Wlasnie dostalem prad 20 miniut przed czasem dziekuje wam chlopaki i dziewczyny co o to zadbali jest barszo zadowolony
Poprostu wykonali robotę ludzie żadnych reklamacji po prostu wykonali swoją robotę i to im dziękuję
ZaletySzybkie uporanie sie z problemem zespol dal rade
WadyZespół zaradczy wykonał znakomitą robotę pomimo awarii dostarczył mi prąd przed czasem( mam nadzieję że dostanieci premię)
~Mateusz / 2021-07-28 17:15
Ocena: 1.00 / 5
Osoby pracujące na infolinii Taurona są prawdopodobnie upośledzone umysłowo. Od ponad 2 miesięcy proszę o przesłanie rachunku za okres rozliczeniowy. Przez 4 różne osoby zostałem zapewniony, że list został wysłany i to dwukrotnie ponieważ zgłosiłem, że pierwszy nie doszedł. Żadnego z listów nie otrzymałem. Instytucja sama w sobie jest nastawiona na zlewanie klienta z którym już podpisała umowę. Panie w stacjonarnym dziale obsługi klienta naciągają na dodatkowe usługi przedstawiając korzyści z tego wynikające, jednak nie informując już o dodatkowych opłatach z tym związanych. W obecnym czasie jest to jedyna instytucja w moim mieście, która obsługuje klienta wyłącznie 3 dni w tygodniu po wcześniejszym ustaleniu terminu wizyty na dzień i godzinę.
WadyNiekompetencja,
~sq3bk / 2021-07-20 16:45
Ocena: 3.00 / 5
Tauron w lipcu 2021r. dał mi dwie opcje rozliczeń, bo dotychczasowy cennik przestał obowiązywać. Obliczyłem, ile będę teraz płacił za prąd nic nie zmieniając, czyli wg Opcji 2, tej bez rabatu, i wyszło mi miesięcznie ok. 100 zł. A potem obliczyłem, ile płaciłbym wg Opcji 1 czyli „5% tańszy prąd” i wyszło 102 zł. Bo tu jest wyższa opłata handlowa. A do tej Opcji 1 trzeba podpisać zgody marketingowe, w tym zgodę na zasypywanie nas „równie korzystnymi jak ta propozycjami” nawet po wypisaniu się z Tauronu.
Sposób obliczenia:
wychodzimy od całej opłaty wg Opcji 2 („nic nie odsyłamy”):
100 zł – 18.50 zł (opłata handlowa w opcji 2) = 81.50 zł
81.50 zł / 0.3726 zł/kWh (cena br. opcja 2) = 218.73 kWh miesięcznego zużycia
218.73 kWh * 0.3547 zł/kWh (cena br. opcja 1) = 77.58 zł
77.58 zł + 24.50 zł (opłata handlowa w opcji 1) = 102.08 zł
~Janek z Ratłowa / 2021-07-18 20:06
Ocena: 1.40 / 5
Żenada płacimy coraz więcej a dostawa prądu sięga dna , w ciągu dnia prąd potrafi rozłaczyc sie kilka razy i to oczywiscie nie podczas burzy bo wtedy jestesmy w stanie to wyrozumiec a dzije sie to praktycznie kazdego dnia.Rozłacza na 1-2 sekundy i wszystkie sprzety podłaczone mozna powiedziec resetuja sie co nie jest dlanich dobre bo kazdy wie czym grozi takie gwałtowne odłaczanie od zasilania kilka raz dziennie.Niestety nie mamy innego wyboru innego producenta mam nadzieje ze cos z tym zrobicie w innym wypadku pojawi sie wkoncu konkurencja (oby jak najszybcie) która bedzie funkcjonowala zgodnie z wynagrodzeniem .
ZaletyNIEMA
WadyZBYT DROGO W STOSUNKU DO TEGO CO OFERUJĄ
~Wk..wiony / 2021-07-15 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Dno i metr mułu 40 min czekania na połączenie i nic.Debilny lektor cały czas powtarza czas oczekiwania poniżej 1 minuty.
ZaletyBrak
WadySame wady
~wikariusz / 2021-07-15 16:35
Ocena: 1.00 / 5
Syny nie odbierają telefonów - jestem na linii 30 min a zegarynka przekonuje mnie od początku że czas oczekiwania poniżej 3 minut!!! Zwykłe ....nie chcę się denerwować - ta firma to pełna komuna.
Zaletyod czasu do czasu jest prąd
Wadyskandaliczna obsługa klienta
~Mateusz / 2021-07-11 12:37
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZA FIRMA W POLSCE. BRAK OBSŁIUGI KLIENTA, BRAK KONTAKTU, BRAK ODPOWIEDZ NA WYSYŁANE WIADOMOŚCI W "MÓJ TAURON". NIE WYBIERAJCIE TEGO DOSTAWCY PRĄDU TO JEST TOTALNA PORAŻKA!!!
Zaletybrak
Wadynajgorsza obsługa klienta !
~Ja / 2021-07-11 11:45
Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny moja opinia została usunięta! Banda nieudaczników. Kompletna impertynencja, niewiedza. Kuchenka od kwietnia jest zepsuta. Serwisant nawet jej nie rozebrał i powiedział ze trzeba kupić nowa. Sama muszę dzwonić pomimo tego te to oni powinni mnie informować o ich poczynaniach.Nie podważał juz nawet kompetencji serwisantów, PZU,i taurona bo żeby cos podważyć to trzeba mieć co.
Zaletytauron, PZU, serwisanci z zaletami nie mają nic wspólnego
Wadywszystkie możliwe
~Xd123 / 2021-07-09 20:47
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo źle funkcjonująca firma. Naprawa jednej rzeczy zajmuje im para godzin
~Sebastian / 2021-07-05 18:03
Ocena: 1.80 / 5
Trzymać się jak najdalej od firmy Tauron. Łatwo podpisać z nimi umowę ale kiedy potrzeba cokolwiek załatwić to jest dramat. Połączenie z inforlinią wymaga cierpliwości anioła, a kiedy już ktokolwiek odbiera telefon to słychać jedynie halo, halo po czym infolinia się rozłącza. Strona internetowa pozwala jedynie zlecić płatność rachunku. Typowe podejście korporacji do klienta. Płać i płacz, mamy cię głęboko gdzieś....
Trzymać się z daleka.
ZaletyNie spotkałem się z zaletami
WadyObsługa klienta
~Oszukany klient / 2021-06-29 13:56
Ocena: 1.00 / 5
Zostałem oszukany przez firmę tauron. Radzę nie podpisywać umów w dunktach obsługi klienta. Rozmowy w takich punktach nie są nagrywane, więc konsultant może kłamać i oszukiwać, by wcisnąć klientowi niekorzystną ofertę. Zapewnienia konsultantka nie pokrywają się z treścią umowy, a ważne informacje są w niej dobrze ukryte pod natłokiem bzdur. Jeden podpis kosztował mnie dodatkowe 600zł za nic.
~Oli / 2021-06-28 23:34
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Jakas masakra człowiek na bieżąco płaci rachunki a i tak prąd odcinają. Syf w dokumentach mają że głową mała. Uciekam z tamtąd bo szukają jelenia który podwójnie rachunki będzie płacił
WadyBurdel w dokumentach
~Beata / 2021-06-28 19:08
Ocena: 1.00 / 5
Wychodzi na to, że z wszystkimi opłatami płacę w TAURON 85 gr za 1kwh.
I tak w biały dzień człowieka urobili.
Trzymam wielkie kciuki za nowych klientów. Nie dajcie się oszukać! Czytajcie umowy po 5 razy. Sprawdzcie produkty i oferty. Dajcie sobie czas.
Pozdrawiam.
Zaletyniestety nic
Wadywszystko
~Prosument / 2021-06-25 07:33
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia Taurona dot. mikroinstalacji to wielka porażka, poza imiejetnoscia odebrania telefonu kobiety tam pracujace nic nie wiedza lub wprowadzaja w bład, zero kompetencji. Lenistwo spychologia i brak kompetencji.
ZaletySzybkie polacznie
WadyBrak kompetecji jakiekolwiek wiedzy wyłacznie kobiet tam pracujacych
~Alina / 2021-06-24 20:22
Ocena: 1.00 / 5
Czuję się oszukana na prąd z serwisantem. Gdyż nie chciałam takiej oferty od samego początku. Reklamacja nie przyjęta.Czy Tauron to Państwo w Państwie? Tak wygląda bo to już druga opinia którą próbuję zamieścić. Gdzie podziały się wolne strony internetowe, wolne media i swobodne wyrażanie własnej opinii.
Mam nadzieję, że UKOIK zweryfikuje umowy gdzie są naliczane kary umowne. Bo takimi umowami można zniszczyć komuś życie.
Zaletybrak
Wadybrak
~~Eugene Bouge~ / 2021-06-24 09:49
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści ponieważ ich oferta dwutaryfowa nie jest energooszczędna. Od 13:00 do 15:00 i 22:00 do 06:00 taniej a w innych porach podwójnie. Nie ma żadnej oszczędności z tym pisowskim żydowskim złodziejstwem.
ZaletyBrak
WadyWszystkie jakie miał okupant niemiecki.
~Marek / 2021-06-16 16:16
Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Dno. Żenada. Brak prądu w mieszkaniu, korki wporzadku. Dodzwonić się do nich to jakby chcieć się umówić z prezydentem. Nikt nie odbiera !!! Zgłoszenie awarii internetowo - zero odzewu. Niewiado.o czy ktoś się tym przejął czy ktoś przyjdzie , poprostu echo. A człowiek siedzi bez prądu za który płaci. A jak spóźnisz się z oplata dwa dni to już wydzwaniają. Nie polecam tauronu a wręcz zalecam zmianę dostawcy!!!
ZaletyBrak zalet.
WadySame wady.
~Mat / 2021-06-15 09:07
Ocena: 1.00 / 5
Przepisanie licznika w tauronie jest chyba niemożliwe. Od miesiąca staram się przepisać licznik. Zdaje się prosta sprawa chciałem rozliczenie co miesiąc droga elektroniczną. Najpierw dostałem prognozowane na papierze. Po zgłoszeniu reklamacji oczywiście czas oczekiwania 14 dni dostałem prognozowane elektronicznie. Zgłosiłem kolejna reklamacje i oczywiście znowu czas oczekiwania 14 dni. Nie spotkałem się do tej pory z instytucja która komplikowała i przydluzała proste sprawy do granic możliwości. Tym bardziej że to ich błąd więc powinni się postarać rozwiązać go w sposób jak najmniej uciążliwy dla klienta
ZaletyBrak
WadyWszystko
~S.K. / 2021-06-12 09:14
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy z możliwych dostawców energii. Od dwóch miesięcy próbuję przepisać umowę na dostawę prądu do zakupionego mieszkania, wszystkie wymagane dokumenty wysyłane były już kilkakrotnie i nadal nic. Po każdym kontakcie albo chcą ponownie dokumenty albo twierdzą że wszystko mają i niezwłocznie sprawa będzie załatwiona. I cisza. Poprzedni właściciel mieszkania dostaje rachunki i wezwania do zapłaty mimo że wypowiedział umowę 2 miesiące temu. Kpina jakaś, nie można się nic dowiedzieć bo tam nikt o niczym nie wie.
ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
WadySame wady, taka firma nie powinna istnieć
~Joanna / 2021-06-11 15:41
Ocena: 1.20 / 5
We wniosku zobaczyłam że chce fakturę co miesiąc. Czekam....I nie ma faktury.Dzwonie mówią że jest co 2 miesiące.mowie ze błąd i proszę o zmianę to mówią na infolinię że przełącza i ktoś przyjmie dyspozycję zmiany.Przelaczają A kolejna osoba mówi że przez telefon to niemożliwe, każe skasować i wysyłać maile. Masakra jakas