Ebok porażka pomimo logowania dobrym hasłem krzyczy że nieprawidłowe, reset nie pomaga , w końcu konto zablokowane , dzwonie na infolinię i tam wszystko zasłaniają się RODO , nawet numeru konta niechcą podać na który zapłacić fakturę bo nie jesteś stroną umowy, Masakra jakaś. Nie polecam !!!
Zaletybrak
Wadycała masa jak wyżej opisane
~Nikt / 2022-04-26 18:58
Ocena: 1.00 / 5
INFOLINIA WOGÓLE NIKT NIE ODBIERA JAK MOŻNA CO KOLWIEK ZAŁATWIĆ PO CO WOGÓLE JEST SZLAG CZŁOWIEKA TRAFIA GDZIE TEN CAŁY PREZES NIE WIDZI TEGO NIKT DZIADOSTWO!!!!!
~Anna / 2022-04-26 10:05
Ocena: 1.00 / 5
Teoretycznie prosta sprawa do załatwienia ? O nie nie. Nie w Tauronie. Przygotuj się na własną drogę krzyżową. Drogę przez mękę. Łzy i płacz. Za każdym razem rozmawiasz z kimś innym i wszystko musisz tłumaczyć od początku. Dziesięć razy cię przełączają. Każdy mówi co innego. Załatwienie czegokolwiek bez problemu jest niemożliwe.
ZaletyBrak
WadySame
~Waldi / 2022-04-21 14:04
Ocena: 1.00 / 5
Spróbujcie coś kupić w sklepie internetowym (np. ekogroszek) to dopiero jest rewelacja. Zastanawiam się nad tym czy takiej firmy nie stać na porządnego informatyka czy oni mają ludzi w d...e. Wydaje mi się że raczej to drugie. Wchodząc na stronę sklepu przy każdym odświeżeniu strony zostaje się wylogowanym. Po wprowadzeniu towaru do koszyka wyskakuje formularz na którym nie można uzupełnić danych a tym samym nie można zatwierdzić zakupu. Nie można wybrać ilości zamawianego towaru, nie można dodać rodzaju transportu, miejscowości itd. Czy ktoś kto stworzył taką stronę jest osobą kompetentną i wie co robi? wydaje mi się że chyba nie. Ogólnie podsumowując strona sklepu taurona to jest dno, żenada i kupa mułu. Tylko tak mogę to określić nie chcąc używać bardziej drastycznych i niecenzuralnych słów. Pozdrawiam wszystkich klientów Taurona.
~Aleksandra / 2022-04-21 11:10
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma która dostarcza energię brak mozliwosci
Zaletybrak zalet
Wadywyłącznie wady
~alicja / 2022-04-11 07:38
Ocena: 1.00 / 5
Termin płatności za trzy dni a ci mi piszą ze na dzisiaj planują odcięcie energii elektrycznej. Faktury zupełnie nieczytelne. Płacę szalone kwoty i nie wiem za jaki okres. Uciekać jak długie nogi bo to firma krzak.
Zaletybrak zalet
Wadybrak zalet
~Mistic / 2022-04-04 16:58
Ocena: 1.00 / 5
w skrocie tak ...
jak macie okazje to zmiencie tauron na cokolwiek innego
pozdraiwam .
Zaletybrak
Wadycholera za mala rubryka i to nie zart
~Daniel / 2022-04-01 20:34
Ocena: 1.00 / 5
Kujnua i nic więcej!!! Brak słów by nazwać ten twór socjalistyczny - mają w dubie klientów bi mają monopol. Mają monopol bo to spółka państwowa. Czyli służy do grabienia społeczeństwa. Kilka lub kilkanaście razy rocznie braki zasilania bo pada śnieg lub wieje. Rachunki płać a prąd jak nam się zechce to ci prześlemy. Zarządający to oczywiście kretnietyni z ręki władzy. Więc nic nie muszą bo przecież monopol i tak dziś 9 godzin bez prądu, a wspaniałomyślni zarządzający krakowem wprowadzą nam strefę elektromobilności i jak s3 nie naładujesz auta prądem którego ci nie wyślemy to nie wjedziesz do centrum!!!
WadyBrak słów by nazwać ten twór socjalistyczny - mają w dubie klientów bi mają monopol. Mają monopol bo to spółka państwowa. Czyli służy do grabienia społeczeństwa. Kilka lub kilkanaście razy rocznie braki zasilania bo pada śnieg lub wieje. Rachunki płać a prąd jak nam się zechce to ci prześlemy. Zarządający to oczywiście kretnietyni z ręki władzy. Więc nic nie muszą bo przecież monopol i tak dziś 9 godzin bez prądu, a wspaniałomyślni zarządzający krakowem wprowadzą nam strefę elektromobilności i jak s3 nie naładujesz auta prądem którego ci nie wyślemy to nie wjedziesz do centrum!!!
~WKU.... Klient / 2022-03-27 21:12
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza aplikacja jaka istnieje. Przy próbie zresetowania hasła, brak połączenia.
Pomoc na infolini tragedia, zmieńcie to
ZaletyBrak
WadyNotoryczny problem z logowaniem
~Luki / 2022-03-27 06:27
Ocena: 1.00 / 5
Dno i nic pozytywnego. Infolinia dramat ceny wysokie nieczytelne rachunki i naciąganie na bezpłatne usługi które są defacto płatne a nie działają (np. serwisant lub zdrowie).
ZaletyVrak
WadyAll
~Olaf / 2022-03-23 10:40
Ocena: 1.00 / 5
Prze 3 tygodnie czekałem na odzew odnośnie umowy na gaz żeby najpierw zostać poprpszonym o wypełnienie błędnej instalacji a potem dowiedzieć się że oni nawet nie zawierają umowy na gaz, gówno warta firma i gówno warta pomoc. Nie pozdrawiam
~Krzysztof / 2022-03-18 16:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie da sie dodzwonic na infolinie strasznie dlugi czas oczekiwania niepolecam odlaczaja prad z byle pretekstu nieinformujac obywateli rzeczpospolitej polskiej
ZaletyNiema
WadyDuzo
~Leszek / 2022-03-18 10:20
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda ze nie mozna dać opini bez gwiazdek albo ujemnych... niewyobrazalne dno obsługowe, za kazdym razem dostaje inne informacje od,"sluchawki" podpisana i odeslana umowa przez kuriera z Tauronu... zaginela i co i nic a chcialem przejsc na system prosumencki do konca marca, nie wyobrazam sobie bardziej niekompetentnej obslugi ZERO BEZWZGLĘDNE
ZaletyBRAK
WadyWszystkie możliwe i brak kompetencji
~Rickor / 2022-03-16 16:26
Ocena: 1.00 / 5
Według mnie to skandaldzwonie 30min i nikt nie odbiera(dział fotowoltaiczny) A mam telefona na kartę więc płacę za to
ZaletyBrak
WadyCzas oczekiwania
~Mn / 2022-03-14 07:33
Ocena: 1.40 / 5
Katastroficzna obsługa telefoniczna.niekompetencja, 2 miesiace czekania na poprawna umowe o przyłacze i to jeszcze nie koniec.błedy w umowie,i kazdy knsultant co innego mowi
~iza / 2022-03-10 11:52
Ocena: 1.00 / 5
Napiszę ogólnie że Tauron ma wysokie ceny a oprócz tego naciąga ludzi na różne opcje typu : Zdrowie24h i Serwisant24h gdzie w ogóle te opcje nie działają, od pięciu dni próbuję wyjaśnić dlaczego nie mam dostępu do opcji za którą płacę i do dziś jestem w punkcie zerowym. Wykonałam ponad 25 rozmów na infolinii TAURONA i PZU ( bo mają umowę z PZU) więc PZU odsyła do TAURONA a TAURON do PZU i tak w kółko. Jestem przekonana że to wszystko jest fikcją i sposobem na dodatkową kasę dla TAURONA. Oprócz tego dodam że podpisałam z nimi 2 umowy i obydwie zostały źle przygotowane a Pani w punkcie TAURONA na informacji była bardzo opryskliwa i zamiast próbować sprawę rozpatrzyć i dążyć do naprawienia błędu, wręcz wypraszała mnie z punktu w OPOLU bo trzeba najpierw się umówić, to jakieś nieporozumienie !W końcu to ich błędy więc logicznie myśląc powinni dążyć do pozytywnego zakończenia sprawy. Tragedia !
~DS / 2022-03-10 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Wypowiem się na temat strony na którą sie logujemy do konta. Przy próbie wpisania hasła (mimo że było dobre, miałam je zapisane) wystepuje błąd. Po godzinnym!! oczekiwaniu na link resetujący hasło zmieniam je ( oczywiście hasło jest przez nich ekstremalnie utrudnione musi mieć tyle znaków specjalnych tyle numerycznych, duże litery małe litery nie może sie zadna czesc powtarzac ze starym hasłem ani twoimi danymi nie mogą być znaki po kolei jak 345 bo ci nie przejdzie itd.) i zapisuje na kartce żeby czasem nie pomylić sie przy ponownym logowaniu. Próbuję się zalogować z nowym hasłem i nie wiadomo dlaczego dostaje blokade konta którą można ściągnąć wyłącznie na ich infolinii. Próbuje więc się do nich dodzwonić. Oczywiście miliony ofert i 15 w kolejce. Odpuściłam na dziś bo to nie na moje nerwy. Ta firma to jakiś nieśmieszny żart
Zaletyzero
Wadynic tam nie działa tak jak powinno
~ROBERT / 2022-03-08 16:55
Ocena: 1.00 / 5
Naciągacze serwisantDom około 20 zł miesięcznie do rachunku a niby miało być gratis za zawarcie umowy na 3 lata za prąd miesięcznie może 10 zł może nawet nie ,domek letniskowy a rachunek co miesiąc place około 50 zł, uświadomiła mnie kuzynka która zajmuje się zawieraniem umow z tauronem że zostałem naciągnięty na serwisanta za 20 zł i jeszcze sprzęt do napawa nie może być starszy niż 4 lata Super mam zawarte trzy takie SUPER umowy!!!
ZaletyBrak
WadyNieuczciwość Naciągacze Niekompetencji
~Niezadowolona / 2022-03-06 11:44
Ocena: 1.00 / 5
Firma oszukuje przy podpisywaniu umów w siedzibie firmy i następnie nie chce uwzględnić reklamacji i straszy karami za zerwanie umowy. Trzymajcie się od nich z daleka.
ZaletyNie ma zlet
WadyOszukańcze praktyki przy podpisywaniu umów. Wprowadzeni klienta w blad
~Wiesław / 2022-03-05 09:46
Ocena: 2.40 / 5
Kolejny raz wyłączyli prąd z powodu prac bez jakiejkolwiek informacji. Dodam że w mieszkaniu wszystko jest na prąd ,ogrzewanie ,płyta indukcyjna, bojler. Gdybym o tym wiedział przygotowaliśmy by się jakoś a nie na zewnątrz minusowe temperatury, dziecko musi mi marznąć, nie ma jak mu zrobić coś do jedzenia. Dzwoniłem na pogotowie energetyczne to mówią że nie są w stanie z tym nic zrobić, są prace robione i tyle, że mogę złożyć zażalenie ale co mi z zażalenia kiedy moje dziecko nie ma co jeść i musi marznąć w mieszkaniu bo jakieś patałachy nie potrafili zostawić informacji i nikt nie ponosi za to konsekwencji. ŻENADA.ŻENADA.ŻENADA.