Od trzech miesięcy jestem uzytkownikiem licznika dwukierunkowego z dczytem radiowym A Tauron wysyła inkasenta do odczytu .To jakaś kpina nikt nie potrafi załatwić pozytywnie mojej sprawy.Wymieniali antenki i licznik. TOTALNY BUBEL
ZaletyBrak
WadyBubel
~Rafał / 2021-01-04 16:39
Ocena: 4.00 / 5
Obsługa klienta to jest jeden wielki żart. Tak fatalnej obsługi klienta nie doświadczyłem jeszcze nigdy.
Załatwienie sprawy graniczy z cudem, a czas w jakim się to odbywa pozwoliłby na dojście pieszo do afryki.
~Elwira / 2020-12-30 13:28
Ocena: 1.00 / 5
Ja chciałam zwrócić Państwa uwagę na to, że taki dobry i charytatywny Tauron zostawił starszych ludzi na święta bez gazu - ogrzewania i możliwości przygotowania posiłków ???????? Reklamacja zgłaszana 3 tygodnie temu. Miał byc kontakt w ciągu 5 dni. Codzienne telefony na Infolinie i cisza! Tak wygląda prawdziwe oblicze Tauronu.
~Waldemar / 2020-12-22 23:00
Ocena: 1.00 / 5
Pojechałem z żoną przepisać licznik do biura obsługi w Wałbrzychu.Mówie Pani żadnych zmian w taryfie, tylko zmiana na kogo licznik.Zastrzegłem że nie chce serwisanta bo sam jestem elektrykiem.Pani z biura obsługi wydrukowała umowę, żona podpisała i mineło 10 dni. Przyszła pierwsza prognoza 40 % cena w górę za kWh. Czytam umowę, a tam wciśnieta usługa serwisanta. Natychmiast wysłałem do Taurona listem poleconym rozwiązanie umowy z powodu oszustwa pracownika biura obsługi klienta w Wałbrzychu, i dwa dni później , w 14 dniu od podpisania umowy zjawiłem się w biurze w Wałbrzychu, gdzie objechałem babę że wciska mi usługi nie zamówione.Umowę z serwisantem nie chciała rozwiązać ,wciskając mi że minął temin 14 dni.Pokazałem jej datę na umowie i odpuściła.Umowa rozwiązana.
Gdybym nie zdążył płaciłbym dodatkowo około 15 groszy za każdy zużytą kWh, przez dwa lata na niby usługi serwisanta.Dodatkowo w umowie było że jak zrezygnuję bedę płacił karę 25 zł miesięcznie przez dwa lata.
Nie dajcie się nabrać, pracownicy Taurona mają narzucone wciskać klientom tą usługę.Widać mają niezłą prowizję z tego.
A Wy macie 14 dni od podpisania umowy na rezygnację i nie dajcię się spławić, mają to obstukane.
Zaletybrak
WadyTak duża firma nie powinna psuć sobie opinii naciąganiem klienta.
~WJ / 2020-12-22 17:04
Ocena: 2.00 / 5
Serwis w Bielsku który obsługuje zlecenia Tauron to kompletne dno mało tego żeby złożyć zlecenie to kasują sobie dostarczyć sprzęt do punktu serwisowego na własny koszt i po dostarczeniu orzekają że usługa naprawy nie obejmuje ubezpieczenie totalne dno z tego serwisu lepiej żeby się zajęli przedstawieniem kabaretu a nie naprawą serwisową stanowczo ostrzegam przed tym serwisem lepiej i taniej dostarczyć sprzęt do profesjonalnego serwisu a nie do amatorów
ZaletyŻadne
WadyKoszty dostawy
Bzdury a nie wycena usterki
~pandemon / 2020-12-22 09:02
Ocena: 2.33 / 5
22 grudnia środek przygotowań do świąt a tu .... ciemność. Dzwonię na infolinie i okazuje się że Tauron zaplanował sobie prace remontowe sieci. Ciemność od 8.00 do 16.00 Gratulacje za pomysł decydentów Tauronu jak za dawnych czasów. Kto by się tam klientem przejmował.
Zaletyprąd (jak już jest)
Wadyfirma chyba nigdy nie przejdzie transformacji - wystarczy poczytać opinie
~Iza / 2020-12-22 06:18
Ocena: 4.00 / 5
Mam prad z serwisantem. Korzystalam 2 razy z jego uslug. Super podejscie. Naprawil bez problemowo. Owszem musialam zaplacic - kupic bezpiecznik ale i tak bym to musiala zrobic.
Przy iskrzacym gniazdku przyjechal zamontowal. Polecam.
ZaletySame plusy
WadyBrak
~KilluaZH / 2020-12-21 15:51
Ocena: 1.00 / 5
Wyłączyli mi prond jak rankeda w lolu grałem dlatego wystawiam im negatywną opinie bo niebyło to zapowiedziane a teraz doataje kurwicy
ZaletyNiema
WadyWyłączają prond w ranfomowym momencie
~Tomasz Ss / 2020-12-21 09:30
Ocena: 3.00 / 5
Ludzie nie dajcie się nabrac na Tauronowskie naciaganie tzn specialistow serwisantow etc za wszystko trza dodatkow placic brać elektryka jak się coś przytrafi niż ich usugi bo zaplacicie dodatkowo za byle sprawdzenie. Obsługa online lub telefonicznie jest tragiczna nic nie wiedzą na niczym się nie znaja. Przez infolinie miał bym dalej prąd ale co się okazało przy demontażu liczników jak przyjechał elektryk z taurona no ale jak sam powiedział same,,barany tam siedzą,, I naciagaja ludzi na niepotrzebne dodatkowe uslugi ale jak chcesz z tego skorzystac plac dodatkowo I to nie mało
ZaletyBrak
WadyWszystko o infolini
~Klient / 2020-12-19 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Dno dna zamulone jak 100 letni staw. Ale do sedna wysyłają inkasenta celem spisania stanu licznika który znajduje się w mieszkaniu. Pani inkasent wpadła chaotycznie do mieszkania niby spisała stan jak się okazuje błędnie o zamiast 16*250 na 16*750 niby nie dużo ale jednak. Pomyłka wyszła przy próbie podania kolejnego stanu licznika przy co miesięcznym rozliczeniu. I tu dla Tauron mimo iż błąd wystąpił po ich stronie problem jest nie do rozwiązania w żaden inny sposób jak tylko opłacenie przez mnie niesłusznie zawyżonej faktury!!!?!! To jest jakaś kpina a co gdyby inkasent pomylił się np 16000 na 160000 kWh ? To co też miał bym nadpłacić stan i problem z rozliczeniem wyszedł by co miesiąc. Jak dla mnie debile którzy ni bpotrafis przepisać kilku cyferek.
ZaletyBrak
Wady Obsługa prze idiotów
~Olo / 2020-12-19 17:14
Ocena: 1.00 / 5
Wszystkie osoby które mają stare umowy bezterminowe ,dostają Pocztą listu reklamujące serwisanta 24h. Ja oczywiście też dostałem taki list i nie mam zamiaru nic robić. Tam trzeba podpisać umowę na 3 lata. Oczywiście też musi być zgoda na fakturę on-line żeby było 10% taniej.Nie dość ,że prąd od nowego roku idzie o kilkanaście złotych w górę, to za serwisanta też trzeba płacić. Oczywiście dają 50 zł na zachętę , ale to jest chwyt marketingowy. Nie ma nic za darmo! !.
ZaletyJest prąd w domu
Wady--
~JANO / 2020-12-17 20:31
Ocena: 1.00 / 5
PORAŻKA - serwis - obiecują przed podpisaniem WSZYSTKO a później się nie należy !!!
- 1 raz zepsuł mi się czajnik to się nie należy naprawa !!! ,
- 2 raz zepsuł mi się odkurzacz nie jest zawarte w umowie że go naprawiają !!!
- 3 raz zepsuł mi się telewizor 55 cali - naprawią ale trzeba dopłacić ( koszt dojazdu 160 zł !!! czyli zostało z 500 zł tylko 340 zł !!! , + DODATKOWA dopłata 600 zł - zdecydowałem się naprawić termin realizacji 1-2-tygodnie , zabrali Telewizor , po kilkunastu telefonach po ok 8-9 tygodniach męczenia ich o naprawę zdecydowali się że NIE NAPRAWIĄ a 500 zł przepadło!!!
- kolejny raz 4 - wybija mi bezpiecznik!!! awaria czego ? nie wiem - Odpowiedz - Jeżeli będzie to bezpiecznik lub coś w gniazdku to się nie należy serwis i wtedy zostanę obciążony dojazdem + koszt serwisu ok 200-300-400 zł PORAŻKA !!!! Czyli mam sobie wezwać elektryka we własnym zakresie i określić co się zepsuło - ale on już to naprawi , więc po co jakiś naciągany serwis 24h !!!
ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!!
OSTRZEGAM przed wyłudzeniem od tej firmy TAURON dodatkowych usług ponieważ tylko wydacie niepotrzebnie pieniądze a za naprawę będziecie musieli zapłacić u prawdziwych ekspertów co naprawią a nie będą naciągać!!
ZaletyBRAK
WadyKONTAKT
~Sternnn / 2020-12-16 20:25
Ocena: 1.00 / 5
Cesja usługi on line nie działa.
POK nie ogarnia niczego.
Zalety0.0
WadyMore
~T / 2020-12-15 12:53
Ocena: 1.00 / 5
Chaos informacyjny o punktach Tauronu w terenie.Bardzo długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem.
WadyBardzo długi czas oczekiwania na konsultanta telefonicznego, błednie podawany czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, chaos informacyjny.
~Damian / 2020-12-11 14:56
Ocena: 1.00 / 5
Banda naciagaczy. W dupie mają ludzi.
Unikać Tauron!!!
ZaletyNie mają żadnych
WadyOszuści
~Sebastian / 2020-12-09 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo nie zadowolony z Państwa usług rozliczenia energi jakby wyssane z palca q sierpniu nadplata 1500zl w grudniu saldo zerowe gdzie są pieniądze...nikt nie wie saldo wyszło zerowe.Czytanie Państwa rachunków przyprawia o zawrót głowy.Gdybym tylko mógł to odrazu bym sie od Państwa uwolnił.
ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
WadyNieczytelne rachunki
Nie jasne rachunki
Przestarzałe instalacje
Nikt nic nigdy nie wie
Opieszałość
Brak konkretnego działania
Brak szacunku do klienta
Niedotrzymywanie warunkow umowy
~Doro / 2020-12-08 09:52
Ocena: 1.20 / 5
Od przeszło 2 miesięcy próbuję załatwić mailowo prostą sprawę przepisania licznika. W dokumencie, który wysyłam piąty raz zawsze jest coś źle i nie tak - za każdym razem inna rzecz. Nie znam osoby, która załatwia cokolwiek w Tauronie bezproblemowo. Ten monopolista to typowy przykład biurokratycznego, postkomunistycznego siedliska dziadostwa i korupcji
Zaletybrak
Wady100%
~Tik Tak / 2020-12-07 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Od miesiąca nie mogę się dodzwonić na infolinię Tauron. Szybciej bym chyba w totka wygrał niż w tej firmie coś załatwił.
1.5 gwiazdki w waszym przydaku to bardzo dużo. Jesteście niekompetentni, niedoinformowani i sami nie umiecie o niczym poinformować. Zachowanie waszych pracowników jest niepoważne i niedojrzałe. Macie ogromny nieporządek w dokumentacji a skontaktować się wami to loteria. Zastanówcie się czy tak wasza działalność ma wyglądać ponieważ staciliście szacunek i powagę, a w swojej opinii jak widać nie jestem odosobniony.
ZaletyBrak
WadyNiekomeptencja
Olewanie klienta
Brak szacunku do klienta
Zastraszanie i nękanie
Brak kontaktu
Nieporządek w dokumentacji
Niejasne zasady
~Panijw / 2020-12-06 11:46
Ocena: 1.00 / 5
Chore i kur....poj....że y od wieczora kiedy to konar spadł na naszą posesję po czym odłączyło prąd do kolejnego dnia do 14 nikt nie usunął awarii niedziela bez obiadu i ciepła popier.....firma ale jak ktoś nie zapłaci to pewnie kur....pierwsi że y odłączyć