Oszuści, nie odbierają telefonów od klientow. Niekompetenta obsluga klientów . Od kilku dni nie ma żadnego programu oprocz TOYA HD i TOYA VOD HD ponoewaz reszta programów zpstala przez nich odłączona i nie można się z nimi skontaktowac . Z telewizją TOYA są same problemy
ZaletyBrak
Wadyjest ich stanowczo za wiele
Uslugi TOYA są totalnie nieoplacalne , same problemy. Nie polecam
~waldi / 2019-12-04 12:09
Ocena: 4.75 / 5
Dostępne realne prędkości , bardzo szybki i kompetentny serwis, dobra niezawodność (ale mogła by być lepsza. niestety brak oferty dla emerytów na 'socjalny internet" czyli pakiet za powiedzmy 10 zł brutto miesięcznie. Śmieszne bo takie pakiety mają sieci komórkowe (50 zł za 100GB na 155 dni)
Zaletydobra szybka w miarę niezawodna usługa. Szybki serwis
Wadybrak tanich pakietów
MiejscowośćŁódź
~Lucas / 2019-12-02 17:30
Ocena: 2.25 / 5
Pierwszy rok super. Pozniej to juz tylko tzw kibel! Czeste awarie i kazdy ma to w dupie! Zbednie przedluzalem
MiejscowośćŁódź
~Daniel / 2019-11-07 23:44
Ocena: 1.25 / 5
Internet przerywa co 10min, na infolinii można wisieć pół godziny aby dowiedzieć się ze to wina sygnału (który to jest dobry, a wina leży po mojej stronie tj. Umiejscowienia routera oraz urządzeń z których korzystam) mało tego wysnuta przez konsultanta teoria o szkodliwym wpływie kuchenki mikrofalowej na pasmo 5GHz to istny skandal! Odkąd pamietam posiadam w domu różne urządzenia emitujące fale radiowe a jakoś nigdy nie zdażyło się by internet tak fatalnie działał (albo nie działał). Sam konsultant nieuprzejmy, niesłuchający i powtarzający w kółko te same argumenty które swoją droga kompletnie się nie miały do sedna mojego problemu
ZaletyBrak
WadyPłacenie co miesiąc za coś z czego się nie korzysta
MiejscowośćŁódź
~Tomek / 2019-11-02 17:47
Ocena: 1.75 / 5
internet rozłączna kilkanaście razy dziennie i nie działa przez ~10 minut i tak w kółko dziala 30 minut 10 nie
nie polecam
Zaletybrak zalet
MiejscowośćŁódź
~Anonim / 2019-10-21 17:32
Ocena: 1.00 / 5
Internet regularnie rozłącza, lub spowalnia bez powodu, a dodzwonienie sie na infolinie graniczy z cudem. Oczywiście jedyne co może doradzić pan na infolinii to zrestartować router
MiejscowośćKrakow
~Beata / 2019-10-10 09:18
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga abonenci. Pilnuj ie umow i swoich płatności w tej firmie. Podaję swój przykład. W zeszłym roku rozwiązałam umowę telefonu stacjonarnego o czym wczoraj z infolinii dowiedziałam się że cały czas place pomimo rozwiązanejumowy.fima nieuczciwa panuje jeden wielki bałagan.obsluga klienta pozostawia wiele do życzenia. Ja się stąd wypisujesz wielkim niesmakiem. Nienawidze oszustów!!
ZaletyBrak
WadyNieuczciwosc zdzierstwo zero satysfakcji z korzystania jakichkolwiek uslug
MiejscowośćLodz
~Krzysztof / 2019-10-10 08:35
Ocena: 5.00 / 5
od kiedy zmieniłem internet na toyanet1000 odczuwam o wiele lepszy komfort z korzystania z internetu nic sie nie tnie i wszystko szybko sie sciaga naprawde polecam
~Bożena / 2019-10-08 13:43
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie dowiedziałam się co to znaczy monopolista.Toya jest jak terorysta,w tej firmie nie dopieszcza się klienta,klient to dojna krowa, nawet w sytuacjach losowych, kiedy sprzedaje się mieszkanie, wyprowadza się musi płacić łaskawcom za okres nie świadczenia, usług przedłużają umowy cyklicznie głupi jeden punkcik.Tak się robi biznes.Jest jeszcze kwestia oszpeconych klatek schodowych i ścian budynków. Namawiam wspólnoty i administratorów budynków,do wystąpienia o naprawienie oszpeceń.
Omijajcie wszystkich monopolistów szerokim łukiem, czas aby to klient decydował o sobie.Musimy zmieniać kolejność.Wspólnoty,administratorzy stawiajcie wysokie wymagania wchodzącym z usługami.To płacący powinien wymagać jakie programy chce oglądać, bez pakietów.Zaczynam akcję buntu.
WadyUmowy-do zmiany,pakiety do likwidacji,płacący płaci i wymaga, koniec z monopolem.
MiejscowośćŁódź
~Marta / 2019-09-18 20:28
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć. Jaka może być same problemy
Ogarnijcie się a ja odchodzę o was
MiejscowośćŁódź
~Milena / 2019-09-08 11:03
Ocena: 2.50 / 5
Duże kolejki, brak indywidualnego podejścia do klienta, a przed wszystkim "robienie w konia" klientów. Proszę potencjalnych klientów o zwrócenie uwagi przy podpisywaniu umowy o taki niewielki szczegół jak " zgoda na cykliczne przedłużanie okresu zobowiązania" - podpisałam umowę na rok do 30.09.2019 r., przed upływem okresu poszłam oddać ruter i okazało się, że obowiązuje mnie miesięczny okres wypowiedzenia. Ten dodatkowy miesiąc, tj. październik kosztuje już 90,49 zł, przez rok płaciłam 54,97 zł. Oddać ruter może jedynie właściciel(osoba która podpisywała umowę)!!!!. Zatem trzeba pamiętać o wypisaniu upoważnienia dla oddającego.
MiejscowośćŁódź
~marek / 2019-08-31 21:16
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo szybki i stabilny internet, posiadam go od 5 lat i nie było z nim problemów
MiejscowośćŁódź
~kamil / 2019-08-20 12:49
Ocena: 5.00 / 5
Internet działa szybko i nie zacina się no i jest w przystępnej cenie w porównaniu do konkurencji..
Zaletycena
~Maciej / 2019-08-07 10:11
Ocena: 2.75 / 5
Tragiczna obluga klienta, balagan w papierach przez co odcinaja internet
~John67896 / 2019-08-03 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam , brak profesjonalizm ! Słabe łącze brak pomocy że strony technicznej. Masakra podpisanie umowy jest tylko na korzyść operatora.
ZaletyŻadna
MiejscowośćLodz
~Nieznajomy / 2019-07-02 14:11
Ocena: 1.00 / 5
Do du!y obsługa zamiast naprawić problem jakiś dzban mi gada że kable mogą być zepsute
Zaletyno chyba nie
Wadypisania by było tyle że podziękuje
MiejscowośćMysłowice
~ratat / 2019-06-18 18:25
Ocena: 1.75 / 5
Ciągle problemy z dostępem do internetu. Na infolinii cały czas słyszę, że technicy zajmują się usterką, ale nic się nie dzieje, i tak w kółko. Stanowczo odradzam.
Zaletybrak
Wadyciągle problemy z internetem
MiejscowośćKutno
~AREK / 2019-06-09 17:21
Ocena: 2.75 / 5
Mam pytanie czy tak powinno być, czy to normalne czyli ...miałem net z toya 20mb,sek i na wifi było średnio 17 mb,sek zmieniłem na szybszy tzn 100mb,sek i mam rapten po wifi 20mb,sek. Sytuacja dotyczy co prawda pasma 2,4 ghz ale i tak słabo jak myślicie?
Na paśmie 5ghz jest po wifi jakieś 60 do 80mb,sek.
W wekendy prędkość spada o 50 do 70 %.
Dzięki za podpowiedzi.
ZaletyCoraz mniej.
WadyPrēdkość, brak nasa, tylko ich modemy
MiejscowośćŁódź
~Dżulianek / 2019-05-30 11:46
Ocena: 2.50 / 5
Nie pomagacie kochani. Myślałem nad zmianą UPC która po 25 latach traktuje mnie gorzej niż nowego klienta na innego dostawcę ale widzę, że ta reklamująca się TOYA to jakaś katastrofa.
W UPC też są cwaniaki, Boże Narodzenie, Wielkanoc, długi weekend zawsze jakiś problem występuje z netem. Dzwonisz na info....mogą naprawić tel za...10 zł doliczone do rachunku. Naprawa polega na odłączeniu modemu z prądu np :-) Przypuszczam, że specjalnie to czynią. Na 100 tys abonentów połowa zgodzi się bo brak netu w święta... Sami policzcie ile na tym zarobią. Zastanawiam się czy nie zgłosić tego do prokuratury
MiejscowośćKraków
~Kleszcz / 2019-05-21 13:24
Ocena: 1.25 / 5
Internet po pewnym czasie przerywał, źle działało Wi - Fi, że o zwalnianiu prędkości nie wspomnę.
Fatalna obsługa klienta (pracownicy nie potrafią w niczym pomóc, rozmowy telefoniczne prowadzone są w sposób nie zrozumiały dla klienta i zawiły). Jedynie w czym może pomóc infolinia to podpisanie nowej umowy (W wypadku prośby o kontakt ws. usterki technicznej trzeba czekać i czekać, natomiast w wypadku chęci zamówienia nowych usług kontakt jest natychmiastowy - oczywiście pracownik wtedy nie może pomóc w żaden sposób i nie jest w stanie nic sprawdzić, jedyne co może to podpisać umowę...). Firma prowadzi spychologię klientów stawiając na jak największą ilość wciskanych umów i pakietów zapominając zupełnie o jakości świadczonych usług (oraz jakości obsługi klienta!) jak i klientach którzy podpisali już umowę (oczywiście pod koniec umowy od razu zgłasza się bardzo miał osoba z obsługi która już ma dla nas przygotowaną ofertę). Niestety miła rozmowa i współpraca kończy się w momencie rezygnacji z usług firmy.
Jestem bardzo niezadowolony ze współpracy z tą firmą i będę unikał korzystania z ich usług jak ognia.
ZaletyHAHAHAHAHAHA ... BRAK
WadyNiekompetentna obsługa - brak pomocy technicznej ze strony pracowników (spychologia), podają sprzeczne informacje.
Internet zaczyna zwalniać
Internet po pewnym czasie zaczyna szwankować i przerywać
Częste awarie
Utrudniony kontakt z biurem obsługi klienta (kilkanaście minut przy jednej osobie oczekującej...)