Zadzwonili gdy już byliśmy w kantorze, załatwiając sprawy przed wyjazdem. Awaria wodociągu w hotelu. Okej, myślałam, że w tej sytuacji biuro podróży zrobi wszystko żeby nam to jakoś zrekompensować. Niestety bardzo się pomyliłam. Zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni lub inna wycieczka. Urlop w pracy już zaklepany, więc nie mogliśmy czekać 14 dni. Wybraliśmy opcję zmiany wycieczki, pracownik miał zadzwonić do nas za 30 minut z ofertą. Spóźnili się z tym o jakieś 15 minut, ale myślałam że chociaż zaproponują nam coś sensownego. Otóż nie. Zaproponowali nam wycieczki z aktualnej oferty po takich cenach jak teraz chodzą, różnice oczywiście dopłaca klient ???? Świetna rekompensata, prawda? Wszystkie były droższe, a połowa w niższym standardzie. Zaproponowali nam około 10 ofert, więc zanim się zdecydowaliśmy minęła godzina. Gdy po tej godzinie wybraliśmy jedną z nich, pracownik poinformował nas, że w tym czasie cena się podniosła...
Także skończyliśmy z droższym hotelem w niższym standardzie wybranym na szybko w innym kraju niż planowaliśmy, a TUI zarobiło na naszym nieszczęściu dodatkowe pieniądze. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyOszustwo, naciąganie, brak rekompensaty