MiejscowośćŁódź
strona 21 z 35
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~mackiej / 2021-11-16 10:57
Niestety inetrnet rozłącza czasem kilka razy na godzinę i nie ma znaczenia czy przez wi-fi czy kablem.Obsługa klienta z małymi wyjątkami próbuje pomóc ale bez skutku,podobno zbyt wielu sąsiadów kupiło internet w TOYA i stąd problem... Ja teraz zamiennie korzystam z internetu mobilnego od operatora gsm i czekam na koniec umowy. -
-
~Paweł / 2021-11-13 09:43
Jestem ciekaw czy TV Toya pomyśli o jakiś bonifikatach dla ludzi z okolicy Rzgowskiej, którzy od wczoraj od południa nie mają TV ani Internetu i nie zanosi się żeby go w najbliższych godzinach mieli? To jest jeden wielki skandal żeby zostawić ludzi na weekend bez mediów i rzetelnej informacji co dalej. Niestety, trzeba szukać nowego dostawcy usług , bo Toya najwyraźniej cofa się w rozwoju zamiast iść do przodu. ZaletyCoraz mniejWadyCoraz więcejMiejscowośćŁódź -
~MB / 2021-11-12 20:41
Aktualnie, może Pan zerwać umowę na usługę Bezpieczny Internet z zachowaniem terminu 30 - dniowego ze skutkiem na koniec miesiąca, przy czym, zgodnie z umową, koszt jej zerwania za każdy miesiąc pozostały do końca umowy wynosi 9 PLN. -
~Maciej / 2021-11-12 09:32
Internet 300 działa z prędkością 50. Technicy nic nie potrafią poradzić tylko przełączają na zmianę pasma albo próbują załatwić sprawę modyfikując ustawienia . Nikt się nawet nie pofatygował aby sprawdzić czy modem dobrze działa . Ostatecznie zaproponowali podłączenie po kablu. Zero wsparcia . Brawo !
Jeżeli ktoś chce płacić za coś czego nie dostanie to życzę powodzenie. Więcej umowy z nimi nie przedłużę . Oszuści.Zaletynie maWadybrak wymaganej prędkości.MiejscowośćŁódź -
~K75 / 2021-11-09 20:51
Internet się rozłącza a tv brak sygnału. Dzwonię na infolinię dział techniczny każe sprawdzdzic kabel w tv ZaletyŻadnychWadyCzasowy zanik sygnału internet i tvMiejscowośćŁódź -
~Jerzyk / 2021-10-27 18:24
Zrywający internet kilka razy dziennie. Raz jest raz nie ma..., w tej chwili właśnie BRAK, korzystam z LTE. Prędkość niby ma być 500 mb, a jest max do 80 mb. Placę za coś czego nie mam, a technicy mi każą sprawdzać jaką mam prędkość po kablu, a nie przez wifi. Nie będę się rozpisywać, ale ogólnie totalna porażka. Nie przedłużę umowy, choćby to coś miałoby być za połowę ceny. NIE POLECAM! MiejscowośćŁódź -
~Mariusz / 2021-10-27 14:52
Jeszcze nie mam Toyi a juz od roku czasu slyszę ze do konca miesiaca usluga bedzie u mnie aktywna. Kiedy dotarłem do instalatora to mnie uświadomił że może jak się uda to do konca 2021 roku bedzie dostepny internet. Niestety tu gdzie mieszkam zostaje neostrada po miedzi 12 mb/s.
Skoro takie opinie czytam nie można zgłosić do UOKIK-u większą liczbą ludzi ??MiejscowośćSłowik -
~Michał / 2021-10-24 18:23
serdecznie nie polecam, jeżeli chcesz coś obejrzeć to zawsze, ale to zawsze wtedy się spierdzieli Wadystabilność, obraz, niezawodnośćMiejscowośćłódź -
-
~Marian / 2021-10-22 23:53
Tragedia, nie dość, że internet przerywa i nie da sie pracować to niesamowicie denerwuje mnie to, ze trzeba utrzymywac konto w ich serwisie by mieć faktury z danymi do wplaty, czemu nie moga tego wysylac meilem? Wadyniedzialajacy internet, traktowanie klientów, nieprzyjemne panie na infoliniiMiejscowośćkraków -
~MAx / 2021-10-20 18:44
podbijanie dobrych opinii przez pracowników firmy Toya np. Dorota789 to pokazuje jak słaba jest ta firma i nie godna zaufania. Wypowiedzi są żywcem brane z reklamy firmy. A już się miałem nabrać. MiejscowośćKraków -
~Ewelina / 2021-10-20 11:42
Tragedia! Notorycznie zrywa internet. Po roku zrobiłam cesję na firmę. Miało być lepiej, bo niby szybszy i lepszy a tym czasem jest gorzej niż było. Na infolinie nie można się dodzwonić. Nie powiadamiają o planowanych serwisach w czasie których nie będzie dostępu do internetu. W związku z tym, zrywa połączenie w trakcie spotkania z klientami, albo w połowie dnia okazuje się, że nie można pracować. MiejscowośćŁÓDŹ -
~Paulo / 2021-10-12 20:48
Jak dla mnie Bomba. Daję pełną 5. Świetne połączenie, bardzo dobra cena. Jestem bardzo zadowolony i Polecam wszystkim serdecznie. -
~Iza / 2021-10-08 23:34
Internetu albo nie ma albo wszystko ładuje się pół godziny ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćKraków -
~Dorota789 / 2021-10-08 18:08
Internet działa dobrze.Jestem Bardzo zadowolona.Cena za usługę jest optymalna.Obsługa klienta Bardzo Dobra.Dorota Żaczek ZaletySzybki internetMiejscowośćZgierz -
~qwer / 2021-10-06 21:48
Od kiedy ta pseudo firma przejęła sieć w Zgierzu po firmie Euron ,internet zrywa połączenie kilkadziesiąt razy dziennie.Nie ma kontaktu z paniami ,które obsługują klientów detalicznych , a technicy , to ludzie z przypadku. Przez 20 lat internet działał , a tu nagle nie działa i nic nie da się z tym zrobić.Mają w dupi. klienta,oszukują w żywe oczy ,nie polecam ZaletybrakMiejscowośćZgierz -
~A.A.A / 2021-10-06 01:16
Na początku internet jeszcze jako tako działał, chociaż już wtedy i tak można było narzekać na jakość łącza. Od ponad dwóch miesięcy po kilka razy dziennie, regularnie przestaje działać na mniej więcej godzinę. Zdarza się, że nie ma internetu przez cały dzień. Prędkość to jakieś nieporozumienie, ping skacze jak szalony, wiecznie nic nie działa jak należy. Najgorzej gdy trzeba pobrać cokolwiek o wadze większej niż 100mb, wtedy już można się z internetem żegnać na 20-30 minut chwilę po rozpoczęciu pobierania. Jakikolwiek internet mobilny jest o niebo lepszą opcją niż to coś.
Porażka.
Unikać jak ognia. Nie polecam.ZaletyBrakWadyWszystkieMiejscowośćZgierz -
-
~Wujas / 2021-10-05 22:48
Gówno największe nie bierzecie tego internetu, cały czas wywala internet w godzinach roboczych, nie da się pracować, grać ani nic, serdecznie nie polecam! WadyWszystko co możliwe jest na nie korzyść konsumentaMiejscowośćŁódź -
~Aleks / 2021-10-04 19:10
Rewelacyjny operator - bogata oferta, przystępne ceny i świetna obsługa klienta. -
~Beata / 2021-10-04 17:21
jestem bardzo zadowolona z usług Toya, pomimo moich błędów wszystko odbyło się sprawnie z pomoca bardzo sympatycznych panów, którzy wytłumaczyli mi na spokojnie w czym tkwi problem; zyczę sobie więcej takich firm -
~LUKI / 2021-09-29 20:51
WiFi działało tylko w pomieszczeniu gdzie był ruter, za cienką ścianką działową już ledwo co. Często był wyłączany z powodu serwisu/modernizacji jak również awarii. Obsługa klienta jest taka, że łatwiej w zusie czy us coś załatwić niż u nich. MiejscowośćKraków
strona 21 z 35
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »