MiejscowośćKraków
strona 28 z 41
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~LUKI / 2021-09-29 20:51Ocena: 1.75 / 5
WiFi działało tylko w pomieszczeniu gdzie był ruter, za cienką ścianką działową już ledwo co. Często był wyłączany z powodu serwisu/modernizacji jak również awarii. Obsługa klienta jest taka, że łatwiej w zusie czy us coś załatwić niż u nich. -
-
~Robert / 2021-09-21 19:58Ocena: 3.00 / 5
Internet jak najbardziej w porządku od czasu do czasu tylko coś szwankuje. ALE telewizja to jest totalna porażka od 3 lat nie bylem w stanie obejrzeć żadnego serialu czy filmu bez zaciec a nieraz są dniami nawet co 3 sekundy na sekundę. Mam już wymieniony 5 dekoder i to wszystko nic nie daje. A co najlepsze programy czyli jakość jak z lat 90. HD w Toya jeszcze nie odkryli tylko HBO i TVP są w porządku jakościowo czyli przepustowość linii jest bardzo słaba i nawet nie dochodzi do jakichkolwiek standardów czy wymóg jak chodzi o telewizje kablową, nie polecam i niebawem się kończy umowa, zmieniam na innego operatora. ZaletyinternetWadytelewizjaMiejscowośćŁódź -
~Zielarz / 2021-09-20 08:28Ocena: 4.50 / 5
Współpraca od ponad roku szybka, rzetwlna i bez zastrzeżeń.Internet działa bardzo dobrze. -
~Bohdan / 2021-09-18 08:17Ocena: 2.25 / 5
Zdecydowanie nie polecam . Jeżeli macie inną możliwość to uciekajcie tam. ZaletyNiezły transferWadyOszukańczy program antywirusowy(dla telewizora?) Obsługa tragiczna , modem wielki jak szafaMiejscowośćŁódź -
~Gracjan / 2021-09-12 22:26Ocena: 1.00 / 5
Niby powinno być 30/6 Mb/s lecz jest najczęściej poniżej 1/0.90 Mb/s z mojej strony i nie tylko mojej bardzo nie polecam. ZaletyBrakWadyPełnoMiejscowośćKutno -
~Maro / 2021-09-10 21:08Ocena: 1.00 / 5
Bardzo żałuję wyboru jakiego dokonałem, internet cały czas się przycina i są zaniki sygnału.
Pomimo, że do końca umowy zostało jeszcze prawie rok już teraz rozwiązałem umowę z wyprzedzeniem.
Pieniądze ogromne ponad 1/3 droższa oferta a mimo to gorszy standard.
Serdecznie nie polecam tego operatora.MiejscowośćŁódź -
~Michał / 2021-09-07 12:32Ocena: 2.25 / 5
masakra.... niestety jedyna opccja u nas na osiedlu. TOya sama zmienia warunki umów i wszystko kryją tysiace ICH regulaminów MiejscowośćŁódź -
~Madziarka / 2021-09-02 18:29Ocena: 1.50 / 5
Beznadziejny internet.Miał by mega szybki a zamula jak nie wiem.Bez przerwy są awarie.
Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem.
Nie polecam .MiejscowośćKraków -
-
~Zwalniacz Modemowy / 2021-09-02 18:11Ocena: 1.50 / 5
Zmieniłem pakiet na wyższy 100Mb bo zwalniało przy 5 komputerach.
Jak się okazało modem toya zmienia szybkość do mojego routera na 10Mb po krótkim czasie.
Zmieniłem router na nowszy 1000Mb , kabel na porządny i to samo.
Do komputerów z routera po kablu mam 1000Mb i nie zmienia prędkości na wolniejszy.
Ci którzy maja 100Mb a na teście poniżej 10 to radze sprawdzić z jaką prędkością łączy się modem z routerem/komputerem po jakimś czasie od restartu modemu.
Jak bym tego nie wyczaił to bym dalej płacił za 100mb a dostawał 10Mb bo modem z 2013 nie ma ochoty łączyć się na 100Mb do mnie ;)
ZaletyNie ma przerw w dostawachWadyPłace za 100Mb mam 10Mb (~8-9).MiejscowośćŁÓDŹ -
~Adam / 2021-08-30 16:35Ocena: 5.00 / 5
Uzywam TOYA internet od Maja 2021. Jak do tej pory internet dziala super.
Ciekawi mnie dlaczeg niektorzy abonenci maja problemy.MiejscowośćKraków -
~Kacper / 2021-08-25 17:02Ocena: 1.00 / 5
Słaby internet, nie polecam... Często przerwy techniczne i brak internetu ZaletyBrakWadyPełnoMiejscowośćŁódź -
~Maja / 2021-08-20 17:23Ocena: 1.00 / 5
Internet minimum raz dziennie nie działa a żeby wznowić działanie trzeba rozłączać/ restartować przez pół godziny. I też nie zawsze to pomaga ZaletyBrakMiejscowośćŁódź -
~Brak / 2021-08-19 13:47Ocena: 2.00 / 5
Ich dział planowania to istna kpina... Czekam na swój światłowód. Pierwotna data - luty 2021. Mamy końcówkę sierpnia i już jest przesunięta data realizacji na końcówkę września(30 września). Obsługa klienta wie tyle co jest napisane przy zgłoszeniu. Kpina.. MiejscowośćŁódź -
~Maniek / 2021-08-13 19:25Ocena: 4.50 / 5
jak zawsze bez problemu udało mi się dodzwonić na infolinię.internet działa błyskawicznie i bez kłopotów. -
~Dariusz / 2021-08-10 21:06Ocena: 5.00 / 5
Jestem naprawdę zadowolony można powiedzieć brak utrudnień dostepu do internetu ZaletyBrak uwagWadyBrakMiejscowośćŁódź -
~wix / 2021-08-05 12:23Ocena: 1.25 / 5
Totalna porażka jeśli chodzi o obsługę klienta oraz jego traktowanie…. Nie mam internetu od 14.07, dzwonię dzień w dzień a nikt nie potrafi się zabrać za naprawę, tylko mydlenie oczu „oddzwonimy”…. oszustwa, że niby technik był u nas i naprawił, a nic takiego nie miało miejsca… zamiast montować ludziom nowy internet zajmijcie się może stałymi klientami, którzy są bez internetu, a którym jest on potrzebny np. do zarabiania na chleb… Tyle pieniędzy ile wydaliśmy na swój internet z telefonu przekraczają wielokrotnie wartość abonamentu u was i kto nam odda pieniądze za to? Nie liczcie na zapłacenie za ten miesiąc, bo to już byłoby chore… MiejscowośćRzgów -
-
~Anna / 2021-08-02 12:57Ocena: 3.00 / 5
Masakra myślałam że to dobra firma i choć trochę dbają o klienta ale oni mają wszystko gdzieś. Od ponad dwuch tygodni nie działa mi tv ani internat. Dzwonię prawie codziennie a oni tylko opowiadają że technicy pracują że to poważna awaria. A tak naprawdę nic nie robią. A jak się do nich dzwoni to nie dość że nic nie umieją powiedzieć to są niektórzy niemili. MiejscowośćŁódź -
~stary_uzytkownik / 2021-07-30 19:33Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś ta firma była OK , od nie dawna już porażka i oszuści ! Zmieniają usługi w trakcje umowy i zaniżają parametry to chwyty poniżej pasa ! ZaletyŻadnychWadySame wady !Miejscowośćłodz -
~Zabijaka / 2021-07-27 17:24Ocena: 5.00 / 5
Polecam internet działa znakomicie, jeśli w umowie jest 100mb/s masz zawsze 100 a nawet więcej, działa bez zarzutu ZaletyDziała superWadyCzasami zdarza się ze nie informują o wyłączeniu internetuMiejscowośćKutno -
~zgierzanin / 2021-07-27 12:08Ocena: 1.00 / 5
A ja z innej beczki. NIe chodzi o jakość, a o mozliwość podłączenia sie do ich sieci.
Od marca nie moge sie doprosić o przyłączenie! Żenada jak wykorzystują swoją pozycje monopilist, bo na blok (TBS) maja wyłączność. Powtarzam, OD MARCA opowiadają bajki, jak to mocno pracują nad modernizacją techniczną - czyli przejściem na światłowody. I, uwaga: "NIE OPŁACA SIĘ IM PODPINAĆ nowego klienta. OD MARCA. A w tym miesiącu zadzwoniła paniejkna z okienka i powiedziała, że "juz niedługo, jeszcze 2-3 MIESIĄCE i będzie". To jest żart.
Stracili klienta - idę na internet mobilny. Nie mam wyjścia. A i telewizją sie MOCNO zastanaiię.Zaletynie widzęWadyod 4 miesięcy nie moge doprosić sie przyłączeniaMiejscowośćZgierz
strona 28 z 41
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
