Tragedia...
Interet działa "z wiatrem", zrywa połączenie zarówno Wi-Fi jak i po kablu
Wsparcie techniczne ? Brak mi słów.
pan (celowo z "małej"), z którym udało mi się połączyć niewychowany prostak.
Zostałem "opieprzony", że zadzwoniłem z pytaniem co się dzieje ? w chamski, niekulturalny sposób.
A zakończył ten prostak zdaniem, że jak mi się nie podoba to mogę sobie zmienić.
38 dni do końca umowy - NAPEWNO zmienię - jedyna dobra rada.
NIE POLECAM i radzę omijać TOYA szerokim łukiem.
ZaletyBrak
WadyChamska, niewychowana obsługa telefoniczna - wsparcie techniczne na żenującym, prostackim poziomie !
MiejscowośćŁódź
~Bfhhbhjjj / 2018-04-07 08:40
Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam obsługi klienta dodzwonić się tam graniczy z cudem, nie wiem czy to państwo piją herbartke i nie odbierają czy poprostu nie wiem. Dzwonilismy o 8 było 12 oczekujących potem zatrzymało Sie na 4 i nic przez godzinę to samo. Tragedia
ZaletyBrak
~aleksaszka75 / 2018-03-26 19:13
Ocena: 3.50 / 5
Korzystam z usług Toya od niedawna. Do tej pory przez 13 lat bezproblemowo w Orange. Jednak postanowiłam postawić i przetestować produkt z własnego ogródka. Oczywiście deklarowana prędkość w moim przypadku 150/20 mb/s obowiązuje wyłącznie na !!!KABLU!!!. I w tym przypadku Toya z umowy się wywiązuje. WIFI to już zupełnie inna bajka. Jeśli nie mamy kabelka to proponuję poszperać w ofertach także innych operatorów, bo jest ich naprawdę wielu do wyboru na rynku ;-)
ZaletyDeklarowana prędkość na kablu. Tu do wyboru nawet 600 mb/s i światłowód
WadyWIFI raczej mocno przeciętne za tą cenę, bardzo dłigi czas oczekiwania na instalację. 3-mce.
MiejscowośćŁódź
~Edek / 2018-03-23 17:16
Ocena: 1.00 / 5
Dramat zgłaszam usterkę w czwartek o 9 rano gdzie na usunięcie usterki mają cały dzień i nic nie robią i informują że jutro naprawią w piątek od rana dzwonię i otrzymuję odpowiedź że będzie o 16:30 ale w tym czasie nic się nie dzieje o 14 pojawia się pan z drabiną i kompletnie nic nie robi brak internetu i telewizji dzwonię o godzinie 16:30 i co słyszę że na weekend nie będzie internetu i telewizji tosz to trudno nazwać inaczej jak dno oby was to nie spotkało i ich powitalne uśmiech na twarzy tragedia tylko wypowiadam im umowę dno dno dno
ZaletyŻenada
WadyŻenada
MiejscowośćŁódź
~Niezadowolony Klient / 2018-03-16 18:26
Ocena: 1.00 / 5
Tylko jedno słowo...DRAMAT...ciągle się zrywa połączenie, niejasna umowa w trakcie, której zmieniają cenę, infolinia niekompetentna...wciąż zgłaszam usterki, a Toya nie reaguje....
ZaletyBrak
WadyNie działa
MiejscowośćLodz
~Jejil / 2018-03-16 00:41
Ocena: 1.00 / 5
Boa Mysłowice dno z mułem, brak kompetencji, zerowa wiedza o sprzedawanym produkcie
WadySame wady
MiejscowośćMysłowice
~bert / 2018-03-12 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, obsługa klienta nie działa, dodzwonić sie do supoprtu graniczy z cudem, drogo, i wolno,
jeszcze jak był T-MONT w krakowie, było wszystko 5/5, ale odkąd Toya przejęła tmont, jest ma-sa-kra.
MiejscowośćKraków
~G-space / 2018-03-11 15:27
Ocena: 1.50 / 5
Muszę przyznać że do niedawna było ok, ale od około miesiąca łącze jest masakryczne, transfer skacze jak szalony, raz szybciej raz wolniej, aby w pewnym momencie zerwać się. Generalnie ściąganie czegokolwiek co ma powyżej 2 GB graniczy z cudem. Jak tylko skończy się umowa poszukam innego dostawcy.
ZaletyJeszcze niedawno było ok.
WadyTransfer skacze
Łącze się zrywa
MiejscowośćŁódź
~ckm / 2018-03-11 14:33
Ocena: 2.25 / 5
Niestety z przykrością stwierdzam pogorszenie jakości łącza. Zmieniłem niedawno pakiet na wyższy i mimo tego prędkość internetu nie zwiększyła się. Moja cierpliwość skończyła się gdy przez telefon usłyszałem, że nie potrafię korzystać z internetu. Zgłaszanie usterki i oczekiwanie na serwis trwa kilka dni. Zmieniłem operatora internetu na Orange i skończył się problem
ZaletyBRAK
WadyPrędkość połączenia, serwis, obsługa klienta
MiejscowośćŁódź
~C'est moi / 2018-02-25 21:29
Ocena: 1.00 / 5
Odkąd nasz lokalny dostawca kablówki i internetu został wchłonięty przez Toyę, nie ma tygodnia, żeby coś nic się nie działo. Zaczynając od gorszej prędkości internetu, w momentach kiedy w ogóle jest, a kończąc na kablówce, która w tym momencie pokazuje mi na pasku co możnaby oglądnąc, bo dźwięku i obrazu brak. Nie polecam. Najgorszy dostawca usług z jakim mieliśmy do czynienia.
Zaletybrak
Wadyto że istnieje
MiejscowośćKraków
~robert / 2018-02-22 17:04
Ocena: 1.00 / 5
mam toje od 2 miesiecy i wieczne problemy nie tak z internetem bo dziala bez zarzutu ale z telewizja scina programy ruter marnej jakosci po dwoch tygodniach do wymiany dekoder po miesiacu sie spalil poprostu dramat .Dodzwonic sie do serwisantow graniczy z cudem co swiadczy ze maja non stop problemy techniczne
Najgorzy internet jaki kiedykolwiek miałem, zrywa połączenie, zawiesza się, zwłaszcza wieczorami. OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM!! NIE POLECAM
MiejscowośćŁódź
~Arek / 2018-01-22 00:23
Ocena: 4.25 / 5
Wykupione 150/20, idzie powyzej 2-3 Mbit srednio. Dziala jak ta lala! Polecam
ZaletySzybkosc, stabilnosc, brak czestych awarii i planowanych wylaczen
WadyObsluga klienta
MiejscowośćŁódź
~*roja Toja / 2018-01-22 00:22
Ocena: 1.75 / 5
Najgorszy internet jaki mieliśmy, nie dość że w godzinach wieczornych często internetu nie ma albo zrywa połączenie lub są inne usterki powodujące spadek jakości łączą. Na szczęście umowa jest tylko na 7 miesięcy, ale odradzam i nie polecam tego usługodawcy, lepiej znaleźć alternatywę bo nie znam nikogo kto byłby zadowolony z usług TOYA.
ZaletyBRAK!!! (OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM)
WadySłaba jakość łączą
Częste spadki szybkości łącza
Częsty brak internetu w godzinach wieczornych
MiejscowośćKraków
~Lil peep / 2018-01-08 21:59
Ocena: 1.00 / 5
Jakość łącza bardzo słaba. Kompletnie nie radzi sobie w centrum Łodzi w bloku. Obsługa klienta na dramatycznie żenującym poziomie. Dla nowych klientów oferta na tą samą prędkość o wiele korzystniejsza niż dla starych. Praktycznie żadnej wartości dodanej w zamian za chęć przedłużenia umowy. Miałem internet przez rok czasu w toya i nigdy więcej. Nie polecam.
Zaletybrak
Wadyłącze działa jak ma chęć
obsługa klienta na bardzo niskim poziomie
MiejscowośćŁódź
~Mac / 2017-12-07 14:05
Ocena: 2.50 / 5
W budynku wielorodzinnym gdzie naklada sie na siebie ponad 20 innych sieci router wifi toya zupelnie sie nie sprawdza przy predkosci 25 mb/s czasami nie moge otworzyc strony!!!
MiejscowośćPabianice
~baranek / 2017-11-29 17:03
Ocena: 1.75 / 5
Totalna porazka, co jakis czas moj internet z 250 mb/s spada do 10, oraz pakiety skacza do 30... Obsługa nie widzi w tym zadnego problemu. 2/10
MiejscowośćŁódź
~Jarek / 2017-11-28 02:05
Ocena: 1.00 / 5
Często zrywa się w godzinach wieczornych. Usterka jest usuwana dopiero od godz.10.00
ZaletyNiestety, jak na dzisiaj jest dużo więcej lepszych i rzetelniejszych dostawców
Zdecydowanie nie polecam internetu ani telewizji. Generalnie dużo oferują, ale w praktyce wychodzi tragedia głównie za sprzętów które oferują. Mam w domu dwa dekodery i jeden router wifi i z każdym (!) z tych sprzętów miałam problemy.
Przez rok kontaktowałam się z infolinią techniczną około 10 razy. Ich technik przyjeżdżał już kilka razy (co jest dla nas bardzo uyciążliwe, zwłaszcza, że to on dyktuje warunki spotkania) i za każdym razem zamiast wymienić sprzęt, to go naprawia. Skutkiem czego za jakiś czas znowu nie mamy internetu/telewizji.
Masakra!
Na infolinii nie informują, jaka jest opłata za wcześniejszą rezygnację z usłu i tzreba udać się do biura, gdzie zawsze są mega kolejki.
Naprawdę przeklinam dzień, w którym podpisałam z nimi umowę.
Zaletybrak
Wadyinternet muli
stare, psujące się dekodery
zawodne rutery
niemiła obsługa
pomoc jedynie prowizoryczna
MiejscowośćŁódź
~Oskar / 2017-11-20 19:06
Ocena: 1.00 / 5
Internet od nich jest fatalny. Nie polecam.
Internet, za który płacę 55 zł/msc miał mieć podobno 150 mb/s a ma nie całe 5.