Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 984 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jerzy / 2020-05-16 15:58
    Ocena: 2.50 / 5
    12.05.2020.r.zadzwonilem na pogotowie energetyczne.taurona,w sprawie awarii pradu elektrycznego za licznikiem.Zaznaczylem ze już drugi dzień się z tym borykam bo elektryk nie jest wstanie dalej robić. Ekipa (2 ludzi)przyjechała pod wieczór.Postali,podumali.Z dołu popatrzył na słup energetyczny.Przy formie kazali wejść do środka.By po chwili zawołał że nie ma żadnej awarii,wszystko jest porządku.!?.(fachowcy od siedmiu bolesci).Narazajac domowników na kolejny dzień bez prau-rozmrozenie lodówki,nie wspominając o barku ciepłej wody i ogrzewania w domu.13.05.2020.r.znow przenieśliśmy na pogotowie energetyczne. Przyjechała ekipa(2 ludzil.Znalezli awarie za licznikiem i na słupie energetyczny0.Ja jako odbiorca pradu,czuje się pokrzywdzony przez pracowników tauron z dnia 12.05.2020.r.Jch niekompetencja doprowadziła do strat z tym związanych.Jak to możliwe że zgłaszam awarie pradu. Przyjeżdża ekipa,nic nie stwierdza.Nastepnego dnia inna ekipa znalazła awarie.Powinni chociaż przeprosić za dwa nieudolności.Jak bym miał wydać ocenę to(1ekipa) wielkie jedno dno-niekompetencji ludzie do wykonywania zawodu.(2ekipa2sekipataneli na wysokości zadania.-gwiazdek bez liku.
  • ~Henryk / 2020-05-16 06:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłoszenie mikroinstalacji poprzez e-mail. Praktycznie zerowy kontakt. Pracownicy Taurona prawdopodobnie nie bardzo jeszcze wiedzą, co to internet. Są nadal w erze przerzucania papierów i robienia pieczątek.
    Robiąc długą historię krótką Tauronowi brakuje tylko jednej rzeczy... konkurencji...precz z monopolem!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak konkurencji. Ignorowanie klientów.
  • ~Waldemar / 2020-05-07 22:38
    Ocena: 1.20 / 5
    Chciałem przepisać licznik na siebie.Jestem elektrykiem i powiedziałem pani żeby nie wprowadzała żadnych zmian w taryfie.Dopiero w domu zorientowałem się że wcisnęła nam usługę serwisanta, a razem z tym droższy prąd.Dobrze że udalo się rozwiązać umowę, po po 24 dniach kara 25 Zeta miesięcznie przez dwa lata. Napisane małym druczkiem, oszukańcze praktyki, zero przepraszam.Tsuron Wałbrzych
    WadySame wady
  • ~K / 2020-04-30 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zachowania terminów przez Tauron. Opozniaja sie wiele dni z wydaniem prostego zaświadczenia. Na infolinii bagatelizują sprawę. Szczerzę nie polecam
  • ~Monika / 2020-04-01 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!! Zaległy 1 rachunek za energię i sprawa w sądzie. Nie wysyłali mi żadnych upomnieniń do zapłaty.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Chorzów Rejtana / 2020-03-21 14:33
    Ocena: 4.80 / 5
    Podpisałem nową umowę ,Pani błyskawicznie i fachowo mnie obsłużyła i wszystko załatwiłem w 10min
    Dodatkowo zaproponowano mi dodatkowe ubezpieczenie i jestem mega zadowolony!!!
    Sobota,w kraju epidemia nikt nie pracuje a w tauronie z ubezpieczenia przyjechał Pan elektryk w 1,5h , usunął nie łatwa usterkę w 1 godine!!! Jestem bardzo zadowolony i wszystkim polecam skorzystać z dodatkowego ubezpieczenia!!!
  • ~EDYTA / 2020-03-17 06:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porazka, Pani z infolinii z oburzeniem przyjela ze jestem w pracy i nie moge rozmawiac, A oferta - w moim panelu klienta mam oderte w postaci zalacznikow x2!!! To jakas kpina!. Stanowczo odradzam!!!
    ZaletyBRAK
  • ~Antek / 2020-03-16 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna, zmarnowane1,5h na słuchanie muzyki, oraz rozmowę z paniusią, która nie jest w stanie 9cyferek bez błędu zrozumieć PPE.
    Odradzam!!!!
    Zróbcie coś z tym natychmiast, zanim stracicie kolejnych klientów.
    A do tego ta ślunsko gwara....
    Ok, ale nie przy załatwianiu spraw..
    Porażka
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Kamil / 2020-03-14 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze i oszuści, uważajcie. Przyszli przedstawiciele do domu, oznajmili, że są z PGE i muszę tylko podpisać zaświadczenie, żeby wszystko się zgadzało, na szczęście zacząłem czytać pismo i okazało się, że jest to umowa w sprawie zmiany dostawcy prądu na Tauron
  • ~bb / 2020-03-11 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze. Brak informacji o dodatkowych kosztach oferty ECO, mówią tylko o 10% zniżce na 3 lata i płacisz co miesiąc dodatkowo 15,50 zł do każdej faktury. Jak chcesz zrezygnować to kara umowna 900 zł, więc płacisz dodatkowo 458 zł extra.
    Byłam dzisiaj złożyć reklamacje w POK i osoba na stanowisku obok tak samo zostałaby oszukana przez sprzedawcę, ale usłyszała moją skargę na taryfę ECO i szybko podarła umowę, dziękując mi serdecznie za informację o kosztach tej taryfy.Sprzedawca Taurona powiedział jej tylko o 10% zniżce, nie dodając nic o kosztach dodatkowych, czyli ekstra opłacie handlowej.
    "Tauron nie chodzi po domach" sami do niego przychodzimy i dajemy się naciągać na SUPER OFERTY, ale tylko dla Taurona.
    Zaletybrak
  • ~Alina / 2020-02-26 16:43
    Ocena: 1.60 / 5
    TAURON to jakieś nieporozumienie. Od dwóch miesięcy nie możemy przepisać umowy na nowego właściciela lokalu. W odpowiedzi na nasze niezadowolenie pracownik odpowiada takie mamy procedury. Co to za firma, która wprowadza tyle czasu zmiany w zwykłej umowie. Co to za odpowiedź takie mamy procedury
    Zaletyżadne
    Wadysame
  • ~waldi / 2020-02-24 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    W listopadzie kupiłem dom i przepisałem umowę z poprzednich właścicieli na siebie. Dom jest wielki i ogrzewany wyłącznie gazem. Jest koniec lutego, a ja nie dostałem jeszcze pierwszej faktury ? Trzy telefony na infolinię i trzy takie same odpowiedzi - panie nie wiedzą czemu tak się dzieje ? Do tej pory byłem w PGNiG i nigdy żadnych problemów. Właśnie szykuję pismo zrywające umowę (która de'facto nawet się nie zainicjowała). Serdecznie odradzam jeśli nie chcecie mieć problemów z tym dostawcą ! Zresztą..... widzę, że większość opinii jest w tym samym tonie
    Zaletyżadnych
    Wadytylko problemy
  • ~Lirndl / 2020-02-21 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem perfidnie oszukany przez daną firmę w sposób tak rażący że wręcz brak słów...Po podpisaniu umowy na nowy adres ustaliliśmy że zmienimy licznik z 3 fazowego na 1 fazowy...pracownik z którym podpisywaliśmy umowę zapewnił nas że w ciągu 2 tygodni zjawi się u nas fachowiec i zmieni licznik z 3 fazowego na 1 fazowy. Zjawił się ...po około 2 ale miesiącach, wpadł na minutkę i stwierdził że od teraz mamy licznik 1 fazowy ! No ok, tyle tylko że po paru tygodniach przez przypadek wyszło że licznik jest ...ciągle 3 fazowy !!! po telefonie do Tauron okazało się że w systemie jest licznik 3 fazowy nam w ogóle nie potrzebny ale za to dużo droższy !!! Jestem tak zbulwersowany zaistniałą sytuacją że nie mogę uwierzyć że w dzisiejszych czasach jesteśmy tak na "żywca okradani" Szok i niedowierzanie !
  • ~Melisa / 2020-02-20 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Monopolista, który oszukuje klientów. Od sierpnia 2019 r. odmawia, a właściwie przeciąga zmian taryfy z C11 na G12 dla domu oddanego do użytku. Pierwszy wniosek nie został rozpatrzony. Po telefonie na infolinię okazało się, że wniosku nie ma (zniknął) mimo, że mam potwierdzenie odbioru. Po miesiącą cudem wniosek się znalazł, ale Tauron stwierdził, że trzeba wypełnić nowy, bo tamten został zamknięty jako przeterminowany. Nowy wniosek wypełniłem w pażdzirniku 2019 w BOK w Nowym Targu. Po miesiącu oczekiwania dowiedziałem się na infolinii, że wniosek nie został rozpatrzony bo nie bylo ponagleń. Konsultantka złożyła ponaglenia, ale sl€ży ono tylko Tauronowi, gdyż daje mu dodatkowy czas na rozpatrzenie. Wniosek był ponaglany chyba 5 razy a tauron nadal go nie rozpatruje. W związku z tym w styczniu 2020 złożyłem skargę do URE oraz reklamację. Na reklamację pisemną (wysłaną na Lwowską) nadal nie ma odpowiedzi. URE odpowiedział, że sprawę przyjął, ale Tauron nie odpowiada na jego pisma. Oddaję sprawę do sądu.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Jonek / 2020-02-13 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada... Jak można wklepywać cennik przez 2 miesiące?
    otóż napisałem do taurona bo od 10 grudnia do dziś czyli 13 luty, nie otrzymałem żadnej faktury napisałem do nich Kiedy będzie faktura bo wysyłam im co miesiąc stan licznika nie mam faktury za grudzień i styczeń A to już luty w odpowiedzi dostałem takie coś:

    "przesłane odczyty wprowadziliśmy do naszego systemu. Wyjaśniamy, że odczyty w serwisie mójTAURON są widoczne dopiero po wystawieniu faktury rozliczeniowej.

    Ze względu na to, że aktualnie prowadzimy prace nad zmianami cen energii elektrycznej (wiąże się to z koniecznością wgrania nowych cenników), należne Pani faktury wystawimy jak tylko będzie to możliwe. Prosimy cierpliwie oczekiwać na rozliczenie. Za powstałą sytuację i wynikające z niej utrudnienia, przepraszamy"
    Proszę mi powiedzieć dlaczego w PGNiG jest lepiej? Widać stan licznika zaraz po wpisaniu? Dlaczego tak samo nie może być w tauronie?
    ZaletyBrak
    WadyDużo...
  • ~Anna / 2020-02-12 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pierwsze moj tauron to najgorszy serwis obsługowy. Nieczytelny, malo intuicyjny a przede wszystkim niedziałający. Po drugie: skorzystałam z oferty promocyjnej w ktorej mialam otrzymać kamerkę ale oczywiście jej nie dostałam. Po trzecie kolejki w punkcie obsługi klienta są niewyobrażalne.
    ZaletyŻadnych
    WadyObsługa klienta to dramat. Unikajcie tego dostawcy jak ognia!
  • ~Wkużony / 2020-02-05 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna firma. Mam wykupione rozliczenie co miesiąc. Mija już następny i rozliczenia za poprzedni nie ma, jak dzwonię na infolinię to oni nic nie wiedzą i co trochę mówią że już prawie i będzie. Nic nie można się dowiedzieć. Ale jak człowiek by się spóźnił z opłatą chociaż jeden dzień to zaraz odsetki naliczają. Z całą stanowczością nie polecam.
    ZaletyBRAK
  • ~Zofia / 2020-02-04 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Załatwienie sprawy na infolinii to koszmar. Całkowity brak kompetencji konsultantów - nigdy nic nie mogą, na nic nie mają wpływu, co drugi mówi co innego. Reklamacje - czas oczekiwania na rozpatrzenie 2 tygodnie, po dwóch tygodniach składa się reklamacje od reklamacji, bo nie została rozpatrzona, a błąd poprawiony i znowu czeka się kolejne 2 tygodnie. Pracownicy przez tzw. automat wprowadzają swoje, zawyżone odczyty liczników, a ponieważ taki wpis idzie przez automat klient dostaje fakturę z oznaczeniem, że to on podał taki odczyt i oczywiście zawyżoną fakturę. Na zaświadczenie prosumenta zamiast 2 tygodni czeka się 1,5 miesiąca i nadal go nie ma. Ktoś popełnił błąd, źle wprowadził moc instalacji, dokumenty zostały wysłane z błędem i na nic reklamacje i błagania, aby dane poprawić - to już przerasta pracowników Taurona. Jednak ja bez poprawionych dokumentów nie mogę wystąpić o dotację. Za chwilę, jeżeli przez zaniedbanie Taurona stracę dotację, skieruję sprawę do sądu.
    Zaletybrak
    WadyTylko wady, współpraca z t a firma to istny koszmar. Jedne wielki bałagan.
  • ~klient / 2020-01-31 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Te notoryczne awarie i czas ich usówania to jest jakies nie porozumienie w żadnej prywatnej firmie by to nie przeszło...tylko u państwowych monopolistów!!!!
    Zaletybrak
    Wadyawarie,awarie,awarie
  • ~Michał / 2020-01-29 17:49
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam tzw. taryfę sprzedawcy i rozliczanie co pół roku. Chciałem to zmienić, żeby mieć odczyt za każdy miesiąc, czyli płacić za realnie zużytą energię co miesiąc. Pan na infolinii powiedział, że w mojej taryfie to niemożliwe i muszę wybrać ofertę prąd z serwisantem 24h. Przyszła nowa umowa do podpisania, cena za prąd fajna, do tego opłata handlowa co miesiąc, ale nigdzie nie było napisane o opłacie za przesył. Zadzwoniłem na infolinię i pytam. Pani powiedziała, że tak, dolicza się opłatę za przesył, abonament i inne. Mówię, że chciałem rozliczanie co miesiąc, pani mówi że w tej taryfie co mam (bez opłaty handlowej) jednak mogę zmienić cykl rozliczeniowy na co miesiąc lub co dwa. Jeszcze kilka rzeczy się zapytałem i powiedziałem, że w takim razie chcę się rozliczać co miesiąc. Pani coś tam robi i zaczyna czytać różne regółki tak szybko że nie zauważyłem że się pomyliła i ustawiła rozliczanie co dwa miesiące a nie co miesiąc. Tak więc widać, że ludzie w call center nie mają dobrej wiedzy i mogą zmylić klienta lub udzielić nieprawdziwej informacji.
    ZaletyNie narzekam, podgląd faktur na www, można zmieniać dane na www.
    WadyPierwszy Pan wprowadził mnie w błąd.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1700
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1681
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 984
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 623
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 335
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4663
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009