Zaletycena
strona 33 z 39
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~kamil / 2019-08-20 12:49
Internet działa szybko i nie zacina się no i jest w przystępnej cenie w porównaniu do konkurencji.. -
-
~Maciej / 2019-08-07 10:11
Tragiczna obluga klienta, balagan w papierach przez co odcinaja internet -
~John67896 / 2019-08-03 15:15
Nie polecam , brak profesjonalizm ! Słabe łącze brak pomocy że strony technicznej. Masakra podpisanie umowy jest tylko na korzyść operatora. ZaletyŻadnaMiejscowośćLodz -
~Nieznajomy / 2019-07-02 14:11
Do du!y obsługa zamiast naprawić problem jakiś dzban mi gada że kable mogą być zepsute Zaletyno chyba nieWadypisania by było tyle że podziękujeMiejscowośćMysłowice -
~ratat / 2019-06-18 18:25
Ciągle problemy z dostępem do internetu. Na infolinii cały czas słyszę, że technicy zajmują się usterką, ale nic się nie dzieje, i tak w kółko. Stanowczo odradzam. ZaletybrakWadyciągle problemy z internetemMiejscowośćKutno -
~AREK / 2019-06-09 17:21
Mam pytanie czy tak powinno być, czy to normalne czyli ...miałem net z toya 20mb,sek i na wifi było średnio 17 mb,sek zmieniłem na szybszy tzn 100mb,sek i mam rapten po wifi 20mb,sek. Sytuacja dotyczy co prawda pasma 2,4 ghz ale i tak słabo jak myślicie?
Na paśmie 5ghz jest po wifi jakieś 60 do 80mb,sek.
W wekendy prędkość spada o 50 do 70 %.
Dzięki za podpowiedzi.ZaletyCoraz mniej.WadyPrēdkość, brak nasa, tylko ich modemyMiejscowośćŁódź -
~Dżulianek / 2019-05-30 11:46
Nie pomagacie kochani. Myślałem nad zmianą UPC która po 25 latach traktuje mnie gorzej niż nowego klienta na innego dostawcę ale widzę, że ta reklamująca się TOYA to jakaś katastrofa.
W UPC też są cwaniaki, Boże Narodzenie, Wielkanoc, długi weekend zawsze jakiś problem występuje z netem. Dzwonisz na info....mogą naprawić tel za...10 zł doliczone do rachunku. Naprawa polega na odłączeniu modemu z prądu np :-) Przypuszczam, że specjalnie to czynią. Na 100 tys abonentów połowa zgodzi się bo brak netu w święta... Sami policzcie ile na tym zarobią. Zastanawiam się czy nie zgłosić tego do prokuraturyMiejscowośćKraków -
~Kleszcz / 2019-05-21 13:24
Internet po pewnym czasie przerywał, źle działało Wi - Fi, że o zwalnianiu prędkości nie wspomnę.
Fatalna obsługa klienta (pracownicy nie potrafią w niczym pomóc, rozmowy telefoniczne prowadzone są w sposób nie zrozumiały dla klienta i zawiły). Jedynie w czym może pomóc infolinia to podpisanie nowej umowy (W wypadku prośby o kontakt ws. usterki technicznej trzeba czekać i czekać, natomiast w wypadku chęci zamówienia nowych usług kontakt jest natychmiastowy - oczywiście pracownik wtedy nie może pomóc w żaden sposób i nie jest w stanie nic sprawdzić, jedyne co może to podpisać umowę...). Firma prowadzi spychologię klientów stawiając na jak największą ilość wciskanych umów i pakietów zapominając zupełnie o jakości świadczonych usług (oraz jakości obsługi klienta!) jak i klientach którzy podpisali już umowę (oczywiście pod koniec umowy od razu zgłasza się bardzo miał osoba z obsługi która już ma dla nas przygotowaną ofertę). Niestety miła rozmowa i współpraca kończy się w momencie rezygnacji z usług firmy.
Jestem bardzo niezadowolony ze współpracy z tą firmą i będę unikał korzystania z ich usług jak ognia.ZaletyHAHAHAHAHAHA ... BRAKWadyNiekompetentna obsługa - brak pomocy technicznej ze strony pracowników (spychologia), podają sprzeczne informacje.
Internet zaczyna zwalniać
Internet po pewnym czasie zaczyna szwankować i przerywać
Częste awarie
Utrudniony kontakt z biurem obsługi klienta (kilkanaście minut przy jednej osobie oczekującej...)
