Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 984 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2021-06-09 08:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszna firma! Na reklamacje nie odpowiadaja poprzez zgloszenie tel, mailowe, dopiero do jasnie panstwa trzeba pisac pismo... W tym dzisdostwie oplata przesylowa wynosi nawet 1000 zl. Czy ktos to badziewie wreszcie skontroluje!
    ZaletyZadnych zalet!
    WadyOplata pr,esylowa 1000 zl, to chyba w Nowym Yorku maja taniej!
  • ~Woj23 / 2021-06-08 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstawiają swoje liczniki po jakimś czasie wymieniają je i każą dopłacać twierdząc ze poprzednie były złe tak ich laboratorium sprawdzają ale ty nie masz wglądu na to . Zwykłe oszustwo.
    ZaletyŻadnych
    WadyWstawiają liczniki nie sprawdzone a po latach każą dopłacać.
  • ~Oleg / 2021-06-08 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    oszuści , krętacze żerujący na ludziach.Podstępnie podsyłają korzystne dla nich nowe umowy listami poleconymi,całkowicie ignorują klientów zgłaszających problemy drogą telefoniczną,
    ich faktury rozliczeniowe są na maksa zagmatwane oparte na prognozach nie mających nic wspólnego z rzeczywistością ,notoryczne i nachalne wciskanie ludziom tzw. ,,SERWISANTA" psu na budę potrzebnego.Gdzie w Polsce są służby które powinny chronić ludzi przed takimi przekrętami?
    Odradzam wszystkim jakichkolwiek kontaktów z tą firmą.
    ZaletyBRAK
    WadySame wady
  • ~jarek2702 / 2021-06-08 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie znam gorszej firmy, ostatnio otrzymuję po 6 faktur miesięcznie na jakieś chore kwoty, jakaś tragedia, na infolinii kompletnie niekompetentne osoby!!!!
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Budowlaniec / 2021-06-07 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma, jaka istnieje w tym kraju. Za komuny nie było takich numerów, że na prąd budowlany czeka się półtora roku, a na prąd stały minimum 2 lata. A słup soti przy granicy działki! Pomijam fakt, że łaskawie po 30 dniach wysyłają umowę ze źle wprowadzonymi danymi osobowymi i trzeba wysyłać prośbę o korektę z pismami przewodnimi, załącznikami, kopiami wniosku o warunki, itp, itd. Czas leci, oni mają to w poważaniu. Gdzie jest UOKIK??
    Zaletyżadne
    Wadysame wady
  • ~Wkurzony / 2021-05-31 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcieliśmy zmienić taryfę wysłali montera nie do tego miejsca co trzeba kręcą na infolini przełączają z działu do działu robią z człowieka idiotę
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~chuj / 2021-05-28 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    gowno staraka 123gowno staraka 123gowno staraka 123gowno staraka 123gowno staraka 123gowno staraka 123gowno staraka 123gowno staraka 123gowno staraka 123gowno staraka 123gowno staraka 123
    Zaletynie ma
    Wadygoo
  • ~Greg / 2021-05-26 10:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Trzeba uważnie słuchać oraz czytać umowy / oferty. Ja chciałem mieć najtańszą ofertę bez serwisanta i nikt mi nic na siłę nie wkręcał. Mam taką jaką chciałem bez dodatkowych kosztów.
  • ~vamirek / 2021-05-26 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron za MASOWE wkręcanie klientów w umowy z Serwisantem 24H " powinien jak najszybciej być przedmiotem śledztwa UOKIK - usługi są fikcyjne , zniżki symboliczne a umowy z dodatkowymi opłatami i zabezpieczone karami finansowymi - na czas określony - 3 lata ...a informacje o konsekwencjach przy podpisywaniu tych umów - b. trudne do wychwycenia. Trzeba bardzo uważać i dopytywać się.
    Zaletybrak
    Wadywyższe opłaty stałe przez cały okres umowy zabezpieczony karami finansowymi
  • ~Hell / 2021-05-22 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Chciałam podłączyć prąd, załatwić wszystko przez internet, wysłałam potrzebne dokumenty. Za 4 dni okazało się że brakuje krzyżyka, za 3 dni okazało się że jeszcze raz trzeba wysłać poprzedni dokument, bo nie mogą go znaleźć... I tak trwało 2 tygodni. Ponad 2 tygodni bez prądu i internetu... W końcu musiałam jechać do placówki i okazało się że nie ma ani dokumentów w systemie ani zgłoszenia.
    Najgorsza firma ever
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Wkurzony i zirytowany jednocześnie bezs / 2021-05-21 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Drodzy Tauronowicze czy na prawdę tak trudno poinformować wcześniej klientów o terminie zmiany licznika, zwłaszcza w dobie pracy zdalnej? Niedopuszczalne jest tu i teraz i nie ma dyskusji.
    Jesteście mafią i mam nadzieję, że kiedyś odbije się to Wam czkawką. Ciekawe ilu "lewych" pracowników w tym czasie wykorzysta całą sytuację i przyjdzie naciągnąć ludzi pod pretekstem zmiany licznika, mało kto do Was zadzwoni w celu weryfikacji, a to będzie tylko Wasza wyłącznie wina.
    ZaletyNie ma niestety
    WadyWszystko
  • ~Andrzej / 2021-05-14 02:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Nie polecam nikomu. Za nic mają klienta. Niczego nie można się doprosić. Po kilku latach mam dość. Przechodzę do innego dostawcy prądu. Człowiek się łudzi , że będzie lepiej, poczekam jeszcze, ale nie, nie będzie lepiej tylko jeszcze gorzej....
    WadyObsługa fatalna , nic dobrego
  • ~kasia / 2021-05-09 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko co mogło pójść źle z wykoniem mojej umowy poszło źle Od ponad trzech lat czekam na przyłączenie domu... nic kompletnie nic nie jestem w stanie zrobić
  • ~Mela / 2021-05-09 00:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie - porażka. Pod koniec kwietnia napisałam wiadomość na moim profilu do jednego z konsultantów z zapytaniem jaki wniosek o rozwiązanie umowy muszę wypełnić i że chciałabym, żeby jej rozwiązanie nastąpiło pod koniec maja. Dostałam informację zwrotną, jaki wniosek i że czas jego realizacji wynosi 30 dni, podkreślam 30! Wysłałam taki wniosek mailowo 3 maja, z myślą, że potrwa to miesiąc więc spokojnie do końca maja, a nawet i dłużej prąd będzie. Po czym 7 mają wracam do mieszkania i prądu brak. Dzwoniąc na infolinie i rozmawiając z 3 konsultantami, z czego jedna Pani była jedynie na tyle kompetentna, że wyjaśniła mi jak to wygląda - tak, ma Pani rację, okres wypowiedzenia to 30 dni, natomiast jeśli nie poda się proponowanego dnia to robimy to jak najszybciej. Ze co? 30 dni okres wypowiedzenia, ale odetniemy prąd po 4 dniach, a co tam, ważne, że zapłaciła za cały miesiąc.. Chora sytuacja, żyjemy w XXI wieku, można wysłać taka informacje mailem czy smsem, a nie zostawiać człowieka bez prądu z dnia na dzień. A na infolinii niestety nie możemy nic zrobić, najlepiej będzie zawrzeć nowa umowę.. ŻAL, NIEKOMPETENCJA, OSZUSTWO, byle pieniądze się zgadzały. Ogólnie - NIE POLECAM
  • ~421421 / 2021-05-03 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    oszukali mnie oszukali mnie oszukali mnie oszukali mnie oszukali mnie oszukali mnie oszukali mnieoszukali mnie oszukali mnie
    NIE MA PAPIERU DO RONK
    Zaletynie ma
    Wady
  • ~Klient / 2021-04-30 06:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza instytucja z jaką miałem okazje oststnio współpracować. Załatwienie trywialnej sprawy zajęło pare miesięcy. Każdy mówił co innego, reklamacje zostały zamykane bez poinformowania / rozwiązania. Tragedia!
    ZaletyBrak
  • ~Majka / 2021-04-28 09:46
    Ocena: 1.40 / 5
    Dla mnie Tauron to złodzieje którzy oszukują klientów. Na każde pytanie jedna odp. dodatkowe opłaty za które musisz zapłacić. I tak za zużycie o 90 kWh WIĘCEJ niż w podanej prognozie dopłacam 60 zł.ok. Za zużycie o 11 kWh MNIEJ niż prognozowano doplacilam 42 zł. Za 40 kWh Mniejszego zużycia muszę dopłacić 26 zł. Z tego wynika że Tauron nie przewiduje żadnych nadpłat.Nawet jeżeli nie zużyjesz tyle kWh przeć okres 5 miesięcy ile jest w podanej prognozie to i tak doliczą takie opłaty że nigdy nie wyjdziesz na tym dobrze . Złodzieje.
    ZaletyBrak zalet
    WadyOszustwo
  • ~nieważne / 2021-04-22 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna. Nawet nie można dodać krótkiego opisu "dno dna", bo za krótkie. Masakra.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Tom / 2021-04-22 10:26
    Ocena: 1.80 / 5
    Od trzech tygodni nie jestem w stanie załatwić podłączenia licznika w mieszkaniu od dewelopera. Zachęcają do złożenia wniosku przez internet, zamiast wizyty w punkcie obsługi. Wszystkie potrzebne wnioski składałem po trzy razy. Ciągle czegoś brakuje, nie widzą powiązania dokumentów i zakładają nową sprawę. Nie informują, że nie jest realizowana pomimo maili, że sprawa jest w toku. W końcu odwiedziłem punkt stacjonarny. Wizyta montera miała być wczoraj. Nikt nie przyszedł, nikt nie zadzwonił, nikt nie napisał, nikt nic nie wie. Dziś po kolejnym telefonie pani powiedziała, że mają zły numer mojego telefonu, który podawałem na niezliczona ilość razy. Cóż więcej można powiedzieć..
    ZaletyBrak zalet
    WadyJedna wielka porażka
  • ~Elżbieta / 2021-04-21 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem TRAGEDIA!!!!!! każdy mówi co innego .
    ZaletyZerowe
    WadyWszystkie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1699
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1681
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 984
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 623
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 335
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009