Beznadziejny internet.Miał by mega szybki a zamula jak nie wiem.Bez przerwy są awarie.
Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem.
Nie polecam .
MiejscowośćKraków
~Zwalniacz Modemowy / 2021-09-02 18:11
Ocena: 1.50 / 5
Zmieniłem pakiet na wyższy 100Mb bo zwalniało przy 5 komputerach.
Jak się okazało modem toya zmienia szybkość do mojego routera na 10Mb po krótkim czasie.
Zmieniłem router na nowszy 1000Mb , kabel na porządny i to samo.
Do komputerów z routera po kablu mam 1000Mb i nie zmienia prędkości na wolniejszy.
Ci którzy maja 100Mb a na teście poniżej 10 to radze sprawdzić z jaką prędkością łączy się modem z routerem/komputerem po jakimś czasie od restartu modemu.
Jak bym tego nie wyczaił to bym dalej płacił za 100mb a dostawał 10Mb bo modem z 2013 nie ma ochoty łączyć się na 100Mb do mnie ;)
ZaletyNie ma przerw w dostawach
WadyPłace za 100Mb mam 10Mb (~8-9).
MiejscowośćŁÓDŹ
~Adam / 2021-08-30 16:35
Ocena: 5.00 / 5
Uzywam TOYA internet od Maja 2021. Jak do tej pory internet dziala super.
Ciekawi mnie dlaczeg niektorzy abonenci maja problemy.
MiejscowośćKraków
~Kacper / 2021-08-25 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Słaby internet, nie polecam... Często przerwy techniczne i brak internetu
ZaletyBrak
WadyPełno
MiejscowośćŁódź
~Maja / 2021-08-20 17:23
Ocena: 1.00 / 5
Internet minimum raz dziennie nie działa a żeby wznowić działanie trzeba rozłączać/ restartować przez pół godziny. I też nie zawsze to pomaga
ZaletyBrak
MiejscowośćŁódź
~Brak / 2021-08-19 13:47
Ocena: 2.00 / 5
Ich dział planowania to istna kpina... Czekam na swój światłowód. Pierwotna data - luty 2021. Mamy końcówkę sierpnia i już jest przesunięta data realizacji na końcówkę września(30 września). Obsługa klienta wie tyle co jest napisane przy zgłoszeniu. Kpina..
MiejscowośćŁódź
~Maniek / 2021-08-13 19:25
Ocena: 4.50 / 5
jak zawsze bez problemu udało mi się dodzwonić na infolinię.internet działa błyskawicznie i bez kłopotów.
~Dariusz / 2021-08-10 21:06
Ocena: 5.00 / 5
Jestem naprawdę zadowolony można powiedzieć brak utrudnień dostepu do internetu
ZaletyBrak uwag
WadyBrak
MiejscowośćŁódź
~wix / 2021-08-05 12:23
Ocena: 1.25 / 5
Totalna porażka jeśli chodzi o obsługę klienta oraz jego traktowanie…. Nie mam internetu od 14.07, dzwonię dzień w dzień a nikt nie potrafi się zabrać za naprawę, tylko mydlenie oczu „oddzwonimy”…. oszustwa, że niby technik był u nas i naprawił, a nic takiego nie miało miejsca… zamiast montować ludziom nowy internet zajmijcie się może stałymi klientami, którzy są bez internetu, a którym jest on potrzebny np. do zarabiania na chleb… Tyle pieniędzy ile wydaliśmy na swój internet z telefonu przekraczają wielokrotnie wartość abonamentu u was i kto nam odda pieniądze za to? Nie liczcie na zapłacenie za ten miesiąc, bo to już byłoby chore…
MiejscowośćRzgów
~Anna / 2021-08-02 12:57
Ocena: 3.00 / 5
Masakra myślałam że to dobra firma i choć trochę dbają o klienta ale oni mają wszystko gdzieś. Od ponad dwuch tygodni nie działa mi tv ani internat. Dzwonię prawie codziennie a oni tylko opowiadają że technicy pracują że to poważna awaria. A tak naprawdę nic nie robią. A jak się do nich dzwoni to nie dość że nic nie umieją powiedzieć to są niektórzy niemili.
MiejscowośćŁódź
~stary_uzytkownik / 2021-07-30 19:33
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś ta firma była OK , od nie dawna już porażka i oszuści ! Zmieniają usługi w trakcje umowy i zaniżają parametry to chwyty poniżej pasa !
ZaletyŻadnych
WadySame wady !
Miejscowośćłodz
~Zabijaka / 2021-07-27 17:24
Ocena: 5.00 / 5
Polecam internet działa znakomicie, jeśli w umowie jest 100mb/s masz zawsze 100 a nawet więcej, działa bez zarzutu
ZaletyDziała super
WadyCzasami zdarza się ze nie informują o wyłączeniu internetu
MiejscowośćKutno
~zgierzanin / 2021-07-27 12:08
Ocena: 1.00 / 5
A ja z innej beczki. NIe chodzi o jakość, a o mozliwość podłączenia sie do ich sieci.
Od marca nie moge sie doprosić o przyłączenie! Żenada jak wykorzystują swoją pozycje monopilist, bo na blok (TBS) maja wyłączność. Powtarzam, OD MARCA opowiadają bajki, jak to mocno pracują nad modernizacją techniczną - czyli przejściem na światłowody. I, uwaga: "NIE OPŁACA SIĘ IM PODPINAĆ nowego klienta. OD MARCA. A w tym miesiącu zadzwoniła paniejkna z okienka i powiedziała, że "juz niedługo, jeszcze 2-3 MIESIĄCE i będzie". To jest żart.
Stracili klienta - idę na internet mobilny. Nie mam wyjścia. A i telewizją sie MOCNO zastanaiię.
Zaletynie widzę
Wadyod 4 miesięcy nie moge doprosić sie przyłączenia
MiejscowośćZgierz
~baron / 2021-07-26 10:02
Ocena: 5.00 / 5
Jak dla mnie wsyzstko super. Internet z dobrą prędkościa, cenowo jak najbardziej ok.
~Kazimierz / 2021-07-24 10:27
Ocena: 1.00 / 5
Toya to najgorsze gowno,nikomu nie polecam,użył bym tu bardziej doslownych słów,ale niestety nie mogę,regulamin nie pozwala
MiejscowośćŁódź
~Kamila / 2021-07-19 08:40
Ocena: 4.75 / 5
Same plusy. Umowa dobrze opisana, a internet działa szybko. Z tv również problemów nie miałam. Wszystko załatwione błyskawicznie.
~filip / 2021-07-15 23:53
Ocena: 1.00 / 5
internet toya najgorszy jaki kiedykolwiek mialem obiecane 100/20 dostaje 8,5/3 a place 50 czy tam 60 zloty za to gowno do tego wieczne przerwy plus awarie plus odpalajc yt lub netflixa juz nie wejde na fb bo jest problem z ladowaniem sie witryny jedyne na co sie nadaje umowa z ludzmi z tego kurwidolka to zeby przejsc do innego dostawcy bo to co reprezentuje soba toya to jest gorsze niz niz brak internetu a w tych czasach zyje sie bez tego ciezko pracuje przez internet przestylam mnostwo plikow i od roku trace na tych ich przerwach i awariach mialem spotkanie biznesowe online i niestety nie bylo mnie na nim bo kto zzwiodl toya jak zawsze odkad uzywam tego internetu wiec niedlugo koniec umowy i lecimy do ups :)
Zaletyzaczynasz doceniac jak dobry interet jest u innych dostawcow
Wadypowstanie tej firmy
MiejscowośćKutno
~Użytkownik internetu TOYA / 2021-07-14 19:10
Ocena: 2.00 / 5
Jestem abonentem toya, mam u nich kupiony internet 30/6, jednak często zwalnia do 10/6, podczas gdy na pisane jest, że jest internet 30/6 nie "do" 30/6, co jest wkurzające, ponieważ pobieram dużo plików z internetu, obsługa klienta po żenada, nie potrafią pomóc/odblokować jakieś funkcji. Nie polecam
~Wielislawa / 2021-07-14 12:15
Ocena: 1.25 / 5
Rzeczywiste parametry Inrwenwtu 52/29 nie mają nic wspólnego z zapisanymi w Umowie 300/30. Pomoc techniczna Toy wyjaśnia, że tak może być. Ale zaraz po przyłączeniu parametry były zgodne z Umową. Zastanawiam sie nad zerwaniem Umowy.
Wadyrzeczywista prędkość internetu 52/29 zamiast ustaalonej w Umowie 300/30
MiejscowośćSokolniki-Las
~Jackie / 2021-07-12 18:05
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa długoletnich klientów toya krytyczna,Przy próbach rozwiązania umowy na okres jaki została zawarta Czyli przy nie przedłużaniu na kolejne dwa lata straszy się karami co niema sensu przy umowach zawartych na czas określony