Mam podpisaną umowę z opieką serwisanta co jest kompletną porażką. Serwisant miał się zjawić w ciągu 24 h a czekam od 4 dni. Najpierw w tej sprawie kontaktował się ze mną PZU co jest dla mnie wogole nie zrozumiałe. Zero kontaktu i informacji o tym kiedy bedą.
Zaletyżadne
Wadywszystkie możliwe
~Es noby / 2021-04-10 13:34
Ocena: 1.00 / 5
Do pizdy brak prądu w momencie kiedy się nie spodewasz 9 chrmskhegdickvjviktftak5wk5skstsktsjtamra w dniu jutrzejszym czasie
ZaletyNic
WadyWszystko
~Tom / 2021-04-07 15:23
Ocena: 2.80 / 5
Witsm czy ktoś zdklsdsl fotowoltaiczne panele od tauron i moze podzielić się opinia warto czy nie .
~Filip / 2021-04-07 00:35
Ocena: 1.60 / 5
Co pare tygodni awaria w tym samym miejscu odcinająca miejscowo prąd w 6 miejscowościach. Porażka, nadal nie potrafią naprawić tego na stałe.
ZaletyJeśli można to podpiąć pod zajęte to czasem nawet jest prąd
WadyTauron.. po prostu Tauron
~Adam / 2021-04-06 13:21
Ocena: 2.40 / 5
Awarie cały czas, nie da się pracować z domu. Od tygodnia co chwile wyłączany jest prąd, czasem na cały dzień
~Waleria / 2021-03-30 11:30
Ocena: 2.20 / 5
Obsługa jest po prostu okropna.
W dniu 10.03.2021 r. byłam w oddziale Tauronu we Wrocławiu przy ul. Sudeckiej w celu podpisania umowy na podłączenie prądu. Tam powiedziano mi, że mogę umówić się osobiście na złożenie wniosku i przyjść innego dnia (ze względu na sytuację z COVID) lub złożyć wniosek przez Internet. Logicznie założyłam, że przez Internet będzie szybciej.
W dniu 11.03.2021 r. wysłałam wniosek. 17.03.2021 (czyli prawie po tygodniu) otrzymałam odpowiedź, że moje dokumenty nie mogą otworzyć i proszą o ponowne przesłanie. Tego samego dnia wysłałam dokumenty jeszcze raz.
18.03.2021 zadzwoniła do Tauronu, żeby zapytać, czy wszystko jest w porządku, na co otrzymałam odpowiedź, że mają 14 (!!!) dni na rozpatrzenie mojego wniosku i kolejne 7 dni na podłączenie prądu. I będzie szybciej, jeśli złożę wniosek osobiście w oddziale. Od razu poprosiłam o zarezerwowanie dla mnie czasu na złożenia wniosku i zostałam zapisana na 23.03.2021.
23.03.2021 złożyłam wniosek i poprosiłam o podanie informacji, kiedy zostanie podłączony prąd? Powiedziano mi, że w ciągu 2-3 dni, czyli maksymalnie do 26.03.2021 (piątek). Oczywiście tego dnia nikt nie zadzwonił i nie przyszedł, ale zadzwoniłam ja. Okazało się, że najbardziej ostatni termin – to 29.03.2021 (poniedziałek). Czy ktoś przyjechał w poniedziałek? Nie!!! Kiedy zadzwoniłam ponownie, okazało się, że ostateczny termin to jednak 30.03.2021 (wtorek – dzisiaj).
Czyli, najpierw obiecali mi, że podłączą w ciągu 2-3 dni, następnie do 5 dni, a następnie powiedzieli, że zgodnie z regulaminem jest to termin 7 dni. A dziś po raz kolejny dzwoniąc do Tauronu usłyszałam, że termin oczekiwania wynosi 7-14 dni! To znaczy, że mogę czekać jeszcze tydzień. Minie miesiąc jak ja czekam na podłączenie prądu!!!
Mieszkanie mam od dewelopera, w którym od połowy marca miały już ruszyć prace remontowe. Budowlańcy siedzą bez prądu i mogą pracować tylko w ciągu dnia, gdy coś jest widoczne, i to z narzędziami na akumulatorach. Ja z kolei już spłacam kredyt za mieszkanie, do którego nie to, że nie mogę się wprowadzić, a nawet nie mogę podłączyć prądu! Za każdym razem na infolinii mówią o nowych terminach i nowych regulaminach. Będę kontaktować się z zarządcami firmy i składać skargę.
~CZESŁAW / 2021-03-29 17:49
Ocena: 1.00 / 5
usługa serwisant to nabijanie ludzi obsługa niekompetentna butna klient u nich jest niczym zachowanie konsultantów żenada i dno
Zaletyżadnych
Wadybuta niekompetencja
~Katarzyna / 2021-03-19 09:42
Ocena: 1.00 / 5
Nic sobie nie robią z klienta! Kompletne zero nie mogę doczekać się aż przejdę do PGNiG!
Prosiłam tauron wiele razy o podanie korekt faktur za ostatnie 2 lata
Nie poczuwają się w ogóle do tego!!!!!
Nie mam zamiaru współpracować z tak nieprofesjonalna firmą powinniście już dawno zniknąć z rynku.
ZaletyKompletnie żadnej zalety
WadyWszystko
~Nobody / 2021-03-17 22:18
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie mają racje. Przypadkiem dowiedziałam się od pracownika że rozliczają mnie nie po tej taryfie którą pospisałam w umowie plus nie wzieli pod uwage 5% zniżki. Poza tym trzeba czekać ponad miesiąc na załatwienie wzykłej pierdoły. Jeśli nie wyjaśnią tego to kończe z nimi wspópracę i znajde innego dostawce. Sprawdzajcie wszystko bo widać że kombinują jak tylko się da.
~Mateusz / 2021-03-12 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Tauron to niekompetentna firma która oszukuje ludzi. Mam fotowoltaike i rozliczenie roczne. Płaciłem na rok za prąd (bez fotowoltaiki) około 3 tys. I prognoza na br. Wyliczyli mi nie całe 2 tysiące z fotowoltaiką. Dzwoniłem na infolinie ale oczywiście Pan który sie tym zajmuje w d...e miał że ta prognoza jest za duża. W punkcie powiedzieli że to zweryfikują. Oczywiście też w d...e mają nową prognoze i musiałem zapłacić odsetki ze starej prognozy. Czekam juz na nowa prognoze na ten rok od miesiąca. Firma ta tylko chce kase a klienta mają głeboko w pozażaniu. NIE POLECAM. Skończy mi sie umowa to napewno zmieniam dostawce
ZaletyBrak
WadyBrak reakcji na prośby klienta.
Wyłudzanie pieniędzy poprzez prognozowanie z fusów
~Rys / 2021-03-11 21:17
Ocena: 1.00 / 5
tauron oszukuje prosumentów! Mam od września panele. Było fajnie póki nie spadł śnieg. Wtedy oszuści z taurona zmienili mi prognozę należności i mam zapłacić wyższe rachunki niż miałem przed założeniem fotowoltaiki. Nagle zużycie jakieś większe i produkcji prawie wcale. Prognozują mi pobranie 1382 kWh a oddanie do sieci 42 kWh za dwa miesiące, a panele mam 6,8 kW. Zaczynam myśleć o bateriach, one mnie nie okradną...
~Rob / 2021-03-11 17:50
Ocena: 1.80 / 5
Od 2 tygodnii staram się przepisać licznik. Dokumenty ktore byly doslane mailem zawierają błędy. Zdecydowałem się więc na wysyłkę pocztą tradycyjną. Niestety od 3 tygodni dokumentów nie potrafią odnaleźć. Na infolinii standardem jest wyłączanie się na chwilę pod pozorem weryfikacji czy sprawdzenia czegos w systemie i już brak powrotu. Ostatnio na linii czekałem godzinę bez rezultatów.
WadyObsluga telefoniczna, chaos
~Ciągłe korekty / 2021-03-04 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Mój ojciec nie żyje już 4lata ,było wszystko wyrównane .Nagle zaś po 2katach faktura korygująca no szok,teraz już oddali do windykacji za 13zl.To tylko w ten kraju da się tak naciągać klienta.place im z 3 punktów,a oni za 13 zł chcą mi komornika przysłać.Zlodziejsteo.
ZaletyA są takie
WadyDrożyzna.
~BATMAN / 2021-03-01 17:35
Ocena: 1.80 / 5
MASAKRA z każdym rozwiązaniem brak lub przedłużanie , rozmowa z konsultantem szok wie lepiej nie słucha co do niego się mówi wie lepiej - wysyłają Ci pocztą rachunki - nie dochodzą mają to gdzieś - i biorą odsetki - na prośbę faktur mówią dwa tygodnie - PORAŻKA I ŻENADA
ZaletyBRAK
WadySAME WADY - Brak Biur obsługi klienta lub jechać propozycja z ich strony 100km.
~Wiki / 2021-02-24 20:39
Ocena: 1.00 / 5
Ja tylko tak napiszę, najgorsza firma w kraju, nie kompletne osoby, zero szacunku, chamstwo, kłamcy, złodzieje itd
~Mala / 2021-02-24 09:08
Ocena: 1.20 / 5
Szkoda słów,tam pracują osoby z przypadku naliczają faktury myląc stan zużycia energii ze wskazaniami fizycznymi licznika i wystawiają kolejny raz fakturę za zapłacony już prąd i tak w koło ostatnio naliczyli mi 1850 zł a poprzednio 4 faktury miesięcznie zamiast jednej korygującej chyba będę szukać pomocy u prawnika
WadyBrak kontaktu i trudności w kontakcie z obsługą. Niekompetencja merytoryczna osób zatrudnionych
~Aga / 2021-02-18 14:36
Ocena: 1.00 / 5
Witam, czytając poniekąd opinie postanowiłam również wyrazić swoją. Dokładnie jak przedmówcy wspomnieli tauron to najgorsza porażka jaka posiadam. Zamówiłam energię na domek , gdzie podpisałam umowę w punkcie obsługi w Zabrzu. Pani która mnie obsługiwała poinformowała ze umowa na dostarczanie energiii tylko na zasadzie umów z serwisantami itp. Poinformowałam ze jest coś takiego jak cena sprzedawcy i opłata stała 6zl , stwierdziła ze mnie to nie dotyczy. Człowiek naiwny uwierzył podpisał umowę, wybierając opcje najmniejszych kosztów serwisanta, bo nie potrzebuje. Okazało się ze płace aż 32zl za ta usługę bo wpisała coś innego. Złożyłam reklamacje , czekam na odpowiedz. Jeśli sprawa nie zostanie rozwiązana pozytywne pójdę nawet do sądu, Rzecznika Praw Konsumenta. Nie może być tak ze sprzedając umowę kłamią i podrzucają inne oferty do podpisy niż klient chciał. Tragedia , jak tylko możliwe uciekam gdzieś indziej
ZaletyBrak
WadyWszystkie , od konsultantów zaczynajac po biuro obsługi kącząc
~Sylwia / 2021-02-17 16:55
Ocena: 2.80 / 5
Standardowo czeka się na założenie licznika do dwóch tygodni,czekamy już prawie trzy tygodnie bez odzewu, jednocześnie musimy płacić za dwa czynsze(mamy się przeprowadzać) no i? mają nas gdzieś, dziękuję bardzo za tak dalece idącą pomoc, traktują ludzi ....ach szkoda pisać,to pośrednie okradanie obywatela,bez informacji,telefonu od wykonawcy który przyjął zlecenie już tydzień temu,tego tak nie zostawimy należy nam się zadość uczynienie
ZaletyByła nadzieja
WadyDno
~Lara / 2021-02-15 17:56
Ocena: 1.00 / 5
Tak mnie potraktowała ta firma to porażka. Kilkanaście razy dzwoniłam, wysłałam kilka email, zero oddzewu. Wcisnęli mi umowę Serwisant Plus , za którą płacę extra. Ta firma oszukuje ludzi!
~kryssek / 2021-02-15 11:31
Ocena: 1.00 / 5
TA KRAKOWSKA FIRMA JEST CO RAZ GORSZA.
KOMPLETNY BRAK KONTAKTU. KOLEJNA KUPA GÓWNA. MUSZĘ SIĘ ROZSTAĆ Z TYM TOWARZYSTWEM POLSKIM. I NIECH NIE NIE PISZĄ ŻE ON LINE, ŻE INFOLINIA, ŻE OBSŁUGA BO TO JEST KRAKOWSKI PORZĄDEK.