Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Toya (internet) opinie

Ocena na podstawie 692 opinii

2.96 / 5

  • Parametry
    3.07
  • Cena
    3.02
  • Obsługa klienta
    2.92
  • Niezawodność
    2.92

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2020-06-22 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Znowu kolejny raz w tym miesiącu awaria! Drogie usługi internetowe a niezawodność na poziomie zerowym.
    ZaletyBrak
    WadyCiągle awarie
    MiejscowośćŁódź
  • ~siwiutki / 2020-06-18 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra, internet jest strasznie słaby, przerywa czasami go nie ma wogóle skoki pingu do 5tys.. makabra. Krótko i zwięźle: chujowizna
    Zaletybrak
    MiejscowośćKraków
  • ~Dominik / 2020-06-09 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś musiałem zrestartować router dwa razy - sukces, bo codziennie 4-5 razy. ODRADZAM wszytskim deweloperom, mieszkańcom bloków i prywatnych domów, w UPS, Interia, Orange 3 razy szybciej i za tą samą cenę + kompetentne wsparcie klienta
    Zaletydowcipny konserwator
    Wadywszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~Jarosław / 2020-06-08 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo! Słaby internet, liczby tylko na ulotce. Następuję zerwanie połączenia co 3-4 godziny, konsultanci całkowicie niekompetentni: "włącz wyłącz", "zrestartuj" itp. Zdecydowanie odradzam.
    MiejscowośćKraków
  • ~Burii / 2020-06-08 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM, internet rozłacza co kilka godzin, konsultant stwierdza "dużo maców widze podłączonych". Cena porównywalna do np Orange czy Netii, a jakość żałosna.
    ZaletyBrak zalet
    MiejscowośćKraków
  • ~Tomasz / 2020-06-05 13:22
    Ocena: 4.00 / 5
    Do dzisiaj byłem bardzo zadowolony z firmy Toya. Niestety, po 2 latach umowy TV przedłużono mi ją o kolejny rok z wyższą ceną. Szkoda, że firma nie przesyła emaili z informacją, że umowa się kończy i sprawia wrażenie jakby czekała aż klient o tym zapomni. Efekt? Wkurzenie klienta zamiast zadowolenia.
    ZaletyNiezawodny internet
    WadyBrak informacji o zbliżającym się końcu umowy
    MiejscowośćŁódź
  • ~jko / 2020-05-28 12:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam - TOYA celowo wprowadza w klientów błąd informując o wygaszeniu umowy wraz z jej końcem. Potem okazuje się, że owszem wygasa, o ile wyślesz wypowiedzenie na miesiąc przed końcem, bo inaczej przedłuża się z dużo wyższym abonamentem. Informacje uzyskane mailowo nie są zgodne z tymi napisanymi małym druczkiem na umowie, ale obowiązuje to,co jest w umowie. Dodatkowo starodawne zasady załatwiania wszystkiego przez telefon, nie można otrzymać żadnego potwierdzenia na maila, bo firma nie realizuje takich usług... Firma nie szanuje klienta.

    Wadyzawiłe umowy, dezinformacja, wprowadzanie klientów w błąd
    MiejscowośćŁódź
  • ~Henry / 2020-05-26 22:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Banda oszustów. Te prędkości to tylko w ulotce. Podczas testów wielokrotnie wolniej. Zmieniłem operatora i odetchnąłem
    WadyPrędkość, jakość
  • ~Kacper / 2020-05-18 08:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybki internet w rozsądnej cenie. Infolinia szybko odbiera telefony.
    Zaletycena
    szybkość internetu
  • ~Adam / 2020-05-16 00:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie oszustwo, co za firma oferuje NAT zamiast dostępu zwykłego.
    chcesz otworzyć porty?
    nie możesz bo nie dali ci IP publicznego.
    żenada. Umowy też warte niczego.
    ZaletyBrak
    WadyWolny internet
    Brak możliwości zmiany ustawień routera
    MiejscowośćŁódź
  • ~Hanka / 2020-05-11 17:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Firma nie szanuje klienta. Szuka haczyków, aby dopisywać do rachunku dodatkowe usługi. Okazuje się, że na nowej umowie, która jest aneksem specjalnie się nie wymienia starych usług. Chodzi o to, aby klient się nie zorientował, że płaci za coś dodatkowo. Reklamacja jest próżne. Rezygnujcie póki możecie.
    Zaletynie ma
    Wadyzawiłe umowy, naciąganie klientów na dodatkowe usługi, tak skonstruowane zapisy, że nie można zrezygnować, stary klient jest traktowany jak skarbonka, promocje tylko dla nowych
  • ~Bolek / 2020-04-30 11:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam. Jedyna zaleta to trzymanie parametrów, ale jak już działa.
    ZaletyJak już działa to jest oki.
    WadyBardzo częste lagi, przerwy w dostępie kilka razy dziennie.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Oliwka / 2020-04-29 20:05
    Ocena: 4.75 / 5
    Jedna czy dwie sytuacje kiedy był problem z internetem i tyle. Ale tak jest raczej wszędzie?? Reszta mi się podoba, cenowo jest najlepszą opcją dla studenta imo
  • ~Hagi / 2020-04-05 00:27
    Ocena: 3.50 / 5
    Przestańcie cebulaki jedne płakać ,zastanówcie się w jakim kraju żyjemy to jest norma że w czasie corony, będzie wszystko wolne ,obojetnie u jakiego operatora , zmiania wam tu nic A nic nie pomoże. Sugeruje reklamację taka w której domagacie się rozumu do głowy.Nie wiem jak sytuacja wygląda prawnie , ale próbujcie biedaki płacić mniej za ten Internet.p.s connection dropy doprowadzaja każdego do szału.
    ZaletyPing po dychu
    WadyW czasie corony connection drops.
    MiejscowośćŁódź
  • ~prachu / 2020-03-31 18:22
    Ocena: 5.00 / 5
    mam toyanet i tylko jedna sytuacja była, że był problem techniczny z połączeniem, reszta gra
  • ~Gwktr / 2020-03-23 21:51
    Ocena: 2.50 / 5
    Cały ten internet toya to jedna wielka porażka. 2,4ghz ma prędkość do 30Mbps, 5ghz max 120Mbps, połączenie kablem max 150. Wykupiony pakiet to 300Mbps. Obsługa klienta szuka wymówek. Jedyny raz kiedy prędkość się zgadzała, to akurat podczas rozmowy z konsultantem i to wtedy kiedy chciał żeby test przeprowadzić przewodowo podczas rozmowy.
    ZaletyBRAK
    WadyPrędkość i wymówki
    MiejscowośćŁÓDŹ
  • ~Rafał / 2020-03-19 19:19
    Ocena: 3.25 / 5
    Przy 100mbit/s powinno być przynajmniej z 8mb/s a jest już od dobrych paru m-cy 1-2mb/s w porywach do 3mb. Ruter niby wszystkie lampki działają a internet wyłączony, za parę sekund działa, a za parę nie. Wyrzuca z gier online. Do oglądania filmów czy przeglądania neta wystarczy dlatego zaznaczyłem średnio.
    ZaletyFajnie chodziło zaraz po podpisaniu umowy przez m-c lub dwa, 8-10mb
    WadyPo góra 2 m-cach 1-3mb/s i tak sobie nadal chodzi.
    MiejscowośćMysłowice
  • ~AkyszToya / 2020-03-12 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość internetu tragiczna, ciągle przerywa, słaby zasięg. Po rozwiązaniu umowy, opłaceniu faktur w oparciu o instrukcje pracowników, myślałam że przygoda z Toya się skończyła. Otóż otrzymałam wezwanie do zapłaty za "nie posiadanie już promocji", o którym pracownicy jakoś zapomnieli wspomnieć pomimo ustaleń. Sygnał nadawany po zdaniu routera i trzeba za to dodatkowo płacić podwójnie. Kpina, odradzam każdemu kto chce od nich internet stacjonarny..
    ZaletyBrak
    WadyUkryte doplaty
    Wysokie ceny
    Tragiczna jakość usług
    Niekompetentni konsultanci.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Biś / 2020-03-11 01:20
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu rozwiązałam umowę na Internet i HBO GO. Niby spoko, pan miły i zostałam zapewniona, że na koniec lutego sygnał wyłączą i będzie tylko jedną faktura, więc ok. W tym miesiącu niemiłe zaskoczenie, pojawiła się faktura za HBO GO. Zadzwoniłam na infolinię, przedstawiam sprawę i słyszę, że tak rezygnacja jest i wszystko ok., ale się faktura wystawiła i pada pytanie czy ja mam jakiś problem z tym, żeby zapłacić. No oczywiście, że mam, bo jakim prawem jeszcze mi naliczyli opłatę za coś z czego zrezygnowałam i czego nie mam. Paniusia powiedziała, że zgłosi sprawę do działu windykacji, żeby anulować fakturę i otrzymałam wiadomość, że mimo wszystko faktura będzie sobie wisieć. W takiej sytuacji poprosiłam o pisemne potwierdzenie anulowania i dowiedziałam się, że Toya takiego czegoś nie wystawia i nie wysyła, bo nie, a jak coś to mam nagrywaną rozmowę. To jest kpina!!! I co za pół roku dostanę zawiadomienie, że jednak mam zapłacić? To nie jest pierwsza taka sytuacja. Kiedy skończyła mi się promocja i weszły ceny standardowe zadzwoniłam na infolinię, zapytalam o rachunek i ku mojemu zaskoczeniu pani powiedziała mi, że do mnie dzwonili, nawet podała mi numer telefonu, pod który dzwonili, szkoda tylko, że to nie mój numer. Pani mi powiedziała, że odebrał jakiś Pan i żebym sobie zadzwoniła i zapytała dlaczego nie podał mi informacji, że dzwonili.
    ZaletyBrak
    WadyNiemiła obsługa klienta
    MiejscowośćŁódź
  • ~K / 2020-03-10 22:12
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet może i ma dużą szybkość bo na wykupione 300mbs jest często około 200-250 Ale za to stabilność tego Internetu to jakiś dramat bardzo często go poprostu nie ma albo w momencie korzystania z niego czyli podczas oglądania youtube lub grania online potrafi się na chwilę wyłączyć. Co za tym idzie w momencie gdy Internet szwankuje to telewizja też zaczyna się zacinać albo wyłączać. Nie polecam.
    ZaletyŻadne
    WadyBardzo wiele
    MiejscowośćŁódź
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2903
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227