Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 976 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~anielanowak / 2022-02-09 20:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Konsultanci szczegółowo wszystko wyjaśniają, z początku problem był z botem, ale później już wszystko z górki
    ZaletyMiła obsługa
    WadyBot
  • ~BYŁY PRACOWNIK IO / 2022-02-09 19:05
    Ocena: 3.00 / 5
    A ja napiszę z innej perspektywy, nie klienta, a byłego pracownika infolinii. Rozumiemy jak najbardziej poirytowanie klientów, uwierzcie, że pracownicy nie robią na złość, nie robią nic specjalnie, robimy tak jak procedury nam nakazują.

    Często widze, że jest odniesienie do usług dodatkowych (serwisant it itd), niestety w tym zakresie nie rozumiem państwa zdziwienia. Wraz z umową każdy klient dostaje cennik usług (które są jeszcze telefonicznie/online przedstawiane) oraz regulamin, w których jest jasno określone na jakich zasadach ta usługa działa. Oprócz tego zawsze jest wysyłany druk odstąpienia od cennika. A dosyć często klienci nie słuchają/nie czytają i na ślepo się na wszystko zgadzają.

    Natomiast popieram klientów jeśli chodzi o czas oczekiwania na infolinii, smiało powiem, że w pn i pt są największe kolejki przez cały dzień więc proponuje kontakty z infolinią w te dni ale późnym wieczorem czy we wtorki/środy/czwartki. Jeśli chodzi o rozłączanie się przez konsultantów to tu są dwie kwestie: 1.Awaryjność systemu czyli często rozłącza klientów, urywa, przestajemy ich słyszeć, bo po prostu systemy padają, 2. Chamstwo konsultantów/brak kompetencji, jeśli chodzi o chamstwo to zdarza się to rzadko, częściej chodzi o brak kompetencji lub niewiedza wynikająca z braku informacji odgórnie.

    Kolejną kwestią jest przełączanie klientów, zrozumiałe jest to, że starsze (60+) lub niepełnosprawne osoby mogą mieć problem z wybraniem odpowiedniego działu natomiast jeśli chodzi o osoby młodsze to dosyć często klienci wybierają pierwszy lepszy numerek, który nie zajmuje się sprawą, w której się kontaktują a w efekcie są przełączani. Co do zawierania umowy online można to zrobić w inny sposób gdy formuarz online nie działa; pobrać wniosek, wypełnić, podpisać i odesłać mejlem w formie skanu.

    Więc podsumowując, polecam kontakt z IO w podanych wyżej terminach, załatwianie spraw przez mejla ( w przypadku kontaktu w ich sprawie najlepiej przygotować nr sprawy). Życzę Miłego Dzionka i powodzonka obecnym i przyszłym pracownikom! :)
  • ~Martyna / 2022-02-07 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pół dnia siedziałam przy telefonie abo dodzwonić się do obsługi klienta, odsyłana z działu do działu. Po czym Pani się rozłączyła ponieważ nie potrafiła odpowiedzieć na pytanie. Dramat
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, dosłownie wszystko
  • ~Andiego / 2022-02-03 13:04
    Ocena: 1.60 / 5
    Irytacja, brak kompetencji, nerwy, bałagan, ignorancja, cwaniactwo, oszustwo. To słowa które nasuwają mi się na język, na myśl o firmie Tauron. Od dwóch dni próbuję rozwiązać swoją sprawę, ale nikt nic nie wie. Jestem przełączany z działu, do działu. Jak się właśnie okazało, do tej pory umowa nie została przepisana na moje nazwisko, pomimo przesłania wszystkich wymaganych dokumentów 10 miesięcy temu. Prognoza dotycząca domku letniskowego, gdzie zużycie prądu jest znikome, zawyżona 8 krotnie. Piszę tą opinie, aby zabić zmarnowany czas który włąśnie tracę w oczekiwaniu na jakieś informacje od Pani na infolinii. Czas obecnego połączenia wynosi 42 minuty. Od wczoraj spędziłem na infolinii jakieś 3 h. Niestety ta firma ma monopol na dostarczanie energii i jesteśmy na nich zmuszeni. W innych okolicznościach już dawno by upadła, czego życzę im z całego serca.
    ZaletyMogę włączyć światło i ugotować o obiad
    WadyNaciągacze, monopoliści, trudność w załatwieniu jakiejkolwiek sprawy, niekompetencja większości pracowników
  • ~oszukana / 2022-01-31 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE WYBIERAJCIE NIGDY TARYFY SERWISANTA!!!
    Jako naiwna dziewczynka, podpisująca swoją pierwszą w życiu umowę na prąd w wynajmowanym mieszkaniu, dałam się nadziać babsztylowi w punkcie Tauronu na taryfę Serwisanta. Zakręciła mnie, że mam gwarancję stałej ceny prądu a jak oni zmienią ceny prądu to mam prawo zerwać umowę, co jak się potem okazało, nie jest oczywiście prawdą, bo ani nie ma gwarancji ceny ani nie można tej dziadoskiej umowy zerwać. Umowa Serwisanta to 20 zł miesięcznie wyrzucone w eter - czyli ok. 30% całego mojego rachunku.
    Do tego kiedy w tej chwili zmieniły się ceny prądu, sami wysłali propozycję zmiany. Gdy wysłałam wniosek, zaczęli straszyć mnie jakimiś karami. Niepojęte! Na słuchawce konsultantka powiedziała, że jak chcę zerwać taryfę Serwisanta to będe musiała do końca umowy płacić 25 zł kary.
    Dzwoniąc na infolinię, niczego się nie dowiesz - nikt nic nie wie, przełączają z jednego działu do drugiego.
  • ~Zagłębiak / 2022-01-31 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest niesamowite co oni robią XD
    od listopada staram się o umowę z nimi i dzwonione było na infolinie i z infolinii do mnie, z pytaniami czemu nie mam umowy, dlaczego nie przychodzą rachunki za prąd, praktycznie co drugi tydzień. Z początkiem nowego roku jeden konsultant telefonicznie zauważył, że mam 3 wnioski o umowę i żaden nie jest wdrażany. podpisaliśmy umowę telefonicznie. na kuriera czekałem od 5-6 stycznia do dziś dzień to jest 31.01 :) po otwarciu kg kartek papieru wydrukowanych jednostronnie, zauważyłem, że brak nr płatnika i nr ewidencyjnego by się zalogować na stronę mój tauron. na infolinii usłyszałem, że umowy jeszcze nie ma w systemie i do 14 dni proszę "cierpliwie czekać" te słowa słyszę od listopada a cierpliwość się kończy.
    Próbowano też mnie dość twardo zachęcić do rachunku prognozowanego, ze względu zapewne na korzystanie z padu przez 3 miesiące prawie, ale nie zgodziłem się i będę odczytywał z licznika od daty zawarcia umowy.
    PATAŁACHY
    ZaletyHAHA BRAK
    WadyZła obsługa klienta, brak organizacji, brak systematyczności, głupota i partactwo.
  • ~jbctauron / 2022-01-26 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    małpy, które tam pracują nie potrafią spełnić swoich psich obowiązków jak należy, obsługa klienta to dno kompletne, chętnie zapłacę trzykrotność cen prądu konkurencji niż przekażę choćby złotówkę tym zwierzętom - mam szczerą nadzieje, że firma upadnie a każdy pracownik tego gówna zdechnie na ulicy gdzie jego miejsce
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~przecz z monopolistą / 2022-01-26 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Niesamowite że taka pseudo firma może funkcjonować. Absolutne chamstwo pracowników, porażająca niekompetencja. Próby wybudzenia pieniędzy, zawyżone rachunki prognozowane. Montaż skrzynki po 2 latach i to w naprawdę korzystnej logizacji. Oddział Wałbrzych -> skrajni ignoranci, niedopisana niekompetencja i chamstwo. BOK Kłodzko -> tragiczna i niepotykana niekompetencja, obsługa na najniższym poziomie. Przykro że jesteśmy skazani na tego monopolistę. To się musi zakończyć!!!
    WadySkrajnie monopolistyczne praktyki, chamstwo, niekompetencja, wyłudzenia, kłamstwa i robienie głupa z klienta
  • ~mirek / 2022-01-21 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    tak potwierdzam opinie poprzedników. Podczas zawarcia umowy online, firma Tauron celowo naciąga swoich klientów na jakieś bzdurne usługi za które kasuje dodatkowe pieniądze i co najlepsze niema możliwości ominięcia tego procederu, gdyż strona tak została skonstruowana, ażeby oszukać klienta!!

