-
~Telpol-ADM / 2017-01-14 11:22
Witam
Jestem jednym z administratorów sieci i uważam, ze wiele z opisanych opinii jest po prostu hejtem konkurencji. Osoby które chcą wyjaśnić problem bo czują się nie usatysfakcjonowane z obsługi, mają problem techniczny zapraszam na forum sieci http://www.telpol.net.pl/_forum/index.php . Tam można w sposób merytoryczny rozwiązać każdą kwestię nie tylko techniczną ale także wypowiedzieć się w każdej kwestii.
Tak dla wyjaśnienia awarie się zdarzają, są i są immanentną cechą każdej infrastruktury. Ale dyżury konserwatorów są przez cały weekend także w święta, Infolinia czynna codziennie od 7.00 do 24.00.
Jednocześnie wielu tym opinią zaprzeczają nasze wyniki w rankingu speedtest.pl gdzie od wielu miesięcy jesteśmy polecanym dostawcą internetu w województwie śląskim. http://www.speedtest.pl/ranking_isp/1/83/2-1-1-1-2-SL-0-0-1 -
-
~vv / 2017-07-16 11:47
ta firma to dno! ciągłe awarie internetu, brak wsparcia technicznego, serwisanci do d.... Wadyciągle szwankujący internet
