Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Toya (internet) opinie

Ocena na podstawie 692 opinii

2.96 / 5

  • Parametry
    3.07
  • Cena
    3.02
  • Obsługa klienta
    2.92
  • Niezawodność
    2.92

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Laura / 2020-12-11 16:16
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem klientem od wielu lat i do tej pory było ok, ale od mniej więcej miesiąca są notorycznie awarie i brak internetu. Pracuje zdalnie i nie mogę sobie pozwolić na przerwy w dostępie do sieci bo w końcu mój szef mnie wywali z roboty. Awarie zgłaszane i naprawiane na dzień czy dwa i znowu jest to samo, prowadzę np ważna telerozmowe i nagle pach, nie ma netu. Jak mi kontrahent się wkurzy i nie podpisze umowy na usługi które sprzedaje to ciekawe kto będzie za to odpowiadał. Już szef się wnerwia na mnie a Toya olewa sprawę.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Sebastian / 2020-12-10 18:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam. Do czasu przeprowadzki z Krakowa do Warszawy korzystałem z Toya. Nie miałem żadnych problemów, tak na prawdę przez 2 lata nie miałem żadnego powodu aby się kontaktować, bo wszystko działało (TV i net 150). Ogólnie plus duży za to, że to Polska firma. W Warszawie wziąłem Orange Światłowód i bardzo żałuję
    Zaletywszystko działało
    Wadywypowiedzenie na koniec kolejnego miesiąca, a nie z końcem obecnego
    MiejscowośćKraków
  • ~Anna / 2020-12-10 16:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma TOYA stosuje kruczki w umowach na dostęp do internetu, które zawsze odbijają się negatywnie na ich kliencie, gdy umowa dobiega końca i nie zostanie wypowiedziana z końcem okresu promocyjnego. Po okresie obowiązywania promocji wchodzi się na standardowe ceny cennikowe, które są bardzo zawyżone i nierynkowe. W ostatni miesiąc obowiązywania mojej 2-letniej umowy chciałam podnieść sobie przepustowość łącza (i cenę) i podpisać umowę na kolejny czas określony. Niestety firma zaproponowała podpisanie aneksu z opłatą powyżej 90 zł za zmianę warunków na rynkowe. Rozwiązanie umowy w ostatnim miesiącu obowiązywania usługi, to również koszt powyżej 90zł, bo umowa przedłuża się o kolejny miesiąc na standardowych warunkach. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta. Tak czy siak ściągną z Ciebie dodatkową opłatę za nic. Nie polecam!
    ZaletyStałe łącze internetowe 150/25 Mb/s oferowało wykupioną przepustowość, to jedyna zaleta (Próba zmiany na wyższą przepustowość zakończyła się jednak niepowodzeniem ze względu na próbę doliczenia nieuzasadnionych opłat (za nic) z tego tytułu.
    WadyBardzo nieprofesjonalna obsługa klienta, lakoniczne informacje zwrotne. Próba naciągnięcia klientów na dodatkowe opłaty na każdym kroku.
    MiejscowośćKraków
  • ~Konrad J. Ksawerów / 2020-12-09 11:33
    Ocena: 1.75 / 5
    opinia może byc tylko zła. Kiedyś korzystałem z usług tej firmy przez naście lat bo byłem do tego zmuszony brak innych dostawców rozsądnych porzuciłem firme toya w 2015r i korzystałem z innego operatora z którego byłem zadowolony. pod wpływem sąsiada ponownie podpisałem w 2019r umowę na internet i zaczął się koszmar. częste przerwy w dostawie internetu awarie a płacić trzeba. W dniu 26.11.2020r złożyłem wypowiedzenie prosząc o kontakt z działem utrzymania klienta. oczywiście odezwał się ktoś i proponował mi przedłużenie umowy bez ponoszenia kosztów aktywacji i miałem się zgodzić z uwagi na brak czasu szukania nowego operatora ale poprosiłem o parę dni na zastanowienie i ponowy kontakt telefoniczny. Po paru dniach zadzwoniła do mnie kobieta twierdząc że jeżeli chcę aneksować umowę muszę ponieść dodatkowy koszt aktywacji. Dziwne i dziwna firma. To tyle. BOK brak jakichkolwiek kompetencji. Konrad J. Ksawerów
    Miejscowośćksawerów
  • ~Ania / 2020-12-03 09:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Jak na oferowana jakość usług internet jest bardzo drogi. Awarie zdarzają się przynajmniej raz w tygodniu.
    Wadyciągle awarie
    cena
    szybkość internetu
    Miejscowośćlodz
  • ~Mateusz Kliza / 2020-11-23 21:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam. Nie odpowiadają na maile, nie rozwiązują problemów, zupełnie jestem olewany mimo zgłoszenia przez formularz kontaktowy i maile.
    Zaletypolska firma
    WadyOlewają zgłoszenia klientów + pojawiają się wyskakujące reklamy podczas oglądania telewizji
    MiejscowośćKraków
  • ~Jarek / 2020-11-23 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny zasięg, w pokoju oddalonym około 3 metry od routera cały czas problemy z połączeniem i maksymalnie 1 kreska Internetu. Dodatkowo ciągle jakieś "remonty" przez które nie ma Internetu, zamiast przeprowadzać prace naprawcze w godzinach wieczornych, kiedy osoby pracujące zdalnie kończą już pracę a uczniowie lekcje, prace te są prowadzone jeszcze przed południem, przez co nie można normalnie pracować. Przez nieprzemyślane działania dostawcy i tragiczny wręcz zasięg routera córka nie może normalnie uczestniczyć w lekcjach zdalnych. Odradzam wszystkim kupno Internetu od tego dostawcy.
    Zaletybrak
    Wady- koszmarny zasięg
    - przerwy w dostawie Internetu w godzinach pracy
    MiejscowośćŁódź
  • ~Loggan / 2020-11-15 18:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Dwa miesiące temu kończyła mi się umowa u poprzedniego operatora i po dobrych opiniach od znajomych oraz przeczytaniu paru artykułów zdecydowałem się na nich. Cenowo git, nie zrywa połączenia.
    Zaletycena, połączenie
  • ~M_M / 2020-10-10 20:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Szczerze mówiąc to nie będę ukrywać że jest to najgorszy internet z jakiego korzystałem, ciągle zrywa połączenie a w dodatku czasem potrafi niedziałać przez np 30 min.
    WadyWszystko :D
  • ~DupoRozrywacz / 2020-10-09 23:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Ten internet... Szczerze to ciężko to nazwać internetem, no ale ogólnie jest okropny. Najgorszy internet jaki miałem. Nawet nie będę pisał co jest z internetem nie tak bo tych rzeczy jest masa
  • ~Patryk / 2020-10-05 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Grajdoł ze słabym Internetem!!!
    Internet przerywa i częste wahania transferów.
    W dodatku umowy jakie dają do podpisani sa skonstruowane typowo pod nich aby wyzyskiwać klienta. Automatyczne przedłużenie umowy z którego możesz zrezygnować tylko i wyłącznie w wyznaczonym terminie. W innym przypadku należy uiści horrendalnie wysokie kary w stosunku do wartości całej umowy.
    NIE POLECAM nikomu !!! Każdy dostawca jest lepszy od tego!!!
    ZaletyHA HA HA
    Wady- rozłącza Internet
    _ skoki wydajności download/upload
    MiejscowośćŁódź
  • ~Jacek / 2020-09-15 21:35
    Ocena: 4.75 / 5
    Cena za internet jest całkiem spoko, akurat dla studenta. Internet jest faktycznie niezawodny, mam go od paru miesiecy i ani razu nie miałem problemów z połączeniem.
  • ~Jakub / 2020-09-08 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam. Słaba jakość internetu, przerywa, zainstalowali wadliwy router, w połowie umowy podnoszą stawki, a na rozwiązanie dorzucają roszczenie 450 zł.
    Oszuści, którzy kruczkami ściągają z ludzi pieniądze.
    MiejscowośćKraków
  • ~Hyperinx / 2020-09-06 13:37
    Ocena: 2.50 / 5
    1) Przeprowadziłem się do nowego mieszkania, więc musiałem podpisać oświadczenie o zmianie adresu. Pani w biurze obsługi klientów napisała, że przyjdzie do mnie pracownik z Toya 4 września o godzinie 13:00 - 13:30, żeby podłączyć mieszkanie do internetu. Oczywiście, nikt nie przyszedł. Zadzwoniłem do operatora Toya, dziewczyna odebrała telefon i ja opowiedziałem jej o sytuacji. Ona skontaktowała się z pracownikem i powiedziała mi, że on nie musiał przychodzić 4 września, ale on zadzwoni do mnie wieczorem. Niestety nikt nie zadzwonił, numer telefonu podałem poprawny. 4 września mogłem załatwić inne sprawy, ale czekałem na pracownika. Najgórsza obsługa klientów!

    2)Jako obcorkajowiec, muszę płacić dodatkowo 5 zł za kążdą usługę każdego kolejnego roku.

    3)Nie byłem poinformowany, że zmienił się taryf, za te pieniądze, które płacę, mogłem mieć 300 mb/s, ale w umowie miałem tylko 150 mb/s. Chciałem zmienić taryf, ale okazało się, że muszę dodatkowo płacić prawie 100 zł za jakąś aktywację.

    Lepiej poszukać innego operatora. Szkoda, że w nowym apartamentowcu nie ma Orange z dużą prędkością, lub czegoś innego. Ale jeśli coś się pojawi, to ja natychmiast zrezygnuję z kontraktu z Toya. Dziękuję!
    ZaletyNiezawodność i tyle.
    WadyJuż opisane.
    MiejscowośćŁódż
  • ~Beata / 2020-09-02 15:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Dno pod dnem. Jeżeli internet nie działa to potrafią tyko resetować u siebie co nie przynosi efektu. Nawet nie chcą nikogo przysłać aby sprawdził co się dzieje. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~Katarzyna / 2020-08-31 14:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Zawsze przed podpisaniem umowy trzeba zwrócić uwagę na jeden ważny punkt. Na naprawę awarii Toya ma 3 dni robocze! Czyli jak u mnie - awaria od piątku jest poniedziałek i od dziś do środy „nic się nie stanie” jeśli usługi nadal nie będzie. Usługodawca jest w pełni chroniony a usługobiorca? Dzwoniąc do biura obsługi, nic się nie dowiadujemy. Płacisz za 30 dni a 5 możesz nie mieć dostępu do usługi i nie przysługuje z tego tytuły żadna rekompensata. Kosmos!
    MiejscowośćŁódź
  • ~Vitkacy / 2020-08-17 09:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Dość niedawno się zdecydowałem na zmianę operatora z poprzedniego na Toye i obecnie jestem zadowolony. Nie robią niespodzianek, że np nie ma nagle internetu.
  • ~Poko / 2020-08-05 23:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta I rozwiązywanie problemów zlimitowane do: Zrekonfiguruje panu modem, zrestartuj pan modem, oraz problem jest u pana I nic nie poradzimy. Płacę więcej za 250 mbs niż za najdroższą opcję orange śwatłowodu a nawet podstawowej pomocy technicznej nie dostaję.
    MiejscowośćŁódź
  • ~rafon / 2020-08-03 18:39
    Ocena: 4.25 / 5
    W grach praktycznie 0 pingu, rzadko awarie a kiedy już są to trwają krótko. Oczywiście nie jest to najszybszy internet ale patrząc na cenę która jest w granicach normy moim zdaniem warto.
    Zaletymila obsluga
    rzadko awarie
    Wadyszybkosc znosna ale moglo byc lepiej
    MiejscowośćPabianice
  • ~Bartek / 2020-06-23 11:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Toya przejęła mojego lokalnego dostawcę internetu, przez 3 miesiące przepychanek między nimi, cięcia kabli i spraw sądowych nie miałem internetu. Po podpisaniu z toya umowy miałem dostać rekompensatę, nawet miesiąca nie zostałem zwolniony z opłat. Podpisująca umowę nic w tej sprawie nie zrobiła, wzięła prowizję i tyle ją obchodził klient który już jest "na wędce". Dom od czasu kwarantanny stał pusty a z końcem maja kończyła mi się 2-letnia umowa. Zadzwoniłem i zgłosiłem rezygnację z końcem umowy, no i tu potwierdzić trzeba klikając w email. Ten trafił do spamu, zapomniałem o nim a na klepnięcie masz 2 dni. Zrezygnowałem z końcem czerwca, tym razem musiałem podpisać jakieś wyłączenie cykliczności, za czerwiec zapłaciłem już 90,50zł zamiast standardowego 49,90zł - pani na infolinii poinformowała że to opłata cennikowa, nie promocyjna. No i może w umowie to gdzieś jest, niestety lezy w tym mieszkaniu, w każdym razie podpisująca umowę nie poinformowała o tych skandalicznych warunkach, u poprzedniego usługodawcy jak się kończył okres umowy mogłem zrezygnować w dowolnym momencie a opłata po okresie umowy zostawała taka sama. Pierwszy raz zetknąłem się z takim naciąganiem klienta. Pozostał niesmak, duży, poprzedni VLINE zupełnie inaczej traktował klientów
    ZaletyChodzi stabilnie, mało tam mieszkałem więc nie kojarzę częstych awarii
    WadyDrogo, kruczki z umową - czytać dokładnie bo Ci co podpisują umowę mówią tylko o zaletach
    MiejscowośćŁódź
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2903
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227