WadyTylko wady!!!
strona 35 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
-
~Joanna / 2022-01-03 12:36
Skandaliczni naciągacze i tyle. Wycena tzw ekspertyza koszt 200 zł , cena naprawy wyceniona na 560 wartość ekspresu 480 zł . -
-
~Paweł / 2022-01-03 12:01
Logowanie na stronie Tauron.pl jest tragiczne. Kiedy bym tego nie próbował zrobić, zawsze czekam kilka minut i nie mam gwarancji, że bezbłędnie dostanę się do serwisu. Aż tak nie chcecie moich pieniedzy? -
~Kuba / 2021-12-24 15:55
Nie polecam co roku na wigili biorą prąd co 5 minut wygląda jakby robili sobie żarty.Sytuacjabta powtarza się co roku i naprawdę mam już tego dosyć. -
~Hanna / 2021-12-23 22:14
Mam awarię prądu, to znaczy pół wsi ma, powiat zgorzelecki. Dzwonię na numer pogotowia energetycznego, automat mówi mi, że nie ma żadnych wyłączeń na terenie powiatu. Rozmawiam z tzw. konsultantem, dowiaduję się, że tak mają inne zgłoszenia, tak powiadomili pogotowie energetyczne, ale czy ekipa jedzie to nie wiedzą. Na prośbę żeby się dowiedział, bo od trzech godzin nie mam ogrzewania w domu, jest mróz, dowiaduję się, że on nie ma takiej możliwości. To proszę mbie połączyć z kimś kto ma, on nie ma takiej możliwości. To poproszę z przełożonym. Nie ma takiej możliwości. Ro pytam po cholerę oni tam są. Dlaczego po trzech godzinach od awarii automat mówi, że żadnej nie ma. To skoro nie ma to gdzie jest k... mój prąd... -
~Iza / 2021-12-20 19:18
Tragedia nic nie można poradzić na notoryczne awarie prądu z powodu przeciążonej sieci . Trzeba wybudować nową rozdzielnie ale Tauron ma to gdzieś dalej wydaje pozwolenia dla nowo powstałych domów . Sprzęty w domu wysiadają no i kolejna Wigilia bez prądu . Porażka !!!!! ZaletyBrakWadyOgrom -
~Kasia / 2021-12-18 05:59
Czekam ponad 2 miesiace na zwiekszenie mocy.W jednych dok mam moc wieksza w drugich mniejsza i okazuje siw ze bezpodstawnie placilem oplate mocową. Nikt nic nie wie nawet idac osobiscie odsylaja jedni do drugich i nic nie jestes w stanie zalatwic. Ogolny balagan niechec do pracy tylko trzymanie sie kurczowo pasadki w ktorej nic nie trzeba robic. A do tego zamin sie laskawie polaczysz przez tel gadasz z komputerem WadyWszystko zle -
~awals / 2021-12-17 13:45
całościowa ocena: MNIEJ NIZ ZERO! Brak słów do opisania zlej jakości współpracy z ta Firma. NIeeeeeeeeeeee podejmuj żadnej współpracy z nimi ! -
~kobsla / 2021-12-17 13:42
Totalny bałagan w firmie. Brak przejrzystości. Obsługa przez telefon nie jest wiążąca...późniejsza interwencja osobista w punkcie obsługi nie wiele pomogła. Sprawa przejęcia licznika bez zgody wcześniejszego klienta jest sprawa niemożliwa do załatwienia z Tauron ! Nie przekazują sobie informacji . Nie nadają nr referencyjnych spraw wiec za każdym razem na telefonie trzeba tłumaczyć od nowa … każdy inaczej interpretuje .
Brak standardów do obsługi. Bałagan, przerzucanie odpowiedzialności na klienta brak standardów przy reklamacji. Dezinformacja klienta na jego niekorzyść.
NIE POLECAM !Zaletyładna reklamaWadysame wady w realizacji -
-
~Monika / 2021-12-15 19:37
Najgorsza firma dystrybujcyjna. Czekam od 2 tyg na przyłącze, a dzisiaj dostałam maila, od którego liczone jest kolejne 2 tygodnie. Nadal nieznany jest termin przyłącza. Porazka! ZaletyŻadnychWadyWszystko jest wada. Omijać z daleka. -
~Katarzyna / 2021-12-13 12:31
Jedna WIELKA PORAŻKA!
Panie wgl nie wiedza co się dzieje, nie umieją posługiwać sie chyba z komputerem, dzwoniąc na infolinię sprawdzają i mówią ze gotowe wszystko wystarczy jeden wniosek i tyle, gdzie punkcie mówią ze trzeba po raz kolejny składać wnioski, jakieś umowy podpisywać od nowa, kiedy to nie ma żadnej logiki, robić coś po raz kolejny to samo!
Infolinia mówi co innego przychodzi się do punktu oczy wyprute i mówią co innego.!
Zero czystości w papierologii.
Czas oczekiwania na podpięcie to istny cyrk
Gdyby była inna opcja w życiu bym nie podpisywała umowy z TAURON !!!Zalety
Jedyna zaleta to obsługa niektórych Pań z infolinii.Wady............. -
~Z budowy / 2021-12-10 20:14
Słup przy działce, a na przyłącze do domu jednorodzinnego trzeba czekać 2 lata. Pan na infolinii miły, ale co to zmienia. WadyMonopolistą, który robi nas w h... -
~pcnsakfzoiousernwr@nthrl.com / 2021-12-07 08:04
Brak przejrzystości. Brak przejrzystości. Brak przejrzystości. Brak przejrzystości. Brak przejrzystości. Brak przejrzystości. Brak przejrzystości. Brak przejrzystości. Brak przejrzystości. -
~ANTONINA / 2021-12-06 20:41
Mniej niż "zero"!!!
Zachęcono mnie bonusem w wys 300zł , aby przenieść płatność za gaz do TAURON
Oszustwo !!! żadnego bonusa nie dostałam, a na koniec roku przyszło ponad 1200zł niedopłaty!
ODRADZAM PRZENOSZENIE PŁATNOŚCI ZA GAZ DO TAURON!!!ZaletyŻADNYCHWadyNIEMIŁA OBSŁUGA, KIEDY PROSIŁAM O WYJAŚNIENIE JAK SKORZYSTAĆ Z BONUSA BYŁAM TRAKTOWANA JAK INTRUZ. TAK TAK MNIE TRAKTOWANO,ŻE NIE DAŁO SIĘ. PYTAŁAM KILKA RAZY...NIE DALO SIĘ SKORZYSTAĆ NAWET Z 34 ZŁ ZNIŻKI ZA PRZENIESIENIE GAZU ...BO WCZEŚNIEJ MNIE OSXZXUKANO,ŻE BONUS WYNIESIE 300ZŁ -
~Aga / 2021-12-02 13:10
Obsługa dno i wodorosty. Przy awarii prądu straszą naliczeniem kosztów przyjazdu. Żenada ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~K / 2021-12-01 13:29
Pomoc Elektryk 24 to naciąganie klienta
Uszkodzenie stycznia instalacji elektrycznej w mieszkaniu zgłosiłem i przez miesiąc nie naprawili
Poraszka! -
~AnnaK / 2021-12-01 13:03
Od 8 dni nie mam prądu w piecach w Krakowie ponieważ zepsuł się zegar SCA i nie podaje fazy na piece. Od 6 dni wykonałam 10 telefonów dzień w dzień aby zgłosić awarię,przy każdym kilkanaście minut oczekiwania, wysłuchiwanie w kółko komunikatów, " ze wszystko możesz załatwić jak chcesz" przez stronę, a w połowie rozmowy z konsultantem rozłączanie w trakcie rozmowy. Więc znów próba kontaktu.Wreszcie coś... Przyjechało pogotowie energetyczne... na 2 minuty o 23-ej, stwierdzono że zegar SCA się zepsuł, licznik do wymiany i na tym koniec. Żadnej instrukcji,informacji co mam zrobić... Następne telefony aby dowiedzieć się i załatwić wymianę, kilkanaście telefonów, nawet do Elektryk 24.Nic nie mogą, dzwonić następne razy nr 32 606 06 06. W domu zimno od ponad 7 dni,zaziębienie, wyprowadzka do sąsiadów. Termin NA ROZPATRZENIE wymiany licznika 14 dni - sł czternaście! Horror i Masakra,Niedbalstwo. Gdybym wiedziała że tak wygląda "obsługa" klienta w życiu nie podpisałabym umowy z Wami Zaletyabsolutnie żadnycWadywszystkie mozliwe -
-
~kamil / 2021-12-01 09:52
tragedia. dzodzownic si enie da, jak juz sie dodzowni to przelaczaja bo nikt nic nie wiem, a po godzinie prob polaczenia i bezowocnych rozmow ktos sie rozlacza bo nie jest w stanie pomoc. ZaletybrakWadysame -
~Ręce opadają / 2021-11-30 14:54
Radzę czytać oferty na stronie, ukryte dodatkowe koszty. Działają jak lichwiarskie firmy pożyczkowe. ZaletyBrakWadyNaciąganie na dodatkowe usługi, z których klient nic nie ma
Niemożliwe renegocjacje umowy w trakcie trwania
Brak kompetentnych osób na infolinii -
~Karpia / 2021-11-30 05:50
Proszę, piszę błagam o podlonczenia licznika w mieszkaniu które dostałam, mam syna o znacznej niepełnosprawności, muszę się wyprowadzić, z wynajmującego mieszkania i odpowiec słyszę 2 tygodnie. Instalacja została sprawdzona jest wszystko ok, wnioski poskładane, i czekaj po ciemku z dzieckiem 2 tygodnie!!! ZaletyPomoc jednej z pan pracującej w tauron b. Życzliwa, pomocna,WadyObsługa infolinię -
~Marek / 2021-11-25 09:21
Od 3 tygodni próbuję zmienić internetowo taryfę z G11 na G12. Każde wysłanie brakującego czegoś tam po kilku dniach jest kwitowane przysłaniem kolejnego. Wczorajsza odpowiedź to kuriozum:
"Wniosek, który Pando nas przesłał jest niekompletny. Abyśmy mogli zająć się Pana sprawą prosimy, aby uzupełnił Pan na wniosku:
- adres punktu pobory - nr domu . To było podawane zawsze , niekiedy 2 x
-odczyt licznika. To nowość, mam nowy licznik pracujący "on line".
- rodzaj rozliczenia . To tez nowość.
- sprzedwacę rezerwowego. Wskazałem " do decyzji Tauron". widać nie pomogło.
- cennik lub taryfę sprzedawcy. To też nowość.
Pała za obsługę klienta to byłoby za dużo.
strona 35 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »