Najgorsza firma energetyczna w Polsce pełna komuna do zagranicznych nawet nie porównuje musiały by być oceny ujemne tragedia za co szefostwo bierze kasę
Zaletyzero
Wadysame monopolista brak szacunku dla klijęta
~Akacha / 2021-04-20 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Dziś pan z Taurona dzwoni do drzwi i mówi że przyszedł wymienić licznik z prądu bo stracił ważność. Wszystko okej rozumiem, dobrze że tego pilnują, bo człowiek nie na wszystkim się musi znać. Ale w czasach pandemii to niedość,że pan z Taurona wszedł do domu jak do siebie (powiedział wcześniej oczywiście o co chodzi), bez maseczki, a przyszedł od sąsiada z naprzeciwka do Nas. Teraz w czasach gdzie ludzie są chorzy lub na kwarantannach a tu takie wchodzenie bez żadnej wcześniejszej informacji o tym.
~Raf / 2021-04-16 11:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam niestety tej firmy nikomu aąaaaaaaaaa
ZaletyNie ma zalet
WadySame
~jajo / 2021-04-14 21:42
Ocena: 1.00 / 5
W lipcu 2020 została założona Fotowoltaika. Pomimo nie dołożenia w domu żadnych nowych sprzętów otrzymaliśmy wraz z nowym rokiem 2021 fakturę opiewającą na wartości 1600zł gdzie za mc lipiec 2020 został rachunek zapłacony.
Po założeniu Fotowoltaiki złożyliśmy wniosek telefoniczny - rozmowa była nagrywana - o przeksięgowanie pozostałej kwoty na poczet kolejnych rachunków. Z nowego rachunku wynika, że musimy ponownie zapłacić na lipiec i sierpień 2020.
Podczas próby wyjaśnienia niestety wyszło na jaw, iż musimy zapłacić za prąd pozyskany z energii słonecznej, który oddaliśmy do Tauronu po czym z powrotem go pobraliśmy + dodatkowo pobraliśmy niby ponad 500 kWh. Musimy zapłacić za prąd oddany do Tauronu + ponowne pobranie tego samego prądu + dodatkowe kWh.
Totalne oszustwo!!!!!
~Beata / 2021-04-14 20:09
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 13 stycznia został złożony wniosek wymianę licznika na dwukierunkowy. Aneks do umowy mikroinstalacji nie otrzymałam. Nie wiem na jakiej podstawie bez tego aneksu do umowy 26 stycznia wymienili licznik. Taki aneks jest podstawą do wymiany licznika. Wszyscy płacą w mikroinstalacji 8. 60 groszy. A ze mnie zdzierają 28 zł 58 gr. Domagam się o aneks a oni go nie mają. Proszę o pomoc co w tej kwestii powinnam zrobić.
ZaletyŁatwości obsługi
WadyNieuczciwości
~Karakol / 2021-04-14 15:18
Ocena: 1.00 / 5
W umowie "Prąd z serwisantem 24H" naprawy urządzeń AGD obsługuje PZU SA, oczywiście nie samo tylko przez pośrednika - w moim przypadku firmę "Mentax" która za 10 minut wizyty serwisanta i jego wycenę naprawy pralki (łożysko) pobrała opłatę w kwocie 284 zł ! Tak wysokie koszty samej tylko wyceny szkody powodują zawyżanie kosztów samej naprawy (ok. 650 zł + 284 zł wyceny), a tym samym rezygnację z naprawy przez brak jej opłacalności- przy cenie nowego sprzętu. Przy rezygnacji z naprawy ubezpieczonemu z gwarantowanych w umowie 500 zł zostają potrącone wymienione koszty wyceny. PZU podpisując z "Mentax-em" umowę na takich stawkach miał chyba na uwadze korzyść pośrednika, a nie ubezpieczonego.
~Nieznany 123 / 2021-04-13 16:00
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!! Po wpłacie w terminie na następny dzień przyszli i odcięli prąd nie wiadomo z jakiego powodu, zalecam przenieść się do PGR!!!
ZaletyŻadnych
WadyZŁODZIEJE!!!
~Maud / 2021-04-12 19:19
Ocena: 1.00 / 5
Mam podpisaną umowę z opieką serwisanta co jest kompletną porażką. Serwisant miał się zjawić w ciągu 24 h a czekam od 4 dni. Najpierw w tej sprawie kontaktował się ze mną PZU co jest dla mnie wogole nie zrozumiałe. Zero kontaktu i informacji o tym kiedy bedą.
Zaletyżadne
Wadywszystkie możliwe
~Es noby / 2021-04-10 13:34
Ocena: 1.00 / 5
Do pizdy brak prądu w momencie kiedy się nie spodewasz 9 chrmskhegdickvjviktftak5wk5skstsktsjtamra w dniu jutrzejszym czasie
ZaletyNic
WadyWszystko
~Tom / 2021-04-07 15:23
Ocena: 2.80 / 5
Witsm czy ktoś zdklsdsl fotowoltaiczne panele od tauron i moze podzielić się opinia warto czy nie .
~Filip / 2021-04-07 00:35
Ocena: 1.60 / 5
Co pare tygodni awaria w tym samym miejscu odcinająca miejscowo prąd w 6 miejscowościach. Porażka, nadal nie potrafią naprawić tego na stałe.
ZaletyJeśli można to podpiąć pod zajęte to czasem nawet jest prąd
WadyTauron.. po prostu Tauron
~Adam / 2021-04-06 13:21
Ocena: 2.40 / 5
Awarie cały czas, nie da się pracować z domu. Od tygodnia co chwile wyłączany jest prąd, czasem na cały dzień
~Waleria / 2021-03-30 11:30
Ocena: 2.20 / 5
Obsługa jest po prostu okropna.
W dniu 10.03.2021 r. byłam w oddziale Tauronu we Wrocławiu przy ul. Sudeckiej w celu podpisania umowy na podłączenie prądu. Tam powiedziano mi, że mogę umówić się osobiście na złożenie wniosku i przyjść innego dnia (ze względu na sytuację z COVID) lub złożyć wniosek przez Internet. Logicznie założyłam, że przez Internet będzie szybciej.
W dniu 11.03.2021 r. wysłałam wniosek. 17.03.2021 (czyli prawie po tygodniu) otrzymałam odpowiedź, że moje dokumenty nie mogą otworzyć i proszą o ponowne przesłanie. Tego samego dnia wysłałam dokumenty jeszcze raz.
18.03.2021 zadzwoniła do Tauronu, żeby zapytać, czy wszystko jest w porządku, na co otrzymałam odpowiedź, że mają 14 (!!!) dni na rozpatrzenie mojego wniosku i kolejne 7 dni na podłączenie prądu. I będzie szybciej, jeśli złożę wniosek osobiście w oddziale. Od razu poprosiłam o zarezerwowanie dla mnie czasu na złożenia wniosku i zostałam zapisana na 23.03.2021.
23.03.2021 złożyłam wniosek i poprosiłam o podanie informacji, kiedy zostanie podłączony prąd? Powiedziano mi, że w ciągu 2-3 dni, czyli maksymalnie do 26.03.2021 (piątek). Oczywiście tego dnia nikt nie zadzwonił i nie przyszedł, ale zadzwoniłam ja. Okazało się, że najbardziej ostatni termin – to 29.03.2021 (poniedziałek). Czy ktoś przyjechał w poniedziałek? Nie!!! Kiedy zadzwoniłam ponownie, okazało się, że ostateczny termin to jednak 30.03.2021 (wtorek – dzisiaj).
Czyli, najpierw obiecali mi, że podłączą w ciągu 2-3 dni, następnie do 5 dni, a następnie powiedzieli, że zgodnie z regulaminem jest to termin 7 dni. A dziś po raz kolejny dzwoniąc do Tauronu usłyszałam, że termin oczekiwania wynosi 7-14 dni! To znaczy, że mogę czekać jeszcze tydzień. Minie miesiąc jak ja czekam na podłączenie prądu!!!
Mieszkanie mam od dewelopera, w którym od połowy marca miały już ruszyć prace remontowe. Budowlańcy siedzą bez prądu i mogą pracować tylko w ciągu dnia, gdy coś jest widoczne, i to z narzędziami na akumulatorach. Ja z kolei już spłacam kredyt za mieszkanie, do którego nie to, że nie mogę się wprowadzić, a nawet nie mogę podłączyć prądu! Za każdym razem na infolinii mówią o nowych terminach i nowych regulaminach. Będę kontaktować się z zarządcami firmy i składać skargę.
~CZESŁAW / 2021-03-29 17:49
Ocena: 1.00 / 5
usługa serwisant to nabijanie ludzi obsługa niekompetentna butna klient u nich jest niczym zachowanie konsultantów żenada i dno
Zaletyżadnych
Wadybuta niekompetencja
~Katarzyna / 2021-03-19 09:42
Ocena: 1.00 / 5
Nic sobie nie robią z klienta! Kompletne zero nie mogę doczekać się aż przejdę do PGNiG!
Prosiłam tauron wiele razy o podanie korekt faktur za ostatnie 2 lata
Nie poczuwają się w ogóle do tego!!!!!
Nie mam zamiaru współpracować z tak nieprofesjonalna firmą powinniście już dawno zniknąć z rynku.
ZaletyKompletnie żadnej zalety
WadyWszystko
~Nobody / 2021-03-17 22:18
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie mają racje. Przypadkiem dowiedziałam się od pracownika że rozliczają mnie nie po tej taryfie którą pospisałam w umowie plus nie wzieli pod uwage 5% zniżki. Poza tym trzeba czekać ponad miesiąc na załatwienie wzykłej pierdoły. Jeśli nie wyjaśnią tego to kończe z nimi wspópracę i znajde innego dostawce. Sprawdzajcie wszystko bo widać że kombinują jak tylko się da.
~Mateusz / 2021-03-12 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Tauron to niekompetentna firma która oszukuje ludzi. Mam fotowoltaike i rozliczenie roczne. Płaciłem na rok za prąd (bez fotowoltaiki) około 3 tys. I prognoza na br. Wyliczyli mi nie całe 2 tysiące z fotowoltaiką. Dzwoniłem na infolinie ale oczywiście Pan który sie tym zajmuje w d...e miał że ta prognoza jest za duża. W punkcie powiedzieli że to zweryfikują. Oczywiście też w d...e mają nową prognoze i musiałem zapłacić odsetki ze starej prognozy. Czekam juz na nowa prognoze na ten rok od miesiąca. Firma ta tylko chce kase a klienta mają głeboko w pozażaniu. NIE POLECAM. Skończy mi sie umowa to napewno zmieniam dostawce
ZaletyBrak
WadyBrak reakcji na prośby klienta.
Wyłudzanie pieniędzy poprzez prognozowanie z fusów
~Rys / 2021-03-11 21:17
Ocena: 1.00 / 5
tauron oszukuje prosumentów! Mam od września panele. Było fajnie póki nie spadł śnieg. Wtedy oszuści z taurona zmienili mi prognozę należności i mam zapłacić wyższe rachunki niż miałem przed założeniem fotowoltaiki. Nagle zużycie jakieś większe i produkcji prawie wcale. Prognozują mi pobranie 1382 kWh a oddanie do sieci 42 kWh za dwa miesiące, a panele mam 6,8 kW. Zaczynam myśleć o bateriach, one mnie nie okradną...
~Rob / 2021-03-11 17:50
Ocena: 1.80 / 5
Od 2 tygodnii staram się przepisać licznik. Dokumenty ktore byly doslane mailem zawierają błędy. Zdecydowałem się więc na wysyłkę pocztą tradycyjną. Niestety od 3 tygodni dokumentów nie potrafią odnaleźć. Na infolinii standardem jest wyłączanie się na chwilę pod pozorem weryfikacji czy sprawdzenia czegos w systemie i już brak powrotu. Ostatnio na linii czekałem godzinę bez rezultatów.
WadyObsluga telefoniczna, chaos
~Ciągłe korekty / 2021-03-04 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Mój ojciec nie żyje już 4lata ,było wszystko wyrównane .Nagle zaś po 2katach faktura korygująca no szok,teraz już oddali do windykacji za 13zl.To tylko w ten kraju da się tak naciągać klienta.place im z 3 punktów,a oni za 13 zł chcą mi komornika przysłać.Zlodziejsteo.