Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 988 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.22
  • Dostawa
    1.40
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2021-11-03 06:16
    Ocena: 2.20 / 5
    Na przyłączenie prądu czekam juz 6 mocy. Tauron w swoich umowach daje ponad rok na takie przyłączenie- paranoja jak ludzie maja funkcjonał tyle czasu bez prądu. Domek wybudowany ale nie mozemy w nim mieszkać bo czekamy na prad a tauron dal sobie czas do wrzesnia 2022.
  • ~wkurzony pracownik / 2021-11-02 18:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Wyłączają prad od tygodnia, nawet żadnej informacji nie podają. Wyłączają na 2/3 minuty. Jak pracować w takich warunkach? Autozapis nir zawsze działa.Do kogo można w przypadku problemów ze sprzętem zagościć się o odszkodowanie? To jest paranoja w jaki sposób ta firma działa
    Zaletymusialikwiktoria1@gmail.com
    Wadymusialikwiktoria1@gmail.com
  • ~Ilka / 2021-10-31 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwisanci 24 h do ściema przyjechali do lodówki byli 5 min.stwierdzili , że nie da się naprawić mam kupić nową.Tymczasem Pan z serwisu AGD naprawił bez problemu.Wystąpiłam do Taurona o zwrot kosztów naprawy,to potrącili mi za dojazd i ekspertyzę.
  • ~Paweł / 2021-10-30 09:34
    Ocena: 2.40 / 5
    Serwis 24 to farsa właśnie czwarty raz zgłaszam usterkę kuchenki gazowej i co serwis to przyjedzie to zmienia diagnozę a usterka od roku czasu taka sama a składając reklamację serwis odpisuje że jest niezasadna i otwiera z automatu następne zlecenie a ty kliencie płać i płacz byle serwis zarobił a że klient wyleci w powietrze to wina klienta i wezwanie jest bezzasadne masakra ,serwis już ma zapłacone około 2000tys a kuchenka jest warta około 500zł i nadal nie działa
  • ~Marek / 2021-10-28 02:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Żenada, tak można określić poziom usług tej firmy. Zacofanie, brak inwestycji, kluczowych inwestycji, nagminne awarie, nieudolne biuro obsługi klienta. Ta spółka powinna przejść poważne zmiany przede wszystkim na szczeblu kierowniczym, menadżerskim. Wstyd i zenada na skalę Europy XXI wieku !
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyJ.W.
  • ~Kazik / 2021-10-27 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyb to od mnie zależało to dał bym same zera. Kompletna lipa. Nie będę używał słów niecenzuralnych, ale tylko takie cisną się by tu napisać. Złodziejstwo to mało powiedziane.Naciąganie ludzi i mamienie ich cud ofertą, jest niemoralne. Czy wie ktoś może jak z tego gówna można się wydostać/wypisać? Na stronie swojej obiecują wszystko, a w realu ? idź się człowieku wypałuj. mamy twoją kasę i co nam zrobisz. Nawet nie ma adresu gdzie można by wysłać pismo z wypowiedzeniem umowy.
    Zapytam raz jeszcze. Czy ktoś z państwa wie jak z tego zreygnować. Będę wdzęczny za pomoc. Proszę o pomoc.mój mail: mailo13wp.pl
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkiwe jaki tylko możliwe.
  • ~Sandra / 2021-10-27 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak zrezygnować z opcji serwisanta?? Nie umiem się uwolnić z nową umową?
  • ~Ew / 2021-10-18 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałam się namòwić na prąd z serwisantem. Zepsuł mi się komputer no więc myślałam że go naprawią. Najpierw PZU dla Tauron szukało mnie w systemie 3h. Potem 1) kazali wysłać kompa do W-wy - nie zgodziłam się 2) znaleźli firmę z Krakowa - ja jestem Tychòw więc myślę że będzie to droga przez mękę ze wzgl na odległość - poprosiłam o zmianę na firmę lokalną - znaleźli w Bielsku. Znòw dzwoniłam i prosiłam o kogoś jednak bliżej. Na razie zero odzewu. Wszystko zaczęło się ok. 8.00 - teraz jest 19.00.
    Nigdy więcej
    ZaletyBrak
    WadyMożna dostać kurwicy i zawału. Nie dajcie się na to naciągnąć.
  • ~wojtek / 2021-10-09 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwisant to lipa,po kilku telefonach przyjechał w końcu do pralki,po czym stwierdził uszkodzony krzyżak i łożysko,powiedział że zrobi wycene i zadzwoni w poniedziałek ( nie powiedział w który),ale zadzwoniłem w piątek, i usłyszałem że nie mają części,po czym uznali sprawe za zamkniętą. Kpina
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Darek / 2021-10-08 12:47
    Ocena: 1.60 / 5
    Z gorszą obsługą klienta się jeszcze nie spotkałem. Planowałem podpisanie na dostawę gazu, Tauron zniechęcił już na samym wstępie, na infolinii nie można się dowiedzieć na jakim jest etapie sporządzanie umowy, ciągłe przełączanie do innego działu z powodu braku kompetencji, brak kontaktu z działem zajmującym się sporządzaniem umów. Jedyna informacją jaka udzielana jest na infolinii, że umowa jest w trakcie sporządzania... Przekroczony został termin 20 dni, jakie firma daje na sporządzenie oraz podłączenie licznika. Ostatecznie umowa zawarta z innym dostawcą.
    Jeśli już na wstępie jest takie traktowanie klienta, co się dzieje gdy jest już zawarta, w razie problemów, reklamacji itp?
    Totalna spychologia, nie polecam
  • ~ol / 2021-10-05 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zasilania na calej ulicy. Pomimo zgłoszenia kilku sąsiadów przez ponad 8 godzin brak prądu nadal. Za co my płacimy? Pani na info nie była w stanie udzielić informacji czy awaria jest usuwana i jak długo to potrwa. Tragedia i porażka żeby w 21 wieku nie załatwić sprawy w kilkadziesiat minut.
    ZaletyŻadnych
    WadyMnóstwo
  • ~Maciek / 2021-10-01 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze dziadostwo jakie moze byc w tym kraju. Kompletny brak informacji dla klientow, infolinia jest na cala Polske, mozna sobie dzwonic co chwile i wciaz brak jednosci i spojnosci.
    Nie informuja ludzi o zmianach umow, a sami sobie prognozuja bez zgody klienta.
    Zaletybrak
    Wadybiurokracja, olewanie klienta
  • ~Anna / 2021-10-01 09:56
    Ocena: 1.20 / 5
    Witam. Nie polecam firmy to oszuści. Płaciłam regularnie rachunki. Mieszkanie było przygotowane do sprzedaży i przez dwa miesiące nikt tam nie mieszkał. Zużycie było 66 kw ( pewnie wykorzystaliśmy przy sprzątaniu). Za 66 kw otrzymałam rachunek 126.50 zł. Dzwoniłam pisałam reklamacje . Przy jednych z rozmow z Panią powiedziała mi że faktycznie jest błąd bo mi naliczono wyższe zużycie prądu,a w odpowiedzi na reklamację ponownie im się zgadzało. Chciałabym zaznaczyć że zawsze płaciłam przez ich stronę gdzie widniało twoje zadłużenie wynosi 0.0 .
    No i z kad wzięła się nie dopłata??
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
  • ~Pit / 2021-09-30 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Banda chciwych oszustow! Podpisalem umowe i powiedzialem ze z pradu nie bede prawie korzystal przez kilka dobrych miesiecy, pani doradzila taryfe. Przyszedl rachunek za 2 tyg9dnie na 90 zl, a zuzycie tylko 1 kWH. Reklamacji za zle doradztwo nie przyjeli bo przeciez podpisalem a w odziale mbie nie poinformowali. Czytajcie umowy nawet 5 godzin przy podpisaniu bo to zlodzieje!!!! I na pewno was naciagna tak jak mbie. Nietylko nieetyczne ale nieuczciwe!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko zle! Unikajcie jak ognia!
  • ~andrzej / 2021-09-29 20:40
    Ocena: 2.25 / 5
    podpisałem umowę 30 czerwca po południu ,praktycznie na miesiąc do ostatniego lipca ,a że 1 sierpień był w niedziele to od 2 sierpnia poniedziałek już podpisał następny dzierżawca .ale tauron liczy opłaty stałe nie za jeden miesiąc tylko trzy miesiące ! za 30 czerwiec ,za lipiec i 1 sierpień ,czy to jest uczciwe !dlaczego o takich sprawach nie informują przy podpisywaniu umowy
  • ~Asia / 2021-09-28 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna tragedia naliczają sumy z kosmosu gubią umowy zero kontaktu z ich strony. Porażka totalna.
    ZaletyŻadnej
    WadyNie odpowiedzialni naciągacze.
  • ~Agnieszka / 2021-09-27 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Informują człowieka, że montaż licznika potrwa 2-3 dni. Kiedy przyjeżdża do mieszkania po 6 dniach, na klatce licznika nie ma, infolinia każe czekać, a po odstaniu godziny w kolejce w punkcie obsługi, dowiaduje się, że owszem, zazwyczaj trwa to 2-3 dni, ale może się przedłużyć do 14. Termin jest do przyjęcia, o ile się o nim wie, a nie jest wprowadzanym w błąd. Bezczelność.
    ZaletyBrak
    WadyOd czego zacząć?
  • ~Przemysław / 2021-09-23 16:52
    Ocena: 1.20 / 5
    Jaja sobie robią i tyle w temacie. Czekać, uzbrajać się w cierpliwość, zesrać się nie wiem co jeszcze mozna zrobić żeby ktoś tam się ruszył z robotą. 3 lata czekania na podłaczenie prądu.
    ZaletyNic
    WadyXD
  • ~Zrezygnowana / 2021-09-23 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to kpina niestety. Wystawilismy z mężem nowy dom. Słup elektryczny stoi obok zaraz, ale Tauronowi zachciało się rozbudować sieć...w związku z tym mimo iż wszystkie papiery były składane zaraz po rozpoczęciu budowy nie mamy podłączenia nadal...ile to jest nadal?

    Aż 3 lata czekamy na podłączenie! Do października 2021 mieliśmy kolejny z kolei aneks...a teraz? Znów to przedłużają...juz nie wiadomo gdzie szukać pomocy...
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo by się zmieściło
  • ~Kasia / 2021-09-22 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jedna wielka porażka, niekompetentni pracownicy, ciężko się z kimkolwiek dogadać...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1686
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 988
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 706
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 341
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4738
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4528
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073