MiejscowośćWarszawa
strona 10 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Arek / 2021-12-07 09:13
Nikomu nie polecam pomocy technicznej Canal Plus - ja czekam na poradę od tygodnia i słyszę jedynie, "zgłosiliśmy problem do działu technicznego. Przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość."- KPINA!!! -
-
~Barbara / 2019-07-13 00:13
Przeprowadziła się do innej miejscowości. Nie potrzebowałam krzystania z NC+. Złożyłam pisemną rezygnację ale NC+ nie przyjęła rezygnację i przedłużył ją na dwa lata. Motywacja NC+ była taka, że w wypowiedzeniu było słowo rezygnacja a powinno być słowo odstąpienie. NC+ nie chce dopuścić tłumaczenia, że Słownik Języka Polskiego tłumaczy, że rezygnacja i odstąpienie to słowa jednoznaczne. ZaletyKorzystałam z NC+ około 10 lat.WadyBrak uszanowania wieloletniego klienta.MiejscowośćTeraz w Jeleniej Górze -
~Bart / 2022-05-02 06:38
Nowe menu w 4K Ultrabox+ z serii JADA. To które pojawiło się w kwietniu 2022. Kompletny dramat. Odechciewa się oglądać cokolwiek tylko dlatego że menu dla danego kanału wyświetla się na środku. Oczy skaczą po ekranie kiedy przewijam kanały. Ktoś w cyfrze robił testy tego softu na klientach? Bo śmiem wątpić. Chęć sprawdzenia co jest w cyfrze ciekawego kończy sie tym że przełączam tv w tryb innych treści np. Tvp Go. ZaletyPo zmianie softu brak zalet.WadyMenu ekranowe dla dekoderów 4K Ultrabox+ z serii JADA dramatyczne dla oczu.MiejscowośćPoznań -
~Barti / 2023-02-04 16:59
DRAMATYCZE AKTUALIZACJE, WYMIESZANE PROGRAMY.ZAMIAST POLEPSZAC,TO UTRUDNIAJA. NIE POLECAM!!! OSOBISCIE REZYGNUJE Z UMOWY. ZaletyBrakWadyBrak slowMiejscowośćLegnica -
~Beata / 2022-05-28 08:15
Dramat. Czekam również do końca umowy. Do tej pory byłam bardzo zadowolona. Płacę niemały abonament i nikt nie zapytał nas użytkowników czy zmiany są potrzebne. Ale widocznie ktoś potrzebował zarobić a jak wiadomo potrzeba matką wynalazku (jak się okazyje nie zawsze dobrego). Ja się wypisyję i odradzać będę wszystkim ZaletyJuż żadnychWadyTeraz same wadyMiejscowośćRadomsko -
~BIOHAZARD / 2022-06-22 00:00
Proponuje powrót do starego MENY bo nowe to porażka,jeżeli tego nie zmienicie to rezygnuje a myślę że wiecej użytkowników to zrobi . -
~bobas4 / 2011-12-27 21:53
Kupiłem N 23 grudnia mamy 27 i nie wiem jak działa czekam na aktywacje biuro obsługi kupa gamoni odsyłanie bedzie w ciagu 24 godzin bedzie dzisiaj 27 a przedchwila sie dowiedziałem ze bedzie za kilka dni roboczych poprostu rewelacja swieta bez telewizji a teraz zapowiada sie sylwester jutro oddaje im to badziewie. Zaletybrak -
~Dawid / 2022-05-01 21:35
Nie mozna sie polapac, nieczytelne menu. Co bylo nie tak ze starym? Tutaj nie moge sie polapac Co ogladam w danym momencie I Co moge ogladac pozniej!! Tragedia?!! Prosze o powrot do starego menu!!!! MiejscowośćBachorzew -
-
~Dondlugi / 2022-04-20 21:04
Nowe oprogramowanie dekodera dramat!!! Menu nieczytelne. Nic nie można znaleźć. WadySyfMiejscowośćKazuń Nowy -
~eser / 2017-11-07 20:24
oferta ok ale obsługa niekompetentna nieuprzejma brak jakiejkolwiek pomocy ktokolwiek dzwoni jest traktowany jak natręt -
~Gerbi2 / 2011-01-29 12:02
Jeśli chodzi o działanie TV N to jest ok natomiast problem jest aby dodzwonić się do Obsługi Klienta.To jakaś kpina jako abonent czeka się na linii od 20 do nawet 40 minut.Jak dzwoni sie jako nowyklient połaczenie uzyskuje się w ciągu kilku minut.Widać jak Nka traktuje swoich klientów.Jak juz zdobyła klienta to ma go w dupie. -
~Grzegorz / 2022-08-10 19:55
Nowy układ kanałów masakra. Po co to robicie? Teraz już nikt nie wie gdzie i czego szukać..... -
~Irek / 2020-03-23 14:56
Witam
Uważam,że żyjąc obecnie w dobie koronawirusa Canal Plus powinien wyjść na przeciw klienta i przynaimiej teraz poszerzyć swoją ofertę o filmy z kolekcji ,Premiery Vod za darmo.Ja jestem entuzjastą sportu i chwili obecnej zostałem ograniczony w oglądaniu tych kanałów i to rozumiem w obecnej sytuacji,ale platforma Canal Plus też powinna od siebie dać.Czasami trzeba coś stracić aby pózniej coś zyskać.
Pozdrawiam iREK -
~Iwona / 2019-03-10 15:18
W tym tygodniu otrzymałam ofertę po tym,jak złożyłam rezygnacje.Jestem niezadowolona z jednego powodu: otóż nie wiem dlaczego nie informują przy wciskaniu nowego dekodera,że powinnam kupić najnowszy kabel HDMI, gdyż te posiadane w domu nie pasują do najnowszego dekodera 4K, a w komplecie oczywiście nie ma.I dzięki tak kompetentnej obsłudze nie mam dziś telewizji,bo oczywiście niehandlowa niedziela. Nikt również nie zapytał,czy mój telewizor jest w stanie odbierać sygnał z tego dekodera. A gdybym miała jeszcze stary? MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski -
~Ja / 2019-01-31 13:55
Naciągacze.
Ich przedstawiciel powiedział że przejeli w mieście sieć kablową i emeryci nabiarają..
Teraz emeryt płąci ponad sto zł i nie może wypowiedzieć umowy bo ciągle mu przedłużają umowę.
-
~Jackowski / 2020-01-14 16:17
Tragiczna obsługa - NIKT NIC NIE WIE. Złożenie deklaracji odstąpienia od umowy traktują jako REKLAMACJĘ I dają sobie 30 dni na jej "rozpatrzenie". Tragedia. Sygnał i niektóre programy (np. AleKino) to przewaga nad Cyfrowym Polsatem, ale tam obsługa klienta była znacznie lepsza. ZaletySygnałWadyObsługa klientaMiejscowośćPoznań -
-
~Jan / 2022-07-02 20:02
Jest wiele do poprawienia po ostatniej aktualizacji MiejscowośćBYTOM -
~Janusz. / 2022-09-20 14:23
już od kilku dobrych miesięcy jestem skazany (jak i reszta abonentów) na skandaliczne "udogodnienia" operatora C+. Aby się nie denerwować za każdym razem jak włączam telewizor, ułożyłem sobie własną ( krótką) listę ulubionych kanałów i nie zwracam uwagi na wygłupy nawiedzonego operatora. Czekam cierpliwie do końca umowy a w tym czasie analizuję oferty innych dostawców. Zobaczymy co czas pokaże. Polecam ten sposób bo głową muru nie przebijesz. ZaletybrakWadynowe oprogramowanie i wszystko co się za tym kryje. szkoda wymienić..MiejscowośćKatowice -
~Jarek. zg / 2018-11-29 15:59
A ja dzis wzielem NC+ hd na karte i zobacze jak to jest.Nie sugeruje sie opiniami innych bo kazdy wszystko moze napisac i fantazjowac. Pozdrowionka dla nerwowych.I uwierzcieze jezeli bedzie mi ciulowo chodzic to tez tu napisze.Ale prawde. ZaletyzobaczeWadyzobaczeMiejscowośćZielona Góra -
~Józef / 2021-04-11 13:05
Przestarzały sprzęt, brak udoskonaleń np programowanie programów tylko do obejrzenia.Co najbardziej denerwujące całkowity brak informacji na kanałach sportowych, tzn która transmisja jest na żywo a która jest powtórką, treści informacji urwane w połowie zdania. Masakra. Płacę za tę telewizję bardzo duże pieniądze i oczekuję więcej nowoczesnego sprzętu i jakości . Na plus mogę dodać, że obsługa u nas bardzo miła i uczynna, ale to wszystko co dobrego mogę powiedzieć. ZaletyMiła obsługaWadySprzęt i zawarte w nim informacje.MiejscowośćOstrów Wlkp
strona 10 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »