MiejscowośćŁódź
strona 26 z 35
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »
-
~Laura / 2020-12-11 16:16
Jestem klientem od wielu lat i do tej pory było ok, ale od mniej więcej miesiąca są notorycznie awarie i brak internetu. Pracuje zdalnie i nie mogę sobie pozwolić na przerwy w dostępie do sieci bo w końcu mój szef mnie wywali z roboty. Awarie zgłaszane i naprawiane na dzień czy dwa i znowu jest to samo, prowadzę np ważna telerozmowe i nagle pach, nie ma netu. Jak mi kontrahent się wkurzy i nie podpisze umowy na usługi które sprzedaje to ciekawe kto będzie za to odpowiadał. Już szef się wnerwia na mnie a Toya olewa sprawę. -
-
~Sebastian / 2020-12-10 18:39
Polecam. Do czasu przeprowadzki z Krakowa do Warszawy korzystałem z Toya. Nie miałem żadnych problemów, tak na prawdę przez 2 lata nie miałem żadnego powodu aby się kontaktować, bo wszystko działało (TV i net 150). Ogólnie plus duży za to, że to Polska firma. W Warszawie wziąłem Orange Światłowód i bardzo żałuję Zaletywszystko działałoWadywypowiedzenie na koniec kolejnego miesiąca, a nie z końcem obecnegoMiejscowośćKraków -
~Anna / 2020-12-10 16:49
Firma TOYA stosuje kruczki w umowach na dostęp do internetu, które zawsze odbijają się negatywnie na ich kliencie, gdy umowa dobiega końca i nie zostanie wypowiedziana z końcem okresu promocyjnego. Po okresie obowiązywania promocji wchodzi się na standardowe ceny cennikowe, które są bardzo zawyżone i nierynkowe. W ostatni miesiąc obowiązywania mojej 2-letniej umowy chciałam podnieść sobie przepustowość łącza (i cenę) i podpisać umowę na kolejny czas określony. Niestety firma zaproponowała podpisanie aneksu z opłatą powyżej 90 zł za zmianę warunków na rynkowe. Rozwiązanie umowy w ostatnim miesiącu obowiązywania usługi, to również koszt powyżej 90zł, bo umowa przedłuża się o kolejny miesiąc na standardowych warunkach. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta. Tak czy siak ściągną z Ciebie dodatkową opłatę za nic. Nie polecam! ZaletyStałe łącze internetowe 150/25 Mb/s oferowało wykupioną przepustowość, to jedyna zaleta (Próba zmiany na wyższą przepustowość zakończyła się jednak niepowodzeniem ze względu na próbę doliczenia nieuzasadnionych opłat (za nic) z tego tytułu.WadyBardzo nieprofesjonalna obsługa klienta, lakoniczne informacje zwrotne. Próba naciągnięcia klientów na dodatkowe opłaty na każdym kroku.MiejscowośćKraków -
~Konrad J. Ksawerów / 2020-12-09 11:33
opinia może byc tylko zła. Kiedyś korzystałem z usług tej firmy przez naście lat bo byłem do tego zmuszony brak innych dostawców rozsądnych porzuciłem firme toya w 2015r i korzystałem z innego operatora z którego byłem zadowolony. pod wpływem sąsiada ponownie podpisałem w 2019r umowę na internet i zaczął się koszmar. częste przerwy w dostawie internetu awarie a płacić trzeba. W dniu 26.11.2020r złożyłem wypowiedzenie prosząc o kontakt z działem utrzymania klienta. oczywiście odezwał się ktoś i proponował mi przedłużenie umowy bez ponoszenia kosztów aktywacji i miałem się zgodzić z uwagi na brak czasu szukania nowego operatora ale poprosiłem o parę dni na zastanowienie i ponowy kontakt telefoniczny. Po paru dniach zadzwoniła do mnie kobieta twierdząc że jeżeli chcę aneksować umowę muszę ponieść dodatkowy koszt aktywacji. Dziwne i dziwna firma. To tyle. BOK brak jakichkolwiek kompetencji. Konrad J. Ksawerów Miejscowośćksawerów -
~Ania / 2020-12-03 09:19
Zdecydowanie nie polecam. Jak na oferowana jakość usług internet jest bardzo drogi. Awarie zdarzają się przynajmniej raz w tygodniu. Wadyciągle awarie
cena
szybkość internetuMiejscowośćlodz -
~Mateusz Kliza / 2020-11-23 21:12
Nie polecam. Nie odpowiadają na maile, nie rozwiązują problemów, zupełnie jestem olewany mimo zgłoszenia przez formularz kontaktowy i maile. Zaletypolska firmaWadyOlewają zgłoszenia klientów + pojawiają się wyskakujące reklamy podczas oglądania telewizjiMiejscowośćKraków -
~Jarek / 2020-11-23 13:43
Okropny zasięg, w pokoju oddalonym około 3 metry od routera cały czas problemy z połączeniem i maksymalnie 1 kreska Internetu. Dodatkowo ciągle jakieś "remonty" przez które nie ma Internetu, zamiast przeprowadzać prace naprawcze w godzinach wieczornych, kiedy osoby pracujące zdalnie kończą już pracę a uczniowie lekcje, prace te są prowadzone jeszcze przed południem, przez co nie można normalnie pracować. Przez nieprzemyślane działania dostawcy i tragiczny wręcz zasięg routera córka nie może normalnie uczestniczyć w lekcjach zdalnych. Odradzam wszystkim kupno Internetu od tego dostawcy. ZaletybrakWady- koszmarny zasięg
- przerwy w dostawie Internetu w godzinach pracyMiejscowośćŁódź -
~Loggan / 2020-11-15 18:43
Dwa miesiące temu kończyła mi się umowa u poprzedniego operatora i po dobrych opiniach od znajomych oraz przeczytaniu paru artykułów zdecydowałem się na nich. Cenowo git, nie zrywa połączenia. Zaletycena, połączenie -
-
~M_M / 2020-10-10 20:33
Szczerze mówiąc to nie będę ukrywać że jest to najgorszy internet z jakiego korzystałem, ciągle zrywa połączenie a w dodatku czasem potrafi niedziałać przez np 30 min. WadyWszystko :D -
~DupoRozrywacz / 2020-10-09 23:22
Ten internet... Szczerze to ciężko to nazwać internetem, no ale ogólnie jest okropny. Najgorszy internet jaki miałem. Nawet nie będę pisał co jest z internetem nie tak bo tych rzeczy jest masa -
~Patryk / 2020-10-05 12:45
Grajdoł ze słabym Internetem!!!
Internet przerywa i częste wahania transferów.
W dodatku umowy jakie dają do podpisani sa skonstruowane typowo pod nich aby wyzyskiwać klienta. Automatyczne przedłużenie umowy z którego możesz zrezygnować tylko i wyłącznie w wyznaczonym terminie. W innym przypadku należy uiści horrendalnie wysokie kary w stosunku do wartości całej umowy.
NIE POLECAM nikomu !!! Każdy dostawca jest lepszy od tego!!!ZaletyHA HA HAWady- rozłącza Internet
_ skoki wydajności download/uploadMiejscowośćŁódź -
~Jacek / 2020-09-15 21:35
Cena za internet jest całkiem spoko, akurat dla studenta. Internet jest faktycznie niezawodny, mam go od paru miesiecy i ani razu nie miałem problemów z połączeniem. -
~Jakub / 2020-09-08 09:58
Bardzo nie polecam. Słaba jakość internetu, przerywa, zainstalowali wadliwy router, w połowie umowy podnoszą stawki, a na rozwiązanie dorzucają roszczenie 450 zł.
Oszuści, którzy kruczkami ściągają z ludzi pieniądze.MiejscowośćKraków -
~Hyperinx / 2020-09-06 13:37
1) Przeprowadziłem się do nowego mieszkania, więc musiałem podpisać oświadczenie o zmianie adresu. Pani w biurze obsługi klientów napisała, że przyjdzie do mnie pracownik z Toya 4 września o godzinie 13:00 - 13:30, żeby podłączyć mieszkanie do internetu. Oczywiście, nikt nie przyszedł. Zadzwoniłem do operatora Toya, dziewczyna odebrała telefon i ja opowiedziałem jej o sytuacji. Ona skontaktowała się z pracownikem i powiedziała mi, że on nie musiał przychodzić 4 września, ale on zadzwoni do mnie wieczorem. Niestety nikt nie zadzwonił, numer telefonu podałem poprawny. 4 września mogłem załatwić inne sprawy, ale czekałem na pracownika. Najgórsza obsługa klientów!
2)Jako obcorkajowiec, muszę płacić dodatkowo 5 zł za kążdą usługę każdego kolejnego roku.
3)Nie byłem poinformowany, że zmienił się taryf, za te pieniądze, które płacę, mogłem mieć 300 mb/s, ale w umowie miałem tylko 150 mb/s. Chciałem zmienić taryf, ale okazało się, że muszę dodatkowo płacić prawie 100 zł za jakąś aktywację.
Lepiej poszukać innego operatora. Szkoda, że w nowym apartamentowcu nie ma Orange z dużą prędkością, lub czegoś innego. Ale jeśli coś się pojawi, to ja natychmiast zrezygnuję z kontraktu z Toya. Dziękuję!ZaletyNiezawodność i tyle.WadyJuż opisane.MiejscowośćŁódż -
~Beata / 2020-09-02 15:34
Dno pod dnem. Jeżeli internet nie działa to potrafią tyko resetować u siebie co nie przynosi efektu. Nawet nie chcą nikogo przysłać aby sprawdził co się dzieje. Nie polecam. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćKraków -
~Katarzyna / 2020-08-31 14:29
Zawsze przed podpisaniem umowy trzeba zwrócić uwagę na jeden ważny punkt. Na naprawę awarii Toya ma 3 dni robocze! Czyli jak u mnie - awaria od piątku jest poniedziałek i od dziś do środy „nic się nie stanie” jeśli usługi nadal nie będzie. Usługodawca jest w pełni chroniony a usługobiorca? Dzwoniąc do biura obsługi, nic się nie dowiadujemy. Płacisz za 30 dni a 5 możesz nie mieć dostępu do usługi i nie przysługuje z tego tytuły żadna rekompensata. Kosmos! MiejscowośćŁódź -
-
~Vitkacy / 2020-08-17 09:13
Dość niedawno się zdecydowałem na zmianę operatora z poprzedniego na Toye i obecnie jestem zadowolony. Nie robią niespodzianek, że np nie ma nagle internetu. -
~Poko / 2020-08-05 23:26
Obsługa klienta I rozwiązywanie problemów zlimitowane do: Zrekonfiguruje panu modem, zrestartuj pan modem, oraz problem jest u pana I nic nie poradzimy. Płacę więcej za 250 mbs niż za najdroższą opcję orange śwatłowodu a nawet podstawowej pomocy technicznej nie dostaję. MiejscowośćŁódź -
~rafon / 2020-08-03 18:39
W grach praktycznie 0 pingu, rzadko awarie a kiedy już są to trwają krótko. Oczywiście nie jest to najszybszy internet ale patrząc na cenę która jest w granicach normy moim zdaniem warto. Zaletymila obsluga
rzadko awarieWadyszybkosc znosna ale moglo byc lepiejMiejscowośćPabianice -
~Bartek / 2020-06-23 11:47
Toya przejęła mojego lokalnego dostawcę internetu, przez 3 miesiące przepychanek między nimi, cięcia kabli i spraw sądowych nie miałem internetu. Po podpisaniu z toya umowy miałem dostać rekompensatę, nawet miesiąca nie zostałem zwolniony z opłat. Podpisująca umowę nic w tej sprawie nie zrobiła, wzięła prowizję i tyle ją obchodził klient który już jest "na wędce". Dom od czasu kwarantanny stał pusty a z końcem maja kończyła mi się 2-letnia umowa. Zadzwoniłem i zgłosiłem rezygnację z końcem umowy, no i tu potwierdzić trzeba klikając w email. Ten trafił do spamu, zapomniałem o nim a na klepnięcie masz 2 dni. Zrezygnowałem z końcem czerwca, tym razem musiałem podpisać jakieś wyłączenie cykliczności, za czerwiec zapłaciłem już 90,50zł zamiast standardowego 49,90zł - pani na infolinii poinformowała że to opłata cennikowa, nie promocyjna. No i może w umowie to gdzieś jest, niestety lezy w tym mieszkaniu, w każdym razie podpisująca umowę nie poinformowała o tych skandalicznych warunkach, u poprzedniego usługodawcy jak się kończył okres umowy mogłem zrezygnować w dowolnym momencie a opłata po okresie umowy zostawała taka sama. Pierwszy raz zetknąłem się z takim naciąganiem klienta. Pozostał niesmak, duży, poprzedni VLINE zupełnie inaczej traktował klientów ZaletyChodzi stabilnie, mało tam mieszkałem więc nie kojarzę częstych awariiWadyDrogo, kruczki z umową - czytać dokładnie bo Ci co podpisują umowę mówią tylko o zaletachMiejscowośćŁódź
strona 26 z 35
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »