Festiwal niekompetencji przy obsłudze klienta przez telefoniczny centrum obsługi klienta. Brak pomocy elektryka pomimo opłacenia tej usługi. Prl-owskie dziadostwo.
ZaletyBrak
Wadywszystko
~nivea / 2020-08-21 11:47
Ocena: 1.00 / 5
dramat !!! Co chwile nowe druki do pobrania !! Aż tak Wam się nudzi...
Zaletybrak
Wadybardzo dużo zastrzeżeń
~Czesław / 2020-08-19 19:16
Ocena: 1.00 / 5
Usługi serwisant to zwykle fałszerstwo firma nie interesuje się tobą płaci za nie wykonaną pracę której nie wykonuje a wystawia faktury serwisowe które nie mają miejsca kpina żenada
ZaletyŻadnych
WadyWszytko na nie
~Małgosia / 2020-08-15 20:02
Ocena: 2.00 / 5
Uwaga reklamujący fa!Miałam do zapłaty za dwa m-ce 1948,-,po wielu emailachi telefon. najpierw mi rozbili na okresy-po m-cu, potem po 2m-cach dostałam inne pismo że wszystko jest jak było i w efekcie po 2,5 mcu dostałam korekty do tej 1948 po terminie zapłaty 4dni(przez tydzień pisałam i dzwoniłąm że ich nie mam)oraz do tego jeszcze tą samą fa 1948,- czyli praktycznie prawie podwójnie wystawione fa.Odnoszę wrażenie że nikt nad tym nie panuje, dostawałam sprzeczne informacje w emailach i na infolinii.Korespond. emailowa -koszmar, nic konkretnego,pisma wyjaśniającego do dziś nie dostałam do ręki, które wyjaśniałoby ich działanie, klient jest traktowany jak intruz i w efekcie tego że chce reklamować mam podwójną zapłatę nie dostałam wszystkich r-ków, ale za ten sam prad.tak się każe odwołujących się w Tauronie!!!
Zaletybrak
Wadyfatalny kontakt emailowy, brak pism wyjaśniających,skutecznie zniechęcają klienta, piszę odwołanie...
~Anna / 2020-08-10 20:30
Ocena: 1.80 / 5
Umowa na wykonanie przyłącza prądu do zbudowanego domu zawarta. Wykonanie miało być w styczniu 2020!!! Brak informacji. Pracownicy Dystrybucji we Wrocławiu nie potrafią udzielić informacji ani skierować do odpowiedniej osoby odpowiedzialnej. Na wolną linię tel. czeka się długo i bez efektu. Brak prądu wstrzymuje prace w domu, jest bardzo uciążliwe i stwarza wiele bieżących kłopotów. Może Tauron zalega z płaceniem swoim wykonawcom? Sami sobie psują opinię. Brak odpowiedzialności.
WadyNieodpowiedzialność w przyjmowaniu prac do wykonania. Bałagan w dokumentach i brak kontroli w inwestycjach do wykonania. Panuje tam zasada "to nie ja" i "nic nie wiem"
~NIEZADOWOLONY KLIENT / 2020-08-10 12:14
Ocena: 1.00 / 5
Koszmarna firma: 1.Niekompetentni pracownicy-przy wypełnianiu formularza rozmowa z 3 i każdy co innego mówi a w konsekwencji okazuje się że formularz blednie wypełniony!
2. Bałagan w papierach-omyłkowe wysyłanie i wprowadzanie w błąd klienta
3. Strona nieintuicyjna-ciężko znalezć odpowiedni dokument do wydruku!
NIE MAM POJĘCIA JAKIM CUDEM UDALO SIĘ TEJ FIRMIE TAK MOCNO PRZEBIĆ NA RYNKU!!!!CZYM SOBIE NA TO APRACOWALI????
ZaletyBRAK
WadyCAŁA MASA
~robinson / 2020-08-03 13:46
Ocena: 1.00 / 5
Tysiąc ekstra kolejny rok na socjalne pomysły pisu i kolejnych prezesów. Nieważne, że wszytko opłacone i w terminie :) tysiak ekstra do zapłaty, znowu
~P. / 2020-07-30 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Czekam na wymianę licznika ponad miesiąc, jestem bez prądu w mieszkaniu i nadal nie mogę się doprosić o wymianę licznika.
ZaletyBRAK
~Iga / 2020-06-17 10:17
Ocena: 1.00 / 5
Niestety, też należę do osób, które podpisały niekorzystną dla siebie umowę /z serwisantem 24H/ przy przepisywaniu licznika , a właściwie dwóch. Umowy miały być kontynuacją poprzednich , jednak okazało się , że usługa ELEKTRYK kiedyś a SERWISANT 24H dziś, to dwie różne rzeczy.Teraz przez trzy lata muszę opłacać tę usługę./ Podpisałam dwie umowy z tą samą usługą!!!/ O moim błędzie zorientowałam się , gdy otrzymałam rachunki do zapłaty. Reklamacja nie została uwzględniona, mimo , iż zawierałam ją w czasie najbardziej krytycznym /marzec, pandemia, zwolnienia z pracy, przestawienie się na pracę zdalną itp/. Stosy papierów do podpisania i wysłania! Mimo że w kraju w tym czasie w różnych obszarach były wprowadzane ulgi z powodu pandemii i ogólnie było jakieś zrozumienie to akurat TAURON, mam wrażenie,wykorzystuje sytuację i śmieje się z klientów.
~Wieslaw / 2020-05-28 17:03
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda że nie można dodawać ujemnych gwiazdek, bo co dzieje się w Tauronie to nawet nie jest totalne dno, to jest kilka metrów mułu poniżej dna.
Tą firmą nie rządzi Zarząd, tam rządzi nierząd.
Prosta sprawa jak przyłączenie licznika na online jest gorsza niż droga krzyżowa Jezusa na Golgote.
W Tauronie wszyscy są totalnie zagubieni w papierkach, zaświadczeniach, oświadczeniach itp., po prostu biurokracja ich przygniotła. Po tygodniu walki z ich biurokratami, dzisiaj mój deweloper przysłał e-maila że Tauron błędnie i bezpodstawnie wymaga formularza ZI i formularza o zapłaceniu za przylacze i żeby nie zawracać sobie głowy tymi wnioskami na necie bo to jedna bzdura i fikcja.
To że deweloper już to załatwił z Tauronem zbiorowo to dla Taurona za mało, ich urzędnicy nadal wymagają tego papierka indywidualnie od 500 mieszkańców tego osiedla.
Na stronie Taurona podają że potrzeba jednego wniosku i załącznika ale później to jest tylko gorzej. W każdym emailu i po każdej rozmowie, następne kwitki do wypełnienia.
Podpowiem tym gamoniom z Tauronu, połączcie te wszystkie 20 osobne kwitków w jeden formularz i będzie z głowy.
O składaniu wniosków do Tauronu na necie z e-podpisem czy przez konto bankowe to już nawet nie wspominam bo to jest daleko powyżej intelektu biurokratów z Tauronu. Oni tam są nadal w XIX wieku, papier, bumaga i pieczątka.
ZaletyZafnych
WadySame wady
~ttt / 2020-05-25 23:40
Ocena: 1.00 / 5
PORAŻKA brak kompetencji,pracownicy nie mają podstawowych wiadomości oszukują klientów wprowadzają w błąd.
Zanim podpiszecie z nimi jakąkolwiek umowę zastanówcie się trzy razy.
Tyle ludzi narzeka na tauron i nikt nic nie może z tym zrobić są nietykalni.
Zrobiłem sześć zgłoszeń na infolinię i brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
Mam przyłącz zrobiony na domu był założony licznik ale był zdjęty bo nikt tam nie mieszkał przez dłuższy czas,teraz tauron każe mi zrobić nowy przyłącz i każe sobie zapłacić 2000zł.
A na założenie licznika każą mi czekać dwa lata.
Przez dwa lata mam chyba mieszkać na dworcu.
Nawet URE nie chce podjąć interwencji.
ZaletyBrak jakiejkolwiek zalety
WadyWszystkie wady jakie tylko są na świecie przejął tauron
~Jacek / 2020-05-19 19:56
Ocena: 3.80 / 5
Prąd z fachowcem to tragedia. Od tamtego roku (2019) nie mam zmywarki. Zabrana do naprawy. Koszmar. nigdy więcej
ZaletyPrąd
WadyFachowiec24
~Tomasz / 2020-05-19 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Nic nie da się załatwić przez telefon w tle konsultanci rozmawiają o sprawach prywatnych
ZaletyBrak
WadyNie wiadomo na którego maila wysyłać swoje sprawy
~Jerzy / 2020-05-16 15:58
Ocena: 2.50 / 5
12.05.2020.r.zadzwonilem na pogotowie energetyczne.taurona,w sprawie awarii pradu elektrycznego za licznikiem.Zaznaczylem ze już drugi dzień się z tym borykam bo elektryk nie jest wstanie dalej robić. Ekipa (2 ludzi)przyjechała pod wieczór.Postali,podumali.Z dołu popatrzył na słup energetyczny.Przy formie kazali wejść do środka.By po chwili zawołał że nie ma żadnej awarii,wszystko jest porządku.!?.(fachowcy od siedmiu bolesci).Narazajac domowników na kolejny dzień bez prau-rozmrozenie lodówki,nie wspominając o barku ciepłej wody i ogrzewania w domu.13.05.2020.r.znow przenieśliśmy na pogotowie energetyczne. Przyjechała ekipa(2 ludzil.Znalezli awarie za licznikiem i na słupie energetyczny0.Ja jako odbiorca pradu,czuje się pokrzywdzony przez pracowników tauron z dnia 12.05.2020.r.Jch niekompetencja doprowadziła do strat z tym związanych.Jak to możliwe że zgłaszam awarie pradu. Przyjeżdża ekipa,nic nie stwierdza.Nastepnego dnia inna ekipa znalazła awarie.Powinni chociaż przeprosić za dwa nieudolności.Jak bym miał wydać ocenę to(1ekipa) wielkie jedno dno-niekompetencji ludzie do wykonywania zawodu.(2ekipa2sekipataneli na wysokości zadania.-gwiazdek bez liku.
~Henryk / 2020-05-16 06:05
Ocena: 1.00 / 5
Zgłoszenie mikroinstalacji poprzez e-mail. Praktycznie zerowy kontakt. Pracownicy Taurona prawdopodobnie nie bardzo jeszcze wiedzą, co to internet. Są nadal w erze przerzucania papierów i robienia pieczątek.
Robiąc długą historię krótką Tauronowi brakuje tylko jednej rzeczy... konkurencji...precz z monopolem!!
ZaletyBrak
WadyBrak konkurencji. Ignorowanie klientów.
~Waldemar / 2020-05-07 22:38
Ocena: 1.20 / 5
Chciałem przepisać licznik na siebie.Jestem elektrykiem i powiedziałem pani żeby nie wprowadzała żadnych zmian w taryfie.Dopiero w domu zorientowałem się że wcisnęła nam usługę serwisanta, a razem z tym droższy prąd.Dobrze że udalo się rozwiązać umowę, po po 24 dniach kara 25 Zeta miesięcznie przez dwa lata. Napisane małym druczkiem, oszukańcze praktyki, zero przepraszam.Tsuron Wałbrzych
WadySame wady
~K / 2020-04-30 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Brak zachowania terminów przez Tauron. Opozniaja sie wiele dni z wydaniem prostego zaświadczenia. Na infolinii bagatelizują sprawę. Szczerzę nie polecam
~Monika / 2020-04-01 09:56
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM!!! Zaległy 1 rachunek za energię i sprawa w sądzie. Nie wysyłali mi żadnych upomnieniń do zapłaty.
ZaletyBrak
WadyDużo
~Chorzów Rejtana / 2020-03-21 14:33
Ocena: 4.80 / 5
Podpisałem nową umowę ,Pani błyskawicznie i fachowo mnie obsłużyła i wszystko załatwiłem w 10min
Dodatkowo zaproponowano mi dodatkowe ubezpieczenie i jestem mega zadowolony!!!
Sobota,w kraju epidemia nikt nie pracuje a w tauronie z ubezpieczenia przyjechał Pan elektryk w 1,5h , usunął nie łatwa usterkę w 1 godine!!! Jestem bardzo zadowolony i wszystkim polecam skorzystać z dodatkowego ubezpieczenia!!!
~EDYTA / 2020-03-17 06:36
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porazka, Pani z infolinii z oburzeniem przyjela ze jestem w pracy i nie moge rozmawiac, A oferta - w moim panelu klienta mam oderte w postaci zalacznikow x2!!! To jakas kpina!. Stanowczo odradzam!!!