Wadyciągle szwankujący internet
strona 9 z 12
-
~vv / 2017-07-16 11:47
ta firma to dno! ciągłe awarie internetu, brak wsparcia technicznego, serwisanci do d.... -
-
~Kapral Wojtek / 2017-06-15 14:04
Używam internet z Telpolu od dawna i jestem z niego zadowolony ZaletyInternet
Cena
Beż AwaryjnośćWadyTelewizja -
~ZuzaH77 / 2017-05-26 18:12
Internet na modemu kablowych epc3010 śmiga szybciej niż w umowie. Wielokrotnie podnosił pred kość nawet podczas umowy terminowe. Polecam szybkie i stabilne łącze. Mam tv z elemenami w pakiecie jestem bardzo zadowolony. ZaletyInternet tv -
~Noname / 2017-05-13 00:00
Nigdy więcej, kończy mi się umowa i zmieniam od razu. Szkoda tylko, że niedawno przedluzylam. Dzień w dzień nie mam internetu, raz sobie działa a raz nie, jak mu się podoba. Dosłownie codziennie. Był Pan informatyk, który miał z 60 lat i g*wno się znał. Stwierdził że wszystko jest ok, a problem dalej został. Niby wyszukuje sieć a dostępu do internetu nie ma (sprawdzone na pięciu urządzeniach). Pan szanowny stwierdził, że to wina sprzętu i sobie poszedł. Nikomu nie polecę, jedynie telewizję. Z telewizją nie mam problemów, czasami tylko nie ma na chwilę. ZaletyTelewizjaWadyInternet -
~Jaroo86 / 2017-05-01 19:21
Witam jestem klientem telpolu od 5 lat na dwoch mieszkaniach w Sosnowcu i Dabrowie Gorniczej wiec moja opinia bedzie wiarygodna a wiec jezeli chodzi o internet to zdaezaja sie czasami awarie ale sa od razu naprawiane i prawda ze infolinia 24 h dziala . W ciagu dnia sa kolejki zeby sie dodzwonic natomiast sa rzetelni i moge polecic po awarii zakonczonej oddzwaniaja czy wszystko ok Jeseli chodzi o tv nigdy nie mialem problemu . Podsumowujac jestem bardzo zadowolony z uslug a cena uslug jest najtansza na rynku Wiem co mowie bo pracowalem w upc i inne oferty tez porownywale a eleveny tylko w tej sieci sa za free w pakiecie tv Sosnowiec Dabrowa Gornicza -
~Pyramid Head / 2017-04-17 17:00
Internet od ponad 6 miesięcy FATALNY , ciągłe chwilowe przerywanie połączenia i słaby sygnał. ZaletyBRAKWadyTrzeba płacićkorzystam rok i 10 miesięcy jeszcze 2 miesiące i zmieniam operatora -
~Zero78809 / 2017-04-01 15:19
Fakt Telpol przejął SSI i jak dla mnie nic na gorsze się nie zmieniło.
Generalnie polecam stabilne szybkie łącze za rozsądną cenę.ZaletyStabilne lacze -
~snejk / 2017-03-22 18:39
porazka!!!! omijac szerokim lukiem . same wady, co chwila cos nie dziala, ssnet chodzil super, a to jest gowno! ZaletybrakWadysame wady, co chwila cos nie dziala, ssnet chodzil super, a to jest gowno! -
-
~Robert Z. ze Świętochłowic / 2017-03-06 20:22
Fatalny internet.
Firma Telpol przejęła na jesieni zeszłego roku firmę ssnet ze Świętochłowic. Z racji zapewnień pracowników telpol oraz byłego właściciela( listy z informacją) nic się nie powinno zmienić. A jednak od tamtego czasu są ciągłe problemy z transferem. Internet,a testuje go codziennie nie osiągnął więcej niż 25 Mbs!!! Stary potrafił wyciągnąć spokojnie w gdzinach szczytu 80mbs.
Jeśli chodzi o obsługę klienta to przypomina się znany program telewizyjny "usterka".
A co do serwisu.... najlepiej jak zacytuje pracownika "nie wiem co może być przyczyną..."
Generalnie nie polecam, SZCZERZE NIE POLECAMZaletycenaWadytransfer, serwis, obsługa klienta.....korzystam od października 2016 -
~Cvbbbb / 2017-02-22 18:44
Szybkie łącze z modemem 5 GHZ. Umiarkowaa cena podnoszenie prędkości łączą. ZaletySzybkie stabilne lacze -
~Monika / 2017-02-19 14:02
Dostałam do zapłaty faktury. Zostały wrzuce do skrzynki bez koperty. Żeby było zabawniej nie podisywałam z nimi żadnej umowy ! WadyNaciągacze -
~Juucvgt / 2017-02-11 19:02
Stabilne łącze. Korzystna cenowo często większą prędkość niż zadeklarowana ZaletyStabilność cena predkosc -
~... / 2017-02-10 20:39
Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem! Fatalna obsługa klienta.Jeśli ktoś chce to wziąć to serdecznie odradzam bo potem będzie za późno. WadyCiągłe problemy z internetem. Obsługa klienta to już jest DRAMAT! -
~Telpol-ADM / 2017-01-14 11:22
Witam
Jestem jednym z administratorów sieci i uważam, ze wiele z opisanych opinii jest po prostu hejtem konkurencji. Osoby które chcą wyjaśnić problem bo czują się nie usatysfakcjonowane z obsługi, mają problem techniczny zapraszam na forum sieci http://www.telpol.net.pl/_forum/index.php . Tam można w sposób merytoryczny rozwiązać każdą kwestię nie tylko techniczną ale także wypowiedzieć się w każdej kwestii.
Tak dla wyjaśnienia awarie się zdarzają, są i są immanentną cechą każdej infrastruktury. Ale dyżury konserwatorów są przez cały weekend także w święta, Infolinia czynna codziennie od 7.00 do 24.00.
Jednocześnie wielu tym opinią zaprzeczają nasze wyniki w rankingu speedtest.pl gdzie od wielu miesięcy jesteśmy polecanym dostawcą internetu w województwie śląskim. http://www.speedtest.pl/ranking_isp/1/83/2-1-1-1-2-SL-0-0-1 -
~Adam / 2017-01-13 23:44
Totalne dno, dzień w dzień brak internetu, wieczne tłumaczenie światłowodami. Tu zepsuty tu skraodziny, hmm dziwne, że dziennie ktoś im kradnie lub psuje swiatlowody.
Ogolnie, nie polecam internet słaby, traci zasięg, w dodatku dzienny brak. -
~Olga / 2017-01-09 17:05
TELPOL TO DNO,SZCZERZE ODRADZAM TĄ KABLÓWKĘ-to kompletna kpina z klienta !!!!!. Wiem od konserwatora,że są zmuszani do pisania tych dobrych opinii na forach,nikt tam nie pracuje dłużej niż kilka miesięcy,bo rotacja jest niesamowita.Mają wytyczne jak traktować petenta zgłaszającego problem-po prostu jak śmiecia!Nie ma tam szefa jedynie jego niekompetentni zastępcy,jest więc totalny burdel,nie ma się komu poskarżyć na obsługę,ciągłe awarie,które łaskawie ,,usuwają''za opłatą,po kilku dniach!!!Nie mają pogotowia awaryjnego-jeśli coś nawali w piątek,co w Telpolu jest normą-czekasz do poniedziałku-bez dostępu do TV ,telefonu i internetu,późnym wieczorem,podczas deszczu,burz,mrozów- brak sygnału.Jadą na zwykłych kablach,a wmawiają,że na światłowodowych.Zamiast np 300 MB-otrzymujesz...6o ale płacisz za 300 i rekompensaty żadnej,chociaż powinna być naliczana z tzw automatu!.Za przysłanie technika żądają zapłaty 200zł,za metr kabla 40zł,masz jakieś ale-pisz pisma i osobiście składaj je w ,,sekretariacie'',po to by wylądowały w koszu,o odpowiedzi na pismo zapomnij!Abonent nie ma żadnych praw, prócz propozycji...,,możesz zmienić operatora''tylko...nie możesz zerwać umowy,bo znowu kara-MASAKRA! Zaletypłacz i płać!WadyNIE POLECAM!Drogo,beznadziejnie,jesteś nikim!Z braku laku kupiłam kit -
-
~Diadem / 2016-12-18 14:21
Korzystam już kilka lat z internetu dostarczanego przez firmę TELPOL na Osiedlu Środula w Sosnowcu. Mogę powiedzieć, że nie zdarzają się poważne awarie, że nie ma dostępu do sieci przez kilka godzin czy dni, ale za to BARDZO CZĘSTO, kilka razy dziennie zdarzają się chwilowe braki z dostępem do internetu trwające około minuty. Niby nic takiego, ale granie w gry online z tak działającym internetem staje się niemożliwe. Gdy problem wystąpi, pomaga reset routera, zresztą pani z call center sama to zaproponowała, czyli problem jest firmie znany, niestety nic z tym nie robią, a zdarza się to niestety coraz częściej i już waham się czy nie zmienić dostawcy... WadyCiągłe chwilowe rozłączanie sygnału. -
~Rafał / 2016-12-17 11:54
Totalna porażka, ciągle jakieś awarie, ciągle te samo wytłumaczenie, że światłowód popsuty i trzeba spawać, jakby był zrobiony z jakiegoś chińskiego tandetnego plastiku ... Jak się do nich dzwoni gdy jest awaria to czeka się w klejce na połączenie z konsultantem, która zatrzymuje się na wiecznym oczekiwaniu, gdyż ciągle są 2 lub 3 osoby przed nami oczekujące, a jak już przyjdzie nasza kolejka to nikt nie odbiera przez kolejne 10 min telefonu ... ktoś w TELPOLu ma nas chyba za idiotów i odwiesza słuchawkę a ty se czekaj jak głupek... Ostatnio czekałem na połączenie z konsultantem aż 45 minut !!!! Do tego jak CI padnie net w sobotę po południu to musisz czekać do poniedziałku aż się tym zajmą .... -
~Karola / 2016-12-08 12:57
To jest jakaś kpina prawie codziennie brak internetu przez dłuższy czas, a hajs biora -
~Bartek / 2016-11-24 15:58
Brak internetu w środku tygodnia od samego rana do chwili obecnej. Na ich stronie żadnej informacji o awarii. Dyletanctwo wyższego poziomu, a ceny rosną.
strona 9 z 12