strona 38 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »
-
~strary maruda / 2021-08-24 20:51
Właśnie Tauron przysłał mi wraz z rachunkiem kolorową ulotkę. Zamiast niej niech mi odliczą jej koszt od rachunku. Przestańcie sponsorować, polecać, "dawać" specjalistów itp. Zajmijcie się dostawą energii elektrycznej po najniższych możliwych cenach. Zajmijcie się siecią energetyczną aby ci co produkują prąd "z powietrza" czyli za darmo służyli wszystkim. Przeżyłem wszystkie zakłady energetyczne od 1964 roku i jest tylko gorzej i drożej. Ale gdzieś te kolejne 500+ trzeba odebrać od społeczeństwa. -
-
~Darek / 2021-08-17 07:57
Zgłaszanie awarii. Panie na 991 twierdza że awarii nie ma, każą chodzić po sąsiadach z przepytywaniem czy u nich tez nie ma jednej fazy. Zgłoszenie złożone o godz 19 wczoraj, do dzisiaj brak reakcji. A przy ponownym dzwonieniu z automatu podawana jest informacja że zgłoszenie z mojego telefonu zostało zrealizowane. Brak kogokolwiek odpowiedzialnego. Firma masakra -
~pieron / 2021-08-16 15:53
Tragedia z obsługa poprze infolinie, nie wiem kogo oni tam zatrudniają - od ponad 2 miesięcy, wykonując już kilkanaście rozmów telefonicznych, próbuję założyć konto na MojTauron - bezskutecznie ... chyba wystąpię o rozwiązanie umowy i zmianę dostawcy ZaletybrakWadysame -
~Klient / 2021-08-16 12:15
Dramat w obsłudze na infolinii nikt nic nie wie umowa miała być a po 2 tygodniach nie ma. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Roman / 2021-08-14 18:50
Ile trzeba czasu żeby odłączyć jeden transformator przy pożarze, bo asy Z Jordanowa potrzebują 4 godziny. W dupie mają klienta ale opłatę jakościową pobierają ŻENADA!!!!!!!!!!!! ZaletybrakWadysame -
~Mariusz D / 2021-08-10 18:41
Obsługa na infolini to jedna wielka porażka. Kobiety guzik wiedzą w każdym dziale. ZaletybrakWadyzerowa wiedza kobiet na infolinii w każdej dziedzinie , spławianie klienta -
~Marcin / 2021-08-09 10:00
Firma która po znajomości zleciła obsługę bezpieczeństwa twoich danych firmom który zleciły to kolejnej tuszuje swoje zaniedbania zlecając areszt dla osoby która ich powiadomiła o braku jakichkolwiek zabezpieczeń danych klientów.
Ile to jeszcze będzie trwało?ZaletyKolesie mają pracęWadyCała reszta -
~John / 2021-08-06 15:29
Żenada z ta fimra. Maja monopol na rynku i robia co chca - wstyd by w naszym kraju funkcjonowała tak mafijna spolka. Zaletybrak zaletWadyw KAzdym aspekcie -
-
~Ola / 2021-08-06 09:58
Mam usuluge serwisant 24h, nie polecam! serwis analizuje mniesiac usterke, twierdzi ze nie ma czesci zmaienny po czym po 2 dniach jednak sa.... wycena naprawy 3x wyzsza niz w innym serwisie zamawianym nie przez Taurona tylko prywatnie, cena uslugi naprawy sprzetu przez to ubezpieczenie to jakas kpina, przewyzsza wartosc sprzetu, ni dajcie sie naciagnac na to uzbezpieczenie.... Zaletybrak -
~MS / 2021-08-03 11:43
TRAGEDIA......prąd do domku letniskowego od początku stycznia 2021 zakładają !!!!! Dalej nie ma.
Mają ludzie w głębokim poważaniu !!ZaletyBRAKWadyOlewanie klientów. -
~Slawek / 2021-07-31 11:30
SERWIS TAURON TO OSZUSTWO. JUŻ 31 DNI CZEKAM NA NAPRAWE ZMYWARKI, NIKT NIC NIE WIE. JEDYNA ODPOWIEDZ TO UZBROIĆ SIĘ W CIERPLIWOŚĆ. KASĘ BIORĄ ZA SERWIS I NA TYM KONIEC. UWAZAJCIE ZaletyBRAKWadySAME WADY -
~Piotr / 2021-07-30 20:44
Fatalna obsługa, nie chcą wymienić licznika bo nie ma numeru domu ani nazwy ulicy ZaletyBrakWadyBiurokracja -
~Patryk kulpok / 2021-07-29 06:21
Wlasnie dostalem prad 20 miniut przed czasem dziekuje wam chlopaki i dziewczyny co o to zadbali jest barszo zadowolony
Poprostu wykonali robotę ludzie żadnych reklamacji po prostu wykonali swoją robotę i to im dziękujęZaletySzybkie uporanie sie z problemem zespol dal radeWadyZespół zaradczy wykonał znakomitą robotę pomimo awarii dostarczył mi prąd przed czasem( mam nadzieję że dostanieci premię) -
~Mateusz / 2021-07-28 17:15
Osoby pracujące na infolinii Taurona są prawdopodobnie upośledzone umysłowo. Od ponad 2 miesięcy proszę o przesłanie rachunku za okres rozliczeniowy. Przez 4 różne osoby zostałem zapewniony, że list został wysłany i to dwukrotnie ponieważ zgłosiłem, że pierwszy nie doszedł. Żadnego z listów nie otrzymałem. Instytucja sama w sobie jest nastawiona na zlewanie klienta z którym już podpisała umowę. Panie w stacjonarnym dziale obsługi klienta naciągają na dodatkowe usługi przedstawiając korzyści z tego wynikające, jednak nie informując już o dodatkowych opłatach z tym związanych. W obecnym czasie jest to jedyna instytucja w moim mieście, która obsługuje klienta wyłącznie 3 dni w tygodniu po wcześniejszym ustaleniu terminu wizyty na dzień i godzinę. WadyNiekompetencja, -
~sq3bk / 2021-07-20 16:45
Tauron w lipcu 2021r. dał mi dwie opcje rozliczeń, bo dotychczasowy cennik przestał obowiązywać. Obliczyłem, ile będę teraz płacił za prąd nic nie zmieniając, czyli wg Opcji 2, tej bez rabatu, i wyszło mi miesięcznie ok. 100 zł. A potem obliczyłem, ile płaciłbym wg Opcji 1 czyli „5% tańszy prąd” i wyszło 102 zł. Bo tu jest wyższa opłata handlowa. A do tej Opcji 1 trzeba podpisać zgody marketingowe, w tym zgodę na zasypywanie nas „równie korzystnymi jak ta propozycjami” nawet po wypisaniu się z Tauronu.
Sposób obliczenia:
wychodzimy od całej opłaty wg Opcji 2 („nic nie odsyłamy”):
100 zł – 18.50 zł (opłata handlowa w opcji 2) = 81.50 zł
81.50 zł / 0.3726 zł/kWh (cena br. opcja 2) = 218.73 kWh miesięcznego zużycia
218.73 kWh * 0.3547 zł/kWh (cena br. opcja 1) = 77.58 zł
77.58 zł + 24.50 zł (opłata handlowa w opcji 1) = 102.08 zł -
~Janek z Ratłowa / 2021-07-18 20:06
Żenada płacimy coraz więcej a dostawa prądu sięga dna , w ciągu dnia prąd potrafi rozłaczyc sie kilka razy i to oczywiscie nie podczas burzy bo wtedy jestesmy w stanie to wyrozumiec a dzije sie to praktycznie kazdego dnia.Rozłacza na 1-2 sekundy i wszystkie sprzety podłaczone mozna powiedziec resetuja sie co nie jest dlanich dobre bo kazdy wie czym grozi takie gwałtowne odłaczanie od zasilania kilka raz dziennie.Niestety nie mamy innego wyboru innego producenta mam nadzieje ze cos z tym zrobicie w innym wypadku pojawi sie wkoncu konkurencja (oby jak najszybcie) która bedzie funkcjonowala zgodnie z wynagrodzeniem . ZaletyNIEMAWadyZBYT DROGO W STOSUNKU DO TEGO CO OFERUJĄ -
-
~Wk..wiony / 2021-07-15 20:04
Dno i metr mułu 40 min czekania na połączenie i nic.Debilny lektor cały czas powtarza czas oczekiwania poniżej 1 minuty. ZaletyBrakWadySame wady -
~wikariusz / 2021-07-15 16:35
Syny nie odbierają telefonów - jestem na linii 30 min a zegarynka przekonuje mnie od początku że czas oczekiwania poniżej 3 minut!!! Zwykłe ....nie chcę się denerwować - ta firma to pełna komuna. Zaletyod czasu do czasu jest prądWadyskandaliczna obsługa klienta -
~Mateusz / 2021-07-11 12:37
NAJGORSZA FIRMA W POLSCE. BRAK OBSŁIUGI KLIENTA, BRAK KONTAKTU, BRAK ODPOWIEDZ NA WYSYŁANE WIADOMOŚCI W "MÓJ TAURON". NIE WYBIERAJCIE TEGO DOSTAWCY PRĄDU TO JEST TOTALNA PORAŻKA!!! ZaletybrakWadynajgorsza obsługa klienta ! -
~Ja / 2021-07-11 11:45
Po raz kolejny moja opinia została usunięta! Banda nieudaczników. Kompletna impertynencja, niewiedza. Kuchenka od kwietnia jest zepsuta. Serwisant nawet jej nie rozebrał i powiedział ze trzeba kupić nowa. Sama muszę dzwonić pomimo tego te to oni powinni mnie informować o ich poczynaniach.Nie podważał juz nawet kompetencji serwisantów, PZU,i taurona bo żeby cos podważyć to trzeba mieć co. Zaletytauron, PZU, serwisanci z zaletami nie mają nic wspólnegoWadywszystkie możliwe
strona 38 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »