Szkoda że nie można dodawać ujemnych gwiazdek, bo co dzieje się w Tauronie to nawet nie jest totalne dno, to jest kilka metrów mułu poniżej dna.
Tą firmą nie rządzi Zarząd, tam rządzi nierząd.
Prosta sprawa jak przyłączenie licznika na online jest gorsza niż droga krzyżowa Jezusa na Golgote.
W Tauronie wszyscy są totalnie zagubieni w papierkach, zaświadczeniach, oświadczeniach itp., po prostu biurokracja ich przygniotła. Po tygodniu walki z ich biurokratami, dzisiaj mój deweloper przysłał e-maila że Tauron błędnie i bezpodstawnie wymaga formularza ZI i formularza o zapłaceniu za przylacze i żeby nie zawracać sobie głowy tymi wnioskami na necie bo to jedna bzdura i fikcja.
To że deweloper już to załatwił z Tauronem zbiorowo to dla Taurona za mało, ich urzędnicy nadal wymagają tego papierka indywidualnie od 500 mieszkańców tego osiedla.
Na stronie Taurona podają że potrzeba jednego wniosku i załącznika ale później to jest tylko gorzej. W każdym emailu i po każdej rozmowie, następne kwitki do wypełnienia.
Podpowiem tym gamoniom z Tauronu, połączcie te wszystkie 20 osobne kwitków w jeden formularz i będzie z głowy.
O składaniu wniosków do Tauronu na necie z e-podpisem czy przez konto bankowe to już nawet nie wspominam bo to jest daleko powyżej intelektu biurokratów z Tauronu. Oni tam są nadal w XIX wieku, papier, bumaga i pieczątka.
ZaletyZafnych
WadySame wady
~ttt / 2020-05-25 23:40
Ocena: 1.00 / 5
PORAŻKA brak kompetencji,pracownicy nie mają podstawowych wiadomości oszukują klientów wprowadzają w błąd.
Zanim podpiszecie z nimi jakąkolwiek umowę zastanówcie się trzy razy.
Tyle ludzi narzeka na tauron i nikt nic nie może z tym zrobić są nietykalni.
Zrobiłem sześć zgłoszeń na infolinię i brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
Mam przyłącz zrobiony na domu był założony licznik ale był zdjęty bo nikt tam nie mieszkał przez dłuższy czas,teraz tauron każe mi zrobić nowy przyłącz i każe sobie zapłacić 2000zł.
A na założenie licznika każą mi czekać dwa lata.
Przez dwa lata mam chyba mieszkać na dworcu.
Nawet URE nie chce podjąć interwencji.
ZaletyBrak jakiejkolwiek zalety
WadyWszystkie wady jakie tylko są na świecie przejął tauron
~Jacek / 2020-05-19 19:56
Ocena: 3.80 / 5
Prąd z fachowcem to tragedia. Od tamtego roku (2019) nie mam zmywarki. Zabrana do naprawy. Koszmar. nigdy więcej
ZaletyPrąd
WadyFachowiec24
~Tomasz / 2020-05-19 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Nic nie da się załatwić przez telefon w tle konsultanci rozmawiają o sprawach prywatnych
ZaletyBrak
WadyNie wiadomo na którego maila wysyłać swoje sprawy
~Jerzy / 2020-05-16 15:58
Ocena: 2.50 / 5
12.05.2020.r.zadzwonilem na pogotowie energetyczne.taurona,w sprawie awarii pradu elektrycznego za licznikiem.Zaznaczylem ze już drugi dzień się z tym borykam bo elektryk nie jest wstanie dalej robić. Ekipa (2 ludzi)przyjechała pod wieczór.Postali,podumali.Z dołu popatrzył na słup energetyczny.Przy formie kazali wejść do środka.By po chwili zawołał że nie ma żadnej awarii,wszystko jest porządku.!?.(fachowcy od siedmiu bolesci).Narazajac domowników na kolejny dzień bez prau-rozmrozenie lodówki,nie wspominając o barku ciepłej wody i ogrzewania w domu.13.05.2020.r.znow przenieśliśmy na pogotowie energetyczne. Przyjechała ekipa(2 ludzil.Znalezli awarie za licznikiem i na słupie energetyczny0.Ja jako odbiorca pradu,czuje się pokrzywdzony przez pracowników tauron z dnia 12.05.2020.r.Jch niekompetencja doprowadziła do strat z tym związanych.Jak to możliwe że zgłaszam awarie pradu. Przyjeżdża ekipa,nic nie stwierdza.Nastepnego dnia inna ekipa znalazła awarie.Powinni chociaż przeprosić za dwa nieudolności.Jak bym miał wydać ocenę to(1ekipa) wielkie jedno dno-niekompetencji ludzie do wykonywania zawodu.(2ekipa2sekipataneli na wysokości zadania.-gwiazdek bez liku.
~Henryk / 2020-05-16 06:05
Ocena: 1.00 / 5
Zgłoszenie mikroinstalacji poprzez e-mail. Praktycznie zerowy kontakt. Pracownicy Taurona prawdopodobnie nie bardzo jeszcze wiedzą, co to internet. Są nadal w erze przerzucania papierów i robienia pieczątek.
Robiąc długą historię krótką Tauronowi brakuje tylko jednej rzeczy... konkurencji...precz z monopolem!!
ZaletyBrak
WadyBrak konkurencji. Ignorowanie klientów.
~Waldemar / 2020-05-07 22:38
Ocena: 1.20 / 5
Chciałem przepisać licznik na siebie.Jestem elektrykiem i powiedziałem pani żeby nie wprowadzała żadnych zmian w taryfie.Dopiero w domu zorientowałem się że wcisnęła nam usługę serwisanta, a razem z tym droższy prąd.Dobrze że udalo się rozwiązać umowę, po po 24 dniach kara 25 Zeta miesięcznie przez dwa lata. Napisane małym druczkiem, oszukańcze praktyki, zero przepraszam.Tsuron Wałbrzych
WadySame wady
~K / 2020-04-30 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Brak zachowania terminów przez Tauron. Opozniaja sie wiele dni z wydaniem prostego zaświadczenia. Na infolinii bagatelizują sprawę. Szczerzę nie polecam
~Monika / 2020-04-01 09:56
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM!!! Zaległy 1 rachunek za energię i sprawa w sądzie. Nie wysyłali mi żadnych upomnieniń do zapłaty.
ZaletyBrak
WadyDużo
~Chorzów Rejtana / 2020-03-21 14:33
Ocena: 4.80 / 5
Podpisałem nową umowę ,Pani błyskawicznie i fachowo mnie obsłużyła i wszystko załatwiłem w 10min
Dodatkowo zaproponowano mi dodatkowe ubezpieczenie i jestem mega zadowolony!!!
Sobota,w kraju epidemia nikt nie pracuje a w tauronie z ubezpieczenia przyjechał Pan elektryk w 1,5h , usunął nie łatwa usterkę w 1 godine!!! Jestem bardzo zadowolony i wszystkim polecam skorzystać z dodatkowego ubezpieczenia!!!
~EDYTA / 2020-03-17 06:36
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porazka, Pani z infolinii z oburzeniem przyjela ze jestem w pracy i nie moge rozmawiac, A oferta - w moim panelu klienta mam oderte w postaci zalacznikow x2!!! To jakas kpina!. Stanowczo odradzam!!!
ZaletyBRAK
~Antek / 2020-03-16 09:03
Ocena: 1.00 / 5
Dno dna, zmarnowane1,5h na słuchanie muzyki, oraz rozmowę z paniusią, która nie jest w stanie 9cyferek bez błędu zrozumieć PPE.
Odradzam!!!!
Zróbcie coś z tym natychmiast, zanim stracicie kolejnych klientów.
A do tego ta ślunsko gwara....
Ok, ale nie przy załatwianiu spraw..
Porażka
ZaletyBrak
WadySame
~Kamil / 2020-03-14 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Naciągacze i oszuści, uważajcie. Przyszli przedstawiciele do domu, oznajmili, że są z PGE i muszę tylko podpisać zaświadczenie, żeby wszystko się zgadzało, na szczęście zacząłem czytać pismo i okazało się, że jest to umowa w sprawie zmiany dostawcy prądu na Tauron
~bb / 2020-03-11 16:03
Ocena: 1.00 / 5
Naciągacze. Brak informacji o dodatkowych kosztach oferty ECO, mówią tylko o 10% zniżce na 3 lata i płacisz co miesiąc dodatkowo 15,50 zł do każdej faktury. Jak chcesz zrezygnować to kara umowna 900 zł, więc płacisz dodatkowo 458 zł extra.
Byłam dzisiaj złożyć reklamacje w POK i osoba na stanowisku obok tak samo zostałaby oszukana przez sprzedawcę, ale usłyszała moją skargę na taryfę ECO i szybko podarła umowę, dziękując mi serdecznie za informację o kosztach tej taryfy.Sprzedawca Taurona powiedział jej tylko o 10% zniżce, nie dodając nic o kosztach dodatkowych, czyli ekstra opłacie handlowej.
"Tauron nie chodzi po domach" sami do niego przychodzimy i dajemy się naciągać na SUPER OFERTY, ale tylko dla Taurona.
Zaletybrak
~Alina / 2020-02-26 16:43
Ocena: 1.60 / 5
TAURON to jakieś nieporozumienie. Od dwóch miesięcy nie możemy przepisać umowy na nowego właściciela lokalu. W odpowiedzi na nasze niezadowolenie pracownik odpowiada takie mamy procedury. Co to za firma, która wprowadza tyle czasu zmiany w zwykłej umowie. Co to za odpowiedź takie mamy procedury
Zaletyżadne
Wadysame
~waldi / 2020-02-24 13:59
Ocena: 1.00 / 5
W listopadzie kupiłem dom i przepisałem umowę z poprzednich właścicieli na siebie. Dom jest wielki i ogrzewany wyłącznie gazem. Jest koniec lutego, a ja nie dostałem jeszcze pierwszej faktury ? Trzy telefony na infolinię i trzy takie same odpowiedzi - panie nie wiedzą czemu tak się dzieje ? Do tej pory byłem w PGNiG i nigdy żadnych problemów. Właśnie szykuję pismo zrywające umowę (która de'facto nawet się nie zainicjowała). Serdecznie odradzam jeśli nie chcecie mieć problemów z tym dostawcą ! Zresztą..... widzę, że większość opinii jest w tym samym tonie
Zaletyżadnych
Wadytylko problemy
~Lirndl / 2020-02-21 11:52
Ocena: 1.00 / 5
Zostałem perfidnie oszukany przez daną firmę w sposób tak rażący że wręcz brak słów...Po podpisaniu umowy na nowy adres ustaliliśmy że zmienimy licznik z 3 fazowego na 1 fazowy...pracownik z którym podpisywaliśmy umowę zapewnił nas że w ciągu 2 tygodni zjawi się u nas fachowiec i zmieni licznik z 3 fazowego na 1 fazowy. Zjawił się ...po około 2 ale miesiącach, wpadł na minutkę i stwierdził że od teraz mamy licznik 1 fazowy ! No ok, tyle tylko że po paru tygodniach przez przypadek wyszło że licznik jest ...ciągle 3 fazowy !!! po telefonie do Tauron okazało się że w systemie jest licznik 3 fazowy nam w ogóle nie potrzebny ale za to dużo droższy !!! Jestem tak zbulwersowany zaistniałą sytuacją że nie mogę uwierzyć że w dzisiejszych czasach jesteśmy tak na "żywca okradani" Szok i niedowierzanie !
~Melisa / 2020-02-20 22:01
Ocena: 1.00 / 5
Monopolista, który oszukuje klientów. Od sierpnia 2019 r. odmawia, a właściwie przeciąga zmian taryfy z C11 na G12 dla domu oddanego do użytku. Pierwszy wniosek nie został rozpatrzony. Po telefonie na infolinię okazało się, że wniosku nie ma (zniknął) mimo, że mam potwierdzenie odbioru. Po miesiącą cudem wniosek się znalazł, ale Tauron stwierdził, że trzeba wypełnić nowy, bo tamten został zamknięty jako przeterminowany. Nowy wniosek wypełniłem w pażdzirniku 2019 w BOK w Nowym Targu. Po miesiącu oczekiwania dowiedziałem się na infolinii, że wniosek nie został rozpatrzony bo nie bylo ponagleń. Konsultantka złożyła ponaglenia, ale sl€ży ono tylko Tauronowi, gdyż daje mu dodatkowy czas na rozpatrzenie. Wniosek był ponaglany chyba 5 razy a tauron nadal go nie rozpatruje. W związku z tym w styczniu 2020 złożyłem skargę do URE oraz reklamację. Na reklamację pisemną (wysłaną na Lwowską) nadal nie ma odpowiedzi. URE odpowiedział, że sprawę przyjął, ale Tauron nie odpowiada na jego pisma. Oddaję sprawę do sądu.
Zaletybrak
Wadysame wady
~Jonek / 2020-02-13 08:20
Ocena: 1.00 / 5
Żenada... Jak można wklepywać cennik przez 2 miesiące?
otóż napisałem do taurona bo od 10 grudnia do dziś czyli 13 luty, nie otrzymałem żadnej faktury napisałem do nich Kiedy będzie faktura bo wysyłam im co miesiąc stan licznika nie mam faktury za grudzień i styczeń A to już luty w odpowiedzi dostałem takie coś:
"przesłane odczyty wprowadziliśmy do naszego systemu. Wyjaśniamy, że odczyty w serwisie mójTAURON są widoczne dopiero po wystawieniu faktury rozliczeniowej.
Ze względu na to, że aktualnie prowadzimy prace nad zmianami cen energii elektrycznej (wiąże się to z koniecznością wgrania nowych cenników), należne Pani faktury wystawimy jak tylko będzie to możliwe. Prosimy cierpliwie oczekiwać na rozliczenie. Za powstałą sytuację i wynikające z niej utrudnienia, przepraszamy"
Proszę mi powiedzieć dlaczego w PGNiG jest lepiej? Widać stan licznika zaraz po wpisaniu? Dlaczego tak samo nie może być w tauronie?
ZaletyBrak
WadyDużo...
~Anna / 2020-02-12 23:16
Ocena: 1.00 / 5
Po pierwsze moj tauron to najgorszy serwis obsługowy. Nieczytelny, malo intuicyjny a przede wszystkim niedziałający. Po drugie: skorzystałam z oferty promocyjnej w ktorej mialam otrzymać kamerkę ale oczywiście jej nie dostałam. Po trzecie kolejki w punkcie obsługi klienta są niewyobrażalne.
ZaletyŻadnych
WadyObsługa klienta to dramat. Unikajcie tego dostawcy jak ognia!