strona 43 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »
-
~Zbulwersowany z Tarnowa / 2021-01-25 17:45
To są jakieś kpiny.Wyobrażcie sobie że osoba której wynajmuje mieszkanie,zerwała umowę z Tauronem,i podpisała własną na dostarczanie prądu do mojego mieszkania,I co najważniejsze nie mogę nic z tym zrobić,chociaż ja podpisywałem z tauronem umowę ponad 20 lat temu.I to wszystko bez mojej zgody i mojej wiedzy .To jest koszmar po prostu,Na dodatek wynajmujący podpisał z TAURONEM,że bez jego zgody i wiedzy nic z tym nie mogę zrobić.Cała PIsowska polsza -
-
~Klient / 2021-01-16 15:16
Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak rażącą niekompetencją, niedbalstwem, chaosem i dezinformacją jaką reprezentuje firma Tauron. Moja sprawa pozostaje nierozwiązana od sierpnia. Podczas wielu rozmów z konsultantami infolinii byłam wielokrotnie wprowadzana w błąd. Pracownicy nie są odpowiednio przeszkoleni i nie dysponują podstawową wiedzą. ZaletyAbsolutnie żadnych -
~Jola / 2021-01-16 09:19
Ta firma to koszmar! Od 3 miesięcy próbuję coś załatwić i za każdym razem wymyślają coś innego. Każdy chce inny wniosek, jeden drugiego nie widzi. Za każdym razem rozmawiam z kimś innym i mówi mi co innego. No dramat! Jeśli macie możliwość korzystania z usług innej firmy, innych źródeł energii to nie zastanawiajcie się! -
~Marvin / 2021-01-15 18:15
Zero empati. Rozpatrywanie reklamacji na najgorszym poziomie a wystarczyło zwykle przepraszam. ZaletyŻadnych nie widzeWadyObsługa klienta -
~Jacek / 2021-01-15 03:58
Dno totalne.Nawet brak mi sił i chęci do opisania sytuacji dlaczego -
~Mamdosyctauronu / 2021-01-14 14:28
Już samo zalogowanie się do tauron sprawia takie trudności, że odechciewa się jakiejkolwiek współpracy. I tak jest od kiedy pamiętam. -
~JOANNA / 2021-01-14 11:59
TRAGEDIA BY SIĘ DODZWONIĆ
TRAGEDIA BY PODPISAĆ UMOWĘ INTERNETOWO
TRAGEDIA BY KTOŚ POMÓGŁ
TRAGEDIA JEDNO-SŁOWEM !!!ZaletyPRĄD, JEDYNA ZALETA!WadyKONTAKT I POMOC -
~Adam / 2021-01-13 18:29
dno, dno i jeszcze raz dno. najgorsza firma z jaką miałem do czynienia, poziom obsługi klienta żenujący
tak nie kompetentnych ludzi nie spotkałem jeszcze nigdzie.Wadyżadnych zalet same wady !!!! -
-
~Damian / 2021-01-12 14:56
Witam!Byli umnie panowie z serwisu Tauron 24. znikneło napięci w salonie i pokoju dziecięcym. Przyjechali bardzo mili panowie i usuneli usterkę. Wszystko działa jak należy. PZU, które obsługuje naprawy Tauron 24, już od samego początku szybko przyjeli zgłoszenie i w niecałe 10 min pan elelktryk zadzwonił i poinformował,ze za godzinę bedzie. wielki plus polecam serdecznie. Namiary na pogotowie www.pogotowietechniczne24.pl. Warci polecenia. tel. 500-600-966 ZaletySzubka i kompetentna obsługa. -
~Anna / 2021-01-08 12:24
Najgorsza firma jaka znam. Zero pomocy. Mam wykupiony prad z elektrykiem. Maja nas w dupie. Spaliło się nam zasilanie. Odłączyli nas tylko od głównego zasilania. I kaza sobie elektryka załatwić. Zadzwoniliśmy po elektryka z taurona. To się tym nie zajmie bo za daleko. Zero pomocy od nich. Na dworze zima a ich nie interesuje czy człowiek zmarznie czy nie. Placi się rachunki Ale pomocy nie udziela ZaletyZadnychWadyBrak pomocy w nagłych przypadkach -
~Julian / 2021-01-07 05:15
Dołączam się do opinii ~Elwira / 2020-12-30 13:28 – na 6 dni przed wigilią mamie wyłączyli prąd SKANDAL!!! Oni tam nie parzą na PESEL, za naliczoną karę mogli by taksówkami odpytywać starszych ludzi. „
Ja chciałam zwrócić Państwa uwagę na to, że taki dobry i charytatywny Tauron zostawił starszych ludzi na święta bez gazu - ogrzewania i możliwości przygotowania posiłków ???????? Reklamacja zgłaszana 3 tygodnie temu. Miał byc kontakt w ciągu 5 dni. Codzienne telefony na Infolinie i cisza! Tak wygląda prawdziwe oblicze Tauronu.”
Firma która na swojej stronie w temacie MISJA:
"Z pasją i zaangażowaniem dostarczamy nowoczesne rozwiązania, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie." zatrudniająca okoł 25 000 pracowników nie potrafi skutecznie skorzystać z mail`a, SMS`a i nawet dzwonka do drzwi aby powiadomić o wyłączeniu prądu - sąsiedzi i ja pracujący w innym mieście myśleliśmy, że to awaria.Zaletybrak -
~Piotr / 2021-01-05 13:11
Od trzech miesięcy jestem uzytkownikiem licznika dwukierunkowego z dczytem radiowym A Tauron wysyła inkasenta do odczytu .To jakaś kpina nikt nie potrafi załatwić pozytywnie mojej sprawy.Wymieniali antenki i licznik. TOTALNY BUBEL ZaletyBrakWadyBubel -
~Rafał / 2021-01-04 16:39
Obsługa klienta to jest jeden wielki żart. Tak fatalnej obsługi klienta nie doświadczyłem jeszcze nigdy.
Załatwienie sprawy graniczy z cudem, a czas w jakim się to odbywa pozwoliłby na dojście pieszo do afryki. -
~Elwira / 2020-12-30 13:28
Ja chciałam zwrócić Państwa uwagę na to, że taki dobry i charytatywny Tauron zostawił starszych ludzi na święta bez gazu - ogrzewania i możliwości przygotowania posiłków ???????? Reklamacja zgłaszana 3 tygodnie temu. Miał byc kontakt w ciągu 5 dni. Codzienne telefony na Infolinie i cisza! Tak wygląda prawdziwe oblicze Tauronu. -
~Waldemar / 2020-12-22 23:00
Pojechałem z żoną przepisać licznik do biura obsługi w Wałbrzychu.Mówie Pani żadnych zmian w taryfie, tylko zmiana na kogo licznik.Zastrzegłem że nie chce serwisanta bo sam jestem elektrykiem.Pani z biura obsługi wydrukowała umowę, żona podpisała i mineło 10 dni. Przyszła pierwsza prognoza 40 % cena w górę za kWh. Czytam umowę, a tam wciśnieta usługa serwisanta. Natychmiast wysłałem do Taurona listem poleconym rozwiązanie umowy z powodu oszustwa pracownika biura obsługi klienta w Wałbrzychu, i dwa dni później , w 14 dniu od podpisania umowy zjawiłem się w biurze w Wałbrzychu, gdzie objechałem babę że wciska mi usługi nie zamówione.Umowę z serwisantem nie chciała rozwiązać ,wciskając mi że minął temin 14 dni.Pokazałem jej datę na umowie i odpuściła.Umowa rozwiązana.
Gdybym nie zdążył płaciłbym dodatkowo około 15 groszy za każdy zużytą kWh, przez dwa lata na niby usługi serwisanta.Dodatkowo w umowie było że jak zrezygnuję bedę płacił karę 25 zł miesięcznie przez dwa lata.
Nie dajcie się nabrać, pracownicy Taurona mają narzucone wciskać klientom tą usługę.Widać mają niezłą prowizję z tego.
A Wy macie 14 dni od podpisania umowy na rezygnację i nie dajcię się spławić, mają to obstukane.ZaletybrakWadyTak duża firma nie powinna psuć sobie opinii naciąganiem klienta. -
~WJ / 2020-12-22 17:04
Serwis w Bielsku który obsługuje zlecenia Tauron to kompletne dno mało tego żeby złożyć zlecenie to kasują sobie dostarczyć sprzęt do punktu serwisowego na własny koszt i po dostarczeniu orzekają że usługa naprawy nie obejmuje ubezpieczenie totalne dno z tego serwisu lepiej żeby się zajęli przedstawieniem kabaretu a nie naprawą serwisową stanowczo ostrzegam przed tym serwisem lepiej i taniej dostarczyć sprzęt do profesjonalnego serwisu a nie do amatorów ZaletyŻadneWadyKoszty dostawy
Bzdury a nie wycena usterki -
-
~pandemon / 2020-12-22 09:02
22 grudnia środek przygotowań do świąt a tu .... ciemność. Dzwonię na infolinie i okazuje się że Tauron zaplanował sobie prace remontowe sieci. Ciemność od 8.00 do 16.00 Gratulacje za pomysł decydentów Tauronu jak za dawnych czasów. Kto by się tam klientem przejmował. Zaletyprąd (jak już jest)Wadyfirma chyba nigdy nie przejdzie transformacji - wystarczy poczytać opinie -
~Iza / 2020-12-22 06:18
Mam prad z serwisantem. Korzystalam 2 razy z jego uslug. Super podejscie. Naprawil bez problemowo. Owszem musialam zaplacic - kupic bezpiecznik ale i tak bym to musiala zrobic.
Przy iskrzacym gniazdku przyjechal zamontowal. Polecam.ZaletySame plusyWadyBrak -
~KilluaZH / 2020-12-21 15:51
Wyłączyli mi prond jak rankeda w lolu grałem dlatego wystawiam im negatywną opinie bo niebyło to zapowiedziane a teraz doataje kurwicy ZaletyNiemaWadyWyłączają prond w ranfomowym momencie -
~Tomasz Ss / 2020-12-21 09:30
Ludzie nie dajcie się nabrac na Tauronowskie naciaganie tzn specialistow serwisantow etc za wszystko trza dodatkow placic brać elektryka jak się coś przytrafi niż ich usugi bo zaplacicie dodatkowo za byle sprawdzenie. Obsługa online lub telefonicznie jest tragiczna nic nie wiedzą na niczym się nie znaja. Przez infolinie miał bym dalej prąd ale co się okazało przy demontażu liczników jak przyjechał elektryk z taurona no ale jak sam powiedział same,,barany tam siedzą,, I naciagaja ludzi na niepotrzebne dodatkowe uslugi ale jak chcesz z tego skorzystac plac dodatkowo I to nie mało ZaletyBrakWadyWszystko o infolini
strona 43 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »