strona 11 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Arek / 2023-07-10 16:56
Dzień dobry, Wykupiliśmy wakacje od TUI on-line na Majorce w styczniu 2023. W tym także wycieczkę
pociągiem z Palmy do Soller -tramwajem do Port de soller-statek i autobus. Z zakwaterowaniem w hotelu i sam pobyt na majorce był sympatyczny, Niestety wszystko co zepsuło aurę i pobyt na wakacjach -wycieczka -na którą nas nie zabrano!!
rozumiem - nie zapłacili - nie jadą -a co jeśli była z góry zapłacona z wyznaczonym terminem!!!!!
Dwa dni i wtopa która zepsuła wszystko, pobyt na majorce 14-21.06.2023. Wycieczka miała odbyć się 17.006.2023!!
Nie dosyć że od samego rana wydzwaniałem na infolinię, w Polsce nie odbierali telefonu -zadzwoniłem na infolinię UK- od razu odebrali telefon, Po 5 minutach oddzwonili ,że się ktoś z Polski odezwie -i też tak było. Zadzwoniła Pani z infolinii i to co ją interesowało to numer rezerwacji hotelu i wycieczki. Przeprosiła i tyle. Ani propozycji by jechać na inną wycieczkę nawet z innymi turystami-żadnego kontaktu. Po powrocie sam wydzwaniałem na infolinię-biuro reklamacji Do dzisiaj zero kontaktu -mają klienta w.... . Zapłacili i to dla nich najważniejsze. Reszta ich nie interesuję, mają wszystko gdzieś. Dzięki uporowi i znalazłem miejscowe biuro -polecam Lemon-tour. Pełna profeska nie to co TUI Polska. Ostatni raz zamawialiśmy wycieczkę on-line!!!, tylko przez biuro -bo Cię traktują inaczej i masz gdzie się zwrócić z uwagami. W ogole dziwiło mnie że anglicy potrafią odebrać telefon od razu a Polacy mają Cię gdzieś. Tez myślę om ile następne wakacje będziemy wybierać to zmieniam biuro na Rainbow lub biuro TUI.de - oni szanują klientów .
-
-
~Wiśnia / 2023-07-08 12:13
Dziwię się że tak poważna firma współpracuje z hotelem SILVER w Turcji, który naprawdę jest na niskim poziomie, wszystko przestarzałe,pokoje gościnne bardzo małe, klimatyzacja bardzo głośna i czuć smród,jedzenie monotonne w sałatkach stechniete liście z poprzednich dań, jedynie obsługa nadrabia uśmiechem, lepiej dopłacić parę złotych i być w normalnym hotelu., ZaletyBrakWadyPraktycznie wszystko -
~Karol / 2023-07-07 20:18
Zamowiliśmy wycieczkę do Turcji tydzień przed wylotem zmiana wylotu z Turcji ponieważ niby nie maja innych samolotowów Pani na infolinni nie miła krzyczy.
Wylot z polski godz 17:00 w hotelu 22:30
Wylot z turcji przelozony z 21:30 na 10:30 wyjazd na lotnisko 5:00
Placisz 100% za 8 dób hotelowych jedzenie itp. w rzeczywistosci masz 6 dni z ktorych skorzystasz na wypoczynek.
Brak mozliwosci reklamacji
Anulowanie wycieczki wiaze sie z odzyskaniem 20% pieniedzy.
Nie polecamZaletyŻadneWadyOszustwa
Naciaganie ludzi
Brak kultury do kienta na infolini
Ciezki kontakt z infolinia (odrzucanie polaczen) -
~Artur / 2023-07-07 15:44
Zmieniają termin powrotu pod koniec pobytu, wysyłając wiadomość, tak, że wczasy defacto kończą się dzień wcześniej, czas na zmianę biura, każdemu będę odradzał, a po przyjeździe dochodził swoich praw -
~Albatros / 2023-07-07 14:19
Oferta zróżnicowana , odnośnie samych hoteli , każdy sprawdzi sam, natomiast podejście do klienta - żenada, tj. zamówienie pół roku wcześniej- zmiana godzin wylotu i lotniska w standardzie tej firmy na miesiąc przed wylotem, na miejscu brak lub bardzo utrudniony kontakt z rezydentem - STANOWCZO ODRADZAM TĄ FIRMĘ!!! ZaletyBrakWadyZ roku na rok coraz gorzej???? -
~hgf / 2023-07-07 10:47
W styczniu zabookowałam wakacje na sierpień. W czerwcu dostałam informacje że zmienili miejsce wylotu z Poznania na Warszawę. Bez propozycji transferu na inne lotnisko. Nie po to mieszkam w mieście gdzie jest lotnisko żeby dojeżdżać na inne ponad 3h. Nie po rezerwowałam wakacje 6 mcy wcześniej żeby teraz musieć lecieć z Warszawy.......... masakra. skończyło się że zmieniłam wakacje na Itakę. NIE POLECAM TUI !!!! -
~Lodro / 2023-07-07 10:26
Nie dajcie się nabrać na przedpłatę w tui. Oferta jaką otrzymałem od faktycznego czasu pobytu różniła się o 15 godzin, oczywiście na moją niekorzyść. Przylot miał być o 12.00 a był o 17.00 (zamiast po południu do hotelu dotarliśmy w nocy - ok. 23.30).Wylot miał być o 17. 00 a był o 7.00,co oznaczało odjazd autokaru na lotnisko o 4.15.W ten sposób na wyjeździe do Polski w praktyce zaliczyliśmy nieprzespaną noc i właściwie cały efekt wypoczynku był zmarnowany. Reklamacji nie można złożyć przed wyjazdem a regulamin tui jest oczywiście dobry tylko dla tui. Tłumaczenie jakie otrzymałem na infolinii tui sprowadza się tylko do wyjaśnienia, iż wszystkiemu winne są linie lotnicze. Byłoby to tłumaczenie sensowne gdyby nie fakt, iż loty są w całości czarterem tui i to Wynajmujący decyduje o godzinach podróży a nie przewoźnik. Lekceważenie klienta na infolinii jest zauważalne. Klient jest dla tui zerem jak zapłaci i podpisze regulamin (z którego wynika brak możliwości skargi przed i w czasie pobytu) a jak nie zapłaci i nie podpisze regulaminu to po prostu nie jest klientem i na nic się skarżyć nie może. ZaletyObsługa w hotelu rezydentki tui.WadyLekceważenie klienta. Regulamin usług skrajnie nieuczciwy dla klienta, w istocie umożliwiający oszukanie go i ograniczenie jego praw. -
~aneta / 2023-07-06 19:18
Nigdy więcej wycieczki w TUI, brak zainteresowania, wycieczka sprzedana, brak informacji zwrotnych, brak pomocy, stres, nerwy. Reklamacja odrzucona. Nie dajcie się nabrać. Stanowczo odradzam!!!!!!!!!! ZaletyżadneWadysama wady aż szkoda czasu na wymienianie i denerwowanie sie -
-
~CZYTAJ / 2023-07-06 10:35
Do Iwona...Pytanko czy jak kupowałaś wycieczkę to nie wiedziałaś że nie ma rezydenta dokumenty sie drukuje? ze plżza 3000 km to dziwne bo ja zawsze sprawdzam sobie na mapie gdzie jest hotel. Wystarczy czytac oferte biura i jak nie pasuje isc do innego w czym problem bo u Ciebie chyba wyglada tak poszlas kupilas i nic nie czytasz to powodzenia ale mam propozycje idz do banku wez kredyt ale bron boze nie czytak umowy BO PO CO....... ZaletyBRAKWadyBRAK -
~Bander 68 / 2023-07-05 18:27
Najgorsze biuro podróży z jakim byłem na wczasach mają serdecznie w czterech literach swoich turystów po ich wykupieniu,byłem w Side brak opieki polskiego rezydenta niemieccy turyści mieli swojego rezydenta bo to niemieckie biuro podróży angielscy też mieli nawet Rosjanie mieli a Polacy nie bo dla tui widocznie to turyści drugiej kategorii hotel turecki bez zastrzeżeń 6 z plusem ale bp tui żenada nigdy nie wykupie od nich żadnej wycieczki, wczasów totalnie olewają swoich klientów polskich
ZaletyHotel i jego turecka obsługa polecamWadyJedna wada to bp tui -
~Marzena / 2023-07-04 20:27
Opinia dotyczy Albania hotel Vivas durres
Wakacje z all inclusive którego wogole nie było a goście za to zapłacili jedzenia było bardzo mało godzinę po rozpoczęciu posiłku wielu dań już brakowało .
Pomijając to że jedzenie było niedobre !!!
To niedopuszczalne jest aby goście notorycznie każdego dnia w środku posiłku nie mieli do niego dostępu oraz nie było czym zastąpić bo ciasto było jedno jak brakło już nie masz nic i tak ze wszystkim.
Wszystko się kończyło tuż po rozpoczęciu a biuro podróży tui zignorowało sprawę różnymi wymówkami że niby nie zgłosiłam pierwszego dnia .
Również zabrali nam jeden dzień urlopu przesuwając samolot o 8 godzin urlop był skrócony o jeden dzień -
~Lukasz / 2023-07-04 15:18
Opinia dotyczy ofert z TUI hotel SBH monica Royal Beach Lanzarrotte . Zacznijmy od początku. Już na samym starcie dostaliśmy jedna kartę która wiecznie sprawiała problem z otwarciem drzwi. Trzeba było chodzić do recepcji i zgłaszać problem z zamkiem. Następnie jesteśmy tutaj już czwarty dzień i klimatyzacja tak jak nie chodziła tak nie chodzi. Nikt się tym nie przejmuje. Pani która sprząta pokój wymieniła jedynie ręczniki i sobie poszła. Co do animatorów i plazy - czy tutaj są w ogóle jacyś animatorzy???! Jedna pani czekała cały dzień na aerobik w wodzie no i się nie doczekała. Nikt się nikim tutaj nie zajmuje. Jedyna animatorka jaka była przez ostatnie 4 dni to jakaś pani z synem którzy puszczali piosenki na telefonie i się cieszyli do siebie. Przysięgam - obłęd. Leżaki w koszmarnym stanie, popękane, brudne - nikt o to nie dba. Ostatnia kwestia to jedzenie. Dla mnie dramat dla innych smaczne a dla jeszcze innych tragiczne. Opinie różne ale opisze co można zjeść i kiedy. Na śniadanie wiecznie jeden rodzaj martadeli i jeden rodzaj salami. Do tego jeden rodzaj sera . Idąc dalej codziennie ten sam boczek plus sucha jajecznica i jajka sadzone i …. To by było tyle. Do tego naleśniki i już naprawdę starczy. NIC WIĘCEJ!!!! Jesteśmy w Hiszpani a tutaj nawet owoca żadnego nie dadzą. Dla mnie szok. Obiad wyglada podobnie z l ze do wyboru jest albo pałka z kury albo jedna kostka żeberka . Do tego sałata pomidor ogórek jakieś sosy trochę makaronu i … koniec. Aha rano napoje gazowane są wyłączone wiec nawet nie ma jak wody sobie uzupełnić bo i wodę trzeba sobie kupić a później tankować z automatu. No i czy to są faktycznie uda w wakacje!!!???? Pierwszy raz w takim syfie jestem . Jak ktoś chce to zdjęcia i info na priv zapomniałem dodać ze w tych dusznych pokojach nie ma wody i wodę trzeba sobie samaeu kupić a później napełniać. Czy to są faktycznie wymarzone wczasy. ZaletyBrakWadyCała masa. -
~Lukasz / 2023-07-04 15:08
odzić do recepcji i zgłaszać problem z zamkiem. Następnie jesteśmy tutaj już czwarty dzień i klimatyzacja tak jak nie chodziła tak nie chodzi. Nikt się tym nie przejmuje. Pani która sprząta pokój wymieniła jedynie ręczniki i sobie poszła. Co do animatorów i płazy- czy tutaj są w ogóle jacyś animatorzy???! Jedna pani czekała cały dzień na aerobik w wodzi no i się nie doczekała. Nikt się nikim tutaj nie zajmuje. Jedyna animatorka jaka buła przez ostatnie 4 dni to jakaś pani z synem którzy puszczali piosenki na telefonie i się cieszyli do siebie. Przysięgam - obłęd. Leżaki w koszmarnym stanie, popękane, brudne - nikt o to nie dba. Ostatnia kwestia to jedzenie. Dla mnie dramat dla innych smaczne a dla jeszcze innych tragiczne. Opinie różne ale opisze co można zjeść i kiedy. Ma śniadanie wiecznie jeden rodzaj martadeli i jeden rodzaj salami. Do tego jeden rodzaj sera . Idąc dalej codziennie ten sam boczek plus sucha jajecznica jąkała sadzone i …. To by było tyle. Do tego naleśniki i już naprawdę starczy. NIC WIĘCEJ!!!! Jesteśmy w Hiszpani a tutaj nawet owoca żadnego nie dadzą. Dla mnie szok. Obiad wyglada podobnie z l ze do wyboru jest albo pałka z kury albo jedna kostka żeberka . Do tego sałata pomidor ogórek jakieś sosy trochę makaronu i … koniec. Aha rano napoje gazowane są wyłączone wiec nawet nie ma jak wody sobie uzupełnić bo i wodę trzeba sobie kupić a później tankować z automatu. No i czy to są faktycznie uda w wakacje!!!???? Pierwszy raz w takim syfie jestem . Jak ktoś chce to zdjęcia i info na priv zapomniałem dodać ze tych dusznych pokojach nie ma wody i wodę trzeba sobie samaeu kupić a później napełniać. Czy to są faktycznie wymarzone wczasy? ZaletyBrak zaletWadyPrawie wszystko -
~Katarzyna / 2023-07-04 13:56
Hotel Captain's, Zakynthos, Grecja
Polecam. Cena adekwatna do jakości. Super ludzie, obsługa w języku polskim. Byłam w maju z dzieckiem niepełnosprawnym i szczerze polecam ten hotel. Jedzenie jest zróżnicowane, pokoje były sprzątane codziennie, a każdy problem rozwiązywany od razu. Piękne widoki i cudowna pogoda w maju!
Położenie kaskadowe, mimo to, daliśmy radę nawet z wózkiem inwalidzkim.ZaletyObsługa, widoki, pokoje z klimatyzacją, zróżnicowane jedzenie, ludzie z empatią, dużo leżaków, wieczory z muzyką, obsługa w języku polskim, blisko centrum -
~JANUSZ / 2023-07-04 13:28
Witam , dopłaciłem ok 2000zł za pokój rodzinny z widokiem na ogród i morze !! W pierwszym dniu zgłoszenie zepsutej klimatyzacji , po dwóch dniach zakwaterowali nas w mniejszym pokoju o 12m2 z widokiem na drzewa , i nie widzą żadnego problemu , więc po co było dopłacać 2000zł a oferują zwrot 300zł za niedogodności !!!
Hotel Me Biche Kemer w Turcji.
ZaletyBrakWadyBrak reakcji na problemy -
~KONRAD / 2023-07-04 10:48
Wakacje w Bułgarii za 2500 euro a w pokoju panuje temperatura 30 stopni Celsjusza. Reklamacja zgłoszona 5 razy. Ra przez stronę www 4 telefonicznie. Brak jakiejkolwiek reakcji. Ani zmiany pokoju hotelu ani naprawy. Na infolinii rozmawia się jak z betonową ścianą.Moje ostatnie wakacje z firmą Tui. -
-
~Joanna / 2023-07-04 10:34
Biuro oferuje tanie bilety czarterowe, ja czuję się oszukana ponieważ bilet jaki potrzebowałam istotnie był tańszy ale po dodaniu ceny bagażu wyszedł dużo drożej niż bilety innych biur podróży. Po zorientowaniu się w cenach, chciałam z niego zrezygnować lub przesunąć na inny termin lub kierunek, niestety biuro podróży tak się zabezpieczyło, że nie można lub nie opłaca się tego zrobić mimo iż termin wylotu był dopiero za trzy miesiące. Nigdy nie polecę tego biura podróży jako organizatora imprez. -
~ML / 2023-07-04 00:59
Mój bagaż zaginął w locie czarterowym z TUI. Żadnego zainteresowania, żadnej pomocy. Sama rozwiązałam zagadkę gdzie znajduje się moje walizka, sama postraszyłam lotnisko policją i sama ją odnalazłam. Setki telefonów i zero reakcji. Nie liczcie na pomoc tego biura, bo jedyne co potrafią powiedzieć to wyuczone formułki grzecznościowe typu: jak bardzo pani współczujemy. -
~Konrad / 2023-07-03 23:15
Szkoda czasu na opis . Nie polecam . Olało nas w każdy możliwy sposób. ZaletyBrakWadyBrak reakcji na reklamacjie -
~alterego / 2023-07-03 22:12
Oszukują na godzinach lotów. Oferta kupiona z wylotem z Rodos o godz 17. po kilku dniach zmienili na wylot o 7:45. Masakra.
strona 11 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »