Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Toya (internet) opinie

Ocena na podstawie 692 opinii

2.96 / 5

  • Parametry
    3.07
  • Cena
    3.02
  • Obsługa klienta
    2.92
  • Niezawodność
    2.92

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nie zadowolony klient / 2022-04-05 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej telewizji i proponuje każdemu sprawdzić cykliczne przedłużenie umowy banda oszustów
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZawiesza się nie działa poprawnie a pan serwisant każe kabel wymienić i gniazdo HDMI
    MiejscowośćPabianice
  • ~Reno / 2022-03-30 10:44
    Ocena: 4.75 / 5
    Ja Toye wziąłem około 5 miesięcy temu. Całkiem nieźle sobie radzi i rzadko kiedy są przerwy w dostawie.
  • ~Inay / 2022-03-28 15:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Dużo ukrytych kosztów. Trzeba bardzo uważać. Z bezpiecznego internetu można zrezygnować tylko przez pierwsze trzy miesiące od podpisania umowy (usługa jest włączana automatycznie). Później już nie można i płaci się za coś co nie jest potrzebne. Ostatni raz podpisałam umowę z Toyą :).
    MiejscowośćŁódź
  • ~Mikołaj / 2022-03-24 23:23
    Ocena: 1.50 / 5
    To nie pierwszy raz kiedy nagle tracę dostęp do internetu (nie ma go od 30 minut) przez najbliższe 9 godzin infolinia (która i tak nie działa) jest niedostępna
    Zaletymikolaj.glab.2k@gmail.com
    WadyAwarie
    Brak informacji o stanie sieci
    Brak możliwości kontaktu
    MiejscowośćŁódź
  • ~MAKSYM / 2022-03-18 06:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta pseudo firma to jakieś totalne nie porozumienie, podpisaliśmy umowę w listopadzie na podłączenie do światłowodu w umowie jasno napisane podłączenie do 14 dni. Dziś mija 4 miesiąc, zero konktatku ze strony firmy, totalna olewka klienta oraz nierespektowanie podpisanych umów. Obsługa klienta żenująca, nie polecam nikomu nie marnujcie czasu. Gdyby ktoś był zainteresowany mowa o oddziale ze Zgierza.
    ZaletyBRAK
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
    MiejscowośćZGIERZ
  • ~al / 2022-03-09 15:19
    Ocena: 2.75 / 5
    Toya jest firmą, która skutecznie lekceważy swoich "starych" klientów. Ponad trzy miesiące temu zgłosiłem reklamację nowej umowy. Dzwonię na infolinię co kilka tygodni i wciąż słyszę, że sprawa "jest rozpatrywana" i lada dzień ktoś się do mnie odezwie. W internecie nie znajdziecie innego czynnego telefonu "spółki". Telefon z KRS 426439493 informuje: "nie ma takiego numeru", a miłe osoby z infolinii nie podadzą numeru do "szefa".

    Polecam natomiast firmę https://www.njumobile.pl/. Tam, czym dłużej jesteście, tym więcej zyskujecie, a z abonamentu możecie w każdej chwili zrezygnować. Na rezygnację z Toyi muszę niestety poczekać.
    ZaletyTechnicznie OK!
    WadyNieuczciwa firma
    MiejscowośćŁódź
  • ~Iwona / 2022-03-09 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką tej firmy od lat i ten rok będzie na pewno ostatnim. Pod koniec okresu, na który miałam podpisaną umowę zawsze się ktoś ze mną kontaktował w celu jej przedłużenia. Tym razem tak nie było i umowa została automatycznie przedłużona na kolejne 12 miesięcy, oczywiście za wyższą kwotę. Ostatni przedstawiciel firmy zaznaczył na umowie cykliczność nie informując mnie jakie to będzie miało konsekwencje. Oczywiście " cykliczność" nigdzie nie jest wyjaśniona. Jako wieloletnia klientka czuję się po prostu oszukana. Kontakt z biurem obsługi klienta jest tragiczny, czekałam na niego 2 dni od zgłoszenia. Konsultant nawet nie udawał, że chciałby mi jakoś pomóc...
    MiejscowośćŁódź
  • ~maciodb / 2022-03-07 23:35
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam toye kilka lat 4-5 i nie przychylam się do negatywnych komentarzy. Ten serwis (opiniuj) trzeba traktować raczej jako miejsce gdzie opiniują ludzie sfrustrowani swoją sytuacją (pojedyncze przypadki), a ci którzy nie narzekają to po prostu nie pisza opini. Taka nasza natura, że hejtować to pierwsi, a chwalic nie ma komu. Wg mnie TOYA działa stabilnie, a awarie naprawiane były raczej szybko. (max kilka godzin). Długie awarie były dotychczas może ze 4. Spadki prędkości te trudno ocenić, kiedy cały dom jest na wifi. Wtedy chwilowe spadki sa normlane. Kontakt z obsługa klienta faktycznie jest trudny, ale to chyba wszędzie taki jest. Mieszkam w bloku. I nie jestem pracownikiem.
    Zalety- stabilność
    - prędkość
    Wady- dostajesz modem w ktorym nie możesz zmienić nazwy sieci
    - pakiet bezpieczny internet, jak przegapisz żeby wyłączyć, to zostaje i płacisz do końca umowy
    - za wysoka cena
    MiejscowośćŁódź, Widzew
  • ~Dominik / 2022-03-03 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z TYMI OSZUKAŃCAMI !!! TRAKTUJĄ KLIENTÓW JAK ŚMIEĆ !!! UWAŻNIE CZYTAJCIE CO PODPISUJECIE ! ZOSTAŁEM BARDZO POSZKODOWANY W MOMENCIE ROZWIĄZANIA "PRZEDŁUŻONEJ UMOWY" KTÓREJ NIE PRAZEDŁUŻAŁEM !!!
    ZaletyBRAK
    WadyUważajcie !!!
    MiejscowośćŁódź
  • ~Netia / 2022-03-01 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałosna obsługa która nie odpowiada na pytania bo sama nie wie co ma powiedzieć, ciagle zwlekają z terminami przyłączenia od internetu od ponad 3 lat jest status w trakcie realizacji.
    Ale innej lokalizacji mieliśmy ogromne problemy z tymi oszustami
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiestabilne połączenie
    Wysoki Ping
    C*****a obsługa techniczna
    Dziwna umowa ( u innych operatorów takiej nie ma )
    MiejscowośćŁódź
  • ~OSZUKANY / 2022-02-22 12:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak żałuję, że wcześniej nie dotarłam do tego forum - FIRMA NIE UCZCIWA.
    Łapią klienta obiecując wiele ale klient zupełnie się dla nich nie liczy.
    Uważajcie na umowę - OGROMNE PROBLEMY Z WYPOWIEDZENIEM, NAWET ZARAZ PO PODPISANIU!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyZŁE TRAKTOWANIE KLIENTA OD MOMENTU PODPISANIA UMOWY
    MiejscowośćKraków
  • ~Tony / 2022-02-15 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet drogi i zawodny, wysoki ping, a prędkości podanej w umowie nigdy nie osiągnąłem. NIE POLECAM
  • ~Michał / 2022-02-12 13:44
    Ocena: 1.25 / 5
    największy syf jaki kiedykolwiek miałem, obsługa jest na żenująco niskim pozziomie pretensjonalnie podchodzą do klienta uważając że to jego wina
    Zaletybrak
    Wadyrozłącza eternet bez powodu, skaczący ping mimo 1 gb
    MiejscowośćŁódź
  • ~Irena / 2022-02-10 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują na każdym kroku !! Sk**syny !!! Uważajcie na umowę z nimi !!!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćLodz
  • ~Jurek / 2022-02-09 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści ! przy zwiększeniu prędkości "Wciskają" kolejną umowę na 2 lata, i w przypadku rezygnacji naliczają sporę KARY !! nie są uprzejmi ! Współpraca zakończy się najprawdopodobniej w SĄDZIE !.
    Zaletybrak
    MiejscowośćPabianice
  • ~Barbara / 2022-02-08 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie przypominają o zakończeniu umowy, przedłużają ją podnosząc drastycznie ceny (z niecałych 96 zł, na 168 zł!!!).
    Arogancja i olewanie stałych klientów.
    Zero maila, zero SMSa z przypomnieniem o zakończeniu umowy. Ewidentnie liczą, że Klient zapomni, żeby naliczyć wyższe kwoty.

    Umowa dzisiaj wypowiedziana, ale TOYA za dwa miesiące sobie zarobi (wypowiedzenie niby 30 dni, niestety umowa ma trwać do końca marca).
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćŁódź
  • ~zielony papug / 2022-02-07 11:45
    Ocena: 3.00 / 5
    W obsłudze klienta najsprawniej idzie im windykowanie i wyłączanie usług. Reakcje na zgłaszane awarie albo problemy techniczne z dekoderem latają im tam, gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę. Klasyczny przykład firmy, która się zeszmaca kiedy zostaje monopolistą na określonym rynku.
    Wadyolewanie klienta
    MiejscowośćŁódź
  • ~tomasz / 2022-02-07 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze! Skorzystanie z promocji jedynie przy przejściu na wyższy pakiet! jako jedyni nie dzwonią przed zakończeniem umowy licząc na przegapienie okresu wypowiedzenia i wciągając klienta na wyższe koszta! Wciskają jakąś badziewną usługę "bezpieczny internet", którą można wyłączyć dopiero po dwóch tygodniach licząc na sklerozę klienta, który będzie musiał za tą usługę płacić! Złodzieje i oszuści!
    Zaletybrak
  • ~Maciek / 2022-02-06 07:21
    Ocena: 2.75 / 5
    Firma bazuje na niewiedzy klientów. Automatyczne przedłużanie umowy na następny dwuletni okres okres bardzo wąski okres wypowiedzenia czynią z podpisania aneksu umowy polowanie na pchłę. To zupełny brak szacunku dla klienta.
    Zaletydziła
    Wadyumowa, stosunek do klientów
    MiejscowośćŁódź
  • ~Klient / 2022-02-03 15:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Czeste awarie i problemy, zawieszajacy sie internet
    Uwaga tez na samoprzedluzajace sie umowy za ktorych zerwanie karzą sobie płacić miliony - u konkurencji trzy razy szybszy internet na umowie bez zadnego czasu jest 10zł droższy i bez kar za zerwanie.
    nie polecam
    WadyUmowy ktore sie same podpisuja i przedluzaja
    MiejscowośćŁódź
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227