Jednym słowem złodzieje! Płacony prąd regularnie, mimo to odcięty plus jak się okazało 1700 zł dopłaty! Porażka! Na dodatek długi termin żeby umówić się na rozmowę! Wstydzcie się złodzieje z tauronu!!!!
ZaletyZadnych
WadyKiepski kontakt, wysokie ceny, złodziejstwo!
~Kipsta / 2023-10-24 10:12
Ocena: 1.00 / 5
Dzwonilam dziś do obsługi klienta infolinia jest niekompetentną pani obrażona i z fochami.Nie udzieli żadnej informacji o rachunkach ,bo nie ma dojścia do faktur .Więc pytam po co jest infolinia ,skoro nie można dowiedzieć się niczego .
~Marioo / 2023-10-23 20:36
Ocena: 1.00 / 5
Żałosne gnoje złodzieje , opłacany prąd regularnie , dziś odłączony licznik , plus dozapłaty 1700 , za co ??? , opłacany ptąd na bierząco ivtakie cyrki to już drugi raz w tym roku , beskidzki oddział , patałachy ,
ZaletyŻadnych
WadyMnóstwo
~Wnuczka / 2023-10-21 05:36
Ocena: 1.80 / 5
ODDZIAŁ TAURON W NYSIE TO JEST- DELIKATNIE MÓWIĄC- NIEPOROZUMIENIE I TOTSLNA PORAŻKA. MOJA 91-LETNIA BABCIA MA UMOWĘ NA PRĄD RÓWNIEŻ W GRZEJNIKACH KONEKTOROWYCH, W KTÓRYCH POWINNA MIEĆ PRĄD BEZ PRZERWY, A CO ZA TYM IDZIE CIEPŁO W MIESZKANIU. WCZEŚNIEJ MIAŁA STAWKI GODZINOWE. KILKUKROTNIE ZGŁASZANO ZARÓWNO OSOBIŚCIE W NYSKIM ODDZIALE JAK I TELEFONICZNIE BY ODŁĄCZONO JEJ ZEGAR Z LICZNIKA TAK JAK POWINNO BYĆ WG UMOWY.NIESTETY‼️‼️‼️‼️‼️‼️ ELEKTRYK BYŁ...ALE NAWET NIE ZAPUKAŁ DO DRZWI BABCI ŻEBY POWIEDZIEĆ, ŻE PRZYJECHAŁ ODŁĄCZYĆ ZEGAR. ZA TO ODŁĄCZYŁ GO U SĄSIADÓW BABCI, KTÓRZY WG UMOWY MAJĄ STAWKI GODZINOWE, A MAJĄ CIEPŁO I PRĄD BEZ PRZERWY I SĄ ZACHWYCENI ‼️ NIE TRZEBA DODAWAĆ, ŻE ELEKTRYK POMYLIŁ LICZNIKI CO JEST KARYGODNE I SKANDALICZNE‼️‼️‼️ NIE WSTYD WA0M, ŻE WASZA KLIENTKA 91 LETNIA MARZNIE Z WASZEJ GŁUPOTY?! MYŚLĘ, ŻE GDY SPRAWA ZOSTANIE ZGŁOSZONA DO MEDIÓW WTEDY BĘDZIECIE BARDZO ZASKOCZENI‼️
ZaletyCIĘŻKO ZNALEŹĆ JAKĄŚ..
WadyPATAŁACHY TOTALNE‼️
~Natalia / 2023-10-20 13:24
Ocena: 5.00 / 5
Jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi p.Mariusza Kołodziejczaka .
Oby wszyscy pracownicy Tauronu wykazywali takie zaangażowanie i cierpliwość przy obsłudze Waszych klientów
~Brygida / 2023-10-18 16:02
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza instytucja z jaką przyszło mi mieć kontak i załatwianie spraw. Byłam zmuszona zmienić fazy by móc korzystać z pompy ciepła. Nie zliczę ile razy dzwoniłam chodziłam do punktu taurona. Nie rozumieją co się im gada wszystkie niezbędne dokumenty dostarczone . I cały czas twierdzą że oni wykonali swe prace . Swormulowali źle umowę dopiero po wizycie gdzie się już unioslam by zrobić rabanu zauważyli ich błąd. To mówię że tym bardziej powinni PIORYTETEM się zająć sprawa a oni do mnie że są TERMINY. szlak by człowieka strzeli. Jest połowa października temperatura na minusie a ja z córką w zimnym domu siedzimy. Taki jest TAURON DLA KLIENTÓW !!!Jakieś przepraszam załatwimy to jak najszybciej Nie TERMINY. Z bezsilności i nerwów wysiadam .????????????
WadySame wady
~TERESA / 2023-10-17 18:42
Ocena: 1.00 / 5
Totalna katastrofa. Ponieważ załatwienie sprawy przez telefon okazało się niemożliwe umówiłam się do punktu obsługi. Tam Pani powiedziała, że wysłała odpowiednie zgłoszenia i do 2 tygodni sprawa będzie załatwiona. Po trzech tygodniach sprawa dalej nie załatwiona. Na infolinii dowiedziałam się, że żadne zgłoszenie nie było wysłane i muszę czekać kolejne 2 tygodnie. Bardzo nieodpowiedzialna firma. załatwienie najprostszych spraw jest bardzo skomplikowane przez niefrasobliwość pracowników. Ocena bardzo negatywna. Ocena obsługi nie zasługuje nawet na 1 gwiazdkę. DRAMAT !!!
Zaletybrak
WadyBrak odpowiedzialności pracowników za swoją nierzetelną pracę.
~MARSHAL / 2023-10-17 08:50
Ocena: 1.00 / 5
DRAMAT! Na początku zgubili moją umowę, na infolinii nikt nic nie wiedział, trzeba było umawiać się do placówki jeszcze raz i przeprowadzać wszystkie formalności od nowa. Teraz muszę się prosić o wystawienie faktury bo im się zapomniało. Najlepiej powiedzieć, że się nie da albo, że trzeba czekać. Osoby na infolinii może i miłe ale brakuje im kompetencji i chęci żeby cokolwiek załatwić.
WadyJEDEN WIELKI BAŁAGAN
~MAGDALENA / 2023-10-14 10:16
Ocena: 1.00 / 5
Źle naliczane faktury , nie miła obsługa telefoniczna , mała wiedza u nowych pracowników nic nie można się dowiedzieć.
Złodzieje i tyle !
~Kacper / 2023-10-11 17:57
Ocena: 1.00 / 5
Tauron jako firma nie jest w stanie pomóc człowiekowi kiedy wina leży po ich stronie
Nie polecam
WadyNiemiła obsługa nie potrafiąca rozwiązać problemu
~S.P. / 2023-10-10 11:53
Ocena: 5.00 / 5
Dziś 10.10.2023 byłem w Lubinie w Tauronie w biurze przy ul. Legnickiej 75. Obsługa super, profesjonalnie i fachowo. Pani na wejściu pyta i doradza, Pani w okienku nr 1 - szybko i profesjonalnie mnie obsłużyła. Miła, uśmiechnięta. Dla obu Pań premia bezwzględnie. Super
~Niezadowolony / 2023-10-09 16:41
Ocena: 1.00 / 5
45 min oczekiwania na infolini i wybiło na końcu połączenie!
~Szewa / 2023-10-09 14:02
Ocena: 5.00 / 5
Obsługiwała mnie już któryś raz z kolei p. Krzemińska w POK Tauron przy ul Towarowejw Tychach: bardzo kompetenta, miła i pomocna. Niesamowita.
Zaletykompetencje, życzliwość, uprzejmość
Wadybrak
~Szewa / 2023-10-09 14:01
Ocena: 5.00 / 5
Obsługiwała mnie już któryś raz z kolei p. Krzemińska w POK Tauron przy ul Towarowejw Tychach: bardzo kompetenta, miła i pomocna. Niesamowita.
Zaletykompetencje, życzliwość, uprzejmość
Wadybrak
~M / 2023-10-08 12:08
Ocena: 1.00 / 5
Biznes z fotowoltaika to bić innego niż finansowanie Taurona który płaci grosze za prąd a za ten sam
Prąd liczy nam już kilkakrotnie więcej. Tak wiec produkujemy dla Taurona prąd a on w zamian zdziera z nas skore za ten sam prąd. Wykładając 50000 zł za fotowoltaike uśredniając produkując 10000 kw rocznie zarobię na tym około 3800 zł w ciału roku!!!!!!!!! Inwestycja zwróci się po około 14 latach koedy panele będą już niewiele warte. Inwestycja w pompe ciepła i fotowoltaike to bycie ekologicznym i wzbogacanie Taurona. Już lepiej wychodzą ci co używają węgla albo pelet. Porażka. Chciwosc Taurona i wyzysk to porażka narodowa.
ZaletyNie ma
Zalet. Banda złodziei
WadySame wady brak możliwości kontaktu lekceważenie klienta i horendalne stawki za prąd!
~Anna / 2023-10-06 11:20
Ocena: 1.00 / 5
Czekasz w punkcie gdzie jedno okienko czynne w drugim siedzi ktoś żeby dać bilecik zamiast obsługiwać klienta Porażka firma wie że są jedynie o robią z ludzi wariatów a umówić się można za nie wiadomo kiedy
~Użytkownik / 2023-10-05 15:14
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa infolinii kłamie, co telefon to inna wersja. Na fakturę każą czekać 3 miesiące, profesjonalizm infolinii zerowy, tylko przełączają między sobą. A dostać się do punktu stacjonarnego jest ciężej niż do papieża.. nie polecam zupelnie
ZaletyBrak
WadySame
~Anka / 2023-10-05 10:23
Ocena: 1.00 / 5
Panie opryskliwe, obsluga fatalna... Czekanie ponad godzine zeby oddać jeden papier... Dlaczego? Bo nie umowiona jestem... Sprawy nie zalatwilam bo tez pracuje... Na wizytę umowiona trzeba czekac dosc dlugo
~Barbara / 2023-10-04 19:17
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia obsługa fatalna.Nie informują nikogo o wyłączeniu prądu, nie wysyłają faktur, nie odpisują na wiadomości i nic nigdy nie wiadomo
ZaletyNie ma
~Karolina / 2023-10-04 17:59
Ocena: 1.00 / 5
Omijać szerokim łukiem! Umówiłam się na rozmowe z konsultantem, prosiłam o godziny popołudniowe. Biuro obsługi dzwoni o 10.00, zatem oddzwaniam i umawiam się na kolejny telefon. Tym razem nawet nie zadzwonili. Olewanie klienta mimo że chodzi o najprostrze przepisanie z Klienta nr na Klienta nr 2 ! Żenada! Obsługa Klienta KARYGODNA !
ZaletyBrak
WadyOlewanie klienta, umawianie się z Klientem na konkretną godzinę brak telefonu w tej sprawie.