strona 15 z 35
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Patryk / 2022-10-22 19:31
Internet z toya działa mi bdb. Operator wywiązuje sie w 100 % z tego co zawarł w umowie. -
-
~Seba / 2022-10-21 22:56
Minoł rok użytkowania tv i net ,dramat!!! tyle mam do powiedzenia ZaletyBrakWadyWiele,drogo,sygnał tv zacina ,drogo!!!MiejscowośćŁódź -
~tosia / 2022-10-12 14:51
Nie mogę narzekać ;) Internet działa jak należy, z raz czy 2 zdarzyła się krótka przerwa w dostawie, ale od razu telefon na infolinię i sprawa wyjaśniona. Według mnie warto. MiejscowośćŁódź -
~MK / 2022-10-10 20:26
Beznadziejne parametry, wizyty doprosić się nie można. Zdalnie sprawdzają ze wszystko działa ok. Na umowie prędkość 500 w rzeczywistości bywa 70 i 20. Na prośby odpowiadają pt. trzeba kabel od routera włożyć do laptopa. Cóż mamy XXI wiek i gniazda z routera pasują do starego sprzętu. Aneks podniósł ceny ale na moje sugestie ze nie chce za takie pieniądze takiej jakości odpowiedziano po upływie terminu. Teraz rozwiązanie wiąże się z kosztami. Firma nadal nie jest zainteresowana poprawa parametrów i zadowoleniem klienta. Tego typu porady są na poziomie ucznia szkoły średniej.
MiejscowośćZgierz -
~wieloletni niezadowolony klient / 2022-10-06 10:53
Tragiczna firma, notoryczne przerwy w dostawie i awarie. Firma doprowadziła mnie do takiego stanu ze więcej siedzę na hotspocie z telefonu niż faktycznym Internecie, za który płacę. Bardzo ciężko jest się dodzwonić na infolinię, a dodzwonienie się wcale nie wiąże się z rozwiązaniem problemu. Dodatkowo prędkość Internetu nie jest nawet połową tego co na umowie i nie jest to z mojej winy czy też mojego sprzętu. Jeśli macie możliwość zakupu innego Internetu to polecam niezwłocznie pożegnać się z tym dostawcą. ZaletyBRAKWadyCAŁE MNÓSTWOMiejscowośćŁódź -
~Damulka / 2022-10-05 17:51
Ja podzielam opinie przedmówcy, taki net to skarb! Nie zmieniam na pewno dostawcy ;) -
~Emson / 2022-10-02 00:30
Czytam te opinie i aż nie dowierzam...po czterech latach z internetem Toya i przed w trzech firmach po dwa lata (wszystko światłowody) stwierdzam, że to mega internet śmiga jak szalony nie ma przerw i problemów z netem ze strony firmy, a bardzo dużo korzystam w różnych godzinach. Infolinia sprawna i fachowa obsługa, ekipa od naprawy przyjeżdżała w ten sam dzień lub na następny(2x z mojej winy, pies przegryzł światłowód w głównym gnieździe).
Nie wiem czy te negatywne opinie to boty, czy ludzie co mają pc i sprzęty z przed XXI wieku.ZaletyBrak usterek, bezkonkurencyjna cena, szybki internet, szybka i fachowa obsługa,WadyBrakMiejscowośćŁódź -
~Maciuś / 2022-09-30 08:32
Cena za usługę jest z kompletnie z d*py. Zakupiony Internet o prędkości 200mb/s rzeczywiście oscylował w granicach 60mb/s.
Rozwiązanie umowy promocyjnej będzie kosztować Was 1000 złotych, w razie gdyby coś poszło nie po Waszej myśli.
Ostrzegam przed zawieraniem umowy, zwykłe oszustwo. Zdecydowanie lepiej wybrać Orange, może internet będzie nieco wolniejszy ale za to macie pewność,Zaletyjest w łodziWadyto oszustwo, zarówno ze względu na usługę jak i cenyMiejscowośćŁódź -
-
~annika / 2022-09-08 21:17
Bardzo dobra firma. Nie mam zastrzeżeń ani do jakości dostarczanego internetu ani obsługi klienta, wszystko jasne i dobrze opisane. -
~Lukasz / 2022-09-07 17:46
Po dwuletniej przygodzie rozwiązałem umowę. Firma Toya kłamie mówiąc ze będzie kontaktować się przeć zakończeniem umowy czego nie zrobiła. Rozwiązałem umowę kosztem 191 pln kosztów roszczeniowych. Nie polecam a wręcz odradzam. ZaletyBrakWadyUmowa, polityka oparta na wprowadzeniu w błąd klienta, cenaMiejscowośćLodz -
~Asd / 2022-09-04 17:18
TOYA czyli internet dla seniora.
W przypadku montażu w domku jednorodzinnym żeby się dowiedzieć ile i jak będzie wyglądało przyłączenie to można zapomnieć. Niby przyjeżdża przedstawiciel handlowy ale on to ani pojęcia, ani nic do powiedzenia w tej kwestii nie ma. Monter przyjeżdża dopiero po podpisaniu umowy już na samo podłączenie i zaczyna kombinować tak żeby było najlepiej dla niego.
Zakładają po słupach ale żeby mieli sprzęt do przycięcia drzew to już nie, a jak zerwie gałąź przy wichurze no to twój problem.
Przy wejściu do domu nie zakładają żadnej puszki ani gniazdka, więc jak przewód się uszkodzi trzeba wymieniać całość. Jak drzewo spadnie na przewód i pociągnie, to całość z routerem w domu. Do tego po przewierceniu się przez ścianę wkładają przewód i tyle. Żadnej pianki ani nic, czasami włożą w rurkę.
TOYA daje router ale traktuje go jak modem z opcją wi-fi. Innymi słowy do routera nie mamy dostępu, więc o jakichkolwiek ustawieniach trzeba zapomnieć. Siła sygnału WI-FI jest słaba, niby ma dwie antenki, a chodzi gorzej niż mój stary livebox bez antenek.
W swojej mądrości i tekstami "czego to panie z tymi naszymi małymi fajnymi routerkami ludzie nie wyprawiali" tłumaczą swoją politykę.
Do tego jakby tego było mało, blokowane są wszystkie porty UDP. W połączeniu z brakiem dostępu do routera dostajemy internet przeglądarkowy.
Przekierować portów się nie da. Wszystkie programy typu P2P, komunikatory, etc. działają różnie, jedne lepiej, drugie gorzej, inne wcale. W takim przypadku pingi też są wysokie jak na światłowód.
Jeśli ktoś myśli o podłączeniu konsoli to już wogóle kryminał.
Na swojej stronie zarzekają się, że mogą odblokować porty ale w praktyce dostaje się odpowiedź od działu technicznego żeby składać wniosek o publiczne IP, który oczywiście trzeba odpowiednio uzasadnić i firma TOYA może odmówić, a o wystawianiu się na cały świat to już nie wspomnę. Do tego przy publicznym IP trzeba kupić sobie router, inaczej nie będzie działać.
Piękną sprawą jest też to, że router od firmy TOYA ma 4 wyjścia LAN ale 3 są ustawione jako TV, niezależnie czy ją posiadamy czy nie. Normalnie to żaden problem, logujemy się do routera i to zmieniamy ale do tego routera zalogować się nie da.
W zależności od tego jaką mamy umowę to firma TOYA każe sobie płacić za usługę WI-FI czyli funkcję w routerze, który dostarczają.
Same umowy to też kpina, w momencie podpisania dostaje się najlepszą opcję i od razu trzeba wybrać opcję umowy na kolejne lata, wciskają przedłużanie w formie cyklicznej z automatu i jest tylko drożej. Innymi słowy nowy klient dostaje konkurencyjną ofertę, a stałego klienta ma się gdzieś.
Te wszystkie praktyki są wprost żałosne.
W przypadku TV, każdy odbiornik musi posiadać swój kabel lan, który idzie bezpośrednio od routera firmy TOYA do odbiornika, inaczej nie będzie działać.
Jest też portal abonenta w którym to podobno można wszystko sobie załatwić ale w praktyce to jest po to żeby sobie fakturę pobrać i nic więcej. Wszystko trzeba załatwiać przez infolinię.
Żeby było zabawniej konto na portalu TOYA jest obowiązkowe bo wysłanie faktury na adres email jest poza ich umiejętności.
Każda usterka, która wystąpi firma TOYA naprawia do 3 dni roboczych... podobno.
Usterek póki co nie było ale infrastruktura u mnie jest nowa, więc nie powinno być problemów. Z drugiej strony przy podłączeniu okazało się, że ta cała infrastruktura jest zrobiona tak, że szkoda gadać. Bo zakładał przysłowiowy "Janusz".
Wieczorem i w nocy internet potrafi przestać działać na 10 minut.
Sam internet w przeglądarce działa tak jak powinien.
Wszystko zależy czego od internetu się wymaga, do płacenia rachunków się nada.
Osobiście nie polecam. Sam niestety nie mam wyboru.
Zaletyświatłowód lepszy niż ADSLWadyblokowanie UDP
brak dostępu do routera
słaby sygnał WI-FI
polityka umów
instalacja na terenie działki i w budynku tragicznaMiejscowośćStarowa Góra -
~Jula / 2022-08-31 10:52
Profesjonalne podejście do klienta, pakiet Toya cenowo rewelacyjny - opłaca się -
~Jarek / 2022-08-26 16:29
W tej godnej politowania firmie pracują ludzie z ilorazem inteligencji na poziomie uposledzonej ameby. MiejscowośćZgierz -
~Jarek / 2022-08-26 16:28
W tej godnej politowania firmie pracują ludzie z ilorazem inteligencji na poziomie uposledzonej ameby. MiejscowośćZgierz -
~Dymko / 2022-08-24 23:03
Nie narzekam, miałem innego dostawcę neta ale toya o niebo lepiej. cena jest adekwatna. MiejscowośćŁódź -
~PK4 / 2022-08-23 12:32
Umowa podpisana, kabel pociągnięty do domu a sygnału z kabla brak. Ciągłe wydzwanianie do obsługi klienta i monterów tylko po to, żeby za każdym razem dostać inną kłamliwą odpowiedź.
Dno i oszustwo.MiejscowośćLubianków -
-
~Darek / 2022-08-19 15:34
Zasada jest taka. Płacić i broń Boże nie zawracać głowy problemami w stylu ,,płacę za 250 Mega internetu, dostaje 30- 50,,.
Obsługa techniczna : to i tak wystarczy...
15 minutowy, zdalny reset i....dalej to samo. Zero odzzewu, czy coś lepiej,jak by to rozwiązać? Może wina leży w moim sprzęcie, Gdzie szukać przyczyn słabego transferu? Nic.
Dziękuję za współpracę.
Ogólna ocena odzwierciedla opinie użytkowników.MiejscowośćMysłowice -
~Rudy / 2022-08-18 17:46
Jestem zadowolony! Internet sprawdza się bardzo dobrze, nie ma problemu z obsługą klienta. MiejscowośćŁódź -
~gromeuszxx / 2022-08-17 19:21
Uwaga! Firma łamie prawa konsumenta! Na infolinii wciskają kit, że nie mogli poinformować mnie o podniesieniu kwoty za usługę o ponad 100%, bo - uwaga - nie zostały udzielone zgody marketingowe. Dopiero po kłótniach z kilkoma osobami i wysłaniu skargi z podaniem konkretnych przepisów prawnych zadzwoniła pani z przeprosinami. Szkoda, że nadal twierdzą, że "zrobiliśmy łaskę w drodze wyjątku". To nie jest łaska, ale obowiązek wynikający z przepisów. Zdecydowanie odradzam. ZaletybrakWadyłamanie praw konsumenta, wciskanie kłamstw i zaprzeczanie temu, co się wcześniej powiedziałoMiejscowośćKraków -
~Tadeusz / 2022-08-17 08:34
Dramat. Abonament 60 zł a na rachunku 76zl dodatkowe usługi bez możliwości wyłączenia ich
Co jakiś czas brak internetu
Dzwonisz czekasz i dowiadujesz się że zerwało im światłowód za dwa dni naprawią
A na połączenie z infolinia czekasz około 20 minZaletyBrakWadySameMiejscowośćOzorków
strona 15 z 35
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »