Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 988 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.40
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2020-12-19 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna zamulone jak 100 letni staw. Ale do sedna wysyłają inkasenta celem spisania stanu licznika który znajduje się w mieszkaniu. Pani inkasent wpadła chaotycznie do mieszkania niby spisała stan jak się okazuje błędnie o zamiast 16*250 na 16*750 niby nie dużo ale jednak. Pomyłka wyszła przy próbie podania kolejnego stanu licznika przy co miesięcznym rozliczeniu. I tu dla Tauron mimo iż błąd wystąpił po ich stronie problem jest nie do rozwiązania w żaden inny sposób jak tylko opłacenie przez mnie niesłusznie zawyżonej faktury!!!?!! To jest jakaś kpina a co gdyby inkasent pomylił się np 16000 na 160000 kWh ? To co też miał bym nadpłacić stan i problem z rozliczeniem wyszedł by co miesiąc. Jak dla mnie debile którzy ni bpotrafis przepisać kilku cyferek.
    ZaletyBrak
    Wady Obsługa prze idiotów
  • ~Olo / 2020-12-19 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie osoby które mają stare umowy bezterminowe ,dostają Pocztą listu reklamujące serwisanta 24h. Ja oczywiście też dostałem taki list i nie mam zamiaru nic robić. Tam trzeba podpisać umowę na 3 lata. Oczywiście też musi być zgoda na fakturę on-line żeby było 10% taniej.Nie dość ,że prąd od nowego roku idzie o kilkanaście złotych w górę, to za serwisanta też trzeba płacić. Oczywiście dają 50 zł na zachętę , ale to jest chwyt marketingowy. Nie ma nic za darmo! !.
    ZaletyJest prąd w domu
    Wady--
  • ~JANO / 2020-12-17 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA - serwis - obiecują przed podpisaniem WSZYSTKO a później się nie należy !!!
    - 1 raz zepsuł mi się czajnik to się nie należy naprawa !!! ,
    - 2 raz zepsuł mi się odkurzacz nie jest zawarte w umowie że go naprawiają !!!
    - 3 raz zepsuł mi się telewizor 55 cali - naprawią ale trzeba dopłacić ( koszt dojazdu 160 zł !!! czyli zostało z 500 zł tylko 340 zł !!! , + DODATKOWA dopłata 600 zł - zdecydowałem się naprawić termin realizacji 1-2-tygodnie , zabrali Telewizor , po kilkunastu telefonach po ok 8-9 tygodniach męczenia ich o naprawę zdecydowali się że NIE NAPRAWIĄ a 500 zł przepadło!!!
    - kolejny raz 4 - wybija mi bezpiecznik!!! awaria czego ? nie wiem - Odpowiedz - Jeżeli będzie to bezpiecznik lub coś w gniazdku to się nie należy serwis i wtedy zostanę obciążony dojazdem + koszt serwisu ok 200-300-400 zł PORAŻKA !!!! Czyli mam sobie wezwać elektryka we własnym zakresie i określić co się zepsuło - ale on już to naprawi , więc po co jakiś naciągany serwis 24h !!!
    ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!!

    OSTRZEGAM przed wyłudzeniem od tej firmy TAURON dodatkowych usług ponieważ tylko wydacie niepotrzebnie pieniądze a za naprawę będziecie musieli zapłacić u prawdziwych ekspertów co naprawią a nie będą naciągać!!
    ZaletyBRAK
    WadyKONTAKT
  • ~Sternnn / 2020-12-16 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Cesja usługi on line nie działa.
    POK nie ogarnia niczego.
    Zalety0.0
    WadyMore
  • ~T / 2020-12-15 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Chaos informacyjny o punktach Tauronu w terenie.Bardzo długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem.
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na konsultanta telefonicznego, błednie podawany czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, chaos informacyjny.
  • ~Damian / 2020-12-11 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda naciagaczy. W dupie mają ludzi.
    Unikać Tauron!!!
    ZaletyNie mają żadnych
    WadyOszuści
  • ~Sebastian / 2020-12-09 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo nie zadowolony z Państwa usług rozliczenia energi jakby wyssane z palca q sierpniu nadplata 1500zl w grudniu saldo zerowe gdzie są pieniądze...nikt nie wie saldo wyszło zerowe.Czytanie Państwa rachunków przyprawia o zawrót głowy.Gdybym tylko mógł to odrazu bym sie od Państwa uwolnił.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadyNieczytelne rachunki
    Nie jasne rachunki
    Przestarzałe instalacje
    Nikt nic nigdy nie wie
    Opieszałość
    Brak konkretnego działania
    Brak szacunku do klienta
    Niedotrzymywanie warunkow umowy
  • ~Doro / 2020-12-08 09:52
    Ocena: 1.20 / 5
    Od przeszło 2 miesięcy próbuję załatwić mailowo prostą sprawę przepisania licznika. W dokumencie, który wysyłam piąty raz zawsze jest coś źle i nie tak - za każdym razem inna rzecz. Nie znam osoby, która załatwia cokolwiek w Tauronie bezproblemowo. Ten monopolista to typowy przykład biurokratycznego, postkomunistycznego siedliska dziadostwa i korupcji
    Zaletybrak
    Wady100%
  • ~Tik Tak / 2020-12-07 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca nie mogę się dodzwonić na infolinię Tauron. Szybciej bym chyba w totka wygrał niż w tej firmie coś załatwił.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentność,
    Beznadziejne traktowanie klienta,
    Aplikacja tandetna(niemożliwość zalogowania się)
  • ~Paweł / 2020-12-07 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    1.5 gwiazdki w waszym przydaku to bardzo dużo. Jesteście niekompetentni, niedoinformowani i sami nie umiecie o niczym poinformować. Zachowanie waszych pracowników jest niepoważne i niedojrzałe. Macie ogromny nieporządek w dokumentacji a skontaktować się wami to loteria. Zastanówcie się czy tak wasza działalność ma wyglądać ponieważ staciliście szacunek i powagę, a w swojej opinii jak widać nie jestem odosobniony.
    ZaletyBrak
    WadyNiekomeptencja
    Olewanie klienta
    Brak szacunku do klienta
    Zastraszanie i nękanie
    Brak kontaktu
    Nieporządek w dokumentacji
    Niejasne zasady
  • ~Panijw / 2020-12-06 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Chore i kur....poj....że y od wieczora kiedy to konar spadł na naszą posesję po czym odłączyło prąd do kolejnego dnia do 14 nikt nie usunął awarii niedziela bez obiadu i ciepła popier.....firma ale jak ktoś nie zapłaci to pewnie kur....pierwsi że y odłączyć
  • ~Jolanta / 2020-12-03 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest skandal, żeby zalogować się do na ebok Tauron trzeba 40 minut męczyć się z hasłem bo system nie przyjmuje haseł łatwych czyli 15 znaków różnych a nadal podaje że za słabe hasło !!!!! do banku na własne konto nie ma takich haseł, kto wymyślił taką głupotę, jak zapomni się hasła trzeba podać nowe i się zaczyna , dosłownie godzinę poświęciłam , żeby system zaakceptował hasło !!!!!! ludzie jest 21 wiek a tauron komplikuje życie na maxa !!!! już od roku o tym mówię na infolini i nic .
    Zaletybrak
    Wadypełno
  • ~Caminante / 2020-12-02 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem aneks do umowy prosumenckiej.Jakie było zdziwienie, kiedy przysłali mi fakturę na horrendalną kwotę! Okazało się, że jest to prognoza. A po co prognoza, kiedy mam fotowoltaikę? Woziłem się z nimi przez pół roku, zanim doszliśmy do tego, że otrzymałem fakturę... zawierającą oprócz opłat eksploatacyjnych jakieś dodatkowe opłaty powyżej 20 zł co miesiąc. Przez te pół roku regularnie przysyłali kolejne faktury - a to na 300 zł, a to na 500 zł... Okazało się, że jest to usługa Serwisant24h, której nie zamawiałem, a którą wcisnęła mi kobieta podpisująca ze mną aneks do umowy prosumenckiej w BOK Dąbrowa Górnicza. Po mojej interwencji odpowiedziała mi urzędniczka Taurona bezczelnie, że to moja wina, skoro nie patrzę, co podpisuję i że trzeba było uważnie czytać umowę i zwracać uwagę na to, co podpisuję, nawet, jak coś jest napisane drobnym drukiem:). Racja. Teraz jak minie okres mojej umowy, nową będę czytać 3 razy, i jak tylko zobaczę w niej słowo Tauron, natychmiast wyrzucę ją do kosza. Resumując: Tauron to wredna, złośliwa firma, czyhająca tylko na błędy klienta, starająca się uśpić jego czujność w celu zarobienia pieniędzy za wszelką cenę i oskubania klienta za wszelką cenę. Jak chcesz mieć stos kłopotów i chcesz zostać oszukanym, polecam Tauron. A najlepiej omijać Tauron bardzo, ale to bardzo szerokim łukiem. Na zakończenie dodam, że urzędnicza z BOK Dąbrowa Górnicza stwierdziła, że korzystanie z infolinii Taurona w celu załatwienia czegokolwiek nie ma sensu!
    ZaletyŻadnych,
    WadyWyliczone powyżej. Dodam jeszcze fatalną obsługę przez infolinię.
  • ~Bezsilna / 2020-12-02 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, przepisanie umowy po kupnie domu na nowych właścicieli graniczy z cudem. Jedno mówią nam, a drugie im, nic nie jest załatwione, dziesiątki telefonów, które z ich systemu magicznie znikają, obsługa klienta nie umie czytać maili że zrozumieniem ani obsługiwać podstawowych plików pdf. Poprzedni właściciele są nękani ponaglenia mi do zapłaty, a nowym wciska się, że umowa jest w trakcie procesowania i będzie niedługo gotowa, tylko trzeba dostarczyć xyz, które już było przesłane trzy razy.
    WadyIstnienie tej firmy. Zaorać i zasiać na tym trawę.
  • ~Misio / 2020-12-01 21:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Ja też mam umowę z serwisantem. Jestem przerażona bo nie znalazłam tu ani jednej pozytywnej opini. Tragedia!!!!!
    Zaletybrak
    Wadymultum
  • ~5m5 / 2020-11-27 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    oddałem do naprawy wież HI-FI nie dość że nie naprawili zgłoszonej usterki (laser odtwarzacza ) ale kompletnie ją zepsuli (powyrywane kieszenie kaset , zniszczona kieszeń płyt CD , radio gra kiedy chce). Brak wzięcia odpowiedzialności za kompletne zniszczenie sprzętu . Nie chęć wypłaty odszkodowania za zniszczenie sprzętu
    ZaletyBrak zalet . Kompletna beznadzieja .
    WadyWszystko co najgorsze Nie ma słów na określenie .



  • ~Kama 48 / 2020-11-19 15:16
    Ocena: 1.20 / 5
    Walczę z Tauron-em oki. 3-ch m-cy. W którymś piśmie dostaję poniższa informację cyt.: "Szanowni Państwo, dziękujemy za przesłanie wiadomości i zgłoszenie braku realizacji Państwa sprawy. Przepraszamy, że dokumenty, które przesłali nam Państwo we wrześniu br., nie zostały przez nas z powodu błędu pracownika zrealizowane." Postaram się w późniejszym czasie przesłać więcej info.! Tj. tragedia a Tauron to straszna pomyłka. Utrudniają pisanie opinii!
    Zaletywielkie zero 0000
    Wadywszystko co tylko jest możliwe!
  • ~Mada 44 / 2020-11-13 14:31
    Ocena: 2.20 / 5
    Tauron to monopolista, który nie szanuje klienta. Sprawy załatwia się miesiącami. Jeżeli chcecie założyć fotowoltalikę top róbcie to od razu po zimie, bo nie zdążycie założyć ostatnuiego ;licznika na następny okres grzewczy. Konsultanci z różną wiedzą a nmawet z nieiwdzą. trzeba mieć szczęście żeby trafi, aby być dobrze poinfprmowanym. masakra, oby wyróśł im konkurent, może wtedy wezmą się do pracy
    Wadyniezbyt kompetentni konsultanci. przerażliwie długo załatwiane sprawy
  • ~Klientka / 2020-11-12 01:00
    Ocena: 3.20 / 5
    Obsługa niekompetentna ws.wystawiania korekt. Żądają niesłusznie zapłaty z prognozy wynikającej z pierwotnej faktury choć do korekty wystawione są nowe prognozy i nie ma tam jakiejkolwiek wzmianki o dodatkowych opłatach. Żadne argumenty w postaci wystawionych przez nich zresztą dokumentów nie są w stanie ich przekonać o niewłaściwym domaganiu się opłaty z poprzedniej wersji faktury. Obsługa działa jak "głuchy telefon"
    ZaletyBrak
    WadyKompetencje przy rozliczeniu korekt
  • ~mirab / 2020-11-02 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłosiłam na infolinii popsucie zmywarki, zgłoszenie zostało przyjęte i zaczęła sie. Według umowy podpisanej z Tauronem jak sama usługa wskazuje serwisant 24 usługa powinna być wykonana w przyzwoicie krótkim czasie. Ja sie dowiedziałam że do naprawy zmywarki przyjada fachowcy którzy maja podpisana umowę z PZU dopiero za półtorej tygodnia. Tauron ma podpisana umowę z PZU na świadczenie tych usług. Po moich monitach Pani na infolininii PZU powiedziała mi że jezeli znajdę fachowca i on dokona naprawy zmywarki wówczas oni zwrócą mi do kwoty 500,00PLN koszty jakie poniosłam a następnie mam na adres meilowy PZU przesłać scan faktury z nr. rachunku bankowego na który ma być przelana zwrot poniesionych przeze mnie kosztów. Tak też uczyniłam i wyobraźcie sobie Państwo jaka jest niekompetencja konsultantów w PZU dzisiaj po prawie dwóch tygodniach otrzymałam meila z PZU że oprócz faktury którą w pliku pdf wysłałam meila na adres wskazany przez PZU w korespondencji jaką od nich otrzymałam żadają ode mnie abym jeszcze dosłała dowód zapłaty. Osoba która do mnie przyszła na naprawę zmywarki miała możliwość wystawienia mi faktury vat odrecznie nie nosi ze sobą kasy fiskalnej aby dokonanie płatności było potwierdzone rachunkiem. To są jakieś jaja i robienie ludzi w durnia
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja konsultantów z PZU
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1686
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 988
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 706
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 341
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4740
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4531
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3076