnika wycieczki do swojej aplikacji konkretnej rezerwacji tłumaczą to 1 e-mail jedno rezerwacja totalna bzdura i uciążliwość.
Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyDużo
~Janusz / 2023-02-13 15:25
Ocena: 1.33 / 5
Zawsze jeździłem z Wakacje.pl ,ale jak raz nie mieli pokoju jaki by mnie interesował w Turcji w Hotelu Sherwood ! Więc wykupiłem go na stronie TUi. Ludzie Hotel syf, smród i ubóstwo, pokoje dramat jedzenie do bani , hotel brudny rozpadający się - rezydenta zero, tylko zostaje wam czat lub telefon do polski ! Pojechałem z nimi dwa razy, pierwszy i ostatni !! omijajcie dużym kołem
Zaletybrak
Wadynie rzetelne zdjęcia i opis hoteli ! nie mające nic wspólnego z tym co prezentują na swojej stronie !
~Viola / 2023-02-11 17:06
Ocena: 4.00 / 5
Naciągacze jakich mało. Ceny niby korzystne na początku rezerwacji, ale sprobuj cos człowieku zmienić to nawet wykupienie pakietu elastycznego nic nie da. Zero możliwości dogadania się, wszystko tak cwanie obymyslone na niekorzyść klienta ze szok.
ZaletyNie widzę bo wady je przysłaniają
WadyFirma nastawiona na pieniądze klient się nie liczy
~Patrycja J / 2023-02-06 16:59
Ocena: 1.67 / 5
Obsługa klienta TUI jest bardzo droga. Zmiana nazwiska uczestnika wycieczki ( i mówimy tu o hotelu, dojeździe własnym, bez przelotów) kosztuje 500 pln. Jeśli chodzi o hotel to jest mu wszystko jedno kto przyjedzie, byleby główna osoba się zgadzała i ogólnie liczba uczestników. Dojazd jest własny. Jedyne miejsce gdzie figuruje nazwisko uczestnika to wewnętrzne dokumenty Tui. I to kosztuje 500 PLN. Za co jest to opłata? Za nic. Bo mogą. Ja zamiast lecieć na Maurituis z nimi polecę z innym biurem podróży. Bo mogę. Nie spotkałam się z tak idiotycznym podejściem do klienta. Życzę odpływu klientów; nie zasługujecie na lojalność.
ZaletyDobre hotele
Wadybrak rozsądnego podejścia do klienta. Dodatkowe koszty niewspółmierne do całości kosztów.
~Inki / 2023-01-29 19:18
Ocena: 1.00 / 5
Rezerwacja first minute w sierpniu 2022 na czerwiec 2023 ( 10 osób) . właśnie mnie TUI poinformowało że jednak tego hotelu nie będą mieć w ofercie i proponują mi inny ( ale tego ich proponowanego absolutnie nie chce) lub zwrócą mi zaliczkę (zobaczymy jak będzie z tym zwrotem).
W ofercie first minute dają hotele z którymi jeszcze nie mają podpisanych umów, potem różnie może być.
Efekt jest taki że jest koniec stycznia czyli pół roku po wypuszczeniu first minute przez biura i ceny odpowiednio wyzsze. Życzyłabym sobie przy rezerwacji aby z danym hotelem biuro jednak miało podpisana umowę!
Już wiele razy rezerwowalam hotele w first minute z TUI i innych biur, ale TUI faktycznie zeszło na psy. I potwierdzam po wcześniejszym wyjeździe ze rezydentów już nie ma.
~Tomas / 2023-01-28 10:24
Ocena: 1.67 / 5
Trudno opisać co się stało z tym kiedyś renomowanym biurem. Brak jakiej kolwiek pomocy opieki rezydenta informacji. Telefony do konsultacji obsługują osoby bez wiedzy co się dzieje z autokarem, samolotem. Odpowiedzi są ; chyba, może, zobaczymy, okaże się. Masakra!