MiejscowośćŁódź
strona 23 z 39
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~Iwona / 2022-03-09 14:18
Jestem klientką tej firmy od lat i ten rok będzie na pewno ostatnim. Pod koniec okresu, na który miałam podpisaną umowę zawsze się ktoś ze mną kontaktował w celu jej przedłużenia. Tym razem tak nie było i umowa została automatycznie przedłużona na kolejne 12 miesięcy, oczywiście za wyższą kwotę. Ostatni przedstawiciel firmy zaznaczył na umowie cykliczność nie informując mnie jakie to będzie miało konsekwencje. Oczywiście " cykliczność" nigdzie nie jest wyjaśniona. Jako wieloletnia klientka czuję się po prostu oszukana. Kontakt z biurem obsługi klienta jest tragiczny, czekałam na niego 2 dni od zgłoszenia. Konsultant nawet nie udawał, że chciałby mi jakoś pomóc... -
-
~maciodb / 2022-03-07 23:35
Mam toye kilka lat 4-5 i nie przychylam się do negatywnych komentarzy. Ten serwis (opiniuj) trzeba traktować raczej jako miejsce gdzie opiniują ludzie sfrustrowani swoją sytuacją (pojedyncze przypadki), a ci którzy nie narzekają to po prostu nie pisza opini. Taka nasza natura, że hejtować to pierwsi, a chwalic nie ma komu. Wg mnie TOYA działa stabilnie, a awarie naprawiane były raczej szybko. (max kilka godzin). Długie awarie były dotychczas może ze 4. Spadki prędkości te trudno ocenić, kiedy cały dom jest na wifi. Wtedy chwilowe spadki sa normlane. Kontakt z obsługa klienta faktycznie jest trudny, ale to chyba wszędzie taki jest. Mieszkam w bloku. I nie jestem pracownikiem. Zalety- stabilność
- prędkośćWady- dostajesz modem w ktorym nie możesz zmienić nazwy sieci
- pakiet bezpieczny internet, jak przegapisz żeby wyłączyć, to zostaje i płacisz do końca umowy
- za wysoka cenaMiejscowośćŁódź, Widzew -
~Dominik / 2022-03-03 13:43
ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z TYMI OSZUKAŃCAMI !!! TRAKTUJĄ KLIENTÓW JAK ŚMIEĆ !!! UWAŻNIE CZYTAJCIE CO PODPISUJECIE ! ZOSTAŁEM BARDZO POSZKODOWANY W MOMENCIE ROZWIĄZANIA "PRZEDŁUŻONEJ UMOWY" KTÓREJ NIE PRAZEDŁUŻAŁEM !!! ZaletyBRAKWadyUważajcie !!!MiejscowośćŁódź -
~Netia / 2022-03-01 08:18
Żałosna obsługa która nie odpowiada na pytania bo sama nie wie co ma powiedzieć, ciagle zwlekają z terminami przyłączenia od internetu od ponad 3 lat jest status w trakcie realizacji.
Ale innej lokalizacji mieliśmy ogromne problemy z tymi oszustamiZaletyBrak zaletWadyNiestabilne połączenie
Wysoki Ping
C*****a obsługa techniczna
Dziwna umowa ( u innych operatorów takiej nie ma )MiejscowośćŁódź -
~OSZUKANY / 2022-02-22 12:35
Jak żałuję, że wcześniej nie dotarłam do tego forum - FIRMA NIE UCZCIWA.
Łapią klienta obiecując wiele ale klient zupełnie się dla nich nie liczy.
Uważajcie na umowę - OGROMNE PROBLEMY Z WYPOWIEDZENIEM, NAWET ZARAZ PO PODPISANIU!!!!!ZaletyBRAKWadyZŁE TRAKTOWANIE KLIENTA OD MOMENTU PODPISANIA UMOWYMiejscowośćKraków -
~Tony / 2022-02-15 17:51
Internet drogi i zawodny, wysoki ping, a prędkości podanej w umowie nigdy nie osiągnąłem. NIE POLECAM -
~Michał / 2022-02-12 13:44
największy syf jaki kiedykolwiek miałem, obsługa jest na żenująco niskim pozziomie pretensjonalnie podchodzą do klienta uważając że to jego wina ZaletybrakWadyrozłącza eternet bez powodu, skaczący ping mimo 1 gbMiejscowośćŁódź -
~Irena / 2022-02-10 17:35
Oszukują na każdym kroku !! Sk**syny !!! Uważajcie na umowę z nimi !!! ZaletyBrakMiejscowośćLodz -
-
~Jurek / 2022-02-09 15:41
Oszuści ! przy zwiększeniu prędkości "Wciskają" kolejną umowę na 2 lata, i w przypadku rezygnacji naliczają sporę KARY !! nie są uprzejmi ! Współpraca zakończy się najprawdopodobniej w SĄDZIE !. ZaletybrakMiejscowośćPabianice -
~Barbara / 2022-02-08 11:17
Nie przypominają o zakończeniu umowy, przedłużają ją podnosząc drastycznie ceny (z niecałych 96 zł, na 168 zł!!!).
Arogancja i olewanie stałych klientów.
Zero maila, zero SMSa z przypomnieniem o zakończeniu umowy. Ewidentnie liczą, że Klient zapomni, żeby naliczyć wyższe kwoty.
Umowa dzisiaj wypowiedziana, ale TOYA za dwa miesiące sobie zarobi (wypowiedzenie niby 30 dni, niestety umowa ma trwać do końca marca).ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćŁódź -
~zielony papug / 2022-02-07 11:45
W obsłudze klienta najsprawniej idzie im windykowanie i wyłączanie usług. Reakcje na zgłaszane awarie albo problemy techniczne z dekoderem latają im tam, gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę. Klasyczny przykład firmy, która się zeszmaca kiedy zostaje monopolistą na określonym rynku. Wadyolewanie klientaMiejscowośćŁódź -
~tomasz / 2022-02-07 08:50
Oszuści i naciągacze! Skorzystanie z promocji jedynie przy przejściu na wyższy pakiet! jako jedyni nie dzwonią przed zakończeniem umowy licząc na przegapienie okresu wypowiedzenia i wciągając klienta na wyższe koszta! Wciskają jakąś badziewną usługę "bezpieczny internet", którą można wyłączyć dopiero po dwóch tygodniach licząc na sklerozę klienta, który będzie musiał za tą usługę płacić! Złodzieje i oszuści! Zaletybrak -
~Maciek / 2022-02-06 07:21
Firma bazuje na niewiedzy klientów. Automatyczne przedłużanie umowy na następny dwuletni okres okres bardzo wąski okres wypowiedzenia czynią z podpisania aneksu umowy polowanie na pchłę. To zupełny brak szacunku dla klienta. ZaletydziłaWadyumowa, stosunek do klientówMiejscowośćŁódź -
~Klient / 2022-02-03 15:54
Czeste awarie i problemy, zawieszajacy sie internet
Uwaga tez na samoprzedluzajace sie umowy za ktorych zerwanie karzą sobie płacić miliony - u konkurencji trzy razy szybszy internet na umowie bez zadnego czasu jest 10zł droższy i bez kar za zerwanie.
nie polecamWadyUmowy ktore sie same podpisuja i przedluzajaMiejscowośćŁódź -
~magda / 2022-01-31 22:10
szczerze polecam dostawcę - Toya spisuje się elegancko pod każdym względem Zaletyprędkość, stabilność, cena -
~Diana / 2022-01-31 22:05
Cenowo ogólnie spoko i jakość mega. Nic się nie tnie i wyciąga obiecaną prędkość.. :) -
-
~Karen / 2022-01-31 22:03
Cena jest ok, połączenie stabilne o prędkości jaką obiecywali w umowie. Ogólnir jest git, polecam. -
~beti / 2022-01-29 14:44
Jestem zadowolona, nic się nie tnie, nie zawiesza, nie ma przerw w dostawie, śmiało można i pracować i spędzać czas w sieci MiejscowośćKraków -
~Wikumi / 2022-01-27 20:31
Od tygodnia brak internetu. Mam pracę zdalną i nie mogę jej wykonywać. Zgłosiłam awarie do Toi, Pan zadzwonil nastepnego dnia, ze bedzie mial czas podjechać w... nastepnym dniu. Przyjechal, zbadal sprawę i poszedł kabel koncentryczny na jakimś odcinku. Stwierdził też, że on nie może wymienić, tylko mam sie umawiać przez konsultanta na kolejne spotkanie, ale wymiana będzie mnie kosztować. Toya, przez wiele lat ile bylam u nich monterzy przy wymianie routera nie sprawdzali okablowania (A kilka razy już wymieniali). Cóż mogę rzec - płace bardzo duzo za cos czego nie mam. Na pewno nie przedłuże z nimi umowy. ZaletyBrakWadyZa mało miejsca na wymienienie wszystkiegoMiejscowośćŁódź -
~Beata / 2022-01-26 22:00
Internet nie działa. Przyszedł mechanik i powiedział,że nic tu nie poradzi ,bo jakiś przewód mógł się zużyć już np ze starości i trzeba zawołać kolejnego mechanika ,który musi wymienić instalacje ....UWAGA!!!!na mój koszt!!Zadzwoniłam na infolinię i okazało się to prawdą.Nie rozumiem dlaczego ja mam płacić za to. Córka pracuje zdalnie i jej zatrudnienie stoi pod znakiem zapytania(umowa na okres próbny). Zadzwoniłam do Orange i jutro już będę miała od nich internet światłowodowy z przesyłem 1Mb/s za 70zł. W Toya płace 80 za połowę wolniejszy . Niestety będę zmuszona jeszcze przez 3 m-ce płacić 2 abonamenty bo w Toya mam umowę do końca kwietnia.....a potem adios!!! i nigdy więcej!!! MiejscowośćŁódź
strona 23 z 39
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »