Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 976 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2021-11-15 13:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Pani w Tauron Strzelin która informuje i pomaga klientom na korytarzu przy biurze obsługi klienta niezwykle miła i pomocna sprawne i fachowe podejście do klienta
  • ~alicja / 2021-11-15 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiaca czekamy na przycięcie gałęzi, które przerastają instalacje wysokiego napięcia. Na prózno a dodzwonienie się to prawdziwy cud.
    Firma kogUcik.
  • ~K kula / 2021-11-13 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomoc Elektryk 24 to ściema
    Dwa tygodnie zgłosiłem pomoc i nie naprawili instalacji elektrycznej w domu
    WadyPomoc Elektryk 24 to ściema
    Dwa tygodnie zgłosiłem pomoc i nie naprawili instalacji elektrycznej w domu
  • ~xyz / 2021-11-12 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    W BOK odmówili wydania kopii umowy. Nie wywiązują się z terminów wynikających z umowy. Na infolinii nie są w stanie udzielić żadnej sensownej informacji. Brak możliwości kontaktu z osobami decyzyjnymi. Omijać z daleka.
    ZaletyBrak
    Wadyarogancka obsługa w BOK, nie wywiązują się z terminów wynikających z umowy, brak kompetentnych osób na infolinii, brak możliwości kontaktu z osobami decyzyjnymi
  • ~Automatic service / 2021-11-12 06:47
    Ocena: 1.00 / 5
    TAURON, jedna wìelka pisowska skarbonka.
    Już 7 rok czekam na podniesienie mocy. Niedługo idę na emeryturę a te darmozjady stwierdzili że należy się kontaktować z biurem obsługi. Ale to że mam się kontaktować z tym biurem obsługi, dostałem informacje z biura obsługi :).
    Jak ktos się urodził debilem, kanarkiem nie zdechnie.
    ZaletyBrak
    Wady99% funkcjonowania i prowadzenia rozmow jest bezsensowne
  • ~Użytkownik / 2021-11-10 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Logowanie do Tauron on linę to slalom gigant praktycznie niewykonalny. Albo hasło nie to, w końcu nie wiadomo które w ogóle ma być, co chwila inne, a ostatnio brak internetu, co także jest nieprawdą. Kiedy i kto to w końcu zmieni.Tak nie da się żyć.
  • ~Piłkarz2005 / 2021-11-09 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiecie bawią się prądem i fejsita strolowali, -25 elo w dupe. Nie pozdrawiam.
  • ~andrzej / 2021-11-09 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Podzielam opinie wcześniejsze,poniżej krytyki,zamówienie złożone nie wykonane wszystko zagubione nikt nic nie wie
  • ~Płatnik / 2021-11-03 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma i najgorsi podwykonawcy. Takich absurdów, wydłużanych w nieskończoność procedur, biurokracji, robienia sobie kpiny z ludzi, bezhołowia, rozrzutności w wydawaniu NASZYCH pieniędzy nie było w tym kraju nawet za komuny. Słup i linia napowietrzna wzdłuż działki, a Tauron każe czekać na prąd do domku jednorodzinnego prawie 2 lata. Ja rozumiem, że Tauron ma czysty zysk na prądzie budowlanym i stąd taki termin. Ale to co wyprawia ich podwykonawca wykonujący przyłącza nadaje się do prasy i UOKIK. Tauron zlecił mu prace w marcu. Dopiero pod koniec października stanęła skrzynka, ale nadal prądu brak, bo teraz trzeba czekać na przyłącze, czyli 2 metry kabla od słupa do skrzynki, przetarg na kabelki, zatwierdzenia, operaty, protokoły i podpisy niemal samego premiera. Tak a propos - czy ktoś w Tauronie wie, że do postawienie skrzynki ~30x30cm ich podwykonawca przywozi koparkę i 3 pracowników, i trwa to cały roboczy dzień? Fajnie sobie tam poczynacie za nasze podatki i gruby szmal, który płacimy w rachunkach za prąd.
    Zaletybrak
    Wadysame problemy
  • ~Ania / 2021-11-03 06:16
    Ocena: 2.20 / 5
    Na przyłączenie prądu czekam juz 6 mocy. Tauron w swoich umowach daje ponad rok na takie przyłączenie- paranoja jak ludzie maja funkcjonał tyle czasu bez prądu. Domek wybudowany ale nie mozemy w nim mieszkać bo czekamy na prad a tauron dal sobie czas do wrzesnia 2022.
  • ~wkurzony pracownik / 2021-11-02 18:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Wyłączają prad od tygodnia, nawet żadnej informacji nie podają. Wyłączają na 2/3 minuty. Jak pracować w takich warunkach? Autozapis nir zawsze działa.Do kogo można w przypadku problemów ze sprzętem zagościć się o odszkodowanie? To jest paranoja w jaki sposób ta firma działa
    Zaletymusialikwiktoria1@gmail.com
    Wadymusialikwiktoria1@gmail.com
  • ~Ilka / 2021-10-31 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwisanci 24 h do ściema przyjechali do lodówki byli 5 min.stwierdzili , że nie da się naprawić mam kupić nową.Tymczasem Pan z serwisu AGD naprawił bez problemu.Wystąpiłam do Taurona o zwrot kosztów naprawy,to potrącili mi za dojazd i ekspertyzę.
  • ~Paweł / 2021-10-30 09:34
    Ocena: 2.40 / 5
    Serwis 24 to farsa właśnie czwarty raz zgłaszam usterkę kuchenki gazowej i co serwis to przyjedzie to zmienia diagnozę a usterka od roku czasu taka sama a składając reklamację serwis odpisuje że jest niezasadna i otwiera z automatu następne zlecenie a ty kliencie płać i płacz byle serwis zarobił a że klient wyleci w powietrze to wina klienta i wezwanie jest bezzasadne masakra ,serwis już ma zapłacone około 2000tys a kuchenka jest warta około 500zł i nadal nie działa
  • ~Marek / 2021-10-28 02:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Żenada, tak można określić poziom usług tej firmy. Zacofanie, brak inwestycji, kluczowych inwestycji, nagminne awarie, nieudolne biuro obsługi klienta. Ta spółka powinna przejść poważne zmiany przede wszystkim na szczeblu kierowniczym, menadżerskim. Wstyd i zenada na skalę Europy XXI wieku !
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyJ.W.
  • ~Kazik / 2021-10-27 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyb to od mnie zależało to dał bym same zera. Kompletna lipa. Nie będę używał słów niecenzuralnych, ale tylko takie cisną się by tu napisać. Złodziejstwo to mało powiedziane.Naciąganie ludzi i mamienie ich cud ofertą, jest niemoralne. Czy wie ktoś może jak z tego gówna można się wydostać/wypisać? Na stronie swojej obiecują wszystko, a w realu ? idź się człowieku wypałuj. mamy twoją kasę i co nam zrobisz. Nawet nie ma adresu gdzie można by wysłać pismo z wypowiedzeniem umowy.
    Zapytam raz jeszcze. Czy ktoś z państwa wie jak z tego zreygnować. Będę wdzęczny za pomoc. Proszę o pomoc.mój mail: mailo13wp.pl
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkiwe jaki tylko możliwe.
  • ~Sandra / 2021-10-27 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak zrezygnować z opcji serwisanta?? Nie umiem się uwolnić z nową umową?
  • ~Ew / 2021-10-18 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałam się namòwić na prąd z serwisantem. Zepsuł mi się komputer no więc myślałam że go naprawią. Najpierw PZU dla Tauron szukało mnie w systemie 3h. Potem 1) kazali wysłać kompa do W-wy - nie zgodziłam się 2) znaleźli firmę z Krakowa - ja jestem Tychòw więc myślę że będzie to droga przez mękę ze wzgl na odległość - poprosiłam o zmianę na firmę lokalną - znaleźli w Bielsku. Znòw dzwoniłam i prosiłam o kogoś jednak bliżej. Na razie zero odzewu. Wszystko zaczęło się ok. 8.00 - teraz jest 19.00.
    Nigdy więcej
    ZaletyBrak
    WadyMożna dostać kurwicy i zawału. Nie dajcie się na to naciągnąć.
  • ~wojtek / 2021-10-09 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwisant to lipa,po kilku telefonach przyjechał w końcu do pralki,po czym stwierdził uszkodzony krzyżak i łożysko,powiedział że zrobi wycene i zadzwoni w poniedziałek ( nie powiedział w który),ale zadzwoniłem w piątek, i usłyszałem że nie mają części,po czym uznali sprawe za zamkniętą. Kpina
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Darek / 2021-10-08 12:47
    Ocena: 1.60 / 5
    Z gorszą obsługą klienta się jeszcze nie spotkałem. Planowałem podpisanie na dostawę gazu, Tauron zniechęcił już na samym wstępie, na infolinii nie można się dowiedzieć na jakim jest etapie sporządzanie umowy, ciągłe przełączanie do innego działu z powodu braku kompetencji, brak kontaktu z działem zajmującym się sporządzaniem umów. Jedyna informacją jaka udzielana jest na infolinii, że umowa jest w trakcie sporządzania... Przekroczony został termin 20 dni, jakie firma daje na sporządzenie oraz podłączenie licznika. Ostatecznie umowa zawarta z innym dostawcą.
    Jeśli już na wstępie jest takie traktowanie klienta, co się dzieje gdy jest już zawarta, w razie problemów, reklamacji itp?
    Totalna spychologia, nie polecam
  • ~ol / 2021-10-05 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zasilania na calej ulicy. Pomimo zgłoszenia kilku sąsiadów przez ponad 8 godzin brak prądu nadal. Za co my płacimy? Pani na info nie była w stanie udzielić informacji czy awaria jest usuwana i jak długo to potrwa. Tragedia i porażka żeby w 21 wieku nie załatwić sprawy w kilkadziesiat minut.
    ZaletyŻadnych
    WadyMnóstwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1693
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1672
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1297
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 976
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.40, ilość opinii: 617
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4477
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926