    Ta sprawą powinna zainteresować się ochrona konsumenta lub tez należy złożyć donos do prokuratory na firmę Tauron o celowe oszustwo oraz wyłudzanie dodatkowych pieniędzy u klientów podczas zawierania umowy zamówienia jakiejkolwiek taryfy na dostawę prądu do budynku.


    Oczywiście w żadnym przypadku to nie działa i jest to tylko naciąganie ludzi na kasę. U mojej mamy wysiadł nie tak dawno w zeszłym roku w listopadzie telewizor. Jak się ukazało, nie daleko na placu budowy budynku mieszkalnego doszło do jakiegoś przepięcia i jak stwierdzili właściciele budy, problem polegał na tym, ze elektrycy z Taurona nie prawidłowo zadbali o zabezpieczenie linii napięcia na placu budowy. Po telefonicznym zgłoszeniu awarii telewizora, do mojej mamy zgłosiło się dwóch elektryków (pracowników Taurona) ale na miejscu nie obejrzeli i nie zainteresowali się w ogóle telewizorem oraz niczego nie sprawdzili. Wg. ich informacji sprawa miał się zająć ich własny szef z posterunku energetycznego w Wiśle. Szanowny kierownik stacji w Wiśle olał jednak sprawę i nigdy nie pokazał się i nie zameldował nawet telefonicznie, chociaż był to jego zasrany obowiązek, ażeby sprawę dokładnie zbadać i przekazać w odpowiednie ręce a mianowicie zawiadomić obsługę konsumenta ażeby pomoc naprawić zepsuty telewizor. O tym, ze kierownik posterunku w Wiśle był zobowiązany do osobistej konsultacji u poszkodowanego w tej kwestii, wynikało z wypowiedzi jego pracowników. Telewizor musiał zostać zawieziony do punktu naprawy oraz naprawiony na własny koszt.
    Zaletypoza tym, ze wszystko dot. firmy TAURON jest negatywne to raczej niema zadnych zalet!!!
    Wadynie zadnych, wlasnie wypelnilem formularz w celu przepisania licznika. Niestety jest juz na samym koncu i klawisz "WYBIERZ I ZAKOŃCZ" nie reaguje i to znaczy, ze podanie moje nie zostalo przyjete!!!!!!!! Pol godziny stracone tylko dlatego, ze programiscie, ktorzy twozyli ta strone, maja takie samo podescie do klienta, jak sam TAURON ;)

    Nic tylko strata czasu i poza tym nic!!!!!
  • ~Bogusława / 2022-01-20 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tej korporacji nie powinno być.
    Na połączenie na infolinii mozna czekać nawet godzinę, po to żeby następna przłączana komórka zerwała rozmowę.
    To co zrobiono z Tauronem to koszmar.
    ZaletyNie ma do kogo w tym kraju iść
  • ~Ruchacz69 / 2022-01-20 17:33
    Ocena: 1.40 / 5
    Co deszcz lub snieg nie ma prądu, wyłączają go nawet jeśli lekko wiatr podmuchnie.Jednym słowem żenada.
    WadyWszystko
  • ~Mika / 2022-01-17 17:57
    Ocena: 1.60 / 5
    Kontakt z Tauronem to jakiś koszmar. Ani nie można się dodzwonić ani uzyskać odpowiedzi pisemnej. Tak jakbym korespondowała z automatem lub kimś ograniczonym umysłowo.
  • ~Natalia / 2022-01-12 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    W tauronie zupełnie nie szanują klientów. Kłamstwa, dezinformacja, utrudnienia i zbędne procedury na każdym kroku. Nie znam nikogo kto jest zadowolony z usług tej firmy.
  • ~Wiesław / 2022-01-07 13:21
    Ocena: 1.60 / 5
    Dałem się namówić na usługę elektryk 24h i jak co do czego doszło to elektryk stwiedził że jak będize uszkodzenie powyżej 500zł to płacę ja i mimo małego problemu on i tak nie wie ile faktycznie wyjdzie naprawa, totalne oszustwo.
    Płace to dziadostwo od kilku lat i nawet tego teraz nie mogę wypowiedzieć bez kar umownych!
    Tak działają firmy kogucik sprzedające garnki na prezentacjach!!!
    WadyNaciąganie klientów na bzdurne usługi które tylko teoretycznie można wypowiedzieć bez kar
  • ~Alfredo / 2022-01-04 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna katastrofa ta spółka poprostu coś nie możliwego ,obsługa na infolini na niczym się nie zna tak, jakby notorycznie zasiadali nowo przyjęci pracownicy.Na podłączenie do sieci czekałem ponad rok ,współpracują z firmą elmag gliwice także nie polecam jak postawili słupek to nie było napięcia a, wtedy tauron nie mógł zabudować licznika to tylko namiastka tego ale bo było tego dużo więcej podczas budowy przyłącza
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia, pracownicy
  • ~Dariusz / 2022-01-04 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem prosumentem czyli posiadam własną elektrownię słoneczną, ponieważ nie korzystam z prądu Taurona opłaty miesięczne to ok 30 zł /opłaty przesyłowe rozliczeniowe/ na miesiąc, w listopadzie nastąpiła nagła podwyżka na 180 zł. Zadzwoniłem na infolinię nieco zdziwiony z pytaniem dlaczego aż taka duża podwyżka . Pani sprawdziła w systemie i stwierdziła , że tak wyliczył komputer, po czym zapytała " a ile bym chciał płacić?" , oświadczyłem , że rozumię idą podwyżki ale chyba nie aż takie. więc oświadczyłem , że kwota 60 zł będzie odpowiednia. Po tygodniu dostałem opłatę w wysokości 60 zł. Nic z tego nie rozumię ale chyba maja tam wielki "burdel" nad którym nikt nie panuje....... Niestey nie mamy możliwości wyboru innego dostawcy.
    Zaletybrak
    Wadytylko same wady
  • ~Shaggy / 2022-01-03 14:58
    Ocena: 1.60 / 5
    Fatalna obsługa i komunikacja z dziećmi które siedzą na infolinii.
  • ~Joanna / 2022-01-03 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczni naciągacze i tyle. Wycena tzw ekspertyza koszt 200 zł , cena naprawy wyceniona na 560 wartość ekspresu 480 zł .
    WadyTylko wady!!!
  • ~Paweł / 2022-01-03 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Logowanie na stronie Tauron.pl jest tragiczne. Kiedy bym tego nie próbował zrobić, zawsze czekam kilka minut i nie mam gwarancji, że bezbłędnie dostanę się do serwisu. Aż tak nie chcecie moich pieniedzy?
  • ~Kuba / 2021-12-24 15:55
    Ocena: 1.20 / 5
    Nie polecam co roku na wigili biorą prąd co 5 minut wygląda jakby robili sobie żarty.Sytuacjabta powtarza się co roku i naprawdę mam już tego dosyć.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1693
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1672
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1297
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 976
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.40, ilość opinii: 617
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4477
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2926