Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 976 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wkur...ona / 2021-02-12 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka
    Wyłączyli mi prąd przez pomyłkę. Podjechałam do BOK i pokazałam, że wszystko mam opłacone aż do końca lutego. Uznali błąd - przysłali gościa żeby znowu podłączył. Po miesiącu dostałam fakturę na 110 zł za ponowne podłączenie. I upomnienie na ponad 800 zł - które mam zapłacone. Wysyłam potwierdzenie przelewu, w odpowiedzi znowu ze mam 800 zł do zapłacenia i za każdym razem kopiuj/wklej ta sama odpowiedź. Tam chyba siedzą boty a nie ludzie i nie czytają ze zrozumieniem. Czy ktoś już się z nimi sadził ? Bo ja się przymierzam - tylko nerwów szkoda
  • ~Kacper / 2021-02-12 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety TAURON niestrty ma niesamowity bałagan w systemie.

    Mimo kilku reklamacji, wyjaśnienia sprawy, podania przyczyny błędów.. nadal brak reakcji po ponad 2 msc od podpisania umowy. Na kilka reklamcji mimo upływu "czasu odpowiedzi" nie ma informacji.

    Nie polecam!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zarządzania reklamacją,
    biuro obsługi klienta
    Brak realizacji umowy
  • ~obserwator / 2021-02-11 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego Tauron nalicza 2 miesięczne prognozy z poprzedniego roku na następny rok gdy w sierpniu poprzedniego roku była zainstalowana instalacja fotowoltaiczna. Jak sprawdzić poprawność rachunków Taurona a poprzednich 5 lat. Kto z Państwa sądził się z Tauronem. Czy trzeba się zgodzić z tym, że chociaż instalacja jest od sierpnia, to rachunki okres rozliczeniowy jest od stycznia. Kto z Państwa sądził się z Tauronem. Czy były pozwy zbiorowe.
  • ~Olek / 2021-02-08 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2 miesięcy staram się rozwiązac umowę z tym Gównem bo nie mozna tego inaczej nazwać. Ludzie pracujący w tej pseudo firmie to osoby z przypadku, maja taki burdel w dokumentach ze az miło.

    Nie polecam nikomu !!! nawet największemu wrogowi.

    Zero kompetencji , co telefon na infolinię to inne odpowiedzi .
    Zaletybrak ponieważ sięgają poniżej dna
    Wadymnóstwo, poczynając od samego istenienia
  • ~Xyz / 2021-02-05 09:03
    Ocena: 2.20 / 5
    Gdyby nie monopol, to z taką jakością obsługi wylądowali by na zasiłkach - tylko dla państwowej firmy „niezwłocznie” oznacza 16 godzin!
  • ~konsument / 2021-02-01 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji u pracowników. Zero uprzejmości, kultura osobista na poziomie zero. Rozumiem, że ktoś pali papierosy, ale rzucanie ich przed bramkę wejściową to szczyt chamstwa.
    Wadybrak wiedzy na temat wykonywanej pracy, brak grzeczności, kultura osobista na poziomie zero
  • ~niezadowolony klient / 2021-02-01 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Panowie z Taurona są bardzo niekulturalni. Nie umieją odpowiadać w sposób normalny tylko z pretensjami, że w ogóle śmiałem o coś zapytać.
    Zaletybrak zalet
    Wadybrak kultury, śmiecenie w miejscu pracy, niechęć do wykonywania obowiązków
  • ~Serwisant24 / 2021-01-29 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam usługę Serwisant24 w Tauronie i po reklamacji tej usługi obiecywałem że napiszę opinię więc piszę :)
    Jak wiadomo Tauron pokrywa koszt jednorazowej naprawy do 500 zł. Niestety przekonałem się na własnej skórze że jest to usługa tylko po to aby Tauron jeszcze więcej zarobił. Za samo przyjechanie fachowca i wykonanie ekspertyzy Tauron bierze sobie z tej puli 500 zł aż 284 zł (zrezygnowałem z naprawy płyty indukcyjnej którą kupiłem za 1500, koszt naprawy został wyceniony na 1430 zł). W przypadku rezygnacji dostaje się na rachunek bankowy 500 zł właśnie pomniejszone o koszt podjechania fachowca i wykonanie ekspertyzy. Wykonanie ekspertyzy trwało około 20 min i fachowiec stwierdził że najlepiej będzie jak się wszystko wymieni ;).
    W imieniu Taurona usługę realizuje PZU, dla którego to z kolei usługę realizuje jakaś kolejna firma zajmująca się danego rodzaju sprzętem.
    Więc sama ekspertyza, za którą oczywiście zawsze się płaci i jest i tak na pewno wliczona np. w koszt ewentualnej naprawy kosztuje 284 zł. Sami musicie obliczyć czy płacenie za usługę się opłaca dla tych dodatkowych 216 zł które można dostać w przypadku zaistnienia awari.
    Dodatkowo zaznaczę że z usługi chciałem skorzystać w okresie przedświątecznym i na elektryka musiałem czekać około 8 dni.
  • ~Aga / 2021-01-25 19:33
    Ocena: 2.20 / 5
    Płacę rachunki w terminie, nigdy nie było problemów. Obsługa klienta nie była nawet w stanie wytłumaczyć dlaczego nagle dostaliśmy wezwanie do zapłaty, bo jakaś faktura nie została opłacona. Ale jaka? Też nie potrafią wytłumaczyć. Wszystko przez błędna kwotę na blankiecie, który wysłali. Pomylili się o prawie 200 zł. Ale do tego doszliśmy już sami, sprawdzając w systemie ich wystawione dokumenty. Trzech konsultantów i tyle samo różnych wersji, kwot faktur. Totalne zamieszanie, którego nie potrafią ogarnąć, tym bardziej rozwiać wątpliwości i pomóc rozwiązać sprawę.
  • ~Zbulwersowany z Tarnowa / 2021-01-25 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    To są jakieś kpiny.Wyobrażcie sobie że osoba której wynajmuje mieszkanie,zerwała umowę z Tauronem,i podpisała własną na dostarczanie prądu do mojego mieszkania,I co najważniejsze nie mogę nic z tym zrobić,chociaż ja podpisywałem z tauronem umowę ponad 20 lat temu.I to wszystko bez mojej zgody i mojej wiedzy .To jest koszmar po prostu,Na dodatek wynajmujący podpisał z TAURONEM,że bez jego zgody i wiedzy nic z tym nie mogę zrobić.Cała PIsowska polsza
  • ~Klient / 2021-01-16 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak rażącą niekompetencją, niedbalstwem, chaosem i dezinformacją jaką reprezentuje firma Tauron. Moja sprawa pozostaje nierozwiązana od sierpnia. Podczas wielu rozmów z konsultantami infolinii byłam wielokrotnie wprowadzana w błąd. Pracownicy nie są odpowiednio przeszkoleni i nie dysponują podstawową wiedzą.
    ZaletyAbsolutnie żadnych
  • ~Jola / 2021-01-16 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to koszmar! Od 3 miesięcy próbuję coś załatwić i za każdym razem wymyślają coś innego. Każdy chce inny wniosek, jeden drugiego nie widzi. Za każdym razem rozmawiam z kimś innym i mówi mi co innego. No dramat! Jeśli macie możliwość korzystania z usług innej firmy, innych źródeł energii to nie zastanawiajcie się!
  • ~Marvin / 2021-01-15 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero empati. Rozpatrywanie reklamacji na najgorszym poziomie a wystarczyło zwykle przepraszam.
    ZaletyŻadnych nie widze
    WadyObsługa klienta
  • ~Jacek / 2021-01-15 03:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno totalne.Nawet brak mi sił i chęci do opisania sytuacji dlaczego
  • ~Mamdosyctauronu / 2021-01-14 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Już samo zalogowanie się do tauron sprawia takie trudności, że odechciewa się jakiejkolwiek współpracy. I tak jest od kiedy pamiętam.
  • ~JOANNA / 2021-01-14 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA BY SIĘ DODZWONIĆ
    TRAGEDIA BY PODPISAĆ UMOWĘ INTERNETOWO
    TRAGEDIA BY KTOŚ POMÓGŁ
    TRAGEDIA JEDNO-SŁOWEM !!!
    ZaletyPRĄD, JEDYNA ZALETA!
    WadyKONTAKT I POMOC
  • ~Adam / 2021-01-13 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    dno, dno i jeszcze raz dno. najgorsza firma z jaką miałem do czynienia, poziom obsługi klienta żenujący
    tak nie kompetentnych ludzi nie spotkałem jeszcze nigdzie.
    Wadyżadnych zalet same wady !!!!
  • ~Damian / 2021-01-12 14:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam!Byli umnie panowie z serwisu Tauron 24. znikneło napięci w salonie i pokoju dziecięcym. Przyjechali bardzo mili panowie i usuneli usterkę. Wszystko działa jak należy. PZU, które obsługuje naprawy Tauron 24, już od samego początku szybko przyjeli zgłoszenie i w niecałe 10 min pan elelktryk zadzwonił i poinformował,ze za godzinę bedzie. wielki plus polecam serdecznie. Namiary na pogotowie www.pogotowietechniczne24.pl. Warci polecenia. tel. 500-600-966
    ZaletySzubka i kompetentna obsługa.
  • ~Anna / 2021-01-08 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka znam. Zero pomocy. Mam wykupiony prad z elektrykiem. Maja nas w dupie. Spaliło się nam zasilanie. Odłączyli nas tylko od głównego zasilania. I kaza sobie elektryka załatwić. Zadzwoniliśmy po elektryka z taurona. To się tym nie zajmie bo za daleko. Zero pomocy od nich. Na dworze zima a ich nie interesuje czy człowiek zmarznie czy nie. Placi się rachunki Ale pomocy nie udziela
    ZaletyZadnych
    WadyBrak pomocy w nagłych przypadkach
  • ~Julian / 2021-01-07 05:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam się do opinii ~Elwira / 2020-12-30 13:28 – na 6 dni przed wigilią mamie wyłączyli prąd SKANDAL!!! Oni tam nie parzą na PESEL, za naliczoną karę mogli by taksówkami odpytywać starszych ludzi. „
    Ja chciałam zwrócić Państwa uwagę na to, że taki dobry i charytatywny Tauron zostawił starszych ludzi na święta bez gazu - ogrzewania i możliwości przygotowania posiłków ???????? Reklamacja zgłaszana 3 tygodnie temu. Miał byc kontakt w ciągu 5 dni. Codzienne telefony na Infolinie i cisza! Tak wygląda prawdziwe oblicze Tauronu.”
    Firma która na swojej stronie w temacie MISJA:
    "Z pasją i zaangażowaniem dostarczamy nowoczesne rozwiązania, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie." zatrudniająca okoł 25 000 pracowników nie potrafi skutecznie skorzystać z mail`a, SMS`a i nawet dzwonka do drzwi aby powiadomić o wyłączeniu prądu - sąsiedzi i ja pracujący w innym mieście myśleliśmy, że to awaria.
    Zaletybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1693
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1672
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1297
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 976
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.40, ilość opinii: 617
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4479
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926