Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 988 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.40
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zdzich / 2020-10-25 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam umowę z Tauronem teoretycznie z serwisantem. Ogrzewam sklep piecem elektrycznym akumulacyjnym. Zepsuł się, więc chciałem skorzystać z zachwalanej przez Tauron usługi.
    I co się okazało. Piec elektryczny nie jest wpisany na jakąś listę i nici z super serwisu.
    Trochę to przypomina wieloletnie gwarancje z pewnymi wyłączeniami. Po zapoznaniu się ze szczegółami okazuje się że tak naprawdę mamy g...no.
    Podobnie jest w tym przypadku.
    ZaletyBrak
    WadyWpuszczanie klienta w maliny.
  • ~maciek / 2020-10-13 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra
    wysyłają dokumenty do rozpakowania a hasło na nr sms
    nie aktualizują danych ,hasło idzie w kosmos
    a pytali jaki jest aktualny nr
    ale to jest nic
    kontakt z infolinią razem z rozłanczaniem plus przełączaniem
    40 min i co nie załatwione nic
    banda nierobów
    Zaletyzepsuty dzień
    Wadynie załatwiłem dotacji
  • ~petent / 2020-10-12 16:18
    Ocena: 1.40 / 5
    Brak jakiejkolwiek komunikacji pomiędzy działami. We wniosku brakowało jednej danej. Po weryfikacji i uzupełnieniu drogą mailową brakującej danej (według wskazań pracownika), po kilku dniach telefonicznie dowiedziałem się, że wniosek musi być jeszcze raz złożony. Dodzwonienie się do odpowiedniego działu również graniczy z cudem.
  • ~Oburzona / 2020-10-05 10:40
    Ocena: 1.80 / 5
    Na prawo i lewo trąbią że można wszytsko załatwić przez mój Tauron... Prawda jest taka, że nic sie nie da załatwić z Tą firmą. Dokumenty chyba trafiaja bezpośrednio do niszczarki, bo nikt z tym nic nie robi. Infolinia to porażka, 2 godziny na telefonie, rzomzwiałam z 3 osobami i żadna nie była w stanie mi pomóc, osttsnia z osób kazała znowu dzwonic na infolinię. Próbujemy scalić moc od 4 miesięcy, ywpełniliśmy mnóstwo dokumentów, dostalismy od nich potwierdzenie, że licznik zostanie usuniety a moc scalona w czerwcu !!!! A faktury za nieużywany licznik dostajemy do dnia dzisiejszego. Tragedia. nie wybierajcie tej Firmy!!! odradzam.
    ZaletyMają prąd.
    WadyObsługa telefoniczna, obsługa jakakolwiek a raczej jej brak
  • ~Anna / 2020-09-28 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam wniosek o zwiększenie mocy przyłączeniowej pół roku temu, usługa została potwierdzona wystawieniem FV i kontaktem ze strony Tauron że usługa zrealizowana oraz dostarczeniem nowej umowy wraz z karta techniczną (ze zwiększonymi danymi). W trakcie rejestracji mikroinstalacji wyszło, że pracownicy wysyłając umowę z nowymi danymi zapomnieli zaktualizować dane w kartotece w Tauronie lub co gorsza skasowali za usługę niezrealizowaną.

    Milion telefon, wieczne przekierowania z hasłem "ja się tym nie zajmuję, przełączę Panią..." Pytam za co skasowali mnie tyle pieniędzy za zwiększenie mocy skoro z tego co mówią nie została zwiększona.. sprawdzają...juz 3 miesiące..

    na zakonczenie każdej rozmowy... może podpiszę umowę na dostawę gazu? śmiech na sali! po co mi kolejny problem pytam?
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, bałagan
  • ~jano / 2020-09-21 14:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Tauron nieporozumienie najgorsza firma jaka może być ,czas oczekiwania na odbiór mikroinstalacji 3,5 miesiąca totalna porażka załatwić coś porażka nie polecam tej firmy. Skończy się umowa z nimi skończy się i moja omijać z daleka
    Zaletyzero
  • ~dp / 2020-09-11 01:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca próbujemy podpisać umowę z Tauronem na dostawę energii (23 wątki w skrzynce pocztowej, telefon co drugi dzień), nadal próbujemy ...
  • ~mleczna krówka / 2020-09-10 11:38
    Ocena: 4.20 / 5
    Musiałam skorzystac z pomocy serwisanta, obsługa na infolinii elegancka, sam serwisant na diagnoze przyjechał kolejnego dnia czyli zmiescił sie 2 24h, ale żeby przyjechac juz wymienic zepsuta czesc to się ociągał. reasumując tydzien czasu wszystko trwało.
    Zaletyjedna naprawa i zwrócilo mi się to co płaci sie dodatkowo przez te 3 lata
  • ~Katarzyna / 2020-09-09 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    2 miesiące czekanie na prawidłowe zaświadczenie, 6 telefonów ocena poniżej 0
    ZaletyBrak
    WadyIgnorancja i arogancja na infolini, błędy w prostych oświadczeniach
  • ~Xxx / 2020-08-25 18:15
    Ocena: 1.40 / 5
    Obsługa poniżej krytyki. Złożyłem dokumenty podłączenie licznika. Minął miesiąc i licznika nadal nie ma. Dzwonię codziennie, co z moją sprawą i codziennie inną odpowiedź. W jeden dzień mówią że przecież podłaczyli mnie już tylko nazwisko się nie zgadza, w drugi dzień mówią że nie mogą znaleźć mojej lokalizacji, w następny dzień mówią, że umowa już podpisana tylko nie wiedzą dlaczego instalator nie umowił się na podłączenie licznika, a później chcą dtrkę wcześniej chcieli dokument zj. Pomieszczenie ma 30 lat, w 2018 został zdjęty przez nich licznik po poprzednim właścicielu. Na koniec najlepszy rodzynek. Ze ściany wystają przewody w których jest prąd. Nie ma tam z kim rozmawiać.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak jakiego kolwiek zainteresowania sprawą
  • ~Odo / 2020-08-24 11:10
    Ocena: 1.20 / 5
    Przedłużyłem umowę,podpisując nadesłane dokumenty. Moja wina, bo jej nie przeczytałem uważnie. Czujność uśpił fakt, że było to tylko przedłużenie. Po miesiącu okazło się, że dodali mi taryfę z serwisantem 24h. To ponad dwie dychy miesięcznie ekstra. Oczywiście zmienić tego nie mogę do czasu trwania cennika czyli do września 2022 r. Podstęp gnoje. Czytajcie uważnie umowy, bo naciągają. A najlepiej omijać to to bardo ale to bardzo szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyNaciągacze !!!
  • ~Krzysztof / 2020-08-21 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Festiwal niekompetencji przy obsłudze klienta przez telefoniczny centrum obsługi klienta. Brak pomocy elektryka pomimo opłacenia tej usługi. Prl-owskie dziadostwo.
    ZaletyBrak
    Wadywszystko
  • ~nivea / 2020-08-21 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat !!! Co chwile nowe druki do pobrania !! Aż tak Wam się nudzi...
    Zaletybrak
    Wadybardzo dużo zastrzeżeń
  • ~Czesław / 2020-08-19 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługi serwisant to zwykle fałszerstwo firma nie interesuje się tobą płaci za nie wykonaną pracę której nie wykonuje a wystawia faktury serwisowe które nie mają miejsca kpina żenada
    ZaletyŻadnych
    WadyWszytko na nie
  • ~Małgosia / 2020-08-15 20:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga reklamujący fa!Miałam do zapłaty za dwa m-ce 1948,-,po wielu emailachi telefon. najpierw mi rozbili na okresy-po m-cu, potem po 2m-cach dostałam inne pismo że wszystko jest jak było i w efekcie po 2,5 mcu dostałam korekty do tej 1948 po terminie zapłaty 4dni(przez tydzień pisałam i dzwoniłąm że ich nie mam)oraz do tego jeszcze tą samą fa 1948,- czyli praktycznie prawie podwójnie wystawione fa.Odnoszę wrażenie że nikt nad tym nie panuje, dostawałam sprzeczne informacje w emailach i na infolinii.Korespond. emailowa -koszmar, nic konkretnego,pisma wyjaśniającego do dziś nie dostałam do ręki, które wyjaśniałoby ich działanie, klient jest traktowany jak intruz i w efekcie tego że chce reklamować mam podwójną zapłatę nie dostałam wszystkich r-ków, ale za ten sam prad.tak się każe odwołujących się w Tauronie!!!
    Zaletybrak
    Wadyfatalny kontakt emailowy, brak pism wyjaśniających,skutecznie zniechęcają klienta, piszę odwołanie...
  • ~Anna / 2020-08-10 20:30
    Ocena: 1.80 / 5
    Umowa na wykonanie przyłącza prądu do zbudowanego domu zawarta. Wykonanie miało być w styczniu 2020!!! Brak informacji. Pracownicy Dystrybucji we Wrocławiu nie potrafią udzielić informacji ani skierować do odpowiedniej osoby odpowiedzialnej. Na wolną linię tel. czeka się długo i bez efektu. Brak prądu wstrzymuje prace w domu, jest bardzo uciążliwe i stwarza wiele bieżących kłopotów. Może Tauron zalega z płaceniem swoim wykonawcom? Sami sobie psują opinię. Brak odpowiedzialności.
    WadyNieodpowiedzialność w przyjmowaniu prac do wykonania. Bałagan w dokumentach i brak kontroli w inwestycjach do wykonania. Panuje tam zasada "to nie ja" i "nic nie wiem"
  • ~NIEZADOWOLONY KLIENT / 2020-08-10 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarna firma: 1.Niekompetentni pracownicy-przy wypełnianiu formularza rozmowa z 3 i każdy co innego mówi a w konsekwencji okazuje się że formularz blednie wypełniony!
    2. Bałagan w papierach-omyłkowe wysyłanie i wprowadzanie w błąd klienta
    3. Strona nieintuicyjna-ciężko znalezć odpowiedni dokument do wydruku!
    NIE MAM POJĘCIA JAKIM CUDEM UDALO SIĘ TEJ FIRMIE TAK MOCNO PRZEBIĆ NA RYNKU!!!!CZYM SOBIE NA TO APRACOWALI????
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁA MASA
  • ~robinson / 2020-08-03 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tysiąc ekstra kolejny rok na socjalne pomysły pisu i kolejnych prezesów. Nieważne, że wszytko opłacone i w terminie :) tysiak ekstra do zapłaty, znowu
  • ~P. / 2020-07-30 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na wymianę licznika ponad miesiąc, jestem bez prądu w mieszkaniu i nadal nie mogę się doprosić o wymianę licznika.
    ZaletyBRAK
  • ~Iga / 2020-06-17 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, też należę do osób, które podpisały niekorzystną dla siebie umowę /z serwisantem 24H/ przy przepisywaniu licznika , a właściwie dwóch. Umowy miały być kontynuacją poprzednich , jednak okazało się , że usługa ELEKTRYK kiedyś a SERWISANT 24H dziś, to dwie różne rzeczy.Teraz przez trzy lata muszę opłacać tę usługę./ Podpisałam dwie umowy z tą samą usługą!!!/ O moim błędzie zorientowałam się , gdy otrzymałam rachunki do zapłaty. Reklamacja nie została uwzględniona, mimo , iż zawierałam ją w czasie najbardziej krytycznym /marzec, pandemia, zwolnienia z pracy, przestawienie się na pracę zdalną itp/. Stosy papierów do podpisania i wysłania! Mimo że w kraju w tym czasie w różnych obszarach były wprowadzane ulgi z powodu pandemii i ogólnie było jakieś zrozumienie to akurat TAURON, mam wrażenie,wykorzystuje sytuację i śmieje się z klientów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1686
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 988
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 706
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 341
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4740
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4531
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3076