MiejscowośćPabianice
strona 36 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
-
~Mac / 2017-12-07 14:05
W budynku wielorodzinnym gdzie naklada sie na siebie ponad 20 innych sieci router wifi toya zupelnie sie nie sprawdza przy predkosci 25 mb/s czasami nie moge otworzyc strony!!! -
-
~baranek / 2017-11-29 17:03
Totalna porazka, co jakis czas moj internet z 250 mb/s spada do 10, oraz pakiety skacza do 30... Obsługa nie widzi w tym zadnego problemu. 2/10 MiejscowośćŁódź -
~Jarek / 2017-11-28 02:05
Często zrywa się w godzinach wieczornych. Usterka jest usuwana dopiero od godz.10.00 ZaletyNiestety, jak na dzisiaj jest dużo więcej lepszych i rzetelniejszych dostawcówWady- niestabilna szybkość łącza
- częsty zanik internetu
- brak doświadczonego serwisuMiejscowośćŁódź -
~Anna / 2017-11-24 16:32
Zdecydowanie nie polecam internetu ani telewizji. Generalnie dużo oferują, ale w praktyce wychodzi tragedia głównie za sprzętów które oferują. Mam w domu dwa dekodery i jeden router wifi i z każdym (!) z tych sprzętów miałam problemy.
Przez rok kontaktowałam się z infolinią techniczną około 10 razy. Ich technik przyjeżdżał już kilka razy (co jest dla nas bardzo uyciążliwe, zwłaszcza, że to on dyktuje warunki spotkania) i za każdym razem zamiast wymienić sprzęt, to go naprawia. Skutkiem czego za jakiś czas znowu nie mamy internetu/telewizji.
Masakra!
Na infolinii nie informują, jaka jest opłata za wcześniejszą rezygnację z usłu i tzreba udać się do biura, gdzie zawsze są mega kolejki.
Naprawdę przeklinam dzień, w którym podpisałam z nimi umowę.ZaletybrakWadyinternet muli
stare, psujące się dekodery
zawodne rutery
niemiła obsługa
pomoc jedynie prowizorycznaMiejscowośćŁódź -
~Oskar / 2017-11-20 19:06
Internet od nich jest fatalny. Nie polecam.
Internet, za który płacę 55 zł/msc miał mieć podobno 150 mb/s a ma nie całe 5.Zaletynie maWadywszystko to wady okMiejscowośćKraków -
~jan1989 / 2017-11-02 23:14
Co do jakości,ceny i niezawodności moja opinia jest średnia.
Inne sieci kablowej telewizji i są tańsze i są bardziej niezawodne ale znam kablówki też o gorszych parametrach.
Wystawiłem złą opinię dla obsługi klienta (chciałbym wystawić ocenę -5 ale jest to niemożliwe na tym portalu).
Powodem tego jest fakt jak przypuszczam ,że dochód w/w "kablówki" opiera się na karach a póżniej na windykacji wobec nie zorientowanych klientów.Kary jak i koszty windykacyjne są niewspółmierne do wartości zawartych umów i wartości sprzętu.
W/w "obsługa klienta" nie informuje o możliwych konsekwencjach finansowych szczególnie osób starszych ,dla których podobno ma najlepszą ofertę.W przypadku mojej 76 letniej mamy,która chorując na zaćmę przestała po 3 latach oglądać telewizję z oczywistych przyczyn po 3 nie opłaconych miesiącach wypowiedziano jej umowę i obciążono kosztem ponad 1300 złotych za nie dotrzymanie warunków umowy i za dekoder (wart 300 złotych ).
Po wyłączeniu sygnału nie informują o konsekwencjach I zaległościach ,tylko czekają aż upłynie okres kiedy można rozwiązać umowę I naliczyć kary.
Dlatego ostrzegam potencjalnych klientów w/w “kablówki” o konsekwencjach zwjązanych z nierostropnym podpisaniem z “nimi” umowy.
Przykro mi ,że muszę być informatorem realnym i rzeczowym w interesie firmy ,która mnie naraziła niesłósznie na wysokie koszty ale lepsze to niż ktoś z w/w”kablówką” podpisze jakąkolwiek umowę.
Nie polecam i proszę o rozważne przemyślenie ich oferty.
Pozdrawiam Janek
WadyBrak zainteresowania klientem. -
~Lil / 2017-11-02 13:42
Wypowiedzenie umowy na czas określony zostało złożone odpowiednio wcześnie z zaznaczeniem, ze ma ona się zakończyć w ostatnim dniu jej trwania (aby nikt nie naliczał opłaty za wcześniejsze zerwanie). W wypowiedzeniu podana była dokładna data, pani z biura obsługi również dopisała, w którym dniu ma nastąpić wyłączenie usługi. I co? I geniusze odłączyli mi internet po kilku dniach (w dzień wolny, aby było ciekawiej). Pani siedząca na infolinii oczywiście nic nie wie, bo "system sam wyłączył". Serio? A można wiedzieć, kto wpisał dane do systemu, że ma wyłączyć? No nie, nie można. W dodatku to dzień wolny, więc absolutnie nikt tego internetu nie włączy. Czekam na ciąg dalszy, czyli aż bezprawnie naliczą karę za zerwanie umowy i będą się domagali zapłaty, chociaż przedwczesne odłączenie internetu to ewidentnie wina ich nieogarniętych pracowników. Już pomijam absurd obowiązkowego płatnego antywirusa - to klient ma pilnować, aby nie za wcześnie i nie za późno zgłosić, że nie chce. A niby dlaczego nie mogą tego zaznaczyć przy podpisywaniu umowy? Liczą na to, ze większość ludzi zapomni i będzie płacić za coś kompletnie niepotrzebnego? WadyPermanentne zamulanie internetu, zwłaszcza w godzinach popołudniowychKorzystam 1 rok i nigdy więcej -
~e X t 7 3 / 2017-11-01 21:48
Witam
Absolutnie nie polecam ich rozwiązań. Mam teoretycznie łącze 150/10 Mbit. Teoretycznie, ponieważ najczęściej nie przekracza 50 Mbitów na wejściu. Obsługa klienta tragiczna. Absolutnie nie reagują nawet na udowodnione działanie niezgodne z umową !!! Nadmieniam, że mowa o Krakowie - Ruczaj ... zatem nie mówimy o terenach 'podmiejskich'.ZaletyBrakWadyPraktycznie wszytskoKraków -
-
~Lokis / 2017-11-01 10:43
Przy działającym internecie jest nawet ok. Ale.... bardzo częste przerwy w łączu w godzinach nocnych. Na reklamację telefoniczną usłyszałem "a po co internet w nocy!"
Telewizja droga jak na oferowane pakiety. O BOK nie wspomnę, dodzwonić się graniczy z cudem, a jeśli już, po oczekiwaniu nawet ponad pół godzinnym, uda się nawiązać połączenie (często zostajesz rozłączony!) usłyszysz że sprawdzą, zobaczą.... i cisza.
Niestety moje doświadczenie z firmą Toya nie jest pozytywne -
~magda / 2017-08-06 23:10
Fatalna prędkość,niezgodna z umową,wiecznie się wiesza-masakra-nie polecam!!! korzystam 10 lat i jest coraz gorzej. -
~edek / 2017-08-02 14:41
Pan przedstawiciel mimo wielokrotnych pytań wprowadził klienta w błąd że umowa na internet studencki (po zaznaczeniu opcji by się nie odnawiała) sama wygaśnie po 9 miesiącach. Wygasła ale promocyjna cena a umowa przeszła w nieterminową z ceną + 100%. Pani z infolinii jak jeszcze było ponad miesiąc do końca (i można było złożyć wypowiedzenie) zwodziła że nie ma ofert na przedłużenie bo za wcześnie. Jak się pojawiłem w biurze obsługi klienta ostatniego dnia umowy to niemiła baba z satysfakcją dziką stwierdziła, że albo se wezmę wyższą ofertę promocyjną(za wyższą opłatę )albo będę płacił dwa razy więcej. I to jest stała polityka tej firmy jak najwięcej kasy wyciągnąć od klienta. I co wziąłem? Rozwiązałem umowę - zapłacę za jeden miesiąc dwa razy więcej ale nie jestem frajerem i doić się nie dam. STUDENCI!!!!! zastanówcie się dwa razy czy wam się to opłaci- konkurencji nie brakuje mimo, że niby jest drożej. Liczy się końcowy rachunek.... Zaletyklimatyzacja w biurze obsługiWadyChamska obsługa - wypacykowana gruba blondyna w BOA Łódź-Centrum
ul.Podrzeczna - niegrzecznie odnosząca się do klientównigdy więcej toy toya. Myślałem, że czasy umów konstruowanych tak by klient nie wiedział o co chodzi minęły.... OMIJAĆ z DALEKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~adam / 2017-07-05 16:46
Parametry ok, niezawodność może być, ale obsługa klienta: FATALNA!!! Klient jest traktowany jak zbędny dodatek. Ma płacić i niczego nie wymagać. Za to firma i owszem: faktury Ci co prawda nie wystawi, ale płacić każe. Jak się upomnisz o fakturę, to grożą odcięciem internetu. -
~adam / 2017-07-02 20:38
Najgorsza firma w której w życiu miałem internet. Niestety przejęli dobrego T-Monta. Od tego czasu prędkość w godzinach szczytu to 1/20 tego za co płacę. Na infolinię próbowałem się dodzwonić z 20 razy, ciągle zajęte. Na maile nie odpowiadają, no bo po co. Za to przesyłają reklamy pomimo tego, że nie wyrażałem na to zgody. Zaletyprzy nich nawet internet w Netii wydaje się dobryWadysłabe łącza, brak obsługi klienta, firma ma wywalone na użytkowników i nawet nie raczy odpowiedzieć na maila. -
~Radder / 2016-11-24 13:24
Zgadzam się z jednym z przedmówców, jeżeli masz już aktywowaną usługę w Toya (Łódź) to jest zazwyczaj ok, bardzo rzadko zdarzają się przerwy, awarie. Problem zaczyna się wtedy kiedy kończy Ci się umowa. Podczas rozmowy o przedłużeniu umowy traktują klienta jak zło konieczne dają gorsze warunki niż te które są aktualnie dla nowych klientów dlatego nie przedłożyłem umowy z Toya na internet i raczej tej usługi od nich już mieć nie będę, nowy operator jest ok...ale na internet mam alternatywę ale na telewizję niestety nie do tego dochodzi brak jakiejkolwiek informacji o tym że umowa zbliżasz się do końca ani tym bardziej info o ofercie. teraz już wiem czemu nie dzwonią bo nie mają żadnej oferty dla obecnych klientów. Generalnie umowa przechodzi na czas nieokreślony i cena wzrasta o kilkadziesiąt procent. Jeżeli chcesz korzystać z promocyjnej oferty to musisz wybrać pakiet wyższy (patrz droższy) ja mam pakiet wygodny w ramach umowy na dwa kolejne 2 lata pan kierownik BOK zaproponował mi za ten pakiet 49 pln dla porównania aktualnie w promocji jest za 34,90. i tu pozostaje pytanie jak bardzo Toya żeruje na swoich dotychczasowych klientach, Niestety na moim osiedlu nie mam innej alternatywy ale poczucie że jestem traktowany jak frajer sprawia że przeboleje bez telewizji te dwa miesiące, albo przejdę na tv naziemną. Generalnie jak jesteś obecnym klientem z wizją kończącej się umowy i braku chęci na wydawanie kasy na droższe pakiety to serdecznie współczuję. Zaletyniezbyt częsty kontakt z BOAWadybrak sensownej oferty dla obecnych klientów, -
~Karol / 2016-11-21 13:08
Jeśli chodzi o internet i telewizję w Łodzi to toya jest moim faworytem od kilku lat. Warto czytać aktualności i stronę promocji ( https://toya.net.pl/promocje ) bo o wielu rzeczach inaczej się nie wie, a często za jakieś bonusowe kanały, podniesienie transferu itp bez dopłat :) -
~Andrzej / 2016-10-22 09:37
Co do zasady wszystkie usługi działają naprawdę ok. Kwestia ceny faktycznie pozostawia wiele do życzenia, ale w Łodzi jest dużo miejsc gdzie TOYA jest jedyną alternatywą, dla nadal kiepskich łącz byłego TPSA i strasznie wolnej rozbudowy sieci światłowodowej dlatego dyktują warunki. To co w firmie dla mnie przynajmniej jest nie do przyjęcia to obsługa klienta na poziomie zerowym. Dotyczy to zarówno BOK stacjonarnego jak i Infolinii. Obie przerzucają się wzajemnie odpowiedzialnością za wprowadzanie w błąd klienta. W Stacjonarnym BOK kolejki jak za komuny. Na komentarz o niedoszacowaniu liczby pracowników usłyszałem kiedyś "Nasi klienci lubią nasze kolejki". Umowy skonstruowane w sposób dziwny. Jeżeli nie przedłużasz umowy na warunkach zaproponowanych przez TOYA przechodzisz na warunki "niepromocyjne", jeżeli natomiast chcesz skorzystać z innej promocji (bo np. oferta operatora na przedłużenie jest droższa i mniej korzystna niż Twoja dotychczasowa umowa czy to okresem zobowiązania czy to ceną) musisz PRZESTAĆ BYĆ KLIENTEM FIRMY na 2 PEŁNE MIESIĄCE. Serwisowanie udostępnionego sprzętu również problematyczne, u mnie doszło do skutku po 6 miesiącach, dwóch reklamacjach i groźbie wypowiedzenia umowy z winy operatora. Teraz ponownie czekam na podłączenie usług TOYA (modląc się by w czasie trwania umowy pojawiła się alternatywa dla usług tego operatora - światłowód). Jak łatwo zgadnąć w BOK powiedzieli jedno, monter nie pojawił się w terminie, a po interwencji na infolinii jak zwykle stara śpiewka "został Pan wprowadzony w błąd, zgodnie z regulaminem mamy 14 dni na podpięcie usługi". 14-dni w dzisiejszych czasach to bardzo długo, a biorąc pod uwagę fakt, że instalację TOYA w domu już mam i trzeba tylko puścić sygnał i przełączyć coś w skrzynce na korytarzu to w ogóle niezrozumiałe. Komunikacja wewnątrz firmy leży i kwiczy. Podsumowując. Jeżeli już masz usługi to generalnie działają bez większych problemów, ale jeśli ten już się pojawi to czeka Cię mnóstwo nerwów. ZaletyDobre parametry usługiWadyStosunkowo wysoka cena
Obsługa klienta na zatrważająco niskim poziomie
problemy z terminowym serwisowaniem sprzętuZ usług TOYA korzystałem przez 4 lata przedłużając umowę. Teraz po 2 miesiącach oczekiwania "w kącie" podpisałem umowę studencką i czekam na podłączenie usług, które miało być przedwczoraj. -
-
~Rico / 2016-10-14 15:42
Uwaga na Toya. Po 2 latach dostalem nową oferte za 143 zl. Rachunek ktory przyszedl jest na 222 zl. Nie odpowiadają na e-maile. -
~Jowek / 2016-07-10 10:12
Stacjonarny. Bardzo dobry. Polecam Parametry jak w umowie, rzadkie awarie usuwanie od ręki. Sieć światłowodowa. Zalety60/12 Mb/sWadynie zauważyłem50 zł. m-nie
strona 36 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »