strona 32 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
-
~Waldi / 2022-04-21 14:04
Spróbujcie coś kupić w sklepie internetowym (np. ekogroszek) to dopiero jest rewelacja. Zastanawiam się nad tym czy takiej firmy nie stać na porządnego informatyka czy oni mają ludzi w d...e. Wydaje mi się że raczej to drugie. Wchodząc na stronę sklepu przy każdym odświeżeniu strony zostaje się wylogowanym. Po wprowadzeniu towaru do koszyka wyskakuje formularz na którym nie można uzupełnić danych a tym samym nie można zatwierdzić zakupu. Nie można wybrać ilości zamawianego towaru, nie można dodać rodzaju transportu, miejscowości itd. Czy ktoś kto stworzył taką stronę jest osobą kompetentną i wie co robi? wydaje mi się że chyba nie. Ogólnie podsumowując strona sklepu taurona to jest dno, żenada i kupa mułu. Tylko tak mogę to określić nie chcąc używać bardziej drastycznych i niecenzuralnych słów. Pozdrawiam wszystkich klientów Taurona. -
-
~Aleksandra / 2022-04-21 11:10
Najgorsza firma która dostarcza energię brak mozliwosci Zaletybrak zaletWadywyłącznie wady -
~alicja / 2022-04-11 07:38
Termin płatności za trzy dni a ci mi piszą ze na dzisiaj planują odcięcie energii elektrycznej. Faktury zupełnie nieczytelne. Płacę szalone kwoty i nie wiem za jaki okres. Uciekać jak długie nogi bo to firma krzak. Zaletybrak zaletWadybrak zalet -
~Mistic / 2022-04-04 16:58
w skrocie tak ...
jak macie okazje to zmiencie tauron na cokolwiek innego
pozdraiwam .ZaletybrakWadycholera za mala rubryka i to nie zart -
~Daniel / 2022-04-01 20:34
Kujnua i nic więcej!!! Brak słów by nazwać ten twór socjalistyczny - mają w dubie klientów bi mają monopol. Mają monopol bo to spółka państwowa. Czyli służy do grabienia społeczeństwa. Kilka lub kilkanaście razy rocznie braki zasilania bo pada śnieg lub wieje. Rachunki płać a prąd jak nam się zechce to ci prześlemy. Zarządający to oczywiście kretnietyni z ręki władzy. Więc nic nie muszą bo przecież monopol i tak dziś 9 godzin bez prądu, a wspaniałomyślni zarządzający krakowem wprowadzą nam strefę elektromobilności i jak s3 nie naładujesz auta prądem którego ci nie wyślemy to nie wjedziesz do centrum!!! WadyBrak słów by nazwać ten twór socjalistyczny - mają w dubie klientów bi mają monopol. Mają monopol bo to spółka państwowa. Czyli służy do grabienia społeczeństwa. Kilka lub kilkanaście razy rocznie braki zasilania bo pada śnieg lub wieje. Rachunki płać a prąd jak nam się zechce to ci prześlemy. Zarządający to oczywiście kretnietyni z ręki władzy. Więc nic nie muszą bo przecież monopol i tak dziś 9 godzin bez prądu, a wspaniałomyślni zarządzający krakowem wprowadzą nam strefę elektromobilności i jak s3 nie naładujesz auta prądem którego ci nie wyślemy to nie wjedziesz do centrum!!! -
~WKU.... Klient / 2022-03-27 21:12
Najgorsza aplikacja jaka istnieje. Przy próbie zresetowania hasła, brak połączenia.
Pomoc na infolini tragedia, zmieńcie toZaletyBrakWadyNotoryczny problem z logowaniem -
~Luki / 2022-03-27 06:27
Dno i nic pozytywnego. Infolinia dramat ceny wysokie nieczytelne rachunki i naciąganie na bezpłatne usługi które są defacto płatne a nie działają (np. serwisant lub zdrowie). ZaletyVrakWadyAll -
~Olaf / 2022-03-23 10:40
Prze 3 tygodnie czekałem na odzew odnośnie umowy na gaz żeby najpierw zostać poprpszonym o wypełnienie błędnej instalacji a potem dowiedzieć się że oni nawet nie zawierają umowy na gaz, gówno warta firma i gówno warta pomoc. Nie pozdrawiam -
-
~Krzysztof / 2022-03-18 16:30
Nie da sie dodzwonic na infolinie strasznie dlugi czas oczekiwania niepolecam odlaczaja prad z byle pretekstu nieinformujac obywateli rzeczpospolitej polskiej ZaletyNiemaWadyDuzo -
~Leszek / 2022-03-18 10:20
Szkoda ze nie mozna dać opini bez gwiazdek albo ujemnych... niewyobrazalne dno obsługowe, za kazdym razem dostaje inne informacje od,"sluchawki" podpisana i odeslana umowa przez kuriera z Tauronu... zaginela i co i nic a chcialem przejsc na system prosumencki do konca marca, nie wyobrazam sobie bardziej niekompetentnej obslugi ZERO BEZWZGLĘDNE ZaletyBRAKWadyWszystkie możliwe i brak kompetencji -
~Rickor / 2022-03-16 16:26
Według mnie to skandaldzwonie 30min i nikt nie odbiera(dział fotowoltaiczny) A mam telefona na kartę więc płacę za to ZaletyBrakWadyCzas oczekiwania -
~Mn / 2022-03-14 07:33
Katastroficzna obsługa telefoniczna.niekompetencja, 2 miesiace czekania na poprawna umowe o przyłacze i to jeszcze nie koniec.błedy w umowie,i kazdy knsultant co innego mowi -
~iza / 2022-03-10 11:52
Napiszę ogólnie że Tauron ma wysokie ceny a oprócz tego naciąga ludzi na różne opcje typu : Zdrowie24h i Serwisant24h gdzie w ogóle te opcje nie działają, od pięciu dni próbuję wyjaśnić dlaczego nie mam dostępu do opcji za którą płacę i do dziś jestem w punkcie zerowym. Wykonałam ponad 25 rozmów na infolinii TAURONA i PZU ( bo mają umowę z PZU) więc PZU odsyła do TAURONA a TAURON do PZU i tak w kółko. Jestem przekonana że to wszystko jest fikcją i sposobem na dodatkową kasę dla TAURONA. Oprócz tego dodam że podpisałam z nimi 2 umowy i obydwie zostały źle przygotowane a Pani w punkcie TAURONA na informacji była bardzo opryskliwa i zamiast próbować sprawę rozpatrzyć i dążyć do naprawienia błędu, wręcz wypraszała mnie z punktu w OPOLU bo trzeba najpierw się umówić, to jakieś nieporozumienie !W końcu to ich błędy więc logicznie myśląc powinni dążyć do pozytywnego zakończenia sprawy. Tragedia ! -
~DS / 2022-03-10 09:13
Wypowiem się na temat strony na którą sie logujemy do konta. Przy próbie wpisania hasła (mimo że było dobre, miałam je zapisane) wystepuje błąd. Po godzinnym!! oczekiwaniu na link resetujący hasło zmieniam je ( oczywiście hasło jest przez nich ekstremalnie utrudnione musi mieć tyle znaków specjalnych tyle numerycznych, duże litery małe litery nie może sie zadna czesc powtarzac ze starym hasłem ani twoimi danymi nie mogą być znaki po kolei jak 345 bo ci nie przejdzie itd.) i zapisuje na kartce żeby czasem nie pomylić sie przy ponownym logowaniu. Próbuję się zalogować z nowym hasłem i nie wiadomo dlaczego dostaje blokade konta którą można ściągnąć wyłącznie na ich infolinii. Próbuje więc się do nich dodzwonić. Oczywiście miliony ofert i 15 w kolejce. Odpuściłam na dziś bo to nie na moje nerwy. Ta firma to jakiś nieśmieszny żart ZaletyzeroWadynic tam nie działa tak jak powinno -
~ROBERT / 2022-03-08 16:55
Naciągacze serwisantDom około 20 zł miesięcznie do rachunku a niby miało być gratis za zawarcie umowy na 3 lata za prąd miesięcznie może 10 zł może nawet nie ,domek letniskowy a rachunek co miesiąc place około 50 zł, uświadomiła mnie kuzynka która zajmuje się zawieraniem umow z tauronem że zostałem naciągnięty na serwisanta za 20 zł i jeszcze sprzęt do napawa nie może być starszy niż 4 lata Super mam zawarte trzy takie SUPER umowy!!! ZaletyBrakWadyNieuczciwość Naciągacze Niekompetencji -
~Niezadowolona / 2022-03-06 11:44
Firma oszukuje przy podpisywaniu umów w siedzibie firmy i następnie nie chce uwzględnić reklamacji i straszy karami za zerwanie umowy. Trzymajcie się od nich z daleka. ZaletyNie ma zletWadyOszukańcze praktyki przy podpisywaniu umów. Wprowadzeni klienta w blad -
-
~Wiesław / 2022-03-05 09:46
Kolejny raz wyłączyli prąd z powodu prac bez jakiejkolwiek informacji. Dodam że w mieszkaniu wszystko jest na prąd ,ogrzewanie ,płyta indukcyjna, bojler. Gdybym o tym wiedział przygotowaliśmy by się jakoś a nie na zewnątrz minusowe temperatury, dziecko musi mi marznąć, nie ma jak mu zrobić coś do jedzenia. Dzwoniłem na pogotowie energetyczne to mówią że nie są w stanie z tym nic zrobić, są prace robione i tyle, że mogę złożyć zażalenie ale co mi z zażalenia kiedy moje dziecko nie ma co jeść i musi marznąć w mieszkaniu bo jakieś patałachy nie potrafili zostawić informacji i nikt nie ponosi za to konsekwencji. ŻENADA.ŻENADA.ŻENADA. -
~Mariola / 2022-03-05 07:21
Pomimo, ze mam z Tauronem umowę wystawiania faktury po odpisie inkasenta, otrzymalam fakturę szacunkową. Po interwencji telefonicznej otrzymałam korektę faktury. Skorygowaną fakturę opłaciłam na poczcie, po czym dostalam sms, ze zaplacona kwota jest zbyt niska, bo powinnam ją powiększyć o należność za dostawę energii. Faktury nieczytelne WadyNiezgodne z umowa -
~Marek / 2022-03-04 20:00
Dwa miesiące temu podpisałem nową umowę na dostawę pradu wg nowej taryfy. Do dzisiaj dostaje rachunki wg starej umowy. Kilkunastokrotne interwencje telefoniczne, meilowe jak i osobiste w punkcie obslugi nie dają rezultatów. Ciekawe czy zareagują jak nie zapłace za rachunek. ZaletyMiłe glosy w słuchawce.WadyBrak jakielkojwiek reakcji na reklamacje -
~Rozczarowana / 2022-03-04 11:41
Strona ma błędy, po wpisaniu bardzo skomplikowanego i długiego hasła zgodnego z wymaganiami pokazuje się komunikat "hasło zbyt proste", a jak wpisuje się coś superprostego jak "kochammamę" to działa - ABSURD. Na infolinii po wielokrotnym przełączeniu (6 razy!) mówią że się tego nie da załatwić na infolinii. Przez stronę zawarcie umowy w czystej formie jest niemożliwie bo skonstruowali ja tak, żeby od razu wmanipulować w "bonusy" - i przy żadnej opcji nie ma informacji o cenach (ani odnośników). Na infolinii powiedzieli mi ze tak trzeba i można zrezygnować w ciągu 2 tygodni (no to po co to zawierać?). Jak się chce zmienić termin wizyty w punkcie, każą się tylko umówić na nową, wiec stary termin "przepada" - blokują terminarz w ten sposób i wydłużają czas oczekiwania na wizytę w punkcie (do 2 tygodni!) - nie wspominając o ty, ze pracują do 16, wiec trzeba wziąć wolne żeby cos załatwić. Na infolinii wprowadzono mnie tez kilkukrotnie w błąd, a w punkcie gdy o tym wspomniałam, usłyszałam, że tak, że wiedzą, że "na infolinii wygadują bzdury". Wydrukowany z "oficjalnej" strony 2 dni wcześniej formularz okazał się być "już nieaktualny" - marnowanie czasu, papieru, ludzkich nerwów. Bardzo negatywne doświadczenie, z innymi dostawcami można wszystko załatwić od ręki, a tu tylko stwarzają problemy. Myślę, że firma powinna być porządnie prześwietlona przez rzecznika praw konsumenta.
strona 32 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »