Mój znajomy zawarł umowę z tauronem na warunkach jak się potem okazało z dodatkową usługa na specjalistę komputerowego a on niema komputera .laptopa więc poco mu taka opcja płatne miesięcznie dodatkowo 24.50 informacje na temat nowych opłat nie była dołączona do zawartej umowy znajomy jest oszczędny płacił za prąd miesięcznie 30-40 zł teraz z opcją kom.musi płacić 60 zł reklamacji oczywiście nie przyjęli bo to wina płatnika źle odczytał umowę wszystko to jego wina czyste złodziejstwo przysyłają umowy z takim cennikiem że człowiek jest z tego głupi niewie jak to odczytać czy opłata jednorazowa potem wynika że miesieczna
ZaletyZadne
WadyWszystkie
~TERMINATOR / 2020-01-24 08:56
Ocena: 1.00 / 5
Tauron jedna wielka porazka
Narobili spółek ile się dało nic nie idzie załatwić ani na infolini ani
W biurze każda osoba konsultanci co innego mówią
ZaletyBrak
WadyWady>>>tauron
~Henryk / 2020-01-23 17:15
Ocena: 2.00 / 5
W październiku 2019 roku wystąpiłem o podniesienie mocy dla mego domu. W internecie Tauron chwali się 3-4 tygodniowym terminem. Mnie wyznaczyli termin na kwiecień 2020r. Daremne interwencje, prośby, monity. Tauron klienta ma gdzieś, tam gdzie słońca nie widać.Monopolista obsługuje wedle zasady "płać, płacz a nas to nie interesuje". I po co tyle gadki rządu i innych o fotowoltaice skoro u mnie instalacje czekają na podłączenie.
Zaletybrak
Wadylekceważenie klienta
~całkiemserio / 2020-01-10 14:19
Ocena: 3.80 / 5
Na co mi dodatkowa i obligatoryjna usługa jakiegoś p****o serwisanta skoro nigdy z niej nie skorzystałem. Naginanie pały. Po latach doświadczeń jakoś nie mam zaufania do tej firmy, ale to monopol i można sobie.........
~Robert / 2020-01-08 12:47
Ocena: 1.00 / 5
Niestety, lokalny monopolista. Nazywa podwyżki cen "promocją"...
Zaletybrak
Wadybrak szacunku do klienta
~tompal / 2019-12-20 09:32
Ocena: 2.80 / 5
Prąd z Serwisantem 24H - Dla domu TAURON wygląda tak: Dzwonisz w nocy o północy że zepsuł się ekspres do kawy. Na trzeci dzień przyjeżdża serwisant zabiera ekspres. Dostaję numer telefonu 606 432 404 (Kraków) i tyle go widziałem. Już miesiąc mija, 2 razy w tygodniu dzwonię do gościa. Zwodzi mnie. Dziękuję za takie usługi. Można żyć bez TV ale nie bez ekspresu do kawy.
ZaletyMiła obsługa
Wadybrak ekspresu za 2300zł
~Asia / 2019-12-19 23:20
Ocena: 1.00 / 5
Zdarzają się takie krótkie wyłączenia prądu w ciągu dnia, natomiast ostatnio było "planowane" wyłączenie prądu na 9h czyli w godz. 7.00-16.00 tylko, że zapomnieli poinformować o tym administratora budynku co za tym idzie nie było żadnych ogłoszeń na klatce schodowej, dzwonienie na infolinie niewiele pomogło bo tam nic nie wiedzą i odsyłają do innych działów przerzucając się odpowiedzialnością, panowie konserwatorzy owszem przyjechali aż czterech i….siedzieli w samochodzie pod skrzynką elektryczną zewnętrzną wykonując te niezwykle ważne, zaplanowane prace konserwatorskie przy użyciu termosu. Grudzień tuż przed świętami to jest właśnie najlepszy czas na planowane wyłączanie prądu na kilka godzin gdzie przy okazji bez prądu nie działa ogrzewanie i nie ma ciepłej wody. Ogólnie totalna dezorganizacja i brak szacunku dla odbiorcy i jakiegokolwiek chociażby małego przepraszam za zaistniałe niedogodności. Owszem umieścili taką informację na swojej stronie internetowej bo przecież każdy normalny szanujący się konsument codziennie rano zaraz po przetarciu oczu otwiera Internet i sprawdza czy czasem, któryś z jego usługodawców nie zaplanował dziś wyłączenia usługi. Polecam gorąco jeżeli brakuje ci adrenaliny i chcesz mieć do czynienia z totalną ignorancją i lekceważeniem.
~Małgorzata / 2019-12-16 19:58
Ocena: 1.00 / 5
Nie wywiązują sie z umowy zawartej z klientem, infolinia to masakra .
ZaletyBrak
WadyNa dzień dzisiejszy same wady
~Anna / 2019-12-11 19:30
Ocena: 1.00 / 5
Banda debili, nie potrafią podać nawet godzin pracy techników. Na infolinii 15 min słuchałam " czas oczekiwania poniżej jednej minuty "żenada
ZaletyBrak
WadyBrak informacji, brak chęci pomoc, brak kompetencji pracowników, brak ich wiedzy. Totalny burdel
~24pio24 / 2019-12-11 18:09
Ocena: 1.20 / 5
Co kilka dni przez cały dzień włączają i wyłączają prąd, przez co elektronika zaczyna szwankować, o wysokich cenach nie wspominam.
~Mgmati10 / 2019-12-07 12:23
Ocena: 1.40 / 5
Pobijają rekordy w przerwach w dostawie prądu do tego totalny brak informacji o nich.
~Paweł / 2019-12-03 20:33
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję p. Ani za załatwienie pozytywnie mojej sprawy. Katowice ul.Widok.
ZaletyWszystko perfekcyjnie załatwione.
~Bogdan Wrocław / 2019-11-23 07:32
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia zwykły monopolista, nie wywiązuje się z umowy na umowie ma być odczyt co miesiąc, a pracownik przy hodzi raz na rok (co potwierdzają w biurze obsługi) i wystawiają fakturę na kilka 3200 bo się zwiększył pobór płatna w ciągu kilku dni bo mają taki kaprys i nie interesuje ich to że to ich pracownik nie odczytał licznika tak jak powinien olewa ie klienta bo co nam zrobi będzie siedział bez prądu olać go trzeba wydoic z kasy bo to my TAURON pie......y TAURON
ZaletyŻadnych zalet
WadySAMA WADY
~milka76 / 2019-11-22 14:34
Ocena: 1.20 / 5
pracownica biura obslugi Tauron w Zabrzu zle nas poinformowala przy skladaniu zamowienia i jestem stratna finansowo. kolejki gigantyczne. obsluga marna. czas oczekiwania na swoja kolej wynosi nawet 3 godziny .
Zaletycalkowity brak zalet
Wadyfatalny dojazd z gliwic i z zabrza lokalizacje do niczego.
~Wioleta / 2019-11-20 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Zgadzam się ze Stefanem od miesiąca zwiększam moc wciąż nie ma postępu, na infolinii każdy pracownik mówi coś innego, nieuprzejmi dramat.
Zaletybrak
Wadybiurokracja, zła informacja, każdy mówi coś innego, opłaty za wszystko, a usługa i tak niezałatwiona
~Stefan / 2019-11-20 17:22
Ocena: 1.50 / 5
Załatwiam w Tauron zwiększenie mocy.Panie w punkcie bardzo miłe lecz biurokracja tam panująca zniechęca człowieka. Kilka odwiedzin a Tauron przesyła dokumenty cedząc papierek po papierku. Zawiodłem się na Tauronie w jego załatwianiu spraw.
Zaletybrak
WadyBiurokracja !
~Kamila / 2019-11-01 22:50
Ocena: 1.00 / 5
Za prąd w tauronie płaciłam przez ten rok 322 zł co 2 miesiąc nie wspominając o tym że dostałam na początku roku rozliczenie na kwotę 1500 zł teraz znowu po roku dostałam rozliczenie na kolejne 1105 zł i rachunek znowu poszedł w górę teraz będę płacić 500 zł co 2 miesiąc łączna kwota do końca 2020 roku wynosi 4930 zl nie dużo więcej jak w tym roku wsumie przez 2 lata spłace im 10.000 za prąd.w tym kraju najlepiej zyc bez prądu bo taka suma nie mieści mi się w glowie:/
WadySame wady!!
~jork / 2019-10-30 10:02
Ocena: 1.20 / 5
firma mająca klientów jaka zło konieczne . brak pozytywnego podejścia do spraw i chęci ich szybkiego załatwienia
Zaletybrak
Wadyna infolinii przyjmują zlecenia bardzo długo i nie są one wykonywane (zapomnieli przysłać oświadczenia, parę słów)
wykonanie zlecenia po terminie - czekałem 31 dni na wymianę licznika
przez ich opieszałość mogę stracić dofinansowanie na fotowoltaikę . Ich procedury trwały ponad 60 dni
~Lak / 2019-10-22 14:11
Ocena: 1.00 / 5
Od miesiąca walczę z Tauronem o przywrócenie prądu w garażu. Bezskutecznie. 4 czy 5 telefonów, pismo bez odezwu. Prąd odłączony bez powiadomienia.
~Inga / 2019-10-18 06:24
Ocena: 1.00 / 5
Brak szacunku dla swoich klientów. Pomimo zgłoszenia wniosku na wymianę licznika po ponad 30 dniach brak kontaktu ze strony Tauronu. Wielokrotnie przeprowadzone monity, również nie przynoszą rezultatu.