Inne sieci kablowej telewizji i są tańsze i są bardziej niezawodne ale znam kablówki też o gorszych parametrach.
Wystawiłem złą opinię dla obsługi klienta (chciałbym wystawić ocenę -5 ale jest to niemożliwe na tym portalu).
Powodem tego jest fakt jak przypuszczam ,że dochód w/w "kablówki" opiera się na karach a póżniej na windykacji wobec nie zorientowanych klientów.Kary jak i koszty windykacyjne są niewspółmierne do wartości zawartych umów i wartości sprzętu.
W/w "obsługa klienta" nie informuje o możliwych konsekwencjach finansowych szczególnie osób starszych ,dla których podobno ma najlepszą ofertę.W przypadku mojej 76 letniej mamy,która chorując na zaćmę przestała po 3 latach oglądać telewizję z oczywistych przyczyn po 3 nie opłaconych miesiącach wypowiedziano jej umowę i obciążono kosztem ponad 1300 złotych za nie dotrzymanie warunków umowy i za dekoder (wart 300 złotych ).
Po wyłączeniu sygnału nie informują o konsekwencjach I zaległościach ,tylko czekają aż upłynie okres kiedy można rozwiązać umowę I naliczyć kary.
Dlatego ostrzegam potencjalnych klientów w/w “kablówki” o konsekwencjach zwjązanych z nierostropnym podpisaniem z “nimi” umowy.
Przykro mi ,że muszę być informatorem realnym i rzeczowym w interesie firmy ,która mnie naraziła niesłósznie na wysokie koszty ale lepsze to niż ktoś z w/w”kablówką” podpisze jakąkolwiek umowę.
Nie polecam i proszę o rozważne przemyślenie ich oferty.
Pozdrawiam Janek
WadyBrak zainteresowania klientem.
