Tunery działają tragicznie
Piloty jeszcze gorzej
Więcej tego złomu nie wezmę
MiejscowośćNowa Ruda
~Rafal / 2022-10-16 16:03
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia z pomocą techniczną zerowy kontakt dekoder robi co chce do dzwonić nie można nawet krótka opinie blokują
~adam / 2022-10-15 13:46
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza strona internetowa, nie da się ustawić automatycznych płatności bo wyskakuje błąd spróbuj ponownie, cały czas problemy z logowaniem na wszystkich przeglądarkach i w incognito. Taka firma powinna zadbać o stronę.
Miejscowośćchorzów
~AKC / 2022-10-13 22:47
Ocena: 1.67 / 5
Mam dwa dekodery z czego jeden działa może 3 dni w roku a drugi tylko na kilku kanałach, na reszcie chwilę jest ok a po chwili brak nadawania kanału. Dramat
MiejscowośćNamysłów
~Z / 2022-10-13 09:19
Ocena: 1.00 / 5
Była kiedyś fajna telewizja z wieloma przydatnymi funkcjami i fajnie pogrupowanymi kanałami. To ktoś stwierdził, że trzeba cofnąć się do epoki kamienia łupanego i: zrezygnowano z grupowania kanałów, wycofano opcje 'usuń wszystkie' i 'nagraj podobne'. Nie da się dalej korzystać z tego rozwiązania.
Co za idiota podjął taką decyzję?
Do tego od pewnego czasu do rachunku doliczano mi 5 zł każdego miesiąca (bo parę miesiecy temu opóźniłem się z opłatą)....
Zaletyumowa kończy mi się już za 3 miesiące
Wadypomimo negatywnych zmian jakie zaserwowali klientom, nie można zrezygnować z umowy od razu
MiejscowośćKraków
~Oliwia / 2022-10-10 21:51
Ocena: 1.00 / 5
Było dobrze to zachciało sie komuś zmian!!! Tak jest wszystko popieprzone że masakra. Brak opisów co leci, nagrania burdel taki że nawet nie pokazuje co nagrywam. Powtarzające sie kanały, brak połowy programów!! Płaci sie tyle kasy a o klijeta nie dbają! Zmiany nie wyszły wam na dobre. Czekam do końca umowy.
ZaletyCzekam do końca umowy.
WadyWszystko!
MiejscowośćŁódź
~Ja / 2022-10-09 18:37
Ocena: 1.00 / 5
Skandal! Przełączają finałowy mecz Igi na inny kanał, tam seria reklam, które kończą się po zakończeniu meczu.
MiejscowośćPiaseczno
~Waldek / 2022-10-06 21:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma co. Trzeba się przełączyć na naziemną lub Polsat!
~Tomasz C. / 2022-10-06 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo Nie podobała mi się rozmowa z przedstawicielem Cyfry + Osoby pracujące tam nie maja odrobiny kultury osobistej. Dzwonią wieczorem i wymagają, że klient będzie stał na baczność bo im się zachciało zadzwonić. Nikt nie pyta się czy pora nie jest za pozna , czy mam ochotę rozmawiać, jest tylko cholerna sprzedaż produktu. Jakby podejście było inne to z przyjemnością porozmawiam w innym terminie, a tak temat jest zamknięty na jakiekolwiek dialogi. Dodatkowo w momencie zwrócenia uwagi o późnej porze dzwonienia, przedstawiciel w sposób pretensjonalny stara się narzucić jakieś swoje racje i opinie, gdzie ich tego uczą do jasnej cholery. Więc proszę, to moja ostatnia opinia co do waszych usług.
ZaletyŻadnych!!!
WadyMnóstwo!!!
~Ja Canal plus / 2022-10-06 13:45
Ocena: 1.00 / 5
Oferują to coś przez telefon a później i tak wychodzi co innego. Nigdy nie rozmawiajcie z konsultantem bo wciskają kit oni nie wiedza o czym mówią czytają z kartki tak jak karzą. Poszedłem do punktu i otrzymałem lepsza lepsza i tańsza.
ZaletyŻadne
WadyNie zgodne z prawda
MiejscowośćWrocław
~Marcin / 2022-10-05 11:52
Ocena: 2.33 / 5
Przez cały okres trwania umowy nie było problemu. Ba - nawet teraz nie ma problemu z samą telewizją. Za to od ponad pół roku jestem nękany telefonami z ofertą przedłużenia umowy. Za pierwszym i drugim razem została mi od razu przedstawiona oferta bez zapytania, czy w ogóle mam ochotę tego wysłuchać i czy mam czas na taką rozmowę. Odpowiedziałem, że z końcem umowy będę ją rozwiązywał, lub postaram się ograniczyć jej zakres do absolutnego minimum, bo nie korzystam na tyle z telewizji, żeby płacić za nią nie wiadomo ile kasy, to bez zastanowienia zaproponowano mi jedne z największych i najdroższych pakietów. Imbecyle i niedorozwoje pracują na tej infolinii.
Specjalnie policzyłem ilość połączeń z ich numeru - 11 połączeń, przy czym 9 lub 10 razy została z mojej strony wystosowana prośba o zaprzestanie kontaktowania się ze mną w tej sprawie. Poskutkowało? No pewnie. Dzwonią jeszcze częściej.
ZaletyZostał już tylko miesiąc do końca umowy
WadyWszystko co możliwe, na czele z infolinią
MiejscowośćBarcin
~terak / 2022-10-04 13:29
Ocena: 1.00 / 5
Moi drodzy co z tego ,że piszemy tyle negatywów o canal plus. Nowe oprogramowanie oferuje 3 razy pakiety canal plus i po co to komu.Po włączeniu programy brak opisu co oglądam. Ustawianie nagrywania - KATASTROFA. Było super a po zmianie jest jedno wielkie GÓWNO. Co za debil wpadł na taki głupi pomysł. Piszemy wiele uwag ,ale co z tego skoro i tak wszyscy w zarządzie mają nas głęboko.Nie mogę się doczekać końca umowy.OSTATECZNEGO KOŃCA.
ZaletyZBLIŻAJĄCY SIĘ KONIEC MOJEJ UMOWY
WadyWSZYSTKO
MiejscowośćWrocław
~Monika / 2022-10-03 21:33
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia po zmianie. Nie da się zaprogramować więcej jak jeden odcinek np. Mam talent. I wiele innych programów. Kiedyś można było zaplanować nagrywanie aż 40 odcinków. Teraz jeden wielki syf. Zrezygnuje natychmiast jak skończy się umowa.
ZaletyZero
WadySame wady
~Kr / 2022-10-03 12:46
Ocena: 1.67 / 5
Godzinę czekam żeby oddać sprzęt w punkcie na Bemowie. Żenada.
MiejscowośćWarszawa
~Marcin / 2022-10-01 16:48
Ocena: 1.67 / 5
Ja mam lepszą historię z nc+.
W kwietniu kończyła mi się umowa, miałem multiroom, zadzwonili do mnie i mówią, że w związku z problemami z partnerami, teraz zamiast 1zł za multiroom zapłacę 35zł i ogólnie to jest okazja, robili co mogli i inne głupoty, najpierw się zgodziłem ale ostatecznie umowy nie podpisałem.Umowa przekształciła się sama,zostałem z jedną kartą , nie oglądam tv w sumie telewizja była bo była, przyszły wakacje i okazało się, że dzieciaki akurat chcą oglądać wtedy gdy ja też jakimś cudem chciałem . To myślę, zadzwonię i spytam się co można zrobić z tym multiroom, okazało się, że jednak mam możliwość posiadania tej usługi za 1zł tylko muszę wymienić swój sprzęt, bo teraz jest na innych zasadach,dekodery muszą być w tej samej sieci wifi. No i się zaczęło… Po wymianie kart i dekoderów koło 20 lipca, nie chciała aktywować mi się karta w głównym dekoderze…po kilku dniach walki z Oskarem , który w żaden sposób mi nie pomógł, jakimś cudem udało mi się dodzwonić do żywej osoby która wpadła ma pomysł, co może być problemem,okazało się, że pomyłkowo w punkcie zostawili mi w nowym dekoderze starą kartę, poszedłem , niestety moja karta została odesłana do centrali i był problem ale do rozwiązania…tylko nie wiadomo kiedy, czekałem jakieś trzy dni ,poszedłem do punktu no i okazało się, że najszybciej to będzie jak , wezmę drugą kartę, oczywiście na mój koszt ( 60 zł) tak zrobiłem, sukces po dwóch godzinach faktycznie miałem wszystko, co mieć powinienem…to był początek sierpnia… kilka dni później, pojechałem na urlop, wróciłem i znowu to samo,dzwonię do Oskara , bez sukcesu, z żywym konsultantem połączyć się nie można, wymieniam maile , z centrum pomocy technicznej…też bez sukcesu, po moim ostatnim w którym stwierdziłem, że z takim poziomem profesjonalizmu to proponuję zacząć pracować na kasie w Biedronce przestali odpisywać na moje maile, więc chyba nie chcący obraziłem pracowników Biedronki, za co przepraszam … bo tych z nc+ to nie da się obrazić , sami to robią. Jest początek października, a ja od momentu podpisania nowej umowy 22 lipca miałem usługę za którą płacę przez kilka dni….
Po 16 latach bycia abonentem nc+ mogę uczciwie powiedzieć nigdy więcej tej dziadowskiej firmy.
Do Tomasza: 'Co za debil to wymyślił i jaki ( jeszcze większy) debil zatwierdził?'
Znajdziesz to w menu dekodera. Przycisk Menu. potem ikonka kółka zębatego, a następnie 'Info o usłudze.:)
Tam te asy po marketingu i zarządzaniu...
~Wojtek / 2022-09-30 19:12
Ocena: 1.67 / 5
Brak słów przez 15 lat byłem w Polsat chętnie bym powrócił lecz umowa robi swoje zostało tylko do końca 20 miesięcy NIE POLECAM
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćOleśnica
~Tomasz / 2022-09-29 16:21
Ocena: 1.33 / 5
Totalna porażka z nowym menu. Nieczytelne, brak poprzednich funkcji i informacji - szajs całkowity. Co za debil to wymyślił i jaki ( jeszcze większy) debil zatwierdził? W przyszłym roku koniec umowy i zapominam, że musiałem się z tym g.... męczyć dwa lata.
Zaletyżadnych - klęska totalna
Wadysame i tylko wady
MiejscowośćŁódź
~Olomanolo 67 / 2022-09-28 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Jestem nieprzerwanie klientem od 23 lat. To co teraz robicie to straszny dramat. Czy Wy tego nie chcecie czytać co ludzie piszą. Nadszedł czas na zmiany. Myślę że, a raczej jestem pewny iż zaczął się Wasz koniec . Abonament do marca. W obecnej formie jesteście żałośni.
ZaletyBrak jakichkolwiek
WadyOgólnie wszystko co promujecie. Totalna porażka z Anglią i meczami dostępnymi w ofercie. Żenada
MiejscowośćMielno
~artur / 2022-09-28 18:54
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nie polecam tego nikomu. czekam tylko jak mi umowa wygaśnie