Tylko jedno słowo...DRAMAT...ciągle się zrywa połączenie, niejasna umowa w trakcie, której zmieniają cenę, infolinia niekompetentna...wciąż zgłaszam usterki, a Toya nie reaguje....
ZaletyBrak
WadyNie działa
MiejscowośćLodz
~Jejil / 2018-03-16 00:41
Ocena: 1.00 / 5
Boa Mysłowice dno z mułem, brak kompetencji, zerowa wiedza o sprzedawanym produkcie
WadySame wady
MiejscowośćMysłowice
~bert / 2018-03-12 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, obsługa klienta nie działa, dodzwonić sie do supoprtu graniczy z cudem, drogo, i wolno,
jeszcze jak był T-MONT w krakowie, było wszystko 5/5, ale odkąd Toya przejęła tmont, jest ma-sa-kra.
MiejscowośćKraków
~G-space / 2018-03-11 15:27
Ocena: 1.50 / 5
Muszę przyznać że do niedawna było ok, ale od około miesiąca łącze jest masakryczne, transfer skacze jak szalony, raz szybciej raz wolniej, aby w pewnym momencie zerwać się. Generalnie ściąganie czegokolwiek co ma powyżej 2 GB graniczy z cudem. Jak tylko skończy się umowa poszukam innego dostawcy.
ZaletyJeszcze niedawno było ok.
WadyTransfer skacze
Łącze się zrywa
MiejscowośćŁódź
~ckm / 2018-03-11 14:33
Ocena: 2.25 / 5
Niestety z przykrością stwierdzam pogorszenie jakości łącza. Zmieniłem niedawno pakiet na wyższy i mimo tego prędkość internetu nie zwiększyła się. Moja cierpliwość skończyła się gdy przez telefon usłyszałem, że nie potrafię korzystać z internetu. Zgłaszanie usterki i oczekiwanie na serwis trwa kilka dni. Zmieniłem operatora internetu na Orange i skończył się problem
ZaletyBRAK
WadyPrędkość połączenia, serwis, obsługa klienta
MiejscowośćŁódź
~C'est moi / 2018-02-25 21:29
Ocena: 1.00 / 5
Odkąd nasz lokalny dostawca kablówki i internetu został wchłonięty przez Toyę, nie ma tygodnia, żeby coś nic się nie działo. Zaczynając od gorszej prędkości internetu, w momentach kiedy w ogóle jest, a kończąc na kablówce, która w tym momencie pokazuje mi na pasku co możnaby oglądnąc, bo dźwięku i obrazu brak. Nie polecam. Najgorszy dostawca usług z jakim mieliśmy do czynienia.
Zaletybrak
Wadyto że istnieje
MiejscowośćKraków
~robert / 2018-02-22 17:04
Ocena: 1.00 / 5
mam toje od 2 miesiecy i wieczne problemy nie tak z internetem bo dziala bez zarzutu ale z telewizja scina programy ruter marnej jakosci po dwoch tygodniach do wymiany dekoder po miesiacu sie spalil poprostu dramat .Dodzwonic sie do serwisantow graniczy z cudem co swiadczy ze maja non stop problemy techniczne
Najgorzy internet jaki kiedykolwiek miałem, zrywa połączenie, zawiesza się, zwłaszcza wieczorami. OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM!! NIE POLECAM
MiejscowośćŁódź
~Arek / 2018-01-22 00:23
Ocena: 4.25 / 5
Wykupione 150/20, idzie powyzej 2-3 Mbit srednio. Dziala jak ta lala! Polecam
ZaletySzybkosc, stabilnosc, brak czestych awarii i planowanych wylaczen
WadyObsluga klienta
MiejscowośćŁódź
~*roja Toja / 2018-01-22 00:22
Ocena: 1.75 / 5
Najgorszy internet jaki mieliśmy, nie dość że w godzinach wieczornych często internetu nie ma albo zrywa połączenie lub są inne usterki powodujące spadek jakości łączą. Na szczęście umowa jest tylko na 7 miesięcy, ale odradzam i nie polecam tego usługodawcy, lepiej znaleźć alternatywę bo nie znam nikogo kto byłby zadowolony z usług TOYA.
ZaletyBRAK!!! (OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM)
WadySłaba jakość łączą
Częste spadki szybkości łącza
Częsty brak internetu w godzinach wieczornych
MiejscowośćKraków
~Lil peep / 2018-01-08 21:59
Ocena: 1.00 / 5
Jakość łącza bardzo słaba. Kompletnie nie radzi sobie w centrum Łodzi w bloku. Obsługa klienta na dramatycznie żenującym poziomie. Dla nowych klientów oferta na tą samą prędkość o wiele korzystniejsza niż dla starych. Praktycznie żadnej wartości dodanej w zamian za chęć przedłużenia umowy. Miałem internet przez rok czasu w toya i nigdy więcej. Nie polecam.
Zaletybrak
Wadyłącze działa jak ma chęć
obsługa klienta na bardzo niskim poziomie
MiejscowośćŁódź
~Mac / 2017-12-07 14:05
Ocena: 2.50 / 5
W budynku wielorodzinnym gdzie naklada sie na siebie ponad 20 innych sieci router wifi toya zupelnie sie nie sprawdza przy predkosci 25 mb/s czasami nie moge otworzyc strony!!!
MiejscowośćPabianice
~baranek / 2017-11-29 17:03
Ocena: 1.75 / 5
Totalna porazka, co jakis czas moj internet z 250 mb/s spada do 10, oraz pakiety skacza do 30... Obsługa nie widzi w tym zadnego problemu. 2/10
MiejscowośćŁódź
~Jarek / 2017-11-28 02:05
Ocena: 1.00 / 5
Często zrywa się w godzinach wieczornych. Usterka jest usuwana dopiero od godz.10.00
ZaletyNiestety, jak na dzisiaj jest dużo więcej lepszych i rzetelniejszych dostawców
Zdecydowanie nie polecam internetu ani telewizji. Generalnie dużo oferują, ale w praktyce wychodzi tragedia głównie za sprzętów które oferują. Mam w domu dwa dekodery i jeden router wifi i z każdym (!) z tych sprzętów miałam problemy.
Przez rok kontaktowałam się z infolinią techniczną około 10 razy. Ich technik przyjeżdżał już kilka razy (co jest dla nas bardzo uyciążliwe, zwłaszcza, że to on dyktuje warunki spotkania) i za każdym razem zamiast wymienić sprzęt, to go naprawia. Skutkiem czego za jakiś czas znowu nie mamy internetu/telewizji.
Masakra!
Na infolinii nie informują, jaka jest opłata za wcześniejszą rezygnację z usłu i tzreba udać się do biura, gdzie zawsze są mega kolejki.
Naprawdę przeklinam dzień, w którym podpisałam z nimi umowę.
Zaletybrak
Wadyinternet muli
stare, psujące się dekodery
zawodne rutery
niemiła obsługa
pomoc jedynie prowizoryczna
MiejscowośćŁódź
~Oskar / 2017-11-20 19:06
Ocena: 1.00 / 5
Internet od nich jest fatalny. Nie polecam.
Internet, za który płacę 55 zł/msc miał mieć podobno 150 mb/s a ma nie całe 5.
Zaletynie ma
Wadywszystko to wady ok
MiejscowośćKraków
~jan1989 / 2017-11-02 23:14
Ocena: 2.25 / 5
Co do jakości,ceny i niezawodności moja opinia jest średnia.
Inne sieci kablowej telewizji i są tańsze i są bardziej niezawodne ale znam kablówki też o gorszych parametrach.
Wystawiłem złą opinię dla obsługi klienta (chciałbym wystawić ocenę -5 ale jest to niemożliwe na tym portalu).
Powodem tego jest fakt jak przypuszczam ,że dochód w/w "kablówki" opiera się na karach a póżniej na windykacji wobec nie zorientowanych klientów.Kary jak i koszty windykacyjne są niewspółmierne do wartości zawartych umów i wartości sprzętu.
W/w "obsługa klienta" nie informuje o możliwych konsekwencjach finansowych szczególnie osób starszych ,dla których podobno ma najlepszą ofertę.W przypadku mojej 76 letniej mamy,która chorując na zaćmę przestała po 3 latach oglądać telewizję z oczywistych przyczyn po 3 nie opłaconych miesiącach wypowiedziano jej umowę i obciążono kosztem ponad 1300 złotych za nie dotrzymanie warunków umowy i za dekoder (wart 300 złotych ).
Po wyłączeniu sygnału nie informują o konsekwencjach I zaległościach ,tylko czekają aż upłynie okres kiedy można rozwiązać umowę I naliczyć kary.
Dlatego ostrzegam potencjalnych klientów w/w “kablówki” o konsekwencjach zwjązanych z nierostropnym podpisaniem z “nimi” umowy.
Przykro mi ,że muszę być informatorem realnym i rzeczowym w interesie firmy ,która mnie naraziła niesłósznie na wysokie koszty ale lepsze to niż ktoś z w/w”kablówką” podpisze jakąkolwiek umowę.
Nie polecam i proszę o rozważne przemyślenie ich oferty.
Pozdrawiam Janek
WadyBrak zainteresowania klientem.
~Lil / 2017-11-02 13:42
Ocena: 1.75 / 5
Wypowiedzenie umowy na czas określony zostało złożone odpowiednio wcześnie z zaznaczeniem, ze ma ona się zakończyć w ostatnim dniu jej trwania (aby nikt nie naliczał opłaty za wcześniejsze zerwanie). W wypowiedzeniu podana była dokładna data, pani z biura obsługi również dopisała, w którym dniu ma nastąpić wyłączenie usługi. I co? I geniusze odłączyli mi internet po kilku dniach (w dzień wolny, aby było ciekawiej). Pani siedząca na infolinii oczywiście nic nie wie, bo "system sam wyłączył". Serio? A można wiedzieć, kto wpisał dane do systemu, że ma wyłączyć? No nie, nie można. W dodatku to dzień wolny, więc absolutnie nikt tego internetu nie włączy. Czekam na ciąg dalszy, czyli aż bezprawnie naliczą karę za zerwanie umowy i będą się domagali zapłaty, chociaż przedwczesne odłączenie internetu to ewidentnie wina ich nieogarniętych pracowników. Już pomijam absurd obowiązkowego płatnego antywirusa - to klient ma pilnować, aby nie za wcześnie i nie za późno zgłosić, że nie chce. A niby dlaczego nie mogą tego zaznaczyć przy podpisywaniu umowy? Liczą na to, ze większość ludzi zapomni i będzie płacić za coś kompletnie niepotrzebnego?
WadyPermanentne zamulanie internetu, zwłaszcza w godzinach popołudniowych
Korzystam 1 rok i nigdy więcej
~e X t 7 3 / 2017-11-01 21:48
Ocena: 1.50 / 5
Witam
Absolutnie nie polecam ich rozwiązań. Mam teoretycznie łącze 150/10 Mbit. Teoretycznie, ponieważ najczęściej nie przekracza 50 Mbitów na wejściu. Obsługa klienta tragiczna. Absolutnie nie reagują nawet na udowodnione działanie niezgodne z umową !!! Nadmieniam, że mowa o Krakowie - Ruczaj ... zatem nie mówimy o terenach 'podmiejskich'.
ZaletyBrak
WadyPraktycznie wszytsko
Kraków
~Lokis / 2017-11-01 10:43
Ocena: 1.50 / 5
Przy działającym internecie jest nawet ok. Ale.... bardzo częste przerwy w łączu w godzinach nocnych. Na reklamację telefoniczną usłyszałem "a po co internet w nocy!"
Telewizja droga jak na oferowane pakiety. O BOK nie wspomnę, dodzwonić się graniczy z cudem, a jeśli już, po oczekiwaniu nawet ponad pół godzinnym, uda się nawiązać połączenie (często zostajesz rozłączony!) usłyszysz że sprawdzą, zobaczą.... i cisza.
Niestety moje doświadczenie z firmą Toya nie jest pozytywne