strona 33 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Zofua / 2022-03-03 13:52
Długie terminy oczekiwania.mimo umówionej wizyty też trzeba czekać z powodu opóźnienia niezgodność informacji udziela ych przez infolinię i pracownika na miejscu -
-
~żałosne / 2022-03-01 12:06
Panie ~BYŁY PRACOWNIK IO / 2022-02-09 19:05
CYTUJE:
"Często widze, że jest odniesienie do usług dodatkowych (serwisant it itd), niestety w tym zakresie nie rozumiem państwa zdziwienia. Wraz z umową każdy klient dostaje cennik usług (które są jeszcze telefonicznie/online przedstawiane) oraz regulamin, w których jest jasno określone na jakich zasadach ta usługa działa. Oprócz tego zawsze jest wysyłany druk odstąpienia od cennika."
A teraz moja historia
zgłosiłem przyłączenie instalacji fotowoltaicznej, otrzymałem aneks i wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt że rok pózniej dostaje fakturę za usługę "serwisant 24"
Usługę serwisant w nowym albo mi podłożyliście wraz z aneksem albo sami aktywowaliście.
NIE PROSIŁEM O żadne zmiany cennika, a mimo to po roku dowiaduje się, że mam za jakiegoś frajera serwisanta płacić!
O czym ty człowieku piszesz? Nikt mi nie przedstawił przy aneksie cennika serwisanta, został on celowo podsunięty i nieświadomie wprowadzony z karami umownymi!
Nie dostałem też żadnego druku odstąpienia od umowy, wy sami nie wiecie jaki burdel macieZaletybrakWadyWszystkie możliwe -
~lechisek / 2022-02-28 21:11
jestem wieloletnim odbiorcą Tauronu. Nic pozutywnego nie da się napisać o dostawcy
ZaletyBrak zaletWadybardzo droga energia, obsluga krytyczna -
~Magda / 2022-02-28 19:49
Skontaktowanie się z biurem obsługi graniczy z cudem wciskać bubel za to potrafią jak nikt inny!! ZaletyNIE MAWadyWszystko!! -
~... / 2022-02-28 17:04
30 min na zmianę hasła. 6 raz wpisuję (małe, duże znaki, specjalne). Hasło na 12 znakow za każdym razem. Zablokowaliśmy twoje konto. ...Teraz wiszę z melodyjką. LUDZIE NIE KOMPLIKUJCIE PROSTEJ APLIKACJI!!! -
~Iris / 2022-02-25 13:53
Tauron to jedna wielka porażka i tyle w temacie. Ciężko załatwić najmniejsze drobnostki. Ponadto ich prognozy to czysta kpina. Mieszkam sama z dwoma małymi pieskami a wytrawili mi prognozy na ponad 700 zł miesięcznie. ZaletyBrak -
~Anna / 2022-02-24 17:17
Dno i brak jakiejkolwiek pomocy przy problemach . Nic nie wiedzą i nie chcą wiedzieć. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Ania / 2022-02-24 17:06
Tragedia ! Ponad rok proszę o wyjaśnienie naliczonej kwoty rachunku z okresu kiedy wszystkie lokale w Polsce były zamknięte ( pandemia ) . Zamknięcie od 15.10. , a ja mam zapłacić rachunek od 24.10. do 24.12 - kwota powyżej 1000zl. Wiele razy kontaktowałam się ,aby to wyjaśnić , za każdym razem klęska. Licznik według Tauron zdjęty 29.12. 2020 , ( twierdzą , że licznik jest już na ich magazynie ) a ja wiem , że nadal licznik jest na swoim miejscu????????????. Stany licznika wyssane z palca - a gdy przynoszę im zdjęcia ich licznika z zupełnie innymi stanami - odpowiedź kierownika , że nie wie czemu tak jest i mam to i tak zapłacić !!!! I co robić ??? ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~Arti / 2022-02-23 15:30
Tauron to jedna wielka tragedia - na infolinii usłyszysz ze podwyżka jest o 20% to jest wierutne kłamstwo - właśnie analizuje fakturę - taryfa szczytowa +62% taryfa pozaszczyt - +61 procent - opłata handlowa +170 procent - a na infolinii informują ze dzięki tarczy zapłacę o 6zł więcej /mc płaciłem 250zł teraz faktura przyszła na 539zł - na moim kalkulatorze ni jak nie wychodzi 20% może touron ma specjalne kalkulatory - takie które nas oskubią do zera !!!!!!
jesli bym mógł nie dał bym żadnej gwiazdki bo to hańba dla tej gwiazdkiZaletybrakWadysame totalne wady i legalne wyciąganie od nas pieniędzy - żeby nie powiedzieć okradanie -
~Zdzislaw / 2022-02-22 12:45
Najgorsza obsługa klienta z jaka w życiu miałem do czynienia ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Patij / 2022-02-22 06:52
Jestem bardzo zadowolona z obsługi w Tauron w Zabrzu M1. Pani Karolina S. bardzo szybko i profesjonalnie załatwiła pozytywnie naszą sprawę. Bardzo dziękuję za tak miłą i fachową obsługę. -
~Magdalena / 2022-02-19 09:49
Płacąc rachunki za prąd po 400zl miesięcznie na mieszkaniu 37m2, i tak z mężem dostaliśmy nie dopłatę prawie 3000zl. Pytam się jak? Dodzwonić się do konsultantów w celu jakiego kolwiek zapytania to porażka, jak już się udało to zrobić to Pani nawet nie była w stanie wytłumaczyć skąd im się taka suma wzięła. ZaletyBrak -
~Daniel / 2022-02-18 21:12
Kasę fajnie brać, ale gdy jest usterka to nie można się doprosić o naprawę, mimo że budynek firmowy o profilu elektrycznym musimy wziąć zewnętrznego elektryka który sprawdzi główna skrzynkę która jest elektrowni, zaplabowana ale sprawdzenie jej po naszej stronie. Po 3 dniach batali okazało się że wina leży po stronie elektrowni to przysyłają ekipę codziennie po 20.00 kiedy nikogo nie ma, i foch że pracują od 6 do 22 i to my mamy się dostosować, oczywiście dziwonia jak są pod obiektem i my mamy czekać na jaśnie panów. Dno, tej kraj schodzi na psy.. tak to jest gdy nie ma konkurencji i jeden monopolista rządzi. Dlaczego wyłączyli opinię na Google? Taki opiniami inne branże muszą zwijać interesy! ZaletyBrakWadySame wady -
~Krystyna / 2022-02-17 22:40
Brak możliwości kontaktu z konsultantem. Początkowo czas oczekiwania poniżej 30 mim, po 30 min czas oczekiwania powyżej 30 minut. -
~Marek / 2022-02-17 21:33
Jestem bardzo zawiedziony obsługą!! Poniżej krytyki !!! ZaletyNie maWady!!Nie interesuje się obsługa klienta uwagami !!! Sredniwiecze!! -
~Egzegeta / 2022-02-17 18:51
Właśnie dostałam maila z informacją o konieczności przedłużenia umowy. Jest ona sformułowana tak, że jako osoba z wyższym wykształceniem, specjalizująca się w interpretacji tekstów NIE ZROZUMIAŁAM Z TEGO NIC. Uważam, że to jest celowe działanie mające doprowadzić do tego, żeby ogłupiały klient położył uszy po sobie i pokornie klepnął to, co się mu podsunie. Furia mnie ogarnia na taki cynizm. ZaletybrakWadycwaniactwo, praktyki monopolistyczne -
-
~mucha / 2022-02-17 15:34
Umowy online totalna porażka, składasz papiery przez internet czekasz 14 dni i żadnego odezwu. Dzwonisz na podany numer infolinii a oni nie wiedzą o co chodzi, jeden przełącza do drugiego po czym stwierdzają że czegoś brakuje i czekasz następne 14 dni i tak w kółko. Lepiej iść osobiście do POK i załatwią wszystko od ręki w 3minuty ZaletybrakWadyBrak konkretnych wiadomości -
~Leon / 2022-02-16 10:32
Jakość usług jest absolutne dno, odłączają prąd bez uprzedzenia kiedy im się podoba, informacji żadnych, faktury nieczytelne, dramat, komuna 2.0. ZaletyBrakWadyŻenująca obsługa techniczna, żenujący poziom usług i dokumentów. -
~X / 2022-02-11 10:23
NIE WNIOSKUJCIE O UMOWĘ ONLINE !!!!! . Lepiej umówić się do POK i sprawa zostanie załatwiona od ręki. 14 dni czekam na umowę, po czym dostaje maila ze brakuje im informacji i oto w ten sposób maja kolejne 14 dni na załatwienie sprawy i pewnie po 14 dniach znowu wymyślą jakieś braki i z 14 dni zrobią się 2 miesiące .. Nie mogą połączyć z osoba która rozpatruje umowę.... Jedyna informacja jaka można uzyskać na Infolinii to że mają 14 dni ;) -
~Jacek Bielawski / 2022-02-10 10:53
Tauron Zabrze profesjonalna wspaniała obsługa , uśmiechnięte profesjonalne Panie które potraktowały mnie jak klienta z dużą świadomością biznesową i profesjonalną obsługą .
Zabrze tauron Brawo - wdzięcznośćZaletySzybko sprawnie fachowo
strona 33 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »