ZaletyBrak
strona 10 z 12
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Michal / 2016-09-25 12:04
Dno totalne. Niwzawodnosc to kpina, obsluga klienta tez. Nie dajcie sie zwiesc super hiper opniom ktore sami o sobie publikuja -
-
~Borut / 2016-09-20 14:41
Super sieć!. Cenowo pakiety idealne. Jak ktoś nie potrafi składać reklamacji to niech nie pisze bzdur. ZaletyBogate pakiety
Szybki Net
Szybka Pomoc TechnicznaWadybrak -
~Bolo / 2016-09-07 21:54
Proszę się nie sugerować gwiazdkami - wszędzie oceniam na '-10'. Także cenę. Za jej stosunek do jakości powinni dopłacać Klientom. Korzystałem z ich łącza przez kilka lat, aż do roku +/- 2011. Wtedy zrezygnowałem na korzyść innej sieci osiedlowej. Awarie internetu zdarzały się kilka razy w tygodniu (np. podczas deszczu), ale to nie koniec. Naprawą awarii z piątku firma zajmowała się w poniedziałek lub wtorek, po nieustającej batalii z infolinią. Dziś (minęło kilka lat), poszukując dostawcy internetu zadzwoniłem do firmy Telpol, aby dowiedzieć się, czy coś się w tym temacie zmieniło. Obecny dostawca przyzwyczaił mnie do tego, że gdy odebrał telefon już znał przyczynę awarii oraz udzielał informacji do jakiego czasu nie będzie dostępu do sieci. Nie muszę chyba mówić, że skoro traktowano Klientów w taki sposób, to awarię usuwano w przeciągu kilku minut. Raz zdarzyło się, że dostępu do sieci nie było przez +/- godzinę. Pani z infolinii firmy Telpol wyprowadziła mnie z błędu i poinformowała, że informatycy pracują od poniedziałku do piątku, więc awarie informatyczne wynikłe w czasie weekendu nie mogą zostać usunięte, aż do poniedziałku następnego tygodnia. Drodzy Państwo (te słowa kieruję w stornę firmy Telpol), proszę mieć na uwadze, że mamy XXI wiek, KOMUNA SIĘ SKOŃCZYŁA, nie jesteście jedyną firmą na rynku a Klient jest waszym źródłem utrzymania, więc... należy wyciągać wnioski, prosić o opinię swoich dotychczasowych Klientów i po głębokiej analizie prowadzić firmę w stronę PROKONSUMENCKĄ! Osobiście odniosłem wrażenie, że oprócz objęcia swoim zasięgiem większego grona osób niewiele państwa interesuje. Jak się 'zmodernizujecie', co w tym tempie może się zejść w czasie z następnym tysiącleciem... może wtedy doczekacie się pozytywnej opinii. Przy okazji: (tak było kilka lat temu) panie na infolinii - dyletantki, nie przeszkolone z zasady uprzejmości. Nie podpiszę z państwem umowy. Szukam dalej, nawet drożej, nawet o gorszych parametrach, ale szukam niezawodności i uprzejmości. Zaletymożna zerwać umowę, można odciąć kabel, można podpisać umowę z innym dostawcąWadyawarie kilka razy w tygodniu, awarie w weekend naprawiane dopiero w poniedziałek, deszcz = awaria, -
~klientka / 2016-08-29 22:30
Firma niegodna polecenia!