MiejscowośćKraków -
-
~A / 2019-05-21 11:04
do d..y. czas pobierania pliku wydłuża się wielokrotnie, "pobieranie wstrzymane", kpina,infolinia pomocy technicznej- niekompetentni kpiarze. Brać pieniądze i nic nie robić. Wciskają kit jakby uważali rozmówcę za idiotę.Dziwię się szefom że,nie reagują. Też mają to w d...e? Zaletymożliwość wyboru dobrej prędkościWadysprzęt fatalny, przesył co chwila przerywany,MiejscowośćŁódź -
~bałut / 2019-05-15 15:00
Banda złodziei! Uniemożliwiają rozwiązanie umowy, typowe złodziejskie działanie! ZaletyzeroWadyoszuści nie mmożna rozwiązać umow bo straszą karami, może ktoś zna dobrego prawnika żeby ich wykasowaćMiejscowośćŁódź -
~Anna / 2019-05-14 08:39
2/5 Internet jest wolny chociaż mam 100 pakiet. Często zanika sygnał i nie ma 10 minut , 15 minut a jest to problem bo się akurat loguje do banku i robię przelewy. Niestety w Łodzi gdzie mieszkam tylko toya jest dostępna. ZaletyDostępnośćWadyCzesty zanik internetu
monopol
zawyżona cenaMiejscowośćŁódź -
~pl123 / 2019-05-05 09:24
W losowe dni internet jest do niczego 5kb/s, beznadzieja. ZaletybrakWadydużoMiejscowośćPrzemyśl -
~Marek / 2019-04-19 21:23
Częste awarie konserwacja linia bez uprzedzenia o remoncie, zero kontaktu z linią obsługi klienta ,,odkładają słuchawkę ,czy to aby profesjonalną firma MiejscowośćMyslowice -
~Beeres / 2019-04-15 23:37
Najgorszy internet jaki miałem w życiu. Rozłącza co kilka minut, nie polecam nikomu z tego korzystać. -
~monika / 2019-04-15 17:49
Posiadam dwa dekodery.w jednym od kilku godzin brak dostepu()6)drugi odbiera bez zarzutu.prosze o podpowiedz ZaletyCiekawy pakietWadyCzeste awarieMiejscowośćkutno -
~pablos / 2019-04-09 18:33
Odradzam wszystkim ktorzy nie musza zawierac z tymi oszutami umowy. Tragiczna kbsluga i jakosc internetu i tv. Zenada na szczescie nie jestem juz ich klientem i bede trzymal kciuki zeby zbankrutowali. ZaletyzadneWadyeolny internet zacina sie biedna oferta kanalowaMiejscowośćLodz -
-
~a chu! cie to obchodzi gdzie cie nima / 2019-04-03 13:40
Częste problemy z internetem. Słaba obsługa klienta np kiedyś nie działał internet bezprzewodowy a kiedy powiedziałem żeby to jakoś naprawili powiedzieli że nie potrafię się łączyć z internetem (tak było) wiec im jeszcze raz musiałem wytłumaczyć problem i mieli go ciężko zrozumieć ZaletybrakWadywady to ich firma i gówno warty internet -
~Nopeh / 2019-03-26 14:55
Jeśi przypadkiem wynajmujecie lokum i podpisujecie umowę za internet, a po jakimś czasie rezygnujecie z umowy to dostaniecie 4 telefony z tymi samymi pytaniami, tłumacząc, że zmieniacie adres a potem jak nie oddacie jednego kabla i powiedzą wam, że musicie dopłacić kilka złotych i dostaniecie fakturę mailem - nie dostaniecie tej faktury, tylko pismo przedsądowe z wezwaniem do zapłaty, bo nikt nie jest łaskawy wrzucić tej faktury na waszego zarejestrowanego maila, na profil do ekofaktur (który wciąż istnieje), ani najwyraźniej zadzwonić 5 raz, żeby się dowiedzieć, że juz tam nie stacjonuję. Do tego obsługa robi wam łaskę, że pracuje, więc zakładam, że robi to za darmo. ZaletyBrak.WadyAbsolutnie wszytko - nieprofesjonalni, niekonkretni, natrętni i niepomocni.MiejscowośćKraków -
~Internecik / 2019-03-23 09:28
ktoś tu kogoś nadciąga umowa skończy się a następnego dnia dzwoni infolinia i uprzejmie informuję że umowa ci się skończyła i jak chcesz teraz zrezygnować to musisz zapłacić 170zł miesiąc przed i po czyli 340zł to czyste "korzysci" ,według prawa mam miesięczne wypowiedzenie i działa to w dwie strony:( ZaletyŻadne żadnych żenująceWadyMasakra jakaśMiejscowośćŁódź -
~Tymek / 2019-03-22 20:17
Czy może ktoś mi wytłumaczyć dlaczego nie działa dziś internet? (do pracowników toji, ponieważ nie mogę się dodzwonić, brak sygnału jakby nie chcieli udzielić żadnych informacji) 22.03.19r. ZaletyNie widzeWadyBrak kontaktu z infolinia, słabo działający internet - czasami działa jakby nie mógł, ping w grach zostawia wiele do życzenia!!MiejscowośćPiotrków Trybunalski
strona 33 z 39
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »