Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 984 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2020-09-28 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam wniosek o zwiększenie mocy przyłączeniowej pół roku temu, usługa została potwierdzona wystawieniem FV i kontaktem ze strony Tauron że usługa zrealizowana oraz dostarczeniem nowej umowy wraz z karta techniczną (ze zwiększonymi danymi). W trakcie rejestracji mikroinstalacji wyszło, że pracownicy wysyłając umowę z nowymi danymi zapomnieli zaktualizować dane w kartotece w Tauronie lub co gorsza skasowali za usługę niezrealizowaną.

    Milion telefon, wieczne przekierowania z hasłem "ja się tym nie zajmuję, przełączę Panią..." Pytam za co skasowali mnie tyle pieniędzy za zwiększenie mocy skoro z tego co mówią nie została zwiększona.. sprawdzają...juz 3 miesiące..

    na zakonczenie każdej rozmowy... może podpiszę umowę na dostawę gazu? śmiech na sali! po co mi kolejny problem pytam?
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, bałagan
  • ~jano / 2020-09-21 14:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Tauron nieporozumienie najgorsza firma jaka może być ,czas oczekiwania na odbiór mikroinstalacji 3,5 miesiąca totalna porażka załatwić coś porażka nie polecam tej firmy. Skończy się umowa z nimi skończy się i moja omijać z daleka
    Zaletyzero
  • ~dp / 2020-09-11 01:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca próbujemy podpisać umowę z Tauronem na dostawę energii (23 wątki w skrzynce pocztowej, telefon co drugi dzień), nadal próbujemy ...
  • ~mleczna krówka / 2020-09-10 11:38
    Ocena: 4.20 / 5
    Musiałam skorzystac z pomocy serwisanta, obsługa na infolinii elegancka, sam serwisant na diagnoze przyjechał kolejnego dnia czyli zmiescił sie 2 24h, ale żeby przyjechac juz wymienic zepsuta czesc to się ociągał. reasumując tydzien czasu wszystko trwało.
    Zaletyjedna naprawa i zwrócilo mi się to co płaci sie dodatkowo przez te 3 lata
  • ~Katarzyna / 2020-09-09 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    2 miesiące czekanie na prawidłowe zaświadczenie, 6 telefonów ocena poniżej 0
    ZaletyBrak
    WadyIgnorancja i arogancja na infolini, błędy w prostych oświadczeniach
  • ~Xxx / 2020-08-25 18:15
    Ocena: 1.40 / 5
    Obsługa poniżej krytyki. Złożyłem dokumenty podłączenie licznika. Minął miesiąc i licznika nadal nie ma. Dzwonię codziennie, co z moją sprawą i codziennie inną odpowiedź. W jeden dzień mówią że przecież podłaczyli mnie już tylko nazwisko się nie zgadza, w drugi dzień mówią że nie mogą znaleźć mojej lokalizacji, w następny dzień mówią, że umowa już podpisana tylko nie wiedzą dlaczego instalator nie umowił się na podłączenie licznika, a później chcą dtrkę wcześniej chcieli dokument zj. Pomieszczenie ma 30 lat, w 2018 został zdjęty przez nich licznik po poprzednim właścicielu. Na koniec najlepszy rodzynek. Ze ściany wystają przewody w których jest prąd. Nie ma tam z kim rozmawiać.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak jakiego kolwiek zainteresowania sprawą
  • ~Odo / 2020-08-24 11:10
    Ocena: 1.20 / 5
    Przedłużyłem umowę,podpisując nadesłane dokumenty. Moja wina, bo jej nie przeczytałem uważnie. Czujność uśpił fakt, że było to tylko przedłużenie. Po miesiącu okazło się, że dodali mi taryfę z serwisantem 24h. To ponad dwie dychy miesięcznie ekstra. Oczywiście zmienić tego nie mogę do czasu trwania cennika czyli do września 2022 r. Podstęp gnoje. Czytajcie uważnie umowy, bo naciągają. A najlepiej omijać to to bardo ale to bardzo szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyNaciągacze !!!
  • ~Krzysztof / 2020-08-21 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Festiwal niekompetencji przy obsłudze klienta przez telefoniczny centrum obsługi klienta. Brak pomocy elektryka pomimo opłacenia tej usługi. Prl-owskie dziadostwo.
    ZaletyBrak
    Wadywszystko
  • ~nivea / 2020-08-21 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat !!! Co chwile nowe druki do pobrania !! Aż tak Wam się nudzi...
    Zaletybrak
    Wadybardzo dużo zastrzeżeń
  • ~Czesław / 2020-08-19 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługi serwisant to zwykle fałszerstwo firma nie interesuje się tobą płaci za nie wykonaną pracę której nie wykonuje a wystawia faktury serwisowe które nie mają miejsca kpina żenada
    ZaletyŻadnych
    WadyWszytko na nie
  • ~Małgosia / 2020-08-15 20:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga reklamujący fa!Miałam do zapłaty za dwa m-ce 1948,-,po wielu emailachi telefon. najpierw mi rozbili na okresy-po m-cu, potem po 2m-cach dostałam inne pismo że wszystko jest jak było i w efekcie po 2,5 mcu dostałam korekty do tej 1948 po terminie zapłaty 4dni(przez tydzień pisałam i dzwoniłąm że ich nie mam)oraz do tego jeszcze tą samą fa 1948,- czyli praktycznie prawie podwójnie wystawione fa.Odnoszę wrażenie że nikt nad tym nie panuje, dostawałam sprzeczne informacje w emailach i na infolinii.Korespond. emailowa -koszmar, nic konkretnego,pisma wyjaśniającego do dziś nie dostałam do ręki, które wyjaśniałoby ich działanie, klient jest traktowany jak intruz i w efekcie tego że chce reklamować mam podwójną zapłatę nie dostałam wszystkich r-ków, ale za ten sam prad.tak się każe odwołujących się w Tauronie!!!
    Zaletybrak
    Wadyfatalny kontakt emailowy, brak pism wyjaśniających,skutecznie zniechęcają klienta, piszę odwołanie...
  • ~Anna / 2020-08-10 20:30
    Ocena: 1.80 / 5
    Umowa na wykonanie przyłącza prądu do zbudowanego domu zawarta. Wykonanie miało być w styczniu 2020!!! Brak informacji. Pracownicy Dystrybucji we Wrocławiu nie potrafią udzielić informacji ani skierować do odpowiedniej osoby odpowiedzialnej. Na wolną linię tel. czeka się długo i bez efektu. Brak prądu wstrzymuje prace w domu, jest bardzo uciążliwe i stwarza wiele bieżących kłopotów. Może Tauron zalega z płaceniem swoim wykonawcom? Sami sobie psują opinię. Brak odpowiedzialności.
    WadyNieodpowiedzialność w przyjmowaniu prac do wykonania. Bałagan w dokumentach i brak kontroli w inwestycjach do wykonania. Panuje tam zasada "to nie ja" i "nic nie wiem"
  • ~NIEZADOWOLONY KLIENT / 2020-08-10 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarna firma: 1.Niekompetentni pracownicy-przy wypełnianiu formularza rozmowa z 3 i każdy co innego mówi a w konsekwencji okazuje się że formularz blednie wypełniony!
    2. Bałagan w papierach-omyłkowe wysyłanie i wprowadzanie w błąd klienta
    3. Strona nieintuicyjna-ciężko znalezć odpowiedni dokument do wydruku!
    NIE MAM POJĘCIA JAKIM CUDEM UDALO SIĘ TEJ FIRMIE TAK MOCNO PRZEBIĆ NA RYNKU!!!!CZYM SOBIE NA TO APRACOWALI????
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁA MASA
  • ~robinson / 2020-08-03 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tysiąc ekstra kolejny rok na socjalne pomysły pisu i kolejnych prezesów. Nieważne, że wszytko opłacone i w terminie :) tysiak ekstra do zapłaty, znowu
  • ~P. / 2020-07-30 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na wymianę licznika ponad miesiąc, jestem bez prądu w mieszkaniu i nadal nie mogę się doprosić o wymianę licznika.
    ZaletyBRAK
  • ~Iga / 2020-06-17 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, też należę do osób, które podpisały niekorzystną dla siebie umowę /z serwisantem 24H/ przy przepisywaniu licznika , a właściwie dwóch. Umowy miały być kontynuacją poprzednich , jednak okazało się , że usługa ELEKTRYK kiedyś a SERWISANT 24H dziś, to dwie różne rzeczy.Teraz przez trzy lata muszę opłacać tę usługę./ Podpisałam dwie umowy z tą samą usługą!!!/ O moim błędzie zorientowałam się , gdy otrzymałam rachunki do zapłaty. Reklamacja nie została uwzględniona, mimo , iż zawierałam ją w czasie najbardziej krytycznym /marzec, pandemia, zwolnienia z pracy, przestawienie się na pracę zdalną itp/. Stosy papierów do podpisania i wysłania! Mimo że w kraju w tym czasie w różnych obszarach były wprowadzane ulgi z powodu pandemii i ogólnie było jakieś zrozumienie to akurat TAURON, mam wrażenie,wykorzystuje sytuację i śmieje się z klientów.
  • ~Wieslaw / 2020-05-28 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda że nie można dodawać ujemnych gwiazdek, bo co dzieje się w Tauronie to nawet nie jest totalne dno, to jest kilka metrów mułu poniżej dna.
    Tą firmą nie rządzi Zarząd, tam rządzi nierząd.
    Prosta sprawa jak przyłączenie licznika na online jest gorsza niż droga krzyżowa Jezusa na Golgote.
    W Tauronie wszyscy są totalnie zagubieni w papierkach, zaświadczeniach, oświadczeniach itp., po prostu biurokracja ich przygniotła. Po tygodniu walki z ich biurokratami, dzisiaj mój deweloper przysłał e-maila że Tauron błędnie i bezpodstawnie wymaga formularza ZI i formularza o zapłaceniu za przylacze i żeby nie zawracać sobie głowy tymi wnioskami na necie bo to jedna bzdura i fikcja.
    To że deweloper już to załatwił z Tauronem zbiorowo to dla Taurona za mało, ich urzędnicy nadal wymagają tego papierka indywidualnie od 500 mieszkańców tego osiedla.
    Na stronie Taurona podają że potrzeba jednego wniosku i załącznika ale później to jest tylko gorzej. W każdym emailu i po każdej rozmowie, następne kwitki do wypełnienia.
    Podpowiem tym gamoniom z Tauronu, połączcie te wszystkie 20 osobne kwitków w jeden formularz i będzie z głowy.
    O składaniu wniosków do Tauronu na necie z e-podpisem czy przez konto bankowe to już nawet nie wspominam bo to jest daleko powyżej intelektu biurokratów z Tauronu. Oni tam są nadal w XIX wieku, papier, bumaga i pieczątka.
    ZaletyZafnych
    WadySame wady
  • ~ttt / 2020-05-25 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA brak kompetencji,pracownicy nie mają podstawowych wiadomości oszukują klientów wprowadzają w błąd.
    Zanim podpiszecie z nimi jakąkolwiek umowę zastanówcie się trzy razy.
    Tyle ludzi narzeka na tauron i nikt nic nie może z tym zrobić są nietykalni.
    Zrobiłem sześć zgłoszeń na infolinię i brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
    Mam przyłącz zrobiony na domu był założony licznik ale był zdjęty bo nikt tam nie mieszkał przez dłuższy czas,teraz tauron każe mi zrobić nowy przyłącz i każe sobie zapłacić 2000zł.
    A na założenie licznika każą mi czekać dwa lata.
    Przez dwa lata mam chyba mieszkać na dworcu.
    Nawet URE nie chce podjąć interwencji.

    ZaletyBrak jakiejkolwiek zalety
    WadyWszystkie wady jakie tylko są na świecie przejął tauron
  • ~Jacek / 2020-05-19 19:56
    Ocena: 3.80 / 5
    Prąd z fachowcem to tragedia. Od tamtego roku (2019) nie mam zmywarki. Zabrana do naprawy. Koszmar. nigdy więcej
    ZaletyPrąd
    WadyFachowiec24
  • ~Tomasz / 2020-05-19 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie da się załatwić przez telefon w tle konsultanci rozmawiają o sprawach prywatnych
    ZaletyBrak
    WadyNie wiadomo na którego maila wysyłać swoje sprawy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1700
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1681
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 984
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 623
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 335
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4663
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009