MiejscowośćŁódź
strona 36 z 40
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~Keksik / 2019-01-24 22:48
Pomoc z chwilowym błędem internetu błyskawiczna. Internet nigdy się nie zawiesza i działa nawet ponad podawaną prędkość -
-
~Julia / 2019-01-18 14:00
Co chwilę rozłącza internet.. nawet co parę sekund..jest to strasznie uciążliwe... Nie polecam... MiejscowośćŁódź -
~mala7812 / 2019-01-14 16:35
Bardzo żałuję że wzięłam internet toya mam trzy pokoje a internet działa tylko tam gdzie jest ruter wi-fi w pozostałych rozłącza się dzieciaki nie mogą grać w gry , po telefonie o zwiększenie sygnału jest bez zmian ,to po co mi to wifi ???? MiejscowośćŁódź -
~SIMILAR / 2019-01-10 10:47
Internet bardzo dobry, ja na nic nie narzekam :) Posiadam usługi od 4 lat, czyli 2 umowy i jest coraz lepiej, kiedyś miałem net 25mb/s, podnieśli mi ponoszenia opłat do 30, niby nic ale to było miłe. ZaletyCena, mozliwość cykliczności w tej samej cenieWadyJak na razie brakMiejscowośćŁódź -
~lolek / 2018-12-28 11:07
Duża rotacja personelu, od techników do sprzedawców.
Kiepska obsługa klienta.
Na infolinię nie można się dodzwonić.
Problemy z rozliczaniem płatności, prawdopodobny bałagan w papierach.ZaletyKoniec umowy i wypowiadam.MiejscowośćKraków -
~InternetToya123 / 2018-12-16 20:53
internet to gówno nie dziala, ciagle sie zawiesza i nie tylko. Czasami nawet paint mi nie dziala. Komputer mi sie spalil przez to sprawa na policji juz jest ;) Zaletybrak zaletWadysłabe łącze, robotnicy przerywają kable, nie działa 24/7 zamiast działać normalnie w dzien, to internetu brak.MiejscowośćKutno -
~Ula / 2018-12-11 16:28
Nie fachowość personelu, wyłączne skupienia na podpisaniu DUŻEGO I DROGIEGO PAKIETU.Usługa nie działa i NIE MA DO KOGO SIĘ Z TYM ZWRÓCIĆ ! NA umowie parafki i brak nr telefonu.Dzwonię od jednego nr tel. do drugiego itd? MiejscowośćMysłowice -
~buziaczek / 2018-11-22 00:37
Jestem klientem Toya od 4 lat i jestem z niego bardzo zadowolony. ZaletyNiezawodny
SzybkiWadyDodatkowa oplata za brak telewizji w ToyaMiejscowośćŁódź -
-
~Marzena / 2018-11-11 05:56
Internet w Toya to jakaś kpina, nie można spokojnie całego filmu obejrzeć,co chwilę buforuje... pograć to już w ogóle, a obsługa hmmm no cóż, cieżko się dodzwonić, rozważam zmianę dostawcy Internetu i tv MiejscowośćŁódź -
~Drajge / 2018-10-27 16:18
Ta usługa to jakiś żart, nikomu nie polecam do grania, chyba że chcecie codziennie spadać w rankingach przez ping na poziomie 700. Dodatkowe koszta za rozwiązanie umowy, z której dostawca się nie wywiązuje to największa kpina jaką widziałem. Oczywiście w punkcie klienta wszystko ładnie działa, szkoda, że wg. dostawcy moim problemem z internetem są "gry multiplayer", ciekawe do czego innego mam go używać. Do oglądania youtube z bufforem co 5s? ZaletyŻadneWadySkoki pingu na wi-fiMiejscowośćŁódź -
~Maciek / 2018-10-25 19:55
80 zł za najlepszy pakiet 600/50,a działa bardzo źle nie polecam ZaletybrakWadyzawiesza sięMiejscowośćKatowice -
~Ja / 2018-10-17 17:27
Internet działa jak sam chce,oglądnięcie jednego filmu graniczny z cudem,po chwili pojawia się napis wczytuję i trwa to przez pół godziny. Tragedia,z reklamacją do nich się dodzwonić to cud. ZaletyBrakWadyZawiesza się cały czasMiejscowośćPrzemyśl -
~Piotrek / 2018-10-14 22:37
Jest dobrze, z WiFi zachowana minimalna prędkość zapewniona przez dostawcę na poziomie 300mbit/s, z kabla 500mbit/s. Ping niski (około 10). Polecam. ZaletyStabilny Internet
Zero problemówWadyBrakMiejscowośćKraków -
~marcin g / 2018-10-09 15:45
po 10 latach dostałem ceny za internet wyższe niż w cenniku na stronie i podwyżkę o 100 zł.
nie da się z nimi wziąć małego pakietu, wszystko musi być premium
nie polecam, aczkolwiek jakość usługi jest okZaletyjakość okWadyignorancja stałego klientaMiejscowośćŁódź -
~Domino / 2018-10-08 15:32
To jest dziadowska firma i póki co maja monopol w Łodzi, a wszystko rozchodzi o to że nie mają na Łódzkim rynku zdrowej konkurencji w kablówce.
Toya założona jest przez cwaniaków którzy wywłaszczyli sie na PRL i zawładnęli rynkiem multimedialnym w Łodzi.
Obsługa jest krytyczna, i w ogóle na sali obsługuje pare kobitek bardzo długo i nie sympatyczne. Z najmniejszą sprawą trzeba do nich czekać GODZINAMI - nie inwestują i są bardzo drodzy. Olewka totalna klienta. Czerpią z tego, że są tymi monopolistami ale tylko w sieci kablowej.ZaletybrakWadyusługa, cena, obsługa, kontakt - przypomina firmy z czasów PRLMiejscowośćŁódź -
~Matz / 2018-10-04 12:15
Zacznę od fatalnej obsługi w Biurze na Przybyszewskiego. Niekończące się kolejki. Przemądrzała, niesympatyczna cwaniara po drugiej stronie biurka.
Kolejny raz przedłużenie umowy skutkuje tym, że muszę ponieść dodatkowe koszty. A dlaczego? Bo oferta, którą posiadałem była "bonifikowana" z tryliarda złotych na te trzydzieści kilka.
Nikt z firmy nie zainteresował się przedłużeniem świadczenia usług ponieważ nie jest to w ich interesie. Klient frajer zapłaci więcej i luz. To jest patologia.
Tak więc mimo zapewnień, że oddzwonią z ofertą nikt ze mną się nie skontaktował. W telekomach jest nie do pomyślenia.ZaletyByło miłoWadyale się skończyło.MiejscowośćŁódź -
-
~AC / 2018-10-03 16:41
Fatalna firma,nic tu nie działa, albo się zawiesza, albo nie ma dźwięku, albo sam z siebie się resetuje. Czasem obejrzenie jednego filmu w całości graniczy z cudem! Internet też często zrywa zasięg!!! Dramat. Jak wiele innych klientów tej firmy czekam na koniec umowy. Jeśli się zastanawiacie nad wyborem operatora to mocno przemyślcie czy chcecie przez 24 miesiące wyrzucać pieniądze przy sporej dawce irytacji. Pozdrawiam ZaletyŻadnych zaletMiejscowośćKraków -
~:(((( / 2018-09-26 22:24
totalna porażka, bez względu jak drogi weźmiecie pakiet internetu on tak samo działa, słabe łącze, ciągle coś przerywa, często sieć jest ograniczona, toya to najgorszy wybór jaki mozna wybrać to samo tyczy się telewizji. PORAŻKA! Zaletynie maWadywszystko, w tym obsługa klienta i kłamstwo.MiejscowośćMysłowice -
~Bob3182 / 2018-09-19 14:33
A joke of a company, and not a funny one! I am surprised companies are allowed to extort and stress clients as they do. Take my advise and STAY FAR AWAY FROM THIS COMPANY. It is not worth the hell they take you through.
Absolutely the worst company I have dealt with. Their service was okay-ish for as long as it lasted. But finish contract with them and then they show their real ugly side. 700 zloty fine for 5-6 months left on a 24 month contract. OK I said to myself. To avoid any confrontation, eventually I complied and paid, and returned them their equipment. This was Nov-2017. Fast forward to Sep-18, after 10 months they contact me with a letter from court stating I owe a further 480 zloty because I did not return router. When I called customer service, I am informed they have no process for registering return and they don't have a document confirming I returned. Hence after moving house twice I must provide them a paper receipt which they never provided by the way. -
~Aro / 2018-09-17 18:46
Ciągle coś przerywa, zmiana kanałów przez operatora,niemiła obsługa, ciągle jakieś problemy techniczne MiejscowośćŁódź
strona 36 z 40
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »