Uwaga na zapis w umowie. Niestety podpisując umowe w Toya na 12/24 m-c jeśli nie złożysz wypowiedzenia przechodzi na czas określony i kolejne 12 mc musisz czekać z wypowiedzeniem lub zapłacisz kare. Niestety takie zapisy w mojej ocenie są bardzo nie korzystne dla konsumenta i oczywiście zamierzam walczyć o zaniechanie takich praktyk. Niestety nie polecam
ZaletyDosyć stabilny internet
WadyKrzywdzące i rażące zapisy w umowie
MiejscowośćŁódź
~Zakoś / 2019-02-15 07:12
Ocena: 1.00 / 5
Umowy posiadają kruczki, które odbijają się pod zakończeniu umowy. Cwaniactwo nie przejdzie w dzisiejszych czasach
Wadybiuro obsługi klienta, wprowadzanie w błąd, cwaniactwo
MiejscowośćŁodź
~Jsjs / 2019-02-10 17:50
Ocena: 1.00 / 5
Nie można w nic grać i nic innego dobrze że mam dane komórkowe na telefonie i hotspot osobisty
ZaletyToya sugeruje zmienienie internetu
WadyWady są nie do policzenia
MiejscowośćŁódź
~Franky4Palce / 2019-02-08 22:20
Ocena: 5.00 / 5
Mega stabilne łączę do tego w dobrej cenie. Fachowy kontakt z obsługą klienta więc nie ma się do czego przyczepić.
ZaletyStabilne łącze
Atrakcyjne ceny pakietów
Fachowy kontakt z obsługą klienta
WadyNie zauważyłem wad
MiejscowośćKraków
~Keksik / 2019-01-24 22:48
Ocena: 5.00 / 5
Pomoc z chwilowym błędem internetu błyskawiczna. Internet nigdy się nie zawiesza i działa nawet ponad podawaną prędkość
MiejscowośćŁódź
~Julia / 2019-01-18 14:00
Ocena: 1.33 / 5
Co chwilę rozłącza internet.. nawet co parę sekund..jest to strasznie uciążliwe... Nie polecam...
MiejscowośćŁódź
~mala7812 / 2019-01-14 16:35
Ocena: 2.75 / 5
Bardzo żałuję że wzięłam internet toya mam trzy pokoje a internet działa tylko tam gdzie jest ruter wi-fi w pozostałych rozłącza się dzieciaki nie mogą grać w gry , po telefonie o zwiększenie sygnału jest bez zmian ,to po co mi to wifi ????
MiejscowośćŁódź
~SIMILAR / 2019-01-10 10:47
Ocena: 5.00 / 5
Internet bardzo dobry, ja na nic nie narzekam :) Posiadam usługi od 4 lat, czyli 2 umowy i jest coraz lepiej, kiedyś miałem net 25mb/s, podnieśli mi ponoszenia opłat do 30, niby nic ale to było miłe.
ZaletyCena, mozliwość cykliczności w tej samej cenie
WadyJak na razie brak
MiejscowośćŁódź
~lolek / 2018-12-28 11:07
Ocena: 1.50 / 5
Duża rotacja personelu, od techników do sprzedawców.
Kiepska obsługa klienta.
Na infolinię nie można się dodzwonić.
Problemy z rozliczaniem płatności, prawdopodobny bałagan w papierach.
ZaletyKoniec umowy i wypowiadam.
MiejscowośćKraków
~InternetToya123 / 2018-12-16 20:53
Ocena: 1.00 / 5
internet to gówno nie dziala, ciagle sie zawiesza i nie tylko. Czasami nawet paint mi nie dziala. Komputer mi sie spalil przez to sprawa na policji juz jest ;)
Zaletybrak zalet
Wadysłabe łącze, robotnicy przerywają kable, nie działa 24/7 zamiast działać normalnie w dzien, to internetu brak.
MiejscowośćKutno
~Ula / 2018-12-11 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie fachowość personelu, wyłączne skupienia na podpisaniu DUŻEGO I DROGIEGO PAKIETU.Usługa nie działa i NIE MA DO KOGO SIĘ Z TYM ZWRÓCIĆ ! NA umowie parafki i brak nr telefonu.Dzwonię od jednego nr tel. do drugiego itd?
MiejscowośćMysłowice
~buziaczek / 2018-11-22 00:37
Ocena: 4.75 / 5
Jestem klientem Toya od 4 lat i jestem z niego bardzo zadowolony.
ZaletyNiezawodny
Szybki
WadyDodatkowa oplata za brak telewizji w Toya
MiejscowośćŁódź
~Marzena / 2018-11-11 05:56
Ocena: 1.00 / 5
Internet w Toya to jakaś kpina, nie można spokojnie całego filmu obejrzeć,co chwilę buforuje... pograć to już w ogóle, a obsługa hmmm no cóż, cieżko się dodzwonić, rozważam zmianę dostawcy Internetu i tv
MiejscowośćŁódź
~Drajge / 2018-10-27 16:18
Ocena: 1.00 / 5
Ta usługa to jakiś żart, nikomu nie polecam do grania, chyba że chcecie codziennie spadać w rankingach przez ping na poziomie 700. Dodatkowe koszta za rozwiązanie umowy, z której dostawca się nie wywiązuje to największa kpina jaką widziałem. Oczywiście w punkcie klienta wszystko ładnie działa, szkoda, że wg. dostawcy moim problemem z internetem są "gry multiplayer", ciekawe do czego innego mam go używać. Do oglądania youtube z bufforem co 5s?
ZaletyŻadne
WadySkoki pingu na wi-fi
MiejscowośćŁódź
~Maciek / 2018-10-25 19:55
Ocena: 1.00 / 5
80 zł za najlepszy pakiet 600/50,a działa bardzo źle nie polecam
Zaletybrak
Wadyzawiesza się
MiejscowośćKatowice
~Ja / 2018-10-17 17:27
Ocena: 1.25 / 5
Internet działa jak sam chce,oglądnięcie jednego filmu graniczny z cudem,po chwili pojawia się napis wczytuję i trwa to przez pół godziny. Tragedia,z reklamacją do nich się dodzwonić to cud.
ZaletyBrak
WadyZawiesza się cały czas
MiejscowośćPrzemyśl
~Piotrek / 2018-10-14 22:37
Ocena: 5.00 / 5
Jest dobrze, z WiFi zachowana minimalna prędkość zapewniona przez dostawcę na poziomie 300mbit/s, z kabla 500mbit/s. Ping niski (około 10). Polecam.
ZaletyStabilny Internet
Zero problemów
WadyBrak
MiejscowośćKraków
~marcin g / 2018-10-09 15:45
Ocena: 2.50 / 5
po 10 latach dostałem ceny za internet wyższe niż w cenniku na stronie i podwyżkę o 100 zł.
nie da się z nimi wziąć małego pakietu, wszystko musi być premium
nie polecam, aczkolwiek jakość usługi jest ok
Zaletyjakość ok
Wadyignorancja stałego klienta
MiejscowośćŁódź
~Domino / 2018-10-08 15:32
Ocena: 1.25 / 5
To jest dziadowska firma i póki co maja monopol w Łodzi, a wszystko rozchodzi o to że nie mają na Łódzkim rynku zdrowej konkurencji w kablówce.
Toya założona jest przez cwaniaków którzy wywłaszczyli sie na PRL i zawładnęli rynkiem multimedialnym w Łodzi.
Obsługa jest krytyczna, i w ogóle na sali obsługuje pare kobitek bardzo długo i nie sympatyczne. Z najmniejszą sprawą trzeba do nich czekać GODZINAMI - nie inwestują i są bardzo drodzy. Olewka totalna klienta. Czerpią z tego, że są tymi monopolistami ale tylko w sieci kablowej.
Zaletybrak
Wadyusługa, cena, obsługa, kontakt - przypomina firmy z czasów PRL
MiejscowośćŁódź
~Matz / 2018-10-04 12:15
Ocena: 3.50 / 5
Zacznę od fatalnej obsługi w Biurze na Przybyszewskiego. Niekończące się kolejki. Przemądrzała, niesympatyczna cwaniara po drugiej stronie biurka.
Kolejny raz przedłużenie umowy skutkuje tym, że muszę ponieść dodatkowe koszty. A dlaczego? Bo oferta, którą posiadałem była "bonifikowana" z tryliarda złotych na te trzydzieści kilka.
Nikt z firmy nie zainteresował się przedłużeniem świadczenia usług ponieważ nie jest to w ich interesie. Klient frajer zapłaci więcej i luz. To jest patologia.
Tak więc mimo zapewnień, że oddzwonią z ofertą nikt ze mną się nie skontaktował. W telekomach jest nie do pomyślenia.