Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 930 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alija / 2019-09-24 11:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeżdzę z nimi tylko dlatego, że mają w ofercie ulubiony hotel. Niestety...godziny wylotów i powrotów są absurdem i powinna się tym zająć jakaś organizacja. Nie dość, że wylot jest w takich godzinach, że tracimy cały dzień,kolację, to powrót jest w trakcie ostatniej nocy. Powołuję się na to, że pierwszym dniem jest dzień dojazdu, a ostatnim powrotu-jest to jawne naciąganie spraw. Wstyd mi , że jestem z Polski- tylko nasi klienci sa tak strasznie traktowani. Z urlopu wróciłam zmęczona i sfrustrowana. Zamiast 7 pełnych dni na miejscu, byliśmy 6 dni ,a ostatniej nocy musieliśmy wstawać o 3 w nocy, bo wylot był o 7:00 rano.
    Wadygodiny wylotów i powrotów, które uniemozliwiają wypoczynek!!!!!!
  • ~Andrzej / 2020-11-07 18:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Pobyt 29 10 do 05 11 2020, hotel jardin tecina gomera. Hotel świetny,lecz biuro tui nie potrafi organizować transferów hotel -lotnisko. mieliśmy samolot o godz 15 ,z hotelu wyjechaliśmy o godz 5 30 na prom o godz 7,na lotnisku byliśmy o godz 8 30.Sami bez możliwości zjedzenia czegokolwiek bo w tej części lotniska nie było nic otwarte,a na ławkach trzeba siedzieć w maskach.Prowiantu z hotelu także nam biuro nie zapewniło ,musieliśmy sami zorganizować. Mieli różne możliwości naszego transferu,następny pro był o 11 więc na lotnisku bylibyśmy o 12 20, statystycznie prom na tej trasie nie spóżnił się w ciągu ostatnich 10 lat ani razu. Mogli też wysłać nas rano do innego hotelu na teneryfie na śniadanie a potem razem z grupą turystów na lotnisko,niestety najłatwiej było im wysłać nas abyśmy spędzili 6 godzin urlopu na ławce na lotnisku.Planista z tui który to zaplanował może powinien zmienić pracę lub nazwę tego co robi. Operator z tui który ze mną rozmawiał myślał że gomera leży na teneryfie.Polecam hotel odradzam biuro pełne pseudo fachowców
    ZaletyPIĘKNA WYSPA,
    WadyPlaniści biura nie mają pojęcia o planowaniu,nie wiem na jakich zasadach się ich zatrudnia
  • ~aneta / 2021-08-04 06:37
    Ocena: 3.00 / 5
    witam
    czy ktoś z Państwa może mi polecić fajny hotel na Majorce?
    pozdrawiam
  • ~Aneta / 2022-07-24 23:43
    Ocena: 3.00 / 5
    W tym roku byliśmy z biurem TUI w Turcji - Side. Hotel Side Su super! Wszystko zgodnie z opisem, pyszne jedzenie, piękne pokoje i bardzo miła obsługa. Nie mogę powiedzieć złego słowa. Jednak kontakt z biurem to TRAGEDIA!!!!!! Zaczynając od tego, że już od lotniska trzeba sobie radzić samemu, pani tylko skierowała nas do busa, turecki kierowca dowiózł do hotelu i to wszystko. W hotelu nie ma rezydenta (dla nas w sumie nie jest to problem, bo potrafimy dogadać się w języku angielskim) to na jakąkolwiek pomoc ze strony biura nie można liczyć !!!!! Nikt nawet nie przyszedł przedstawić ofert wycieczek, wszystko odbywa się tylko i wyłącznie przez aplikację. Potrzebowaliśmy pomocy lekarza (zdarzyło nam się to pierwszy raz na wakacjach więc nie wiedzieliśmy jak dokładnie trzeba to załatwić), zgłaszając problem na czacie, który niby jest dostępny 24/7 Pan z WARSZAWY zadzwonił do nas po 7 godzinach z pytaniem w czym może pomóc - jak dla mnie to niedopuszczalne!!!!!!! Na szczęście pomogła obsługa hotelowa i po wizycie lekarza okazało się, że nie było to nic poważnego. Jednak sami musieliśmy zapłacić za usługę i leki prawie 300 euro mimo wykupionego ubezpieczenia!Pan z TUI service center nie wie czy pieniądze zostaną zwrócone przez ubezpieczyciela czy nie - dla mnie to kpina. Nie wyobrażam sobie jakby to było w sytuacji kiedy ktoś w obcym kraju dostał się do szpitala bez opieki rezydenta. Ludzie właśnie dlatego wybierają wakacje z biurem podróży żeby być pod opieką i nie musieć radzić sobie ze wszystkim samemu jednak w TUI to jak wyjazd na własną rękę. Biuro podróży TUI ma bardzo fajne oferty hoteli w dobrych cenach, ale po zakupie wakacji człowiek pozostaje samemu sobie. Dopóki wszystko jest ok to super, ale jeśli pojawia się problem trzeba sobie radzić z wszystkim samemu. Jak dla mnie to ostatni wyjazd z tym biurem.
  • ~angie / 2022-07-05 13:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Będąc w biurze podróży, wybraliśmy wycieczkę do Grecji i trafiliśmy na Tui,po przylocie wszystko ok,mimi iż rezydenci z lotniska którzy nami kierowali nie mówili po polsku,dla mnie nie stanowiło to problemu ale nie każdy zna angielski....w biurze na spotkaniu z rezydentem wybraliśmy wycieczkę z Tui, wszystko ok,miało być tak jak pani mówiła ,oprócz tego że na naszej wycieczce miała być polska przewodniczka której o dziwo zabrakło,tempo wycieczki było takie ekspresowe że wróciliśmy z niej strasznie zmęczeni,tym bardziej ze byli z nami małe dzieci????sama oferta i cena hotelu adekwatna do warunków w jakich mieszkaliśmy,ale gdy po powrocie poprosiliśmy o fakture okazało się że ceny za osobę znacznie się różnią od tych które zapaliliśmy,a koniecznie potrzebne nam były konkretne ile nam wyliczyli w biurze podróży do zwrotu za wczasy w pracy....po telefonach na infolinię i wizycie w biurze podróży panie stwierdzily że nic nie da się zrobic,nie ma to jak dbanie o klienta,dlatego tak naprawdę wiecej nie pojadę z tego biura podróży na wakacje!
    ZaletyBrak
    WadyDość duzo
  • ~Anka / 2024-08-04 23:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam biura podrózy Tui. Wyłudzili od nas pieniądze na samolot, który miał lecieć z Polski do Bułgarii o 8.15. Przy podpisaniu u
    Umowy, Pani powiedziała, że aby polecieć tym samolotem trzeba dopłacić 100 zł za każdą osobę (lecieliśmy 9 osobową grupą, w tym 5 dzieci), czyli wyłudzili od nas 900 zł do pełnowymiarowej wycieczki. Kilka dni przed wylotem okazało się, że wylatujemy o 15.40. W hotelu tego dnia kwaterowaliśmy się ok. 21.00, czyli nie załapaliśmy się na kolację. Musieliśmy z własnych kosztów zaplavic za kolację w restauracji w Słonecznego Brzegu- dobrze, że były knajpy i restauracje, gdzie można było coś zjeść. W tym hotelu doba zaczyna się od godz. 12.00, czyli mieliśmy zapłacone za obiad i kolację. A my nic nie dostaliśmy. Składaliśmy reklamację do biura Tui - i nic. Oni regulaminu nie złamali, bo te 900 zł, które od nas wyłudzili nawet w umowie nie ma. Piszę po to, aby innych przestrzec. Oni - sami twierdzia, że nie mają wpływu na godzinę wylotu, dlatego nie nabierajcie się na samolot wczesnym rankiem. Naszego samolotu o godz. 8.15 po prostu nie było. A pieniądze sobie przygarnęli. Oszuści, którzy wyłudzają pieniądze.
    ZaletyBiuro podróży Tui nie ma żadnych zalet.
    WadyOszuści i złodzieje oraz wyłudzają pieniądze os klientów.
    Brak podejścia proklieckiego.
  • ~Anna / 2022-07-13 14:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłam w tym toku z tym biurem w Turcji.Obsługa w biurze TUI była bardzo dobra natomiast w trakcie pobytu kontakt był jedynie przez aplikację. Kontakt to duże słowo osoby na czasie nie odpowiadały na zadawane pytania bądź odpowiedź ich była jedynie częściowa.Kiedy nasz transfer na lotnisko opóźniał się o 35 min nie było żadnej informacji, a na czasie dowiedziałam się że mam dojechać na lotnisko we własnym zakresie taksówką i zachować fakturę do celów rozpoznania reklamacji. Ważne przy tym że byłam w hotelu all miałam opłacony transfer i ubezpieczenie.To nie mój pierwszy wyjazd z tym biurem ale na pewno ostatni.
  • ~any / 2022-09-19 13:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, opinia dotyczy hotelu amphoras w Sharm (Egipt): korytarze stare i brudne, pokój jeszcze ok, natomiast łazienka w takim strasznym stanie!!!, że ani hotel, ani tak szanowane biuro jak Tui nie powinno wprowadzać swoich klientów w błąd przypisując temu obiektowi 5 gwiazdek. Lata świetności tego hotelu w większości budynków (zaznaczę, że jest chyba 3 wyremontowane na tip top, i dalej są remontowane, ale chyba dla specjalnych gości, bądź w specjalnych cenach?) dawno, dawno minęły, stołówka również pozostawia wiele do życzenia...no i jeszcze podlewanie tej pięknej zieleni w godzinach kiedy goście udają się na kolację czymś bardzo nieprzyjemnie pachnącym(przypominało szambo) bo nie można tego nazwać wodą. Jedyny plus to piękna rafa, super czysta i ciepła woda, na co nie możemy liczyć w Polsce, ale to już zasługa przyrody, a nie hotelu, czy biura. Bardzo miła także obsługa hotelu i stołówki. Jedzenie na plus, natomiast drinki w barze już nie do powtórzenia, bo zawsze się coś kończyło. Biuro TUI powinno stanowczo zmienić ilość gwiazdek, bo straci dużo klientów i uaktualnić zdjęcia obiektu na swojej stronie.
    Zaletypiękna pogoda, super ciepła czysta woda i cudna rafa, ale to zasługa tylko natury...
    Wadyprawie wszystko jw.
  • ~Artur / 2021-06-23 11:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Hotel Globus w Słonecznym Brzegu-jedzenie-paróweczki w plasterkach i jakieś ,,mamałygi" najgorszy hotel w jaki byliśmy
    Zaletyblisko plaży, ładny widok
    WadyJedzenie złe lub bardzo złe-ciągle to samo-jesteśmy właśnie w tej chwili i już nie mamy ochoty chodzić na posiłki
  • ~Bacha / 2022-05-30 19:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Wylot 22.05.22 o godz 18.05 czyli na miejscu 22.30 plus dojazd do hotelu po 23.00 na miejscu i cały dzień w plecy .Wylot z hotelu 29.05 miał być o 23:50 No się zmienił na naszą niekorzyść na 7.55 czyli wyjazd z hotelu o 5:10 nie skorzystaliśmy ani ze śniadania ani z obiadu ani kolacji w dniu przyjazdu .Jak dla mnie oszustwo
  • ~Bartek / 2022-02-22 17:45
    Ocena: 3.00 / 5
    W sobotę wróciliśmy z Punta Cana na Dominikanie. Hotel, pokoje i pobyt oceniam dobrze. Mam dwa zastrzeżenia.
    1. Wycieczki wykupione z biura - dramat, stanowczo odradzam. Szczególnie tzw. Buggi Adventures - sprzęt zrujnowany, niesprawny technicznie, żadnych zabezpieczeń osobistych typu kask czy okulary (oczywiście można je dokupić za dodatkową, niemała opłatą), stan techniczny pojazdów w zasadzie niebezpieczny dla użytkownika. Sama przygoda polega na odwiedzeniu ,,kumpli królika" w okolicy i kupieniu lokalnych produktów po kosmicznych cenach! Dramat, szkoda czasu i pieniędzy!
    2. Wymeldowanie z hotelu godzina 11, transfer na lotnisko 20:30. 9 godzin! Oczywiście można wykupić dodatkowe godziny w pokoju, ale o tym biuro nie informuje przed wylotem.
    No i ogólnie - wypełnianie kupy papierów na podróż, w sumie nikomu niepotrzebnych...
    ZaletyHotel, serwis, jedzenie, warunki, plaża i obsługa hotelowa bardzo dobre, warte polecenia.
    WadyTak jak powyżej
  • ~Beata / 2021-05-28 10:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Wykupiłam 7 dni na Rodos.Podczas pobytu, w naszym hotelu rezydent nie pojawił się ani razu!, choć rezydenci Tui z innych państw byli codziennie w hotelu. Powrót do Polski miał być ok. Godz. 22, zmieniono go na godzinę 11.35. O Druki dokumentów wymaganych przy wyjeździe musialam poprosić rezydenta Itaki, bo rezydenta Tui oczywiście na lotnisku, ani w autobusie, podczas transferu nie było! Pierwszy raz spotkałam się z takim traktowaniem przez biuro podróży. Nie polecę tego biura nikomu, a sama w przyszłości będę starała się korzystać z usług innych biur.
    WadyCałkowity brak zainteresowania klientem
  • ~Bogusłąw / 2023-09-28 21:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Byliśmy wraz żona od 19.09 do 26.09 w Turcji wraz z Tui. Chociaż prawda jest taka, że ja byłem a Tiu nie. Opieka, o której pisze Tiu to po prostu farsa. Opieka 24/7 w na czacie w Turcji, w której trzeba wykupić dodatkowo dostęp do internetu, w którym rozmowa za jedną min kosztuje 4.15 w obie strony jest żadna. Po pierwsze w hotelu, którym mieszkaliśmy City Hill w Turcji dostęp do darmowego internetu poprzez Wi-Fi było znikomy. W ofercie przeczytałem, że "opieka" biura będzie, Na miejscu okazało się, że opieka tak, ale online. Jeśli dostęp do Wi-Fi jest raz na trzy dni to jak można napisać, że jest 24/7? Przedstawiciel firmy był tylko po to, żeby zaproponować wycieczki płatne, następnie tylko online. Po przyjeździe okazało się, że brakuje nam pościeli nie ma czym się przykry. Napisałem po pomoc biura 24/7 okazało się, że nikt z biura nie może połączyć się z recepcją hotelu, na której sprawdzałem siedziały 2 osoby, Wszyscy w biurze uważają, że uczestnik zna język tureckj albo angielski W związku z brakiem kontaktu z recepcją poszedłem sprawdzi, czy nikogo nie ma okazało się, że siedziały tam dwie osoby, które oznajmiły, że nikt z biura do nich nie dzwonił. Więc wiec kto kłamie? " Opieka" to jest coś, na co mam inne zdanie niż biuro Tui. Podczas powrotu do Polski na lotnisku w Izmirze okazało się, że tylko osoby z tego biura w liczbie 16 nie mogą dostać się na samolot, czyli dokonać bukowania biletu na odlot w firmy enter. com, w którym firma Tui wyczarterowała lot. Osoby, które odprawiały około 200 Polaków, ponieważ lot wyczarterowało biuro Coral , które zadbało jak należy o swoich klientów, osoby odprawiające nas w 3 okienkach nie znały języka polskiego, jedynie turecki ewentualnie niemiecki sic!!! Nikogo z biura nie obchodziło czy my odlecimy, czy nie. Żadnej informacji z biura TUI , a osoby, które nas odprawiały i bukowały bilety, stwierdziły, że nie ma nas na liście pasażerów i one nie widzą, dlaczego i mamy czekać. Czekanie trwało 50 min !!!!! Nie wiem, czy ktoś z Państwa kiedyś czekał bezradny na lotnisku w państwie poza Unią europejska? Nie wiesz, czy masz próbować rezerwować lot na inny samolot? Szukać noclegu? Bo przecież w biurze jak do nich dzwonisz, jest 5 numerów, z których żaden nie pomoże na twoje problemy? Już Cię nie ma w systemie, możesz złożyć skargę, ale nie dzisiaj dopiero po 2 dniach od przylotu sic!!! Czat 24/7 nie odpowiada, bo już nie jesteś uczestnikiem:((( Wykonałem telefon do córki, za co oczekuję zwrotu pieniędzy od TUI i za sms też. Dopiero ta interwencja pomogła Córka skontaktowała się z biurem Tui i osoba z biura zainteresowała się w ogóle naszym problemem na godzinę przed odlotem. ( na lotnisku byliśmy 2.5 godziny przed odlotem) zostaliśmy odprawieni. Było to spowodowane tym, co ustaliłem później, że nikt z biura nie miał o tym pojęcia!!!/ Myślę, że to, że zadzwoniłem do Polski do córki prosząc o pomoc masakr!!!!a nie można liczyć na pomoc biura mając na uwadze fakt, że płacisz za minute niechciane rozmowy 4,15 zł, ponieważ dzwoniąc do Tui usłyszałem 5 informacji, które odsyłały mnie do kolejnych osób przez 15 minut, minut. Nie interesują mnie wymówki biura, że to ni ich wina Zapłaciłem ponad 5 tysięcy za pobyt dwóch osób do biura TUI, wiec jeśli ktokolwiek dla mnie zawinił to biuro Tui i nie chcę słyszeć, że ktoś inny zawinił. Oczekuje przeprosin zwrotu pieniędzy z nerwy, stres i brak opieki przez biuro i połączenia telefonicznie i smesowe z córką, ponieważ były to połączenia wymuszone sytuacją, za którą odpowiada tylko i wyłącznie biuro TUi .
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
  • ~c1975 / 2022-07-25 15:44
    Ocena: 3.00 / 5
    W dniu wczorajszym wróciłem wraz z rodziną z Hurghady. Hotel jak to hotel w Egipcie, 4 gwiazdki.Bez szału ale obsługa bardzo pomocna i miła. Natomiast obsługa TUI to kpina. Przede wszystkim ukryte koszty takie jak opłata za transfer lotnisko-hotel. Opłata z internet 6 usd doba niezbędna do kontaktu z TUI.Mimo iż wielokrotnie TUI informowało o konieczności posiadania aplikacji jako jedynej z form kontaktu nie postarało się o usługę wifi dla swoich klientów. jako jedyne TUI nie posiadało tablicy info, więc aby dowiedzieć się godziny odlotu niezbędna jest aplikacja.
    Na lotnisku w Warszawie po zgłoszeniu problemu z uszkodzonym bagażem pracownik TUI zamiast poinformować mnie o procedurze postępowania poinformował mnie, że skoro jestem już w Warszawie na lotnisku to nie jestem już ich klientem.
    Poczułem się dość "słabo". Dla mnie pracującego w usługach i handlu 20 lat takie słowa były szokujące.
    Będę o tym fakcie pamiętał przy przeglądaniu ofert już we wrześniu. Brak szacunku to klienta i jego pieniędzy.
    Wadybrak profesjonalizmu ze strony TUI
  • ~Dariusz / 2023-05-24 18:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Zakwaterowanie zamiast w głównym hotelu za który zapłaciłem to wjakieś dobudówce ponad 100m nierównym chodnikiem od hotelu syf, wilgoć, zimno niemily zapach. Zamianę pokoju zaproponowano nam po kilku dniach . Na lotnisku nie zdążyli przyjąć bagaży samolot czekał na przejście przez bramki ostatnich osób Aplikacja odzywają się szybko ale bez skutecznie. Reklamację szkoda składać proponują jakieś volcher. Przy zakupie nie płaciłem volcherem. Darek Nowakowski
  • ~Daro / 2022-11-07 14:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Wyjazd na wczasy Egipt 2022 ( Sierpień ) Sam pobyt w hotelu w Hurgadzie na 5.
    Problemy z Biurem podróży. Zmiany godzin wylotu oraz powrotu zaczęły się po wpłacie pełnej kwoty za wyjazd.
    Pobyt zgodnie z umową obejmował 11 noclegów a biuro podróży tak pozmieniało godziny ze zostało 10 noclegów.
    Reklamacja złożona- odpowiedz przyszła po ponad 2 miesiącach i oczywiście biuro podróży nie widzi winy po swojej stronie tylko przerzuca na przewoźnika.
    Nie marnujcie pieniędzy na wyjazd z tym konkretnym biurem.
    NIE POLECAM
  • ~Diana / 2024-09-28 09:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłam wylot z Gdańska a samowolnie zmienili mi na Łódź, już nigdy z nimi nie pojadę więc stracili stałą klientkę.zrezygnowalam i taką samą ale tańszą ofertę kupiłam w rainbow.
    ZaletyDuży wybór drogich ciekawych ofert
    WadyNiesolidni
  • ~Efka / 2022-04-27 17:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupiłam dwie wycieczki. Egipt Marsa Alan i Turcja. Ta pierwsza kwiecień 2022- Hotel może na 4+* (odjęłam że względu na oferowany wifi którego praktycznie nie było) Ale najbardziej mnie boli okradanie klientow z czasu zakwaterowania. Tutaj czuję się okradziona na dobę lub co najmniej 12 godzin słoneczka. We wrześniu lecimy do Antalyi.I już teraz dostaję informacje o godzinach wylotu. Rzeczywisty czas zakwaterowania to być może 24:00 lub później i wykwaterowanie 21:00 w dniu poprzedzającym wylot. To jest jawna grabież mojego urlopu
    Próbowałam wykupywać z różnych miast i teraz jestem gotowa zrezygnować z wycieczki. Nigdy więcej z TUI POLAND. Nie liczę na rozrywki i 24 godzinne towarzystwo. Sama zapewniam sobie rozrywki wycieczki i za to płacę. Chcę być traktowana z szacunkiem i godnością.

    ZaletyHotele być może 5* w opinii TUI POLAND
    WadyOkradanie z czasu zakwaterowania. Niegodziwe godziny wylotów.
  • ~Emi / 2021-04-15 18:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Wakacje zarezerwowane jeszcze w 2019 roku,z powodu pandemii przesunięte na lato 2020. Tui zmieniło lotnisko na inne miasto w związku z czym zaproponowano mi 3 opcje - wśród nich możliwość rezygnacji i zwrot zaliczki ponieważ zmiana lotniska to zmiana 'istotnego elementu umowy' Skorzystałam z niej. Wszystko odbyło się sprawnie - drogą mailową - i bardzo szybko- w przeciągu 5 dni z przysługujących 14 pieniądze znalazły się na moim koncie, Jakież było moje zdziwienie...gdy zobaczyłam tylko połowę wpłaconej kwoty -460 złotych. Biuro w którym rezerwowałam wyjazd poinformowało mnie że...pozostałe około 400 złotych to ubezpieczenie od kosztów rezygnacji które nie przepadnie jeśli w ciągu najbliższych 3 miesięcy dokonam kolejnej rezerwacji i wtedy ono automatycznie na nią przejdzie. Napisałam do biura że na chwilę obecną nie mam takich planów i poprosiłam o podanie punktów w regulaminie oraz podstawy prawnej na mocy której ubezpieczenie nie jest zwracane. W odpowiedzi dostałam parę punktów regulaminu...oraz zapewnienie ze jednak część pieniędzy może być zwrócona- konkretnie 95 złotych a reszta nie bo 'ubezpieczenie działało i zwrot przysługuje tylko za część niewykorzystaną. Jest to moim zdaniem nieuczciwa praktyka - skoro ubezpieczenie 'działało' to jakim cudem jest możliwość wykorzystania go w całości na nowa rezerwację?Pomijam fakt że gdybym nie upomniała się o nie prawdopodobnie by przepadło bo w 1 mailu z biura nie było mowy o odzyskaniu nawet jego części- tylko informacja o ewentualnym przeksięgowaniu go na poczet nowej rezerwacji
    WadyNieetyczne praktyki mające na celu zatrzymanie jak najwięcej pieniędzy klientów
  • ~Eva / 2023-10-17 16:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Drodzy Państwo.Ostrzegam przed wyjazdem na Lanzarote z biurem TUI i przewoźnikiem firmą Enter.Wracałam 14 pazdziernika2023 roku.Na lotnisku w Warszawie, po wylądowaniu,grupa kilkudziesięciu osób dowiedziała się,ze ich bagaże nie przyleciały.Kiedy przylecą do Polski???….Nie wiadomo!!!!To nie jest odosobniony przypadek.Jak się okazało podobna sytuacja miała miejsce 22 pazdziernika2022.Bagaże tych osób dotarły pompona dwóch tygodniach.Ja wciąż czekam i nie ma żadnej informacji ze strony TUI lub Entera.Odsyłam do https://turystyka.wp.pl/polacy-wrocili-z-wakacji-na-lanzarote-na-lotnisku-przezyli-szok-6822116908534592a
    WadyPrzelot
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960