Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 976 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Małgorzata / 2019-12-16 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wywiązują sie z umowy zawartej z klientem, infolinia to masakra .
    ZaletyBrak
    WadyNa dzień dzisiejszy same wady
  • ~Anna / 2019-12-11 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda debili, nie potrafią podać nawet godzin pracy techników. Na infolinii 15 min słuchałam " czas oczekiwania poniżej jednej minuty "żenada
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji, brak chęci pomoc, brak kompetencji pracowników, brak ich wiedzy. Totalny burdel
  • ~24pio24 / 2019-12-11 18:09
    Ocena: 1.20 / 5
    Co kilka dni przez cały dzień włączają i wyłączają prąd, przez co elektronika zaczyna szwankować, o wysokich cenach nie wspominam.
  • ~Mgmati10 / 2019-12-07 12:23
    Ocena: 1.40 / 5
    Pobijają rekordy w przerwach w dostawie prądu do tego totalny brak informacji o nich.
  • ~Paweł / 2019-12-03 20:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję p. Ani za załatwienie pozytywnie mojej sprawy. Katowice ul.Widok.
    ZaletyWszystko perfekcyjnie załatwione.
  • ~Bogdan Wrocław / 2019-11-23 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia zwykły monopolista, nie wywiązuje się z umowy na umowie ma być odczyt co miesiąc, a pracownik przy hodzi raz na rok (co potwierdzają w biurze obsługi) i wystawiają fakturę na kilka 3200 bo się zwiększył pobór płatna w ciągu kilku dni bo mają taki kaprys i nie interesuje ich to że to ich pracownik nie odczytał licznika tak jak powinien olewa ie klienta bo co nam zrobi będzie siedział bez prądu olać go trzeba wydoic z kasy bo to my TAURON pie......y TAURON
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySAMA WADY
  • ~milka76 / 2019-11-22 14:34
    Ocena: 1.20 / 5
    pracownica biura obslugi Tauron w Zabrzu zle nas poinformowala przy skladaniu zamowienia i jestem stratna finansowo. kolejki gigantyczne. obsluga marna. czas oczekiwania na swoja kolej wynosi nawet 3 godziny .
    Zaletycalkowity brak zalet
    Wadyfatalny dojazd z gliwic i z zabrza lokalizacje do niczego.
  • ~Wioleta / 2019-11-20 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się ze Stefanem od miesiąca zwiększam moc wciąż nie ma postępu, na infolinii każdy pracownik mówi coś innego, nieuprzejmi dramat.
    Zaletybrak
    Wadybiurokracja, zła informacja, każdy mówi coś innego, opłaty za wszystko, a usługa i tak niezałatwiona
  • ~Stefan / 2019-11-20 17:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Załatwiam w Tauron zwiększenie mocy.Panie w punkcie bardzo miłe lecz biurokracja tam panująca zniechęca człowieka. Kilka odwiedzin a Tauron przesyła dokumenty cedząc papierek po papierku. Zawiodłem się na Tauronie w jego załatwianiu spraw.
    Zaletybrak
    WadyBiurokracja !
  • ~Kamila / 2019-11-01 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Za prąd w tauronie płaciłam przez ten rok 322 zł co 2 miesiąc nie wspominając o tym że dostałam na początku roku rozliczenie na kwotę 1500 zł teraz znowu po roku dostałam rozliczenie na kolejne 1105 zł i rachunek znowu poszedł w górę teraz będę płacić 500 zł co 2 miesiąc łączna kwota do końca 2020 roku wynosi 4930 zl nie dużo więcej jak w tym roku wsumie przez 2 lata spłace im 10.000 za prąd.w tym kraju najlepiej zyc bez prądu bo taka suma nie mieści mi się w glowie:/
    WadySame wady!!
  • ~jork / 2019-10-30 10:02
    Ocena: 1.20 / 5
    firma mająca klientów jaka zło konieczne . brak pozytywnego podejścia do spraw i chęci ich szybkiego załatwienia
    Zaletybrak
    Wadyna infolinii przyjmują zlecenia bardzo długo i nie są one wykonywane (zapomnieli przysłać oświadczenia, parę słów)
    wykonanie zlecenia po terminie - czekałem 31 dni na wymianę licznika
    przez ich opieszałość mogę stracić dofinansowanie na fotowoltaikę . Ich procedury trwały ponad 60 dni
  • ~Lak / 2019-10-22 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca walczę z Tauronem o przywrócenie prądu w garażu. Bezskutecznie. 4 czy 5 telefonów, pismo bez odezwu. Prąd odłączony bez powiadomienia.
  • ~Inga / 2019-10-18 06:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak szacunku dla swoich klientów. Pomimo zgłoszenia wniosku na wymianę licznika po ponad 30 dniach brak kontaktu ze strony Tauronu. Wielokrotnie przeprowadzone monity, również nie przynoszą rezultatu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak poszanowania dla swoich klientów
  • ~Fronczak / 2019-10-10 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta dramat, ceny jak to monopoliaci zawyzone, nie polecam nikomu
  • ~Ewa / 2019-10-05 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Prowadzę własną firmę i z żadną inną firmą nie mam tyle problemów co z Tauronem! Nie dość, że przy każdej jakiejkolwiek zmianie trzeba wypełnić całą masę papierów (tu jedynie pochwalam uprzejmość pracowników oddziału w Lubaniu) to później okazuje się, że i tak mają problemy ze zmianą tych danych na fakturze. Konieczne jest przesyłanie mnóstwa maili, przeprowadzenie mnóstwa rozmów na infolinii a sprawa i tak nie zostanie załatwiona, bo zaginęły papiery wysłane pocztą. Oczywiście to moja wina, bo wysłałam zwykłą przesyłką. Zaznaczam, że razem z przesyłkami do innych firm, do których - o dziwo - dotarły. Osoby, z którymi rozmawiałam na infolinii były niemiłe i pretensjonalne, traktując mnie jak głupka, który nie rozumie treści maili wysyłanych od nich. Podobna sytuacja miała miejsce niestety kilkakrotnie.
    Logując się na ich stronie, korzystając ze smartfona, wyskakuje okienko "Ankieta - odpowiedz na kilka krótkich pytań" Oczywiście nie można okienka zamknąć. Wypełniłam tą ankietę mając nadzieję, że okienko zniknie. NIE ZNIKA! Zasłania stronę, co utrudnia korzystanie z serwisu. TAKIE RZECZY TYLKO W TAURONIE!
    Przy pierwszej możliwej okazji zmieniam dostawcę, bez względu na cenę.
  • ~Dawid / 2019-09-19 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron .. ciagle odłaczaja prad ... jeden komputer zepsuli poprzez wyłacznanie na 1 czy 2 pradu ..
    Zaletybrak ..
    Wadyodłaczanie pradu potrafia wszystko zepsuc :)
  • ~AM / 2019-09-10 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio otrzymałam od Taurona fakturę opiewającą na ponad 800PLN. Wg przedostatniego odczytu zużyłam prawie 1600 kWh w ciągu dwóch i pół miesiąca. To jest więcej niż zużyłam w ciągu ostatnich
    DWÓCH LAT! Co dziwne w dniu tego felernego odczytu został u mnie wymieniony licznik. Złożyłam reklamację. Na razie dostałam odpowiedź, że mogą mi to rozłożyć na raty. Nie dokonali żadnej analizy, nic nie sprawdzili, odczyt był taki i mam tyle zapłacić. Jestem tym trochę załamana.
    Chcę zgłosić tę sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Przestrzegam wszystkich, żeby nie tylko sprawdzali faktury, ale cały czas monitorowali odczyty liczników.
  • ~popularny / 2019-08-23 08:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry.
    Nie wiem czy sprawa która jest aktualnie w toku zostanie załatwiona pozytywnie czy nie, ale Pani która podjęła wyzwanie zrobiła na mnie piorunujące wrażenie.
    Piękna, błyskotliwa i bardzo zaangażowana w załatwienie sprawy.
    Wciąż mam ją przed oczami :))).
    Fajnie że załatwienie sprawy jeszcze pewnie ciut potrwa, zapewne znowu się spotkamy.
    Jastrzębie-Zdrój.
    ZaletyZaangażowanie uroczej Pani konsultantki, wysoka kultura i ...powab:)
  • ~Bonia / 2019-08-21 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani, z którą miałam nieprzyjemność załatwiać sprawę przepisania liczników w punkcie obsługi klienta w Jeleniej Górze skandalicznie nieuprzejma i niepomocna. Zero wyrozumiałości i empatii, na pomoc w wypełnienu formularza też niemożna było liczyć, na wszelkie pytania odpowiadała zdawkowo i nieuprzejmie. Ponadto uniemożliwiono mi załatwienie sprawy kompleksowo. Aby załatwić sprawę do końca polecino mi kontakt drogą elektroniczną lub pocztowo z siedzibą główną, a uważam że gdyby Pani obsługująca była bardziej uprzejma można bybyło załatwić sprawę w punkcie. ????
    WadyObsługa
  • ~grażka / 2019-08-02 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Wezwałam serwis Taurona , z powodu braku energii( brak jednej fazy). Przyjechało dwóch panów , z których jeden z nich na początek mnie straszył że zapłacę fakturę to mi się odechce wzywać serwis .Niekompetentny człowiek , który ze mną krzykiem rozmawiał , nie chciał podać ani nazwiska, ani numeru służbowego , miał pretensje ze tak daleko musieli jechać Chamstwo na każdym kroku i brak brak jakiegokolwiek zrozumienia dla klienta Jego nie interesowało co ja chcę powiedzieć .Kompletna porażka z takim chamstwem już dawno nie miałam do czynienia . Na koniec usłyszałam że jak mi się nie podoba to mogę złożyć reklamacje . Arogancja , brak podstaw kultury dla starszych , czy Ci ludzie aż tak czują się bezkarni ?
    Założone ciemne okulary i ręce w kieszeniach tak wygląda serwisant z Taurona .
    Zaletybrak
    Wadyarogancja , niekompetentność i lekceważenie klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1693
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1672
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1297
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 976
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.40, ilość opinii: 617
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4479
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926