wieczne problemy techniczne albo z internetem albo z kablówką,a kiedy dzwonisz do biura obsługi klienta to jesteś traktowana jak powietrze - NIE POLECAM!!!Zaletytanie nie znaczy dobre!!!Wadywieczne problemy techniczne i niekompetentna obsługa -
~Maja / 2016-08-21 00:23
Co 2 dzień internet szwankuje ! Nie odliczają swoich wad od kosztów. Człowiek płaci miesiąc w miesiąc a wiecznie coś. Jak działa tv to nie działa net i odwrotnie. Ile można? Cierpliwość się kończy... Na wsi radiówki lepiej chodzą niż teplpol! ZaletybrakWadyawarie bez odliczania z rachunku kontrahenta !, zbyt częste powtórzenia awariiok 100zł miesięcznie -
~uzytkownik od 5 lat / 2016-08-02 20:05
Posiadam internet i telewizję od 5 lat i byłem zadowolony zawsze ale to co się dzieje od jakiegoś czasu to paranoja... nie ma dnia aby internet normalnie działał... dzwoniąc aby się czegoś dowiedzieć słyszę tylko 'jest 40 w kolejce'. Jeśli chodzi o telewizję polecam ale jeśli o internet to nigdy w życiu !!! ZaletyTeoretycznie tanie uslugiWadyPraktycznie ciągły brak internetu -
~Bartek / 2016-08-02 19:39
W ciągu ostatnich miesięcy internet pada co drugi dzień. Nie ma możliwości dodzwonienia sie na call center a rozmowa z sekretariatem to jakieś nieporozumienie.
Składane kolejny raz reklamację sa odrzucane bo to wina mojego sprzętu nie ich internetu. Tyle że mój sprzęt działa świetnie jeśli połącze się z netem innego dostawcy. Kolejna sprawa to transfer który diametralnie różni się od tego w ofercie.
Ta firma wykazuje brak profesjonalizmu, jak to możliwe że jeszcze funkcjonuje. Za pewne to dzięki osoba takim jak na którym nie chciało zmieniać się dostawcy. Dłużej nie wytrzymam, pracuje z domu i niestety brak reakcji że strony telpolu naraża mnie na straty. Wypowiadam umowę w ciągu aktualnego miesiąca.
Nigdy nie spotkałem się z taką ignorancja w stosunku do klientaZaletyPolska firmaWadyBrak -
~Mik / 2016-08-01 10:54
Ta firma to jest jakaś porażka. Ciągle awarie, przerywanie połączenia i słaby sygnał. Jeśli chodzi o kontakt telefoniczny to dodzwonienie się do konsultanta graniczy z cudem a jeśli już się uda to wmawiają że awaria jest moją winą i nic nie mogą na to poradzić (stwierdzili że to moja wina w rozmowie 2 minutowej bo powiedzieli ze u nich wszystko działa) ZaletyŻadneWadyWszystko -
-
~Chorzów Stefana Batorego / 2016-07-30 23:55
Nie polecam !! co 2 dzień wyłączają internet i co chwile wymówki : awaria , kradną kable, wyłączyli im prąd tak to jest jak się ma wifi ( na kablu jest identycznie ) śmiechu warte !! za P. Breguły tego nie było !! stoczyli się na psy !!
Ps. obsługa jest beszczelna ~!! Właściciel nie lepszy z właścicielami nawet nie umie rozmawiać (...) totalne dno zresztą ocena tej firmy i komentarze mówią same za Siebie ...ZaletyBRAK !11 lat ! -
~Szymon / 2016-06-28 14:00
Szybkość łącza jest zadowalająca ale co z tego jeśli internet cały czas się wiesza nie da się uzyskać stałego łącza. Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie, nie da się dodzwonić a jeśli się dodzwonisz to mówią że jest to problem naszego antywirusa. Nie kupujcie tego dziadostwa. Ja żałuję skusiłem się na cene :/ -
~Niga / 2016-06-14 10:42
Witam,
ostrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy, jakość usług bardzo słaba, częste przerwy w dostawie TV i internetu, obsługa Klienta na bardzo niskim poziomie,ciężko w ogóle się dodzwonić,
dodatkowo Osoby wynajmujące lokal muszą wpłacić kaucję 100 do każdej usług (TV i internet razem 200 zł). Po zakończeniu umowy i oddaniu sprzętu firma nie chce oddać tych pieniędzy.
Koszmar!!!
ZaletyBrak, po prostu są monopolistą w niektórych rejonachWadybrak profesjonalizmu i rzetelności -
~Andrzejek / 2016-06-04 22:39
Najgorszy internet jaki miałem. Wszystko się wiesza i nie działa poprawnie. Serwis to jakaś ściema.Nie bierzcie tego! WadyWieszanie netu, beznadziejny serwis -
~gosia / 2016-06-04 00:00
NIE POLECAM. Brak szacunku dla klienta. Ceny wyższe niż konkurencja. Przy pytaniu: Dlaczego taki słaby sygnał? Odpowiedź: No cóż, drzewa rosną po drodze. ZaletyBRAK!Wadyoszustwo do entejod kilku lat -
~jan / 2016-05-30 22:55
Od połączenia naszej osiedlowej sieci z Telpolem, jest trochę gorzej, przede wszystkim, mimo, że płace teraz niższy abonament, przerażające są ceny, za jakąkolwiek usługę. Szczytem bezsensu, jest cena za zawieszenie usługi, wyjeżdżam na dwa miesiące i przez ten czas, niepotrzebnie muszę płacić abonament, za coś z czego nie będę korzystał, albo mogę zawiesić dostawę, za cenę prawie dwukrotnie wyższą od abonamentu, aż taki głupi jeszcze nie jestem:) pozdrawiam - jan ZaletyZazwyczaj transfer był taki jak w umowie.WadyPrawie codziennie, kolo północy, następowała przerwa w dostawie, przerwy co prawda, były krótkie, ale denerwujące. -
~Schizmen / 2016-05-28 11:38
Cena super jakoś jeszcze lepsza nic tylko brać Dużo lepsza oferta niż konkurencji ZaletyCena, jakość, niezawodnośćWadyTrochę kuleje kontakt z klientem zwłaszcza przy rozmowie telefonicznejKorzystam od 2005 roku -
~AS / 2016-05-24 12:14
Nie radzę nikomu korzystać z Internetu z tej firmy. Serwis jest na najniższym poziomie. -
-
~DG / 2016-05-18 13:34
Od roku proszę o interwencję w mieszkaniu. STRASZNE przerwy w przesylaniu danych. INFOLINIA PORAŻKA u nich wszystko w porządku u mnie tragedia. NAJGORSZY INTERNET JAKI MIAŁEM. 3 lata 80Mb/s -
~Gienas / 2016-05-16 12:56
Nie polecam! telpol to najgorsza firma z jaką miałem do czynienia -
~roki / 2016-05-01 09:22
Nie polecam! Internet działa wolno i niestabilnie,częste awarie,Wszelki kontakt z infolinią wymaga mocnych nerwów - totalne olewanie klienta, KPINA! Wadywysoka awaryjność i niestabilność łącza olewanie klienta -
~Klaudia / 2016-04-30 21:48
Od jakiegoś czasu połączenie z internetem zrywa się samo a i sama jakość i szybkość łącza bardzo spadła. Co trochę modem jakby traci kontakt z bazą i trzeba go resetować - po zresetowaniu sygnał jest, ale niestety szybkość transmisji jest beznadziejna - nawet głupie strony informacyjne, które kiedyś chodziły raz dwa, teraz ładują się przez kilka minut albo w ogole się nie załadują. Po telefonie na infolinię dowiedziałam się, że mam stary modem i że mam go sobie jechać wymienić (Dlaczego nikt nie dzwonił do klientów, że wymagana jest wymiana modemu?), gdy przyjechałam do punktu Pani na mnie nawrzeszczała, że bez pudełka przyniosłam i JAK ONA MA GO PRZETRANSPORTOWAĆ DO CHORZOWA?! na co ja jej grzecznie odpowiedziałam, że sama dostałam go w jednorazówce... Po wymianie modemu nadal kicha, po weekendzie dzwonię tam jeszcze raz... Zalety- cenaWady- brak proaktywności ze strony firmy - nieuprzejma Pani w punkcie - słaba jakość połączenia
strona 10 z 12
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »