WadyNie kompetentni pracownicy infolini
strona 48 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- nastepna »
-
~Sabina / 2019-08-02 06:54
Od miesiąca czekam na podłączenie licznika i podpisanie umowy ,na infolini każdy konsultant ma swoją wersję,jeden widzi dokumenty przesłane drogą elektroniczną i zapewnia że wszystko ok A jak dzwoniłam żeby dopytać kiedy będą montować licznik to Pani mówi że nie widzi załącznika, kilka wysłanych wiadomości wiele rozmów na infolini i brak nadal umowy i licznika po miesiącu pracownik mnie informuje że poprzedni właściciel mieszkania miał umowę z innym dostawcą i Pan nie może z tego powodu załatwić przez telefon ze mną umowy i twierdzi że brak 2 stron umowy.Totalna żenada ,mam wszystkie potwierdzenia wysyłanych wiadomości i widoczne są wszystkie załączniki. widać że nie zależy im w ogóle na kliencie od miesiąca stoję z remontem. -
-
~Anna / 2019-06-05 09:57
Zupełny brak kompetencji konsultantów, odsylanie od jednego do następnego konsultanta a w finale po rozmowach z pięcioma i tak nic nie zalatwisz. Masz znać cennik bo Pani konsultantka nie poda nawet podstawowych cen. Kompletny brak kompetencji o empatii w stosunku do klienta nawet nie wspomne. Nie mogę dac mniej niż zero a szkoda.!!!!!!! ZaletyBrakWadyTylko wady -
~ona / 2019-05-13 14:27
Firma Tauron nie potrafi zawrzeć umowy na dostawę energii do budynku, jeśli jest więcej niż jeden właściciel. Nie rozumie słowa "pełnomocnik współwłaścicieli". Próbuje zmusić pełnomocnika do zawarcia umowy w imieniu własnym, a nie w imieniu jego mocodawcy. Przez 4 lata wysyła rachunki na osobę nieżyjącą, bowiem domaga się od spadkobierców protokołu przekazania licznika. Wypowiedzenie umowy przesłała na adres składający się z nazwy miasta i ulicy, bez oznaczenia nr budynku i lokalu, a pani na infolinii jest wysoce zdziwiona, że poczta wróciła niepodjęta. Tauron maksymalnie wykorzystuje pozycję monopolisty, klient nie jest dla niej partnerem lecz petentem. Rozmowy na infolinii są prowadzone wg "rozpiski", jeśli sytuacja odbiega w jakikolwiek sposób od procedury przewidzianej przez Tauron, pracownik infolinii proponuje pisanie pism i wniosków, które firma będzie rozpatrywać " w terminie 14 dni od pieczątki", cokolwiek to znaczy. ZaletybrakWadyistnienie takiej firmy -
~Oburzony / 2019-05-01 15:01
Witam. Tauron nie reaguje jak się zgłasza o niezgodności zużytego prądu. Mam zawyżone rachunki i jedno co potrafią, to powiedzieć ze tyle prądu wypaliła i mam to zapłacić. Nie potrafią wytłumaczyć co znaczy kod na wyświetlaczu 4.5.0. A przecież to jest ich licznik.Obsluga pracuje jak zaprogramowane roboty. To co im każą mówić to mówią. Brak relacji człowieka z człowiekiem. A niech urząd zgłosi nieprawidłowości swojego licznika do Taurona to w pięć minut juz są na miejscu indukcja przyczyny. Dlaczego większość firm w naszym kraju jest bezkarni? To jest sprawiedliwość? ZaletyDużo ofertWadyCałokształt nie wliczając ich ofert. -
~Buniek / 2019-04-02 18:55
Koszmar a nie firma. Brak wyobraźni w działaniu. Brak szacunku dla klienta. ZaletyBrakWadySame wady -
~Karol / 2019-04-02 14:40
Banda oszustów. Zawarłem umowę z tą pseudo firmą przez telefon, sprzedawca zapewniał mnie że wszystkie formalności są zakończone, gdzie przez następne pól roku dostaję faktury na sprzedaż rezerwową, gdzie stawka jest 2x wyższa i straszą mnie jeszcze że odłączą prąd. Jakaś wybitna specjalistka w piśmie reklamacyjnym stwierdza że umowa słowna nie jest umową i dlatego rozliczają w/g cen rezerwowych, w rzeczywistości wyszło 2 x drozej niż i konkurencji.... Sprawa jest u rzecznika ochrony praw konsumenta, zobaczymy..... Zdecydowanie wszystkim odradzam Zaletybrak jakichkolwiekWadysame -
~123 / 2019-03-21 12:43
Nie firma a tragedia jest, 2 razy podrząd są wystawione faktury o 2 razy więcej niż są pokazane liczniki. To że mają Państwo online odczyt jest wielkim kłamstwem, a nie prognozowanymi danymi. Jestem nowym klientem Taurona i za 2 msc tylko są problemy Wadyodczyt liczników -
~Adam / 2019-03-14 03:43
Zachowanie Pan przyjmujäcych zgłoszenia skandaliczne.Nie znające przepisów sugerowanie klientom,że awaria to wina odbiorcy który poniesie za to konsekwencje jest co najmniej skandaliczne. Absolutnie nie polecam Taurona. Obecnie jestem odbiorcą trzech dostaw energii i podejmuje działania w kierunku rezygnacji z umowy.Wygläda to jak monopol energetyczny 40 lat temu. -
-
~Rysiek916 / 2019-03-03 23:26
Miałem taką samą sytuację co Marcin. Pracownica taurona w Dąbrowie Górniczej mnie oszukała. Ponieważ zmarła moja matka chciałem przepisać licznik na siebie, bo był przypisany na nią. Myślałem że podpisuje umowę na czas nieokreślony dopiero po zalogowaniu się na ebok zobaczyłem że mam umowę z serwisantem na 3-lata. Więc udałem się do taurona i chciałem zmienić umowę, bo nie minęło 14 dni. Dowiedziałem się że w tauronie po podpisaniu umowy w ich siedzibie nie ma czegoś takiego jak 14 dni odstąpienia od umowy a jak zerwę umowę to 25 zł kary za każdy miesiąc który został do końca umowy. Czyli jest normalne prawo konsumenta który może zwrócić towar lub zmienić umowę w ciągu 14-tu dni i jest prawo taurona który nie ma żadnego prawa państwo w państwie a ponieważ tauron jest monopolistą na swoim terenie nikt nie może sprzedać energii elektrycznej nie rozliczając się z tauronem. Tauron jest monopolistą i oszustem jak dla Mnie. Jeżeli ktoś będzie robił reportaż o tych oszustach to może zadzwonić 720772563. Więc byłem zmuszony wypełnić następny formularz że opuszczam lokal a licznik przepisuję na inną osobę, inaczej nie można rozwiązać umowy. WadyOkradanie klienta czyli jelenia. -
~Marcin / 2018-10-26 12:13
Firma Tauron wprowadza klientów poprzez stosowanie słowotwórstwa oraz niejasną ofertę. Ja zostałem oszukany w biały dzień w placówce firmy Tauron w Dąbrowie górniczej przez pracownicę tamtejszej placówki. Pani zaoferowała mi ofertę gdzie ''gwarancja ceny z serwisantem'' miała być usługą bezpłatną. Dostałem takie zapewnienie że taką ta usługa właśnie jest. Okazuje się że ''gwarancja ceny z serwisantem'' jest powiązana z ''opłatą abonamentową'' oraz horrendalną karą wynoszącą podwójna opłatę abonamentową razy ilość miesięcy przed którą klient chce zerwać umowę. W dwóch słowach forma Tauron to oszust i złodziej i nie chce mieć z nimi nic wspólnego. Odradzam każdemu korzystanie z usług firmy. ZaletyBRAKWadyOkradanie klienta -
~LEO / 2016-02-18 16:44
Kupiliśmy mieszkanie i podłączyliśmy prąd z Tauron. Nie mam uwag. Wszystko działa beza zarzutu - awarii nie ma. Szybko też zrezygnowaliśmy z rachunków dostarczanych pocztą na rzecz e-rachunków. Mają bardzo dobry serwis - dużo czytelniej niż na rachunku, a jak czegoś nie wiesz, to klikasz i już wiesz. Polecam. Zaletynie ma awarii, prognozy - wiesz ile zapłacisz -
~Jan Matejko / 2016-02-18 13:10
Tragedia, porażka jakość monopolu taurona już gorsza być nie może, mają n as w dupie na wioskach zasrani monopoliści, cały dzień bez prądku i tak przez kilka dni, czemu w mieście tak nie zrobią patafiany ZaletybrakWadysame wady -
~Mateusz Sawicki / 2014-01-11 18:13
Tauron to z pozostałych 3ch (rwe, energa, enea) zdecydowania najbardziej zacofany "polski champion energetyczny". Działają w formule rodem z PRL. Podłączam zasilanie dla obiektów handlowych w całej Polsce i ostatnio mam styczność z tym "wynalazkiem" na południu Polski. 25 lat po upadku komuny Tauron działa dokładnie tak samo jak za głębokiej komuny, biurokracja, niekompetencja pracowników, tworzenie wirtualnych przeszkód, brak komunikacja na lini dostawca - klient. Panowie i Panie z Tauron jak zmonopolizowany rynek zostanie uwolniony to znikniecie w kilka lat i będziecie szukać nowej pracy, my was na pewno nie zatrudnimy. ZaletyŻadnychWadyniekompetencja, niechęć wobec klienta, przeszkody biurokratyczne, brak kontaktu1 rok
strona 48 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- nastepna »